Poradí si váš telefon s mrazem? – Apple iPhone4S a NOKIA N9 selhává při -5°C, HTC 3D -15°C Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 06 únor 2012
altZajímavý test provedl jeden finský magazín. Jak se přístroje vyrovnávají s mrazem?

 

 

 

 

Asi dobře víte, že současná jemná elektronika je mnohem citlivější na prostředí, ve kterém funguje, než starší podstatně odolnější elektronika. Ve Finsku si proto otestovali, kdy začnou mít které SmartPhone problémy s funkčností. Vzhledem k tomu, že teplota ve Finsku se běžně nyní pohybuje mezi -20 až – 40°C, je to určitě praktický test s praktickým přínosem.

Vzhledem k extrémním teplotám, které panují nyní i u nás a pohybují se mezi -15 až – 35°C, rozhodně je svými výsledky zajímavý a použitelný i u nás.

První problémy už začaly na pouhých -5°C, kde začal mít problémy NOKIA N9 a iPhone 4/4S, které už špatně detekovaly SIM. Při pouhých -10°C už pak bylo z iPhone4S jen hezké těžítko. Starší model 4 pak byl k ničemu až kolem -20°C. Opět se tedy potvrdil poměrně známý fakt, že kvality iPhone rozhodně neodpovídají jeho ceně a značně se přeceňují. Zejména model 4S má velké problémy od počátku. S iPhone4 pak lze ale srovnávat modely jako HTC 3D, či Nokia N9, které fungují podobně za podobných podmínek a – 20°C je pro ně konečná.

Jednodušší, menší a odolnější telefony jsou na tom lépe. Jsou takové, které začnou mít problémy s funkčností až kolem – 30°C a k ničemu jsou až na - 40°C. Nepřekvapí, že si v tomto ohledu dobře vedou NOKIA (ostatně je to Finský výrobce).   

Není překvapení, že díky rozdílným konstrukcím se výsledky jednotlivých modelů značně lišily. Obecně se opět potvrdil fakt, že čím složitější přístroj, tím větší a rychlejší problémy má s funkčností a je náchylnější na podmínky prostředí. Vzhledem k tomu, že ty nejmodernější a nejsložitější telefony mají problémy už kolem -10°C, je otázka, zda další a ještě složitější generaci SMARTPHONE při prvních mrazíkách nebudeme moci rovnou vyhodit. Aby toho nebylo málo, mají tyto telefony problémy fungovat i v opačném klimatu, tedy když teploty začnou překračovat 30°C. A to nemluvíme ani o jejich snižující se odolnosti proti prachu, vlhkosti atd.

Skoro se mi chce říci, že se možná dočkáme SmartPhone, které budou jak některé mobilní PC. Nebudeme je moci nikam nosit a budou muset ležet doma, protože při jakékoliv manipulaci by mohli přijít k úhoně. Tolik k mobilitě.

Zdroj:  MikroPC

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nieje zima ako zima 2012-02-06 17:00:51

co sa tym mysli ze -5? Ze idem vonku pesi, je -5, telefon vo vacku a prestane fungovat? To je blbost, mam nokiu X6, rano bolo -16 a fungovala. Alebo sa tym mysli, ze telefon sa da do -5, necha sa schladit na -5 a potom sa testuje? To je celkom mozne, ale pri tychto teplotach uz nefunguju ani baterie, napr. daka sunka co mam vo felicii rano nestartovala, vo fabii co mam (tiez neviem znacku) otocim klucik a vrrrrrm. Takze take zle to nebude, lebo clovek mava telefon vo vrecku, kde urcite niesu minusove hodnoty.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 17:06:52
avatar
Já mám taky X6, hned ráno jí zkusím :-)
A myslím, že ty telefony nechávali chvíli zchladit, to mi zní rozuměji a ti redaktoři taky určitě nebudou takoví blbci.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 17:09:39
avatar
testy probíhaly v klimatické komoře se stálou -klesající teplotou ;) a sledovali se funčkčnosti telefonů
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 17:08:19
avatar
4S při -5 začnou problémy, až při -10 je k ničemu ;) podívej se na tabulku ;)
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 19:58:10

