Games News – portál TN.cz je horší než hry plné krve a sexu Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Sunday, 11 May 2008
Přejít na obsah
Games News – portál TN.cz je horší než hry plné krve a sexu
herní novinky a zajímavosti

 

  • Call of Duty 5

Nedávno nás skoro vystrašila zpráva, že by snad pátý díl oblíbené série měl být akce z pohledu třetí osoby. Tvůrci vše rázně popřeli a již víme, že COD5 je akční FPS, jak má být. K radosti nemálo fandů se i potvrdilo, že pátý díl opět zamíří do období druhé světové války. To je sice celkem dosti ohrané, jenže na druhou stranu, neustále to byly nejznámější momenty, a téma a možnosti druhé světové války zdaleka nebyly vyčerpány a troufám si říci, ani zdaleka nám prozatím hry z tohoto nechvalně známého konfliktu nenabídly vše zajímavé, co se událo. S pátým dílem se vydáme do prozatím trochu opomíjeného Tichomoří, kde se rozhodovalo mnohé a zatím snad jediná hra ho celkem slušně připomínal - vzpomínám tím na jeden vynikající starší díl Medal of Honor:

Vydáme se tedy z moderních bojů, které jsou dnes poměrně nudnou záležitostí v COD4 a na zábavnosti jim přidává jen široká paleta arsenálu, opět do toho pravého válečného pekla bojů druhé svétové války a tentokrát do pekla tichomořských bojů. V současnosti je prý hrubá verze hry skoro hotova a kromě PC, vyjde i na obou hlavních konzolí a dokonce i ve verzích pro SP2 a Wii. Na 100% se dočkáme již tento rok na podzim, tedy v obvyklou dobu ...

Index očekávání COD5: 100%

 

  • Gears of War 2 se připomíná

Objevilo se první video z připravovaného druhého dílu povedené hry Gears of War. Zatím není jasné PC pokračování, ale nejspíše mu nic nebude bránit v jeho vzniku a vydání přibližně půl roku po konzolové verzi, která už se dokončuje. Události druhého dílu budou přímo navazovat na události prvního dílu. Vše ale dostane nový kabátek a bude zpracováno v herním enginu Unreal 3.5. Vylepšený grafický engine dozná i vylepšení v oblasti fyzikálních možnotí. Tvůrci slibují kompletně zničitelné herní prostředí. No jsem zvědav. V první dílu to taky slibovali, ale zdaleka ne všechno bylo skutečně zlikvidovatelné. A to mluvím o vylepšené PC verzi. První video z druhého dílu napovídá, že tam, za mlhou, která by se dala krájet, to bude skutečně hutná akce:

  

Index očekávání GoF2: 90%

 

  • DOOM 4 připravován ...

Pro mnohé to byl prý šok, pro mě osobně je to zcela logická záležitost. DOOM 4 je v přípravě. Šok by to spíše byl, kdyby nebyl :). Neumím si představit, že by id SOFT vyhodil z okna největší jméno, které mají a snad největší jméno celé herní historie. DOOM položil základy moderních akčních her. Třetí díl byl dobrý. Máme se tak prý těšit na pokračování a tentokrát už přímo na matičce Zemi. Prozatím je hra plánována na PC a konzole Xbox360 a PS3. Není jasné, který herní engine bude použit, určitě to nebude Unreal 3 konkurenčního Epicu :). Možná se dočkáme nasazení opět něčeho jiného, než je DirectX10 případně již 11. OpenGL se připravuje v nové verzi a mohl by to být celkem zajímavý materiál. Žádné datum vydání nebylo stanoveno, ale divil bych se, kdyby to bylo dříve než za dva roky.

Index očekávání DOOM4: 90%

 

  • Far Cry 2

Tvůrci Far Cry 2 si vzali do hlavy, že vytvoří akční titul, který bude co nejvěrohodnější. A výsledkem zatím je, že v žádném ohledu práci neodflákli. Neotřelé prostředí afrického moderního světa, rozsáhlý herní prostor a mnoho možností slibuje skutečně pořádnou hru a kandidáta na hru roku 2008. Na následujícím videu se můžete podívat na to, jak hra vznikala a srovnání herní reality se skutečnou. Té herní se dočkáme již tento rok.

 

Index očekávání Far Cry 2: 95%

  

  • Mirror´s Edge - herní naděje?

