Google uvedl Android 3.0 Honeycomb – systém pro tablety a konkurenci pro Apple a jeho iPad Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 07 únor 2011
altAndroid 3.0 je zde, systém navržený výhradně pro tablety je klíčovou platformou pro konkurenci iPadu.

 

 

 

Ačkoliv už dlouhou dobu slyšíme ze všech stran od různých výrobců PC, že mají tablety a že se má Apple na co těšit, doposud v podstatě žádný z již dlouho předváděných přístrojů nebyl pořádně uveden na trh. Výrobci totiž čekali na vhodnou SW platformu. Původně se počítalo s nějakou odlehčenou verzí Windows 7. Microsoft ale zklamal a tak se muselo čekat dál. Čekalo se na Android 3.0, který na rozdíl od Android 2 je koncipován právě na tablety.

Google oficiálně Android 3.0 s označením HoneyComb představil a tak již skoro nic nebrání, začít v následujících týdnech a měsících uvádět výrobcům tablety na trh. Samotný Android 3.0 je jasně přizpůsoben větším rozlišením tibetů. Vylepšen byl například Multi-taksing. Přepracované je základní rozhranní a navíc umožňuje různé nastavení a přizpůsobení. Díky větší úhlopříčce mohl Google nový Android 3.0 mnohem lépe optimalizovat a aplikace a všechna okna poskytují lepší přehled.

Android 3.0 je plně optimalizován pro dvoujádrové procesory ARM, nabízí řadu nových funkcí a vylepšení a je to přesně to, co jsme od Androidu 3.0 pro tablety čekali. Google samozřejmě bude muset ještě zapracovat i na aplikační podpoře, systému nákupu aplikací a vůbec aplikacích pro pady, ale lze očekávat, že to během několika měsíců bude mít všechno v kupě a Android 3.0 se povede na vlně popularity. Vzhledem k obrovskému množství různých tabletů na něm založených rozhodně o zákazníky a uživatele mít nouzi nebude. Android 3.0 bude během několika málo měsíců na kvalitních tabletech vážnou konkurencí pro Apple a jeho tablet a vzhledem k tomu že se neomezí jen na jeden model jednoho výrobce, je docela jasné, proč analytici hovoří o tom, že do konce roku Android předběhne Apple iOS i na poli tabletů. Android 3.0 je tedy zde, nepřináší žádné velké překvapení, nic nečekaného, ale to snad ani nikdo neočekával.

(prohlídka Android 3.0)

(oficiální představení - má to 52 minut ;) )

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 06:33:21
avatar
Škoda těch Windows, větší možnost výběru systémů by byla dobrá.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 07:13:11

windows je neflexibilní dinosaurus, od něj nic nečekáme....a když něco novýho udělá, stojí to za houwno (WP7)
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 08:53:12
avatar
Ale tady je řeč o Windows 7, ne o mobilním OS.
domino2301 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 09:52:35

to je pravda, neviem prečo Microsoft, neupravil WindowsCE na systém ktorý potrebujú tablety. WindowsPhone7 je nepodarok len preto lebo ho Microsoft orezal na kosť čo bola chyba (teraz by už mohli mať teoreticky 2-krát viac zákazníkov). Naproti tomu Windows7 je veľmi podarený systém, ktorý však trpí ešte stále trvajúcou vládov XP, ktoré mu nedovolí sa rozvíjať tak ako na to má potenciál.
Windows7 by bol parádny systém, ale všetci vývojary software vedia, že XP je stále najviac využívané a preto natívne Win7 aplíkácie nevidíme. V tomto ma Linux výhodu, lebo tam si človek aktualizuje všetko a je to bezplatne.
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 11:47:32

Protože WindowsCE je takový Metuzalém, že v životě neslyšel o ničem z dnešního standardního HW. Aby to bylo použitelné, musí se to celé napsat znovu. A všichni víme, jak mu mobilní OS j"jdou od ruky...".
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 15:59:29
avatar
To je fakt, nedávno se hovořilo o přepsání Windows pro ARM. Ale než to bude hotové, Intel možná dotáhne Atom co se týče spotřeby a výkonu na úroveň ARM a to přepisování Windows se ukáže jako zbytečný.
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 17:03:18
avatar
Navíc je OS o aplikacích, takže ARM verze windows bude celkem k ničemu, když nebude mít základnu aplikací.
mimi.vx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 23:02:00

ono to neni ani tak o prepsani ... win32 api jelo asi na 6 platformach ...

