Recenze a test: Max Payne 3 - návrat legendy ve strhující akční hře s perfektní grafikou Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach a redakce   
Neděle, 10 červen 2012
Přejít na obsah
Recenze a test: Max Payne 3 - návrat legendy ve strhující akční hře s perfektní grafikou
Max Payne 3 - Gameplay a zpracování
Max Payne 3 - Technické zpracování a test GPU
Hodnocení a závěr

 

 

  • Max Payne 3 - Závěr a hodnocení

Už v úvodu jsem v podstatě vynesl ortel. Max Payne 3 přes nedůvěru předčil naprosto všechna očekávání. Na PC dostáváme hru, na kterou reklamní kampaň není kvalitnější než hra samotná. Hru, která skutečně technicky a graficky vypadá, jako hra z roku 2012. Hra, kterou zastaralé konzole neprzní a není jen nepovedeným portem.

Hlavně a především je ale Max Payne zatraceně dobrým pokračováním zavedené značky, kterých takto povedených je opravdu málo. Akční hra s opravdu parádní akční stránkou a vizuálním zpracováním s nejdrsnějším akčním hrdinou současnosti. Autoři se sice nevyhnuli některým technickým chybám, odpustit si mohli některé možná trochu přetahované filmové scény a určitě si mohli odpustit "moderní" klikací hru na cvičené opičky v některých scénách, ale celkově je Max Payne 3 jedna z nejlepších akčních her z pohledu třetí osoby, která kdy vyšla. Pro některé české hráče může být problém absence české lokalizace alespoň v podobě titulků, ale Max nepoužívá kdovíjak náročnou angličtinu. Osobně bych také doporučil se vykašlat na zbytečný Multiplayer, který sice není úplně špatný, ale na MP jsou tu prostě jiné hry a je zbytečné se MP u SP hry prostě zabývat, což stále vydavatelé odmítají vzít v potaz.

Smekám klobouk. Rockstar opravdu nečekaně předvádí, jak má vypadat velká AAA PC hra z roku 2012. Doufejme, že se podobně kvalitního pokračování u čtvrtého Maxe dočkáme dříve jak za 9 let. Snad jen je na místě opět si trochu postesknout, že hodnocení 9/10, které hře právem náleží, je poněkud nefér, protože mnoho výrazně méně kvalitních her od mnoha herních magazínů získává hodnocení podobné. Prozatím je Max Payne 3 nejlepší hra letošního roku, takže pokud jste své peníze neutratili za průměrné (podprůměrné) Diablo 3 (které mě ni nebaví na tolik, abych ho dohrál a dorecenzoval), je tohle hra, kterou si nesmíte nechat ujít.

Za zapůjčení hry děkujeme společnosti Cenega

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
NavratilJirka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-10 18:59:02
avatar
Tak to vypada nadherně hlavně v tom eyefiniti jéééj kde jsou ty doby Mony Sax a různých modu z ktere z ní dělaly Evu
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-10 19:51:28
avatar
zrovna přeinstalovávám, protože se mi neukládají savy (doufám, že to pak pofrčí), takže mě pěkně hněte, že nejdou přeskočit filmečky (pokud někdo ví jak, sem s tím), jinak co jsem došel do 3. kapitoly, tak docela dobrý, ale jak říkám, moc koukám málo střílím...MP jsem zkoušel a zas tak špatný není, na pár chvil určitě vystačí ;)
martinGT500 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-10 20:34:58

keď dáš enter tak sa to dá preskočiť ak si dobre spomínam ale je škoda prísť o ten dej
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-10 20:38:05
avatar
zkoušel jsem mačkat enter, mezerník, levý myšítko atd a nic..napíše Still loading a video běží dál..
jinak určitě bych se neokrádal o příběh, ale už jsem to první video a video na párty viděl 3x a už fakt nechci
maws [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-10 22:18:50

videa nepreskocis protoze hra mezitim na pozadi loaduje mozna ke konci videa to pude
shipo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-10 22:49:52

