Games News – Velká očekávání a velká zklamání Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Neděle, 19 říjen 2008
Přejít na obsah
Games News – Velká očekávání a velká zklamání
Další novinky a aktuality

 

 

  • DIABLO 3 - až v roce 2010?

  Blizzard nám zmrazil všechny naděje na brzké vydání Diabla 3. Osobně jsem jej odhadoval s vydáním někam na příští rok, ovšem autoři hry tvrdí, že jsou všeho všudy ještě na začátku a že finální hry se dočkáme později. Dost možná nás tak bude Blizzard napínat celý příští rok a hra vyjde až někdy v průběhu roku 2010. Blizzard také údajně nenasadí přímo DX10, ovšem tohle je možná tak trochu mlžení a autoři hry nebyly vůbec konkrétní. Vzhledem k datu vydání hry a přímé podpoře a spolupráci s AMD-ATI, bych se vůbec nedivil, kdyby dnes už byla hra vyvíjena jako DX10.1 stejně jako ostatní nové tituly Blizzardu.

diablo-3a
 

 

   S ohledem na datum vydání v té době totiž už bude aktuální i DX11 a jak dobře víme, mnoho věcí v DX10.1 přebírá a vylepšuje DX11, tudíž vývoj jako DX10.1 dává smysl a vzhledem k tomu, že zanedlouho se objeví první vzorky DX11 grafických čipů, není vydání Diabla 3 s podporou DX10.1/ DX11 tak úplně od věci, ba naopak je velmi pravděpodobné. AMD-ATI a Blizzard budou chtít ze svého spojenectví vytlouci maximum ... a podpora nových technologií je určitě výhodné pro všechny.

Index očekávání: 99%

 

  • Far Cry 2 - totální megamazec, který převálcuje Crysis !

  Z toho, co jsem měl možnost vidět a slyšet, bych se vůbec nedivil, kdyby o hře roku bylo letos rozhodnuto. Společnost Crytek bude muset spolknout hořkou pilulku, protože dříve jejich partneři a spolupracovníci, dnes už konkurenti, jejich Crysis zadupe všech směrech do země. Far Cry 2 nejen že vypadá na PC absolutně bombasticky (Crysis působí trochu dost uměle), ale hlavně má fantasticky zpracované prostředí, svět a hratelnost je o několik řádů výše. Nemluvě o tom, že hra je výrazně obsahově delší a náročnější. Zkrátka a dobře nadšení z prvních dojmů ze hry nebere konce a troufám si říci, že titul hra roku 2008 bude udělen právě této hře.

 

 Far Cry 2 nastaví novou laťku a jsem moc zvědav, kdo ji překoná. Bída Crysis WarHead v tomto ohledu ještě vynikne. Mimochodem, Crysis Warhead, přesně podle očekávání je absolutní prodejní propadák a nedosáhne ani prodejních „úspěchů" dílu předchozího. Něco mi říká, že pokud to takhle bude pokračovat dál, tak třetí díl vyjde rovnou jako budget. Ne vážně, o tom, že vyjde třetí díl ve stávající podobě, začínám mít dost velké obavy, EA jako společnost začíná mít docela problémy a vývoj Cryteku a Crysis stojí pořádný balík, a oba dosavadní díly jsou opravdu prodejní propadáky. Opravdu bych se nedivil, kdyby plány s třetím dílem byly důkladně přehodnoceny stejná jako směr a styl, kterým se celá hra ubírala. Nic proti - ale Crysis i když je dobře udělané a technologická špička je herně dnes jednoznačně nenápaditá nuda. Doba jednoduchých stříleček, kterou Crysis ve své podstatě je, už bohužel dávno minula. Far Cry 2 je naopak přesně to, jak má dnešní FPS akce vypadat navíc je ještě technologicky modernější než Crysis - staví na DX10.1, přítomné dnes jen na grafických kartách ATI a nových VIA S3 ...

Index očekávání: 100%

 

  • Dead Space - černý kůň?

  Pokud letos může nějaká hra hodně překvapit a útočit na příčky nejvyšší, pak je to herní titul Dead Space. Tento titul slibuje filmovou hororovou atmosféru, která přiková k obrazovce a nepustí. Zkrátka adrenalinová akce a boj o přežití v temné budoucnosti na havarované vesmírné lodi. Hra obsahuje opravdu brutální výjevy a jako taková není určena hráčům mladším 18 let. Dead Space může skutečně hodně překvapit. Hra vychází multiplatformě, což znamená, že HW náročnost nebude nijak velká. Do vydání hry zbývají také už jen dny!

 

Index očekávání: 90%

 

  • Need for Speed: Undecover - propadák roku

  Ačkoli EA nám u letošního dílu slibovala velké změny, vše zatím vypadá tak, že vzala x let starý díl Most Wanted, který mimochodem využívá herní engine už předchozích starších dílů Underground a splácalo díl letošní. Hra vypadá doslova otřesně až tragikomicky. A obáváme se, že už není čas nic změnit, hra totiž vychází v listopadu. Na současnou dobu už i Arkáda musí mít nějakou uvěřitelnou úroveň jízdních vlastností a to, co předvádí auta v novém dílu NFS, tomu už nevěří ani malé dítě. Race Driver Grid nebo FlatOut Carnage budou pro NFS: Undercover nedostižní soupeři snad ve všech ohledech. Když jsem u Far Cry 2 mluvil jako o horkém kandidátu na titul hra roku, pak NFS Undercover vypadá na horkého kandidáta propadák roku mezi áčkovými hrami. Jen by mě zajímalo, co Need for Speed pánům v EA udělalo, že ho vláčí kanály už několikátý rok v řadě. NFS začíná připomínat veletrh Invex :D, když už si myslíte, že to horší být nemůže, další díl (rok) vás přesvědčí, že může.  No podívejte se sami ...

