DirectX 11 vs DirectX 10 – Nové hry s DX11 i pro novou generací konzolí Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Sobota, 26 září 2009
altVypadá to, že DirectX 11 je přesně to, na co čekali herní vývojáři.

 

 

DirectX 11 vypadá hodně dobře. Jak už víte z našich článků, tento nový API je hodně přelomoví a ne všechny věci, které přináší a které jsou velmi velmi užitečné, jako například obyčejný Multi-threading, tedy plné využití vícejádrových CPU, nejsou jen pro DX11 grafiky. Nicméně jen s DX11 grafikou si budete moci užít samozřejmě naplno všechno, to co herní vývojáři do DX11 her (zpětně kompatibilní s DX10/9 po ořezání některých efektů a funkcí) použijí. Jako jedna z prvních her se představí DX11 nový STALKER.

Jeden český magazín zachytil rozdíl, Který to bude znamenat a ten je opravdu velký. Kulaté věci budou prostě kulaté, nemluvě o hromadě dalších efektů, které povedou k daleko větší realističnosti. Za tím, že všechno bude detailnější a kulatější vděčíme právě například Tesselaci, která v současných hrách není využívána a na mnoha modelech je to vidět.

Že herní vývojáři s DX11 naplno počítají velmi brzy, dokládá i další vývoj. Už jsem vás informoval o tom, že Crytek a EPIC ve svých nových enginech DX11 použijí. Crytek už dokonce nový CryEngine 3 ukazuje. Ukázka běžela právě na nové grafické kartě HD 5870 X2 (možná bude vydána jako HD 5970) a v 1920x1200 na plné detaily se 4AA a DirectX 11 běžela velmi svižně. Crytek počítá s DX11 enginem na novou generaci herních konzolí (Xbox), který na 90% bude používat právě grafiku na ATI RV8xx a to už na rok 2012! Počítačové hry, které budou tento herní Engine využívat, přijdou ještě dříve – ano mluvíme o Crysis2 (možná už příští rok na podzim ;) ).

Pozadu nechce zůstat ani druhý tvůrce jednoho z nejpoužívanějších herních engine. EPIC a jeho Unreal Engine 4 už se dokončuje. A i zde je DirectX11 hlavní téma. Oficiálně Epic uvedl, že počítá s novou generací herních konzolí, které budou masivně paralelní (Xbox s ATI RV8xx) a dokonce už fandové Gears of War nemají očekávat nový díl na stávající herní konzoli, ale rovnou na novou generaci a výhledově i EPIC hovoří o roku 2012 maximálně 2013.

Počet her s DX11 na příští rok se nám rychle rozrůstá a první záběry z nich, které se objevují, ukazují na poměrně slušný skok mezi DX10 a DX11. Velmi patrné to bude na novém Aliens vs Predators, který vyjde už v Q1 2010 a který je první DX11 hrou využívající vše, co toto nové standardizované API nabízí. Jsem rád, že to po letech na poli her (od vydání Crysis?) konečně vypadá, že se pohneme z místa!

Co myslíte vy? nezní to všechno až příliš krásně, než aby to byla pravda?

Zdroj: Tomshardware.com, vr-zone forum.com, DDWorld.cz

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Strogg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 11:36:30

Už se pomalu blížíme k fotorealističnosti her. Ještě tak 10 let a nepoznáme rozdíl mezi hrou a tím co se děje venku za oknem.
Strike [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 14:52:14
avatar
Timhle stylem asi tezko.
Ono se hlavne o tom moc keca a vsechno se prehani a zvelicuje,aby si oblbli lide z par kecu a obrazku hned bezeli do obchodu koupit novy software a hardware.

Jako to bylo u DX10 (DX10.1),tam pisalkove taky predpovidali pomalu prelomovou grafiku a pravdu ted uz zname vsichni.

