Vysokoškoláci zaplatí za Windows 7 jen 30 dolarů – u nás jej někteří mají zdarma Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 21 září 2009
altMicrosoft dá ve vybraných zemích vysokoškolákům Windows 7 za zvýhodněnou cenu

 

 

Vysokoškoláci v USA, Austrálii, Kanadě, Německu, Jižní Koreji a Mexiku od konce minulého týdne mohou objednávat upgrade na Windows 7 za zvýhodněnou cenu 30 USD. Než se začnete rozčilovat, že u nás asi není míra pirátství dost vysoká, když Microsoft tuto cenovou nabídku nenabídne v ČR, tak vám prozradím jednu věc. V ČR má řada univerzit a škol zaplaceny tzv. akademické licence, v rámci kterých mohou studenti vysokých škol získat zdarma operační systém Windows, dříve XP, pak Vista a nově Windows 7 Professional. Pokud jste tedy student nějaké domácí univerzity, zjistěte si, zda vám škola nenabízí operačním systém Windows jako studentům zdarma. Myslím, že je to jedna z výhod, kterou stojí za to využít, tedy pokud nezískáte nový systém spolu s nákupem nového počítače.

Akce Microsoftu je tedy zaměřena na ty studenty, jejichž univerzity nemají předplacené akademické licence, nebo z nějakého důvodu jim škola získání legálního operačního systému zdarma, či za zvýhodněných podmínek sama nenabízí. U nás tedy tato akce Microsoftu oficiálně neplatí, což je na jednu stranu škoda, protože akce je evidentně směrována do vyspělých zemí, ale na druhou stranu vím, že u nás řada škol nabízí licence Windows, takže je to vlastně celkem jedno, ale bylo by minimálně sympatické gesto …

Zdroj: Windows blog

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
martin_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 16:33:47

Zrovna v pátek jsem si stáhl z MSDNAA Win7 Professional En + language pack zadarmo a naprostá spokojenost.
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 17:56:07

To má ale tu chybu, že u Professional verze nelze jazyk změnit (legálně). Takže ten language pack je ti na nic.
martin_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 18:37:12

Ale dá. Stačí pár příkazů do příkazové řádky. Tady je navod.
http://wlczak.spaces.live.com/blog/cns!45CF0408788F10BF!2486.entry

EDIT: proč myslíš, že by byl jinak ten language pack ke stažení přímo na MSDNAA.
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 18:57:17

Proč tam byl (už tam totiž není) netuším. Každopádně, že to jde samozřejmě vím. Ale není to legální a už vůbec ne Microsoftem podporovaný postup. Hrozí, že si ty Windows takto pěkně rozhasíš. Ale jak chceš.

EDIT: A než mi napíšete, že jsem blbec a dáte mi palce dolů, tak vězte, že to co jsem napsal je informace přímo od človeka z Microsoftu
martin_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 19:05:55

Nevim odkud stahuješ, ale na stránkách co mám ze školy pořád je a přímo od MS. Takže nevidim důvod proč by to nemělo být legalní.

EDIT: tak tedy nechápu proč MS ten pack na ty stránky vubec dal ke stažení.
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 21:40:09

Však říkám, že nevím proč tam ten language pack byl. Možná byl určený k RC verzi Ultimate, která tam před tím byla. Ale prostě to, že verze Professional neumožňuje legální změnu jazyka, je fakt. Jde to obejít postupem který jsi uvedl, ale můžeš si tím způsobit v budoucnu potíže např. s instalací service packů apod. protože prostě s takovou konfigurací jakou si tím vytvoříš se v Microsoftu nepočítalo.

