Ocenění VGA za nejlepší hry roku rozdány – úpadek kvality her už nemůže být více zřejmý Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Neděle, 12 prosinec 2010
altVyhlášení nejlepších her proběhlo a kvalita dostala pořádně na frak …

Asi se shodneme, že kvalitní hra má být hlavně herně zajímavá, kvalitní po stránce příběhu, náplně i provedení. Také se shodneme, že vysoké prodeje a vysoká očekávání ještě nemusí znamenat, že výsledky produkt je opravdu dobrý a kvalitní.

V noci proběhlo udílení cen VGA a celý večer byl políčkem do tváře hráčů, volající po kvalitě. Nejlepší hrou roku bylo vyhlášeno: Red Dead Redemption. hra která nedorazila ani na PC a hra, která je přinejmenším ve tvorbě Rockstaru úplným průměrem si odnesla nejvyšší ocenění za letošní rok. Bohužel tragickým přehmatům nebylo toho večera zdaleka konec.

Nejlepší hrou na PC byl vyhlášen StarCraft II. To je sice zajímavá a dobrá hra, ale jako taková je extrémně technicky zastaralá, herně velmi průměrná a letos se objevila minimálně jedna strategie, která je rozhodně lepší a nápaditější. StarCraft2 si podle mého mínění titul nejlepší PC hry letošního roku nezaslouží ani náhodou a podle mnohých reakcí po internetu nejsem zdaleka sám, kdo si to myslí. Co taková Civilizace 5 nebo RUSE?

Totální blamáž je ale vyhlášení hry Call of Duty BlackOps nejlepší akční hrou. Tahle zastaralá ultra nerealistická hra s bez umělé inteligence nepřátel nemá kvality, ani co se MP týká. Battlefield Bad Company 2 je jako akční hra mnohem povedenějším titulem a vyhlášení opravdu podprůměrného CoD BO nejlepší střílečkou roku sice není konec světa, ale minimálně konec dobrého vkusu je to určitě.

Poměrně vtipné je vyhlášení Mass Effectu 2 nejlepším RPG roku. Vtpného je na tom to, že Mass Effect 2 přišlo téměř o všechny RPG prvky a jako takové má mnohem blíže ke Call of Duty hrám než k RPG typu Drakensang, Fallout New Vegas a dalším. Opět tedy jasně ocenění padlo úplně vedle.

Nejlepší závodní hrou pak je prý NeedforSpeed Hot Pursuit. No myslím, že sice F1 2010 má své mouchy, ale patch jich hodně napravil a jako závodní hra je minimálně F1 2010 mnohem lepší. NFS HP o závodění moc není a nemá s ním vlastně nic společného a na nějaká závodění tam ani nemáte čas. 

Majitelé výkonných PC a příznivci kvalitních her a technologií nevěřícně zírali na ocenění PS3 God of War III za nejlepší herní grafiku. Jsem toho názoru, že minimálně takové Metro 2033 je grafiky asi tak o 1000% dál, nemluvě třeba o Civilization V apod..

Kompletní seznam ocenění:

 

  • GAME OF THE YEAR
    Red Dead Redemption (Rockstar Games / Rockstar San Diego)
  • CHARACTER OF THE YEAR
    Sgt. Woods of Call of Duty: Black Ops
  • STUDIO OF THE YEAR
    BioWare
  • BEST XBOX 360 GAME
    Mass Effect 2 (Electronic Arts / BioWare)
  • BEST PS3 GAME
    God of War III (Sony Computer Entertainment / SCE Studios Santa Monica)
  • BEST Wii GAME
    Super Mario Galaxy 2 (Nintendo / Nintendo)
  • BEST PC GAME
    StarCraft II: Wings of Liberty (Blizzard Entertainment / Blizzard Entertainment)
  • BEST HANDHELD GAME
    God of War: Ghost of Sparta (Sony Computer Entertainment / Ready At Dawn Studios)
  • BEST SHOOTER
    Call of Duty: Black Ops (Activision / Treyarch)
  • BEST ACTION ADVENTURE GAME
    Assassin’s Creed: Brotherhood (Ubisoft / Ubisoft Montreal)
  • BEST RPG
    Mass Effect 2 (Electronic Arts / BioWare)
  • BEST MULTI-PLAYER
    Halo: Reach (Microsoft / Bungie Studios)
  • BEST INDIVIDUAL SPORTS GAME
    Tiger Woods PGA Tour 11 (Electronic Arts / EA Tiburon)
  • BEST TEAM SPORTS GAME
    NBA 2K11 (2K Sports / Visual Concepts)
  • BEST DRIVING GAME
    Need For Speed: Hot Pursuit (Electronic Arts / Criterion Games)
  • BEST MUSIC GAME
    Rock Band 3 (MTV Games / Harmonix)
  • BEST SOUNDTRACK
    DJ Hero 2 (Activision / FreeStyleGames)
  • BEST SONG IN A GAME
    Far Away by Jose Gonzalez (Red Dead Redemption)
  • BEST ORIGINAL SCORE
    Red Dead Redemption (Rockstar Games / Rockstar San Diego)
  • BEST GRAPHICS
    God of War III (Sony Computer Entertainment / SCE Studios Santa Monica)
  • BEST ADAPTED VIDEO GAME
    Scott Pilgrim vs. The World: The Game (Ubisoft / Ubisoft Montreal / Ubisoft Chengdu)
  • BEST PERFORMANCE BY A HUMAN MALE
    Neil Patrick Harris as Peter Parker / Amazing Spider-Man (Spider-Man: Shattered Dimensions / Activision)
  • BEST PERFORMANCE BY A HUMAN FEMALE
    Tricia Helfer as Sarah Kerrigan (StarCraft II: Wings of Liberty / Blizzard Entertainment)
  • BEST DOWNLOADABLE GAME
    Costume Quest (THQ / Double Fine Productions)
  • BEST DLC
    Red Dead Redemption – Undead Nightmare (Rockstar Games / Rockstar San Diego)
  • BEST INDEPENDENT GAME
    Limbo (PlayDead)
  • MOST ANTICIPATED GAME
    Portal 2 (Valve / Valve)