Vypada to hezky,verim,ze DX11 nebude takovy provar,jako DX10,ale fakt bych to nadseni moc neprehanel,alespon pak muzu byt prijemne prekvapen
snipermaniak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 17:38:36
avatar
A Crysis 3-4 budem moct přejmenovat na Matrix
Vajtek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 23:28:37
avatar
A za dalších pár let budeme chodit v tomto "reálném" prostředí do práce, do školy, bavit se atd. atd. žádné cestování, prostě jenom /command go_Karel, žádné umrtí při vysokké rychlosti v autě, prostě jenom /simulation Bugatti_Veyron track_Brno... Nevím, jestli je to zrovna ideální vyhlídka na život...
yetty [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 11:46:23
avatar
Jj. Jen aby se nám ten příchod her pro DX11 někde nezadrhl, když má takový nástup. Skoro stejné nadšení panovalo při příchodu DX10 .
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 12:00:00
avatar
nevzpomínám si na podobné nadšení když bylo DX10 .... konzole jej neměly, grafik s DX10 bylo nula nula nic a potřeboval si Vista ...
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 12:15:39
avatar
nj, problém bol predovšetkým s Vistami. Vtedy a aj dlho potom mala väčšinová časť trhu stále XP. Dnes je situácia karpet lepšia, ale i tak by som s tým nadšením nad nástupom DX11 trochu brzdil.

btw. DD, odkiaľ máš potvrdené, že budúci X-box bude využívať RV8xx ?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 15:51:30
avatar
opravdu si myslíš, že MS vymění ATI za NVIDIA když mu NVIDIA pomlouvá DX10.1 a 11 kudy chodí? Navíc když je X360 úspěšná?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 15:59:14
avatar
tak by si to mel oznacit jako spekulaci kdyz je to jen tvoje domnenka a nepsat to jako fakt. ja si myslim treba ze pristi xbox nebude mit grafiku s rv870, ale spis az jejiho nastupce..do roku 2012 mas jeste dost casu...to bude rv870 az prilis zastarale.
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 16:22:42
avatar
do 2012 tu bude aj G400 (dúfajme, že nepremenované ). Je jasné, že finálne komponenty musia byť nejaký rok dopredu známe (aspoň čo sa týka CPU a VGA), preto má MS ešte času, možno bude G300 výkonom ďaleko pred RV870, možno nie. Každopádne ten tvoj 90%-ný odhad je úsmevný
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 16:41:51

Co to je zase za myslenkovej pochod? Ty snad vazne veris na to, ze v bussinesu se jede na nejaky, ty si rekl to a ten rekl tamto? Uz se probud konecne. Ne kazdej bere vsechno sobne jako ty.
Martin99 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - DX10vs11 2009-09-26 12:14:24
avatar
co si pamatuju, tak nadšení bylo stejné, jen teď tomu víc věřím :-) všeobecně jsou lepší podmínky pro opravdové použití DX11 ve hrách, ale ještě nějaký ten rok bude trvat, než bude zabydlený jako je teď DX9
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 15:36:22
avatar
ne opravdu nikdo neslintal nad tema "screenshotama" z flight simulatoru
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 13:27:49

ohledně DX 10 takové nadšení rozhodně nepanovalo ..třeba si vzpomínám na rozhovor s Gabem Newellem, který prohlásil, že DX 10 podporovat nebudou protože neumí mnoho navíc oproti DX 9c ..a že v DX 9c se dají ty věci programovat také ale jen trošku složitěji. Dokonce tehdy zmínil Tesselaci a že je škoda, že není v DX 10 ...jinak by mohli hodně zapracovat na detailnějších texturách...Tohle je úplně jiná situace ...vývoj AAA hry se rovněž hodně urychlý ..protože vývojář nemusí zvlášť programovat na nižší verze API ..automaticky se to bude nižším verzím přizpůsobovat ...viz. např. Cry engine 3.
AgipDieselTech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 18:47:23

