Microsoft si posvítí na zloděje a piráty – znovu ověří pravost vašich Windows 7 Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Neděle, 14 únor 2010
altUkradli jste si Windows 7? Tak si raději rychle pořiďte originální …

 

 

Může se vám brzy stát, že vás ve vašem ukradeném systému Windows 7 bude pronásledovat kontrola pravosti. To v lepším případě, v tom horším nebudete moci se systémem nic dělat a PC bude nepoužitelný. Microsoft zkrátka pečlivě sesbíral více než 70 klíčů, o kterých se ví, že byly ukradeny a které se používají k šíření nepravých Windows 7 po internetu a s velkou pravděpodobností přes tyto klíče jede většina takových systémů.

Microsoft připravuje speciální aktualizaci, kterou schová do aktualizací a vydá ještě tento měsíc. Tato aktualizace bude obsahovat kontrolu toho, zda náhodou ta vaše verze není aktivována přes nějaký z těch 70 nelegálních klíčů. Samozřejmě podobnou aktivitu vítáme, i když si nemyslím, že postihne původce těch ukradených verzí, ti si to zase obejdou jinak. Na druhou stranu bych rád na adresu Microsoftu poslal vzkaz, že OK Windows si rádi budeme kupovat, ale očekáváme také nějakou větší podporu Windows herní platformy a tedy kromě řečí i nějaké ty akce …

Zdroj: DDWorld.cz

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Richelieu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 09:04:15
avatar
Za chvilku budou windows vyžadovat kontrolu po každém restartu nebo něco horšího. Ale jen do nich, ať si to užijou piráti :-)
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Proč krást Windows? 2010-02-14 09:16:25
avatar
Linux je snad zdarma, ne? Pokud někdo chce hnusný, zlý, děravý Microsoftí user-friendly OS tak moc, že je ochoten jej "ukrást", tak by měl zvážit, zda ho nechce tak moc, že by si ho normálně koupil:-)
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 09:31:25

kéž by to bylo tak jednoduchý....to by ale MacroShrot nesměl uplácet výrobce, aby podporovali v podstatě jen zastaralý šmejdy wokna...takže vzhledem k tomuto chování nikdy Macroshrotu platit nebudu
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 10:57:17

Hlavně chceme hrát hry a to pod linuxem není zas tak jednoduchý, nedávno byly na netu články o wine, ale ne dík
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 15:11:52
avatar
Ak raz vyrobia systém za ktorý nebudem musieť platiť mojimi drahocennými nervami a mojím drahocenným časom na opravu chýb, ktoré Microsoft nedotiahol, tak veľmi rád si za tú originálku zaplatím, ale za takúto rannú beta verziu monopolného operačného systému zvanú "finálna verzia Windowsu", teda fakt v živote platiť nebudem, keď už aj tak nechcene preplácam rekordne obrovské sumy spomínanými aspektami(drahocennými nervami, ktoré mi uberajú na dĺžke života, či čas, ktorý musím vynakladať na opravu nedokonalého systému a vôbec trápenia sa s chybami v ňom, či neskutočne pomalý chod pri dlhodobom používaní bez reinstalu a mnohými ďalšími problémami).
EbayFan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 17:20:51

Takže když vám to nevyhovuje, tak to raději UKRADNETE? Dost stupidní názor.
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 17:36:00
avatar
V případě alternativ k operačním systémům toho moc nevidím. Prostě a jednoduše v tomhle má microsoft monopol ať chceme nebo ne. A ať chceš nebo ne veyron má pravdu.
ThePrayer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 20:06:01

Není alternativa - Co budeš dělat, až bude jeden prodejce potravin a bude mít chleba za tisícovku ale zase to bude mít nehlídaný a když to ukradneš, tak se ti nic nestane?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 20:32:40
avatar
jenze tady win 7 HP OEM stoji 2300 a pouzivas ho prakticky nekolik hodin kazdej den. kdyz bych mel pocitac zaplej treba jen 4 hodiny denne (a to je hodne malo) po dobu jednoho roku tak mi vyjde hodina pouzivani na blby 2 koruny! rekni mi co mas kde levnejsi??? a jestli ani na tohle nemas penize, tak plnohodnotnou alternativou ti je linux kde muzes mit vsechno zadarmo.

veyron je tady uz znamej pirat, kterej nekupuje nic a jenom tady vychvaloval warez a to stahovani se snazi jaksi obhajovat tim, ze je ten windows strasne na hovno a pravidelne mu hazi bluescreeny a tak dale, coz jsou vsechno samozrejme hovadiny. a win7, kterej se tady pulroku verejne betatestoval nazyva jeste ve finalni verzi jako ranou betaverzi. holt kdyz je nekdo lama...
ThePrayer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 21:07:44

