10 dôvodov prečo je PC na hry lepšie ako konzoly Tisk E-mail
Napsal Alexander (Zumpar1234) Onuprijenko   
Pátek, 11 září 2009
altPár dôvodov prečo sa oplatí hrávať hry na PC.

 

 

 

 

  • 1.      PC predstavuje najdokonalejší, najmodernejší a najme najvýkonnejší prístroj na hranie hier. Jeho výkon je vždy pred konzolami. PC verzie multiplatformových hier sú v absolútnej väčšine prípadov graficky najlepšie. Niektoré viac iné menej. Výnimky existujú ale len potvrdzujú pravidlo. PC verzie hier sú lepšie najme v rozlíšeniach ktoré sú skutočne FullHD nie ako na konzolách sa nekoná žiaden FullHD! Taktiež majú textúry vo vyššom rozlíšení. Ale ako najlepší dôvod prečo hrať multiplatform hru na PC je Framerate. Na PC dosahuje obrovské hodnoty (záleží na zostave). FPS 60 a viac zabezpečuje dokonalý herný zážitok. Ale na konzolách tu máme len úbohých 20-30 FPS pričom pod 30 FPS  sa už nedá hovoriť úplne o plynulej hre. Aby som konzolám nekrivdil väčšinou sa držia statočne a zobrazujú si tých 30 FPS relatívne stabilne.
  • 2.      Na PC existuje/vychádza obrovské množstvo hier rôznorodých žánrov.  Hry na PC sú zamerané na enormne širokú skupinu hráčov. Každý si vyberie čo chce hrať a PC mu to bez problémov umožní. Konzoly sa zemeriavajú len na určitú skupinu hráčov  ktorý holdujú  jednoduchšej krátkej zábave.  Konzoly ponúkajú množstvo na pohľad efektných ale vo vnútri prázdnych, primitívnych  hier( KZ2, GoW2). Teda konzoly sa zameriavajú len na úzku skupinu hráčov a každý si tam nenájde to svoje za to vám ručím!
  • 3.      Ovládanie PC ja asi to najprispôsobivejšie čo vám herný svet ponúka. Cez USB port si k PC môžete pripojiť stovky  rôznych herných zariadení podľa chuti. Stačí si len vybrať. Začínajúc hernými klávesnicami končiac špeciálnymi kokpitmi pre absolútnych nadšencov.  Ovládanie myšou a klávesnicou je bez absolútnych pochýb to najpresnejšie čo existuje a je najlepšou voľbou pre hranie RTS, FPS, a ani v ostatných hrách sa kombinácia myš+ klávesnica nemá za čo hanbiť. Ak chcete hrať športy alebo bojovky  s gamepadom nech sa páči nie je problém. Mnohé PC hry gamepad podporujú najme športy, bojovky.   Samozrejme že žiadne konzola vám nič z vymenovaného neponúkne! Maximum konzol je gamepad. Ktorý je totálna brzda pre obrovské množstvo hier. Aj na konzoly existuje niekoľko periférii ale tie hry často absolútne ignorujú a dajú sa hrať len gamepadom.
  • 4.       Hry na PC sú omnoho lacnejšie ako na konzoly. Je to spôsobené tím že výrobcovia konzol nezarábajú na predaji hardvéru ale softvéru. Tu vzniká mylní dojem lacného hrania na konzolách.  Pravda je taká že pokiaľ na PC si postupne za ušetrené peniaze z nákupu lacnejších hier upgradujete HW(rozumne) a hráte hry v lepšej kvalite ako na konzole tak na konzolách zaplatíte rovnakú sumu  za predražené hry a hráte stále na tej starej konzole a na tej istej grafike. Konzoly síce majú  tesne po uvedený na trh mierny výkonnostný náskok pred PC ale v tomto období ešte  neexistuje žiadna hra ktorá by ich výkon využila. Hry ktoré vyzerajú ekvivalentne k HW konzol sa objavujú až omnoho neskôr. V období keď svetu už opäť vládne PC a hry sú na ňom lepšie. Takže vlastne neexistuje žiadna chvíľa kedy by bola grafika na konzolách vyspelejšia ako na PC.   A samozrejme že konzoly sú tesne po uvedení veľmi drahé ich ceny sú porovnateľné sa cenami bežných herných PC. Takže žiadna výhoda.