 

 

Index očekávání: 50% - herní vtip roku

  •   Zajímavosti

  Ze zajímavých zpráviček uplynulého týdne vybírám jednu. A to vyjádření šéfa EA k ochraně DRM, které mě opět usvědčilo v tom, že podobné ochrany nebere vážně ani herní vydavatel. Šéf EA se o DRM vyjádřil následovně:

  "Implementujeme do našich takovou formu DRM, kterou 99,8% hráčů ani nepozná. Pro zbylé 0,2% je to však v současnosti velký problém a dělají kvůli tomu velké pozdvižení. Osobně také DRM ochrany nemusím, jelikož jsem přesvědčen, že omezuje herní zážitek. Byl bych rád, kdybychom hry vydávali bez něj, ale je tu problém - softwarové pirátství. Ovšem sami víme, že DRM má řadu nedostatků, ale akcionáři naší společnosti chtějí, abychom pro ochranu her udělali maximum, tudíž DRM používat budeme. „

  No, co na to říci. Víceméně jen řekl to, co si všichni myslíme, pokud někdo chce krást nebo chce věci jen tak od někoho zadarmo, tak ho žádné DRM ani slušnost nezastaví a tudíž se tato ochrana stává neúčinnou, protože obtěžuje ty, kteří krást nechtějí. Bohužel je to stejné jako v našich krajích, kdy nezodpovědní jedinci a skupiny jedinců to zkazí všem. I když ti ostatní (v našem případě 60% populace) mají taky máslo na hlavě, protože se neozvali a nechali pár nemyslících jedinců napáchat škody, za které ve výsledku zaplatíme všichni. Hlavně zase ta obyčejná lidská slušnost dostala pořádně na frak. Ale tak je to se vším. Nedáš? Dostaneš!

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nj.. 2008-10-19 23:40:58
avatar
..DRM je fuj věc, která lidi znalé netu moc neoběžuje, ale chudáci normální spotřebitelé. Ale ono je to takhle ve všem, viděli jste snad, aby vrahy a zloděje omezovalo nějaké povolení k nošení zbraně? Tim nechci stavět piráty a stahovače na tuhle úroveň, je to jen připodobnění, že to není ojedinělý akt.

Očekávání.. hm, náročnost F3 mě nepřekvapuje, Bethesda optimalizaci nikdy nezvládala, žádná změna.

Na Far Cry 2 i bez mutantů jsem dost zvědavej. NFS nepřekvapí a že bude Diablo III za dlouho sem čekal už v době uvedení, Blizzardi jsou už takový, ale za zlý jim to nemam. V to DX 10.1/DX 10 nevěřim, podpora tam možná bude, ale nutnost určitě ne, by šlo proti tomu co Blizzardi tvoří, tedy hry pro masy funkční i na minimálním HW.

Z CoD 5 mam silně smíšené pocity, viděl sem videa, jo, je to vizuálně dost pěkný, optimalizovaný určitě taky (taková optimalizace jako u CoD 4 se jen tak nevidí). Ale, je to zase druhá světová a nevim jak vy, ale já tohohle období mam už plný zuby.. zato sem zvědavej na CoD 6, které má být lehce sci-fi.

Mafia 2.. hm, příklon ke konzolím je pochopitelnej, nese to víc. Ale opožďovat kvůli tomu verzi pro PC? A ještě o tolik? To bude mít za následek jen jedno a to solidní nas*anost hráčů na PC z čehož bude "Když to chtěj, maj to mít a just si to stáhnu." A upřímně, moc se divit nebudu, jedinou omluvou bude, pokud bude verze pro PC opravdu o hodně lepší a nebude konzolovitá (u DMC4 to prominu, tam je to ideální, je to mlátička a gamepad je i v případě PC dobrá věc u tohohle typu her, ale u Mafie 2 jim to teda neprominu).

No nic, dost keců půjdu sejmout pár lidí v CoD 4.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 00:29:46
avatar
Presne tak, 2sv. je uz moc ohrana, prostredi mi nevadi, ale ty porad stejne zbrane... CoD4 byl jiste tolik uspesny diky jinemu prostředi a hlavne novemu arzenalu, ktery je dnesnim lidem blizsi a lakavejsi nez vykopavky 60.let stary. S tim jak komercne uspesna byla CoD4, nechapu proc autori chteji zapadnout zpet do starych koleji
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 01:46:02
avatar
Protože zejména COD2 je strále jedna z nejoblíbenějších MP her ;) a nám se 2svv prostě líbí víc než moderní konflikty ...
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 02:07:06
avatar
Ale i tak je to naštěstí naposled.. nevim co kdo vidí na nejodpornější válce, kterou kdy lidstvo prošlo.. moderní konflikty jsou taky humus, ale z určitejch hledisek víc snesitelnej.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 03:09:59
avatar
neni to naposled, to tě mohu ujistit
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-23 16:01:35
avatar
Od ruhé světové války NEBYL rozsahem srovnatelný konflikt, který bys mohl nazvat "snesitelným"... Apropo, nevím jestli by s tebou souhlasili jak vojáci tak civilisti z Koreje, Vietnamu (Medium Orange, pohřbívání zaživa), čínsko-ruském pomezí (dodnes nepotvrzené/nevyvrácené použití použití všech typů ZHN), Afgánistánu, Iráku a Iránu (chemické zbraně...), Grozného (masivní použití protipěchotní submunice proti plošným cílům-civilním městským čtvrtím), Izraele (ostřelování "naslepo" a sebevražední atentátníci), v Africe (milion mrtvých za rok pomocí mačet a klacků - smrt pomocí střelné zbraně pro sebe a své blízké, hned potom co je doznásilňovali, sis musel dokoupit), fakt hustě "snesitelný"
Proboha, trochu přemýšlej než plácneš takovou hovadinu!!!
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-30 15:54:26