Electronic Arts často právem obviňujeme, že neumí vytvořit skoro nic originálního a jen kopíruje a upravuje minulé díly svých mnoha herních titulů. Nicméně u hry Mirror´s Edge to vypadá, že EA vyplodí i něco jiného. Hra zatím připomíná zajímavou simulaci městského akrobata. Uvidíme, co z toho všeho bude, každopádně při pohledu z první osoby se při těch kaskadérských kouscích jeden u toho počítače i zadýchá. Video z této originální hry vám napoví více. Myslím, že nejsem sám, co je na tuhle hru celkem zvědav. Umím si ji představit i s nějakým tím speciálním ovládáním na Wii pomocí nějakých těch pomůcek a udělátek :)

 

Index očekávání: 85%

 

  • The Lord of the Rings: Conquest

Pána prstenů ještě máme v živé paměti. Doteď si čas od času zarelaxuji u překvapivě vynikají RTS LotR BoM. A téma Tolkienovské trilogie bude znovu aktuální, protože se začíná natáčet HOBIT, který celé trilogii příběhově předcházel. Nicméně ještě před tím by se měla objevit hra s názvem The Lord of the Rings: Conquest, která by nás měla opět vrhnout do litých bojů mnohatisícových armád dobra, reprezentovaném naším skvělým pánem Sauronem a odporným zlem v podobě zlých lidí, smrdutých elfů a podlých hobitů ;-). Ve hře prý budeme moci konečně zvítězil, a sprovodit ze světa nenáviděného Hobita Froda Pytlíka a zlikvidovat hrozbu lidí jednou pro vždy. No a to nejlepší na konec, dočkáme se již tento rok a to v Říjnu na PC, XBox360 a PS3.

Index očekávání: 85%

 

  • UFO X-Com bude mít pokračování!

Jedna z nejtěžších her v historii a ikona svého žánru, herní série UFO X-COm, se dočká svého nefalšovaného pokračování. Než mnozí začnete, ano, pokračování se již vlastně objevilo a má ho na svědomí dokonce české studio Altar. Jedná se o povedenou trilogii UFO Aftermatch, Aftershock a Afterlight. Hry to byly velmi dobré a mám doma celou tuhle trilogii za výhodnou cenu jako komplet a velmi rád se k ní vracím. Nicméně to pravé X-Com UFO to nebylo a být nemohlo. Poslední díly Apocalypse vyšel před 11 lety. Ken Levine, který dříve stál za BioShockem, na něm již nepracuje a podle některých indicií pracuje na utajeném projektu a jelikož je vlastníkem licence, která už léta kromě výše zmíněné nepřímě související trilogie, zůstává nevyužita. Pravděpodobnost, že nové skutečné UFO X-com je ve vývoji, se tedy rychle blíží 100%. Uvidíme, co z toho bude a jak to bude. Altar ukázal možnou cestu a nemyslím si, že by to u nového dílu X-COM mohlo vypadat až tolik jinak.

Index očekávání: 101%  :)

 

  • Zajímavosti uplynulého týdne

  Většinu zajímavých zajímavostí jsem vyčerpal v úvodu dnešního článku. A celkem vzato už se nic tak zajímavého nepřihodilo. Snad jen to, že jistá nechvalně známá televize NOVA spustila svůj internetový portál, který v současnosti silně připomíná novinářské GTA4 bez cenzury a špetky vkusu a je to taková velká hra - hledá se blbec mezi internetovými uživateli, který nás bude pravidelně číst. Portál má i herní sekci, která zeje ale informační prázdnotou. I když je div, že se herní sekce na Nově vůbec objevila, když tato televize obecně často ve svých zprávách podporuje teorie, že PC hry hrají jen narušení jedinci, schopní vyvraždit celou školu jen tak.

   Portál Novy nám připomněl, proč televizi většina z nás ani nemá a nedívá se na ní a rázně připomněl i především kvůli komu. Nova se tak nyní snaží zaútočit i na nás, kteří měli dostatek zdravého rozumu a odešli na internet a do herních prostředí. No snažit se může, ale jednou mi to u nich stačilo. NOVA opět jednou stanovila laťku žurnalistiky tak hluboko, že když už si myslíme, že to hlouběji dolů nejde, NOVA nám vždy ukáže, že to jde. Už vím, proč vždy, když mě někdo označí za novináře, tak se zuřivě bráním, že jsem jen amatérský pisálek. A hodlám jim zůstat. Být označován stejným termínem, jako pánové a dámy z NOVY, o to vážně nestojím.

 

     Jinak tedy musím říci, zlaté hry typu Postal, Manhunt apod. Ty si alespoň nehrají na seriozní a jejich stálým hraním se nebojím, že by z někoho udělali vraždícího maniaka s IQ tykve, což při pravidelném čtení portálu tv Nova říci nemůžu. A pokud snad ještě někdo zaútočí na hry, jako pokleslou zábavu s nebezpečím pro vývoj psychiky kvůli obsahu nějakého toho násilí, sprosté mluvy a pár záběrům sexu a to všechno ve vkusném příběhu, řeknu, že se jako hráči těchto her jen chráníme před nebezpečím psychické, duševní i inteligenční újmy, které na nás číhá na jistém portálu. Zároveň si myslím, že se musí řada z nás omluvit nejmenované známé osobnosti českého internetu. Titul obsahově nejhorších internetových stránek již není ve správných rukou. I to nadávání, vyjadřování se dosti vzdáleného skutečné realitě o různých produktech a překrucování skutečnosti je proti novému portálu TV nova, vlastně jen neškodným inteligentním laškováním a humorem. Ještě, že máme ty hry, abychom těmto nebezpečím na Internetu mohli uniknout do spršky elektronických kulek, záplavě krve a poletujícím kusům těl. Tak uvidíme, co nám přinese nový týden.