spis o pripraveni na preklad pro novou architekturu ( par veci musi byt v asembleru te architektury ) , odstraneni a prepsani x86-64/x86 harcodnutych blbosti ze zdrojaku a dost o testech a nasmlouvani ci vytvoreni zakladniho baliku aplikaci ,,,
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 11:53:42

a já snad řekl, že se bavím o wp7? to byl příklad na "novou věc"
všiml sis slova "windows" v mé větě?
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 15:56:20
avatar
Zmínil si je v závorce na konci příspěvku, tak sem si to holt špatně vyložil.
Jinak co sed týče flexibility, tak ta se u Androidu dá taky zpochybnit. Vždyť tablet s ARM je jenom takový přerostlý mobil.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 16:26:32

přerostlý mobil?....a co bys na tabletu chtěl ještě dělat?
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 18:21:13
avatar
Nechci kritizovat tablety, jenom jsem chtěl poukázat na jejich podobnost se smartphonem a nazančit že s flexibilitou Androidu to není až tak slavný, stejně jako s Windows.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 20:25:03

flexibilitou??? tak co ti na tom chybí, co to nezvládá??
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-08 14:29:45
avatar
O čem se tu vlastně bavíme? Vrátím se k původnímu příspěvku. Nevidím důvod, proč by nemohly být sedmičky nasazeny na tabletu. HW konfigurace, kterou obsahuje i běžný netbook, tedy 1,66 GHz CPU a 1 GB RAM tenhle systém v pohodě utáhne. Dotykový vkládání je obsaženo už v základu. Co podle tebe brání nasazení na tablety? V čem je neflexibilní? Uznávám, že Android lze nasadit i na platformu x86, kdežto Windows momentálně jenom na tu, ale to je jenom jedna známka větší flexibility oproti Windows.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-08 19:37:12

už se nepotřebuju vrátit k tématu, jen mě zajímá, co myslíš tím, že Android není flexibilní....co nedokáže?
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-09 14:53:55
avatar
Já jsem řekl, že Android NENÍ flexibilní? Já ten systém neznám natolik, abych mohl vyjmenovávat jeho nedostatky, ale o tom se tady vůbec nebavím, protože se nebudu bavit o něčem, na co nejsem odborník. Já se tady celou dobu snažím říct, že Windows (zejména 7, Visty v žádném případě) nejsou pro nasazení na tabletech o nic méně vhodné než Android!
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-09 17:44:08

"Jinak co sed týče flexibility, tak ta se u Androidu dá taky zpochybnit"

ještě se budeš ptát, cos tvrdil?
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-09 19:45:39
avatar
Citace:
Jinak co sed týče flexibility, tak ta se u Androidu dá taky zpochybnit. Vždyť tablet s ARM je jenom takový přerostlý mobil.

Ta druhá věta je taky důležitá. Ta se ti do clipboardu nevešla? Když nasadím Android na dvě zařízení se stejnou platformou, tak na tom nevidím nic flexibilního. Abych byl nestranný, tak je to stejný jako Windows a nasazení buď na stolní PC nebo přenosný zařízení s Atomem.
To máš takový problém to pochopit, nebo se špatně vyjadřuju?
Pro jistotu dodávám, že se bavím o flexibilitě z hlediska nasazení na platformy, ještě tu může být flexibilita z hlediska uživatelského, ale o té já se nebavím, proč, to už jsem napsal výše.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-10 06:48:35

už nám konečně prozradíš, co pro tebe znamená "neflexibilní"? víš vůbec, co to slovo znamená? Nebo jen tak plácáš prázdnou slámu?
co je pro tebe flexibilita z hlediska platformy? to chceš Android na servery??
víš vůbec, na co je android zaměřen? chceš Android do vesmírných družic? na co ti android nestačí?
konkrétně!
jinak prostě meleš nesmysle
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-10 15:27:30
avatar
...přizpůsobivý? Servery sou už dost velký sousto, ačkoli ty mě vůbec nenapadly. Android se zatím předvedl hlavně na výkonově nenáročných zařízeních - smartphony, netbooky a teď se uvádí na tablety. Ještě nějaký otázky? S flexibilitiu sis začal ty. Já od začátku poukazuju na možnost nasazení Windows na tablety a srovnávám tuhle možnost s Androidem. Ty jenom překrucuješ moje slova a snažíš se mě zatlačit někam kam já se zatlačit nehodlám.