nechapu jak si u fallout 3 mohl napsat že na max půjde jen na HD4870 X2 ja to hraju na HD3870 na maximum s 8 X vyhlazovanim a na rozlišení 1690*1050 nebo tak nějakej, a mě osobně far cry 2 hlavně po graficke strance zklamal vypada to jak far cry1 s vyspělou fyzikou, je to mco přesvětlený.
Razi3L [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 19:07:33

nebude to třeba tim, že ještě před vydáním COD4 byl COD5 již ve vývoji pár měsíců? (COD4 a COD5 je od jiného studia, pokud se nmýlím)
Alhan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ,.,, 2008-10-19 23:44:54
avatar
díky za informace. Aspoň se mi bude hezky spát

..škoda, že se z NFS stává dalšími roky horší a horší (tím myslím stagnující a své konkurenty zdaleka nedosahující) hra

Na dead space se moc těším, protože třeba Penumbra se mi moc líbila (i Bloodyrayne )

K mafii a diablu...myslím, že je lepší, když na tom chlapci pořádně zapracují a neodfláknout to...pak to bude Aspoň smažba
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-19 23:54:39
avatar
Jo to NFS mě taky mrzí, úrovně Porsche Unleashed asi už nikdy nedosáhne.. i první Undergroundy byly dost dobrý. Ale teď je to fakt jen sešup, kterýmu to ve většině ohledů natře i budgetovej Flatout.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 00:21:55
avatar
Jenze Flatout je jedna z nejlepsich zavodnich her vubec, budget je to jen cenou, ne kvalitou
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 02:08:03
avatar
Mno, když to vezmu z hlediska tuningu aut apod. tak je to spíš ten budget, z hlediska hratelnosti je to fakt dobrá zábava, ale já rád tunim co se dá, takže pro mě to až takovej zázrak neni.. byť je to hodně dobrá závodní hra.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 11:03:55
avatar
Tuning ma, ale ne vizualni. I ve skutecnosti se najdou lidi, kterym se libi udelat auto, ktere nevypada jako letadlova lod, ale na silnici prave podava takove vykony, ze spousta radoby tuneru jen nechapave zira
doggie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 16:54:32
avatar
ja nerikam ze novy nfs bude naky super dobry...ale jak DD pise ze arkada musim mit naky uveritelny jizdni model...a nfs se nemuze meri s RD Grid...tak nevim nevim...jestli je uveritelny ze bez vsech pomocniku na nejtezsi uroven projedu zatacku (sikany na circuit de la sarthe s Audi R10 TDI) ve 300km/h a moc me to nerozhodi...proti tomuhle mi nejaky smyky ve 200km/h neprijdou tka nesmyslny...jinak hezky prehled
573v0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 15:50:36
avatar
No, tak grafika Undercoveru ma prinajmenšom zarazila.. Fakt to vyzerá skôr ako prídavný obsah ku Most Wanted...ale určite vyskúšam
Level5 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 15:43:07
avatar
Já měl serii NFS velice rád a znovu a znovu jsem se k ní vracel ale jen do té doby než jsem si poprvé zahrál Test Drive Unlimited...
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 00:22:56
avatar
Tak ti nevim DD, ted jsem hral chvili Clear Sky a za hodinu jsem toho nechal a musim rict, ze me to opravdu nebavilo. I t atmosfera puvodniho stalkera se vytratila. Navic jak jsi vyzdvihoval grafiku Clear Sky, tak na Win XP nesaha Stalker Warheadu snad ani po kolena. Efekty, mnozstvi objektu, umela inteligence, pusobive sekvence... zkratka u me je Warhead jedna z nej akci vubec a naprosta technologicka spicka. Takze tve nazory na akcni hry beru trochu s rezervou, i kdyz nepopiram ze Far Cry 2 muze byt bomba
No a Mafia 2 co dodat, to cekani bude urcite stat za to, ale kdo to ma vydrzet Stesti ze za chvili vychazi GTA4, coz je pro me osobne jasna hra roku a cekani na Mafii aspon nebude tak dlouhe
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 00:51:41

V tomhle souhlasím ..já si Clear Sky koupil a nechal ho v šuplíku ..možná to zapařím až bude zase herní sucho ..oba Stalkeři mě nijak moc nebrali ...né úplně na všem se shodnem.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 01:43:57
avatar
no ja teda jedu Stalkera CS po 3 znova, ta hra je prostě boží
Neznámý  2008-10-20 07:10:17

Když ho máš tak prošmejděnýho.Tak mi můžeš říct jestli se ti vykresluje na plotech pletivo.Mě ne,takže poznám překážku až když do ní narazím.
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 09:48:52
avatar
to sami u me..taky se mi nevykresli
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 11:53:20
avatar
to jsem si ani nevšiml ale koukal jsem se na to a to pletivo, tam je ... v noci tedy do něj ale vrazím taky
Alcapaja [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 13:27:19