Bohužel celý večer udílení cen VGA to byl jeden velký políček do tváře příznivců kvalitních originálních her, technologií  a herního vývoje obecně. Jsem přesvědčen, že s výjimkou několika kategorií se dá vyjmenovat několik jiných jmen, které by si v daných kategoriích zasloužili ocenění mnohem více. Bohužel hry jsou dnes průmysl se vším všudy. Jsem zklamán z toho, že ti, kteří by si ocenění zasloužili, se jej nedočkají a naopak jej získávají ti, kteří neodvádějí příliš kvalitní práci a podobným oceňováním se tak vytváří dojem, že hráči vlastně chtějí napůl hotové hry, bez nápaditosti a kvalitních pokročilých technologií. Udílení VGA cen, které jsme mohli sledovat v přímém přenosu, byla smutná podívaná a slabší povahy jej ani nedokoukali …

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
mistnitluchuba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:07:51

Hlavně se mi nelíbí Best Multiplayer Game:Halo Reach wtf???
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:21:48
avatar
Nevim jaký je zrovna tohle Halo, ale obecně platí za jednu nej multiplayer hru.. Docela často sem slyšel od hráčů BFBC2 (na PC), že si to buď předobjednali nebo koupí.
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:09:43
avatar
Jako ten GoW III s cenou za grafiku - to je už moc A zbytek cen? No radši nekomentovat a myslet si svoje.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:26:28

"Nezávislí" recenzenti a porotci se drží starého českého "Koho veku jíš, toho karaoke zpívej"
nanuq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 18:51:36
avatar
to vyzera tak, ze VGA ceny sa kupuju, a vobec to nie je nezavisle rozhodovanie!

vsetko to smeruje k tomu, ze silne firmy si jednoducho kupia par titulov aby aj zo sracky vytlacili co najviac prachov!!!
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 20:37:13

Je to hnus velebnosti
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:09:52
avatar
Měli by přestat brát drogy a jestli je neberou,tak by je měli začít brát.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:56:04

Nemám rád lidi co berou drogy, zvláště celníky
kkt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:11:39

Starcraft II si titul zasloužil.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:22:45
avatar
No myslim, že by se našly lepší tituly na PC, ale vícméně nic proti Blizzardu nemam a setrvale produkujou dost kvalitní hry. Takže ani já bych nad tim moc neprskal.. ale zase je takovej Fallout: Las Vegas..
kkt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:55:12

Je hodně faktorů podle kterých se to dá hodnotit. Vyšlo hodně her a v tom výčtu jsem jich hrál jen hrstku. Většinu po půl hodině odinstaluji... natož abych si je dokonce kupoval. Starcraft II mi za koupi stál.

Po 12 letech vyšel takový, jaký být měl. O novou hru tu vlastně nikdo nestál. Výsledkem je dobrá hratelnost, zábava a vysoká trvanlivost s příslibem budoucího vývoje.

Kdo stojí o singl a hraje tisíce her, tak možná došel k jinému závěru.
Maraw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-13 20:05:19

Nic než souhlas. Starcraft sice nemá nadupanou grafiku ale zase aspon nepotřebuju nadupané PC. Dokonce předčil mé očekávání. Příběh paráda, hratelnost na jedničku. Nemám protě výčitek vůči SC2. No a Blizzard? Špica chlapy, jen tak dál
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 20:26:53
avatar
Jako strategie roku asi jo, jako hra roku bych řekl , že ne.
kkt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 21:07:20

Ani bych se nedivil, kdyby to bylo příští rok Diablo 3. Jestli tedy vůbec vyjde. Blizzard je Blizzard.
Jimm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-13 23:50:27
avatar
to by muselo ale příští rok vyjít a to si nemyslim, že by vyšlo na první oznámenej termín, reálnější jsou vánoce 2012.
žemla [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:14:36
avatar
mám vzkaz pro call of duty: chcípni
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:36:26
avatar
pěkně ostře ty! já bych to upravil tak, že ve verzi typu Black Ops by to nemělo pokračovat
devilek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 19:06:05
avatar
Bohuzel tezko bude vydavatel chtit zmenit konstrukci hry, ktera mu tak pekne sype Ja bych si black ops nekoupil ani za 100kc...bezducha kravina se samyma sekvenckama...schvalne sem u kamarada vyzkousel, ze klidne lze zustat na jednom miste pul hodinu a nepratele budou porad nabihat jak ovce a prestane to az kdyz se pohnu smerem kupredu do koridoru, kam mi autori hry naplanovali muj dalsi pohyb
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:17:05
avatar
Tak byla to řádná fraška. Ale co může člověk očekávat. Jedná se vlastně o posvěcení oněch až zločinně vysokých prodejů sraček jako CoD:BO.

Trošku si svoje zákazníky chlácholej: "My víme, že někdo říká, že vaše oblíbená hra je 3,14ovina, ale podívejte, vyhráli jsme nejlepší FPS roku!"

Kdybych byl vývojář Treyarchu a šel si tam tu cenu převzít, tak bych se asi propadl hanbou. Tyhle VGA ocenění mají ještě menší hodnotu než Nobelovka za mír...

GOW3 radši přejít mlčením. Je ale vidět, jak ta herní propaganda na západě funguje na 100%. Upřímně věřím, že ti hráči nemají ani tucha na jak fekální grafiku se koukají a žijí v pocitu, že PC nedosahuje ani starého N64.