EDIT: a abychome se vyvarovali dalšího nedorozumění tak "neflexibilní" (jak ses původně ptal) je opak "flexibilní", tzn. "nepřizpůsobivý".
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-10 20:51:06

1) já začal, a co je tohle?
"Jinak co sed týče flexibility, tak ta se u Androidu dá taky zpochybnit."

to jsi vážně tak hloupý?

2) výkonově nenáročný? tobě 2xARM +tegra 2 připadá výkonově nenáročný? z nevědomosti lžeš

3) Android funguje i na ATOMu.....tím funguje i na výkonných PC, ale chápeš vůbec smysl Androidu? Nechápeš, bo bys nepsal takový nesmysle
Anonymní  2011-02-10 21:32:02

1) Vrať se laskavě o pár řádek výš:
Citace:
windows je neflexibilní dinosaurus, od něj nic nečekáme....a když něco novýho udělá, stojí to za houwno (WP7)

2) U PC si jako standard představuju spíš něco jako architekturu Core, a ta je jak jistě uznáš výkonově někde jinde.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-11 06:03:47

1) za tím si stojím
2) stále neodpověděl, v čem není Anroid flexibilní, když dokáže běžet na čemkoliv...jen prostě ho na to nenasazujou, bo není potřeba...lidi to tolik nepotřebujou na obyč PC
3) na "core" nebo AMD umí Android také běhat
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-11 06:33:25
avatar
To předtím jsem psal v IE9, nevím, proč se mi nezobrazila ikonka.

Nechci ti brát názor že Windows jsou neflexibilní dinosaurus. Jenom jsem reagoval na tvůj příspěvek a tvrdím že Win 7 jsou taky vhodný na nasazení na tabletech.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-11 12:06:25

windows jsou neflexibilní....vůbec si nedokážou poradit s napájením, takže pro tablety ještě nejsou, bo prd vyrdží, a to měli času dost
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-11 15:34:23
avatar
Shcémata napájení ve Windows ti nestačí? Netbook s Atomem a XP vydrží cca 8 hodin, a to je nějakej zastaralej systém. Problém je tedy v HW a ne v OS.
Ono je třeba se v tom systému trochu pošťourat a zjistíš, jak moc si ho můžeš přizpůsobit. Ale většina lidí to nedělá, ne že by to bylo tak složitý, ale jsou prostě líní.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-11 06:35:58
avatar
To že Android může běhat např. na Atomu jsem zmiňoval jako výhodu oproti Windows už výše.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-11 15:05:40

takže se třeba nakonec shodnem
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-11 15:38:15
avatar
Tak uznej, že Windows nejsou špatná volba pro tablet a já uznám, že Android jde s možnostmi rozšíření na různé platformy dál než Windows (ačkoli něco v tom smyslu jsem už napsal ).
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-11 17:14:48

windows je špatná volba na tablet....není tomu uzpůsoben, neřeší dobře napájení

Android naproti tomu můžeš použít všude
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 07:46:56
avatar
Jak nemam rad apple, tak googlu strasne fandim, ackoliv me trochu mrzi pomalost vyrobcu, kdy zatim zadny z mobilnich vyrobcu neposkytl update na gingerbread, a 3ku na jednojadrovej mobil asi nedostanem ani neofiko cestou...
Casper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 08:26:33
avatar
S těma prognózama o předběhnutí Apple bych byl opatrný, neviděl bych to tak růžově Ale každopádně nový Android vypadá zajímavě a jsem zvědavý jak to zamíchá s trhem
2MATRIX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 08:58:29
avatar
onedlho bude predstavený iPad 2 a to zas vytre vsetky tieto tablety a zas budu rok dohanat apple ako doteraz a potom bude zase ipad 3 Ten kto chce brutalne rychlý,optimalizovaný,z najlepsou sw podporou na svete kupi si len to prave a to je iPad.Android po funkcnej strake nikdy apple nepredbehne ani ked sa roztrhne
dumar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 09:17:07

Jo a ted tu o cervene karkulce....
domino2301 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 09:57:16

no nebol by som si taký istý. iPad so svojím iOS je dosť obmedzený a nemá také možnosti ako android. Základný problém nastane v pamäti a jej správe, lebo iPad nemá podporu pamäťoviek ani mať nebude, lebo sa Apple bojí, že sa ukáže skutočná slabina ich prístrojov a to je slabý výkon.
Naproti tomu budú všetky tablety s Android 3.0 natívne 2-jadrá s minimálne 768MB RAM čo strašne pomôže aplikáciám a nebude ani problém vložiť si tam 32GB pamäťovú kartu čo ocení veľa zákazníkov.
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 11:51:09