To pletivo neni vidět na grfikách ati, aspoň to je moje zkušenost.
Neznámý  2008-10-20 14:15:06

Takže Honza byl na rozdíl od nás předurčen stát se vyvoleným a má nadpřirozený shopnosti.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 14:48:09
avatar
já se přiznám, že na pletivo sem v STALKERU moc nekoukal, ale kdyby tam nebylo, tak bych si toho asi všiml ... nicméně zase tak často se přez nějaký plot přelést nesnažím
Neznámý  2008-10-21 07:37:20

Tak jsem zjistil,že se pletivo a maskovací sítě zobrazí pouze když nastavím statický osvětlení.Ovšem to jaksi není ono.
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re: DD 2008-10-20 14:44:35
avatar
Kazdymu proste sedne neco jineho. Me se taky vic libi tebou zatracovana serie Crysis(obzvlaste vypeceny dil warhead ) nez serie Stalker, ktera me nikterak vice nenadchla. Casem to urcite dohraji, ale az tedy bude cas
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 14:51:15
avatar
já s tebou souhlasím od toho máme ty různé hry já mám akční hry rád, a Crysis je určitě dobrou hrou na porvé i podruhé, ale to je tak všechno ... Stalker má něco, co Crysis nemá - atmosféru
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 15:24:08
avatar
Oka, to beru. Palec vzhuru. I kdyz pro me ta atmosfera v crysis je Nadupana akce od zacatku az do konce ;) Zcela me to pohltilo od zacatku az do konce, ze jsem to sfouknul pravda na dva nadechy abych nekecal Ale ten Stalker me treba taky jeste chyti, co se mne vetsinou na zacatku moc nelibi, o to vic mam rad az se do toho poradne ponorim.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 17:24:17
avatar
já si k tomu ještě atmosféru dotovřím, protože nemám moc času tak hraji většinou chvilku v noci, takže 27" LCD, tma a 5.1 protosrový zvuk dost nahlas amůžu ti říci, atmosféričtější hra není
PeT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 07:59:11
avatar
No, vidim, ze si ty hry umis maximalne uzivat
grovik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 15:30:25

Souhlasim, jednicka i dvojka potrebujou chvilku na rozbehnuti, ale uz jsem se do toho dostal. Dokonce ted funguju tak ze mam zaple nocni videni a plizim se tmou bez svetla. Takhle jsem dokazal vystrilet celou vojenskou zakladnu :-).
Ale mam dotaz.
Dostal si se do zeleznicniho tunelu v Cordonu? Musis ho obejit nejdriv pod mostem a pak se tam muzes dostat je u nej ohen. Ale kdyz tam vlezu bilej zablesk a jsem zase cca 20 metru pred tunelem. Vrta mi to hlavou.
Btw. taky nemam plot, na ATIne, presneji mam, ale jen z jisteho uhlu. Nijak me to netrapi, ale je to skoda.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 17:23:23
avatar
jj to je nějaká hádanka, ale zaboha s emi ji nepodařilo vyřešit
Neznámý  2008-10-20 18:13:39

Ten bílej záblesk - jsou srandovní teleportační anomálie.V Limansku si jich užiješ...
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 00:47:15

dufam ze jedine nedostatky u Fallout 3 budu tie ktore tu opakujes stale dokola pretoze to v podstate nedostatky ani nie su, argument ze Fallout nema atmosferu ako Stalker je dost zcestny tie dve hry maju spolocne akurat to ze sa na ich prostredi podpisala radiacia ale konceptovo sa orientuju uplne inymi smermi a ta podobnost s oblivionom no co ja viem ten som nehrat fantasy ma neberu takze to ako problem nevidim, len dufam ze to doladia a nebude tam bug za bugom to by ma viac mrzelo
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 00:49:49

Jak víš DD, že Crysis Warhead je ještě větší propadák než původní Crysis?..docela se o to zajímám a nikde jsem zatím neobjevil oficiální info jak si stojí v prodejnosti. Pokud je to ale tak jak říkáš bude to pro Crytek obrovský problém. Další Crysis pokud vůbec vyjde bude určitě už multiplatformní. Hodně mě překvapil v tomto směru Far Cry 2, který je na PC v kvalitě grafiky o řády výše než konzolové verze (myslím, že ve srovnání s Crysis Warhead je grafikcy lepší - protože u Warheada ořezali výhlednost do dálky, méně objektů se vykresluje atd. ...v podstatě jen vylepšili HDR efekty). Pokud se bude i dobře prodávat mohl by způsobit doslova převřat v PC hraní (ani jiné PC hry by pak nemuseli vypadat stejně jako konzolové verze ale být o řády výše). Crytek bude muset hodně zamakat ..PC hráči nechtějí jen obyčejné střílečky ..ale chce to kreativitu. Jinak mě osobně se Crysis Warhead líbil ..a když nic jiného aspoň trochu zkrátil herní sucho ..ale je fakt, že jsem ho dohrál 2x a dál mě to nebere. Co mě na něm ještě docela mrzí je pořád určitá nedodělanost a celkem dost bugů, které kazí dojem ze hry (na podruhé jsem jich objevil již více ..viz. textury některých skal atd.) ..doufám, že v FC2 nebudou - kazí totiž něco čemu se říká uvěřitelnost grafiky (právě tento pojem používá šéf Cryteku a přitom patchema neopravili dosud ani původní Crysis). Hodně mě to mrzí...ale věřím, že se Crytek polepší. Každopádně jsem si ale oba Crysisy řádně koupil a udělám to letos u všech her, které chci ...mám totiž rád PC hraní a dokonce mám i svědomí...
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 02:09:01
avatar
Nevim..mě osobně se WarHead líbí víc než původní Crysis, byť je to spíš datadisk..
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Zvasty 2008-10-20 01:19:05
avatar
Nevim kam DD chodi na ty zvasty o Crysis - Crytek je s prodejema Warhead velmi spokojen (link: http://www.crysis-online.com/news/37-crysis-warhead-sales.html ). Navic vyvoj Warhead je stal zlomek toho co Crysis. Jeste bych dodal ze Warhead NENI 2. dil ale jen samostatny datadisk.
Triplespace [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 01:14:17
avatar
Spokojny Si robis prdel nie? dali do vyvoja 50mil$ a este pred vydanim to mala vacsina hracov uz prejdene. Maximalne straty ako aj sami povedali uz nikdy nepojdu do takto velkeho projektu ktory by bol cisto len na PC.