Další takový. To že můžou něco naprogramovat pro DX11 a následně překonvertovat do starších verzí DX nemá co společného s DX11. Je to záležitost systému v kterém Crytek dělá hry. Pokud je to jejich vlastní výtvor, tak pochybuji, že to někomu poskytnou. Jedině za hóóódně velký balík peněz. Nicméně, takový systém bylo určitě možné napsat i pro starší verze DX. Ale určitě to není pár řádků zdrojáků.
M0rf3us [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 12:11:33
avatar
Ještě aby ta hratelnost za něco stála. Poslední dobou natrefit na titul, který by za něco stál, je skoro zázrak
Martin99 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 12:21:10
avatar
to je fakt, ale u mě to souvisí asi i s věkem, už to prostě nebaví jak za mlada :-)
většinu her jen tak vyzkouším s tím že je to buď nuda, nebo to samé furt dokola, ale některé dokáží i překvapit, třeba nízkorozpočtový titul Plants vs. Zombies sem musel smazat abych to furt nepařil :-) a ani sem k zábavě nepotřeboval DX11 a fotorealistickou grafiku :-)
nebo dál doporučím hrát RE5 coop s kámošem, je to bomba a to konzolovky moc nemusím...
panther7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 13:14:47
avatar
A co výborná hopsačka Trine?
Martin99 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 14:05:05
avatar
jj to ses trefil přesně, byla dobrá
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 15:36:12
avatar
jo, Trine byla opravdu skvělá hra. Jen jsem se nějak zasekl v posledním levelu a pak už nějak nebyl čas to dokončit
typhoon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ehmmm 2009-09-26 13:17:36

můžu se zeptat kolit Ti je ? že už Tě nebaví skoro nic hrát?
Martin99 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 14:07:15
avatar
zeptat se můžeš, je mě 25 :-) a ne každého baví hrát to samé v bleděrůžové pořád dokolečka, hodně si cením originality
maca89 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 17:15:46
avatar
hodně originálních her najdeš mezi indie tituly. Například Audiosurf, World of Goo, Braid, Crayons Physics a z poslední doby třeba Blueberry Garden
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-27 13:15:37
avatar
zkus ginormo sword, já už to hraju týden, sice se do dá spíše při sledování nějakého filmu kvůli grindingu(mám fullHD, takže se tam lveze i 720p vedle toho), a rada: pro vstup do poslední lokace musíš nejdříve rozmnožit ty slizy v shrine of knowledge.
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-27 12:27:59
avatar
jj s tim vekem je to asi i u mne, mam v posledni dobe z her uplne stejny pocit
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 13:23:08

Ano optimismus je skutečně na místě. A to díky tomu, že Microsoft konečně chtěl prosadit svoje nové API. DX 11 značně usnadní vývoj her protože se bude nativně vyvíjet v tomto API a následně ořezávat pro DX 10, DX 9c a pro stávající konzole. Že to takhle dopadne bylo naznačeno na letošním GDC, když Crytek představil Cry engine 3 a jen tak mezi řádky Cevat Yerly prohlásil, že zvládne Xbox360, PS3 a samozřejmě je určen i pro nové konzole. A také prohlásil, že na PC bude Crysis 2 vypadat daleko nejlépe. Tehdy jsem se bál, že půjdou podobnou cestou jako s Cry engine 2 ..tedy DX9c engin rozšířený o pár DX 10 efektů. Naštěstí tomu tak není a jde to opačným směrem ...Tedy DX 11 nativně a pak nižší verze API. Takhle kvalita PC her nebude trpět a vývojáři mají podstatně větší šanci na výdělek díky multiplatformnosti. Snad si dále jen přát, aby se zabralo i na hratelnosti.
Jinak se obávám, že Crysis 2 příští rok ještě nevyjde ..počítám spíš s podzimem 2011. To už by bylo dnes nějaké video z hraní. Spíš příští rok vyjde nějaký další datadisk nebo jiná hra od Cryteku. Každopádně od Cryteku lze čekat řadu her nejen Crysis 2 ...zajímavé jsou totiž rozhovory přímo s vývojáři publikované na incrysis.com. ...vždy něco prozradí ..jako že dělají na Crysis 2 jasně....ale dělají také na dalších zatím neoznámených projektech. Vemte si také, že Crytek má dnes kromě Frankfurtu nad Mohanem studio v UK, Bulharsku, Maďarsku a Kyjevě. Chystají prý otevření dalších studií..