Tak pohádka o slabém výkonu je skutečně k pousmání. Co se týče RAM, ano, iPad by mohl obsahovat více (2ka bude), nicméně rozhodně se nejedná o nic závažného, omezení jsou možná cítit u zpracování videa apod., což je stejně pro tyto zařízení dost marginální záležitost. Absence výměnných pam. karet mrzí, ledasco by se zjednodušilo.
Trochu mě ale děsí skutečnost, že společnost zase sklouzává do honby za MHz apod., co jsem myslel, že je již za námi.
domino2301 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 14:26:48

uvidíme ako to dopadne
2MATRIX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 12:57:04
avatar
ipad že má slabý vykon? ipad aj keby mal o polovicu slabší hw ako android tak je stale rychlejší a z lepší odozvou ako android,a ipad rozhodne slabý hw nemá,pametová karta je ipadu uplne na velké h,má až 64GB pamete co nemá ziadny android!Ak maysliš vyhodu presuvat subory z karty do ipadu to je tiež nanič lebo ipad je previazaný z itunes a ten ti ponuká vsetko od vymislu sveta.proste to je to najlepsie a co apple len tak mat nebude,že ja nepotrebujem vsecky ti zbytocnosti čo mala už nokia N95,mam 3G wifi a itunes resp.appstore,a to mi vsetko dokonale nahradí,mam hudbu,hry,filmi,app,el.knihy,el.časopis a vsetko 100% optimalizované narozdiel od druhých platforiem,to je lepšie ako mat vstup na kartu,alebo infraport a mat "pocit" ano mam to a pritom skoro nepouzitelne
domino2301 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 14:23:59

vieš, jediné čo pomáha iOS v lepšom chode hlavne to že nemusí byť upravený pre rôzny druh hardware. Narozdiel od toho je Android všestranný systém, ktorý sa teraz len rozvíja, ale aj tak má svojich fanúšikov (ja medzi nich nepatrím, ja mám Symbian).

Chcel by som vydieť ako by Android bežal na iPade, alebo ako by iOS bežal na Disare HD, resp. Galaxy S
elesde [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 18:32:38
avatar
Lenže sa tomu vôbec nerozumieš. iOS je natívny systém, ktorý je napísaný pre ARM a beží na tom celý systém. Kdežto Android chcel byť multiplatformný a tak urobili to, že zobrali ARM Linux kernel, na to urobili vlastnú nadstavbu, ktorá spúšťa programy v jave. Takže v podstate je to niečo ako PC, na ktorom ti beží XMBC a pod. Systém ako taký je síce napísaný normálne natívne, ale padá to na tých aplikáciách. A ak zoberie v úvahu, čo je java za jazyk, tak to moc svižné nebude, že? Nehovoriac o tom, že Android je skôr roztrieštený, pretože každá aplikácia môže aj nemusí bežať pod určitým telefónom. Takže v podstate beriem všetkými 10 iOS pretože tam ide skoro všetko, nestarám sa, či môj výrobca vydá update a podobne. Proste je to komfort, kdežto Android je často spojený s ladením (Custom ROM, root, úpravy) a pomalosťou (aplikácie, časté FC).
domino2301 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 22:23:57

jasne iOS je o tom, že Apple kontroluje všetky aplikácie na ich systém a preto je to svižné.
Android je naozaj postavený na Androide, ale rovnako ako na iOS sa preňho dajú natívne napísať aplikácie v jazyku C (neviem či tam nie je aj podpora C++). A Java je celkom zaujímavý jazyk ktorý sa dá použiť pri jednoduchých aplikáciách oveľa jednoduchšie ako C++.
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 22:49:28

Mno android je s kazdou verzi porad lepsi a lepsi (jenom meli vidat jako prvni verzi az 2.2) a srovnani o ktery se tu snazis je android za 6k proti iOS za 15k. Drazsi legrace na androidu typu Droid, Nexus mi pripadaj rychlejsi nez Iphone.

Java, koho zajima java (i kdyz nevim jestli u androidu se o tom da mluvit jako o jave) na Androidu muzes aplikace psat v c/c++ a kdyz by te to popadlo tak klidne v ASM.