Videa přeskakovat nijak nelze, což je opruz když hru dohraješ a chceš jí kvůli sbírání zlatých zbraní znovu projít na težší obtížnost(10.minutové sekvence žerou čas). Hra je oproti MP2 ovládáním konzolovka, většinu času se přehrává video nebo animace. Animace jsou natolik otravné že ti mění zbraně, přesouvají tě desítky metrů daleko, a co nejhorší pokud z dosazeného ukrytu vystřílíš místnost tak se hned přehraje další animace, a v druhé místnosti jsi bez nábojů(hra tě nenechala pobrat náboje z první místnosti). Bez bullettimu se skáče vtipně pomocí tlačítka E. Hra má pěknou filmově uměleckou stránku, ale vlastní engine je na rok 2012 slabší(zrcadlově se neodražejí předměty jako díry po kulkách nebo celé dveře). Dobrá znalost angličtiny je ve hře naopak důležitá(k pochopení maxových vtípků a vztahů).
martinGT500 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-10 20:32:49

Ty čo to hrali všimli ste si že niektoré vedľajšie postavy boli stále rovnaké len mali iné oblečenie ale inač parádna hra
lulinak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-10 22:45:54

mno hraju to, jsem asi v pulce, a dojmy?? takova druha Mafia 2 co se tyce pomeru cuceni na videa, ktery dementne nejdou preskocit a akce, ale ne v pomeru 80:20 ale 70:30, zaver at si udela kazdy sam.... Dale radoby atribut spechu, v jednom miste si naivne dovolim zkusit pobrat naboje a poohlednout se za roh, a uz mi to pise konec protoze - prej nejsem dost rychlej (upozorneni samozrejme zadny), v druhem miste muzu stat hodinu a nic se nedeje, plus nemoznost se vratit zpatky za prave projity dvere protoze ...se spustil skript....
Dementni kamera je kapitola sama pro sebe, zkracene receno, pri vykukovani za roh nebo jinam vas nepratel vidi a strili po vas jeste drive nez je vidite vy nemuzete s tim nic delat, nepouzitelne, trapne, frustrujici, ale prej je to tak dobre... (typicky pripad v te uzke chodbe domu, kde ze strechy miri asi sest panaku se zbranemi se zelenymi paprsky, a nenasel jsem zpusob jak je odelat, protoze je proste nestihnes za rohem ani uvidet, natoz zamerit, ale oni tebe vidi a pali po tobe.

Bezny model, ze nepritel te vidi v okamziku, kdy jej do zorneho pole za rohem dostanes ty tu neplati, ale ....prej to buduje atmosferu.... lehnout si nas panak umi, plizit ho ale uz nenaucili, alespon ja na to neprisel, opet to asi buduje atmosferu.

Cili za me tak hodnoceni 5/10, vyse uvedene co jsme psal dokonale kazi jinak dobry dojem ze zbytku.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-10 23:31:35
avatar
videa mi poprvé nevadí, podruhé už to bude asi horší ...

žádných významných problémů s tím, co popisuješ jsem si nevšiml. Máš bullet time, máš dobrý krycí režim, nevidím žádný problém s chlápkami na střeše. Vyřešil jsem za pár sekund. S kamerou není vůbec žádný problém.
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-10 23:20:59
avatar
92/100 to má být vtip? Hra to není špatná, ale lulinak dobře popsal poměrně výrazné chyby.

Grafiku to má hezkou, ale nemůžu si pomoct není to zase takové super.

A díky za alespoň jeden screenshot v plném rozlišení.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-10 23:30:12
avatar
ty chyby na které naráží jsem tedy nezpozoroval, nebo mě nijak závěžné nepřišly aby nějak ovlivňovaly hru ... 92/100 je zcela adekvátní.