Heh..klidně bych platil ten paušál jak ty říkáš - používal bych to třeba 7 let tak bych platil např. korunu denně - to bych bral, korunu v kapse mam vždy..on je problém sehnat těch 5000 za krabicovku, protože kupovat nový pc nehodlám.. a oem instalovat bez novýho pc..to už to můžu rovnou stáhnout z rapidu.
ThePrayer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 21:12:14

A to s tim linuxem.. sice je zadarmo.. ale to je tak jediný plus.. obtížnej na ovládání, nefungujou věci z win.. prostě já jako bfu chci systém se kterym umim.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 21:22:31
avatar
obtiznej na ovladani??? je videt ze si s linuxem nemel co docineni...naprosta vetsina veci z win ma svou alternativu. pro bezny uzivani je linux idealni. jedina nevyhoda ze tam nejdou hry...ale kdyz nekdo nema prachy na windows, tak ocividne take nema prachy na hry.
ThePrayer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 21:42:41

Měl jsem ubuntu linux - wifi mi nešla (vůbec ani hw to nenašlo a to jsem měl atheros normální wifi), pak nešla hp tiskárna.. no už jen ta wifi.. prostě nešla.. a nevěděl jak to spravit a nikdo na forech taky nevěděl 4 dotazy na 4forech , 3 nezodpovězeny ani po 14ti dnech a na jednom foru ban za spam páč jsem se už nasral jak mi to žralo že nikdo neví tak jsem napsal do reakce "haloooooooooooooooooooooooooo" no a bylo to. čili windows. 7 mam pravé, takže věci okolo neřeším.
ThePrayer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 21:43:53

Rozběhal jsem akorát EMU0202 , ale jela jen v režimu 16/44 prostě jako plug-play zvukovka..creative sb 5.1 spdif nefungoval..gpu akcelerace videa taky nic.. a nikdo mi nedokázal s problémy pomoci, viz případ výše s diskusníma forama
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 22:20:44
avatar
to se muze stat u nejakych nestandardnich nebo malo rozsirenych zarizeni. me jediny co na notebooku nejede je zatim ctecka otisku prstu. myslel sem ze myslis ovladani systemu celkove a jeho uzivatelskou privetivost, ktera je mnohem vyssi nez ve windows. co se tyce treba siti (i wifi) a sdileni, tak to je horor ve windows nastavovat. u wifi treba neskutecny problemy se sdilenim internetu mezi notebooky hlavne pri uspavani, sdileni souboru je pak kapitola sama pro sebe, protoze to nekdy jde a pak znicehonic nejde a tak podobne. v linuxu mi naopak fungovalo vetsinou vsechno hned...ubuntu je pak takovej dost blbuvzdornej a pro bfu idealni system, pritelkyni sem ho hazel na notes, kvuli latexu kterej potrebuju do skoly a ted ho pouziva raci nez windowsy. ja linuxy pak docela stridam, ale nejvic sem spokojenej zatim tedka s archem a v praci pouzivame sledy a ty sou dost vymakany. uz nikdy nechcu videt zadnej windows server edition
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 23:50:11
avatar
Já bych řek, že kdo nemá na Windows (a nebo nechce mít na Windows), tak neřeší jestli si tu hru koupí. Na druhou stranu jsou lidi, co maj originální hry a nemaj originální OS.

Důvodů může být několik, jednim z nich třeba to, že nemaj v plánu sponzorovat MS. Nebo některou jinou firmu (za všechny jmenujme třeba Adobe).

Napadá mě taková jednoduchá zákeřná myšlenka. Jaktože tvůrci Avastu, ač svůj produkt dávají k nekomerčnímu využití zdarma, stále nezkrachovali a kupodivu ještě vykazují poměrně pěkný zisk?

Že by to bylo kvalitou produktu?

Dát prachy za kvalitní odladěnou hru mě nebolí.. občas i za neodladěnou (předobjednaný BFBC2 . Ale dát prachy za OS, kterej bohužel potřebuju, protože jeho tvůrci mají de facto monopol na OS a já v podstatě nemam výběr.. jo tak tam by mě bolela každá koruna. Nemam rád věci, které jsou na úrovni daně z dýchání.
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 14:58:14
avatar
Windows nepotřebuješ a rozhodně je nepotřebuješ krást, spousta lidí si dodnes vystačí se starými XP, spousta lidí s Linuxem, já si klidně Windows koupím, je to jako s elektřinou, taky ji nezačneš krást proto, že ji "potřebuješ". Alespoň většina lidí tedy
ThePrayer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 16:53:25

NA linux se ti plno lidí vyprdne..jako třeba já.. můj problém s wifinou za 14 dní nevyřešil nikdo na čtyřech linuxových fórech. Buď to nikdo nevěděl a nebo jsou líní odpovědět. Čili linux je pro mne fuj.
CharlieV [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Jak to chtěj udělat? 2010-02-14 09:49:17

