Google Chrome – prohlížeč, který nepřináší nic nového Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Středa, 03 září 2008
ikona-chromeGoogle uvolnilo pro volné stažení svůj vlastní internetový prohlížeč Chrome. Většina webů se ihned pustila do srovnávání a testování ...

 

 

  Výsledkem tohoto snažení jsou obsahově stejné texty, které běžnému uživateli říkají jedno jediné - zobrazovat stránky umí všechny a je vlastně úplně jedno, který používáte. Google Chrome nic nového nepřináší a nic speciálního, co by zde ještě nebylo, neumí. Zatím. Současná verze Chrome je jen betaverze a osobně bych ji nedoporučil k běžnému užívání. Je poměrně nestabilní a od sladěnosti současných prohlížečů IE nebo FireFox ma na míle daleko. Pokud jste se těšili na něco nového, pak vás zklamu, Chrome je postaveno na Webkitu a zároveň je zde řada prvků okoukaných ze stávajících prohlížečů, jak z IE tak Opery nebo FireFoxu.

google-chrome-1

  Celý prohlížeč je v současnosti skutečně jen prohlížečem s absolutně nejzákladnějšími funkcemi a nastaveními. To se ale do finanční verze určitě změní. Navíc CHROME je otevřeným prohlížečem a Google spoléhá na komunitu, která se kolem něj utvoří a z které následně vzejdou nějaké nové utility a vylepšení pro tento prohlížeč. A tato rozšíření se určitě objeví.

google-chrome-rychlost

  Hodně debat probíhá kolem rychlosti prohlížečů. Rozdíly mezi prohlížeči samozřejmě jsou. Osobně je ale nevnímám jako takový problém. Například Anandtech ve svém rozsáhlém povídání o Google CHROME, změřil rychlosti načítání stránek s jednotlivými prohlížeči. V této oblasti nepřináší CHROME nic převratného a řadí se do šedého průměru. Nejrychlejším prohlížečem zůstává IE7. Z mých zkušeností a měření je ještě o něco rychlejší například Maxthon2, ten ale staví na jádru IE. Rozdíly jsou však tak malé, že jsou až nepodstatné. CHROME na tomto poli opět nic nového nepřináší ....

(Video - Vyhledávání na webu )

(video - nová karta)

   Sluší se jistě zmínit to, že i CHROME by mělo podporovat webové standardy, jak se o to v poslední době snaží všechny prohlížeče. Dokonce disponuje i prvky CSS3, ty ale nepodporují ostatní prohlížeče, takže se s nimi na webových stránkách jen tak nesetkáme. Chrome by celkově nemělo udělat paseku v optimalizacích webových stránek, což s povděkem uvítají všichni webdesignéři, včetně našeho teamu, který pro vás v těchto dnech ladí a připravuje novou verzi stránek DDWorld. Samotný prohlížeč je moderně navržený a každá stránka má své vlastní vlákno, stejně jako se to chystá u IE8. To by mělo zabránit pádům prohlížeče, pokud narazíte na nějakou tu chybu na webových stránkách.

(video - zástupci aplikací)

(Dynamické karty)

  Celkově je Google Chrome prohlížečem, který v současné podobě nepřináší nic využitelného, co by tady už dávno nebylo a zároveň se nemůže optimalizacemi a funkcemi rovnat IE7 ani FireFoxu. V současné podobě není žádný relevantní důvod, proč je používat místo zavedených prohlížečů a obávám se, že takový důvod nenastane ani v budoucnu. Kritici IE mohou zcela stejně začít kritizovat Google a jeho CHROME. Pokud za IE vidíte diktaturu Microsoftu, pak se Google nesnaží o nic jiného a má pro to slušné předpoklady.