Všechny obrázky jsou klikací a zvětšovací.
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-10 23:33:15
avatar
no adekvatní to asi není... je to přece jen linearní střílečka s tuctovým příběhem(ne tak špatným jak sem čekal)...když si vzpomenu na tvoji recenzi Alana
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-10 23:57:18
avatar
Alan je proti tomu nuda na entou, akční momenty nestojí za nic a graficky je to 100 let za Maxem .... takže jednoznačně spíše důkaz, že max za těch 92/100 stojí.
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-11 00:24:55
avatar
když myslíš....osobně max má grafiku taky průmernou...tady de vidět,že dx 11 absolutně grafiku nikam neposunul...když srovnám vegetaci(stromy a tráva) tak je celej slavnej Max Payene na dx 11 sto let za Alanem
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-11 00:38:49
avatar
to si děláš srandu ... rozmazaná nedetailní konzolovka bez špetky moderních technologií a srovnáváš to s Max Payne 3 ... tak to se opravdu nemáme o čem bavit. Na to nemusíš snad ani vidět abys uznal, že AW je několik let a tříd za MP3 ....
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-11 00:45:13
avatar
Odkaz použiju tvůj screen.. tomu říkaš grafická pecka? nenech se vysmát
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-11 00:45:17
avatar
ano, když je to v pohybu je to naprotá paráda ... proti AW tak o 10 let a 5 tříd jinde ...
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-11 00:55:16
avatar
řekl sem snad,že alan vypadá lépe? řekl jsem,že vegetace vypadá líp a za tím si stojím! a to musíš uznat aji ty!
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-11 06:16:05
avatar
Já bych se k AW pořád nevracel, jen mi příjde, že na AW bylo víc subjektivnosti a zaujatosti, než kde jinde. Tož můj názor sežerte mě.
kaizer_soze [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - objektivita 2012-06-27 13:27:24

Diablo mu nesadlo tak je podprumnerne, max payne ho bavil tak je to razom hra roka, trosku zvratene, ale proti gustu ziaden disputat. ja som napriklad v podstate diablo nevypol od vydania a nenudil som sa ani minutu.
Maxa povazujem za vyhodene peniaze - nechal som sa nahypovat a samotna hra nieje nic mimoriadne, po hodine dvoch hrania sa dostavil stereotyp (hlasky su fajn) - tuctova koridorova strielacka z grafikou, ktoru mimochodom nepovazujem za spicku v zanri.
85/100 max


tot moj nazor, palcekujte
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-10 23:26:20
avatar
prostě Max se do Brazílie nehodí,ten patři do Jersey,tímhle ta hra ztrací atmošku...grafika okolního prostředí je mizerná,ale inak to vypadá dobře až na vegetaci božinku ty palmy ..hra je poměrně těžká což je plus..no ale ty cutscény to mě opravdu vadí...hra mohla být pecka bohužel je to průměr 7/10
Foxnec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Souhlas 2012-06-10 23:34:01
avatar
Tak dnes víceméně souhlasím, snad jen těch cutscén mohlo být méně. Hru rozhodně doporučuju.

Mimochodem, už nějakou dobu si říkám, že je škoda, že jsou v recenzi všude ty superširoké prťavé obrázky, nic v nich není vidět, a rozklikávat každý zvlášť, tak jsem tu ještě zítra. :-)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-10 23:58:38
avatar
bohužel, hry hraji v Eyefinity a típám při tom obrázky, nehodlám to hrát znovu nebo hrát na jednom monitoru .... škoda to není, vidět tam je dost a rozkliknout se to dá a kromě toho normální obrázky máš všude, takhle alespoň vidíš, jak to vypadá v eyefinity a o co přicházíš
Kastan42 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-11 10:18:05
avatar
Rozměr obrázků je v pohodě, ale souhlasím s tím, že abych na nich něco viděl a tak to musím rozklikávat. A to po jednom - což je dost otravné: kliknout, maximalizovat okno, aby tam bylo něco vidět, zavřít - a to u každého obrázku.
Co takhle udělat alespoň přecházení na další obrázek šipkami nebo něco podobného?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-11 10:55:00
avatar
až v novém systému někdy v budoucnu
Araya [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-11 00:52:57
avatar
Docela pekna hra co mohla mit potencial, ale je to vlastne jeden film ve kterym si obcas zastrilite. Docela me to bavilo, ale vadi mi jak v tech hrach nemuze clovek jit jinam nez ho pusti hra, proste pujdes tudy a basta nikam jinam nezabloudis. Jinak grafika souhlasim moc pekna
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-11 06:50:20

Tusim budem musiet vyskusat "demo".podla komentov to vyzera rozporuplne. som zvedavy na ake detaily to da moja prastara 4850tka.ziatial ma ziadna nova hra nepresvedcila vyhodit 250 + za novu GK...
Jerrow [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-11 09:01:54
avatar
Buď v klidu, na chatě mám Athlon X2 4600+, 4GB ram a HD3870 a běhá mi to úplné v pohodě na střední detaily s DX10.1 ;-)
sanjuro [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-11 09:37:14
avatar
rozhodne je to dobra hra, avsak nie je to Max Payne, skoda ze sa to nevola inak.
SpiddeR [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-11 11:50:03

