Samsung Galaxy S III se ještě neprodává a už má miliony objednávek. Zabiják iPhone? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 21 květen 2012
altNový telefon od Samsungu, který dominuje celému mobilnímu trhu, bude mít určitě úspěch.

 

 

 

 

Není tomu tak dávno, co Samsung oficiálně představil S3. Opravdu výbavou nabušený a výkonem zatraceně rychlý telefon je špičkou mezi SmartPhone a ačkoliv prodeje startují až na přelomu května/června (u nás druhý týden v červnu), už nyní má prý na 9 milionů objednávek a číslo stále roste. Navíc je to prý jen počet objednávek od různých mobilních operátorů, takže pokud připočteme ještě individuální nákupy, bude to číslo určitě ještě výrazně vyšší. I tak bude mít prý Samsung co dělat, aby celosvětovou poptávku po tomto telefonu uspokojil (alespoň z počátku). Výrobní kapacity na výrobu tohoto telefonu stačí prý "jen" na zhruba 5 milionů telefonů měsíčně.

O úspěchu nového modelu rozhodně nepochybuji, i když osobně se ani mě, ani moha jiným nezdá jeho design, ale znáte to, jiný kraj, jiný vkus. Co nám přijde laciné a kýčovité, po tom se třeba v Asii mohou utlouct. Z našeho pohled se od poměrně originálního hranatého designu S2 u S3 dostáváme do poněkud fádních vajíčkovitých vod. Telefon je třeba dost podobný mnoha jiným (třeba Google telefonům, což asi není náhoda ;) ) a navíc v zatím prezentovaných barvách vypadá docela lacině, i když nepochybuji, že zpracování je špičkové. Mnozí tento model dokonce pasují do role zabijáka Apple iPhone. Jsem ale toho názoru, že jen někteří víří zbytečný flame, přitom víme, že i když se třeba S3 prodá více než iPhone 4/5, pořád ani jeden toho druhého zabíjet nebude. Mluvíme totiž o naprosto odlišných platformách a tyto dva telefony vlastně nejsou tak úplně sobě konkurenční. Jo kdyby měl iPhone Android, bylo by to o něčem jiném. Ale takhle je to spíše Apple iOS vs Google Android.  

No uvidíme, telefon vám samozřejmě otestujeme za pár týdnů a jeho recenzi vám nabídneme. V přímém srovnání s jeho předchozí generací, která aktuálně už má nějakou dobu dostupný upgrade na Android verze 4.0.3, který v mnoha ohledech funkce S2 ještě vylepšuje. Softwarově tak S2 i S3 jedou na stejné platformě :).

Zdroj: Reuters

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 01:54:03
avatar
Zdá se, že Samsung se snaží o vytvoření podobného kultu, jaký má například Apple. U nás to zatím vypadá na 15 500Kč za nejmenší 16 GB verzi. Tím pádem bude největší 64 gb verze stát přes 20 000Kč (tipuju). To mi přijde sakra hodně za plastové tělo a docela fádní design.

Ale po HW stránce ( a s novýma fičurama) to bude určitě velmi zajímavé zařízení pro movité.
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 06:28:31
avatar
Jo, já pomalu začínám doufat, že tohle co si popsal Samsung přesně udělat nechce. Byla by to pro "některé" smůla.

Ale i tak moc nechápu, proč mít tak hodně na boostěnej mobil, co moc mobilní asi nebude, protože ta HW výbava a fičury, budou něco papat.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 08:09:07

prdek, Samsung to dokázal díky svému skvělému HW, o žádný kult se nejedná....prostě je v HW neustále na špici a cena/výkon je také skvělý poměr
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nechte už toho 2012-05-21 09:40:39

proboha, nechte už toho srovnávání s iPhonem....iPhone není smartphone (jen featurephone) a je zaměřen na absolutně jiný trh.....
téměř každý telefon nad 3000 Kč má více funkcí než iPhone a spousta je jich spolehlivých naprosto dostatečně jako iPhone, který je navíc velmi velmi křehký...
LadislavM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 12:37:51

Citace:
iPhone není smartphone (jen featurephone)


Jako flame dobré, jako fakt směšné, protože v tom případě nevíte co ty termíny znamenají.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 12:58:53

no vidíš, minimálně půlka lidí si myslí to samé ;-)
jinak když je to smartphone, tak mi vysvětli, jak rozchodit:
widgety, microsd, mass storage, ...? proto feature phone ;)
já vím, že spoustě tohle stačí, ale spoustě taky stačí feature phone ;)
LadislavM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 13:19:06

Citace:
widgety, microsd, mass storage, ...