O 2-3 roky uz to bude normalne najprv na PS3 a Xbox aby mali aj nejaky zisk a o polroka to hodia na PC. Je to celkom rozumny tah
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 01:27:10
avatar
Jestli sis nevsim tak pisu o Warhead...

Vydavat hru na PC pozdeji nez na konzolkach je podle me hovadina. Uprimne jsem alergickej na to co dela spousta vyvojaru ze PC verzi oskubou na kost jen proto aby to slo spustit na shitackejch konzolich (zejmena jejich GPU a RAM jsou mirne receno ubohe). Firmy ktere me uspesne lezou na nervy proste ode mne nebudou mit zadne trzby - z cca 60 her ktere jsem za poslednich rekneme 18 mesicu koupil je jich 0 od ******* jako je Ubisoft a jim podobnejch smejdu.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 16:44:38
avatar
Podle me dela Ubisoft velice zabavny hry, a to ze se mu nechce delat extra graficky vymakanou verzi specialne pro PC mu nemuzes mit za zle, hry jsou taky byznys a jejich vyvoj je v soucasne dobe pekelne nakladny. Navic dobrou hru nedela jen vymakana grafika
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 18:29:54
avatar
Ubisoftu mam za zli ze odmitaj prodavat hry prez digitalni distribuce pro lidi mimo USA a hry casto prodavaj mimo USA za temer dvojnasobne ceny
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Masakr 2008-10-20 01:18:15
avatar
Tak ten "Dead Space" vypada dost huste!!! Uz jen to video je mazec. V patek je vejplata, takze bych si mozna mohl udelat radost. Mafii si asi taky koupim - uz jen kvuli porovnani mezi ni a GTA 4.
eXistenZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 02:01:40
avatar
No s tebou, DD, sa v hernej oblasti názorovo veľmi rozchádzam...

Nové COD - nerozumiem prečo, ale animácie postáv mi prídu strašne "nahrubo" vytvorené, pohyby sú dosť neprirodzené. Oproti CoD4 sú animácie postáv biedne, aspon tak súdim z videí (uvidíme vo finálnej verzii...)

Fallout3 - bohužiaľ, s každým novým videom zo mňa nadšenie z nového falloutu opadáva - priznajme si, staré fallouty (t.j. 1 a 2, Tactics nerátam) to neboli hry pre každého. Fallout3 ale vyzerá tak, že ho Bethesda chce natlačiť do CDromiek masám, a na originalitu predchodzích falloutov trošku pozabudla. Iste, sú tam aj prvky z predchodzích edícií, ale z videí a infa mi mnohé z nich prídu nepotrebné... Proste hra je navrhnutá pre čo najväčší počet hráčov, čo chápem, každý chce mať dobrú predajnosť, ale tým pádom trpí originalita hry...

Far Cry2 - stále sa navážaš do Crysis... nerozumiem prečo, keby neunikla finálna verzia hry pred vydaním, predávala by sa určite lepšie, rekordy by netrhala (asi si vela ľudí uvedomilo, že na karte nižšej x1900/7800 hra nemá zmysel) ale technologický pokrok a zakomponovanie zaujímavého nanosuitu ju celkom oživili. Pri warhead zase zohral celú úlohu Psycho, teda jeho postava, a príbeh s ňou spätý. Crysisu ja hovorím "pohodové hranie", pekná grafika, nenáročný systém boja, možnosť prechádzať hru stealth/sniper/boj z blízka/rambo, a podobne...
Farcry2 verím, že bude pecka, ale graficky až tak ďaleko od crysisu nieje - len sa na to treba pozrieť zo stránky celkového grafického návrhu hry. (Porovnaj si rozmanitosť prostredia, použité efekty, v neposlednom rade rôzne detaily, a aj modely postáv)
Nakoniec Need For Speed Undercover, všimol som si, že sa do tejto hry rád navážaš
Áno, určite to nebude predajný trhák, lenže ak to bude klon Most Wanted bez zbytočného "bullet time" v lepšej grafike s dobrým ovládaním a herným systémom, ja si aj nové enefesko velmi rád zahrám - Most Wanted bolo dobré, ak bude Undercover lepšie, nieje čo riešiť. Bohužiaľ sa bojím o to, aby nezapadlo do ešte väčšej žbrndy ako Carbon, a potom ProStreet, pretože tieto dve hry boli fakt dosť nanič.