  Pokud si občas chcete zarelaxovat u nějaké té pohodové jednoduché hry, doporučuji naší herní sekci, kde je pro vás připraveno již několik desítek těch nejlepších flashových her. Sekci najdete zde nebo se na ni dostanete při kliknutí na tlačítko zábava, které se nachází napravo přímo nad prostředním sloupcem našeho webu. Snad jen navnadím, že s probíhající další sérií uprav a vylepšení dozná tato sekce mnoha změn a novinek.

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Tokamak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 00:12:09
avatar
Vydělali hodně , piratstvi je asi dost dobra reklama.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Cena je az na prvnim miste 2008-05-12 00:13:06
avatar
"distributor ví, že nízkou cenu nemá smysl nasazovat, když ten kdo si to nechce koupit nekoupí a ten kdo chce, tak si to koupí" Tak to teda nic proti distributorovi, ale ja osobne po zkusenostech napr. s Armou nekupuju drazsi hry nez za 3 kila. (samozrejme vyjimky se najdou) Podle me je jedinnym zpusobem jak snizi miru piratstvi snizit i cenu originalnich her. Nic jineho, ani promlouvani do duse od DD nepomuze

Kdyz vas stoji grafika 2,5 litru nechce se vam dat za 2 originalky tolik jako za novou grafiku. Kdyz se neco neprodava, je nutne snizit cenu zbozi, skoda ze to distributori jeste nepochopili...
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 00:26:32
avatar
Tak kupuj na Steamu a - nejvic co sem tam dal za 1 hru bylo 1000kc (vcetne DPH) a vetsinu mam tak okolo 250kc. Sam vim o spouste lidi ktery nejsou ochotny dat 500 za hru ale utratej klidne i vic za 1 vecer v hospode.....

IMHO pokud si nekdo muze dovolit HW tak si muze dovolit k tomu kupovat i SW. A pokud ne tak at jde dotycnej na brigadu
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 08:55:23
avatar
jj steam je pri dnesnim kurzu dolaru extremne vyhodnej a pres litr za hru bych rozhodne nedal..to opravdu ten litr utratim radsi za vecer v hospode nebo si koupim listek na nakej koncert..treba tedka na serje
petrsuchy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 14:56:28
avatar
Obrázek
Walker [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 12:48:00
avatar
naprosto souhlasím s tím, že hry by měli zlevnit. Proč například piráti dokáží rychle a účinně distribuovat hry zadarmo ale distributorské společnosti a koneční prodejci k tomu samému potřebují šeredné příplatky. Měl by se nějít takový systém distribuce, který bude lákat k tomu nakupovat, a který nebude složitější a dražší než distribuce pirátů. Ušetřit by se mohlo i navymíšlení různých ochran, které stejně obtěžují pouze legální uživatele. Příkladem buď např. half-life, kdy jsem si hru nemohl zahrát ani nainstalovat protože byl server zaneprázdněn. Stalo se mi to několik krát a internetovým připojením to nebylo. Je smutné, když si legální uživatel musí stáhnout crack, aby si mohl zahrát legálně zakoupenou hru.......
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 17:44:11
avatar
no ale steam funguje i v offline modu s instalaci byl tenkrat trosku problem protoze to byl pro steam takovej zacatek a servery ve valve dost podcenily..ale od ty doby se mi to nestalo uz ani jednou
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 18:02:03
avatar
Snadný, využití BT k distribuci legálních her.. Něco takovýho mě taky už napadlo, jen by ty servery musely bejt asi ve Švédsku.
Neznámý  - X-COM 2008-05-12 00:26:54

X-COM...
tak to je hra kterou jsme hrál v singleplayeru úplně nejdýl ze všech.... odjakživa jsme ulítlej na tahový hry. Civilizace, masters of orion (2), alpha centauri, jagged aliance (2), galactic civilizations (2)...