este raz... ak je teplota telefonu -5, -10, -vela tak je jasne, ze to nepojde. Ak je ale teplota vzduchu -20, telefon mam vo vrecku (ja ho nosim na opasku v puzdre) tak teplota telefonu nema minusove hodnoty, a teda nema preco nefungovat. Tie testy su zavadzajuce. Cize myslis tym, ze vonku je -10, vyberiem 4S a neda sa snim telefonovat? To by bolo smutne..
amartin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 08:54:34
avatar
Pokial si nechas/zabudnes telefon v aute tak to je problem! V Aute je pre mobil problem aj vlete, velka plusova teplota, ktora je konecna pre vela mobilov; aj taky iPhone 3G, ktory skoncil s peknou chybovou hlaskou Odkaz
Papek_SVK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 11:06:49
avatar
DD nam zase priniesol senzaciu... Nabuduce si porovname, ktory telefon vydrzi dlhsie v zapnutej mikrovlnke. iPhone 4S zlyha vdaka masivnemu kovovemu ramu uz po 2,38 sekundach.
Ked mi padla nokia N8 na stol, tak mi prestala detekovat kartu, iP4 mi taketo nieco nikdy nespravil ... Je preto Nokia zly telefon? Lacny rozhodne nebol.

V lete som nechal iP4 na pristrojovke v aute pod celnym sklom, asi po pol hodine som si nanho spomenul a vyhodil na mna spominanu hlasku a odmietol fungovat az kym nevychladol. Pri opalovani na deke v pohode vydrzal na priamom slnku ako vsetky ostatne telefony. V mrazoch takisto ziadny problem, ci uz na lyzovacke, kde som si v -17 natacal zjazd zo svahu alebo pri korculovani na jazere, ked sa ten odporny kovovy ram nedal ani drzat v ruke.

Co sa tyka samotnych prevadzkovych teplot, Apple uvadza 0-35°C, Samsung ani Nokia tieto teploty neuvadzaju, iba upozornuju, aby sa pristroj nevystavoval extremne vysokym teplotam. Pre baterie maju pisanu minimalnu prevadzkovu/skladovaciu teplotu 0°C, z ktorej by sa dala dalej odvijat aj prevadzkova teplota telefonu, kedze kapacita baterie ide v mrazoch velmi rychlo dole. Dalsim problemom moze byt displej, ktory je znatelne pomalsi a na starsom Samsungu Wave som musel chvilu cakat, kym bol vobec citatelny.

Test je sice zaujimavy, len by tomu pristalo menej "Bleskove" podanie ...
amartin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 12:29:13
avatar
Vyslovene som necielil na iPhone ale skor som chcel vypichnut, ze v urcitych situaciach sa moze (vseobecne) telefon chovat "prekvapivo" (,co si nie kazdy vie uvedomit). Celkovo tento clanok neberem ako senzaciu ale skor ako zaujimavu informaciu
amartin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 12:40:24
avatar
Inak tu je iPhone v mikrovlnke Odkaz. Aj to uz niekoho napadlo otestovat ...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 14:03:26
avatar
děláš jako kdyby to byl můj test a já ho přinesl a udělal ...

děkuji, ale nepřipisuj mi zásluhy za něco, co není mé dílo ...
Asgard_X [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 20:47:50
avatar
Osobně jsem loni v únoru na stáži ve Finsku (tak trochu nechtě) otestoval ještě i svůj Galaxy S. Při výpravě na sněžnice v narodním parku bylo mezi -20 a -25C, telefon byl celou dobu v kapse batohu -čili jsem ho nezahříval tělem- a bezproblému fungoval celou dobu - cca 8h. Ještě jsem si s ním fotil a natáčel HD video jak se procházíme po zamrzlém jezeře. Jen baterka klesla asi o 60%. Po zahřátí se ale zase dobyla.
Jen bych ještě dodal, že je sranda pozorovat klasické LCD vs Amoled v těchto mrazech. Na kamarádově Nokii s LCD mu přimrzl spořič obrazovky k obrazovce a trvalo mu asi minutu než to rozmrazil. Největším problémem amoledu byly moje odumírající prsty, kterými jsem se snažil bez rukavic zoomovat
bananomet [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 23:31:38