(zábrana padání oken)

(anonymní režim)

(bezpečné prohlížení)

 Ostatně skutečným a jediným smyslem CHROME je oslabení společnosti Microsoft a jejího vlivu na Internet. Jako prohlížeč nepřináší a ani nemůže přinést nic nového, jedná se jen doplnění služeb Google a posílení jeho pozice. Google chce jen vymazat z paměti moha běžných uživatelů synonymum slova Internet slovo Internet Explorer a nahradit ho slovem Google. Nic víc, nic míň. Chrome je namířen na masy, na běžné uživatele, kteří užívají funkce vyhledavače Google. Jeho šance na prosazení jsou slušné, rozhodně má šanci stát se minimálně třetím nejvíce zastoupeným prohlížečem, ale v současné podobě zde není pro běžného uživatele žádný dobrý důvod jen začít používat. Chrome je jen holý prohlížeč, který se nemůže rovnat ani IE7 ani FireFoxu 3, a to už se k nám blíží IE8 a Firefox3.1. Zejména na IE8 se usilovně pracuje a Microsoftu na něm velmi záleží. Jediným významem, který uvedení Google Chrome do oběhu dnes má je, že v bitvě Internetových prohlížečů zde máme dalšího kohouta na smetišti  ...

google-chrome-2

Zdroj: Anandtech a Google.Chrom

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
pK! [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - co na to říct?... 2008-09-03 16:01:31
avatar
...Opera the Best!!!
Bucho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 16:12:11

blokování reklamy je slabé
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 19:19:16
avatar
To je pravda, ale musim říct, že zbytek to dost vyvažuje.. a taky záleží na nastavení.
DEVastor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 20:47:13
avatar
Maxthon je lepsi
Neznámý  2008-09-04 01:57:53

Chrome, asi přebírá, vládu, tedy, dost Bomba, INTERNETový prohlížeč, jak tak, čtu ty Recenze, ale ještě, jsem ho nezkoušel, tak uvidím, tedy, abych tak, řekl, ale, to kolik, která INTERNETová Záložka, Zabírá, Operační paměti, tak to je teda vážně dost senzační, doufám, že se tím, ostatní INTERNETové prohlížeče, nechají inspirovat, to je něco, ty, jo, tedy, prostě no!
cch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-04 15:45:06
avatar
best best, jen mě tam nejedou některý videa no skoro většina
Pool44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Otestováno v praxi 2008-09-05 01:18:27
avatar
Google Chrome jsem naistaloval a hned druhý den nastavil jako výchozí.
To co se píše v článku není pravda. Google Chrome je jednoznačně nejrychlejší. Stránky se mě načítají tak rychle, až to nechápu.
Co se týče nastavení a blbůstek okolo, je to strohý a chce to ještě doladit, ale v základu na obyčejné prohlížení už bohatě postačuje.
Je to teprve Beta, ale zatím mě jede naprosto stabilně a vše zobrazuje korektně. Objevila se chyba, když se zadá do řádky s URL adresou dvojice znaků :%, ale to je okrajová blbůstka co se vyladí s finální verzí.
Pro mě je Chrome díky rychlosti the best prohlížeč.
Oblíbené záložky mě nejdříve trochu mátly, jsem zvyklej je mít na levo, ale po naskládání do horní lišty už mě zas tolik nezdržují.
Pár drobnůstek je potřeba vyladit např: editace záložek, download manager, zvětšování textu přes Ctrl+scroll funguje jen na textu apod., ale zabírání paměti, stabilita už je naprosto v pohodě a rychlostí se žádný jiný prohlížeč nechytá.
Chrome rulez

Zde je třeba úplný opak toho, co zde píše J.S. http://pctuning.tyden.cz/index.php?option=com_content&task=view&id=11496&Itemid=67
Neznámý  2008-12-17 12:27:38

Opera je dobrý prohlížeč sám ho používám avšak sem tam zapnu IE z důvodu toho že spoustu "online aplikací" jako je třeba "cooliris" a sposutu dalších pro tento prohlížeč bohužel není kompabilní což je škoda ,každopádně se těším na finální verzi IE8....
Bucho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 16:11:37

Wow IE válí (to si zas linuxáci stříknou do kalhot), od IE6 jsem nepoužíval, takže jsem rychlost neznal, znal jsem pouze "zkušenosti" uživatelů a ty jako snad všechno co má MS byli hrozné, od nějaké doby ale na tyhle kecy kašlu (hlavně od doby co mám ten "nekvalitní" systém windows vista). Jinak k chrome: vyhledávání je pěkný ale historie z FF3 je mnohem praktičtější, jedinou věcí která mě zaujala bylo přesunování pořadí panelů, narozdíl od FF3 a ostatních panel po táhnutí "nevylítne" ale zůstává pevně na lajně, takže se dá velice hezky a prakticky přesunovat (v hezky podané grafice) - jindy by mě ani podobná věc nenapadla. Doufám že to ostatní okopírujou. Pro začátek slušný (tokých ale je....jenže nemají Google před jménem...)
horst [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 16:44:06