Nevím, ale přijde mi, že pokud to schovají do aktualizací, tak nemaj moc šanci. Přece pokud mám doma nelegální SW, tak jsem zticha a šoupu bitama, a nestahuju aktualizace, abych se sám napráskal?!? Navíc když to teď vykecali, tak ti, co maj nelegální W7, přestanou aktualizace stahovat.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 10:58:34

I s nelegálníma windowsama není problém stahovat aktualizace pokud nejsou přímo takový ale vsadím se že to vedlo jenom k hromadnému vypínaní aktualizací
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 12:46:57
avatar
Asi tak. Stačí zakázat inkriminovanou aktualizaci a je po. Já mám Windows legální a aktualizace mám zakázaný tak jako tak, protože se řídim heslem - Když něco funguje, neser se do toho!
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 14:06:26
avatar
tak ty bezpecnostni zaplaty, ktery jediny vychazeji, sou pro bezneho uzivatele celkem zbytecny. nebo aspon ja nevim kdo by mi chtel pro nic za nic prebirat kontrolu nad pc a treba se divat jaky porno mam na disku
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 14:11:38
avatar
Tak já to mám zakázaný proto, že mi některý aktualizace něco posrali... nešel mi Counter Strike a padalo mi něco. Mám to zakázaný a je klid
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 15:18:38
avatar
no ja si žiadne aktualizácie nenechávam sťahovať a inštalovať automaticky, len sa raz za čas mrknem, zvážim čo z toho mi môže byť užitočné a nechám to stiahnuť a nainštalovať sa, no keby som aj zbytočne narazil na takúto "falošnú" aktualizáciu, tak sa len stane to isté, čo sa stalo, keď toto urobili pri XPčkach - pri spúšťaní Winov bolo v pravom rohu také stupídne okno, ktoré iba poukazovalo na to, že používam nelegálnu verziu, no ale tento jednoduchý problém sa dá odstrániť úplne primitívne jednoducho - stačí použiť bod obnovy na čas tesne pred danou aktualizáciou a je po malom probléme
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 23:52:22
avatar
Dost pochybuju, že to chytí někoho jiného než naprosté BFU. Kdo si ten systém "ukradne" sám, ten obvykle taky ví jak to ošetřit aby se mu systém nenabonzoval.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 09:58:25
avatar
Já jen čekám, kdy konečně vylezou i v ČR s Family Packem. Nebudu kupovat do třech počítačů doma tři plné upgrady...
Zajímavé že někde v EU to jde a někde ne... To je "svobodný prostor pro všechny, bez omezení pro pohyb zboží a služeb" jak prase...
biker00x [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - v ČR 2010-02-14 21:34:17

Bojím se, že se toho family packu v ČR jen tak nedočkáme. Mrkvosoft si myslí, že jsme úplně blbý a že nás tedy bude dojit, co to půjde. Pak se pirátům nedivím, že dělají co dělají.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 23:53:06
avatar
Jj a Windowsy za 15 dolarů v Číně myslim, ne? Nepamatuje si někdo za kolik to tam MS prodává nebo prodával?
vavra [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Aktualizace 2010-02-14 10:09:26