Howgh, domluvil jsem. Předávám dýmku žluče.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:37:12

To jak soutěž Auto roku. Automobilka pozve moto novináře např. na Sicílii, Caprí, Tunis, rozdají auta a řekne testujte. A ta která jim dá v hotelu lepší apartmá a hostesku s většíma kozama, tak ta vyhraje.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:38:25
avatar
Zde bych chtěl vědět, kolik z diskutujících si ono CoD:BO koupilo
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:46:46

Nepoužívej cizí, neznámá slova. Neříkej koupilo, říkej stáhlo
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-13 17:36:06
avatar
ja sem si to stah... a dostal sem od toho co sem cekal ale nejlepsi akcni hra roku ? cha to me poveste za prdel jako tuto udeleni cen je jenom trosku podmaznuty
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 18:10:36
avatar
ja som si ju nekupil a pobavil som sa dobre, par chyb a hovadin sa tam samozrjeme naslo, co som pisal uz v inej diskusii. Battlefield som si kupil a nebavil ma vobec, bohuzial..
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 18:55:42
avatar
Já si ho nekoupil...ba dokonce jsem ho ani nepirátil. Zastávám názor, že nadávat můžeš po zevrubné rešerši na dané téma, nemusíš si pořizovat něco co se ti hnusí.

Ovšem! Zuby nehty můžeš výrobek bránit jen pokud jsi si ho koupil. Osobně mi to přijde logické.

To mě vždycky strašně točí, když se někdo bije zuby nehty a kouše ostatní kvůli výrobkům, které sám nevlastní.
Třeba jisté stupidní obhajoby nV 480 (Fermi) nebo ATI 5830 od jedinců, kteří jen viděli obrázek krabice na inernetu.
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 19:08:04
avatar
tyhle diskuse o nekvalitě mě dost navnadily, takže už stahuju z TBP .
Ale za úplného piráta mě neberte, koupim si i tak dost originálek, ale jedině klasicky na DVD, digitální distribuci neholduji, alespoň mám něco v ruce. A zásadně nekupuji hry kolem tisíce Kč, max do 500.
febrik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 19:16:18
avatar
S troškou studu musím přiznat, že to mám koupený, ale sérii CoD kupuju tak trošku z nostalgie už od jedničky, chodili jsme si tam odpočinout z MOH:AA a hlavně teda štvát ty srandisty, co to měli za skill hru
mistnitluchuba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:23:01

Jediný s čím souhlasím je God of War na PSP to je opravdu režba a smekám před autory co z PSP dokázali vymáčknout
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - No.. 2010-12-12 17:26:04
avatar
Oskary taky nedostávájí vždy nejlepší filmy. Jinak by ho dostal třeba District 9.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:41:49
avatar
Zase na druhou stranu už dlouho jsem (alespoň v hlavních kategoriích) Oskarů nezažil nic, co by se nedalo vysvětlit nebo pochopit. Těch kvalitních filmů je ale přeci jen víc než her no. Dictrict 9 je takový specifický, mně se to líbilo, ale zase to není úplně best, spíš zajímavé.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 18:02:50
avatar
ja jsem teda docela velkej filmovej fanda, ale district 9 se mi moc nelibil. byl pekne a originalne zpracovanej to jo, ale jinak me dost nudil...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 18:18:01
avatar
no jako vyjimky se najdou (hurt locker, titanic mozna par dalsich), ale jinak bych s rozdanim oskaru za poslednich treba 20 let ve velke vetsine souhlasil.
NHKG [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-13 06:53:22
avatar
Suhlasím s první částí věty, ale District 9 si to ani náhodou nezasloužil. Sci-Fi pohádka pro malé děti, něco jako Avatar a taky s nelogickým happy endem aby děti měly radost a šlo udělat pokračování. (Můj subjektivní názor, Sci-Fi miluju, hlavně ale knížky a nemám rád fantasy pohádky jako Star Wars. )

Jinak tyto ceny asi jako všechny ceny a recenze jsou subjektivní. Navíc u těchto to vypadá, že subjektivní hodnocení nebylo podle hraní, ale velikosti příspěvku hodnotitelům.
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-13 17:37:23
avatar
pro me totalne nedoceneny Sci-Fi je Equilibrium
Jimm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-14 00:00:56
avatar
na Oskary jsem zvědavej, zejména kolik jich dostane Inception, protože to je nejlepší film co tu letos (zatím) byl...

Jinak k anketě: NFS - výsměch, to bych tam radši viděl GT5. CoD - fraška;
SC2 - naprostej souhlas. Všichni od tý hry dostali to co od toho čekali - perfektní příběh, super hratelnost, super multiplayer. A to že to nemá nejnovější grafiku??? Tak to je všem fandům naprosto ukradený, SC není a nikdy nebyl o grafice (jinak by se SC1 přestal hrát tak cca v roce 2000, a nehrál by se prakticky do vydání SC2, pokud by hráčům vadila zastaralá grafika) ale byl právě o hratelnosti, a tu SC2 servíruje v obrovských dávkách ...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-14 00:52:41
avatar
no kdyz si vezmu co za hromadu sracek prislo letos do kin, tak inception musi ziskat snad skoro vsechny za letosni rok se mi opravdu libili zatim jen tri filmy - inception, kick-ass a shutter island. par dobrych by se pak taky naslo (town, black death, ghost writer, scott pilgrim, green zone) ale jinak docela bida...
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:30:22

Mne sa ta Red dead redemption dost pozdava, hlavne po grafickej stranke aj ked ako pc hrac to mozem hodnotit len z videi ale urcite to ma ovela krajsiu grafiku ako ine hry od Rockstaru, Gta4 nevynimajuc. Pravda vsak je taka ze je to fakt bieda a este aj bude kym nedojdu nove konzole sa nezmeni nic ale to som uz pochopil. Nova 3dmark grafika fakt tak skoro nehrozi.
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:31:51
avatar
je to smutny, ale s clankem uplne souhlasim.
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:32:20
avatar
BEST GRAPHICS
God of War III haha cože, nezávislým recenzentům přimíchali neco do chlastu, asi LSD. No a Mass Effect 2 jako best RPG?
Mara42 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 18:57:42
avatar
Jen technická... po drogách vypadají hry mnohem hnusnějš.
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 19:05:31

teda nevím kdo by vydržel na LSD hrát a testoat hru
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 20:19:14
avatar
Odborná porota VGA určitě
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:33:34