Pokud by to ukouslo z podílu IE tak by to bylo dobrý,ale moc tomu nevěřím.Lidi co používají IE tak ani většinou neví že nějaká alternativa existuje.
Solitary [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 21:17:57
avatar
Presne tak, a FF a Opera zas maji pomerne pevnou uzivatelskou zakladnu. Ale myslim, ze sve lidi si Chrome najde. Mozna tak za rok se podivam, jak na tom je. Do te doby nema smysl o nem uvazovat, kdyz zatim neni dodelany, coz je samozrejme otazka casu a podpora neni, coz je taky otazka casu, ale tam je taky otazka jak dlouho bude trvat az se nejaka kvalitni podpora vytvori, takze cca do roka a do dne Lomikare ... ehm, Chrome.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-04 00:21:15
avatar
Hmmm - ja mam v pocitaci IE7, IE8beta2, FF2, FF3, Operu i Chrome a osobne mi nejvic vyhovuje IE7
DEVastor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-05 14:29:28
avatar
zkus jeste Maxthon http://maxthon.cz
Dumbo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 16:57:48

OPERA 4 ever nwm MOzila a Explorer sa mi vobec nepacia ... Opera ma vsetko co potrebujem a je prehladna takze ostanem pri nej.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 17:17:24
avatar
IE je desny prohlizec, nebo sem mozna moc zmlsany operou, ale je to typicky MS software, kazdy update ma jako dve instalacky opery, jen aby zakryl bezpecnostni diry, misto prubehu nacitane stranky jen tocici se kolecko. Zkratka kdyz mate ufona, Z IE7 byste vyrostli Zlata opera, navim ma mailoveho klienta, poznamky, mysi gesta, psravce stahovani... zkratka IE7 je out a nebyt podpory MS, davno by jej konkurence prevalcovala...

Moc se mi nelibi, ze v clanku DD pouzivas porad jen IE a Firefox a s operou jako bys uz do budoucna ani nepocital
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 17:25:34
avatar
Sorry ale Opera mezi významné prohlížeče nepatří, její podíl se pohybuje v řádech stěží jednotek procent proti FF nebo IE se skutečně nedá hovořit o významném prohlížeči a do budoucna s ní skutečně moc nepočítám ... měla léta na to něco dokázat a ani její nová verze na minimálním zájmu ze strany uživatelů nic nezměnila a nezmění ani do budoucna ...

PS: používám Maxthon 2 a za operu bych jej nevyměnil, nic proti Opeře ale není to IE jádro, na tkeré je optimalizovaná drtivá většina webů ...
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 17:47:06

Ja si projel ten komiks co k tomu maj.. Sem fanda opery, takze toa si vyzni trochu tendencne.

Speed dial v jinym prohlizeci . A nebo ta revolucni vlastnost, ze starou stranku po kliknuti na odkaz skartujou a smazou z pameti. V opere sem si zvyknul ze mam vsechny stranky po kliknuti na zpet okamzite vykresleny i s doplnenejma formularema.