Aktualizace bude označena - kritická - ale nebudete si ji muset instalovot to je na tom to nejlepší, vy máte na výběr, instalovat nebo ne. Nikdo Vás nutit nebude
Jimm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 11:08:04
avatar
otázka je, jestli třeba další aktualizace nebudou vyžadovat ověření pravosti podle týhle aktualizace na ověření pravosti..
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 13:22:42
avatar
To máš to samý jako na Win XP... Zakážeš ověření pravosti a aktualizace instaluješ dál, protože MS si nedovolí, aby se něco posralo byť na nelegálním OS, ale JEJICH OS
Jimm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 22:52:17
avatar
co si já pamatuju, tak první co se stahovalo přes win update u XP bylo pravě ověření pravosti, teprve až proběhlo ověření, tak šlo stahovat další aktualizace
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 15:04:39
avatar
Ako písal vavra, aktualízácia bude označená, a to dokonca "Windows Activation Technologies Update"... takže ak by si ju niekto nainštaloval na nelegálny systém, musí to byť naozaj "lajk"...
A neviem kto si s cracknutými Windows necháva zapnuté auto-updaty, dosť hazard.
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 17:59:33
avatar
Jakej hazard? Dyť to aspoň stahuje aktualizace a tyhle kontroly si člověk zakáže.
Spíš to ale už vidim z jinýho pohledu a používání nelegálních windows mi přijde trošku pirátský ...
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 23:53:43
avatar
To chci vidět jak i to to Windowsy nabídnou s vypnutou celou updatovací částí woken.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 13:30:03
avatar
Pozor, nahoře je napsáno o kontrole aktivačních klíčů, budu-li chtít Windows aktivovat pomocí cracku - aktivátoru, nebudu při instalaci zadávat žádnej klíč. Takže v tomhle případě si asi ta aktualizace moc neškrtá.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 16:17:22
avatar
jenze nahore jsou napsany kraviny. tohle nebude zadna kontrola nakych 70 aktivacnich klicu (coz je uz z principu blbost), ale ta aktualizace bude opravovat 70 der ve windows diky kterym bylo mozne aktivaci obejit.
Zbycho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 10:20:19
avatar
No co, co, však už šéf sekce obchodu společnosti Microsoft Jeff Raikers pronesl skutečně vše bez obalu a doslova řekl, že pokud už budou uživatelé krást software, tak Microsoft chce, aby to byl on, komu bude kraden a ne konkurence. Převzato z DDWorld, viz Odkaz. A je třeba na ty slabší povahy udělat jednou za čas bububu, aby si ty úspěšné W7 koupili. U Vist to nebylo, bo by po antihype co byla, si je stejně většina BFU nekoupila. Ale teď je reálná šance, bo W7 jsou "cool, good, supertruper" apod.
Jo, já se přiznám, doma mám nelegální W7 (a jiné OS) a nikdy jsem si domu OS nekoupil. Jedu v tom už od dob DOS 3 (OS Slušovic na TNS 8088 byl na pytel tj. vhodný pro firemní prostředí). Je to tak trochu výzva, co zas vydají za antipirat záplatu, apod.
Jinak, ověřování pravosti jede, protože jsem tu jejich černou obrazovku u sebe už několikrát viděl (nepouživám emulaci biosu). Ale stačilo vždy znova aktivovat. Tak jsem zvědav s čím přijdou teď. A určo do týdne zas na to bude nějaký návod a možná i nějakej aktivator, nejlépe se zabudovaným trojánkem . To aby ti opravdoví piráti měli na ščotech BFU žně .

P.S. A aby to nedopadlo náhodou jako v létě 2007, kdy jsem se opravdu od srdce smál, až jsem se za břicho popadal Odkaz
Triplespace [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 10:15:52
avatar
Po dlhsej odmlke som sa rozhodol asi pred 1,5 rokom kupit originalnu Vistu nakolko som to vtedy povazoval za kvalitny produkt a bol som ochytny zaplatit zan peniaze. Po nainstalovani ma cakali velmi neprijemne problemy. Kazdu chvilu trebalo nieco doregistrovavat neskor dokonca som musel volat do call centra microsoftu aby mi povedali nejake nove seriove cislo. Po tychto skusenostiach som si radsej stiahol crack z internetu a odvtedy nebol ziadny problem upgrady som mohol pokojne stahovat. Pri W7 ma ani nenapadlo kupovat original aj ked by som bol ochotny za neho zaplatit. Toto iste sa pomaly zacina premietat aj do hier neustale nejake nove ochrany ktore beznemu uzivatelovi len zneprijemnuju zivot a preto sa rozhodnu aj originalnu hru za 50€ cracknut!
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 13:22:03
avatar
jo, já taky kupoval orig Vistu64 a to za tu nejnižší cenu co byla když byl dolar nejníž, tak byla za 1800kč.
No a teď mi běží Seven s emulací BIOSu
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 15:20:45
avatar
Som prikyvoval počas celého času čítania tvojho príspevku. Tiež mám v obľube no-cd cracky, aj keď väčšinu hier kúpim. Naposledy ma v tomto potešili tvorcovia Zaklínača, CD Projekt Red, ktorý s novým patchom upustili od nutnosti mať v mechanike dvd...
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 23:55:48
avatar
Kdysi to udělali tvůrci UT (první.. rok 1999). A pár dalších v průběhu dějin. Myslim, že je to docela korektní přístup.. vydat hru, počkat dva roky a dát jí "free".
horst [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 10:24:58

Pokud podobne nesmysly pišou na novinkach.cz, nebo řikají na n@vě, tak se nedivim ani, ale tady je to zaražejici.MS nebude nic schovávat, tato "aktualizace" bude zřetelně označena a nainstaluje si ji jen kdo chce, jako to je u XP.Za druhe se nejedna o 70 kliču, tomu snad ani sam autor článku nemuže věřit-)),ale o 70 děr v systemu, neboli zpusobu kterymi lze "aktivaci" provest.Je jich samozřejmě vic.MS nema v umyslu, jak jeho CEO několikrat zdůraznil, rozhodně uživatele nelegalnich woken nějak radikalně omezovat, váží si jich, bez nich by ohrozil svoje dominantní postaveni v OS.
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - XP 2010-02-14 10:43:23
avatar
Něco podobného bylo i na XP, jenže k tomu aby se vám Mrkvosoft šťoural v PC potřebuje vaše svolení, stačilo ten program neinstalovat a bylo po problému
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 10:44:15
avatar
A co ti, co mají vypnuté aktualizace?
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 11:00:46