  • 5.      Na PC sa v súčasnosti robí všetko. Každá vec v dnešnom digitálnom svete je možná cez PC. Preto má PC obrovskú pridanú hodnotu ktorú sa  konzoly síce snažia simulovať ale ide im to ako v lete na sánkach. Aby sa v tejto oblasti  vyrovnali PC tak by sa vlastne museli stať PC.
pc_gamer
  • 6.      Digitálna distribúcia je obrovskou výhodou PC.  Celá hra sa dá zohnať  v pohodlí domova cez digitálne distribučné kanály napr. STEAM. Nie je potrebné vytiahnúť päty z domu a môžete si kúpiť hru akú chcete.  Na konzolách sa žiadne normálna hra nedá digitálne zohnať. Je tu síce PSN a Xbox live. Ale tieto služby zďaleka nedosahujú úrovne možností PC digitálnej distribúcie.
  • 7.      Na PC existuje veľa hier ktoré si získali srdcia mnohých hráčov po celom svete a oslovili ľudí ktorým už nestačilo hry len hrať ale chceli sa podieľať aj na vytváraní vlastných vecí.  Vďaka univerzálnosti PC im to bolo umožnené. Dnes teda máme obrovské množstvo moderov vytvárajúcich nové prídavky do hier. Dokonca aj samotný vývojári vypúšťajú rôzne editory a tím vychádzajú moderom v ústrety.  Na konzolách sa nič takéto nedeje.
  • 8.      PC je možné upgradovať. Vďaka tomu, že vývoj PC nie je ohraničený žiadnym generačným skokom ako u konzol je jeho vývoj stále v pohybe. PC napreduje veľmi rýchlo. V súčasnosti sa nachádzame v úžasnom  technologickom rozvoji PC. Konkrétne v období prechodu na 64 bitové systémy. Momentálne sú ešte všetky hry 32 bitové aplikácie, prechodom na plnohodnotné 64 bitové aplikácie sa PC hry posunú míľovými krokmi dopredu. A to nehovorím o prichádzajúcom DX11. DX11 nám má v zjednodušenom jazyku priniesť skvelo vyzerajúce hry s rozumnými hardvérovými nárokmi. Jednou z hlavných funkcií DX11 je podpora multicore procesorov, teda sa už záťaž scény bude dať lepšie rozložiť. Niektoré efekty DX11 budú zvládať aj súčasné DX10 grafické karty. Vyzerá to teda tak že po spackaných Windows Vista a ich nie príliš úspešnom DX10 nás čaká to pravé orechové.
  • 9.      Vďaka emulátorom je možné na PC hrať hry z ostatných platforiem. V súčasnosti existuje obrovské množstvo programov ktoré zabezpečujú emuláciu prostredia herných konzol a umožňujú hrať na PC konzolové hry.
  • 10.  Spätná kompatibilita je u PC dokonalá. Z vlastnej skúsenosti môžem povedať že na PC je možné v pohode hrať všetky hry asi tak 10 rokov staré. S hrami staršími ako 10 rokov už môžu ale nemusia byť problémy ktoré je potrebné riešiť cez virtualizačné programy. Konzolám sa o tomto môže iba snívať. Tie nemajú  ani podporu pre hry z minulej generácie konzol.