Ano to je to jediné čím můžete argumentovat. Mimochodem jste ještě zapomněl na Flash a vyměnitelnou baterii. Za sebe říkám, že kromě widgetů vše úplně zbytečné - nevyužil jsem to ani na telefonu, který to uměl.

Nicméně toto z telefonu smartphone nedělá. Ten v dnešní době definuje nadstandardní výbava typu GPS, kamera atd. a v první řadě programové vybavení a programové API, které umožňuje přidávat další aplikace.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-22 08:10:18

"jediná spousta", čím můžeme argumentovat :-D
ještě otevřenost, možnost volby, flash, baterii.....to je to jediné, čím můžeme argumentovat :-D
to jediné se mění v hromadu ;)
LadislavM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-22 10:50:10

To stále z iPhonu nedělá feature phone navíc otevřenost platformy a možnost volby už ani nemá nic společného s tím, do které skupiny zařízení patří. Pokud bychom váš výčet brali vážně, tak by jediné smatphone na trhu byly ty s Androidem, což je hodně fanatické tvrzení.

MicroSD - nice to have - mám 32GB telefon. Využívám velké množství jeho funkcí, mám na něm všechnu hudbu, všechny elektronické knihy + velké množství aplikací. 32GB jsem se nepřiblížil ani náhodou. Pokud bych na tom chtěl mít hodně filmů nebo hodně fotek, asi by mi 32GB začalo být málo, ale filmy na mobilu mi přijdou trapné a fotky se dnes stejně sypou na net. iPhone rozhodně neni jediný telefon, který MicroSD nenabízí.

Mass storage - nepotřebné - v době veškerých cloudů a uložišť naprosto nepotřebná věc. Když potřebuju přenést menší množství dat, jde to skrz Internet. Když potřebuju větší množství dat, tak se to do telefonu stejně nevejde ani kdyby měl MicroSD kartu.

Flash - nepotřebné - Apple nepíše vlastní implementaci klienta pro Flash a ta od Adobe způsobovala dlouhodobě nejvíce reportovaných problémů na Mac OS, takže od iOS se prostě nedostala a může za to v první řadě Adobe. Navíc v dnešní době je Flash nahrazován HTML5 + JS a důležité Flashové aplikace mají nativní aplikaci pro iOS.

Baterie - nepotřebné - ještě nikdy jsem u telefonu baterii neměnil a to ani u mobilů, které jsem měl kolem 3 let. Telefon morálně zastará dřív než ta baterie odejde. Jinak ta baterie se v iPhone taky dá vyměnit, ale jen v servisu.

Otevřenost - zajimalo by mě proč lidi tohle uvádějí jako výhodu pro uživatele, protože to je výhoda v první řadě pro OEM výrobce a vývojáře, kteří chtějí Android dále použít pro své potřeby.

Možnost volby - chci / nechci iPhone je taky možnost volby ;)
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-22 11:17:40

však jo, tobě stačí feature phone, děkuji za potvrzení

já mám v mobilu 48 GB a můžu mít až 2 TB na micro sd, až se začnou vyrábět ;)
LadislavM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-22 11:32:37

Ty si demagog. V tom případě je můj feature phone výrazně lepší než velký množství těch tvých smartphonů a to si protiřečí s tím co feature phone je.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-23 07:47:07

myslíš hezčí a plynulejší?
foxocs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 19:06:56
avatar
si zabiil na tweakovanie a podobne hovadiny tu máš pc alebo si ho jailbreakni ked nemáš cele dni na práci nič ine len sa šprtať v tvojom droide ...widgety a všetko to sa dá len treba vedieť ako na to ty "tweaker" ....ja to beriem tak že titulok nabáda na flame a záder typu iOS vs Android neni na mieste ....ako operačný systém v pohode ale iPhone treba porovnavať napr len so samsungom a nie s celou škalou telefonov a tam si vedie super navyše zisky mu môže cely samsung aj android tíško závidieť a tento telefon skonči aj pri tých 9 milionoch objednavok lebo si ho nebude mať kto za tie peniaze kupiť to už fakt radšej pôjdem znova do iphonu alebo nejakeho telefonu od sony ako do plastovej sra.ky ktorá je prehnane velká za 15-20 litrov a vydrží docela ho.vno na baterke ....
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-22 08:10:48