České tributy Xcomu AfterXXX jsem hrál jen u souseda, a nějak mě nenadchly. Sice příjemně zkrátily čekání, ale radši jsme si stáhnul UFO pro PDA ;) (freeware)

já doufám, že nový xcom bude opět strategií (ne žádný simulátor interceptoru nebo 3d akce) s volbou hernáho módu po vzoru apoklaypsy

X-COM!
R4don [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 00:30:13

kdybys vynechal vsechna ta slova pirat, porati, ukradli.. tak by sis usetril hodne psani:/ a ja cteni.. stejne to nema zadny vyznam, ten problem tu je a vzdy bude..a pubertaci holt nechodi za maminkou at jim da 1500 na novou hru.. ti si radsi nekde najsou link na rapid nebo p2p.. a ani se jim nedivim, a piratstvi neni jen problem CR, my sme jen drobek ve srovnani s celym svetem.. a kdyz to tu budes porad dokola psat stejne to ceske piraty neovlivni a uz vubec ne cinske.. ps. jinak mas presto ze to nic neznamena moji plnou podporu.. cist se to da;)
Zbycho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 09:35:03
avatar
Puberťáci chodí kde? Do školy, a škola sdružuje lidi stejného věku a zájmu. Stačí, že jeden synátor kapitalisty a vykořisťovatele z celé školy si koupí hru a zahraje si na underground IT pirate a poskytne ji několika kamárádům ve třídě. Do týdne to mají všichni zájemci v celé škole, případně se distribuuje přes placky do dalších škol přes kamarády a nejbližší rodinu. A pachatel si příště na oplátku vysmahne jinou novinku, kterou zakoupil jiný potomek kapitalisty a vykořisťovatele nebo politika. Klasický distribuční kanál.
Rodiče střední vrstvy opravdu nekoupí potomkovi každý měsíc hru v ceně +- 1200 Kč. Takže potomek si musí pomoci sám.
R4don [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 13:40:03

Pekne jsi to rozvedl Skvely priklad. Tleskam i za styl.
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 00:37:39

No ja osobne ten index ocakavania mam u toho Burnoutu a Mirrors Edge podstatne vyssie ale to je uz vec vkusu kazdeho jednotlivo; zaujimalo by ma preco si DD tak proti hraniu pretekarskych hier na gamepade ok ja viem ze to nie je ani zdaleka volant ale podla mna je gamepad dobry kompromis medzi klavesnicou a volantom, si GP chcem kupit aby som si mohol zahrat aj auticka aj nieco typu Devil May Cry

P.S. ja sa najviac tesim na Postal 3 vdaka tomu poslednemu videu som si spomenul aka to bola prdel ked som hral dvojku takze index ocakavania je u man na absolutnom maxime spolu s Falloutom3 a Mafiou2
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 01:29:05
avatar
tak pokud se bavíme o závodních automobilových hrách, nic než volant není prostě přípustný pakliže se někdo pustí do hodnocení jízdních vlastností atd., neviděl jsem v reálu auto, které by se ovládalo klávesnicí nebo gamepadem
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 08:53:11
avatar
no v dnesni dobe kdy tech zavodnich her vychazi docela malo a tech u kterych je volant opravdu vyuzitelnej jeste min (prakticky jenom hry od simbinu plus uz stary richard burns rally) je volant zbytecna vec a s gamepadem si v pohode vystacis..

jinak nevidel sem ze by se v realu chovalo auto jak v nfs, flatout nebo i v race driverech v jedny mirny zatacce sem jel kilem a musel sem najet do protismeru abych ju ustal a pneumatiky pekne vriskali..kdyby jelo proti me naky auto tak uz sem asi nepisu..bud bych byl mrtvej kvuli bouracce nebo by me pak fotr zabil ze sem rozflakal jeho auto
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 10:12:14
avatar
Tak ono taky závodní auto sedí v zatáčkách jinak než normální.
Kacko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 11:20:28

az budes mit auto se kterym jezdis v tech hrach, tak to kidne zkousej;) Napr. v zatacce, kde jsem s Fordem Fiesta jezdil 120 a bylo to na hrane(o preklopeni) ted jezdim s Mazdou MX-3 160km/h a je to cajk..
Mas niz teziste, lip to sedi na silnici.. a s takovym Porsche Cayman by to slo urcite i 190km/h;) Ale radsi to nezkousejte;)
Kalasnikov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 15:11:36
avatar
co máš za mx-3? 1.6 nebo 1.9?
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 20:01:35
avatar
no na to aby profesionalni zavodnik jezdil spickove casy na nejakym okruhu nebo vubec v nejakym aute potrebuje si par stovek kilometru s tim taky odjet...u pc ti na zvladnuti jizdy ve vetsine her vcetne vsech nfs, flatout, toca a colinu staci 3-4 hodinky ne li jeste min...
Harda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Blbost 2008-05-12 19:41:37