Preferujete na hranie hier PC?


Starší články


Komentáře
Přidat Nový
KoHHHnA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-12 23:36:54
avatar
Když pominu mírnou zaujatost autora článku proti konzolím, což mi trochu skazilo celkový dojem, musím mu dát v mnoha ohledech zapravdu. Nejsem odpůrce konzolí, třeba toho "primitivního GoW2" jsem se u kamaráda nemohl nabažit, jediné co mne na konzolích se*e je to, že jsou jako zatažená růční brzda v rozjetém autě (co se týče vývoje her). Vemte si třeba takový UE3, v podstatě jenom optimalizované UE2 pro konzole. Takže ať si konzole klidně existujou, ať si na nich klidně hrajou masy lidí, ale ať proboha mají výkon, kterým by nebrzdili vývoj her, nebo ať se pro ně hry vyrábí samostatně, aby měli hry pro PC větší prostor k rozvoji!!!
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-13 00:23:56
avatar
UE3 je v podstate jenom optimalizovany UE2 pro konzole?kde si na tohle prisel???o cem hovno vis, tak se k tomu rac nevyjadruj. dik.

se zaujetosti autora proti konzolim souhlasim...kez by se ale dala oznacit jen slovem mirna. klasickej pc hrac...chtelo by se to zbavit uz tech stupidnich predsudku
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-13 10:29:00
avatar
To chce klid a odpovědi bez těch zbytečných narážek Autor vyjádřil svůj názor, ten se nám může líbit a nemusí, ale ať tak či onak, nemusíme používat spojení typu "o tom hovno víš" a "stupidní předsudky". Proč taky.

Ani tobě tobě by se asi nelíbilo, kdybys sem napsal svůj článek, se svým názorem a někdo ti začal do diskuze psát podobné urážky. Nebo by se ti to líbilo a řekl by sis, jaký je onen pisatel "píp"...no a to u toho tvého příspěvku napadlo mě. Takže příště prosím bez těch urážek, jsme lidi...díky
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-13 00:38:35
avatar
Stejně se dá udělat seznam proč hrát na konzolích:
1. Konzole jsou o dost levnější než herní PC
2. Konzole vydrží bez upgradu i více než 5 let - žádné dodatečné investice, žádná potřeba sledovat HW nároky her
3. Konzole nepotřebují instalace nových ovladačů - všechny konzole jsou stejné žádné SW ani HW problémy se spuštěním hry, jen vložit a hrát
4. Nepotřebují reinstal wokenic - spousta ušetřeného času a mnoho uživatelů tuto operaci ani nezvládne
5. Ideální využití velké domácí televize - žádná investice za monitor
6. mnoho her děláno tak že se dá hrát multiplayer ve více lidech u jedné televize v obýváku
7. Konzolové hry nemají protipirátské ochrany - lze je snadno prodat
8. Lze snadno pouštět BR filmy, konzole toto v základu podporuje (pouze PS3).
9. u konzolí se nemusíme starat o antivir, antispyware, firewall
10. I ke konzolím lze např. připojit volant a dát si závodní hru. Většina her je multiplatformních, ale i konzole mají exkluzivní tituly možná více než PC

Konzole zkrátka nejsou pro techmaniaky, ale pro BFU kteří o technice nic neví a chtějí si jen zahrát, popřípadně mrknout na film a PC mají na práci, internet. A že je takových lidí spousta ukazují prodeje. Může se nám to nelíbit, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno co s tím můžeme dělat. Wars konzole versus PC tu byly a budou. Proč ne, když to lidi baví...
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-13 10:30:36
avatar
Nechtěl si to vydat jako nový článek?
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-13 15:55:40

A proc? Kazdy soudny clovek tohle vi. A zadny soudny clovek by nesel psat clanek ktery je uz predem odsouzen k tomu, aby vyvola flame. Nebo je to teda tak, ze tady ten flame proste chcete? Jakmile nekdo da uz jen perex takovyhle, jako je v tomhle clanku, uz predem vyvolava flame. Ten, kdo to autorizoval pro vydani, ma pak na flamu stejny dil viny.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-13 22:33:07
avatar
Jezus klid lidi. Vy jste hned všichni nějaký jízlivý ne?! Tak prostě každý má tady právo napsat, co si o daných věcech myslí. Je to tak a chceme to tak. Jsou to blogy. Proč bych neměl vydat článek, kde čtenář DDW vysvětluje svůj názor na hraní her?! Proč by ne?

Flame sem, flame tam. Flame vyvolává ten, co nedokáže vzít cizí názor. Nemusíš sem psát do diskuze k tomu, pokud se ti to nelíbí, dokonce to ani nemusíš číst a po prvních pár řádcích si raději řekneš, že to nemá smysl. Anebo si to přečteš a můžeš sem napsat: s autorem článku nesouhlasím, protože důvod, důvod a důvod...hotovo. Jako Sina.