DD.. neplánuješ někdy do testu zařadit i HD7770 grafiky pro 1080p? Pokud by to sežralo až moc času, tak samozřejmě pochopím, že ne.. =)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-11 12:05:41
avatar
časem ano, teď jsme to nestíhali, ale HD 7770 bude mít výkon někde kolem +/10% HD 6850
strabo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Bullet Time 2012-06-11 12:35:22

Vadí mě změna nabíjení Bullet time režimu, kdy musíte čekat až na Vás někdo v krytu vysype zásobník a pak teprve na něj. Vlastní přesná střelba jako v jedničce a dvojce se nepočítá.
Právě v dvojce se pak dalo rozpoutat exaktické inferno. Škoda
korvinus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-11 14:44:49

Novej Max není úplně špatnej, ale kvalit předchozích dílů (hlavně dvojky)určitě nedosahuje. Atmosféra má být taková, na kterou jsme byli u Maxe zvyklí, bohužel k tomu nestačí, aby hlavní postava v jednom kuse místo pistole v ruce držela flašku a měla rádoby drsný hlas. Grafika je hezká, to je pravda, ale asi sem čekal ještě něco víc (to bych asi chtěl moc). Absolutně zmršený mi ale přijdou hitboxy a celkově systém krytí vás bude nutit spíše ke kempení a zběsilé poletování v bullet time tak odpadá. Je pravda, že sem hru ještě nedohrál, takže se to celé možná ještě zlepší, ale původního Maxe sem na rozdíl od toho nového dohrál na jeden zátah a to taky o něčem vypovídá.
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-11 16:40:16
avatar
K těm screenshotům, to že jsou rozklikávací samozřejmě vím, jen bych chtěl alespoň jeden vidět v PLNÉM rozlišení.

Třeba takto jsem natípal pár obrázků z crysis, rozlišení 1600x1200.
http://i.imgbox.com/aasUq3jg.jpg
http://i.imgbox.com/aac5A5SP.jpg
http://i.imgbox.com/aantYkUY.jpg
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-11 16:55:10
avatar
problém je, že já to hraji v 5760x1200, takže obrázky stejně zmenšuji na 2560 šířku, protože bez 3 monitorů to stejně naplno nezobrazíš ;)
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-11 17:15:54
avatar
Naplno nezobrazím? Na ploše mám rozlišení 1280x1024 a když se dívám na screenshoty v plném rozlišení tak zkoumám jednotlivé detaily 1:1, je to samozřejmě větší, ale to přece nevadí. Na obrázky se dá koukat i jinak než na fullscreen.

Jde mi o to že ty nudle mi v menším než polovičním rozlišení mnoho neřeknou. Když už by šlo o místo snad by nebyl problém natípat pár obrázků bez eyefinity 1920x1200.
shipo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-11 19:21:13

jak nezobrazím?
tady je nudle s rozlišením 25008×3474 Odkaz a zobrazit to jde (a prohlížet to pomocí F11+dolního šupátka to také perfektně jde i na jednom monitoru)
almostheaven [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-11 20:00:45
avatar
Zaujala mě jedna technická věc, a to distribuce hry. Někde jsem četl myšlenku, že ony 4 DVD krabicové verze připomíná dobu her na CD, kdy jich bylo taky větší množství a potom to přešlo na DVD. Není jisté, kdy krabicové verze skončí, ale pořád bude hodně zájemců o tento způsob distribuce. Tak mě napadlo, že tím dalším formátem měl být Blue Ray, ale ten se zatím moc nerozšířil, ne tak jako kdysi DVD. On by právě Max Payne 3 Blue Ray potřeboval. Vypalovací mechaniky stojí kolem 1500,-, což není až tak moc. Ale kdo dnes používá mechaniku v PC? Opravdu mě zajímá, jak toto dopadne.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-11 20:39:56
avatar
BR pravděpodobně nebude ... digitální distribuce zůstane, vzhledem k tomu, jak rychlý je dnes domácí net není ani těch 30GB problémem ...

ukončení krabicové distribuce se rovněž neplánuje, maximálně se bude omezovat, ale stále se bohatě vyplatí, protože digitálním distribucím taky platíš něco za to že přes ně distribuuješ. Navíc třeba sběrateslké edice, na tom je vždy vejvar jako kráva a navíc jsou hodně žádané. jinými slovy, nic se měnit nebude. DVD zůstane, BR pokud vím v podstatě nikdo neplánuje, pokud bude zájem ze starny uživatelů, není samozřejmě problém, ale nevšiml jsem si, že by po BR někdo volal ...
LadislavM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-11 21:16:40

Vypalovačky stojí 1500. Tak to je určitě to nejdůležitější pro přechod na jiné médium.