nene, na Androidu nemusím nic složitě nastavovat či rootovat, prostě to jde ;)
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 09:12:29
avatar
Vysvetlíte mi niekto prosím čo na tom škaredom guľatom telefóne vidíte?
Takýchto spotrebných telefónov sú aktuálne na trhu minimálne stovky, len tento má predpokladám zase väčší výkona...veď je to predsa potrebné na konvertovanie videa (kto by predsa nepracoval s grafikou na mobile ) a vyššie čísla v názvoch samozrejme...
sanjuro [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 08:40:58
avatar
toto mne momentalne tiez vadi na telefonoch, seru tam stvorjadra, neustale zvysuju vykon, miesto toho aby sa nasiel nejaky vykonostny standard, na ktorom by behali telefony rychlo a svizne a len kazdy rok to iste vydavat s novou technologiou a predlzovat tak cas vydrze telefonu.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 09:12:23
avatar
no veď práve, že tá výdrž je stále nemožnejšia a nemožnejšia, tak k čomu super mega výkon...ale tak keďže to vydávajú, tak je asi dosť blbcov čo to kúpi, čo si na vybitom telefóne s toľkými jadrami asi honia péro...

Nechápem prečo je to taký problém vyrobiť svižne fungujúci telefón - bez zbytočného výkonu a zameraný na výdrž. A hlavne robiť alternatívy s qwerty klávesnicami...nie každý chce písať na dotykáči!!!
JaM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 12:52:50

S3 podla testov na GSMArena.com ma citelnejsie lepsiu vydrz ako starsie SGS2 a SGS1... napriek tomu ze ma 4jadro a 4.8" displej... zvladne 10h 3G hovorov (nonstop hovor, nemylit si to s standby), 10h videoprehravania a skoro 6h web browsingu... malo ktory (ak nejaky) smartfon zvladne viac... (asi iba Razzr Maxx)
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 13:22:17
avatar
Ehm, môj 13,3" laptop vydrží viac web browsingu, takže to myslím nie je ani trochu v pohode... Nechápem ako môžu vydať už tretiu generáciu telefónu s výdržou horšou ako stredne veľký laptop...
JaM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 15:41:59

test web browsingu bol robeny standardne s bielymi strankami ktore spotrebuvaju viac energie koli Amoled displeju. Napr, starsi SGS2 mal vydrz 4h 20min pri rovnakom teste, takze necelych 6h je velmi slusny vysledok... navyse, mobil malo kto pouzije na 6h nonstop surfovanie, to uz skor ako videoprehravac niekde vo vlaku,ci lietadle..

no a porovnavat to s laptopom je kompletne mimo, toto je 133g zariadenie, nie 2kg laptop... 13.3" laptop si do vrecka nedas... no zopakujem ti to co skonstatovali redaktori ktori robili test - SGS3 je vydrzou na tom ovela lepsie ako SGS2 alebo SGS1.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 16:10:27
avatar
To nemyslíš vážne, či áno?? Veď práve, že porovnávanie s laptopom je kompletne mimo, lebo mobil by mal vydržať aspoň 5krát toľko čo laptop!!!
Takýto telefón si práveže vo väčšine prípadov kúpia iba nejaké dementné decká, ktoré sú väčšinu času na FaceBooku, takže ak sa na niečo bude využívať nonstop, tak to bude v prvom rade surfovanie na nete
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 18:05:21
avatar