Je vidět, že nevkus ještě nevymřel , a pak se divíme co to pořád vychází za hry když je takhle oceňují. Prostě jedno zklamání za druhým..
barny9810@gmail.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:40:23
avatar
NFS: HP ...už aby tu bolo Shift 2
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:52:49
avatar
Xboxového God of War III

Víte co, věnujte se grafikám, CPU a tuhle problematiku nechte jiným : )

*spoiler* God of War III je pouze na PS3 *spoiler*
---
Jinak ano VGA je debilní stejně jako v minulých letech, já na to koukal kvůli těm teaserům/trailerům : )

EDIT2: Prosím vás DD, byl by problém zde udělat anketu, kde bychom hlasovali o naší nejlepší hru roku? Připadně udělat více kategorií?
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:47:10
avatar
já si myslím že god of war 3 si tu cenu za nejlepší grafiku zaslouží
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:50:38
avatar
Já ne, jediný co mě zvedlo ze židle byl souboj z Poseidonem, pak to bylo takový nijaký. Zahraj si Castlevanii: Lords of Shadows, ta je mnohem hezčí : )
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:52:26
avatar
já jsem nemohl ze souboje s KRONOSEM tam mi uplně spadla brada
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:57:56
avatar
Mě už to nepřekvpailo po předchozích GoW, nevim to mě moc nezaujalo přiznám se a přišlo mi to až moc nechutný, sem holt slabší povahy : )
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:50:27
avatar
to nemůžu ... jsem herní fanda
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:56:41
avatar
Myslel sem vypustit ty konzolové hry : ) Já taky nemám v malíku ty na mobily a proto se jim nevěnuju, cítím, že ty hry vnímate tak nějak stejně jakoá ja na mobily, takže myslim, že je to zbytečné se rozčilovat. U mě se VGA netrefila do vkusu ani v jednom případě a vaše rozhorčení chápu, přesto si myslim, že v rámci konzolí se letos dali najít hodně kvalitní hry : )
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 18:04:39
avatar
to pjde dost blbě, nelze je ignorovat hra je hra
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 18:08:10
avatar
Hmm překvapila mě odpoveď přiznám se, vzpoměl sem si jak sme tenkrát probírali DiRT 2...jak jste konzolovou interaci považoval za takového mrzáčka nikoliv plnohotnout hru a moc to neznělo, že v připadě DiRt 2 dal mezi hry "=" (hra je hra). No třeba se doby mění : ) Jinak šla by ta anketa? Chtěl bych totiž ocenit hry který se do většiny komerčních magazínů (ať už internetových nebo papírových) ani nedostali...jesltie je teda čas : )
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 18:02:59
avatar
jj hlasování bude, ale musím to připravit ....
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 18:20:36
avatar
Díky moc : )
ljelinek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Hele, 2010-12-13 15:27:37
avatar
a neslo by radeji udelat anketu, kolik diskutujicich tady hraje na PC vs. konzolich v zavislosti na veku/zamestnani/studiu? Porad si proste myslim, ze cim starsi rocniky, tim vice konzoli - proste nedostatek casu nuti lidi jen par minut "zaparit" v "lehu" (pohodli). A jelikoz roste pocet "pocitacove gramotnych" lidi, potom, opet podle meho nazoru, poroste pocet konzoli diky tem "prevychovanym". Sam mam obcas "hejble" si poridit konzoli a z pohovky "to rozjet" se znamymi (nastesti me strilecky nebavi, tak stale uspesne odolavam, na rozdil od kamaradu v mem veku ).
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-13 16:36:07
avatar
To je dobrej nápad. Já osobně přešel na konzolový hraní z toho dvůldou, že PC sem se "přejed" díky tomu, že si na něm přivydělávám na živobytí, dělám na tom všechno do školy a prostě jednim slovem pracuju. Takže sem si chtěl na chvíle odpočinku, kdy se mi bude chtít hrát a nebudu chtít bejt někde venku, u někoho nebo na nějaký akci pořídit konzoli. Učinil sem tak a nestěžuju si ani v nejmenším mám jak X360 tak PS3 a svym způsobem sem šťastnější než za mladých let (dětských) let kdy sem hrával na PC : )
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:45:25
avatar
dd máš tam chybu není xboxového god of war 3 ale ps3 god of war 3
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:51:29
avatar
thx, opraveno
febrik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:48:34
avatar
No dost možná by se měly rozdělit konzolový a pc tituly, protože to jaksi nedělá dobrotu.

S tím COD by určitě někdo zaargumentoval, že je braná v potaz celá série (s čímž už jsem se skutečně setkal), do RPG nekecám, páč to nehraju, ale se Starcraftem zase souhlasím. Nevím, jestli jsi to hrál a viděl jsi i nějaký technologický dema (kdysi jsem viděl i testík, kdy se v tom enginu udělalo FPS demíčko a nevypadalo to zrovna špatně), ale u SC2 je to prostě daný stylem hry (podívej se na W3, WOW, pořád to samý, takový divně hranatý držky). Nějak si nedokážu představit, jak by sis to představoval ty DD, ultrarealisticky? Nenech se vysmát, každej kokot se dneska snaží dělat takovou hru a jak to dopadá. Blizzard to alespoň bere trošku s nadsázkou (stejnak jsou nejlepší hry kreslený, viz Team Fortress 2).