Tem napsal hezký výčet toho, co si o tom myslí opačně. Každý soudný člověk tedy neví ty důvody, co napsal Sina. To si myslíš jen ty, že to musí vědět, co je lepší na konzoli a co na PC. Znám totiž plno soudných lidí, kteří skoro nevědí, co je to konzole, a stejně soudní jsou a i počítačově gramotní (kdyby to muselo mít spojistost).

Jediná vina je ta, že sem nic sám nenapíšeš, aby ti to nikdo nemohl zkritizovat. Pak už jsou jen smyšlené výplody, které jsi tu napsal do svého příspěvku. Ende
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-14 21:03:09

Mno, uz x-krat jsem se tu ke konzolim vyjadroval. Nejde o to, ze to nenapisu. Ja to nenapisu proto, ze to vyvola flame. ja naopak respektuju nazory vsechny, jediny co, tak nerespektuju blbosti. A nezlob se, ale tohle mi prijde jako chyba, ze jste to sem pustili i kdyz to je jenom blog. A pak jeste editovat v diskuzi, kdyz tenhle clanek si primo rika o peprny flame? To uz mi pak prijde spis pokrytecky nez cokoliv jinyho.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-15 18:57:13
avatar
Citace:
A pak jeste editovat v diskuzi, kdyz tenhle clanek si primo rika o peprny flame? To uz mi pak prijde spis pokrytecky nez cokoliv jinyho.


Tak jako já toho moc needituju, ale pokud je příspěvek jen o snůšce urážek na autora, tak to samozřejmě mažu. To splňovali oba, co byly zeditovány. Tebe jsem taky nesmazal, akorát jsem napsal reakci. Ale taky jsi nenapsal jen urážky...
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-15 20:00:58

Tak ja doufam, ze jsem nepsal urazky zadne. Oznacit neco za chybu je kritika, nikoliv urazeni. Nechame toho, nikam to nevede, ja chtel vyjadrit to, ze pousteni takovyhle clanku je podle myho nezodpovedny nebo cileny - protoze ten clanek uz v pereu dost lidi vytoci.
ganja021 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - cena PC.... 2009-09-13 11:50:24

uhm a ze konzoly su lacnejsie ako na pc....lenze k tomu si pripocitaj ze kazda hra na konzoly stoji o 500sk viac ako na PC, dalej, ked chces hrat zdarma tak si musis kazdy rok kupovat gold ucet...

a ked kupis rocne 10 hier na konzoly tak preplatis 5000SK....(a to pocitam 10 hier...niekto kupuje aj viac)
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-13 11:59:29
avatar
PS3 ma myslim on-line hraní free. A těch 5000SK ročně OK, ale kolik investuješ ročně do PC aby ti šli hry na plný detaily? Chápu že v dnešní době to není takový problémm ale za novou DX11 grafiku dáš 5000SK ani nemrkneš a možná i mnohem víc. Aspon te muze hřát že podporuješ vývoj
ganja021 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-13 12:05:13

hej...kedze nase "drahe" konzoly neskutocne brzdia graficky vyvoj tak dnes staci kupit novu grafiku raz za 2 roky....niekedy aj raz za 3 roky....
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-06 10:56:03

Kdybychom na konzolích nekupovali dražší hry tak co by jste na PC hrály? Zaplatily by jste si vývoj her, který v současnosti platíme my?
TheWitcher [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-13 08:20:59
avatar
Edited by Rebel44: Smazano pro porusovani pravidel
eXistenZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-13 01:46:54
avatar
Auu... tvrdá rana pre slovenský jazyk... Chcelo by to po sebe skontrolovať textík, alebo ak niesi jazykovo príliž znalý, dať to niekomu skontrolovať...