Ty musis byt amater kdyz si dovolis psat koninu,T1,T2,T3,GTR,GTR2,Xfactor..vse se lepe hraje na volantu
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 19:57:05
avatar
pisu krome her od simbinu ty amatere tam je kvalitni volant nutnost (hral se to na logitech momo) toca je uz ale vic arkada nez simulace a tam sem nejakej rapidni prinos volantu moc nespozoroval..naopak na gamepadu z xbox360 se mi to hralo i lepe..
Harda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Jo? 2008-05-12 20:26:49

Pises o Toca...pokud tedy to hrajes,zahraj si to s nastavenim PROSIM. ohledne tveho typu volantu-tomu se volant asi rika jen podle tvaru.xbox nemohu posoudit,nemam ho
juloSVKxxl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - LUCKYboy... 2008-05-12 22:42:06
avatar
...on nehral ToCa-u RD3, takze nevie posudit nastavenie PROSIM . A neviem "stastny" na com jazdis(v realu), ale v RD-ckach len na sportovych "vehikloch", porovnavat jazdne vlastnosti obycajneho auta na obycajnej ceste a sportaku na okruhu je "TREFNÉ"
PS: ten RD Grid vyzera SUPR
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 23:13:45
avatar
ok sedni do nejakyho zavodniho auta a jezdi s nim tak dobre jako na pc po dvou hodinach hrani.. a tocu zvladnes v pohode za dve hodiny hrat dost dobre ale pochybuju ze ty mas vubec ridicak..
juloSVKxxl [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - "Řidič"LuckyBoy... 2008-05-13 10:53:18
avatar
Podla mňa je v "HRÁCH" potrebná určitá "ARKÁDOVOSŤ"(fuj NFS pro street), keby to bolo príliš REALISTické(t.j. ťažké) nejazdilo by sa to v takej obľube ako napr. ToCa RD3 online. Jazdil som Richarda, a to bolo oproti Colinovi oveľa ťažšie-síce realistickejšie ale auto bol problém udržať na ceste.
Arg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 12:34:43

To se nedá srovnat, závodní auto cítíš celým tělem, dalo by se to skoro přirovnat slovy "jedna duše, jedno tělo", co cítíš ve hře, kulový, přesto se dají zvládnout hry "realisticky"(alespoň chováním) a zábavně (GTR2), ale nikdy se to nepřiblíží pocitově ježdění v opravdovým závodním autě.
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 15:03:15
avatar
Citace:
tak pokud se bavíme o závodních automobilových hrách, nic než volant není prostě přípustný pakliže se někdo pustí do hodnocení jízdních vlastností atd., neviděl jsem v reálu auto, které by se ovládalo klávesnicí nebo gamepadem


ja vim ze se to neda srovnat...ja to nesrovnavam..obhajuji svou reakci na tento ddho komentar..on nevidel v realu auto ovladane klavesnici nebo gamepadem, proto pise ze nic jinyho nez volant nepripada v uvahu...ja se snazim obhajit svuj vyrok ze hrat to na pc muzu s cim chci protoze v realu se zadny auto nechova tak jak treba v toce nebo ostatnich hrach...s vyjimkou her od simbinu a treba rb rally..nic jinyho a nic vic za tim nikdo nehledejte...
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 23:12:00
avatar
no jo sou uz lepsi modely ale ve svy dobe byl spicka a hru si amozrejme nastavit umim jediny hry kde byl volant nutnost byly v posledni dobe jen od simbinu (gtr, gt legends) a richard burns rally..tam sis bez volantu neskrtl..toca je jen trosku realnejsi arkada..to sice neznamena ze me nebavila (bavila a to hodne) ale do simulatoru to ma daleko..
skiper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - rF 2008-07-07 01:17:07

Že Xfactor to si měl radši ted sledovat na oblibené televizy DD TS NOVA je to rFactor a je to zatím ta nejlepší závodní hra co se týče reálnosti chování auta Bezkonkurenční zavodní hra
Neznámý  2008-05-12 06:24:47

U toho Dooma4 přeci "Id Tech 5".K čemu by ho asi měli ,že?
Co se týče cen,tak jsem si minulý týden pořídil Quake4 i s českým dabingem za 250.- .Časem zlevní každá hra
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 18:04:06
avatar
To musí bejt poklad.. s českým dabingem. Ta hra je špatná i normálně.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - špatná...? 2008-05-12 21:42:22
avatar
Quake vůbec neni špatnej! To akorát tobě se nelíbí. Ale jinak pro Marka: Q4 jsem si s dabingem koupil taky, asi před rokem , ne -li ještě dýl, jak jsi přežil%
skiper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Q4 2008-07-07 01:22:16