A co ti co si je po tomto článku vypnuli?
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 13:25:23
avatar
ono stačí kdo aktualizoval doted a má dobrý antivir a antispam a užívá pravidla zdravého rozumu tak nic mu nehrozí . Já mam Avast a Spybot a chodim všude možně, i na pornostránky a s touhle ochranou jsem nikdy nic nechyt, žádný breberky
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 23:57:26
avatar
S tim opatrně, když na něco blbýho klikneš tak tě ani Avast nezachrání (a že je to vážně dobrej antivir). Některý věci jsou tak naprogramovaný. A bohužel, existujou i velmi ošklivé kousky kodu, které umí po tvém nešťastném kliknutí ten Avast obejít.

Ono, vše co lidi vymysleli se dá jinejma lidma zničit.. víme?
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 00:08:38
avatar
to je jasné a proto píšu že se musí používat pravidla zdravého rozumu, neklikat na kde co a když začne vyskakovat okno na podezřelým serveru tak radši vypnout prohlížeč - už se mi párkrát stalo že rychlá reakce vše zachránila
Potíž je v tom že lidi všechno automaticky odklikávaj a odklikají si trojan i s virem a pak to všechno zableší.
horst [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 11:07:00

Tak nic.Neni to tak jak lžou pravidelně na nově a i jinde, že MS bude prohledavat počitače-))a pokud objevi nelegalni instalaci woken, tak majiteli tohoto OS zčerná obrazovka.Bohužel podobne bludy se šiří v připadě win 7 znovu.Takže žadne prohledavaní, ani černá obrazovka, kdo má zájem muže si pomoci tohoto nástroje ověřit jestli ma legalni kopii, das ist alles.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 13:17:34
avatar
stačí nastvit ruční instalaci aktualizací a tuhle prostě ručně nestahovat, MS ji totiž i na XP vždy opatřil popiskem - tato aktualizace kontroluje pravost systému. Tohle je jen hra na oko a zastrasovani majitelů nelegálních verzí aby si ji koupili. MS nechce o piráty přijít, protože kdyby jim znemožnil používat nelegální verzi, tsáhnou linux. A to MS nechce. Takže takhle dělá že bojuje proti pirátům, ale vlastně jen zastrašuje neznalé a o piráty přijít nechce...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 14:13:05
avatar
no ja bych rekl, ze naprosta vetsina piratu je zaroven i hracu. ti by si myslim ten windows pak opravdu koupili...
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 15:00:08
avatar
to nevím, pochybuju že ty statisíce warezáků co si nekoupí žádnou hru by si koupili Windows za 4 litry
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 15:05:03
avatar
a co by delali kdyz by nemohli hrat?na linuxu sem wine zkousel a zadny reseni pro hry to neni. funguje hodne sporadicky a jen u tech nejvetsich hitu. nebo jedine si misto win7 nahodej win XP a vyvojari zas nebudou mit zadnej duvod delat dx10-11 hry
HUHUHUgo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 10:59:47

"V tom horším nebudete moci se systémem nic dělat a PC bude nepoužitelný." A já myslel že to je vlastnost.
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 11:02:51
avatar
ti nic, ale můžou si je klidně zapnout, stačí nestahovat ten jeden soubor, který to kontroluje, jmenuje se myslim Windows activation technologies
fonda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Windows activation technologie 2010-02-14 11:46:11
avatar
WAT jsem nainstaloval(je dostupna a ke stazeni samostatne), hadejte na jaka wokna a dal je mam aktivovane a legalni
myzrael [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 11:57:39

Měl jsem legální verzi Windows XP, potřeboval jsem přeinstalovat ovladače na síťovou kartu. Po uninstall mi win XP zahlásil že jsem se stal obětí zločinu a používám nelegální kopii.

Nejsem na počítače moc dobrý a nebyl jsem si schopen s tím poradit. Tak jsem si od kamaráda půjčil nějakou CORPORATE verzi XPček,přeinstaloval to a všechno včetně aktualizací fuguje parádně. Nemusel jsem nikam volat, prostě vše OK ! Tohle moc nechápu.

Zajímalo by mě jestli je to legální, když už koupený win XP mám ?