Mimochodem, nejak sem tak od verze 8.5 nemel s operou problem nacist a prochazet jedinej web, takze bych se optimalizacema moc neohanel.
Navic snad vsichni lidi co ted delaj web piseou css pro operu nebo firefox, kde to vypada rychle tak jak chcete. A pro IE se upravuje az na konec (a taky se s tim stravi nejvic casu)
Nigga [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-04 19:41:16
avatar
Přesně tak, já optimalizuju web vždy pro FF, pak se na finální verzi podívám do Opery tam je to taky supr, a až potom optimalizuju pro IE7 ale tam je to taky pěkný, nejhorší je snad IE6 funguje tam vůbec něco ?
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 18:19:09
avatar
tak to je sada. přečtu že používáš maxthon,zajdu na stahuj a tam je zrovna maxthon na hlaví stránce...
mi0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-04 13:07:33
avatar
Mno neviem... považovať prehliadač, ktorý používa približne 18% čitateľov IT webov za nevýznamný.... zvláštna logika
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-04 20:28:29
avatar
DD: na spouste ceskych webu je jeji procento ale docela vyznamne, shvalne kolik lidi chodi na DDworld prave pres operu?
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 17:42:34
avatar
Google Chrome nelze uprit jeho rychle nabehnuti a jednoduchost. Navic nezabira tolik pameti a mozna by to byla dobra volba do starsich pocitaci, ktere maji treba jen 256MB RAMky s Win XP, kde je kazdy Mega dobry. Podle me to neni spatnej napad....
A Opera? Jsem ji zkousel u kamarada a byl jsem z ni chvilema zoufalej. Ano, pouzivam FF 3 a jsem spokojen.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 18:17:19
avatar
a to právě FF3 byl ten největší podfuk ,reklamní trik, padák a propadák jaký pamatuju. teda pokud se s updaty všechno nezměnilo.
Solitary [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-04 18:59:24
avatar
Jaky podfuk zase? To uz vazne nevite jak na ten Firefox jinak nadavat?
pK! [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 2 F3rda 2008-09-03 20:08:19
avatar
"A Opera? Jsem ji zkousel u kamarada a byl jsem z ni chvilema zoufalej" - A to je právě ta chyba! Chce to u toho vydržet dýl jak 2 hodiny a malinko si pohrát s nastavením, aby si objevil to pravé kouzlo Opery
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-05 02:13:06
avatar
Me prijde FF jako o neco lepsi IE , Tragicky je hlavne spravce stahovani Zbytecne velka horni lista je v dobe widescreen displeju nevhodna. A kamos ktery pouziva FF2 na FF3 nenasel skoro nic novyho, naopak mu prestalo fungovat par pluginu... email klient zna jen par adres, vybiraji se totiz ze seznamu a nepisi jako v opere. Opera 9.5 je aspon zmenena podstatne vic nez FF2 a 3, a co teprve takova Opera 10
kidd.hombre [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 17:43:00

IE a optimalizace? Pokud bys nekdy delal web tak musis vedet ze tyhle 2 slova nejdou dohromady.
WenySky [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 18:29:09
avatar
Optimalizace vykonu, tedy jak rychle se stranky nalyoutuji ... nejedna se o optimalizace stranek pro jednotlive prohlizece
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 18:25:05
avatar
do finanční verze? to snad nemyslš vážně? čísla hovoří jasně,tahle early verze se negodí na nicjiného než na googling. operu vynechává protože je tak dobrá že ji lidi musí objevit sami. BTW: jdu vyskoušet maxthon. tak schválně kdo s koho.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 18:51:32
avatar
Jojo... Takhle to vzniká... Až se informace dostane zpátky, tak bude zmutovaná na stav "Google Chrome bude placený software..."
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 19:22:19
avatar
Taky mě to přimělo vyzkoušet Maxthon 2 a docela ujde. Ale Opera je nějak prostě víc příjemnější.
Pacco [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - opera 2008-09-03 18:11:50

preco furt zabudate na operu ? vsade same ff,ie a este aj safari a opera nikde a pritom je asi najlepsi prehliadac..
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-05 02:15:23
avatar
prave proto ze FF je vsemi zminovan, Opera prestoze je kvalitativne minimalne stejne dobra, je mene pouzivana. Skoda
TanisCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Hmm 2008-09-03 18:13:33

Tak to měření se mi zdá nějaké divné. Mám doma většinu webových prohlížečů a chrom JE s přehledem nejrychlejší. Dokonce kapku rychlejší, než Opera a tak 3x rychlejší než FF. Ještě tomu chybí podrobnější nastavení, gesta myší, blokování reklamy a dovedu si představit, že IE s FF ztratí velký podíl na trhu...

