NVIDIA má zájem o VIA – Procesory VIA pod značkou NVIDIA Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Sobota, 28 březen 2009
alt NVIDIA projevila zájem o investici do VIA. Že by konečně vzájemné pochopení situace obou společností?

 

 

V současném světě IT se nedá utajit téměř nic. Podle zahraničních zdrojů NVIDIA projevila zájem o Investici do společnosti VIA a to ve výši kolem 100 milionů dolarů, za což by získala 300 milionů akcí společnosti VIA. NVIDIA s VIA už před nějakou dobou koketovala, mezi oběma společnostmi (konkrétně NVIDAI a VIA S3) existuje již licenční dohoda od roku 1999, která se vztahuje na grafické karty S3. NVIDIA má prý zájem na nějakých dalších technologiích VIA a to jak grafických (možná technologii DX10.1, kterou nejnovější S3 grafiky už nějakou dobu mají a NVIDIA pořád ne), tak hlavně procesorových i čipsetových.
Zpráva opravdu není až tak překvapivá, protože NVIDIA v současnosti čelí narůstajícímu tlaku komplexních platforem AMD a Intel. Zatímco AMD jí tlačí do nezáviděníhodné pozice na grafickém trhu a na své platformě na poli čipsetů ji v podstatě nechává umřít na nezájem, Intel s NVIDIA čipsety i grafikami na své platformě do budoucna moc nepočítá a dává to jasně najevo. NVIDIA zoufale potřebuje vlastní platformu a tedy i x86 procesor. Ten se rozhodla vyvinout, ale samozřejmě to nebude hned a zadarmo a v žádném případě nebude tento procesor moci soupeřit s běžnými procesory AMD nebo Intel. NVIDIA navíc nemá zdroje na vývoj konkurenceschopného procesoru. NVIDIA je podstatně menší než AMD nebo Intel. A vlastně by ani AMD nemělo proti Intelu moc šancí, kdyby AMD výrazně nepomáhalo IBM, které stojí za mnoha technologiemi AMD. NVIDIA nemá pro vývoj procesoru vhodné podmínky a tak hledá, jak nějaké ty technologie získat. VIA se přímo nabízí …
Sice se všeobecně má za to, že NVIDIA nemůže VIA přímo koupit, protože by licence X86 společnosti VIA automaticky se zánikem VIA zanikla, nicméně o tom, že by NVIDIA nemohla část VIA získat, se obecně tolik nepochybuje. Překážkou v tomto směru nebyly ani tak finance, jako fakt, že v čele VIA stojí mimo jiné i jeden z nejbohatších lidí na Taiwanu a ten až doteď nějaké akvizice odmítal, jako nepotřebné. Nicméně VIA aktuálně naznačila, že možné změny v tomto směru bude projednávat na schůzce akcionářů na konci června.
VIA totiž pomalu upadá a současná krize rychlost ztrácení pozic ještě akcelerovala – na grafickém i procesorovém trhu zabírá tak malou část, že se není téměř o čem bavit. VIA nemá v současnosti výhledy příliš růžové a tak spolupráce s NVIDIA, která na tom samostatně z dlouhodobého hlediska je,nebo by brzy být mohla, podobně, mohla být poměrně zajímavou, ale také jedinou alternativou do budoucna. NVIDIA, která je zatím podílově silná na grafickém trhu, ale trpí díky všeobecnému poklesu zájmu o grafiky, i snižující se průměrnou cenou grafické karty, pro což nemá aktuálně příliš dobrou nabídku. Do budoucna také nemůže počítat s tak velkou podporou na platformách Intel nebo AMD, které mají ve všech oblastech jejího působení vlastní zájmy. To vše ji enormně oslabuje. NVIDIA tak musí získat vlastní platformu a VIA takovou má. VIA ji ale není schopna prosadit proti konkurenčnímu Intelu a AMD a to ani tam, kde se výkonově ukazuje jako lepší. Společně by ale NVIDIA a VIA mohli vytvořit sice menší, ale kompletní a technologicky poměrně silnou platformu. Samostatně by to s nimi do budoucna nevypadalo příliš růžově a vlastně úzká spolupráce je asi tou jedinou alternativou, jak přežít a zvrátit tak nepříznivý vývoj, kdy uzavírající se komplexní platformy AMD a Intel prostě získávají stále více …
Sbližování NVIDIA a VIA je logickým vyústěním současné situace a pravděpodobně k nějaké dohodě dojde. NVIDIA a VIA už spolu jednali dříve, ale dojednali jen nějakou okrajovou spolupráci. Hospodářský vývoj ve světě ale donutil evidetně obě společnosti o společné budoucnosti a koexistneci opět vážně uvažovat. Nedivíme se ...