Vidím to tak že piráti mají windows bez problémů, narozdíl od poctivě kupujících
Zbycho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 12:14:23
avatar
To mají i s hrama, když nefunguje co stáhnou, tak to smáznou, případně stáhnou jiné distro. Když ti nefunguje koupena kvůli bugům a pod., zkus ji vyreklamovat . A dále si neinstalujou podrazacké programy typu starforce co ti kecají do vypalování a virtuálních mechanik
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 12:06:59
avatar
To bude mít jeden můj zdejší oblíbenec asi problém...no, ale on si určitě poradí : )
Zbycho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 12:15:17
avatar
Prozraď, kdo je tvůj oblíbenec? Ládik21
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 12:19:59
avatar
Teda nevím koho myslíš, ale DD to podal dost přehnaně. Tahle akce MS vyjde zas naprázdno a vystraší jen úplný lamy.
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 12:48:08
avatar
Aspoň někoho
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 14:51:27
avatar
Ano tak díky, že si se ozval : D A ano souhlasim : )
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 13:13:22
avatar
Ach jo, zase ten bulvární název
OS nelze ukrást, ukrást lze fyzickou věc. K ukradnutí software by musel dotyčný vyfouknout Microsoftu i práva a patenty a to na 99,9% nelze Takže se jedná jen o neoprávněné používání věci. Mnozí mají chuť tu předvádět argumentaci na fyzické věci jako je auto ale to je zcestné. Lépe by se to dalo přirovnat k nějaké knize se zajímavým obsahem kterou hlídá hlídač a čtení zpoplatňuje ale nějaký chytrák využije toho že je mu špatně a musí rychle na WC a nechá ji na pár minut bez dozoru, a on si v ní čte dokud se nevrátí. Není to úplně nej přirovnání ale rozhodně lepší než s autem .
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 14:10:45
avatar
jo, to sedi ... tak uvidime s cim presne vyrukuje mrkvosoft. jinak existuje finta, jak si prodlouzit neaktivovane win 7 na 120 dni (3x 30 dni) a kdyz uz, tak reinstal nelegalnich win 7 po pul roce neni tak hrozneho
stese [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 14:53:35

14:54 GMT
Hlasim ze prepinam automatiku na rucne riadenie
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 16:33:18
avatar
Proč? Máš snad nelegální kopii?
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 23:59:17
avatar
Možná se jen má rád.. nebyl by první oběť ne-příliš povedeného update. Mam v blahé paměti pár českých lokalizovaných update (tuším pro Win XP), které dokázaly zprovodit systém velmi rychle ze disku..

Ale mohla za to česká "lokalizace". Tedy lokální pobočka MS packalů.
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 00:38:08
avatar
No osobně mám aktualizace vyplý taky a to přesně z tohohle důvodu!
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 17:10:06
avatar
My co nepotrebujeme k Win7 aktivaci zadny klic se tomuto muzeme jen smat!!! Lepe by udelal mrkvosoft kdyby zlevnil
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 23:59:56
avatar
Nejlépe na cenu v Číne, nebo na cenu SW od firmy Alwil.
Ego [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 21:44:39

Tihle vymytý mozci co otročí a ještě tenhle konzumní styl života propagují a plivají po ostatních, kteří prej "kradou", jsou nejlepšímy výrobky. Já tuhle hru hrát nebudu, nestáčí být otrokem co musí platit za všechno možný a z toho co mu náhodou zbyde koupit předraženej systém k jehož koupi jsem donucen jeho umělou životností apod.
Všichni co nejsou poslušní otroci jsou zlý a kradou.
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 17:44:29
avatar
To nejsou "vymytý mozci". To jsou naopak velmi inteligentní lidé. Copak by hlupák mohl něco takového vymyslet? Myslím že ne.

Jde o to že nám naservírovali umělou potřebu po něčem novém za každou cenu. Bohužel je to cesta do pekel, tratit na tom bude vždy jen koncový zákazník který je neustále dokola bombardovaný ochranami, registracemi apod. které stejně nic neřeší a nikdy nevyřeší.

Souhlasím s Ego, jen zvolil poněkud "jiný" styl vyjádření své myšlenky.
Ego [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 22:25:46