Jinak v téhle fázi je to zatím nepoužitelný prohlížeč
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 19:22:48
avatar
Souhlas, mě přišel taky pěkně rychlej.
Lukyn1811 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 21:07:36
avatar
Ovládání nebo možnosti nastavení sice zatím za moc nestojí, ale oproti FF3 je opravdu podstatně rychlejší. FF používám denně, tak snad poznám, jestli je něco rychlejší nebo ne.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-05 02:16:51
avatar
Na dnesnich vykonnych PC na rychlosti prohlizece nezalezi nijak vyrazne, zvlast kdyz ma clovek ufona
Lukyn1811 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-05 16:56:38
avatar
U obyčejného prohlížení stránek to člověku možná nepřijde, ale u složitějších aplikací to opravdu poznáš. A pokud mi nějaký prohlížeč nabízí větší rychlost než ten stávající, tak se tomu rozhodně nebráním.
Kalasnikov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 18:37:13
avatar
Asi nikdy nepochopím proč všichní ty prohlížeče tak řeší :-) Já mám Firefox ale stejně s těch super extra funkcí co tady každý zmiňuje nepoužívám nic :-) U mě je jediný rozdíl proti IE co byl v W98 je ta lišta se záložkama a jinak nic :-)
DEVastor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 20:58:06
avatar
proc teda pouzivas FF kdyz je to i v IE7? pro takove jaky ty je ale Chrome idealni prohlizec
Kalasnikov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-04 00:27:04
avatar
už jsem si na něho zvyknul jinak se dívam že jsem dostal naděleno karmy za to že neuznávám "opera p*čo"
Triplespace [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 19:18:30
avatar
hlavne ze tu sa pise ze je nekolikrat nasobne rychlejsi jak IE FF http://pctuning.tyden.cz/index.php?option=com_content&task=newscategory&id=11496&Itemid=67#newska2
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-05 02:18:52
avatar
uz si nekdy slysel o bb kodech? Jestli nevis, vsemocny google ti poradi
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Opera 2008-09-03 19:22:18

Taky nechápu proč se na operu, tak zvysoka kálí, přitom jenom v téhle diskuzi je vidět .. "jak ji nikdo nepoužívá"
horst [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 19:34:15

Na Operu se "kašle" přesto že je vynikající ze dvou příčin.Ti co používají IE nic jinýho nezajímá protože jim stačí a ti co jsou nároční už většinou přejdou na FF protože nabízí mnohem víc možností než Opera.Sám sem Operu používal mnoho let ale nakonec sem narazil na její hranice a to co mně u ní chybělo sem našel v addonech pro FF.Dá se proto říct že Opera leží v takové mrtvé zóně,neoslovuje významně ani jeden konec uživatelského spektra.A taky na to má zřejmě vliv málo agresivní reklama.
DEVastor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 21:01:45
avatar
souhlasim spousta lidi co pouziva IE ani o jinych prohlizecech nevi a narocni pouzivaji FF nebo Maxthon
falcon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-04 09:17:57
avatar
Taky kdo chodi na takto zamerene stranky do diskuzi...neznam zadneho BFU co pouziva Operu.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-05 02:20:06
avatar
Tak to by me zajimalo co napriklad opera neumi?
fusionSVK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 19:54:49
avatar
FIREFOX ( zrut pamate ) som dal prec hned.
CHROME je skvely.
dost rychli.
som spokojny , este mi vobec nespadol.
a to ma stabilitu iba 23.1 percenta.
necudujte sa ze je taky aky je , je iba vo verzii 0.2.149 . a myslim ze dost ludi ho bude podporovat a stane sa dost dobrym browserom.
Este musia dobre popracovat na Download manazeri. a celkom vyzore a funkcionalite.
do 3 rokov to bude good. . . NEUKAMENUJTE MA
je to len moj nazor
Grimlok [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 21:10:52

Stačí mi můj Firefox. Jsem s ním spokojenej. Jsem zvědavej na IE8, jestli MS příjde s něčím novým.
DEVastor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - funkce Chrome 2008-09-03 21:39:14
avatar
DD nenech zmast, po podrobnem prozkoumani prijdes na to, ze Chrome je v zakladu dokonce vybavenejsi nez FF3
Rimmerak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 21:45:25

Opera je sice minoritní záležitost, ale je to jeden z nejlepších prohlížečů. Rychlá, mnohem stabilnější než FF2 i FF3, bere míň RAMky (což neberu jako plus - volný RAM mám dost), dokolaný je přihlašování na stránky s loginem přes Ctrl+Enter.
Chrome jsem vyzkoušel a přesto že mám rád Operu, tak jedu na Chrome a moc se mi líbí. To že je zbytečný, stejně rychlí jako ostatní není podle mě pravda. Rychlosti jsem si všimnul okamžitě. Je to fofr. Zkuste si v Opeře pustit docs.google.com a pak v Chrome a uvidíte.
Mizu165 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 22:17:54

