Microsoft: Windows 7 je nebezpečný – není vhodný pro moderní PC a systémy Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Středa, 18 leden 2017
altPlná podpora pro stařičký systém Windows 7 skončila už v lednu 2015. MS radí ho vyměnit za W10.

 

 

 

 

Celkem vzato asi každý průměrně inteligentní člověk chápe, že starý a již nevyvíjený software rozhodně není nejvhodnější pro moderní hardware a že je potenciálně i bezpečnostním rizikem, protože nejen hardware, ale i další software pokročil vpřed. Microsoft se tak rozhodl tuto skutečnost výrazněji připomínat.

Naráží tím hlavně na uživatele a firmy, které stále využívají starý Windows 7. Systém, který vzešel z Windows Vista (2007) a nakonec finálně vyšel v roce 2009, tedy už před 7 lety, je stále nejrozšířenější operační systém na PC platformě. Velmi vydařený a právem populární systém se stále těší značné oblibě, a dokonce mu někteří dávají přednost i když již mají moderní komponenty a počítače, které Windows 7 není fakticky schopen vůbec ideálně využívat, protože se s nimi samozřejmě při jeho vývoji nemohlo počítat.

Microsoft tak upozorňuje na celkem logický fakt, že stávající Windows 10 jsou na současný HW vyvinuty a pracují s ním mnohem lépe. Ať už jde o mnohem lepší práci a využívání vícejádrových CPU, moderních GPU, využití RAM či SSD a další věcí kolem nových technologií a novějších formátů obecně. Současně MS upozorňuje na to, že hlavní podpora pro Windows 7 už skončila v roce 2015, v současnosti běží a ještě nějakou dobu poběží už jen bezpečnostní update, nicméně Windows 7 nemohou samozřejmě kvůli podstatně staršímu a zranitelnějšími základu konkurovat v bezpečnosti a stálému vývoji Windows 10.   

MS tedy doporučuje, pokud můžete, tak z Windows 7 na Windows 10 přejít, stále dokonce existuje možnost, jak tento upgrade provést zdarma, kdy MS nechává určitá zadní vrátka ;). Mnozí uživatelé měli z přechodu na W10 obavy, samozřejmě ohledně novosti samotných Windows 10 a tedy potenciálních problémů a nefunkčnosti určitých věcí. A ano, byly programy, které pod W10 nechodily. Nicméně je na místě připomenout, že Windows 10 už sám o sobě není horká novinka. Vyšel v polovině roku 2015, od té doby proběhly dvě větší aktualizace a spousta menších. Výrobci HW i SW dodaly nové verze ovladačů či celých programů a v současnosti tak už opravdu není možné tvrdit, že by Windows 7 byl v něčem lepší a jistější než Windows 10. Dokonce už některý nový HW i SW ani pod starším systémem, než W10 nepoběží, což je celkem logické, protože starého psa novým kouskům opravdu nenaučíš :).

Samozřejmě jsou mezi námi i tací, kteří by klidně i na ten W10 přešly, jenže jejich starší PC prostě není schopen W10 kvůli některému staršímu HW provozovat. A přitom ten starší PC stále funguje. Tady asi není zbytí. Samozřejmě jen kvůli W10 si nový PC nekupujte. Sám mám doma 10 let starý a stále plně fungující a použitelný NB, na který se mi dříve W10 nainstalovat nepodařilo, zkusím to ale zase, protože i tady se objevila nově podpora, tak uvidíme :). Samozřejmě MS začíná stále více tlačit na uživatele i firmy, aby na W10 pokud je to možné, opravdu přešly. Aktuálně MS chystá další velký update, který bude zaměřený na bezpečnost, tvorbu obsahu, herní režim a přinese i další novinky (či dokonce návrat některých starších věcí).

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-20 06:07:53
avatar
toto je nejaký PR článok ?
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-20 07:17:30

Přímo ukázkové PR
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-20 20:37:42

Na DD PR článok predsa nieje
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-20 21:51:21
avatar
pokud by to byl PR článek byl by jasně označený ...
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-21 03:35:25
avatar
Promiň, ale sám musíš uznat že to jako PR vypadá.
Bohužel jsem na vlastní kůži poznal že to není takové růžové, u X strojů to či ono nefungovalo, případně se to pokazilo po aktualizacích.
W7 je v minimálně v jedné věci lepší, můžu zakázat aktualizace a instalovat pouze ty co chci a vím, že systém takto poběží hezkých pár let.