Není vůbec špatná... spíš mě zajímá MultiPlayer než SP
Razi3L [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - menší chybka 2008-05-12 07:07:27

je tam menší chybka. Je to "Burnout" a ne "Bornout"
]mh[ Virtek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - pirati ;) 2008-05-12 07:22:15

ad tema pirati)
tomu se rika evoluce, pripomina mi to ASSASINS CREED (tam si kazdy mysli ze jedine on spasi svet svymi ciny etc. - obzvlaste se mi libil ten co palil knihy)

ad nova)
tak se na to nedivejte, nova je tak uspesna protoze "prodava" to co se "kupuje"
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 18:05:30
avatar
Jo, kde neni poptávka, tam neni nabídka. Když vidim kolik lidí čte náš bulvární tisknutej odpad (Aha!, Šíp, Radost z něčeho..) tak je mi na blití.. a oni to ty lidi ještě žerou, neuvěřitelný. Zlatý komančové, tam byli všichni zvyklý informace pěkně filtrovat a nevěřit médiím ani co se za nehet vejde.. šak ono se jim nedá věřit ani dneska, spíš ještě méně.
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 08:46:34
avatar
no k tomu gta4...nevim jak si to pamatujes z historie ale je uplne bezne ze a pc vychazi gta a vubec vsechny hry od rockstaru se zpozdenim nvm proc z toho vinis piraty kdyz je to od doby GTA3 bezna vec...
Kalasnikov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 13:39:19
avatar
Přesně GTA vycházelo vždycky nejdřív na konzole.

Jinak já si myslím že si to zahraje více lidí na konzolích než na PC, teda aspoň já měl vždycky tu představu že třeba průměrný američan má doma spíš konzoli než PC.
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 18:39:47

american mozno ale aziat nie teda ak nepocitam Japonsko a oni predsa len ten Rusko\Cinsko\Korejsky trh ignorovat nemozu ano je pravda je tam vela piratov ale to je priamo umerne poctu potencionalnych kupcov (tu priamu umernost som nemyslel vo vztahu 1pirat=1kupec ale tak ze poctom ludi rastie aj pocet potencionalnych kupcov)
Kacko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ehm 2008-05-12 08:47:46

Tak oznacit Dooma za hru, ktera polozila zaklady modernich her.. no dejme tomu, ze prisla s mnoha skvelymi napady. Ale oznacit X-COM za jednu z nejtezsich her v historii.. no nevim.. V te dobe bylo mnoho obtiznejsich her, X-COM mi prisel vcelku lehky(dohral jsem ho na vsechny obtiznosti).
Kazdopadne diky za skvelou informaci, ze se mozna pracuje na novem dile!(to nemyslim ironicky)
terry5 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Rozdílné ceny her 2008-05-12 12:45:42
avatar
Pirátství skutečně ve výsledku poškozuje hlavně ty poctivý, kteří hru kupujou. Ale je zvláštní proč v Česku stojí hry v angličtině o 50 až 100 procent víc než v USA. DVD filmy rovněž. Pokud by se hry dabovaly, tak tomu rozumim, ale za naprosto stejný výrobek o 100 pct víc jen ukazuje, že tvorba cen u duševního vlastnictví je poněkud zvláštní.
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 13:16:13
avatar
Myslím, že u toho Grid co se týká těch jízdních vlastností mluvil DD o mě. Já jen upřesním, že na volantu hraji, jenom žádný nevlastním, tak na něm hraji, jen když ho mám, takže se k jízdním vlastnostem vyjadřovat můžu a taky říkám, že hodně her se bez volantu solidně hrát ani nedá. A a mám možnost porovnat jízdní vlastnosti jednoho auta s jízdními vlastnostmi lepšího modelu auta ve hře a jsou to nebe a dudy a to v té hře má horší jízdní vlastnosti, což by nemělo v reálu mít A to je ta hra od SimBinu, kde se pyšní reálnou simulací fyziky. Takže tvůrci stejně hřeší na to, že si ty auta nemůžeme vyzkoušet a spíše to chování je takový jednoduchý model podle papírových hodnot jako třeba náhon přední, zadní, hmotnost na předu a vzadu a ještě několik hodnot. Takže je to spíše model toho jak by se to auto mělo chovat a ne jak se v reálu chová. Ale pořád lepší než úplně nesmyslné chování tzv. arkádové, které s reálnou fyzikou opravdu nemá nic společného. Jinak se na ten Grid hodně těším. A překousnu i kdyby to bylo i trochu víc arkádové, hlavně když se povozím v autech ve kterých bych se v reálu stejně nikdy neprojel.
A.J [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hh 2008-05-12 13:35:57
avatar
tak hosi kvuli me si nic nezahrajete

ti pirati no
Sayrayt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Originál vs. kopie 2008-05-12 14:19:11

Schválně si pusťte to video z UFA z Amigy. Autoři tam sami výslovně upozorňují, že nemáte hrát hru z originálních disků a že si máme udělat kopii. Zkuste to dneska, to by bylo řevu
warmy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - PC vs Konzole 2008-05-12 15:30:04

PC hry vůbec nejsou ztracený... na světě je neuvěřitelná základna hráčů s počítačem a když se ví jak na to, tak se nechají velice pěkně vyždímat. Viz např. World of Warcraft... který vydělává kolem $150mil každý měsíc a nevypadá, že by tato zlatá žíla měla končit.