Jinak je samozřejmě celkovej dojem víc než rozpačitej, chtěl bych na chvilku vidět tem porotcům do hlav, třeba bych se z tech sumiček vzpamatovával jen pár tejdnů
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:49:48

Dost ma prekvapilo, ze nebolo Bad company 3 lebo vsade sa pisalo ze to tam bude.
wolfdesigner [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 17:57:47

toto vyhlášení je spíše, než o kvalitách her, tak o prodejnosti a následně zisku, jinak to není možný
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 18:11:58
avatar
Je mi prakticky jedno, čo vyhrá najlepšiu FPS roku, (stiahol som si pre zaujímavosť aj MoH aj CoD a po 20 minútach som to vymazal)

Ale čo ma zdvihlo zo stolice je Mass Effect2 Kto zaraďuje hry do kategórii?? Ako môže Drakensang alebo DragonAge a ME2 patriť do tej istej kategórie?? Kvalitami RPG prvkov strčí Drakensang alebo DragonAge ME2 do kapsy. ME2 nebolo zlé, celkom zábava, ale už sa asi zabudlo, čo znamená pojem RPG. sakra..
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - CoD BO najpredávanejší odpad 2010-12-12 18:09:39

CoD BO je najhoršie CoD aké som hral. Nemám na mysli príbeh a spracovanie a neustáli boj s bugmi, zasekávanie sa hry a následné rr PC a úplným vrcholom je, že keď sa mi naposledy zasekla hra, tak som musel použiť "tvrdý" reštart PC v dôsledku čoho sa mi zmazali všetky savy. Bravo Treyarch mrzí ma len, že sa CoD tak dobre predávalo a neskrachujú. BF Bad Company 2 bola oproti CoD nie hra roku ale desaťročia.
febrik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 18:28:37
avatar
Tak to bych nesváděl jen na hru, ale možná na stav tvýho písí. Až takový problémy jsem s CODBO neměl a že obecně byly různý, takovýhle jsem nikde na fórech neviděl.

Tím se tý hry samozřejmě nezastávám, ale radši dělím problémy na ty související přímo s hrou a na problém s jednou konkrétní sestavou, případně nakoplou sestavou
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 18:33:43

V PC problém nie je. Mafia2, MoH, Darksiders a NFS HP idú bez problémov a to som sa o ne po nainštalovaní už nestaral. Nie ako CoD, ktoré potrebovalo dolaďovať patchmi, aby vôbec fungovalo. Tá hra je podľa mňa veľký FAIL.
febrik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 18:49:52
avatar
Z tohodle úhlu pohledu určitě, Treyarch to opět drobátko posrali, ale jak řikám, byly tam problémy s neúměrným zatížením procesoru, MP lagoval jako kráva přinejmenším prvních čtrnáct dní, některý servery to nerozdejchaly a lagujou vesele dodnes, ale až takový problémy jsem fakt nezaznamenal. Může to být opravdu problém s tou konkrétní sestavou, už jsem se s tím taky setkal. Jinak je bez nejmenších debat kravina, aby ten polotovar (alespoň první vydaná verze) už jen aspiroval na FPS roku.

Já mám třeba zase problémy s MOH, problikávající textury, vypadávající obraz, resp. černá obrazovka v některých lokacích, apod., už se těším na novou grafiku.
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - CoD BO najpredávanejší odpad 2010-12-12 18:10:33

poprosím zmazať duplicitný príspevok
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 18:13:23
avatar
takze ten starcraft je pro me jednoznacne nejlepsi hrou letosniho roku..kampan je dost dlouha a hodne zabavna a ten multiplayer se nechyta nic. kdyz si vemu ze jak zacne nudit, tak tu bude dalsi datadisk, tak je to zabava na peknejch par let. u rpg je u me na prvnim miste drakensang a az po nem mass effect 2. sice tam ty rpg prvky sou hodne osekany, ale porad ma dost slusnej pribeh a hlavne me bavil, coz o falloutu rict nemuzu. treti misto by mozna moh mit two worlds 2 ale ten sem jeste nehral. u zavodnich her nevim a je mi to i celkem jedno. no a strilecek sem za letosek hral taky dost, ale zadnou uzasnou si nepamatuju. z dvojice codbo a bf:bc2 me ale to codko bavilo vice. moh sem nehral a ani me nelaka, metro bylo celkem o nicem, avp taky tak. pro me je asi nejlepsi strileckou singularity. trocha oldschoolova hratelnost, vcelku originalni prostredi, jo pro me asi ta nejlepsi strilecka letosniho roku
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 18:35:27
avatar
Mass Effect2 je dobrá hra ale som proti tomu aby bolo hodnotené ako RPG, tobôž ešte najlepšie. Tá hra sa skôr dá prirovnať k Stalkerovi ako k Drakensang alebo Two Worlds2. To momentálne hrám a zatial to vyzerá dobre (až na koňa, ten sa ovláda totálne stupídne, radšej chodím peši ).
devilek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 18:25:59
avatar
Mozna to tu nekdo uz psal, ale pro me je jasna jednicka RPG Fallout New Vegas Naposledy jsem takhle ztvrdnul u Falloutu 3 a predtim uz ani nevim, navic New Vegas je jeste o tridu lepsi nez F3
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-13 17:40:54
avatar
ja sem to rezehral ale uz nemam zaludek na to to zase zapnout sem u toho zapek pul dne a ani mi to neprislo
devilek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-13 18:07:22
avatar
No ono tyhle hry se nejlip hrajou, kdyz ma clovek zkouskove popr. psat diplomku...ale uz mam projite skoro vsechno v tom New Vegas, takze diplomku snad stihnu
Tonďák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 18:26:12