To, že tobě W10 běží spolehlivě, neznamená že běží spolehlivě všem.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-21 12:41:05
avatar
to že se tobě něco na W10 nelíbí, nedělá z mé informace PR článek ... já posuzuji věci objektivně a to ne na základě toho, že mě zrovna W10 na mém PC funguje. W10 máme na mnoha PC, dáváme je na všechna PC která pořizujeme dalším lidem už pěknou dobu, včetně přechodů z W7 na W10 a nikdo nemá žádný problém. Osobně jsem také na nic nenarazil a soudě podle rychlosti jakým W10 narostly a jakým na něj stále uživatelé, hlavně nároční přecházejí, to s nimi zjevně nebude tak zlé, jak tu někteří malujete.

Takže ne, článek není PR, článek ale doporučuje W10 protože je to nejlepší Windows který kdy MS udělal a rozhodně nejlepší Widnows, který teď máte používat, pokud Windows PC. To je prostě objektivní doporučení, ne PR ... samozřejmě nezlobil bych se, kdyby nám MS poslal nějaké prachy, nicméně ať pošle nebo ne, budu W10 doporučovat a chválit, protože si to objektivně zaslouží ....
Tomcat2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-21 14:56:40

To jsem se zrovna nedávno pobavil, kdy kolega v práci na Win10 dal seřadit asi 200 souborů ve složce podle abecedy. Trvalo to asi 3 minuty

Brácha nadává, že když hraje nějakou hru a má otevřené okno FB, tak má poloviční FPS, na Win7 takový problém neměl.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-21 15:29:27
avatar
já mám tři monitory, otevřený prohlížeč a další věci a zároveň na jednom monitoru hraji a Windows 0 to zvládá bez potíží, u W7 mě různě přepínaly aplikace apod.

myslím že problémy které popisuješ nejsou kvůli W10 ...
AmonAmarth [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-22 12:37:54
avatar
lol. Fakt dospely argument. Mne to ide, takze to musi ist aj ostatnym na uplne inych komponentoch ... .
Mne karta nehuci, tak nebude ani ostatnym. Mne vyhorela radeonka, takze vsetky radeonky su nahovno.
Dementny argument, ale ako prirovnanie k tvojej pochybnej argumentacii dostatocny.
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-21 16:01:18
avatar
Však jsem neřekl že je to PR článek, jen jsem napsal že to tak vypadá.

A ten nárůst W10 bude tím že to je(byl) os "zdarma" a také agresivní politikou kdy jej mrkvosoft nuceně cpal lidem přes update. Když se desítky cpaly jako aktualizace, tak jsem byl nucen reinstalovat x počítačů protože nebyl kompatibilní HW, lidem nefungovaly periferie a nebo se to prostě občas nepovedlo kvůli neznámé chybě.

A bohužel, to co mi na w10 nelíbí, se nelíbí více lidem. A také bohužel, pokud budu chtít alespoň podobnou kontrolu nad OS jako u W7, tak jsem v tomto případě nucen sáhnout po verzi enterprise za 90USD ročně.

Zkus si někdy přečíst co vlastně lidi na W10 kritizují, není to pouze o podporách nových technologií a rychlosti PC jako takové.
martyst111 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-23 01:08:02

To je jasne ze win10 jsou nejlepsi kord kdyz je ma DD nainstalovane.To je jak kdyz pan DD presel z 1080p na vyssi rozliseni a zjistil ze si cele roky sypal pisek do oci
shipo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-20 08:07:01

Jo jde o rozšíření DX12(výhodnější pro Radeony).
Na win10 jsem na notebooku kvůli jeho nulové ceně přešel. Není to zdaleka dokonalej systém, mimochodem nevíte někdo jak win10 přenastavit u hlášky "Aplikaci hra.exe byl zablokován přístup k grafickému hardwaru". Ovladačů na slabší grafiku jsem zkoušel asi deset(včetně továrního nastavení win10), systém hry neutne jen když jedou v 800x600. Pod win7 se pouze snížovali FPS a nepadalo to.
Martinp79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-20 08:46:03
avatar
Možná není uveden dobře zdroj ale podobné články se na Webu poslední dobou objevili. Lidem W7 stačí a MS se dojí aby to nebyly další Win XP. Tedy ještě pro MS horší než XP, protože W7 jsou v bezpečností proti XP nebe a dudy.
Kernel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-20 20:48:35