To je celkem ostré vyjádření ne? Já znám několik postarších inteligentních lidí, kteří jsou například fanoušky Samsungu... Ti si to na fuc*book pořizovat nebudou :-)
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 19:58:35
avatar
Napísal som "väčšina", nie všetci
ehm, fanúšikovia Samsungu?? No niektorý ľudia sú ešte stará škola a pamätajú si na staré časy s celkom kvalitným Samsungom, lenže v dnešnej dobe sa bohužiaľ Samsung zaraďuje medzi čisto spotrebiteľské spoločnosti...bohužiaľ Verím tomu, že sa ale stále nájdu u Samsungu kvalitné výrobky, no mnohé sú robené na záručnú životnosť (prejdú dva roky a dva týždne a pokazí sa to).
JaM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 18:18:18

jasne...dementne decka bezne kupuju telefony za 15000Kc/600eur a pouzivaju ich len na facebook... len pre zaujimavost, u nas v praci je Galaxy S2 nejpouzivanejsi smartphone, Motorola Defy+ je na druhom mieste. v 30 clennom teame ma 8 ludi SGS2, 4 ludia Defy+ , 3x ihpone, 4x HTC Desire (S) atd... priemerny vek cca 28, takze ziadne dementne decka, vsetko network inzinieri... no a co sa tyka laptopov, tak pracovny Dell laptop na baterku len tazko vydrzi dlhsie ako 4h, so zapnutou wifi este menej... navyse, uz neraz som pouzil svoj SGS2 ako wifi router a pripajal sa nan z laptopu. SMartphony skratka maju vela vyuziti, no ten co v nich vidi len cosi na Facebook, spravi lepsie ak si radsej kupi nieco podla svojich moznosti...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 19:53:24
avatar
no s tým "deckami" som vyvolal zbytočný flame (bolo jasné, že tým vyprovokujem majiteľov tejto hračky), ale každopádne si neviem predstaviť čo užitočné s tým ľudia môžu robiť...typujem, že 95% času to slúži iba ako hračka a zabiják času...
Ja mám síce ASUS, ale sú aj Delly, ktoré vydržia raz toľko ako uvádzaš, aj keď netuším čo myslíš tým "pracovné" (že majú v popise "made it for work" ).
Wifi router alebo inak povedané myslím, že "hot spot" je funkčný už roky na mnohonásobne lacnejších telefónoch, teda je to snáď na každom smartphone na trhu, len samozrejme aby sa v prípade tohto Galaxy nevybila baterka skôr než v pripojenom laptope Nehovoriac o tom, že mobilný internet už má aj tak dosť delay zväčšovať si ho ešte s takouto atrapou wifi?? Nie dík, radšej si to pripájam káblovo, aj keď to bez problémov funguje aj na mojej historickej N900vke s Maemom.

Súhlasím, že tých možností vo využití smartphonu je veľa, ale nič sa nemení na fakte, že bez "šťavy" je to iba tehla navyše...to radšej používať Nokiu 3510i
Inak mne osobne je veľmi užitočný mobil aj ako navigácia, lenže stále je to o tom istom - všetko možné, čo koho dokáže napadnúť, dokáže každá z tých všetkých tehiel na trhu, lenže bez optimálneho výkonu a baterky asi ťažko...jediný kto toto z časti pochopil je Google s Motorolou, len škoda, že tá u nás nemá skoro žiadne modely a všetko lepšie ostáva v USA...
JaM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 21:04:33

moja bezna vydrz pri SGS2 je 2dni pouzivania - internet,email, aplikacie (ip subnet calculator napr ak sa mi nechce subnety pocitat v hlave,internet banking, kalendar, planovac uloh, zaznamnik/notes, translator, a samozrejme aj ako telefon.. vyhovuje mi vacsi displej na ktorom nemusim nic hladat a ktory ma dobru viditelnost aj na priamom slnku co splna Amoled a preto nechcem iny typ displeja. Dalej mi vyhovuje mat k dispozicii pristup k podstatnym suborom cez dropbox ci ine ulozisko, hlavne koli moznosti synchronizacie foldru s viacerymi pocitacmi. celkovo by sa dalo povedat, ze smartphone pouzivam vyrazne viac ako moj hlavny pocitac, ktory v podstate pouzivam len na hry a filmy ked chcem vypnut.. Smartphone pre mna znamena moznost fungovat bez toho aby som so sebou musel tahat notebook ci pocitac, v podstate vdaka Smartphone viem o veciach skor ako predtym a tak viem okamzite reagovat podla potreby, takze vela krat mi to usetri cas kedy sa musim pripajat do firemnej siete len koli veciam ktore viem poriesit na smartphone. Naozaj nemam potrebu hrat nejake hry,aj ked ta moznost tam je.