Vis vubec co je kernel? a co operacni system? v tom tvim iOS je nejakej kernel taky a prostredi ve kterym delas je stejna "graficka nadstavba" jako ta na androidu.

Multiplatformnost? To osetruje market stejne jako u Applu. Pokud to tvuj telefon neumi market ti to nenabidne. Jako na starsim iphonu nedostanes nektery novy aplikace na androidu je to to sami. A dobre navrzeny programy behaj takrka na vsem.

Vsechny problemy o kterejch mluvis jsou ze 4 duvodu:
1) Android se zacal pouzivat ve stadiu kdy bylo jeste moc brzo.
2)Chaba podpora od nekterych vyrobcu. (prevazne neschopnost napsat spravne fungujici linuxovy ovladace pro starsi HW na kterym vydavali hracky s windows mobile)
3)Srovnavas uplne jiny cenovy kategorie u telefonu za 15k neni s podporovou moc problem.
4)Moderska komunita. Spousta lidi co poradne nevi co dela narootuje, zkousi novy romky a pak jim to kravi. Kdyz si s rootem prepises identifikaci telefonu na marketu a cpe ti to aplikace pro blbej HW to je pak tezky.
domino2301 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-08 08:20:46

pekny prispevok, za ňho by som ti dal aj desať prstov hore. Konečne niekto kto tu nepíše len tak ale aj prevdepodobne trochu programoval tak vie o čom hovorí.
mimi.vx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 23:07:35

nevim nevim ... zaprve dalvik je dost rychly + JIT ..
a java sama o sobe moc pomala neni ... povest o jeji rychlosti vytvorilo "genialni" GUI od sunu .. -> AWT a SWT
uni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-08 10:03:33

Ad výkon. No nevím, když na iPodu Touch 4th dám vyhledávat a to samé udělám na HTC Desire Z (2x dražší zařízení-GSM) tak rozdíl ve výkonu je....propastný. Ve prospěch iPodu (vyhledávání v obsahu zařízení). A to jsem v Desire omezil hledání jen na kontakty. I tak tragédie. Obdobně vidím rozdíl ve hrách (a to má iPod/iPhone vyšší rozlišení). Takže s tím výkonem Androidu.... Je třeba porovnávat realitu, ne triangly...
viperman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - omg.. 2011-02-08 16:07:17

iphone a ipad ci ipod moze byt fajn ale za tie prachy si kupim 2 zariadenia s androidom ak apple nezmeni cenovu politiku tu v europe tak dovi u mna to iste plati o imacoch, kupovat drahy hardware nema vyznam ked to za pol roka, ci rok pomaly strati polovicu ceny, peniaze as daju minut aj na nieco uzitocnejsie...
digiman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 10:01:06
avatar
byl jsem rozhodnut že se iPAD koupím abych se nemusel tahat s NB ale zjistil že do firemní sítě se jedná zatím o nepoužitený zařízení tak tedka čekam na drioda 3 a kloudnej tablet na něm
NavratilJirka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 10:29:55
avatar
Souhlasím s tvým příspěvkem...po uvedení iPadu 2 budou zase ostatní dohanět to s čím přišel iPad2
mimi.vx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 23:09:43

ee ... stejne jako u iFounu ... prvni verze celkem good ... dalsi jen postupne male updaty za mnoho penez
KyBoSh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 10:17:09

to se někdo má...stačí vlastnit youtube a hned si tam člověk může uploadovat takhle dlouhý videa xD
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 16:29:35
avatar
Android 3.0 vypada na velmi zajimavy system a verim, ze se uchyti ve vetsi mire.
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-07 19:01:51
avatar
Souhlas Andoid je fakt super škoda že není tak rozšířený jako okna.
domino2301 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-08 08:29:20

neporovnávaj hrušky z jablkamy.

Android je mobilný OS, pre menej výkonné zariadenia na platforme ARM, narozdiel od toho Windows je systém pre výkonné počítače.
Je pekné, že sa android tak rozbehol, ale nepáči sa mi na ňom ešte rada školáckych chýb, ktoré ho pre mňa zatiaľ robia nepoužiteľným (naďalej ostavám pri Symbiane).
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-02-11 06:28:44
avatar
Chybka, tenhle příspěvek tu neměl být.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Úterý, 30 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 884x
Komentářů: 5
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Pátek, 26 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1493x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2252x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1996x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1325x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1305x
Komentářů: 1