IDF2010: Ray Tracing na 80 vláknech CPU Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pátek, 17 září 2010
Na probíhajícím IDF Intel ukazuje hodně zajímavého, tady máte třeba výkon Intel prcesorů Sandy Bridge v Ray Tracingu na 80 vláknech ... Na to, jak stará tahle metoda teoreticky je, je div, že to pořád nejde v reálu běžně používat ani na současném HW :) Potřebujeme prostě výkonnější procesory :).
AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-17 21:33:58

Ktovie ci az toto bude prelom v realistickosti hier alebo revolucia prijde uz s niektorou s buducich verzii DX.
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-18 15:50:02
avatar
nepřijde dokud si ji sami nedotáhnem.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-17 22:26:16
avatar
To je podstata sameho lidstva - byt porad lepsi, rychlejsi, vyspelejsi, tak nemam obavy o to, ze to nebude
Tokamak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-17 23:19:14
avatar
renderovani ve 3d programech trva dost dlouho se zaplym raytracingem, precijen tech paprsku se musi pocitat haldy pro dobre vypadajici obrazek, az jich zapoji 10x tolik, muzou mluvit o pouzitelnosti
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-18 00:13:07
avatar
Já si nemyslím že potřebujeme výkonnější procesory. Jako lepší nápad mi přijde počítat tu scénu pomocí GPU. Intel se ale své X86 jentak nevzdá, takže se budou muset angažovat jiní.
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-18 08:52:47
avatar
Chessmaster XX bude s raytracingem, už se těším, kdo by kdy řekl, že šachy budou potřebovat stovky jader na grafické zpracování a jediné na výpočet protivníkova tahu:-)
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-18 10:02:27
avatar
Pánové všechno směřuje ke mně.A miluji Intel, jak mile jsem vyřknul ty to slova blíží se konec světa. To bude palců dplů.
Longin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-18 13:42:35
avatar
Pořád málo výkonu !!!
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-18 15:47:38
avatar
potřebujeme full GPU-based RT a né nějaký Intel BS. navíc DOF je totálně odbyté a ani se nesnažil dokázat že funguje absolutní odraz.
Suprak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-18 18:59:17
avatar
Takový CPU by mi zatím na 3D rendering stačil
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSN
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSNPátek, 10 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 386x
Komentářů: 0
Nové rozšíření pro DayZ – Frostline
Nové rozšíření pro DayZ – FrostlineStředa, 08 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 786x
Komentářů: 0
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2Pondělí, 06 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1745x
Komentářů: 1
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidí
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidíČtvrtek, 02 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1892x
Komentářů: 3
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Úterý, 30 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2304x
Komentářů: 6
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Pátek, 26 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 2056x
Komentářů: 0