Takže myslím, že je to na dobré cestě. 2010 se ještě dočkáme spíše her rozšířených o DX 11 (např. Bioshock 2) a později ..konec roku či spíše 2011 - 2012 již nativních DX 11 her ... A pak budeme dalších pět let nadávat jak nám zase ty konzole brzdí vývoj...
AgipDieselTech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 18:51:17

Prosím, nešiřte tady nesmyslné informace o zázračném DX11 na každém kroku. Vysvětlení v příspěvku výše.
radvot [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-27 00:41:45

Další takový. To že můžou něco naprogramovat pro DX11 a následně překonvertovat do starších verzí DX nemá co společného s DX11. Je to záležitost systému v kterém Crytek dělá hry. Pokud je to jejich vlastní výtvor, tak pochybuji, že to někomu poskytnou. Jedině za hóóódně velký balík peněz. Nicméně, takový systém bylo určitě možné napsat i pro starší verze DX. Ale určitě to není pár řádků zdrojáků.
Ted jsem z toho opravdu jelen. .To ma byt vysvetleni?nejuzasnejsi je veta " To že můžou něco naprogramovat pro DX11 a následně překonvertovat do starších verzí DX nemá co společného s DX11".a s cim to jako ma mit neco spolecneho?S tanim ledovcu v Antarktide? .Novy Crytek engine je NATIVNE vyvijeny pro DX11 pokud to dobre chapu.Coz snad znamena ze hry v nem vytvorene se budou automaticky psat v DX 11 a pro hrace kteri nemaji DX11 kartu se proste oholi vysledny obraz a efekty tak aby jejich karty mohli zobrazit jen to na co se zmuzou.Nevim co je na tom tak tezkeho k pochopeni .Nedokazu si predstavit vyvojare her ktery dostane novy Crytek engine k dispozici a misto aby psal nativne v DX11 a posleze ubral efekty se rozhodne ze bude psat v DX 10,prekope cely engine a nasledne opet prekope celou hru aby mohla vyuzit i DX11 efektu.To snad ne.Z dvoutaktniho trabantu holt novy motor nepostavis.A muzes na tu karu dat tuny spojleru ale porsche z toho nebudestejne jako nepomuze napsat ani miliony radku ve zdrojaku.Protoze bude chybet adresat coz je API DX11.Bez toho to jaksi nejde.Neni DX11,neni zlepseni obrazu a efektu.Muzes klidne ten zdrojak napsat sam,dat ho do obalky a poslat to postou bez udani prijemce.vyjde to nastejno.
AgipDieselTech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-27 09:06:33

Co tady pořád prezentujete DX11 jako nějaký zázrak pro vývoj her v různých verzích DX? Podle Vašich příspěvků vzniká dojem, že kdokoliv napíše hru v DX11 tak ta se automaticky dokáže spustit v režimu DX9 pokud grafika nic víc neumí. Ale takto to samozřejmě není. Hra se musí pro starší verze DX upravit dodatečně. A pokud na to má Crytek automatizovaný nástroj, tak to opět není vlastnost DX11. A nevím co tady blekotáš o přepisování enginů.
zoidberg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 17:04:36
avatar
Ja si radeji v klidu pockam a necham se prekvapit az finalnimy produkty. Do te doby upgradovat na nove radeony nema smysl. Novy Stalker vyjde stejne az v roce 2010, tedy alespon srozumitelna anglicka verze. Navic se oplati pockat az vyjde par patchu nez to clovek zacne hrat. Jinak se obavam ze to srovnani ukazuje, jak se ty hry budou zamerne prznit pod nizsimi verzemi DX. Nepamatuju si, ze by byl exoskeleton takhle hranaty i pod DX9. To same Crysis. Vsechny efekty navic, ktere si mely uzit jen majitele karet DX10 sly udelat i pod DX9. Na jednu stranu se tedy obavam marketingovych recicek. Samozrejme budu rad kdyz se vyvoj her posune nekam dal a hlavne kdyz to bude znat na prvni pohled. Technologicke dema a ukazkove screenshoty jsou jedna vec ale realita me zajima nejvic.
XTad [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - DX10 2009-09-26 19:39:52