V MSDN AA ke kterému mám přístup já už ten language pack není. Zmizel s onou zmiňovanou RC verzí a nahradila ho přímo česká verze Win 7.
digiman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 19:04:01
avatar
u nas v librci už je i CZ verze na MSDNAA ty win7 prof už se mi sosaji do kompu
martin_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 19:32:41

Tak to se máte. Doufám, že u nás v Pardubicích budou taky co nevidět.
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 19:32:52
avatar
v praze na FELu už taky, zavisi to na tom jak pohonite administratora, aby to aktualizoval.
digiman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 21:01:17
avatar
souhlas starej to nějako flákal a bylo se zpožděnim tak rok za piratama a tedka sme v předstihu jen rychlost serveru je tragická tahat přes 2 hodiny na to nejsem zvyklej jede to ale ze servru MS zatim to nemáme na lokalu abych tahal plnou rychlostí linky jo to byla sranda na přednašce když nestihal HDD potřeboval jsem SQL na další blok a nestihal hdd v kompu
Nigga [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-23 15:49:37
avatar
Můžu se zeptat, jestli to je i pro FS ? popřípadě kde najdu informace, na stránkách FS i VICu sem nic nenašel.
Aiwon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 16:40:19

Taky mam tuto moznost, bohuzel mi pod Win7 nepracuje UT tak jak ma, takze asi jeste chvili zustanu u obstaroznich XP
Kosheen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 16:53:41
avatar
a ako je to so Slovenskom? u nas je tiez taka moznost?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 17:04:50
avatar
jo ta moznost je v ramci msdn aa snad vsude a nejen na vysokych, ale i strednich skolach, ktere primo vyucuji it jako obor nebo k nemu maji dost blizko. myslim ze o to muze zazadat i jakakoli stredni a vyssi skola. jestli naka skola nenabizi tak staci treba, kdyz studenti podaji nakej navrh uciteli it na jejich skole a pokud to je trosku rozumnej clovek, tak to muze zaridit. MSko takle nabizi spousty software od OS (desktop i server) pres Visual Studia az po Acces a par programu z Office baliku. u Wordu a Excelu ale tahle moznost myslim neni. a legalne se ten software muze instalovat pouze po dobu studia na te skole, pouzivat ho muzes ale i pote co studium ukoncis.
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 19:35:04
avatar
Mam pocit že ty skoly za to taky musej zaplatit nejaky maly peníz, takže se do toho nekterym skolam uplne nechce.
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 17:00:46

preco to nie je nekomercne pouzitie zadarmo pre vsetkych?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 17:11:37
avatar
protoze dospely clovek, ktery si vydelava uz za to muze v klidu zaplatit. tohle je jen podpora pro studenty...
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 19:37:29
avatar
Je to jen na IT skolach, je to spis podpora pro studenty, kterí se v tom naucí a použijí pak už placenou verzi ve vem budoucím zamestnání. Ostatne snad kazda firma co neco znamena poskytuje skolni licence, protože ví, ze si tím pripravuje budouci vyvojare, kterí jim uz kapsu naplni
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 21:46:05

preco by mal, ked nezaraba prostrednictvom toho windowsu. Resp. ok, 30€ zaplatim, kupim rovno 20 kusov. Ale za beznu cenu? Ako sa moze niekto cudovat, ze je tolko ciernych kopii?

a nieje to ziadna podpora pre studentov, je to rovnaky princip ako ked ti dealer da fet zdarma 1-2x. Potm ked si vypestujes zavislost, tak budes sypat grose.
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 20:42:58

Ja vas lidi nechapu. Zdarma to sice mam taky (taky jsem na TUL), ale ja se na OS divam jako na jakoukoliv jinou nutnou soucast pocitace. Proc by me melo vadit zaplatit cenu jako za 2 novy hry nebo jako za grafickou kartu za OS (kterej pouzivam 100% casu kdy je to spusteny). A pokud nahodou nechci hrat tak muzu jet na integrovany grafice stejne tak jako na linuxu (zadarmo) bez problemu.
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 21:16:36