Navyše, konzoly nemám ani ja rád, ale toto je niečo ako preslov ku vojne s konzolami. Zaujatosť sa nedá zakryť, to je fakt...
Half [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-13 19:50:42

njn.. Ľudovít Štúr by sa 3 krat v hrobe obratil, keby si precital tento clanok..

k clanku: dalo by sa oponovat v kazdom bode, myslim vsak, ze je to uplne zbytocne.. ja totiz neznasam clanky tohoto typu, ktore su dost kontroverzne a maju jediny ucel - vyvolat flame.. autor sice vyjadril svoj nazor (a je pravda, ze uz pri prvej vete a prvej pravopisnej chybe som to prestal cital - nemalo ziadny vyznam pokracovat a vsetky body som preletel za par sekund), ktory mu samozrejme nikto neberie a najmä cely clanok podal vyslovene subjektivne s roznymi polopravdami a nepravdami..

Sina to tu uz naznacil - vracat sa spat asi nema vyznam..
konzoly jednoducho nie su pc a nikdy sa ani nesnazili byt.. je to "krabicka" pre rodinnu zabavu, kde neriesis ovladace, vykon grafiky, pocet FPS - jednoducho pustis a hras..

keby sa vyvojarom oplatilo vyvijat only PC tituly - asi by bol spokojny kazdy a nikto by nemusel taketo blbosti (clanky) pisat.. realita je vsak taka, ze keby nebolo konzoli, tak sa pomaly na PC nezahrate ziadnu hru, pretoze by ju nikto nerobil... preco by aj ?? ked si ju kazdy "upirati".. naklady na vyvoj su nemale a vsetky naklady na vyvoj v podstate pokryje konzolovy predaj.. iste, najde sa par hier, ktore su only PC.. ale kolko ich je v porovnani s konzolami ??

a este taky maly priklad: kamarat v anglicku si kupil PS3 - obchody v pohode, vyber hier v obchodoch rovnako... chcel kupit synovcovi hru na PC - nuz a nastal problem.. aj v specializovanych obchodoch je v anglicku venovane PC hram sotva jeden "regal" - aj ten je zasity, aby ho nikto nevidel..
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-13 22:42:12
avatar
No a proč ne, že jo. Co se týče těch chyb, tak ač u českých článků nějaké fakt šílenosti opravuji, tady jsem moc šanci neměl, slovenská gramatika je prostě jiná. Ale opět říkám, jsme v blogu, každý má právo něco napsat a každý není spisovatel s gramatickou dokonalostí. Takže ok, jako názor fajn, ale víc nenaděláme ;)

Co se týče flame. Pořád nevím, proč zrovna flame, proč to slovo. Tak ano, možná jsou to názory spíše někoho, kolem kterého šla konzole obloukem, ale opět není důvod tomu říkat flame a skoro se urážet nad tím, že to někdo napsal. Už jsem tu četl v blogu víc věcí, které mohli působit jako váš "flame", ale prostě každý soudný (to slovo se mi líbí) čtenář si všimne, že autor je prostě hráč PC her.

Mně totiž přijde, z toho co píšete, že si myslíte, že to snad napsal schválně, aby Vás naštval. Ano, pak asi slovo flame chápu. Ale autor prostě chtěl něco napsat, napsal a uveřejnil. Tak to zkuste také. Ono udělat test, recenzi je jiné než napsat článek o tématu se svým názorem. Tím totiž můžete lehce dost lidí popudit...tohle flame rozhodně není.
Half [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-14 07:13:57

to je v pohode.. je asi jasne, ze nebudes opravovat chyby v clankoch, ktore su pisane po slovensky.. a ani to nikto od teba neziada.. narazal som skor na to, ze ked uz chce niekto napisat clanok, tak nech ho pise aspon vo worde alebo OO.org a zapne si kontrolu pravopisu.. tie zavazne chyby by sa aspon ciastocne eliminovali.. ja kontrolu pravopisu nepouzivam a zo slovenciny som mal vzdy poctivu dvojku, ale aspon si to po sebe precitam a pripadne chyby (preklepy) opravim..