Pri mojom beznom pouzivani nabijam telefon kazdy druhy den. Podla testov, je SGS3 viac power efficient ako ostatne telefony, a v porovnani s SGS2 vydrzi o cosi viac. Pre mna ako uzivatela SGS2 je to podstatna informacia, kedze viem kolko vydrzi.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 21:53:36
avatar
uf, no keď to tak čítam, tak normálne mám chuť si ho vyskúšať aj keď si fakt nedokážem predstaviť, ako sa ti dá na ňom pohodlne písať...no asi je to fakt o preferenciách, lebo na väčšinu vecí, čo si spomenul, používam laptop. Tiež som dakedy toho robil ďaleko viac na mobile, lenže na takom zariadení sa to nedá nikdy robiť tak pohodlne ako na laptope a nenormálne to zdržuje. Napr. keď píšem na laptope, tak napíšem asi cca 400 znakov za minútu, zatiaľ čo na mobile si to ani netrúfam typovať
Ono to je tak - mobil si človek môže vytiahnuť kdekoľvek z vrecka a veľmi rýchlo a pohodlne, ale všetko na tom trvá oveľa dlhšie a nepohodlnejšie. Ja stále nosím so sebou smartphone, ale mám to skôr ako núdzové riešenie, lebo ma to nebaví stále pozerať do mobilu všade kade chodím, ale si radšej trošku vychutnám aj reálny svet a potom keď si niekde v kľude sadnem, tak za chvíľu spravím na laptope to, čo by mi trvalo na mobile celou cestou.
Ak ti to vydrží dva dni, tak to si na tom ešte celkom dobre a nemyslím si, že by si ho takto vychvaľoval, keby to bol taký zlý telefón. Vyplatí sa ale iba jedine niekomu, kto funguje takto ako ty, že väčšinu času nemá inú možnosť, ako si robiť veci na mobile a takto si cez deň na ňom veľa vecí porobíš. Ale pre väčšinu ľudí mi to príde ako poriadne prehnaný luxus taký vysoký výkon.
A ten dizajn rozhodne nikdy nepochopím, že či na ten už neostali peniaze a prepustili dizajnérske oddelenie, ale vyzerá to akoby súťažili o cenu za najškaredší dizajn
LadislavM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 09:31:49

V tom případě nesmíte koukat na otevřené platformy jako je Android. Váš požadavek může splinit pouze uzavřená platforma, kde výrobce OS udává s jakým HW je OS schopný pracovat. Bohužel díky konkurenčnímu boji s Androidem musí i uzavřené platformy tlačit HW dále, ale není to zatím tak nadoraz.

Princip Androidu je otevřenost vůdči výrobcům zařízení, která jim dává mimo jiné možnost si vymýšlet stále "nabušenější" zařízení, což je také jedna z mála věcí čím se telefony jednotlivých výrobců mohou skutečně lišit (další jsou SW nadstavby Androidu). Hon za vyším HW je aplikován bez ohledu na to, jestli ho OS a aplikace vůbec dokáží využít - viz. situace z minulého roku, kdy byly čtyřjádra na Androidu více méně k ničemu.

Samozřejmě otevřenost Androidu má i obrácený efekt, takže výrobci mohou dodat levné telefony se slabším HW.
sanjuro [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 09:29:04
avatar
vsak ano, nech si zvysuju vykon, ale aspon pri jednom z top modelov by sa vyrobcovia mohli usidlit na nejakom standarde a nemusel by to byt ani uzavrety system, ako napr. na pc jednoducho ak je aplikacia velmi narocna, nepojde alebo bude sekat atd.(aj tak predpokladam ze sa to tyka v drvivej vacsine hier).
LadislavM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 09:41:12

V první řadě výrobci nemají žádný důvod se na něčem dohadovat. Oni jsou konkurenti. Jediný kdo může něco takového prosadit je vlastník platformy a to u otevřené platformy jaksi nejde. Google by mohl přidat nějakou kategorizaci do svého certifikačního programu, ale tím by výrobce od své platformy paravděpodobně akorát odradil.