Dej si facku za pomlouvani Starcraftu
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 19:12:49
avatar
Starcraft must die!
fox of fire [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 19:06:42
avatar
myslim ze celkove nejake vybirani "nejlepsi hry roku" je trochu zcestne, protoze jeden rok se muze sejit 5 skvelych her a pak se musi vybrat jenom jedna, a dalsi rok vyjde nekolikero blbosti a znich se musi vybrat ta nejmesi blbost (s nadsazkou ) takze titul "hra roku" ma potom nulovou vypovidajici hodnotu.
Navic u her to je vzdy tak, ze kazdemu sedne neco jineho, takze ani nejde vybrat nejlepsi hru objektivne.
devilek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 19:25:47
avatar
Tak aspon by mohly byt udelane nejake nominace 5 her...a pak klidne at nejakou zvoli nej...ale tak by aspon clovek vedel, ktere se dostaly do uzsiho vyberu
cch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 19:12:05
avatar
ruse a civilizace? to jsou hry pro naprrostý idioty, ruse obzvláště, u tý člověk jen čučí na videa. žádná interaktivita zábava či co tam neni
D3aTH [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 19:27:17

Docela poděl tohleto! :-D
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 20:16:38
avatar
Ano, je to vysmech vsech hracum, kterym jde o kvalitu, hratelnost apod. Neni to nahodou nejake amaterske hodnoceni?
JonnyS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 20:31:10
avatar
To jsem ani nemel cist uz je to vyhlasovani vitezu skoro tak trapny jako stardance
novret [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Můj názor 2010-12-12 20:57:50
avatar
Jak to jenom vyjádřit?? no asi takhle: Komerce komerce a zase ta zasraná komerce, je to jako s hudbou, na debilním rádiu uslyšíte taky jenom debilní komerční hudbu typu superstar a dalších bolševických a komerčních sr..ek který nic neuměj; o dobrý hudbě se většina lidí dnes nedový nebo ji ani nechce už poslouchat, stejný s hrama. Docela dík DDworlde že existuješ a jestly vlezeš někdy do komerce tak jdi taky do ha!zlu :-)
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 21:10:44
avatar
Holt někdo má zlatého slavíka, někdo zas toto...
Že se nad tím vzrušujete... Tam už chybí akorát "tak co sporťáku, už máš chlapa?"

Akorát je škoda že tyto šaškárny nejdou parodovat...
TO už prostě větší parodie než originál být nemůže...
ElectricKota [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 21:52:06
avatar
Osobní žebříček:
- Mass Effect 2 (epicky pribeh ktery proste baví a nepustí!)
- StarCraft 2 (neexistuje lepší RTS! MP je naprosto navykovy)
- Metro 2033 (graficky skvostná hra s nevyrovnanou kvalitou ale velmi dobrým příběhem. Doporučuji knihu!)
- Fallout NV (byt naprosto nechutne zabugovana, graficky odpudiva hra, stale me to proste bavi, byt jsem to zatim nedohral)

- Mafia II (hra plná očekávání a taky zklamání, nakonec to taková tragédie nebyla, bylo to bohužel horší )
- Assassin's Creed II (bavilo to, přiběh ale už ne tak zajimavý jak v jedničce, uvidume s čím příjde 3)
- Tom Clancy’s H.A.W.X. 2 (žije ve stínu jedničky, plno upgradu, vylepsení ale všechno jakoby se dalo udelat líp)
- Sid Meier's Civilization V (hra ktera me bavila cely tyden na jedny mape, bohužel co jsem ji vyhral tak tim pro mne prestala existovat)
- Aliens vs. Predator (první s DX11 ale jinak bohužel odpad ktery jsem ani nedohral)
------------------------------------------------------
Jak na to koukam tak letos me bavili asi nejvíc DX11 benchmarky. Jen doufám že příští rok bude úrodnější.
swetr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 22:12:29
avatar
Ty mně snad čteš myšlenky... krom AC2 a H.A.W.K 2 (které jsem nehrál) s tebou naprosto souhlasím.
EuGenio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 22:41:00

Heh, máme stejný seznam her, které něčím zaujaly/zklamaly

StarCraft 2: Nečekal jsem mnoho, výsledkem byla naprostá extáze, moje osobní číslo 1 tohoto roku (a to nejsem kdovíjaký fanda RTS, ale tahle vesmírná opera mě dostala stylizací a příběhem)
Fallout NV: Prozatím číslo 2, ještě jsem to nedohrál, takže cestu na první místo to má stále otevřenou

A totální propadáky:
Mafia II: Hra, na které je divné snad všechno. Nebýt jedničky a masivní masáže ze stran herních médií (myslím u nás), tak by po tom neštěkl snad ani prašivý pes
Aliens vs. Predator 2010: První (nebo druhá) hra šmrncnutá DX11. Totálně zabugovaná, dějově totální slátanina, ostuda pro první dva díly.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 22:50:42
avatar
ElectricKota: Nechápu proč si do listu zahrnul hry který tě nebavili a nazval si je odpadem? Co to má za smysl?? Než tohle to už je fakt lepší žebříček VGA, protože tvůj list vypadá spíš jako list "game that sucks" než "game that rocks", nezlob se na mě : )
ElectricKota [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 23:07:08
avatar
promin, ale v nadpise je osobní žebříček, a to že jsem tam ty hry uved znamena že mě aspon bavili natolik že jsem si na ně vzpomněl ;)
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-12 23:29:15
avatar
Stejně mi to příde divný, ale proti vkusu nemožno nic namitnout : )
Vesy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-13 00:09:31
avatar
Nechápu jak mohlo Codko, porazit Battlefielda BC2, ta hra je hrozně odbytá a o grafice a prostředí ani nemluvím, oproti tumu Battlefield BC2 má dokonce zničitelné prostředí podporu DX 11 a mnoho dalšího co Codko nemá.
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-13 02:39:13
avatar
A čekali jste jiný výsledek? V dnešní době je téměř vše o penězích.
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-13 07:29:57
avatar
Mě to nepřekvapilo a proto si dělám vlastní statistiku a ne nějakou podmázlou.
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-13 07:53:36

CoDBO si robia prdel ? Dohral som to iba z "povinnosti fanusika ?.Ktory ch*j vymyslel to nekonecne nabiehanie nepriatelov pokial sa nepohnem dalej... To sa ani neda nazvat A.I.
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-13 19:21:16
avatar
Tak toto by mi ani vo sne nenapadlo že Kolík do dupy Beznádejne otrasný získa nejaké ocenenie
John Carmack sa musí smiať z celého hrdla keď vidí tú AI (Absolut Idioci) ktorá ničím neprekonáva AI naprogramovanú v Doom II.