co sa tyka flame - ono to zacalo uz clankami, ktore napisal DD a vzdy sa to zvrhlo k flame.. takze je to uz taka zotrvacnost, ze na DDW sa pozera na konzoly trochu z ineho uhlu a myslim si, ze nie z toho spravneho.. poznam vela ludi, ktorí vlastnia jak konzolu tak pocitac.. a nikdy neberu tieto dve rozdielne veci ako superov alebo konkurenciu.. ako som uz napisal - konzola je vyslovene o zabave, o bezproblemovosti a jednoduchosti.. staci zalozit "placku" a hra bezi.. pocitac je vsetstranny a nie je primarne urceny LEN na hry.. iste, je to blog a autor napisal presne to, co momentalne citil.. ale to je presne ten dovod, preco aj v tejto diskusii ludia reaguju na tento clanok tak, ako reaguju.. to je vsetko..
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-14 07:26:53
avatar
Ono to zase tak o té známce ve škole taky není Třeba já jsem měl v češtiny na gymplu skoro pořád za 4, asi třikrát (za 8 let studia) za 3. No a teď píšu články mimo jiné sem a i na větší informační weby. Mě paní profesorka holt měla ráda a tvrdila mi, že mé slohy jsou o ničem, a že na lepší než za 4 žádný text ode mě není Ach jo, to se tak hezky vzpomíná.

Každopádně o tom jsem psát nechtěl. Já konzole beru jako zábavu, i když upřímně jsem hrál pořádně naposledy na PS1 Gran Turismo, ale to mě docela bavilo. Jo a taky jsem měl kazetovku od Sega a to byl v dětství docela masakr, seděl jsem u toho pořád. Hrozně se mi ale líbí (z doslechu a přečtení) Wii, což je podle mě přesně konzole, která má nejvíc do sebe. Navíc pokud se autor baví o grafice, tak zrovna hry jsou spíš pro zábavu než grafické orgie, no a kolikrát předčila 2D skákačka zábavou nějakou podobnou 3D hru že jo Jinak díky za odpověď, s tím cos napsal souhlasím.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-13 12:19:00

zrovna sem začínal uvažovat o xboxu.
Gaučík, telka na pět metrů, lahváč na stole, plazící dítě u nohou ... ale po tomhle článku si asi radši upgradnu na HD 5770
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - OZNAM 2009-09-13 13:56:34
avatar
Autor článku sa v záujme udržania poriadku a slušnosti nebude zúčastňovať tejto diskusie ktorá by viedla jedine k nekonečnému Flamu PC vs konzole. Za pochopienie dakujem.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-13 14:02:04

to ani nemusíš, už ses zůčastnil, díky Flame článku
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-13 15:21:46
avatar
Ale tak...taky něco napiš
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-06 11:00:45

Zaujaté články je lepší ani nepsat.. k čemu, jak reagovat na zaujatý článek. Jednou třeba napíšu článek kte to všechno pěkně srovnám, ale to bude asi až vyjde XBOX 720.
TheWitcher [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-13 23:58:45
avatar
Edit by holoway: Vymazáno pro porušení pravidel diskuze - nádávat si nepotřebujeme, zkuste taky napsat článek s nějakým názorem.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-13 15:32:53

HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-13 15:54:26

mno

Pane Žumpar, nesouhlasím.
Nicméně sám mam problem s napsáním článku, takže ze slušnosti ... díky
Ale ted opravdu vážně, snaha se cenní
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-13 22:44:18
avatar
Mno sice trochu ironicky zabarvené, ale ok. Fakt myslím, že navážky nejsou potřeba.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-13 16:13:34
avatar
celé tyto neustálé diskuze o tom zda je lepší konzole či PC na hraní se mně zdají naprosto ujeté, protože se tady srovnává nesrovnatelné. Je to jako kdybych chtěl začít sportovat a rozmýšlel se zda mám hrát golf, nebo jezdit ve Formuli. Vždyť sport jako sport ne tak o co de. Přitom jde o naprosto něco jiného.
A když už proti těm všem argumentům autora hezky zařazených do deseti bodů, lze oponovat jedním bodem který vše předčí a tím je naprostá bezproblémovost konzolí a netřeba nic řešit, nastavovat, vědět - prostě strčíš kotouček a hraješ.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-13 16:19:40

autor se správně "pozastavil" nad ovlivnitelnosti konzolí vs PC.
Co vidím pozitivního je, že autor vidí jak konzole omezují PC platformu.
Na to stačil koment v diskuzi.
To je jeden bod, za kterej bych mu dal i palec ... teda z milosti, pač tohle je známá věc
To všechno okolo je Flame, jak hrom.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-13 16:30:04
avatar
jak konzole omezují PC platformu - aneb krásná ukázka termínu který se nazývá popularizovaný blábol.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-06 11:06:49