Toľko môj názor, howgh!
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - FC2 2008-10-20 08:21:38
avatar
Tak už na jednom webu píšou že je FC2 volně k stažení na torentech...a podle popisu to rozhodně nevypadá na super grafiku a ani na super příběh...kam ten herní svět spjeje??? Kam...snad to zachrání Gothic4(v levelu se rozplívají) či Fallout3 bo jinak to je o ničom...a NFS je nejlěpší NFS2 SE
to byla prdel
horst [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 09:11:57

Přesně tak,na Crysis to po technické stránce podle ohlasů nemá,ale koho dneska zajíma grafika.
Xerxes [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 09:28:41

Taky jsem četl na jednom nejmenovaném webu zajímavé postřehy. Tak nevim jak moc dobrá to bude hra...
Na druhou stranu dokud si to sám nezahraju, tak nemůžu soudit. Graficky to na crysis asi mít nebude. Ale jak píše horst, tak grafika zdaleka neznamená vše že?:-)

Hra beží velice plynule a slušně
Stíny vypadají jako v Crysis na low
Zvuk zbraní v pořádku, zbraně se zasekávají
Příšerná A.I NPC a všeho kolem
Plamenomet je zábavný
Příběh předvídatelný a stupidní
Sprintování je zbytečné (zadýcháte se za 3 sekundy)
Hra vypadá jinak (hůře) než nám bylo několik mesíců zpětne ukazováno ve vids a obrázkách
Grafická bomba se nekoná (Crysis je stále vrchol)
Pokud vypnete fičurky jako HDR, atd hra vypadá stejně jako původní FC
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 09:36:55
avatar
bohužel nemůžu osobně hodnotit nemám finální verzi hry ... jak jsem napsal do článku, hodnotil jsem podle toho co jsem doposud měl možnost o hře slyšet a vidět ;)
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2008-10-20 11:46:19
avatar
taky tě nikdo neosočuje...ten článek vyšel později a rozhodně nikdo po tobě nechce aby jsi to stahoval z netu nelegalně
M0rf3us [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 14:27:36
avatar
Doufám že se toto nevyplní, to bych byl hodně zklamanej.Doufám že to je hodnocení konzolové verze, u ty bych se nedivil.....
TheTOM_SK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Mafia 2 2008-10-20 09:24:04

Je to skoda, tesil som sa, ze si zahram Mafiu 2 cez vianoce, ale zase vnimam jej oneskorene vydanie ako pozitivum. Radsej hru vydat neskor ale hotovu, nez ju vydat na vopred ohlaseny datum plnu bugov, to je chyba ktoru robi EA a na tom padla cela NFS seria, ze nemali cas nic vylepsit, proste akonahle odzvoni, tak len hodit na pas, zabalit a predavat a tym padom uz sa neda nic vylepsovat, mozu akurat len opravovat, pricom uz musia robit na dalsej verzii, lebo ich tlaci termin.
oyza [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nfs? 2008-10-20 09:27:31
avatar
ja nejsem zadnej velkej vyznavac aut. nejaky nfs a coliny jsem hral, ale zajimalo by me, podle ceho jsi to DD posoudil. Ja teda z tech dvou videi nejsem schopnej usoudit ani jednu z tech veci co jsi psal. Nereju, jen se ptam
Razi3L [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - otázka na DD 2008-10-20 10:23:41

Můžu se tě zeptat, v čem Crysis vypadá uměle? dohrál jsem crysis i crysis warhead a grafika na mě rozhodně uměle nepůsobí. Působí na me hodně realisticky. Snažím se to jen pochopit...
Ochi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Far Cry2 2008-10-20 11:44:13

nVidia informovala novináře, že Far Cry 2 bude sice používat některé technologie nad rámec DirectX 10, ale takové, které podporují i GeForce od řady 8 výš.....

takze si myslim, ze pokud nekdo zde nahodou nema ati, tak muze byt uplne v klidu....
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 11:51:23
avatar
tak buď NVIDIA podporuje DX10.1 nebo DX10 nic mezi tím není ... takže nad rámec tam může být něco těžko. Samozřejmě že DX10.1 chodit na NVIDIA GTX8,9, GT200 nebude, to nepodporují, víceméně je to jen uklidňování invesotrů ve smyslu, víme že ty karty neumí tohle a tohle, ale bude tam podpora i DX9, takže to na NVIDIA kartách všechno rozjedete
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-24 13:07:53
avatar
To jsou kecy neinformovaného. Co s tím má společného DX9? DX10.1 je několik technik nad rámec DX10. V podstatě jen jiný způsob jak dělat to, co už umí DX10. Výsledný efekt je v podstatě stejný, jen to může být výkonnější cesta.

Buď auto jezdí sto, nebo dvěstě, nic mezitím není? Pěkná demagogie Proč by GForcky nemohly podporovat leccos z DX10.1, ale ne všechno a proto nemohou být certifikované na podporu full DX10.1?

Pokud vím např. už HD2900XT měla teselátor, která nepotřebovala vůbec pro uroveň DX, pro kterou byla certifikována Taky to tam "nad rámec mohlo být těžko"?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-24 13:12:24
avatar
Musím soulasit s první větou, ale v tvém případě ...
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-24 16:06:45
avatar
Víš-li něco víc než fabulace, tak nás alespoň trochu poinformuj Jinak jsou to zřejmě jen TVOJE osobní spekulace.

EDIT:

Direct3D 10.1 is an incremental, side-by-side update to Direct3D 10.0 available in Windows Vista SP1 package only.