Zdroj: Xbitlabs.com

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-28 15:35:42

By se pak mohli jmenovat nVia. Jinak ta zpráva není vůbec překvapivá, už je spíš ohraná, dokud spolu něco doopravdy neukutí, tak neuvěřím.
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-28 18:18:59
avatar
souhlas, dejme tomu, že teď začnou dělat na nějakém společném projektu... kdy budou hotové první kusy? za tři roky?
Panzer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ano, ohraná zpráva 2009-03-29 23:11:30
avatar
zato kdyz jsem posilal DDmu clanek o tom, ze se suska, ze IBM koupi SUN inc. tak to nic. Pritom v treba v oblasti serveru, ktere tvori pekny kolac prijmu i treba Intelu by to byla docela zajimava novinka, nez porad cist ty same zpravy asi jsem minoritni ctenar, no. W giganti IT a nic, natoz sirsi souvislosti.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-28 16:27:47
avatar
NVIDIA je mnohem menší než AMD? Tedy dnes opravdu perlíš Tos také někde četl?
cch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-28 20:08:17
avatar
ostatně i to v závorce o dx10.1 nedává příliš mnoho smyslu s přihlédnutím na to že dx10.1 od nv neuvidíme a nv bude pokračovat až na dx11
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-29 00:25:52
avatar
tak srovnej počet zaměstanců ;)
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-29 09:36:39
avatar
))) Mám to chápat tak, že továrna na skleněné korálky o 20 lidech je větší firma než jaderná elektrárna kterou obsluhuje 7 lidí?

V tom případě zdaleka největší firmou na světě je Jednotné zemědělské družstvo Peking-venkov
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-29 09:54:07
avatar
chápej to jak chceš, myslel jsem to v návaznosti na ty zdroje právě ve srovnání počtu zaměstanců ...
Panzer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2009-03-29 23:23:08
avatar
no, tak to bychom měli na zaměstnance, teď prosím, abys DD uvedl Obrat, podíl na trhu (stačí GPU/CPU) a taky rozdíly obou firem vyrobni/nevyrobni a vyjde docela jiný závěr, a to bylo jen pár kategorií.

Jak říkal Churchill, nevěřím statistice, kterou si nezfalšuji sám takže na zaměstnance možná ano, ale co zbytek?