XP sú v menšine takže menej zaujímave pre útok .
Cemada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-20 08:01:43
avatar
Krásný kecy od MS jen aby vyvolali tlak na uživatele.
Jasně, ohledně bezpečnosti a nových technologií má pravdu, ale kdyby jim šlo opravdu o bezpečnost uživatelů, tak nejdřív něco udělá s XP a Vistami.
Tady jde hlavně o podíl W7 na trhu, který chtějí "transfomovat" na podíl W10.
MS ví, že ti co mají W7 mají na to pořídit si W10.

Osobně na W10 přejdu až s AM4, ale W7 budou nějakou dobu v záloze.
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - A teď tu o Červený Karkulce 2017-01-20 08:10:20

prosím....
W7 jsou OS, který má znalý uživatel pod kontrolou, což se o W10 rozhodně říct nedá. Na W10 bych přešel (už jsem byl a zacouval zpět) až:
1. se systém aktualizací vrátí do stavu, kdy je možná plná uživatelská kontrola (za jeden z vrcholů idiocie považuji nový WindowsUpdate.log - který je nečitelný a do čitelného stavu ho musíte převádět powershell cmdletem....abyste se po delší době dozvěděli, akorát to, že "při instalaci záplat došlo k nějaké chybě", což je tedy na dvě věci. U W7 log obsahuje veškeré diagnostické informace..). U posledního buldu insider MS konečně vyrobil zatržítko "neinstalovat ovladače". I tak je systém aktualizací stále mnohem hovadštější než u W7, kde jsem si prostě ze seznamu vybral co ano a co ne.
2. bude možné odinstalovat zcela libovolnou "univerzální" aplikaci (čti srágora na nic, která si vytváří vlastní instalaci pro každého uživatele)
3. se MS vzpamatuje a zruší tu hovadinu, že půl věcí se dělá z ovládacích panelů a druhá půlka z nepřehledného nastavení.
4. konečně buildy nezmršej nastavení asociací na hnusné "univerzální" aplikace a nenacpou je zas všechny zpět, když jsem se jich před tím "pracně" zbavil.

(vím, že téměř všechno lze nastavit přímou editací registry, ale tento systém mi přijde takový hovadský...).

W7 jsou tak "zastaralý", že výrobci desek poskytují plnou podporu W7 i pro poslední desky pod Kaby Lake.....
NěkdoTady [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-21 03:36:29

Jeste bych hodil bod 5: az vrati puvodni funkcnost GPO i do normalnich verzi.
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-20 08:44:36

Ono je hlavně zábavné, když zmiňují u Win 10 bezpečnost. Stačí se podívat na počet bezpečnostních děr za 2016 a zjistíte, že Win 10 jsou podstatně horší, jak jejich předchůdce Win 8.1.
mimi.vx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-20 15:47:09

toto je zavadejici, klasicky probolem co bylo drive slepice ci vejce

W10 jsou pro vyzkumniky atraktivnejsi a proto castej se objevi v listu, plus kratsi dobu na trhu tim padem zbyva toho jeste vice objevit
bircky [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-20 09:41:50

Kdybych nebyl byl býval postavil nový komp, W10 bych nechtěl ani omylem. Nechci je vlastně ani teď, ale nic jiného mi nezbude. Ale to, jak MS vymrdal s majiteli Pro verze jako já, mi nehorázně pije krev... Svévolně při aktualizacích měnit možnosti nastavení pro jednotlivé verze je prostě podvod. Kupoval jsem si Pro z určitého důvodu, který je teď pasé (např. nemožnost vypnout Consumer experience, aj). Microsoft je mor a nebýt hráčem, tak je linux jasná volba.
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-20 11:24:05