* TextureCube Arrays which are dynamically indexable in shader code.
* An updated shader model (shader model 4.1).
* The ability to select the MSAA sample pattern for a resource from a palette of patterns, and retrieve the corresponding sample positions.
* The ability to render to block-compressed textures.
* More flexibility with respect to copying of resources.
* Support for blending on all unorm and snorm formats.

Nic zásadního.
Xyw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Skoda 2008-10-20 12:56:38
avatar
No, moje obavy sa potvrdili, Fallout3 je obycajna FPS s RPG prvkami Skoda toho.

Dead Space mi strasne moc pripomina film Horizont udalosti krizeny s Lost in space. Tesim sa na to ako male decko

Diablo3 podla mna nevyboci z diablovskej klasiky, takze si to zahram.
Rocman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 13:08:13
avatar
AAAAAAAAAAAAAAA, tak ta Mafia ta me zabije, na ni cekam jak na smylovani bozi a ono az za rok, no do haje. Osobne muj index ocekavani mafie je 200%. Nikdy jsem zadnou hru necekal tolik jako mafii, asi si ze sameho ocekavani zase nainstaluju prvni dil
Jinak na Red Alert se uz taky hodne tesim. Aspon neco mi zkrati cekani na mafii
on!k [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 22:13:10
avatar
jojo ja ut planoval pomalu co poridim za novou sestavu po vanocich, takhle to mozna jeste o par mesicu odlozim... a ten index ocekavani sedi neni zadna jina hra ktera me tek dostala!
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 13:26:43
avatar
Neviem co vsetci mate proti nfs ved ked su tam fizli tak to bola vzdy sranda prostreet bol od veci nudny pokus ale v gride to tiez nebolo o moc lepsie perfektna grafika fyzika ma dost rychlo omrzela nfs je jedine kde sa da tunit auto a nahanat s fizlami nevravim ze to je super hra ale tak neni na trhu nic co by bolo ako nfs carbon krizene s gridom to by bola perfektna racingovka predsa len tuning a polisi tomu pridaju na zabavnosti nez dokola jazdit orkuhy
Waffen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - tak... 2008-10-20 14:18:08
avatar
Tak jsem ted mili pratele cetl na PC tuningu ze unikla piratska verze Far Cry 2 i pro PC. a taky bych si dovolil citovat, co psali na PC tuningu: "Je opravdu škoda, že tvůrci nedokáží takový AAA titul ochránit a možná se tato událost stane mementem pro herní vývojáře, že hry na PC se skutečně už dělat nevyplatí." Dále... " Několik postřehů ze hry, které běží internetem:

*
Hra beží velice plynule a slušně
*
Stíny vypadají jako v Crysis na low
*
Zvuk zbraní v pořádku, zbraně se zasekávají
*
Příšerná A.I NPC a všeho kolem
*
Plamenomet je zábavný
*
Příběh předvídatelný a stupidní
*
Sprintování je zbytečné (zadýcháte se za 3 sekundy)
*
Hra vypadá jinak (hůře) než nám bylo několik mesíců zpětne ukazováno ve vids a obrázkách
*
Grafická bomba se nekoná (Crysis je stále vrchol)
*
Pokud vypnete fičurky jako HDR, atd hra vypadá stejně jako původní FC

"Už z testovacího nástroje Far Cry 2 Benchmark Tool, bylo jasné že hra není žádná grafická bomba. Mě osobně grafika připadá jako lepší budgetovka, typu Alpha Prime a podobně. Na Crysis hra nemá v žádném případě, ten má grafiku o dva řády realističtější a detailnější. Uvidíme zda hratelnost předčí očekávání, ale grafika je tedy spíše průměrná."

"Oficiálně ve světě hra vychází zítra 24.10.2008, u nás si ji budete moci zakoupit přibližně ve stejný čas v češtině. Cena je stanovena 1099Kč s DPH."
MiKE.p [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 16:19:15

No tak to jen doufám že nebude pravda... stalo se někdy že u veleočekávaný hry byla ve výsledku mnhoem horší grafika než v trailerech? A taky spousta lidí poukazuje na to že ještě neexistuje crack a tak hru nikdo nemohl hrát... a taky to snad někdo hrál na výstavách typu E3, takže tomuhle infu moc nevěřim.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 17:05:00
avatar
taky mi grafika neprijde nijak zvlast uchvatna, ale duveryhodnost tveho prispevku dost shazuje tvrzeni ze hra vychazi "zitra 24.10.2008"
Waffen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - jj sorry 2008-10-20 17:45:41
avatar
dnes je 20.10. tak za 4 dny v USA no..
Neznámý  2008-10-20 17:54:20

To datum je pouze převzato z PCT.To pan Obermaier má jinej kalendář.
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 09:52:46

Pan Obermaier má vůbec i jiný svět ..
Neznámý  - farcry2 2008-10-20 14:38:46

Takže asi nebude kam spěchat.Třeba jí časem ofačujou nějakou záplatou.
MiKE.p [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-20 20:54:06

Chtěl bych se zeptat, DD, odkud máš info o odkladu PC verze Mafia2, díky.

EDIT: tak prý je tato informace mylná a Mafia 2 vyjde na všechny platformy stejně - hra je primárně tvořena pro pc
popkec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - super 2008-10-20 18:57:46

Super prehled ale prijde mi zbytecne psat index ocekavani kdyz kazde hre das 90-100%, vyjmecne je to jinak
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - wtf ? 2008-10-21 09:52:02

Jak uměle ? Jaká bída ? .. raději nic dodávat nebudu ..