No tak ja myslim, ze i s desitkou by se dalo dosahnout takovych vysledku, ale to by nekdo musel chtit, ze...
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 20:27:21
avatar
"...tento nový API je hodně přelomoví"
Jauvajs...
"Přelomový" jako "mladý"
Některé chyby jsou prostě moc...

Crysis2 až příští rok na podzim?!
Tak to si du dát ještě jednou Warhead... Už na 4850 to jede v 1600x1200 velmi slušně. Ale kvůli Warheadu teda 5870ku kupovat nebudu a kvůli solitaire taky ne. Bohužel ani Stalker mi nějak hned ze začátku nepřirostl k srdci (a že jsem se snažil... Ale půl zásobníku z kalaše na tři metry bez fatálního efektu mě znechutilo...)...
Takhle Mechwarrior, nebo nějaká solidní druhá světová (MOH Airborn už fakt ne... Znám to tam už nazpaměť )...
Snad ten DIRT, ale to zas budu muset koupit nový volant... Chjo...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 20:52:50
avatar
airbone byla solidni druha svetova? jedinej MoH, kterej se mi libil byl allied assault
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 21:47:34
avatar
Jo, mě se to dobývání bunkrů líbilo... Líbila se mi míra nadsázky a tak vůbec... Nemám nic proti lineárním "střílečkám" ala MOH nebo COD, ale poslední MOH v Pacifiku mě nechytlo, prostě nic... a z nového Wolfika mám strach, aby tam toho mystična nebylo nic... Hraju občas a nárazově a proto hry s "vývojem" moc nemusím, protože to do další pařby všechno zapomenu. A hry s "temným pozadím, jehož poznání se s neodvratnou jistotou blíží celou hrou", s budováním profilu herní postavy mě vyloženě odpuzují. Na to mám reálný svět a svůj "profil" k budování. Dyť nemám pořádně čas ani na sebe a na své koníčky v reálu, natož na nějaké mnohahodinové zpovídání postav v počítačových hrách, abych zjistil jestli jsem nájemný vrah nebo kněz s amnézou...
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-27 13:53:11
avatar
z nového Wolfa strach neměj. Jde o klasický výborný masakr. A jediné co se ve hře vyvýjí jsou zbraně. Tímhle mně tahle hra chytla. Nehraje si na nějaké složité příběhy, velké zápletky, jen jednou za čas je tam nějaká krátká video scéna, která jde odkliknout. Prostě jen výborná řežba.
Fullesh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 21:59:50

Bude tesselacia z DX11 vyuzivana aj na DX10.1, z coho vypliva, 2. sanca pre RV770 ? Alebo je to len spetne kompatibilne s DX10, nie s DX10.1 ?
Priklad - STALKER na RV770 DX10 pojde 30fps a budu hranate plynovem asky, po zapnuti DX10.1 s RV770 to pojde 40fps a plynove masky budu uz gulate, tak ako na DX11. Ved teselacia medzi DX11 a DX10.1 je ta ista, alebo nie ?
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-27 09:00:18
avatar
teselace ati karet dx10.1 neni stejna jako v dx11, dokazu si predstavit, ze by vyvojari dodelali podporu, nicmene by to bylo navic a tudiz nepravdepodobne, muj odhad je, ze teselace ve starsich atinach byla je a bude nevyuzivana
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-26 22:37:17
avatar
tesselace by mohla být tím spásným hybatelem který donutí všechny správně umísťovat normals a vůbec modery znát všechny funkce které s nimi pracují,protože dnešní scéna je plná amaterismů, a že je to na modech pro GTA vidět!
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-27 00:37:29
avatar
Já jsem na ty nativní DX11 hry opravdu zvědavý, protože v historii DX žádná nativní hra takhle rychle nevznikla, navíc když pri vývoji neměli finalní specifiace DX11 a dokonce ani hardware, ten se objevil az pred tydnem, takže si vsechny tyhle novinky záložkuju, abych je mohl za pár měsíců "připomenout" až se ty "nativní" DX11 hry objeví.
radvot [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-27 01:48:31