Taky jsem stavěl novej komp. Jsa línej instalovat, vzal jsem SSD s W7 ze starého a zapnul.... pak jsem se jen probral HW a vyčistil starej. Upgrade byl z Core2Quad na i7-6700K, za půl hodiny hotovo a vše plně funkční.
rookie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-20 12:43:35

vela veci sa da pekne osetrit, odinstalovat, zakazat cez utilitku Win10Privacy Odkaz
honcka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-20 09:51:21
avatar
Největší problém je že ve win10 nefungujou korektně GPO a bez toho to žádnej admin do produkce nepustí, testoval jsem to u svých zákazníků a pořádně to běželo akorát u jednoho, který měl čistou instalaci win2012R2 domény, např u jiného, který má 2012R2 zmigrovaný ze SBS2008 neběží user group policy, které jsou aplikované na jinou skupinu než authenticated users. Další hřebíček do rakve je, že nejde u pro verze disablovat pro uživatele přes GPO windows store.
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-20 11:29:09

Jojo MS se snaží.... tak, že kdo potřebuje PC k seriozní práci, musí si pořídit Enterprise edici
pcwifi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - deset 2017-01-20 09:57:40
avatar
kde to majitel chce taq sypu stale sedmy, desitky do novych stroju jsou asi lepsi volba, ovsem do vyslovene srot notesu typu dual core celeron apod. bych je bez ssd necpal. Co si budem rikat, notes disky tridy srot se davaj i do cenove kategorie 10kk, coz je hruza. Vesmes maji uz 4GB RAM a ani to to nespasi.
shadowmage [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-20 10:29:38
avatar
No zrovna Win 10 doporučovat na práci, to je trochu úsměvné. A bezpečnost... Když jsem si všiml, jaké srágory nacpou do čistého systému (Facebook, Twitter, nějaké své nejmyslné hry a další), tak jsem málem hodil šavli do klávesnice... Takže první úkol, vyrubat odpad. Naopak pracovní věci, jako třeba Telnet, si člověk musí přidat... Druhý úkol, přepnout menu pomocí Classic Shell tak, aby vypadalo jako ve Windows 7. Kdyby byla rovnou v základu funkce, jak se zbavit dlaždic, potěšilo by to víc lidí. Už vím, proč se říká, že kleje jak dlaždič... Ale nárůst výkonu ve hrách za všechen ten vopruz stojí. Práce s grafickou pamětí je na úplně jiné úrovni, to samé práce s moderními SSD disky. Takže na hry super, ale pro práci zůstávám u Win7 pro.
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-20 12:59:52

Po pravdě klidně to mohli od sebe oddělit. Udělat vyloženě Home verzi založenou na dlaždicích a Storu, kde stejně nic neni, a snažit se lidi přesvědčit, že nemají už aplikace hledat na webu jako doposud, ale mají je vyměnit za jiné ze Storu.
A pak udělat pracovní verzi, kde by dlaždice a Store ideálně vůbec nebyly, protože na desktopu s klávesnicí a myší, dosud nepřekonaným způsobem ovládání PC, je to úplně zbytečná blbost. Největší doslova debilita je ale ten přesun z ovládacích panelů do Nastavení, kam to pomalu přesouvají a jejich vnucování online účtu. Neřeším to, jak vypadá vzhledově, ale řeším to, jaký je to paskvil po stránce zkoušet v tom něco nastavit. O aktualizacích darmo mluvit, lepší tu službu raději vypnout a zapnout jen tehdy, kdy na ty aktualizace máte čas.

Win 10 není hotový systém. Rozhodně to není bezpečný systém. Rozhodně není vhodný na práci a už vůbec ne do firmy. Rozhodně bych jej neprovozoval na PC bez SSD. Rozhodně to není systém vhodný pro BFU navyklého na Win 7 vzhled, respektive BFU obecně.
Pro hráče na doma? Klidně, ale ti si ho nejspíš stáhnou a aktivujou sami. I tak vypadá přechod na Win 10 zdarma, který nikdy neskončí
mimi.vx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-20 15:48:38