Citace:
Dokonce disponuje i prvky CSS3, ty ale nepodporují ostatní prohlížeče

hm... Nepodporuje Opera 9.5 CSS3?
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-05 02:22:16
avatar
to je jedno, operu prece nikdo nepouziva
NHKG [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 22:29:42
avatar
Četli ste EULU? Je to spíš spyware než prohlížeč:

11.1 K Obsahu, který odešlete, zveřejníte nebo zobrazíte v rámci Služeb nebo jejich prostřednictvím si ponecháváte autorská práva a jakákoli jiná práva, která ohledně tohoto Obsahu vlastníte. Odesláním, zveřejněním nebo zobrazením obsahu udělujete společnosti Google trvalou, neodvolatelnou, celosvětovou, bezplatnou a nevýhradní licenci k reprodukování, přizpůsobování, upravování, překládání, publikování, veřejné prezentaci a šíření jakéhokoli...

Navíc se přidám: JEDINĚ OPERA!
Lukyn1811 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-03 22:31:04
avatar
Vždyť přesně takhle to funguje třeba u ICQ a počet uživatelů nasvědčuje tomu, že to asi moc lidí netrápí.
falcon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-04 09:21:46
avatar
Po vetsinou o tom stejne nevedi...taky nevim jak je zneuzitelne/pouzitelne k vydelku treba nejaky vypindavani se s kamosem
Lukyn1811 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-04 23:23:35
avatar
Když třeba místo vykecávání pošleš přes ICQ zdroják svojeho programu, tak už to není tvůj program, ale vlastníkem se stává majitel ICQ.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-04 00:29:40
avatar
Prislusna cast UELA ale nema zadnou platnost pokud je v rozporu se zakonem takze pokud by to Google chtel hrotit tak by Google velmi rychle zjistil ze ve spouste zemi nesmi nic takoveho jako je v nekterych bodech EULA vubec delat a jednak by palky za ruzne soudni spory v pripade zneuziti takto ziskanych informaci byly rozhodne vyssi i nez to co platil nedavno MS.....
terry5 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-04 01:48:14
avatar
Jenže z toho, co se tam píše, není v rozporu se zákonem nic - takže to platí. Google má prostě svoje představy o soukromí.
eXistenZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-04 16:43:27
avatar
Ano, Opera aj mne príde ako najlepšia voľba prehliadača, až na pár horších padavých verzií, ktoré zažila. FireFox mi príde taký... mno "urob si sám" a navyše nemá dobre vyriešené otváranie stránok ako karty, čo ma dosť iritovalo keď som skúšal firefox... Opera je jednoduchá, rýchla... Netreba do nej inštalovať kopec pluginov... mne vyhovuje

Chrome je nový hráč, ale ani táto beta nieje zlá... rýchlosť od Opery nieje vôbec horšia, akurát ten design...

/Fuha, tak až tak rýchly nieje niektoré stránky čo mám zaužívané v opere naťahuje o niečo dlhšie
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - tak ja nvm 2008-09-04 00:20:06

nie som ziadny fajnsmeker ktory sa vyzna v prehliadacoch a ani sa tak nechcem tvarit ja viem len to ze pravidelne pouzivam ff aj operu vlastne ked surfujem tak mam vzdy zapnute obe a neviem cim to je ale opera mi pride taka prijemnejsia na stahovanie a ff zase na surfovanie a spokojny s oboma narozdiel od ie 7 mi v tychto dvoch nacitava stranky o dost rychlejsie a neviem cim to je, kazdopadne chrome vyskusam urcite tiez ale az za cas ked to nebude beta ale plna verzia nejako nemam chut skusat nejaky polotovar, to je moj nazor ako jednoho z mierne pokrocilych amaterskych "surferov"
P.S. pre mna by bol idealny prehliadac ktory by mal v sebe uz zakomponovaneho klienta na stahovanie, ktory by dosahoval aspon kvalit IDM a bol by som uplne spokojny
qmox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-04 00:45:52