preto, ze ani graficku kartu si nekupim, ak bude stat 1100€. To je tak cca ekvivalent k predrazenemu OS. Navyse tu vga mozem vybrat, pozicat/predat kamaratovi/susede/synovi/bratracovmu konovmu psovi, OS musim pri vymene MB kupit novy. Len pocas winXP som menil asi 4 dosky (ecs sis cosi, msi nforce2, asus nforce2, asus 754, asus am2, takze 5), snad nedam zakazdym 100€ za windows? Ani 30 by som nedal. ///edit: do firmy na pracovny pc si win kupim aj ked bude stat hocikolko, aj krabicovu verziu kludne, keby to bolo povinne, lebo a) to zachvilu zarobim naspet b) si to zaratam do nakladov c) firemny pc 4 roky nemenim a potom ma nulovu hodnotu /// Alebo ty snad musis menit adidas tenisky za rovnaky model, ked si das ine nohavice? Alebo si predstav, ze by si musel kupit nove auto, ked zmenis poistovnu. Alebo novy byt, ked zmenis zamestnanie... Viazanie win na hw je je po jeho cene druha najvacsia brzda jeho predaja. A nie, ludia to nekupia ked sa to nebude dat instalovat nacierno, prejdu na lunex. Preto sa to stale da instalovat nacierno, lebo to pochopil gates, balmer a bude to chapat aj jeho nastupca a nastupca jeho nastupcu a aj ten zanim.
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 23:03:37

Abych to shrnul:
Souhlasim ze vazani SW/HW je neprijemny. Souhlasim, ze by MS prodaval daleko vic windows soukromim osobam, kdyby byli levnejsi. Cena za windows v jakykoliv forme co se prodava mi pripada sice draha, ale ne premrstene draha.

a ted trosicku rozvlekle:
Kdyz vyloucis firemni prostredi:

Menit desku za 6(7) let 5* proc? Pri jakykoliv zarucni vymene ti oem licence plati dal, jenom je stim trochu otravovani.

A pokud si to kupoval tak s tim sli i RAM minimalne DDR,DDR2, 3 procesory, a 2 graficky karty. Takze by si z toho postavil zaklad minimalne 2-3 pocitacu ktery si mohl i s windows nekomu venovat/prodat.

Za tu dobu co popisujes mam desky epox socket 478 epox a jednou AM2+ gigabyte. (+ notebook) a nejak me nic nenutilo do vic vymen, I kdyz windows sem diky tomu potreboval jen jeden (notebook mam s druhou oem licencej). (ted jedu na ty propirany akademicky licenci)

Sice bych byl taky radsi kdyby byly meli i ty blby oem verze windowsu prenositelnost, ale proste sem smiril s tim ze si za cast pocitace bez ktery bych mel u stolu jenom hromadu nefunkcnich chemikalii zaplatim. Nebo si dam 3nasobnou cenu za neoem licenci a muzu si s ni delat co chci, kdyz bych menil kazdej rok polovinu PC.

Jen tak mimochodem na co pouzivas PC ze te to nuti menit HW tak casto?

edit:
Jen tak mimochodem osobne zrovna nemusim predstavu softwaru jako spotrebniho zbozi s neomezenou zivotnosti. A docela bych vital moznost kupovat si casove omezene licence na OS v jejich ramci bych dostaval nove verze systemu (jako treba u antiviru. I kdyz vsemi milovany NOD32 vas za 3 roky prijde na stejny penize jak OEM verze windows)
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 23:24:06

na ECSsis doske som mal 1700+ palomino, kupil som 2000+ thoroughbred b ci co, a neslo to vnej, tak som kupil nforce2 MSI, ECS sis som predal. Pokazila sa, dali mi nforce2 asus (ok, tu by platila licencia). Chcel som athlon64, nforce3 754 doska a nforce2 predal.. Chcel som 2jadro a pcie vga, am2 doska a nforce3 predal. Teraz chcem phenomII alebo i5 750 (este niesom uplne rozhodnuty, zalezi ci menim ramy alebo nemenim) takze dalsia doska a am2 predam. Kludne si zoberiem dosku na 2-3 mesiace skusku a potom predam. Tak preto som menil dosky. A len otazka, kto ti kupi staru dosku za x€+100€ windows?
A len tak mimochodom, napr. v aktualnej am2 doske mam treti cpu (3000+, x2 4200+, x2 5400+BE) a keby tam siel PhII tak dosku nemenim - aj ked je tu otazka, ako pojde 58x0 na pcie1.0? hm?
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 23:31:04

Njn s tvoji rychlosti vymeny HW jsou oem licence uplne na prd. Stary oem windows s deskou nikdo nekoupi, protoze si je radsi upirati.