Mafie 2 - to je láska na první pohled
Far cry 2 se těším hodně, sem zvědavej na tu GTA volnost.
CoD de od druhého dílu mimo mě, (btw jestli je teda Crysis sračka, tak nechci vědět co je tohle) začíná mi připomínat EA NFS .. když už sme u něj, tak to je imba sračka zase letos To už kupují jenom zaostalí nejmenovaní J@Yové z jedné české honimír fansite.
Fallout 3 taky zajímavej, Diablo je jasná mńamka a Dead space no bububu už mám balení hugies plenek.
bwolf99 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - mafia II najprv na PC? 2008-10-21 11:49:33

dd pozri si http://mafia.gamesource.cz/ kratke zpravy vpravo dole. píšu o tebe jak dávaš do sveta mylné info o mafii. mafia II je už v pokročilej fázi a je primárne vyvíjaná pre PC!!
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 12:04:34
avatar
upřímě doufám že ty informace co mám a co jsem prezentoval jsou mylné, ale bohužel lepší zprávy nemám
Ricki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-21 19:01:43
avatar
lol ten Undercover mi fakt příjde jak Most Wanted ale sem optimista a u tohohle dílu doufám apoň v hratelnost a doufám že se budou držet hesla míň tuningu a lepší policie
protože ten tuning mi v porovnání s Juiced 2 příjde jako blbej vtip a honičky v posledních dílech demolition derby
nikoliv však z Flatout
už by měli přestat exprimentovat nebo zkrachujou
ORy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Red Alert 3 2008-10-23 15:41:01

Vidim, ze percento ludi ktori maju radi strategie je fakt hodne nizke Nikto okrem jedneho prispevku sa o tom nezmienil Ja osobne mam strategie najradsej a Red Alert 3 vyzera velmi povedene ;) Hral som Jednicku aj Dvojku(niekolko krat), tesim sa
_DAVE_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - RE: DDOOM. 2008-10-30 10:28:24

"Pokud budete chtít plné detaily ve slušném rozlišení, připravte se na to, že to půjde jen s jednou jedinou grafikou - ATI Radeon HD 4870 X2."

Proboha kde ty na ty chytrosti chodis? snazis se byt velmi zajimavy, ale uz ctrnact dni po vyjiti clanku je kazdemu jasne, ze vypovidajici hodnata je nula.

PS: A srovnavat Far Cry2 s Crysis, nevidis ze je to zcela jina hra s podobnym nazvem? Srovnej to radsi s GTA, Just Cause, Boiling Point atd.
hlozek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Diablo 3 2008-10-30 14:22:10

Uz se těšim, na Diablu jsem vyrostl Jenom doufám, že to s grafikou nedopadne jako u druhého dílu Na svoji dobu byla grafika s přimouřeným okem dosti průměrná. Naštěstí to doháněla obsahem a pak přišel datadisk, který tento problém trochu pořešil No uvidíme, třeba se nám studio trochu poučilo a kromě obsahu opravdu řeší i vzhled.
Lacomme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-10-30 15:25:02
avatar
Troufam si oponovat v nekolika bodech..

1. Far Cry 2 je podle mnohych zabugovana hra, graficky o rad mozna i vice nize nez Crysis a celkove jde opet jen o hype ze strany par recenzentu. Nemluve o tom ze jedina karta na ktere si to slusne zahrajete je udajne jen 4870X2, a co prosim GTX280? SLI260? 4870? a podobne karty? Na tech snad tuhle hru nerozjedeme?

2. Opet FC 2, chces rict ze je to hra roku na PC? Ja si troufam rict ze GTA IV bude hra roku 08, i presto ze je odsunuta na 2. prosince

3. NFS Undercover ze bude opet propadak? Nevim, podle videi ktere jsem videl si to nemyslim, prinejmensim to vypada na to ze to bude lepsi nez Carbon a ProStreet. Navic je tam novy engine fyziky, takze cela hra uz neni takova simulace pekace na ceste, ale pusobi jako neco mezi arkadou a simulaci
United55 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-01 12:09:31

http://www.progamingshop.sk/mafia-2-cz-games-for-windows-p-35801.html
United55 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-01 12:09:46

mAFAI 2VINDE 27 MARCA
United55 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-01 12:09:54

http://www.progamingshop.sk/mafia-2-cz-games-for-windows-p-35801.html
schali [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-01 22:56:00

tak co, je Far Cry 2 totalni megamazec, kterej prevalcoval Crysis??chce se mi neco rict a ja to reknu..., radsi zustanu u obligatniho loooool
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-11-02 00:12:36
avatar
FC2 je IMO peknej shit.
honya [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Milné zprávy 2008-11-07 19:26:43

To o té Mafii 2 jsou na 100% milné zprávy to že Mafie 2 vyjde nejdřív na konzole se už jednou kdesi objevilo tak před půl rokem ale poté to Elizabeth z 2k games na oficiálním foru hry vyloučila a psala že hra vyjde na všechny platformy souběžně.A to že je hra primárně vyráběna na PC řekl sám Martin Zavřel z 2K Czech na konferenci Maxcon.Takže si to prosím spravte zbytečně zde děsíte lidi
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 374x
Komentářů: 0
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?Úterý, 16 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 624x
Komentářů: 1
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačí
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačíPondělí, 15 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1159x
Komentářů: 1
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!Pátek, 12 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1001x
Komentářů: 0
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaci
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaciČtvrtek, 11 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1055x
Komentářů: 4
Seriál Fallout je tu a je to pecka!
Seriál Fallout je tu a je to pecka!Středa, 10 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1735x
Komentářů: 6