osobne mi tiez chrome prijde ako celkom pohodovy prehliadac jasne urcite mu niektore funkcie chybaju ale kolko z nich som skutocne pouzival.
Potrebovali by este vylepsit stahovanie suborov ale inak tiez mi prisiel rychlejsi ako IE7 a FF3 ci FF3.1
Ten spravca suborov uloh je tiez celkom sranda bue jviku oadabuy ake sledovat kolko jednotlive stranky zaberaju pamete karta dd world je momentalne na 17mega
Navyse na strankach kde sa predtym preklikavali vo firefoxe/ie a dalsich reklami na chrome sa nepreklikavaju.
Neznámý  - Je problém v Chrome? 2008-09-04 01:05:37

Tento článek ve mě zanchal dojem, že DD je paranoik, který se bojí, že ho ovládne google.
Škoda, že to místo Google Chrome není Ati Chrome, to by byla událost století.
Od té chvíle co bylo možné Chrome stáhnout ho používám. Ani jednou nespadl, vůbec mi nechybí rozšíření z firefoxu, stránky se zobrazují v pohodě, prostě nevidím žádný závažný problém proč by Chrome nemohl zcela nahradit IExplorer pro naprostou většinu jeho uživatelů.
Asi to byl záměr autorů, ale přesto na mě udělal dojem export lišty záložek z firefoxu, žádné zmatky jak při exportu ve Firefoxu nebo Opeře.
P.S. Jestli Velký DD myslel vážně, že se Chrome nemůže rovnat ani IE7 ani holému Firefoxu tak je vůl, sorry.
Měj se hezky DD.
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Instalace Chrome 2008-09-04 09:18:07
avatar
Zajimava featura pri instalaci Chrome si asi moc nerozumi s nasi trosicku restriktivni firemni proxynou Odkaz
Tommex [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Memory leaky IE 6,7 2008-09-04 10:16:39
avatar
Na stránkách scinet.cz sem našel v diskuzy pěkné odkazy na shození prohlížeče i systému přes IE.(originál je od T. Theimela kdyby něco :-) )

"top 7 způsobů jak shodit IE" - funguje pro IE6 a část taky pro IE7:
http://seo2.0.onreact.com/top-7-ways-to-crash-internet-explorer

A pak pro příznivce IE6 - uložte si veškerou práci, zavřete všechny otevřené dokumenty programy, pohodlně se usaďte a klidněte na HTML dokument s názvem crash_windows.html na adrese http://wifizabreh.net/iecrash/iexplore6/ - jízda začíná

Pro příznivce IE7 zde máme také něco - není to sice tak efektivní, jako předchozí příklad, ale i tak potěší, pokud máte otevřeno hodně stránek - klikněte na HTML dokument ie_crash.html na adrese http://www.wifizabreh.net/iecrash/iexplore6+7/
Daron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Opera is not dead 2008-09-04 12:28:58
avatar
tiez nesuhlasim s tym, ze opera je mimo hry, mam na svojom pc aj FF aj operu, a jednoznacne u mna vedie opera, mozno by bolo zaujimave spravit anketu: aky prehliadac pouzivate
DEVastor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-04 14:32:31
avatar
na to neni potreba ankety, jsou tu prece statistiky
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-04 15:13:44

Ono by mohlo být zajímavý jakej kdo používá prohlížeč v číslech z ankety návštěvníků dd worldu.

Jinak souhlas s Rimmerak .. bez ctrl + enter, myšákovejch gest .. už nedám ani ránu a prostě opera, která nemá takovou reklamu jako ie a ff nemá moc šancí, taky sem se na ni dostal, tak nějak náhodou a s despektem, ale o to větší bylo moje překvapení.

btw za co mi dáváte mínus .. normální názor nikomu nenadávám, tak ale jestli vám to udělá dobře, mě to nijak hrozně neublíží jenom mě to zarazilo no.
DEVastor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-05 14:31:43
avatar
Chrome umi take ctrl + enter
Pit [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :D :D 2008-09-04 15:43:04
avatar
Zdravim. Potreboval bych zjistit jak kracknout Wistu ??
Čistě jen ze studyjních účelů.
eXistenZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-04 16:35:07
avatar
Ty choď hlavne študovať češtinu keď nevieš crackovať tak sa to nauč, alebo to nerob a kupuj si legálny soft
Montr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Chrome 2008-09-04 16:22:08