Samozřejmě mě trošku mrzí, že vychází PC hry se spožděním, ale plně to chápu a pak aspoň necítím povinnost si hry kupovat Samozřejmě najdou se vyjímky, které se to opravdu zaslouží, ale rozhodně nebudu kupovat čerstvou hru za hrůzostrašný ceny.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 18:06:05
avatar
Yep, MMORPG je nejlepší způsob jak z lidí vytřískat prachy.
skiper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - LA ][ 2008-07-07 01:10:04

Snad kromě LA 2... je už docela hodně cracknutých serverů o různých rank. Ale jo, WoW neorig servery sou na prd. Furt padají, hrozné pingy... o důvod víc proč si koupit licenci
sn1986 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - kopie 2008-05-12 15:41:03
avatar
Stačilo by, kdyby se hry na pc prodávaly na nějaké formě flash disku, na který nešlo zapisovat, ale jen z něj číst, kde by už hra byla nainstalovaná a žádné instalačky by dostupné nebyli...mám pocit, že v tomto směru se tedy čas zastavil někde v minulém tisíciletí.
warmy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 16:32:47

To bych až tak netvrdil... Nejde o ochrany, ale o lidi. Pokud by byly x-gen konzole hodně rozšířené, tak se pirátství projeví i tam. Jenomže teď mají konzole převážně lidé z vyšších vrstev, kterým nedělá problém vyhodit 2000Kč měsíčně za novou hru.
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 18:30:05
avatar
to neni pravda..na konzole se taky pali o 106 diky tomu taky xbox360 vdeci svemu rozsireni na ukor ps3..vypalovani na blu-ray jeste chvilu nebude tak aktualni a bude vyhonejsi si koupit tu originalku nez blu-ray vypalovacku + media..
oyza [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 16:37:11
avatar
to je vybornej napad. pri rychlosti cteni flashek by to bylo super. a tim ze by byla nainstalovana uz by vlastne nebyl potreba ani crack, pac by to muselo chodit vsude a vzdy davam tomuto napadu 9.9/10
Rimmerak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 19:00:59

Hurej, začneme pálit flashky :-D
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - jazdne vlastnosti 2008-05-12 18:45:57

suhlasim ze volant je pre automobiloveho fajnsmekra nutnost ale ja som taky obcasny hrac "auticok" naposledy som tusim hral trackmaniu pred rokom a sami uznate za tato hra nema s realitou moc spolocne takze mne by ten gamepad na arkadove hry a arkadove obtiaznosti BOHATO stacil
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - GRID 2008-05-12 20:31:18
avatar
Mě, co by fandovi FlatOut2, se GRID líbí, grafická přeplácanost mi nevadí, aspoň ta grafárna jednou dostane trochu pokouřit... Když chci vidět reálné odlesky a stíny, vezmu nějaký RC model na procházku a jdu si ven zalítat na louku... Dokonce uvažuju, že si koupím volant, ať mám GRID na čem hrát, až vyjde... Ovšem zatím jsem v diskuzích četl dost rozporuplné ohlasy ze zkušenostmi s lepšími volanty v GRID. Tak abych si nekoupil Logitech G25ku a nezjistil, že mi to nešlape... Ale snad to do ostré verze vyřeší... Ale jedno mi autoři nevymluví, že předposlední zatáčka před stoupáním v SanFrancisku není extra klouzavá tak, abych tam přišel o rozum :-)
Jinak, zatím na klávesce už několikrát první, ale pochopitelně, s volantem to bude teprve paráda!
Harda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Souhlas 2008-05-12 20:41:04

Volant+pohled z kokp. to je vec,sam doufam ze na volaty dobre znacky budou nove ovladace ktere problem odstrani i kdyz ja ho nemam
Martincz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 21:10:38