Haha, brácha přijel v pátek odpoledne z Prahy (iPhone4) a že prej vylezl z busu a najednou mu přestal fungovat, taky byl pěkně nasranej, DD díky za článek, zítra mu ho dám přečíst
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 17:03:35
avatar
Smutné. Dneska aby se opravdu člověk bál s telefonem někam vylezt... Ale podle mě je na vině taky horší technické zpracování, které je výsledkem honby za nižšími výrobními náklady.
hary97 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 18:01:26

A mensi tloustkou
Vojtaci [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 17:04:15

Nevím, přijde mi to divné... už léta si kupuju Nokie, protože jsou nesmrtelné. Aktuálně mám Noki C5-03, už mi několikrát spadla na zem - i z velké výšky, na beton... jede dál, ani škrábnutí. Zrovna dneska - jdu venku, -8 mobil absolutně bez problémů.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 17:30:25
avatar
to bude možná i tím že je v kapse kde je tepleji ne? Můj mobil má čidlo teploty baterie, a díky tomu že jej v kapse zahřívám svým tělem k 0 se ani nepodívá...
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 17:33:36
avatar
Tak přece když jdeš s telefonem venku tak ho máš v kapse ne? No a tam nikdy -8°C mít nebudeš.

EDIT: Aha omlouvám se Sina mě předběhl :-)
Vojtaci [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 18:26:34

Ne, mobil jsem měl v ruce - takže byl vystaven větru a okolní teplotě... a ruku jsem měl tak studenou, že mu to taky moc nepomohlo...
FlameBoy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 20:02:22

Tak ale ono to taky chvíli trvá, než promrzne. Takže pokud si ho měl venku jen pár minut, tak to se ještě neochladil.

A s tou rukou si mne docela pobavil, já myslel, že člověk je teplokrevný A ano, sice je prochladlá, ale věř mi, že její teplota má do -8 daleko A kdyby neměla, tak bys to poznal
Astro [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 17:05:49

To je funkčnost, ale další věcí je výdrž v těhle podmínkách. Když si v těchto teplotách udělám celodenní výlet, tak smartphone je hned na 4% a baterkou zatímco navigace mi celou dobu visí na batohu a po šesti hodinách měla 50% baterky, což jen o kousek méně, než udává výrobce.
Kéž by se ty AAčka daly použít i v telefonech, né všichni trávíme celé život ve sterilním a klimaticky neměnné kanceláři
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 17:34:11
avatar
Máš tam chybku DD, tady píšeš
Citace:
První problémy už začaly na pouhých -5°C, kde začal mít problémy NOKIA N9 a iPhone 4/4S

a pár řádek níže
Citace:
S iPhone4 pak lze ale srovnávat modely jako HTC 3D, či Nokia N9, které fungují podobně za podobných podmínek a – 20°C je pro ně konečná.


Podle toho obrázku je správně že Nokia N9 umře při -5.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 17:37:19
avatar
sorry, ale to ty si trošku mimo DD to má správne
Pozri si znova ten obrázok a možno si všimneš zvláštneho javu a to, že telefóny na ľavej a pravej strane sú tie isté a potom si možno všimneš tie nápisy na úplnom vrchu
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 17:51:13
avatar
aha, tak to jo, mě nenapadlo že když telefon nedetekuje sim, ještě ho dál testovali, mě už by byl k ničemu
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 22:51:23
avatar
no stále na ňom môžeš pozerať filmy, či počúvať hudbu inak máš samozrejme pravdu...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Motorola 2012-02-06 17:34:51
avatar
Prečo tam nie je žiadna motorola?? To by mal byť môj budúci telefón, tak by ma to ako fakt zaujímalo...inak moja aktuálna Nokia N900 fičí ako nič, ale tak predsa len to je už pár rokov stará šunka s iba 64GB pamäťou
hary97 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 17:41:28

Ja bych to nehrotil vzdyt je globalni oteplovani.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 17:44:40
avatar
Jo, veď je možné, že najnovšie telefóny neprispôsobujú na mrazy, ale na extrémne vysoké teploty a preto i ten "super moderný" iFón 4S vydrží také slabé mrazy, no možno v rúre zvládne i +250 stupňov
hary97 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 17:43:50