telnet ? a to rikate o ostatnich vecech ze jsou derave ...
flastie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-20 15:00:14
avatar
skutocne neviem preco je taky hate okolo Win10. Presiel som na 10 koli tomu ze som kupoval novy HW. Podstatne lepsie pracuje s SSD, ak mate novy i7 tak dokaze vyuzit aj tie nove instrukcie, pre mna lepsia sprava okien a celkovo na pracu mi vyhovuje viac ako 7 lebo tam popridavali rozne serepeticky a uzitocne funkcie + pridanych kopec klavesovych skratiek cez ktore sa dostanete do roznych nastaveni a funkcii skor ako na 7. Ano, Win7 je stale skvely system ale podla mna ma 10 od aniversary update podstatne naviac oproti 7. Navyse "dark theme" ma pekny minimalisticky dizajn (samozrejme to je individualne)... Ja si myslim ze ludia nenavidia W10 hlavne koli tomu ze si nenastudovali co nove ten system ponuka..
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-20 17:35:47

přijde ti, že tady lidé blamcají o něčem co neznaj? Podle mě maj w10 solidně prokleplý a proto na ně mrmlaj (včetně mě). Provozuju je ovšem pouze na pokusných virtuálkách (něklik insider licencí zdarma... ), protože u svých fyzických pecek oceňuji to, že dělají to, co chci já a ne Microsoft
navy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-20 21:21:47
avatar
Je to bohužel tak, na Win 10 mrmlají většinou lidé co je nikdy neměli, nebo neumí systém pořádně nainstalovat.
Tím nechci říct, že jsou Win 10 nějak super, mají hodně much, ale to si fakt opravdu děláte legraci , že sedmy z roku 2009 jsou lepší na nový komp, kdo tohle tvrdí má fakt dost.
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-20 22:26:41

W7 mám nainstalovaný od roku 2009 a furt tu samou instalaci.... je na 4 disku (vystřídala 2 disky a 2 SSD, zpočátku dualboot s WXP), 3 MB a 4 procesor....5 grafik. Všechno přežily a jedou BEZ REINSTALACE. Modrou smrt předvedly jednou, omylem jsem jim za chodu sestřelil systémovej disk.
W10 jsem nechal provést upgrade i na fyzický stanici (Tu co mám v profilu). Skvělý. Ihned stahly mizerné verze ovladačů, který nainstalovaly zcela samostatně přes to, co jsem jim vnutil já, takže odstřelily bluetooth, TV karta šla taky mizerně a nějakej SW, který nutně potřebuju padal. Během týdne používání 5* modrá smrt. Vybírání záplat a driverů co chci dát pryč a zakázat úplnej luxus k podělání, mít po ruce toho blba, co to vymyslel umlátím ho pantokem... Nastartování do nouzovýho režimu taky vymejšlel nějakej retard, nejdřív musím nastartovat normálně, a pak si vyberu, že jako nouzovej režim (k čemu ho potřebuju, když stanice startuje normálně? K naložení do octa?). Samo, že to jde ošetřit, aby se nabízel při startu, ale musím to nastavit sám a pokud možno v době, kdy W10 fungujou, abych ho měl připravenej v době, kdy se podělají vlivem toho, že se aktualizovali dle vlastního rozhodnutí. Vrácení zpět není 100% tak asi 70% spousta věcí nešlapala. No naštěstí bitová kopie a obnova. W10 na virtuálu jsou fajn. Když se něco posere, jednoduše vypmu a podšoupnu kopii disku s funkčním stavem. Na hraní jsou skvělý, ale svý prachy bych jim nesvěřil.
V práci je mám na pokusných stanicích.. pokud je to Enterprise , napojená na WSUS, za proxinou a svázaná tvrdě politikou, dá se to jakž takž používat. Ale s uvedením do firemně použitelného stavu je mnohem víc práce, než bylo s W7.
navy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-21 13:42:46
avatar
Jen do mě!
Dával jsem Win 10 asi na 15 PC a pouze u dvou byl trochu problém, u jednoho obstarožního AiO a u též starého laptopu, šlo o Bluetooth a Touchpad, oboje nakonec šlape.
Fakt nevím co s desítkama děláte??? , mně to prostě všude jede stejně dobře, jako mně dřív fachčily sedmy.
Edit: souhlasím, že pokud jde o firemní pc, je lepší volba zatím win 7.
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-21 15:52:23

Co jsem dával čistý W10 a nechával defaultní nastavení u lidí co brouzdaj po netu a tak, taky žádnej problém. Jenomže mý W7 defaultní nejsou a upgrade si s nima neporadil. No a instalovat čistě a pak týden dinstalovávat a vohybat jsem jaksi čas neměl a nemám ani důvod, když W7 šlapou zcela spořádaně a dle mých představ.
JirkaH [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Blog Markuse Nitschke z Micros 2017-01-20 19:23:11