Kdyby se vyloucil faktor piratu, ktery si windows nekoupej ani k novymu kompu a faktor lidi co nevedi ze se to musi kupovat tak to s tou deskou koupit (taky pirati vlastne) tak 95% lidi (protoze taky menej desku a museli by ten windows tak jako tak koupit). To bohuzel nefunguje . Jinak bys nemusel nadavat na oem licence stacilo by 10€ z ceny winu strhnout a uz by se to vyplatilo . To je taky podle me celej problem s OEM windows. (on by nikdo nekupoval ani ty desky kdyby sli stahnout z netu a vyjet na tiskarne)
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 23:54:38

no vidis. Stacilo by predavat windows za 50€ na akykolvek naraz 1 kus pc ktory kedykolvek pocas zivota (toho windowsu) vlastnis. Alebo tak ako to je, 20€ by bola primerana cena za 1 licenciu. Pripadne family pack za 50€ 3 licencie, PARADA, len na cz a sk to nebude, lebo jebnuta politika microsoftu. Oni ani nechcu aby sa nepiratilo, robia to naschval.

aha zle som si pamatal, family pack ma stat 150, nie 50 ten beriem spet.
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 00:08:14

Ja jako myslel ze bys prodal desku + windows za 90€ misto 100€ za ktery by si kupujici musel koupit to svoje.

20€ je cena navstevy hospody. Primerenou (a hlavne prijatelnou) cenu OEM licence na omezeni piratstvi v ceskejch podminkach bych videl na neco kolem 40€. (proste 1000Kč)

Jenom bych drasticky zlevnil plnou licenci tak na cenu dnesniho OEM nebo max na jeho 1.5 nasobek.

Prece jenom prodavat software kterej muzes s klidem pouzivat 5 a vic roku za cenu jedhoho propadaku od EA je blbost.
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 00:20:13

jasne ze je, preto ten "prepadak" EA (kazda hra) by mala stat max 5€ alebo za mesacny pausal 0-x hier alebo pozicovna za 5€. Bud sa prejde na rapid like system, alebo sa znizia ceny alebo herny priemysel zanikne.
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 23:28:24

preto, ze ja nekupujem pc ako celok raz za 4 roky, ale ho neustale upgradujem a "stare" komponenty predavam. To mi umoznuje 2 veci... vzdy mam vsetko v zaruke, takze ked sa pokazi, vyreklamujem, a za relativne malo penazi mam aktualny pc. Som teraz ale dlhsiu dobu nezamestnany, takze som zastal na am2 doske. Inak by som uz davno mal daky intel775 s core2.
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 23:47:31

Ja jeste porad studuju, takze penize prichazej v narazovejch vlnach (brigady) a s tim i upgrady PC. Navic sem zjistil, ze pokud neco prezije zarucni dobu tak to vetsinou funguje navzdycky.

Navic nejak extra moc nehraju a na Baldurs gate 2, HOMAM3, Fallout 1+2 a Giants citizen kabuto tak nejak stacej i 10 let stary kompy.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 20:57:28
avatar
Z té analogie integrované grafiky a linuxu jsem málem chcíp. Najdi si proč lidi nemaj rádi Microsoft a proč jsou třeba nucený ho používat atd atd atd
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 21:08:54

linux ako taky je celkom dobry, na 3,14cu su aplikacie a kompatibilita s windows. Treba dotiahnut wine, potom bude cesta otvorena.
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 22:53:30

DeaDDog:
Mi rekni co na linuxu pro beznou domaci praci nejde? Jediny s cim sem na linuxu mel kdy problemy byly hry. Microsoft zrovna extra rad taky nemam.

Sam mam v kompu W7, vlastnim 2 originalni OEM XPcka a v Linuxu se hrabu jednou za cas, Takze zadnej linux fanatik nejsem.

Ad analogie Linux a graficka karta: Cena stejna, dopady na pouzivani PC stejny (i kdyz u linuxu spis mensi).