Muj galaxy s II jim dal slusne na prdel.
NavratilJirka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 18:25:25
avatar
No nevim dnes rano v 6:45 minus 19 a muj IP4 stale fungoval a to jsem ho měl cca dobrych 10 minut vytahnuty protože jsem psal sms a luštil novy rozvrh.
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 18:25:53

Ty novy telefony houby vydrzi
Ja mam starej blackberry koupil jsem ho pred 4 roky uz repasovanej a dodneska jede bez problemu a baterka vydrzi asi 4-5 dni max. Jinak ten typ je nejmin 7-8 let starej. Co se s nim delo ani nebudu vypravet ale kdyz mi ho na jedne akci kamos prolil pivem pres klavesnici a obrazovka zhasnula tak mi bylo jasne ze je konec. Kdyz jsem se na druhy den probral tak koukam ze i telefon zacina jevit znamky zivota a kdyz poradne vyschnul tak uz jede dalsi rok bez problemu.
GaGy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 19:03:32

Iphone má takové problémy ,protože má kovové tělo ... Třeba i moje N8 která má taky témeř vše kovové se v mrazu nedá ani držet.. Několikrát sem chtěl fotit a v těch mrazech se prostě dlouho držet v ruce bez rukavic nedá ... Jinak sem s ním maximálně spokojený.
maugggly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 20:10:54
avatar
to, ze ma kovove telo mu teplotu nijako nezmeni, iba sa skor ochladi a otepli..
maugggly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 20:09:39
avatar
pokial sa test robil iba na jednej vzorke, tak vysledky mozu byt zavadzajuce.
Leclerk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 20:28:07
avatar
Tak mně můj HTC Wildfire S funguje taky v pohodě .
Suprak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 21:10:11
avatar
Můj Philips Savvy držel i při -25°C.
kubcosnv [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - S2 2012-02-06 21:18:03

haha Hlavne ze tie iphony maju "style" .. no nic..som prekvapeny ze moj phone mrza pri -35 ( S2 ) ..
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 21:35:37
avatar
Hold každej si z toho vyčte co potřebuje pěkná tabulka
ReMm1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 22:59:09

Mam iphone 4 a minuly tyzden som bol na lyzovacke, bolo tam -25 a s mojim iphonom som po vytiahnuti z vacku uskutocnil 4min hovor a 2xsms + pozrel som si email cca 3min a mobil isiel. Samozrejme na svahu. Takze si dovolim tento "graf" spochybnit.
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 23:16:49
avatar
No, ale těžko jsi tyto úkony dělal třeba na stativu kde telefon stihl promrznout, takže to co píšeš je celkem irelevantní. Ty i ostatní by mohli pochopit že je něco jiného používat telefon při -25 v ruce a -25 v komoře kdy telefon jednoduše promrzne skrz naskrz.

Osobně bych uvítal smartfouna velkého jako mmoje Nokia 9500 který by byl stejný, jen nový HW. Protože když srovnám E7 a 9500 tak E7 je sice fajn, ale ta její klávesnice je mnohem horší.
Vlastimil91 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 23:15:58
avatar
Já s mím HTC DHD jel dnes na kole cca 20.min v -18C a v pohodě. Spíš než telefon dřív odejde baterka.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 00:05:53

Tak můj novej telefon T5000 vydržel 30 min v -16 stupních. Teď ho nemůžu rozdejchat :/

Edit: nikde v článku nevidím Varování, že riskujeme na vlastní riziko. Můžu čekat náhradu škody ?
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-06 23:49:54
avatar
Nokia 3510 .. -20°C? Žádný problém.

Pád ze schodů? Žádný problém.

Trocha vody? Žádný problém, vysušíme a jedeme dál.

Jo je to dumbphone, ale funkční. Na fotky mam zrcadlovku a na hudbu MP3.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 00:57:15
avatar
neco jako tohle? Odkaz
Vlastimil91 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 01:56:32
avatar
Přesně i moje NOKIA 3310 vydrží úplně vše. Je to taky nejlepší telefon
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 10:58:09
avatar
U té by mě zajímalo, jaká teplota by byla její konečná
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 12:39:05
avatar
absolutna nula... had by sa prestal pohybovat
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 10:15:51
avatar
jo, i moja 3510i stále funguje a nemá problém vydržať na batérie týždeň ako nič A to už ani neviem koľko to má rokov, učil som sa s ňou žonglovať i koníčky, keď nebola lopta a i vody, či mrazou si to zažilio mrte, no že by to niekedy nefungovalo?? Asi ťažko
Posledne ju používala sestra, bo na jej dotykovom samsungu odišiel display po pár mesiacoch používania, pričom jej neuznali záruku, pretože údajne bol zatopený...
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 00:44:39