EDIT: DD napsal "chápej to jak chceš, myslel jsem to v návaznosti na ty zdroje právě ve srovnání počtu zaměstanců ..."
Tvůj članek ale hovoří v kontextu o technologiích a možnostech firem, o počtech zaměstnanců tam není ani zmínka...DD, než mi vysvětlíš, že tam hledám něco, co tam není, tak to radši nechej bez komentáře. Díky.
Flyer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-28 16:39:28
avatar
nVIAdia . Ona VIA není zas tak špatná jak si mnozí myslí - to že se na tom nepaří Crysis ještě neznamená, že je to nepoužitelný. Bohužel je ale až třetí. S procákem nvidie to bude tak že VIA jim bude dodávat svůj VIA C7, kterej bude mít na krabici přesně tohle: Nvidia "realy NEW" processor GTX777 ATOM killer. Samozřejmě nesmí chybět nálepky jako kickass GPU ready, give us your money atd.
Flyer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-28 16:36:10
avatar
No to by to mohlo bejt rovnou VIAdia - tzn. dietní VIA = poloviční výkon za stejnoucenu = Nvidia
Flyer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-28 16:47:33
avatar
Samozřejmě si dělám srandu nemám nic proti NV, ale už by bylo načase uvíst něco opravdu novýho (ne "novýho"). Mam VIU rád proto se bojim, že by jí mohla NV "marketingově zkazit"
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-28 20:55:22
avatar
to krasny ze si dnes tak vtipny, ale kvuli cemu si to nehodil do jednoho prispevku a musis psat 3 takle za sebou?
MobyDict [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-28 16:37:00
avatar
hele ,,,to bude jenom nejaky low end ze? urcite budou mit i nakou jeste killerotejsi verzi,,hehe. napr super maxi power surprise, anebo killer of all shit cpu on this planet in one CPU. nberte me vazne,,,tojhle je jenom sranda.

ale kdys ze to tak vezme, VIA fakt neni spatna, tak kde se pouziva bohate staci a technologie ma v celku na urovni, jen proste to neni to co ma AMD nebo Intel. takze zaostava a krom toho , kdyby meli reklamu jak intel vsude, tak by to bilo jiy kaffe,,,njn ale rozpocet by nechalo jenom na reklame asi celej.

mno jak se rika, kdo ceka , ten se docka. takze casem uvidime.
Flyer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-28 16:49:08
avatar
To že VIA nemá žádný killer procáky neni tim, že by nechtěla ale je pro ni výhodnější se soustředit na low řešení se kterýma po krůčkách má úspěch, těžko by se jí v mainstreamu nebo vejš soutěžilo s INTELem nebo AMD, ale v low endu ma relativně od nich klid. Myslím si že v týhle části trhu má S3 a VIA nejvetší šanci mít úspěch.
MobyDict [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-28 17:02:17
avatar
to jest pravda, proste i kdyz tam maji neco ostatni,,tak ne az tak nizko jako VIA, i kdyz neco lepciho, neco jako celerona nebo jako pentium by mohli vydat, proste neco co pujde a oplati se i domu a pujde na tom mozna i mozna nejaka ta hra v pohode. ale zase oni sou na ty mensi zarizeni,,,kdyby chteli,mozno i pro mobili by neco udelali,,,jako ma Nvidia tu tegru nebo neco podobniho
Flyer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-28 17:43:26
avatar
Ono je to taky v tom, že spousta lidí ani neví co to VIA je a hlavně žijou v presvědčení, že jejich procáky dokážou tak akorát splachovat nebo zhasínat na hajzlech. Jako než nějakej jednojádrovej ATOM (ten teda zvládá i prací program v pračce - to byl vtip) tak bych možná vzal i tu VIU (kdybych teda nechtěl AMD ), prostě tam kde neni potřeba takovej výkon a potřebuju mít co nejnižší spotřebu tak tam má VIA velkou šanci.
MobyDict [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-28 17:32:23
avatar
tak jako konkurene atomu, to je fajn prece,,,ale kdo by si koupil vo svete netbook ku prikladu,z procesorem kterej neni Intel,ze? vzdyt to via,,,to musi byt vadny nebo tak neco kdyz votom jeste neslisel,,,ze? to nemuze byt povedene,,,nene, kamarad rikal z to nic neumi a neutahne to ani tri jednicky a dva nuly nara...mno srandicky mno ,ale fakt lidi se boji neznamych jmen,,,pokad jim nejde o cenu,,,tehdy jim to nak nevadi....
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-28 16:40:04
avatar
Pořádný desktopový CPU VIA nemá, a místo VIA NANO si výrobci raděj koupí ATOm, protože na něj jim dá Intel slevu... Leda by zasáhl nějaký antimonopolní úřad
Flyer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-28 16:53:40
avatar
jasně, ale já kdybych chtěl komp na net co nic nežere nebo HTPC tak je pro mě VIA jasná volba. Ale asi sem zastánce slabších společností , i když sem zhřešil a ve velkym BOOMu sem koupil q6600, ale zas sem to aspoň zachránil čipovkou od ATI .
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-28 16:59:16
avatar
,, A vlastně by ani AMD nemělo proti Intelu moc šancí, kdyby AMD výrazně nepomáhalo IBM, které stojí za mnoha technologiemi ,,