Rovno mohli za najlepšiu akciu roka vyhlásiť Wolfenstein Spear of Destiny.
NRX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Need4Speed vs F1 2010 2010-12-13 12:09:52

Citace:
Nejlepší závodní hrou pak je prý NeedforSpeed Hot Pursuit. No myslím, že sice F1 2010 má své mouchy, ale patch jich hodně napravil a jako závodní hra je minimálně F1 2010 mnohem lepší. NFS HP o závodění moc není a nemá s ním vlastně nic společného a na nějaká závodění tam ani nemáte čas.

Hneď na začiatku musím povedať, že ani jednu z nich som osobne ešte nehral, tak nemôžem "objektívne" posúdiť ten ich výber. Hral som staršie N4S na PC, Burnouty na PS2 a Xboxe 360 a staré klasiky ako F1 2001, GP2-4 opäť na PC.

V prvom rade si treba uvedomiť, že aj keď ide o závodné hry, tak v každej ide o niečo iné a každá to spracuváva svojím spôsobom. Podľa mňa sa nedajú priamo porovnávať a už vôbec povedať, ktorá je "lepšia", alebo "horšia"

No osobne viem, že keby som si mal vybrať, ktorú z nich si zahrám ako prvú a na ktorú sa viac teším, tak je to práve N4S a to aj napriek tomu, že kedysi som s GP2/3 strávil hodiny a hodiny času a prechádzal všetky preteky s plným počtom kôl.

Z F1 bude nadšený fanda závodenia vo F1, ale z N4S môže byť nadšené väčšie množstvo hráčov, čo sa mohlo odraziť práve na tom, že bola vybratá ako lepšia alternatíva
Kangaxx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-13 10:08:04

Myslím, že sa nad výsledkami netreba príliš rozčuľovať, pretože hľadať objektivitu na takomto vyhlásení je ako hľadať ju na Miss World. Veľkí hráči to tam majú jednoducho pod palcom. Bordel, ale je to bohužiaľ svet, v ktorom dnes žijeme.
kovy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-13 11:28:43

podla toho akym sposobom tam prebieha hlasovanie.
Traax [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-13 10:50:48
avatar
Tak hele ty chytroline na SC2 nam nesahej neni lepsi strategie v MP si jede maximalni jizdu rozhodne nejlepsi strategie!!!!!!!!
done [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-13 11:19:44
avatar
DD souhlasím s tebou. Kvalita nových titulů je tristní! A trailery/teasery kterými nás na VGA největší vydavatelé zásobují jsou k smíchu! Kde jsou doby kdy vycházeli opravdové AAA tituly typu Half Life, Crysis - kde člověk opravdu viděl technologický posun. Nevěřil bych v roce 2005, že bude Crysis ještě po 5 letech brána jako jedna nejnáročnějších her. A bude hůř. A nemyslím si, že na tom v roce 2012 něco změní nové konzole. Koncový uživatelé to pocítí nejdřív v roce 2013 - že jsme se hnuli!
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-13 11:38:43
avatar
ta letos mě osobně bavily hry Stalker:Call of pripyat, BF:BC2, Amnesia, Metro 2033, Rush, Chime a to bude asi tak všechno co mi utkvělo v paměti..možná ještě poslední hodinka Bioshocku 2..jinak bída bída..a COD:BO je opravdu demence..nejlepší fps...:-!
done [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-13 11:47:14
avatar
Stalker:CoP na Stalkera jedničku nemá. Ani nemá takovou atmosféru. A o Metro 2033 si myslím svoje - (Ati vs.Nvidia) A hlavně herní nevyváženost celé hry. Ale jako celek to nebylo až tak špatný. Jediné co mě letos oslovilo bylo BF:BC2 - jen teda od BF2 mi leze mráz po zádech jak nám BF zkonzolovatěl. Nebo lépe řečeno přeportlej konzolovej engine na PC.


...DD prosím tě nemáš nějaké info o BF3? ..na VGA asi prezentace nebude. ..stačil by mi i krátký trailer.
Kert [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - SVGA 2010-12-13 12:17:11

Už za mě se hrávaly hry v SVGA. Vyžadovalo to však značnou grafickou paměť.
dfxxfd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Starcraft II 2010-12-13 12:43:19

si titul zasluzi. Napisat, ze SC2 je herne velmi priemerna svedci o tom, ze DD ani SC2 nehral. Ved ani recenziu nepisal. Na to, ze hra je oznacena za extremne technicky zastaralu, ak nepodporuje DX11 a aspon 4jadrovy procesor, som si uz na tomto servri zvykol.

SC2 je vyborne hratelna s vybornym SP aj MP, s minimom bugov a grafika je nastavitelna tak, aby to islo aj na 5 rocnych PC. Vsetko je perfektne vyvazene. V MP playeri su vyberani porovnatelni hraci. Vysledkom je, ze kazdy hrac ma zhruba polovicu vyhier. Kampan je znovuhratelna a MP je zabava na roky.
miso1992 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-13 15:36:28

preco by malo byt vtipne ze Mass Effect je RPG roku??
ze stratilo takmer vsetky RPG prvky??
ze je blizsie ku CoD??
hral to vobec z teh vasej redakcie niekto??
cas sa da zastavit, davas povely spoluhracom, prpdavas si body, vyberas odpovede, pohlad z tretej osoby
tak to ma fakt blizko ku CoD
ja som hral ME 1 aj 2 a dvojka je viac nez dôstojný nastupca jednotky
To ocenenie mu patrí PRÁVOM!!!
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-13 15:41:20
avatar
Ta věta o SC2, to je naprostý výsměch této hře... SC:CW tu byl kdo ví kolik let a spousta lidí ho do doby vydání druhého dílu považovala za nejlepší MP RT strategii.