Já myslel produkty, né ty co za tím stojí. Stačí dostatečně zmanipulovat tupější většinu a už si ostatní s jiným názorem neškrtnou,to je nátlak většiny a ostatní tyhle názory akorát přeberou. A samozřejmě to je konzumní styl života, který jsme si "zvolili". Nicméně je to také nejlepší způsob jak udržet ovečky klidné a dát jim co chtějí. Dokud se nezmění lidé, tak nemá smysl měnit systém.
Richelieu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 18:05:55
avatar
Tak jak koukám hodně z Vás má nelegální windows, přitom na něj nadává, je starej, k ničemu, má monopol a vlastně nám jenom všem obtěžuje život atd. Přitom většina z těch lidí neudělá nic proto, aby se něco změnilo, přecházeli například na linux (nainstalovat jako druhý systém a začali se v něm štourat), prostě začali v něm dělat. Třeba nadávat z linuxu na windows. A ne stáhnout "ilegální" software a nadávat na něj, bože co jsem si to jenom nainstaloval. Někteří by si v jiném operačním systému nevěděli ani dojít na záchod, kdyby to šlo. Tak je většina z vás závislá na windows.
Jediné co Vás obhajuje je to, že jsou zatraceně předražený. Zbytek už je jenom na Vás...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 20:40:27
avatar
no jo jenze na linuxu jim pak nepujdou ty vsechny jejich "legalni" hry
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 20:50:32
avatar
Mas jen polovinu pravdy. Pro ty co chcou hrat nejnovejsi hry tak jim nic jineho nezbyva. Az budou vsechny hry na Linuxu chodit tak jako pod Winama tak mi dej vedet v te chvili reknu mrkvosoftu sbohem. A Wine radeji ani nezminuj. Uz je v nem slusny pokrok proti tomu co bylo v minulosti, ale stale to neni ono a myslim ani nebude pokud nebude pod Linuxama nativni podpora DirectX
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 20:54:23
avatar
wine je dost nepouzitelny. kdyz ma nekdo prachy na ty nejnovejsi hry, tak ale logicky ma penize i na OS, kterej mu vydrzi mnohonasobne dyl nez jedna hra.

podpora dx pod linuxem bude...az ho microsoft uvolni jako open source coz se nestane pravdepodobne nikdy.
ThePrayer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 21:52:17

A logicky má prachy na lepší hw, lepší auto..to že si za půl roku ušetří na hru, neznamená že má hned na vše.. ten člověk třeba 3 měsíce je bez svačiny do školy, aby si mohl koupit třeba CODmw2.. taky má hned na windows?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 22:07:07
avatar
windows ti stoji tolik co dve hry. tak si holt zahraje o neco pozdeji. uvedom si ze bez OS ti je vlastne pocitac k nicemu...zatimco hra te po par hodinach omrzi, tak OS potrebujes porad. ty ceny OEM verzi rozhodne nejsou prehnany, na to co vsechno ti OS poskytuje.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 00:00:47
avatar
Neci ti kazit iluze, ale hry dneska už nestojí tak moc jako dřív, takže ono by to mohlo být tak, že tě ten OS klidně stojí jako 4 hry a víc..
novret [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 20:15:45
avatar
Až Microsoft sníží ceny natolik aby HOME verze byla za 500,- a né za 2000,- a tak dále.. tak nebude muset vymejšlet takovýhle hovadiny, to by si koupil snad každej(až na pár tupejch vyjímek) Navíc se mi zdá ,že se tam píše že to bude přibalený v aktualizacích-myslim ,že kdo má nelegály tak aktualizace stejně nestahuje a tadyto stejný je i s tím ostatním (software,hry,filmy,hudba(za dobrou hudbu a film sem ještě ochotnej ty prachy dát) atd...)
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 20:36:16
avatar
koukni se na to z tohoto hlediska. rekni si kolik hodin denne pocitac pouzivas a jak dlouho ti jedna verze windows vydrzi. a pak vydel cenu windows timhle celkovym poctem hodin pouzivani. porad to je strasne predrazene?
ThePrayer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 21:50:08

Jak píšu, tak at zavedou paušál, denně ti tu korunu po dobu 5-7 let dám..
ThePrayer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 21:50:29

Ale zkus po středoškolákovi at vysolí 5000 za OS. (krabice)
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 22:09:53
avatar
jenze OS jen tak bezne neupgradujes co?a nemusi si kupovat krabici kdyz na ni prachy nema. kdyz si kupuje novej pocitac, tak do ceny si ma zahrnout i cenu OS (kdyz si ho sklada sam), kdyz pak treba kupuje notebook, tak tam je v naprosty vetsine OS i v cene a nema co resit.
ThePrayer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 22:17:50

No a co myslíš že udělá student když hledá ntb za 13 tis, a za 13 tis tam je s OS ale s celeronem s int grafikou a bez os a s C2D a HD4330 co myslíš že udělá? Musíš bejt tolerantní, klasickej českej školák neřeší legálnost-nelegálnost, prostě stáhne, crackne,hraje/užívá a neřeší - znam to ze školy. PS pro vztahovačný dementy - mám pravé win7 a koupený COD mw2, ostatní free nebo z giveavay.. tuhle nedávno tam byl zoner zdarma
EbayFan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 22:51:40