Taky myslim ze hry jako DIRT 2 a i novy Alien nebudou nativne podporovat DX11 a bude to jen predelavka.Coz neznamena ze nedokazou vyuzit efektu ktery DX11 nabizi.At uz je to jak chce dulezity bude vysledny efekt.Na rozdil od tebe bych dal vetsi dulezitost tomu kdy byly vydany specifikace DX11 nez hardware.urcite vyvojari dostali mantinely kde se mohou pohybovat driv nez pred tydnem.stejne jako vyrobci cipu si pred 8 dny neusmysleli ze vydaji novou grafiku a pred 7 dny ji vydali.Nic netrva v tehle branzi tyden.nemam tuseni jak dlouho dnes trva navrh noveho cipu ale tipuju ze mezi 12 az 18 mesici.to znamena ze uz pred vyvojem cipu museli byt specifikace naprosto presne znamy.ono jaksi nejde vzit pajku a kus cinu a pres noc doletovat do cipu DX11.Vzhledem k politice Microsoftu a jeho podpore her na platforme PC nevidim duvod proc dat specifikace DX11 jen vyrobcum cipu a ne vyvojarum her.Takze vyvojari maji specifikace taky uz nejaky patek.Dnes to jen muzou otestovat a vychytat mouchy.uvidime co z toho vyleze
Nem3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - grafika CRYSIS 2009-09-27 03:27:37
avatar
Jestli DD beres "umelou" grafiku crysis jako nejaky prelom. Takova arma II vypada mnohem normalnejc a nikde se s grafikou nevytahovali..
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-27 08:28:16
avatar
A oboje je "jen" DX9
Fullesh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-27 10:01:21

Si vezmi, ze Crysis prisiel 3Q 2007 !!! A vtedy to prelom grafiky bol, jedine Bioshock vizeral ako tak, ale inak ziadne ine hry, aj ked len okrajovo, nevyuzivali DX10 efekty. Dnes to je uz samozrejme inak, Arma II je stale DX9 only no to aj tak vyzera
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-27 13:56:15
avatar
ARMA II má momentálně bezkonkurečně nejlepší a hlavně nejreálnější grafiku. Hold pod DX9 je hlavně kvůli tomu že vývojáři použili svůj vlastní lety ověřený engine.
supervisor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-27 11:33:23
avatar
Zase si poležte otázku jestli hráč opravdu realistické prostředí chce a bude takové věci hrát ? Já osobně si radši zahraju sice nerealistickou a docela hodně podbarvenou grafiku v Crysis, ale prostě se mi to bude líbit, protože počítám s tím, že je to pouze hra, která mě "odpoutá od reality a přenese úplně někam jinám" :-)
kkt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-27 20:16:32

ARMA II je taky vysloveně simulátor. Má simulovat reálný boj a tomu odpovídá i grafika, která mě osobně teda moc nechytla, stejně jako hra jako taková.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 491x
Komentářů: 0
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?Úterý, 16 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 664x
Komentářů: 1
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačí
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačíPondělí, 15 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1221x
Komentářů: 1
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!Pátek, 12 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1060x
Komentářů: 0
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaci
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaciČtvrtek, 11 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1082x
Komentářů: 4
Seriál Fallout je tu a je to pecka!
Seriál Fallout je tu a je to pecka!Středa, 10 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1742x
Komentářů: 6