po velmi dlouhé době jsem se konečně dočetl něco, co alespoň trochu schazuje AMD stejně jako NVIDII pořád..
sláva, sláva, hurá !
K4SPI [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-28 18:42:06
avatar
nVidia zničila mnoho firem, se kterými pracovala nebo je koupila. Říkám, nenáviďte mě, ale jestli se VIA spojí s nVidií a ještě k tomu nechá S3 Graphics ve štychu, tak to přecházím od zelených ďáblů k červenému rájí .
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-28 19:31:01
avatar
Tady už se všichni zbláznili
Jestli chceš kupovat ATI, kupuj ATI, co to má co dělat s tím, jestli někdo někoho koupí? Snad kupuješ tak, aby si ty sám byl spokojenej, nebo se u tebe koupě grafiky pojí s nějakým citem?
A nebuďme zbytečně ostýchaví, klidně jmenuj několik z toho "mnoha" firem, které nVidia zničila. Nemá cenu zbytečně dále zakrývat krutou pravdu. Jistě nám jich vyjmenuješ celou řadu, když si to podal tak dramaticky...
K4SPI [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-28 20:16:09
avatar
6600GT, 7600GT, 8600GTS, 9600GT a všechny v provedení od ASUSU s pasivním chlazením, protože jsem milovník hudby.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-28 20:37:55

destrukčně objektivní alibi
Taky bych to mohl o sobě říct, měl jsem jen 6600GT, jinak samé atiny a přesto mě ati sere
Jenom nevím proč
K4SPI [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-28 23:21:01
avatar
Já si narozdíl od Vás nevymýšlím a nedělám ze sebe blbce. Jestli mi nevěříte, že jsem měl od 6600GT po 9600GT je Vaše minus. Víc peněz, než na grafiku s nízkým mainstreamem nemám. Proto uvažuju o HD 4750, protože nemám tolik peněz, abych to vrážel do GTS 230 alias 9600GT a budu z toho mít nic.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-28 23:42:04