Myšlenka je taková, že nové médium je digitální distribuce. Krabice budou postupně ustupovat a podle mě se žádnýho novýho média nedočkají. Penetrace Blu-Ray mechanik je mizivá, náklady na vylisování BR média větší než na vylisování těch 4 DVD, který navíc slouží pouze pro přenos dat pro instalaci. Pro hraní už potřeba nejsou. Takže proč investovat do změny?
almostheaven [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-11 20:50:13
avatar
O digitální distribuci se nebojím, určitě je pro vydavatelství výhodnější zaplatit Steamu, než platit za výrobu krabicové hry, export a obchodníkům. Ale sběratelské verze se jistě vyplatí, stačí přidat kus plastu, větší krabici a cenu kolem 2000,- .
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-11 21:30:05
avatar
sim tě, to fyzické balení je otázka jednotek dolarů nákladů ve srovnání třeba s reklamou jsou náklady na výrobu her v krabici pakatel
almostheaven [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-11 21:31:54
avatar
To byla jen úvaha, jestli je v tomto segmentu ještě nějaká naděje. Jak ale vidím, tak už příliš lidí rezignovalo na používání mechaniky v PC.
almostheaven [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-11 21:36:32
avatar
Ona se ta reklama dělá i kvůli krabicovým verzím . Výroba je možná levná, ale distribuce pro maloobchod a jejich marže zanedbatelná asi není.
CharlieV [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Jakej je rozdíl... 2012-06-12 07:47:33

...mezi dvojkou a trojkou? Na dvojce se mi líbila právě ta krásná noirovost kombinovaná s akčností a takovou "marností", kdy člověk už od půlky hry věděl, že tohle nemůže dopadnout dobře. Komixový cutscény, podbarvený maxovým (luxusně nadabovaným) vyprávěním byly taky pěkný a když se jedna z posledních kapitol jmenovala Love Hurts (snad si to pamatuju dobře) a pak mi doslova v náručí umřela ta kráska s Dragunovem, no to mě rvalo na kusy.

Je tohle taky takový, nebo je to spíš Smrtonosná zbraň posazená do jižního bordelu? Respektive položím otázku jinak: mám spíš táhnout jedničku a zahrát si tu (nikdy sem se k ní nedostal) nebo tohle? Na dvojku nemám, mrtvou jí znovu vidět nechci...
sanjuro [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-12 13:49:49
avatar
tahaj jednotku, bola chyba ze si ju este nehral, pre mna top hra
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-12 19:21:39
avatar
Jednička dohrána, dvojka dohrána a ted trojka bude dohrána
Dumbo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-13 13:54:58

No mne tento Max moc nesadol. Dá sa to hrať, ale nemuseli to spraviť ako hraný film, skoro za každými dverami vám to pustí video čo je premňa strašne otravné....nehovorím,patrí to ktomu, aby vás zasadili do deja, ale zase nemusíme to preháňať, keby chcem videť film ,tak si ho pustím, ale ja by som chcel skôr strielať.
djsaso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - jede ok :-) 2012-06-14 21:46:52

tak ja hraji v 5760x1080 a vse na very high, jen to vyhlazovani, tam uz jsou potreba dve grafiky a nebo nizzsi rozliseni , tim padem jedno LCD a ne 3 bez vyhlazovani mi to jede stale kolem 60fps.

nastaveni:
http://img854.imageshack.us/img854/7499/maxpayne320120610104556.jpg

pohled ze hry:
http://img205.imageshack.us/img205/170/maxpayne320120607151816.jpg

pohleda na 3 LCD:
http://img205.imageshack.us/img205/7078/img1418b.jpg

video ze hry:
http://uloz.to/xkSwjDu/maxpayne3-2012-06-10-17-55-24-25-bbb-avi
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-14 21:52:26
avatar
já neměl s HD 7970 na 5760x1200 problém ani s vyhlazováním dvě grafiky nejsou třeba ...
djsaso [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - divny 2012-06-14 22:29:13

no ja ja mam HD 6990 a jako jede to i s vyhlazovanim,ale otazkou je kolik frames ti to pak jelo :-) cekam na HD 7990 mela by co chvila vyjit :-)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-14 23:14:40
avatar
no jelo to 40, to stačilo ....