Tak tak, hry na XBOX jsou dražší, prodává se jich víc, stejně tak na PS3. Tak kdo platí vývoj her? Jak můžou konzole brzdit vývoj her, když hlavně ony ho platí. Jsou zastaralé, ano hardware mají starší, ale tak si potom zaplaťte vývojáře ať vyvíjí hry jenom na PC, aby byy graficky dokonalejší.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-13 16:37:32

Siddhi, rozved to
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-13 17:16:46
avatar
Současný problém je v tom že vychází minimum PC her.
To co hrajeme na PC a na co si ztěžujeme že to nevyužívá nejnovější hardware jsou konzolové hry, které jsou primárně vytvořeny na konzole a podle toho mají odpovýdající grafiku. To že se část z těchto konzolových her dostává skrze nějakou konverzi i na PC je jediné co zachraňuje herní PC platformu, protože čistě PC her jako takových vychází minimum. Proč? Jednoduše proto že vývoj graficky výborné PC hry je tak náročný, že se ani nevyplatí. Vše je o penězích. A pokud by se vytváření PC her vyplácelo, tak by taky byl trh plný takových her, ale není-protože se nevyplácí. Současný trend konverzí konzolových her na PC nebyl dříve tak obvyklí, ale nyní je na trhu PC her mizérie, takže vydavatelé tu konverzi vytvoří a aspoň si něco málo i přivydělají.
Neustálé obviňování nějaké jiné herní platformy je jen zastírání skutečného problému a takové tipické lidské chování - když mám problém, ňeco je špatně svedu to na někoho jiného a mé ego má klid.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-13 17:39:22

ano, čistě PC her vychází daleko méně, než na konzole.
Důvod je pirátství ... to je fakt.
Bohužel my PC-čkáři máme tu smůlu, že máme výkoný HW ,ale paříme hry dělané pro konzole.
Koukám ,že bereš ohledy spíše na vývojáře a na jejich kapsu, než na PC hraní a o to jde.
Máme tu nevyužitý HW a situaci kazíme my sami ... kradení her.
PC platforma není ale o "kradení", nekradem všichni, ale o max zážitek, co dokáže předvésti náš HW.
Který je mimochodem daleko za výbavou konzolí.
Je to prostě obsáhlejší problém, který nejde bagatelizovat a 2 lidi ho rozhodně nerozseknou.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-13 18:50:40
avatar
tak já nehledám příčinu, jako třeba pirátství, ani neberu ohledy na vývojáře. Beru to čistě z tržního pohledu. Hry se stali nejrozšířenějším zábavním odvětvím a již překonává finančním obratem i filmový průmysl. A v takové situci je vše o penězích a tych je ve světě herních konzolí víc než ve světě PC her.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-06 11:10:41

Jistě je potřeba pochválit lidi co si kupují hry na PC. Bohužel ten vývoj je z pěněz z konolových her, takže to podle toho vypadá.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-06 12:36:02

Ono taky oblibene plakani nad tim, jak nevychazeji hry, ktere za neco stoji je nesmyslne. Mnohem vic tady pusobi faktor "precpanosti", vychazi mnohem vice her, nez drive - zakonite mnohem vice balastu nez drive. Ja osobne jsem spokojen s tim jak to je, nepotrebuji kazdy mesic novou hru, ktera by me dostala. Dobre hry vychazeji a vychazeji i hry, ktere jsou technologicky vepredu a dokazi naplno HW vyuzit (Crysis, ARMA II, Anno 1404). Je jich malo, ale to je snad dobre, kdyby jich bylo mnoho, zase naroky vzrostou a stejne ti zase nekdo bude brecet jak je to hrozne a konzole to brzdi.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-13 16:51:22

předem upozornuju, že mam rád názory, které mě přesvědčí, že nemám/e pravdu
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-14 00:00:13
avatar
booku, nauč je kliknou na to "odpovedet", kdyz na nekoho reagujes. Pak to vypada, že píšeš nějakou novou myšlenku, ale přitom někomu odpovídáš. Tím "odpovedet" připojíš svoji reakci z danému vláknu...zkus to
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-14 20:52:16

nic proti, ale nic jiného nedělám.
Občas prostě koment odskočí, pod spodnější příspěvek.
Možná klikám na "odpověd" špatným klikem. Prst B
edit : jj
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-15 07:15:59
avatar
Citace:
Možná klikám na "odpověd" špatným klikem. Prst B
edit : jj