Ale ty popisuješ přesně situaci, kdy se upirátění OS dá i tolerovat. Ale ne, když tady někdo tlachá, jak je to na houno a přesto to ukradne. A stejně tak u her, ukradnou a pak plevelí fora o tom, jak je na nic.
novret [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-16 17:00:28
avatar
Vzkaz pro J.C.Denton: uvědom si na kolik je přijde jedna verze ,v tom poměru kolik jich prodaj a uvedom si o kolik je prodávaj. Kdyby se toho prodávalo tisíce tak beru ,že nejlevnější verze bude za 2 litry ale tohodle se prodávaj miliony!!!.
P.S. Souhlasím s Miki_79
Miki_79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 20:55:53
avatar
Souhlasim kdyby byly Winy za 500,- tak temer nelegalni verze Windows vymizi a verim ,ze mrkvosoft natom vydela vic nez nyni, ale to to on nikdy neudela pokud ho k tomu nepritlaci konkurence
ThePrayer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 21:49:39

Tak tak, MS stačí jeden platící z dvaceti a např. 3000korun z dvaceti lidí, celkově vydělá např. 100 miliard a každej v MS je spokojen. Ale kdyby snížili cenu na 300 za windows, tak si to stáhne jeden z dvaceti.. a už je to 5700 a těch miliard celkově vydělaj dvojnásobně.. nevím proč to tak nedaj.
EbayFan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 23:01:15

Myslím, že jste mírně mimo. Nebo si myslíte, že v MS dělají nějací finanční amatéři? Vaše teorie by platila, kdyby hw a sw kupovali jen normální lidé. Ale většina prodejů jde na vrub komerční sféry. A tam to není, že platí jeden z dvaceti.
ThePrayer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 00:05:17

Jasný, je mi jasný že existujou firmy - já se zaměřil jen na zisky z domácností a fyzických osob
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 20:47:46
avatar
pro nekoho je zvyk "zelezna kosile" Tim chci rict, ze ikdyz te pouzivani win vyjde na 1kc nebo 2kc / hod tak kdyz ma vytahnou pres 2t, tak je to dost, kdyz leta za to neplatil ani korunu
PS: kdyby to slo platil pausalne za hodku, treba by to mnozi vyuzili
ThePrayer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 21:46:45

Přesně tak. Korunu denně najde každej.
Zbycho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 22:24:13
avatar
Si normální, víš kolik by to hodilo denně? Stačí ten sežranej štrum, když se nehraje a leze na DDWorlda a jiné weby.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 22:27:26
avatar
To bys měl 365kč za rok, ale já to bral 1kc/hod, takže bys to měl od 1Kč tak po 20Kč. Když budu počítat v průměru 5Kč na den, to je 1825 za rok A z toho si můžeš lehce spočítat jak už tu psal J.C.Denton za jak dlouho máš OEM verzi
ThePrayer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 22:24:16

no a 365x7 až 10let , doba použití OS. Aspon takle dlouho jsem měl XP a vyjde ti cena nových windows.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-14 22:48:31
avatar
Pokud jsi měl XP tak dlouho, tak potom bys ho takhle zaplatil Jinak to je všude na světě, že si někteří radši soft stáhnou, disk nebo procesor se stáhnout NEDA
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 08:46:03
avatar
BTW: Prodávám 3 licence W7 Ultimate digital retail za 4k jednu, popr 3,5k za vsechny tri. Kdo se po precteni clanku zalekl, tak vas strachu rad zbavim.

W7 Ultimate se daji koupit za 6,5k, na CZC je maji za 7080kč.
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 09:50:00

by ma zaujimala studia, ze ked zlacnie SW (v tomto pripade OS) o 10, 25, 50%, ze o kolko klesne piratstvo..
braqela [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 12:30:44

Nesleduješ cvrkot. BSA léta tvrdí, že snížením cen neklesne míra pirátsví, neboť jednou si zloděj a nekoupíš to ani za pár stovek.
Lumirel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Orig OS 2010-02-15 11:42:48

Věřím, že kdyby Windows 7 Pro 32/64 stál cca 3000kč, tak by si to koupilo mnohem více lidí než za aktuálních 5500-7500kč. A nemyslím tím OEM, protože ten by si člověk za reálných okolností neměl moci koupit již k aktuálnímu PC, ale pouze k novému. Za zcela reálných okolností je tedy plně použitelný OS dost předražený.

Pro prachobyčejného uživatele stačí Home Premium verze, ale pro náročnější uživatelé, kteří se připojují i do domén etc, to cesta není a za 7k, což je až na Prahu, polovina čisté průměrné výplaty - to může být pro některé lidi docela soda.
braqela [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ti praví 2010-02-15 12:28:12

Nová doba! Velký zloděj chce honit malého zloděje.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-15 13:21:11
avatar
maji to jako novinku, tak z toho chteji vytriskat co nejvic penez. Kolik za to plati v americe? kolik je to procent k prumerne mzde u nich? A u nas?
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 977x
Komentářů: 3
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1488x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1110x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1185x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3766x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1461x
Komentářů: 0