HD 7990 pokud vyjde, tak o prázdninách a až po úpravě HD 7950/7970 na vyšší frekvnece ... ale potvrzeno to 100% nemám ...
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-18 07:53:59

Chtel bych se zeptat docela podstatnou otazku. Upozornuji ze toto neni opravdu provokace a rad bych znal odpoved.
Prave vysla stejna recenze na pctuning a podival jsem co namerili tam.
V rozliseni 1920x1200 namerili u 680 zhruba plus minus stejne jako tady. Ty tri framy se da uznat jako odchylka mereni.
Je videt ze DD nvidii nijak neskodil ubranim framu a na pctuningu asi priznali barvu a dali tam skutecny vysledek.
Muze mi ale k..va uz nekdo vysvetlit proc 7970 ma na pctuningu o nejakych 25 - 30% horsi vysledek nez u DD kdyz podle vysledku mereni 680 je metodika mereni zhruba stejna?
Tohle je uz fakt k..va na zalobu se divim AMD ze to tak necha.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-18 09:24:51
avatar
já to nebudu komentovat, ale udělat si můžete obrázek i podle dalších měření na webu:

1. Gamestar: Odkaz

2. PCGH: Odkaz

3. HARDOCP: Odkaz

jistě se shodneme, že uvedené weby nejsou žádná béčka, možnost omylu je tedy v podstatě vyloučena ...
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-18 14:58:00

Kazdy kdo umi aspon tri slova anglicky a nema v palici vymeteno zelenym morem si musi klepat na celo pri cteni vysledku GK na tuningu. Ja fakt nechapu proc se musi tak degradovat kdyz jinak maji celkem zajimave clanky. Treba ten co zrovna vysel o digitalni distribuci filmu. Ten se mi libil.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-18 15:34:08
avatar
njn. hele je to jejich business pokud jim to Týden.cz toleruje, já ani DDWorld.cz jim do toho nebudeme mluvit, přístupu a chování 2 redaktorů PCT jsem byl s mnoha dalšími svědkem v sobotu 16.6. a stačilo nám to všem. Náš server spolu s dalšími měl vše změřené a otestované dříve, fakta tedy znáte a předložili jsme vám je - samozřejmě vždy budou rozdíly cca +/-10% mezi servery, což je naprosto normální vzhledem k rozdílným sestavám, testovacím sekvencím, nastavením apod., ale rozdíl 20% a více? No, co na to říci ... více se o tom nemá smysl bavit.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-18 16:34:12

Jo jo smysl to nema. Jen skoda ze AMD se nejak neangazuje proti poskozovani znacky ale to je jejich vec.
Ja jsem ty lidi NASTESTI osobne nepotkal, me staci jak procitam diskuze a po nejakem case a hodne prectenych prispevcich a reakcich je mi jasno
Jestli se s nima musis nekdy osobne setkavat diky sve profesi tak to te lituju. V byvale firme byla taky jedna takova figura takze vim co to je
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-18 16:44:16
avatar
Proč by mělo? Jsou tu další weby, které to otestují a to stačí. Ne všichni lidi z PCT jsou špatní, ale kazí to tam minimálně 2, kteří svým chováním nepatří do slušné společnosti, natož aby něco psali na web. A pak to vypadá, jak to vypadá.

Většina slušných uživatelů, kterým o to jde a nehodlají se ohlížet na to jestli AMD nebo NV, umí hledat a ty nevysvětlitelně velké rozdíly prostě najdou a budou nad nimi trochu dumat a vše jim dojde, takže je to prostě fuk a pravda se vždy ukáže. Lidi nejsou takoví idioti, jak si někteří "redaktoři" myslí ... byť jsou i lidi, kteří si vymýšlejí naproto šílené dedukce když se jim fakta nehodí, a tyto své dedukce vydávají za fakta. Od takových uživatelů i redaktorů raději dál .... Já říkám na rovinu, test na PCT jsem nedělal, nevím, jak k tomu došli, vím jen, že výkony těch karet jsou trochu jinde, hru jsem vlastnoručně dohrál a také jsme ji otestovali a viděl jsem i více testů ... to je vše, co k tomu mohu říci.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-18 17:24:28

To v zadnem pripade netvrdim ze vsichni jsou spatni. Moc dobre vime o kterych dvou je rec. Me osobne se libi clanky od Michala Rybky a nikdy bych nerekl ze je nejak zaujaty nebo vymysli nejake silenosti. A normalnich je vetsina.