Tak to pak jo
Don_F3K3T3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-13 19:01:43
avatar
jediné, čo mi vyslovene vadí u konzol je, že brzdia svojím zastarávaním vývoj technologicky špičkových hier. Inak absolútne neriešim nejaký xbox, či PS3 je mi to fuk. Ale rád chodím na isté magazíny a bavím sa v diskusiách na hádkach X-box (tzv. X-boti) a PS3 fans (tí sú potvrdzujem najväčší fanatici - väčší ako Stratos ).
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-14 09:55:29

len dalsi flame..
Ladin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-18 03:51:13

Docela by mne zajimal vysledek ankety.
Osobne preferuju hrani na pc. Uz jen z toho duvodu, ze zatimco parim treba COD 4 multiplayer,
tak na pozadi v klidu kopcim hudbu a videa do mp3 prehravace,
pri nezajimavy mape brouzdam po netu a da se toho delat
mnoohem vic najednou.

Ale fakt je, ze pri parbe s kamosema obcas vytahnem starou PS
a oprasime Tekkena. Samozrejmne za podpory basy Gambace
radvot [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-18 13:24:34

osobne mam pc i xbox 360.ale ten uz pouzivaji jen deti.mrknete na plany nove konzole Full circle od firmy Mechaworks.zas to bude o neco slozitejsi
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-18 21:49:11

Porovnavat PC a konzole nema vyznam.Jedno aj druhe ma svoj okruh zakaznikov ktori preferuju vyhody a navadia im nevyhody jedneho ci druheho.Pre vacsinu citatelov DDW je samozrejme PC cislo.1 lebo na tom predsa potrebujeme hlavne pracovat(vyhovorka pre manzelku,rodicov atd)a ze sa da na tom aj hrat je len taky maly bonus zdarma ;-).Cest vynimkam,podaktori sa zivia/privyrabaju si v oblasti herneho priemyslu alebo to maju ozaj len na hry.Konzolu kupujeme(kto ma dovod/moznosti) ako cislo 2 hlavne pre decka aby neliezli na drahy pracovny komp...
kkt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-09-19 14:07:08

S pořizovacími náklady konzolí to není tak žhavé. Samotná konzole levná je, ale když připočtu náklady na slušnou TV, audio(5.1 pouze přes receiver), tak jsem taky někde jinde.


Měl jsem konzoli i PC,ale nakonec jsem zůstal u PC, protože ho využívám na mnoho činností a když na to přijde, tak se nechá zahrát i na "šunce" za pár tisíc. KONOZOLE DUPLIKOVALA FUNKCI PC, tak šla pryč i přes své výhody.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-06 11:18:46

Pokud předpokládáš že ta televize bude určená pouze ke konzoli. A nebo můžeš koupit letevizy na kterou se bude dívat celá rodina a ty na ní budeš občas hrát.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-06 11:24:53

Hmm čovece ty jsi na tenhle flame nějak zaměřenej. Tady, na hrej.cz všude jenom tohle téma. Tak když máš PC, mimochodem žádný zázrak od nadšence jako jsi ty bych čekal lepší stroj, tak si na něm hraj. Nikdo tady neříká že je hraní na PC špatne, asi všichni jsme tady PC hráči a někteří z nás mají i konzoli. Tak proč to řešíš? Veď kampaň ať si všichni PC hráči hry kupujou, aby se vývojáři zaměřily zase na PC
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-12 20:25:28
avatar
ŽUMPERE ty si se fakt POMÁTL
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 157x
Komentářů: 0
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 695x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 922x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3383x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1383x
Komentářů: 0
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?Úterý, 16 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1233x
Komentářů: 5