To co popisujete je podle mě ten nejhorší scénář. Pokud se z Android telefonů stane druhé PC, kde bude muset uživatel u každé aplikace dopředu zjišťovat, zda mu na ní telefon stačí nebo ne, tak to bude pro uživatele peklo. Uvědomte si, že telefon neni PC. Tady nevyměníte jednu komponentu za 3k, ale musíte vyměnit celý telefon. Bohatě stačí pokud budou aplikace rozděleny do kategorií "vyžaduje 1, 2 nebo 4 jádra". I tak se vývojáři budou snažit, aby jejich aplikace běžela na co nejvíce zařízeních, takže ta konzumní řada telefonů bude vždy udávat směr celé platformy.
sanjuro [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 14:19:46
avatar
No vidite, mobily nie su dektop a predsa tam portuju herne pc enginy a hry, co su vlastne jedine aplikacie, na ktore ma napada ze by sa mohlo stvrjadro v mobile hodit. Ale naco mi je na mobile akcna graficky vyspela pecka ked mi to vydrzi hodinu bez kabla? Navyse ked sa s mobilmi nic nerobi vtedy maju postacuju vydrz. Naco je nam potom vykon ked ho nemozme mobilne plne vyuzivat? Ked som s niecim nespokojny ako obycajny uzivatel tak vyjadrim svoju nespokojnost a nazor prostrednictvom komentarov a je mi absolutne u riti ci sa to firmam oplati ci nie, ja nikdy nepochopim biznisu dnesneho sveta, umyselnemu brzdenie pokroku, bohuzial. Pokial mi mobil nenasvieti pred oci dokonaly 50" obraz s rozlisenim 7k, tak ten mobil nepotrebuje stvorjadro, ale potrebuje hlavne vydrz.
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-22 13:05:18
avatar
zase vacsi prikon si chcel napisat?
Nexon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Telefon 2012-05-21 10:02:22

za cenu výkonného notebooku, marže Samsungu musí být z říše snů.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 10:47:34
avatar
Ten amoled displej bude dost drahý, ale zbytek těch plastů to bohatě vyrovná
r.mrazik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re 2012-05-21 10:41:39

SGS3 se neproda vice nez iPhonu5...
myslenka osazeni androida do jabka je blaznovstvi...
design S3 se mi nelibi,navic je to opet o neco vetsi a OSOBNE byla velka uz S2...
pouzite materialy take nic moc...a cena? obrovska...
nerikam,ze S3 zklamala,je to jen evoluce a jsem dost zvedav,s cim prijde Apple,protoze tam bylo vzdy neco noveho (a nebo to nove umeli lepe zapracovat a pak lidem prodat )
NavratilJirka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 12:33:49
avatar
Takovych iPhone killerů už bylo a skutek utek
jkiller [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 13:21:45
avatar
Take jsem zvedavy, jak se jim podari prekonat dosavadni record iPhone:

2011 - 72,300,000
Q1 2012 - 37,044,000


;-)
Papek_SVK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - velkost 2012-05-21 13:37:16
avatar
Ono je sice pekne, ze vyrobia supertelefon s tym naj, co je dnes na trhu dostupne, lenze s velkostou obrazovky, a tym zakonite aj velkostou telefonu, to uz akosi prehanaju. Uz S2 bola pomerne tehla, resp. padlo, kedze je tenky. Lenze toto je moc, takmer 14cm na vysku a 7 cm na sirku... to uz treba zastavit.

V tomto sa mi inak paci Lumia 800 a 900. Dva takmer identicke telefony, co sa tyka vykonu a vybavy. Komu je Lumia 900 velka, ma na vyber Lumiu 800. Osobne by som do 900 nesiel prave kvoli velkosti.
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 15:46:03