Kolik lidi procentualne je nuceno pouzivat MS, kvuli necemu jinymu nez lenosti a hram?
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 00:11:11

sietova tlaciaren z winPC? a vobec cela samba funguje cudne. A ludia su nuteni pouzivat MS lebo tam vsetko funguje ako su zvyknuti. Naposledy ked som sa snazil jednemu panovi dat suse11 tak sme hodinu po dodani pc sli kupit windows.

edit: suse11 teraz som si spomenul. Nastavil som to vsetko na mojom monitore vsetko slo, pridem ku klientovi, zapojim jeho monitor - nic ine nebolo ine, klavesnica, mys, el. kabel vsetko to iste, len monitor bol iny, ale s rovnakym rozlisenim a bum, po nastartovani cierna obrazovka. root siel, user nesiel. Musel som vytvorit nove user konto a potom siel aj obraz Paradicka.
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 23:41:36

Njn sila zvyku = lenost. Mimochodem videl sem zivej exemplar uzivatele co jel asi mesic bez problemu na linuxu po hodinovy instruktazi a reinstal na windows si vyzadal az potom co prijel na navstevu jeho syn a rekl mu ze tam ma linux...

Sitova tiskarna v domacim prostredi je taky celkem mali % uzivatelu. I kdyz mi nerikej, ze kdyby byl vsude linux ze by to neslo, zabijej to ty kombinace win+linux
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 00:01:58

"linux ako taky je celkom dobry, na 3,14cu su aplikacie a kompatibilita s windows."


a ak je male % tak mi povec ty ako doma tlacis, ked mas 4 pocitace a server? Podla mna je najjednoduhsie to na tom servri nazdielat a kazdy kedykolvek moze tlacit. Naviac nalejme si cisteho vina... linux musia riesit len vo firmach, doma ma kazdy win nacierno.


ale aby som pravdu povedal, tak ta zdielana tlaciaren mi nejde z xp pocitaca ani na win7RC 64
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 00:20:17

Mam doma 3 pocitace s windows, z jednoho sdilim tiskarnu. Ta tiskarna je pripichla na kompu s WinXP a tisknu i PC z W7. (jen sem musel na XP nahodit update aby se s W7 na siti videli, samo si to nestahne). To maly % jsou ty lidi s domacim serverem. Kdyz o tom tak premejslim tak jedinej clovek co ma doma primo PC jako domaci server (nikdo na nem nepracuje jenom se z nej tahaj data po domaci siti) je mistni poskytovatel internetu.

Vetsina lidi co znam ma 1 pocitac, par vyjimek pocitac a NTB a nemaj doma sit. A nekdo ma doma i zvlastni pocitac pro deti a je rad ze netisknou vsechny blbosti. ( a skoro vsichni maj upirateny windows a ja s tim nic nenadelam )
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 00:25:37

jasne ze nie, stym spravi nieco len MS, ale nechce. Kludne by mohol zo dna na den tie upiratene windows odstavit. ALe to nespravi. Tak 30% ludi by muselo hladat nahradu, a som si isty, ze nie vsetci by vytiahli penazenky Voda na mlyn apple a hlavne linux.

snad by bolo lepsie prejst na nejake icq zaspamujeme tu diskusiu, aj ked su prispevky k teme
Asgard_X [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 17:22:13
avatar
Nějaké detaily by o tom nebyly?
Chodím na MU, i když ne zrovna na informatiku
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 17:57:57