Nicméně když budu vycházet z toho, co tu čtu: Sám bys byl rád, kdyby to fungovalo na DX10, všechny věci ve hře byly zkrášlovány tesselací, a s úžasnou grafikou bys tvrdil, že hra je hratelná s 40fps.
Tahle hra je na úplně jiné úrovni a přirovnal bych to částečně k fotbalu - pokud ho neumíš a běháš po hřišti jako šašek, tak hádám že tě to moc bavit nebude. SC2 byl vyvíjen jako nástupce spolu s CS 1.6 jako progamingově nejúspěšnější hra, takže věci jako kolik vlasů se dá rozeznat na hlavě mariňáka (samozřejmě pod helmou) jsou nepodstatné, hlavní je zde přehlednost a hratelnost. Pokud postavíš pár vojáčků a pošleš je na oponenta (easy PC) a rozbiješ ho a nebo naopak zapneš BN a někdo přijde a zničí ti bázi během chvíle tak ani neočekávám, že bys tu hru mohl shledat nějak zábavnou.
Takhle hra je skvost. Sám kritizuješ hry za odklon od té "správné cesty" a přílišné komercializaci a přesto tu sám tuto hru kritizuješ za technologickou zastaralost atd. Kdyby SC podporoval PhysX, byl bys rád, nebo bys říkal, jak jsou rozšlapatelné kamínky pod koly siege tanků pro požitek ze hry nepotřebné?
mistnitluchuba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-13 16:40:32

Souhlasím, strategie nikdy nebyly o grafice mrkněte se kolik lidí hraje na Gareně AoE 1
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-13 19:17:22
avatar
SC2 jistě není špatný, i hratelnost je výborná, ale aby to byla hra roku tak musí být nej ve všech ohledech, což se zde nekoná, na to DD naráží.
Mě tam hlavně prudí že si bez netu nezahraju ani zápas proti pc.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-13 20:37:44
avatar
a ktera letosni hra je nej ve vsech ohledech? ke starcraftu II se zadna letosni hra zabavnosti ani trvanlivosti zdaleka nepriblizila. a to mozna ani zadna jina hra za poslednich nekolik let. grafika sice neoslni tunou efektu delanych temi nejmodernejsimi directx, ale to ani nikdy nemela. nejdulezitejsi je u multiplayerovych klani prave prehlednost a 90% hracu by takovyhle ubercool efekty okamzite vypinalo po prvnim zapase. textury a modely jsou pak na docela nadprumerne urovni, animace spickove a ozvuceni take. po technicke strance je ta hra na tom vic nez dobre a pri tom si ji po snizeni detailu v klidu muzes zahrat i na integrovane grafice.
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-14 16:53:16
avatar
tak SC2 je prakticky jen oprášení starého, žádné halo se nekoná. DD má v tom pravdu, že vyhlašovat remake prastaré, ikdyž dobré hry, hrou roku je dost podivné. Novinky jsou v SC 2 vesměs negativní, hlavně to nucené připojení ikdyž chci jen hrát skirmish, a celkově je to až moc provázané s netem, vůbec nedávají na výběr. Po technické stránce je to lehce nadprůměr, hratelnost dost podobná jako v jedničce, prostě hra která nějak moc neoslní. S tímhle vítězstvím můžou souhlasit akorát její největší fandové, ale kdo se dívá s odstupem tak na ní nic extra nevidí.
dfxxfd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Keby mal SC2 2010-12-13 20:58:11

narocnejsiu grafiku, tak si to kupi menej ludi. Napriklad v noci o pol druhej som si chcel zahrat a za menej ako 20 sekund mi server nasiel protihraca. keby to bolo narocne, tak to kupi malo ludi a a je problem s MP, lebo to nema kto hrat.
IAczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-13 16:45:52
avatar
Mnooo, tak co dodat, snad že je to jenom plivnutí hlenu do tváře
CoD BO by jsem nidky na první místo nedal v MP, to je opravdu k smíchu. Ale jak říká moudré přísloví "co se nelíbí tobě, se líbí jiným". Mám jak origo CoD BO tak BC2 a s radostí jsem se vrátil k BC2 (HC MP). Asi nejlepší kombinace mezi simulací boje a dynamičností hry. CoD BO, mě hodně zklamalo a to samé MOH.. BC2 udalo určitou kvalitu a nový směr boji na virtuálním bojišti, tak by se ho EA mělo dál držet.
heretik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-13 22:33:10
avatar
No konecne niekto napisal dobry clanok o tychto "rebrickoch".
done [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-14 00:06:35
avatar
..je pravda, že žádný web zabývající se IT nebo herním průmyslem nemá takový nadpis! ..to se musí DDmu nechat! ..ale je mrzuté, že to tak je! ..většina titulů co jsem na VGA shlédl mě neoslovila. ..a k žebříčku se ani nechci moc vyjadřovat! Z diskuse je patrné, jak to ve skutečnosti je.. ..ať si ten žebříček nechají napsat do wikipedie. Je to k smíchu-že nezávislost v tomto světě je už tak vzácná!!! Příští rok se hlavně těším na BF 3, Rage, Crysis 2, Homefront, Elder Scroll V, Dungeon Siege III a Maxe Payna 3. Kdo ví kdo vyhraje příští rok snad ne ...CoD 8??
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Tuesday, 30 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1293x
Komentářů: 5
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Friday, 26 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1745x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceThursday, 25 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2326x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světWednesday, 24 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2062x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceTuesday, 23 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1360x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Monday, 22 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1334x
Komentářů: 1