Něco velmi podobného vyšlo 17.1. na SWH, jako zdroj je uveden blog Markuse Nitschke z Microsoft Germany. MS už dávno pochopil, že ambiciózní plány s Win10 se mu naplnit nepodaří, tak se snaží jak jen může. V podstatě poté, kdy uživatelé odmítali Win8(8.1) bylo jasné, že lidé chtějí něco jiného. Historickou příležitost v podobě Win10 MS bohužel nevyužil. Nevyužil proto, že se snaží o universální systém na včechno, od mobilů přes tablety až po desktopy. A právě díky tomu máme různé vymoženosti jako již zde zmíněné Nastavení, které je plně poplatné dotykově ovládaným zařízením. Pokud jde o "přibalené" aplikace, ke každé z nich spolehlivě najdu něco podstatně lepšího, navíc zcela free. Přesto tyto nesmysly se stále snaží otravovat. Edge je totální propadák. A pokusy o sběr dat uživatelé dovedou také ocenit. Tak nechť se soudruzi v Redmontonu nediví, že kdo má plně funkční Win7, tak přecházet jen proto, že jsou zde Win10, prostě nebude.
J55X [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nechci tady polemizovat s odbo 2017-01-21 10:31:21

ale na win10 jsem přešel ze zvědavosti a můžu říct že po blokaci některých nesmyslů mi zcela vyhovují a jsou postatně svižnější než win7 .... navíc teď jsem je kupoval a dával kamarádovi na 10let staré PC,kde už mu prostě WinXP některé aplikace a m.j. i videa na netu nedávaly.Hledal jsem na netu ovladače na desku atp před instalací a nikde nic .... risk jsem to a instaloval a Win10 si všechno našly a nainstalovaly sami ,teda veškeré ovladače ... to znamená : pustil jsem instalaci a i když doběhla byl PC plně provozuschopný bez dalšího zásahu :-).... a kámoš si pochnaluje jak všechno jede o ligu lépe :-) .... takže asi tak :-)
digitalis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-21 14:28:33
avatar
Na novy HW W10, na starsi HW W7. Akurat platforma AMD je trosku vynimka. AMD platforma, hoci aj starsia, je lespie vyuzivana prave W10. Mam osobnu skusenost. W10 sa neda upriet technologicka vyspelost (vsak bodaj by aj nie, ked je to novy system), ale musia v Redmonte zapracovat na jednotnom ovladani a vzhladu, ktory sa bude dat viac si prisposobit podla predstav.
Tomcat2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-21 14:53:02

Mě ten článek přijde, jako by z oka vypadl tomuhle:
Odkaz

To jste to dostali všichni za úkol napsat?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-21 15:30:35
avatar
ne, pokud by to bylo PR, bylo by to označené jako PR ... prostě MS prohlásil co prohlásil, tak mě to přišlo zajímavé o tom napsat z naší zkušenosti a z mého pohledu ...
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-22 03:17:55
avatar


Microsoft naser si.

Coko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-22 18:02:23

Jasááán. Už tolik let jsou W7 používány a budou děravější více jak W10? To snad nesežere ani předškolák toto.
Bosnak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-22 23:24:39

jak stupňujem slovo "lež":
1. Lež
2. Sprostá lež
3. Statistika
4. Politické sliby
5. Marketing
Tommex [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Tommex 2017-01-25 17:45:22
avatar
Ještě Vám tam chybí "Alternativní fakta"
karel743 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-23 09:38:04
avatar
Tak jsme převáděli na tu emulaci operačního systému W10 účetnictví ze W7 a je to horší než s ovladačema tiskárny a skeneru. Trvá to už 14 dní a ještě dalších 14 dnů než to s pomocí různých "helpdesků" těch podpůrných systémů dotáhneme doufám, že do zdárného konce. W10 je ideální na hry, ale s určením pro práci si tak jistý nejsu.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 207x
Komentářů: 0
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 981x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1253x
Komentářů: 0
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?Úterý, 16 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1152x
Komentářů: 5
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačí
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačíPondělí, 15 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1851x
Komentářů: 1
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!Pátek, 12 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1657x
Komentářů: 0