Zrovna GTA4 bych si koupil.. stejně jako SA ale fakt po mě nechtějte abych si kupoval hry typu NFS: PS FIFA NHL který hraju tak tejden a smažu. Ať začnou dělat kvalitní hry jako je GTA už od 1. dílu a hry si budu kupovat..
Itchy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-12 21:22:51
avatar
Podla mna je zbytočné vrážat obrovské prachy do vývoja často zbytočných ochrán proti kopírovaniu. pokial viem tak neexistuje ochrana ktorá by nebola prelomena a ak taká je má to zapár
Sú ochrany ktoré otravujú skor majitelov originálnych verzí.
Jeden príklad: Mám hru flatout 2 ktorá pri každom spustení vyžaduje original DVD na overenie legality. Jednak to chvílu trvá, čo nieje až také hrozné ale častím prekladaním, odkladaním sa DVD ničí (ved to poznate vyberiete DVD/CD z mechaniky a kedže nieje čas a často ani volné ruky ho schovat do obalu položíte ho na stôl, potom preložíte na postel, potom na reprák, potom na PC... ...a potom aj tak vyzerá) a riešenie? stačí crack a je po problémoch!
Dôvud prečo sa menej kupujú hry nieje len warez. Je to aj tvdohlavost výrobcov, distribútorov...
Stačilo by keby nasadili rozumné ceny. Mohlo by sa stat že by sa predalo viac kopií a zisky by boli 2 x väčšie ako za momentálnich podmienok.
A nesúhlasím z názorom že ked si niekto môže kúpit poriadny PC tak má penazí že nevie čo snimi.
Čo ked si ten dotičný dlho šetril aby si mohol ničo také kúpit? Tak ako každý aj ja som chodil do školy a s peniazmy to nebolo nijak ružové. A teraz ked ako-tak zarábam tak je to biedne s tím volním časom.
Súhlasím s terry5 vtých rozdieloch cien, priklad prečo v štáte XY zarábaju 30 000 (nemyslím priemerny plat ale plat bežného človeka) a v naších končinách 11 000 a pritom tu hru v štáte XY kupia za 500 a u nás za 1200 A to neplatí len o hrách.
V každom prípade je to začarovaný kruh a pokial sa neumúdria predajcovia tak sa neumúdria ani "piráti". Alebo naopak ........
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-05-13 15:00:44
avatar
Taky mám originál FlatOut 2 a u něj bych řekl nemám problém až na to čekání. Více mě vytáčí Juiced. Aby mi to rozeznalo, že mám originální DVD, tak na mechanice musím přepnout na PIO mód. Až mi to rozezná, tak si to zase přepnu na DMA, ale je to více klikání, než je zdrávo a zabere to i více času. A když si to někdy zapomenu přepnout, pak ta mechanika čte pomalu a pomalu vypaluje a to mě v ten okamžik umí taky pěkně vytočit. Takže mám originály a stejně používám cracky. A to je, jak sami uznáte, vcelku postavené na hlavu.
Marska [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - konzole do PC :) 2008-05-13 12:05:44
avatar
je možný že to společenství firem za záchranu PC her vyvíjí nějakou mechaniku do pc na kartridge s hrama
skiper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2008-07-07 01:07:20

Kéž by, no určitě by to bylo fajné, ale chtěl bych vidět společnost která by se do toho pustila. Jedině tak, že by se vyvy
inul(kurna jaké i/y kde? ze mě češtinář nebude:X) nějaký Emulátor na PS a XBOX games do PC. Ale nwm PS ani XBOX hru nwm jestli dokážou přečíst obyč DVD a Blu-ray machaniky do PC, jestli stím máte někdo zkušenost...
skiper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Orig 2008-07-07 00:58:30

Jediné ORIGO co si musím koupit je CoD5, nic jiného. Bez toho porstě nejde MP na všech serverech a už vůbec né ligy a turnaje (pro trošku znalce ProGamingu myslím NightCupy a CB.eu) . Counter-Strike mě nikdy nějak nebral, jinak COD2 všichni stahovali, protože byl herní portál gamezone a později gamepark, které měli cracklé servery a nebylo na ně potřeba CD-key. Pak se začalo přecházet na servery nové verze (1.3) a to už bylo horší. Ti co se chtěli usadit tak trochu abych to řekl "mezi českými progamery CoD" si už museli pořídit origo a CoD4? 80% procent serverů jede na orig. hned po vydání se prodejnost zvedla a po pár dnech překonala i Halo 3, v té době nejprodávanější. A to já taky... sice blbou polskou verzi (sem si musel nakonec z internetu stáhnout Anglickou lokalizaci) ale orig key sem měl a šlo mi hrát všude (ale CoD4 mě vůbec nebere a tak netrpělivě čekám na nové game play video CoD5). Ted jsem si už předplatil CoD5. CoD se už nic jiného nevyplatí, než si koupit originál, protože bez originálky se nikam nedostanete. Jinak ten Mass Effect a stím 10 denním ověřováním no nwm. stejně pirátsví už dosáhlo takové urovně že se už určitě aji vymyslel crack který obejde povinnou aktivaci. Taková je doba. Už aby se furt víc a víc používaly cd-keye pro MP, protože člověka jednou omrzí hrát mezi jednou komunitou a chcou zkusit to i jinde, na lepších serverech s lepšími hráči.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Tuesday, 30 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1372x
Komentářů: 5
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Friday, 26 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1798x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceThursday, 25 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2337x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světWednesday, 24 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2069x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceTuesday, 23 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1369x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Monday, 22 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1339x
Komentářů: 1