Tak to máš smůlu. Mají to jen školy zaměřené na IT, takže na na MU pouze Fakulta informatiky.
TOBiAS02 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - zavádějící název :) 2009-09-21 17:24:36
avatar
Tedy, když jsem si řpečetl název, myslle jsem hned, že to "zadarmo" myslíš trochu jinak ano, máš rpavdu takto, a měl bys pravdu i v druhém významu mnozí totiž mají u nás Win 7 opravdu zadarmo nojo, ach ta softwarová kriminalita
kdyby to zavedl Mrdkosoft tady za tuto cenu, myslím, že by to bylo více než příjemné pro všechny a rozhodně by vydělali víc, než vydělají takto anvíc MS nejde primárně ani tak o o něco větší zisk ajko o to, že prostě potřebuje podíl trhu.. jemu je jedno, kolik lidí mu to zaplatí, on nezkrachuje, ale na 90% počítačů s XP bdue W7, tekrý maj už mnohem lépe promakané nejen funkce, ale i sledování netvrďte mi, že MS absolutně nic nesleduje a Windowsy jsou kromě registračního jména a IP pro aktualizace anonymná MS o vás ví vše díky svému systému (o což se pokouší nyní také Google s Chrome OS).. takže na druhou stranu se mu nedivím.. možná tu ani enní SW kriminalita taková, jako v zemích, kde tuto nabídku poskytuje..
Spiderr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - klíč pro W7 ENG na W7 CZ? 2009-09-21 19:16:11

Měl bych takový jednoduchý dotaz:

Nevíte někdo, jestli klíč pro W7 Professional bude funkční pro českou mutaci W7?
martin_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 19:30:39

Tohle by mě taky zajímalo. U xp to šlo.
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 19:40:22
avatar
V nejhorsim to "spravis" lokalizacnim balickem, dle potreby, ale snad by to melo jit, lec mi je zahadou, proc te to zajima, jeste maji skoro mesic do prodeje, takže ji muzes stahnout leda z MSDN a tam mas klicu vicemene neomezene.
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 23:05:33

Jednoduchy: koupi v USA, a tady to bude pouzivat cesky.. tak aby stihnul predobednavky.
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 23:47:00
avatar
kdyz to potrebujes tak honem, tak si crackni ceskou verzi a az bude v prodeji tak si ji kup, nebo vlastne je 30dni doba na zkuseni, tak to bys uz mel vydrzet.
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 23:53:15

Nakupem ENG verze se da par stovek usetrit. A pirat to ocividne neni, jelikoz to by mel prave tu ceskou upiratenou
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 21:33:41
avatar
pokud vím, tak klíče k w7 jsou vázány jen na verze a ne na jazykové mutace, takže by to mělo být bez problémů. ale není to ověřené...
ucho1212 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 22:20:03
avatar
neviem preco stale bazite po tych ceskych veriaz ja som nikdy enmal ziady slovenky win, Ja sa v tom potom nevyznam .. ENG nadovsetko.
BTW skusali ste cesky word urobit tam funkciu
když...tak...kým to je ale programovanie cesky a z diakritikou
neviem ktore skoly to maju ja mam z MSDN 7 asi od polky augusta. STU co ma udivuje tak omenskeho MSDN nema ...mylim sa ?
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 23:07:44

Né když né to byla moje smrt v excelu jak se v tom člověk začne hrabat na urovni funkcí a maker (tedy práce na kterou nestačí wordpad) tak jsou český office zlo.
Spiderr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Proč CZ W7 2009-09-22 09:59:27

Proč W7 česky?
Protože mám doma 4 negramotné lidi s PC, kteří pokud mají nějaké problém, tak volají mně. A už ze zkušenosti vím, že to "online" translaci způsobuje dost nedorozumění.

Proč se ptám, když to tam budu mít časem i česky?
Protože mám více počítačů, pokud se nemýlím, tak 1 licence = 1 PC (možná se mýlím, ale jak znám Mrkvošit tak to tak bude). Chtěl jsem to právě obejít tím, že na jeden PC použiji klíč vygenerovaný teď pro ENG verzi a pak si vygeneruji ještě CZ verzi a dám si jí taky.

A stejně tyhle OS jsou časem na nic, protože po skončení studia se už nesmí instalovat.
haveja [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 22:28:10

Tak nase VSE ma taky zdarma win 7 profi v CZ tak x86 i x64.
tak jeden na pc a druhy na notas.
Stanislav007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-21 22:45:38
avatar
jen bych dodal, že nejen na vysokých, ale i na střední škole máme takový vychcávky...
peli [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-22 08:18:16

Barracuda XT byla představena v SanFranciscu - čekám recenzi
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Pátek, 26 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1194x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2096x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1920x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1291x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1287x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3905x
Komentářů: 0