SGS2 dnes nahoře na Medvědíně při -20 na teploměru + vítr k tomu, takže pocitovka -30 a efektivně tak -25 a volat se dalo horší to bylo pak s rukou a uchem
rasple [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2012-02-07 08:15:44

a co je tohle za měření? DD když testuje nějaký produkt (GK) tak 100x všude zdůrazňuje jaká je blbost testovat v HD a nižších rozlišení.. důvody už každý zná je to tu milionkrát, ale dávat váhu testu kterej nechává promzrnout tel. skrz na skrz už je v pořádku když Apple nezvládá.. Kdo z Vás nejdřív nechá tel. promrznout na stativu a pak sním teprve pracuje?
Pěkná kravina zkrátka mám 4S, a ráno na zastávce sms, hovor, 3G a vše ok... btw -19
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 08:33:24
avatar
1, všechny telefony měly stené podmínky, takže je to vérové

2, není to můj test

3, to víš že jo pochval si ho, to je objektivní ;)
rasple [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 08:54:57

ale kčemu takové měření je? Já bych to napsal, ale asi bych měl za to ban...
Jistě že pochválím, stejně jako přítelkyně SII nebo otce Lumia.. Pravidelně jezdíme lyžovat na hory a věř že nikdo z nás problém neměl, i při nižších teplotách dle teploměru (samozřejmě v běžných pouzdrech, kapsách, popřípadně v batoh)
To můžu nechat zamrznout BMW a pak všude hlásat o kolik že je vlastně Lada lepší když startuje i v -70... prostě magorskej test úplně k ničemu..
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 10:22:59
avatar
Čo ty vieš o bmw?? To či to Lada naštartuje v -70 netuším, ale žiadne BMW nepustia do výroby, kým si s ním nezájdu do najchladnejšej oblasti sibíru a po noci strávenej pod holým nebom bez problémov nenaštartuje...ako radšej buď ticho, keď nevieš o čom hovoríš
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 10:37:08

No ohledně té Lady ...
Nevím zda ji testujou pod holým nebem na Sibiři, ale jako automobilka z východu k těm mrazům má rozhodně blíž. Takže vyšší odolnost vůči teplotám je možná
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 12:24:28
avatar
Tvrdil som niekedy, že Lada zvláda lepšie alebo horšie zimu ako BMW?? Nikdy som nezažil žiadne porovnanie, tak netuším, len som uviedol, akými testami prechádzajú concepty BMWčiek pred zahájením sériovej výroby. Druhá vec už je, že nechápem ako mohli na tom Sibíri vyrobiť auto, ktoré sa tam nepohne bez vrecka cementu (najlepšie dvoch)
Inak starka má Ladu s najazdenými asi iba 30-40tisíckami kilometrov, ale aj tak som sa nikdy neodvážil zasadnúť do nej za volant, aj keď mi od malíčka starká tvrdila, že to šetrí pre mňa ono niekedy sa musím odhodlať a skúsiť to, ale ja sa toho auta fakt bojím
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 12:30:30

Máš zbytečný respekt
Zasednout za letitý Fenomén značky Lada s historií nerozbitného auta co snese veškeré zátěže, ať už klimatické nebo teréní je nutnost. BMW je do města, ale Lada je těžce teréní postapokalypstické vozítko.