Přesně tak, dá se snad úspěšně předpokládat, že se Apple nenechá zblbnout momentální módou "větší=lepší" a nabídnou hiend i lidem, co mají normální proporce rukou.
foxocs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 19:12:41
avatar
da sa to využiť napr napojiš na telku a máš multimedialne centrum atd lenže to by museli dotiahnuť isté veci do konca nielen teoretizovať o tom čo ten telefon dokáže a skutek utek ....
Papek_SVK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-22 10:28:22
avatar
Multimedialne centrum, resp. ovladanie televizora a zariadeni v domacnosti ma Samsung celkom dobre vyriesene. Ci uz pozeranie fotiek, videi, zhasnutie obrazovky, alebo opacne, ked TV streamuje vysielanie do telefonu. Viem, je to uchylnost popzerat TV vysielanie na telefone, ale ma to prakticke vyuzitie, ked clovek robi veceru v kuchyni, pripadne si ide odskocit
Napr. taky Panasonic sa nechyta. Mam doma Panasonic plazmu napojenu na wifi a z telefonu viem oproti dodavanemu ovladacu pohodlnejsie vkladat text, ked chcem ist na youtube. Teraz pribudla este jedna feature, a to prehravanie fotiek z telefonu, lenze je to vsetko priserne pomale.
gumojd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 16:55:26
avatar
Před deseti lety byly telefony velikosti cihel, poté začal trand vše zmenšovat a teď se to zase otáčí a vše se dělá obrovský. Osobně, pro mě je telefon na sms, volání, občas wifi a GPS. Nic víc tam nepotřebuji. To že můj telefon stál 4000 a kamošův 15000 a jediný co to umí navíc je, že se mu tam nesekají angry birds mě přijde jako dost předražená sranda... Ani můj stolní počítač, na kterém hraji hry nestojí tolik, co tento telefon. Nejsem zrovna bohatý, ale nevím, proč bych měl platit za něco 3x ceny, když mi to nedokáže nabídnout nic nového, oproti mému obyčejnému smartphone za pár tisíc. Ne opravdu, řekněte mi jediný důvod. Hry s lepší grafikou neberu jako důvod, už jen proto, že ovládání FPS na mobilu je peklo.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 19:54:02
avatar
Jo, tak u mě sice neskončí, ale to neznamená, že by za nic nestál
DEXTERczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 20:47:17

Citace:
Jo kdyby měl iPhone Android, bylo by to o něčem jiném. Ale takhle je to spíše Apple iOS vs Google Android.


Ještě že to tak je, nedovedu si představit tu neoptimalizovanou prasečinu na iPhonu..
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 21:17:21
avatar
neopatimalizovanou? to by s tebou majitelé iPhone 4S po jeho vydání asi moc nesouhlasili .... tam toho bylo neoptimalizováno až až. Nedělejme z Androdiu nepoužitelný systém, vždy záleží na konkrétním výrobci, jak to vyladí, třeba u Samsungu si zrovna stěžovat nemůžeme. Mám na S2 nový Andoroid 4 a všechno jede jak má.
DEXTERczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2012-05-21 21:32:39

Ať chceš nebo ne, Android není optimalizovanej pro určitou značku/typ telefonů. Ani zdaleka nemůže využít potenciálu HW kterej se do těch telefonů cpe..
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 21:41:09
avatar
ať chceš nebo ne, to co říkáš není pravda ... třeba Samsung (i nozí další) si Andorid pro své telefony upravujía vše je optimalizované. Takže prosím zanech flame. Není to pravda co říkáš.
LadislavM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-05-21 23:38:19

To je pravda, ale má to i stinou stránku. Výrobce si systém upraví, címž vytvoří novou verzi systému, která už nemusí být "otevřená" a uživatel je tak závislý pouze na výrobci a jeho libovůli, zda poskytne upgrade OS na novou verzi nebo ne.

Pokud výrobce upgrade nevydá, můžete doufat, že upgrade připraví XDA Developers. Takový upgrade už není operace pro běžné uživatele a pravděpodobně tím přijdete o ty úpravy a optimalizace. Obzvlášť na začátku rozmachu Androidu na to výrobci (zdravím HTC) pěkně kašlali.
ucho1212 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - zbytocne 2012-05-21 23:08:18
avatar
Ako to tak citam tak kopa ludi sa cuduje ze na co robia take drahe telefony ztakim vykonom .... a co s tym ludia robia
No povedal by som ze to iste ako z nejakym drahsim autom. Na co supervykonny motor aj tak musime ist iba 50/90/130 tak na co je tachometer do 300+ ? A zere to litrou a litrou toho benzinu ... kolko ludi by take nanic auto chcelo ?
A to iste je u telefonoch, PC, TV ......

Neni tazke predat ked to ludia chcu.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Úterý, 30 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 926x
Komentářů: 5
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Pátek, 26 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1520x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2261x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2002x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1328x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1308x
Komentářů: 1