Jinak me docela udivuje jak stihas pri tom vsem dohrat tolik her. Ja mam teda dost casu ale uhrat to co ty nestiham. Ja jsem ale ten vychutnavajici typ ze proste neletim hrou ale zkoumam kazdou blbost
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-18 17:45:00
avatar
no nestíhám snažím se dělat prostě to podstatný
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-18 23:17:47
avatar
Rockstar toto nikdy nemal dostať do rúk. Hra má neuveriteľných 27 Gb. Ešte len nedávno vyšla a už výrobca vydal tri "service packy". Hrateľnosť je o ničom. Mnoho vecí ktoré to zbytočne uľahčujú tam sú (automatický painkiller v kombinácii s bullet time) na druhej strane streľba z vrtulníka to bol jeden otras, bez bullet time to prakticky nešlo zahrať, mierenie mizerné, pohyb žiadny uhol pod ktorým to ukazuje kamera tiež nie je vždy ideálny. Graficky urobila hrak skok dopredu ale nie je to nič čo by mi vyrážalo dych. Hra ide v pohode aj na prastarej 8800 ktorú mám dočasne v kompe. Žiadny dôvod ktorý by nútil hráča kupovať si novú grafiku.
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-06-19 00:15:31
avatar
K té velikosti, čím více pruhů tím víc adidas. Renderované video ve fullHD kvalitě něco zabere. Taky mě serou a to doslova hry které musí mít stůj co stůj hustokrutopřísné videa. Třeba takové CoD WaW, 1,4GB zbytečně ukousnou videa a bude to horší.
neverkill [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-07-18 17:34:31
avatar
pro me je nezapomenutelna mise v mp 2, ktera se odehrava ve strasidelnym dome diky ni je u me max v top10 nafurt a donuti me dokonce si ho ted znova zahrat

//ona kapitola, rozhodne stojici aspon za shlednuti: http://www.youtube.com/watch?v=TgUK1XKao8Q
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-09-21 17:21:40
avatar
Strasna hra, totalne frustrujuca, asi ani nedohram a odmazem. Ako tento paskvil, ktory vam kvoli videam a skriptom ani nedovoli tu hru hrat, mohol preboha dostat 92%. Je to totalny odpad, grafika a atmosfera uplne super, zial vsetko zabite tym, ze sa to neda poriadne hrat. Absolutny prepadak ktory si nezasluzi meno tejto serie, dal by som tomu maximalne 30%. Max Payne 3 - Maximum Pain^3.
vladislavpokorny [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-07-22 20:25:26

Mě nepřijde frustrující, hraji to na Hard a celkem v pohodě. Ale Není to Max Payne. Padlo to tu mnohokrát. Stereotyp, žádný flashbacky, žádný psycho. A nikde nevidím těch 30 GB dat. Dal jsem se zlákat a koupil, ale asi to nedohraju. Škoda.
vladislavpokorny [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-07-24 08:19:39

Jo a ještě jedna věc, co mě štve. Nechápu, proč mám držet W, abych šel dopředu, když nemůžu vůbec nic dělat a hra za mě i zatáčí! Je to jen přechod z animace do animace, ale aby se asi člověk úplně nenudil, tak musí alespoň držet zmáčknuté tlačítko. Vopruz. Zkusím to dohrát z úcty ke starším dílům, ...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 630x
Komentářů: 0
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?Úterý, 16 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 706x
Komentářů: 1
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačí
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačíPondělí, 15 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1302x
Komentářů: 1
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!Pátek, 12 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1138x
Komentářů: 0
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaci
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaciČtvrtek, 11 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1097x
Komentářů: 4
Seriál Fallout je tu a je to pecka!
Seriál Fallout je tu a je to pecka!Středa, 10 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1754x
Komentářů: 6