Respekt !!!
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 15:02:27
avatar
No ja to asi fakt risknem, keď sa troška oteplí, ale budeš ma mať na svedomí, keď ma to auto skántri ...to bude asi väčší adrenalín, než v nejakej M3ojke
rasple [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 10:52:24

výborně, ale Ty víš o BMW koukám asi vše, určitě jsi takzvaný "Stig" a jezdíš po té Sibiři sám že? ač to asi neuneseš, obávám se že mluvíš zcela z cesty a autům moc nerozumíš..
Odkaz
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 11:39:14
avatar
Jo, ja o autách neviem vôbec nič, pouč ma...to čo ma naučili na školeniach keď som pracoval pre BMW je určite nič, oproti takému profíkovi ako si ty...fakt to je moc toto
...ja som niekedy vravel, že jazdievam po Sibíri??
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 12:14:53

Chtělo by to nějaký test v mrazech
Zašlá sláva Ruské automobilky značky Lada vs Německé středo-Evropské... test stability ve stále se zhoršujícím podnebí

Odkaz
Odkaz

No myslím Veyrone, že se vykašleš na nějaké školení u BMW a tvoje příští auto bude Lada
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 12:37:51
avatar
no ako som písal nižšie - Ladu s nejakými iba 30-40 tisíckami na tacháči som "zdedil" po starkej, ale ešte som sa neodvážil ju ani raz otestovať, ale snáď keď sa trošku vyčasí, tak ju skúsim trošku prevetrať i keď tu moc nie je kde a keď sa s tým vykotím, tak je so mnou ámen a to nehovoriac koľko by som musel do toho tankovať...
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 12:23:46
avatar
toto este nepoznam... pochval sa nacom si tam pracoval?
poznam jedneho chalana co robi vo firme co navrhuje svetla pre nich..su najhorsie na tom co som si nedavno kupil

co sa tyka mrazov, zalezi od toho ake auto je stare, od velkosti motora, druhu nafty..jedno rano som nastartoval v pohode a bolo podla teplomera v autach -26,5, na druhy den iba -14 a bolo to podstatne horsie..
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 12:29:54
avatar
V Oxforde vo výrobe, v testovacích sektoroch, atď...(teda rôzne).
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 12:38:33
avatar
to bolo priamo v nejakej divizii alebo v spolocnosti co pre nich nieco navrhuje alebo vyvija? a aj po tom co si tam pracoval si myslis stale ze bmw je naj?
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 13:40:22
avatar
Veď práve, že aj po tých skúsenostiach čo som tam zažil, tak moja domnienka ohľadom kvality snáď ešte stúpla Ako tam snáď ani nebolo možné, aby niečo nebolo spravené poriadne, keďže v prvom rade každý tam bol perfektne platený úplne každý a nikto tam nevytváral žiadny nátlak, teda panovala tam pohoda a i tam celkom sranda s tými ľuďmi. Pričom to čo sa nedalo skontrolovať človekom, bolo kontrolované priamo prepojením na počítače, keď si už danú vec robil a kým auto prešlo celou výrobou, tak prešlo toľkými kontrolami a testami, že šanca na nejakú výrobnú chybu je tam snáď nemožná. Teda myslím si, že BMW oprávnene patrí do päťky najspoľahlivejších automobiliek (kde im samozrejme konkurujú iba japonci)

Myslím, že keby som si niečím podobným prešiel v Kii, či Peugeote alebo nebodaj v Škode, tak by som asi dané značky už ani nechcel vidieť Som počul dosť od ľudí, čo pracovali v Mladej Boleslavii
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 12:33:37

Podle mě za vším je kvalita baterie. Jako u mobilu.
Konstrukce může být jakákoli, ale hlavní je odolnost baterie.
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 12:37:23
avatar
tak bateria je samozrejme dolezita, ale pokial ti napriklad zamrzne nafta tak ti je nanic
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 12:52:21

Proto mám benzína OC I

Vždy připraven, až na tu cenu pohoných hmot
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 13:44:00
avatar
s laskou spominam na casy ked som bol v amerike, skoda ze benzin nestoji tolko aj u nas, vykaslal by som sa na naftu a tiez mal osemvalec ale uz ani tam to nieje co byvalo...
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 08:41:52

Pozeram ze nezaradili ziaden Sony-Ericson. Idem strcit do mrazaku svoj X10MiniPro. Vcerajsich -14 zvladal v pohode ;-)
maws [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 09:48:28

no me po pul hodce v batohu blbnul displej u 5800 takze to takova blbost neni
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-02-07 13:41:11
avatar
no mne v zime zvykla 5800vka fičať v pohode, teda max sa jej spomalili reakcie
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 259x
Komentářů: 0
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1313x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1039x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1137x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3723x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1445x
Komentářů: 0