No ja myslim ze zatim na to ze je to beta je chrome opravdu rychly a veci zobrazuje taky v pohode. Libi se my jak uz v zakladu bez nutnosti uprav maximalne vyuziva svoji plochu coz se urcite hodi hlavne na mensich monitorech.
A dokonce i ten jeho "inspektor" vypada hodne slusne ne-li lip nez Firebug z FF.
Jinak bezny uzivatel chce aby jeho prohlizec umel zobrazovat stranky byl relativne rychly a stabilni a tohle myslim chrome vcelku splnuje uz i ted.
Ja osobne pouzivam FF se 3mi addony kde mimo toho ze me to zobrazuje stranky vyuzivam firebug a html validator pro vyvoj webu + addon zvany Snap Links ktery pravym tlacitkem udela obdelnik a otevre vsechny odkazy ktere se v nam nachazeji v dalsich tabech. A tohle je vsechno co chci aby prohlizec umel nic vic dalsiho me v podstate nezajima. Treba nejaky ovladani gesty me vubec nezajima mam radeji klavesove zkratky a taky neni dobry kdyz by vsechno mela odedrit jedna ruka s mysi.
Jestli se cela stranka nacita 1.5s nebo 2s kdo z vas si toho vsimne? A pokud neco trva dyl tak je vetsinou na vine pretizenost/dostupnost serveru/site. Stejne tak to jestli si prohlizec ukousne 100MB nebo 300MB je me osobne celkem jedno.
Operu sem zkousel jen parkrat nainstlaovat nevenoval sem ji vic nez par desitek minut vzdycky me prisla takova moc graficka v tom zakladnim nastaveni a hlavne nevim co by me mohla nabidnout vic nez mam s FF a nez potrebuji.
Pit [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-04 16:37:44
avatar
crack omlovam se. Ale v češtině mně to nenauci crack asi neni česke slovo.
Asgi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-05 01:01:20

ono to nebylo toto slovo. kdyz to ani nepoznas.....
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-06 08:40:23

Asi nebudeš moc studiiiijní typ .. prvně se podívej prosímtě čím se zabývá diskuze a na jakej web vůbec píšeš, tady ti tak někdo bude radit s crackováním.
Hermes [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-04 16:47:17

Test stability : staci zadat adresu :%
twtw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-09-05 14:59:57
avatar
no mne stacia tie licencne podmienky....
"Odesláním, zveřejněním nebo zobrazením obsahu udělujete společnosti Google trvalou, neodvolatelnou, celosvětovou, bezplatnou a nevýhradní licenci k reprodukování, přizpůsobování, upravování, překládání, publikování, veřejné prezentaci a šíření jakéhokoli Obsahu, který předložíte, zveřejníte nebo zobrazíte v rámci Služeb nebo jejich prostřednictvím."
Takze suhlasite s tym ze google moze lubovolne nakladat s udajmi a vsetkymi hovadinami ktore vykones cez ten browser, takze napriklad zadate login a heslo do formulara a oni si s tym mozu spravit co chcu, proste vsetko co v tom spravte automaticky patri aj googlu a mozu to poskytovat aj tretim stranam. No nieje to skvele?

edit/ mno, tak google uz uznal chybu a ospravedlnil sa... takze asi to daju doporiadku... najviac sa mi na nom paci, ze je open, ale to je aj firefox... No mne najviac vyhovuje Opera uz dlhe roky... ale samozrejme, clovek sa len s jednym prehliadacom nezaobide, takze samozrejme firefox pouzivam takisto... IE len na stiahnutie firefoxu alebo opery, potom blok vo firewalle...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do Japonska
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do JaponskaStředa, 15 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 815x
Komentářů: 7
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!Úterý, 14 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 820x
Komentářů: 1
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSN
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSNPátek, 10 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1346x
Komentářů: 1
Nové rozšíření pro DayZ – Frostline
Nové rozšíření pro DayZ – FrostlineStředa, 08 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1081x
Komentářů: 0
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2Pondělí, 06 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1849x
Komentářů: 2
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidí
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidíČtvrtek, 02 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1952x
Komentářů: 3