vždyt nikdo nepsal, že si vymýšlíš.
Blbce ze sebe taky neděláš
Že nemáš prachy na lepší GK je tvoje věc.
Jasně, proč bys kupoval totožnou GK
Jen jak reagoval obc, kolik že to nVidia zničila firem ?
Anebo né, necháme to radši bejt
K4SPI [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-29 00:21:00
avatar
Máš recht, necháme toho .
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-29 00:09:36
avatar
nevím jak to s těma novejma atinama bude..4750 atd.
ale nevím k čemu je dělaj když budou stejně dobrý nebo trošku lepší jak HD 3870
taky mi to příjde jak uplně stejný věc a zbytečnost
u nvidie se na to jen víc čučí
K4SPI [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-29 00:20:30
avatar
1) 40nm proces přinese více místa na waffery a tím nižší náklady 2) 4750 bude o trochu výkonější, protože se 3870 řadí s výkonem k 9600 GT a podle mě nahradí HD 4750 grafiku HD 4830 a HD 4770 grafiku HD 4850.
fonda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-28 20:32:27
avatar
a proc ne, kazdy svejma tezce vydrenejma prachama podporuje nejakou firmu a kdyz se mu jedna zhnusi svejma blabolama, proc jim na ty blaboly jeste prispivat , ja si treba vybiram GK podle ceny/vykonu + k tomu jaka firma je mi sympatictejsi a ktera se snazi chovat aspon trosku ferove ke svym zakaznikum a ne je/nas donekonecna oblbovat zvastama.
K4SPI [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-28 20:40:21
avatar
nVidia je nejférovější firma na světě !!!!! Její čipy se každou generaci mění !!!!! 8800GT přinesla výkon podobný 7950 GX2, která byla o mnoho levnější, 9800GT přinesla zcela nový název a zrušená GTS 240 mohla mít nové PCB, které by ohromilo výkon karty! Vždy volte nVidiu, která nikdy své zákazníky nepodvádí! GTX 295 je podle nVidie o 99% rychlejší se super-rychlými paměťmi GDDR3 než ATI Radeon HD 4870 X2! Navíc musíte mít nVidii kvůli PhysX, protože je podle ní Havok na dvě věci! nVidia prostě s každou generací jde kupředu!
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-29 23:58:34
avatar
xD
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-29 00:24:52
avatar
prosím trochu slušnosti ...
K4SPI [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-29 01:39:27
avatar
Já to myslel ironicky .
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-28 21:56:55
avatar
Jenže takhle jsem to nemyslel. Že někdo preferuje "svou" značku, pokud jsou výrobky +/- srovnatelné, je normální, ovšem apriori dělat své rozhodnutí jako v příspěvku na který jsem reagoval, už moc normální není. A je tím hlavně sám proti sobě.
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-28 22:21:56
avatar
pamatas vcera si mi nechcel verit ze nvidia bude chciet viu ...
kwitee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-29 11:56:03
avatar
To si jako myslíš, že ATI nikdy nezpůsobila krach nějaké firmy? Naivo
milhaus18 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-28 20:07:08
avatar
Zajimave partnerstvi.....ale preju to Nvidii
qmox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-28 23:55:59

stale nerozumiem tomu preco este nvidia nekupila spolocnost VIA , hlavne tie notebooky - netbooky s via nano a GF9400 by mohla byt celkom slusna platforma .
O zelenych je navyse zname ze vedia svoj produkt aj predat a s vyse 1mld dolarov co maju na ucte 100milionova investicia do vlastnej buducnosti nemoze byt problem.
MicrO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-29 00:14:41
avatar
jako AMD processory koupil ATI grafiky, tak nVidia grafiky koupí VIA processory
vafí to snad leda fanATIstům..kteří si nedokážou připustit že by mohlo přijít ohrožení AMD-ATi ;-)
Flyer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-29 11:32:41
avatar
"fanATIsti" se o nic bát nemusej protože i kdyby Nvidia nějakym zázrakem koupila celou VIU, tak jak už bylo v článku rečeno: "by licence X86 společnosti VIA automaticky se zánikem VIA zanikla." A hlavně vem si jaký vznikly problémy pro AMD když koupila ATI - do teď se z toho dostávaj i když do budoucna to byl ten nejlepší krok pro AMD. VIA má dobrý procáky a technologie, ale na ohrožení vyžších pozic AMD a INTELu to bohužel nestačí . Maximalně jim VIA dá k dispozici nějaký technologie na ten jejich procák (spíš si je ale NV "vypátrá" v dílnách VIA sama ), z kteryho stějne nakonec (když bude dobrej) udělá INTEL trezorovou záležitost, která nespatří světlo světa. Jinak bych to ale NV a VIA přál.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-29 12:11:28
avatar
jenze nikde oficialne sem nevidel receno ze by koupi via ta x86 licence oficialne zanikla. via ma s intelem jinou licenci nez amd s intelem, takze prenositelna i na jinyho majitele klidne byt muze.
Flyer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-29 12:28:22
avatar
To je možný ja si zas po večerech licenční podmínky těch firem nepročítám takže zas nejsem tak zasvěcenej, spíš si kladu otázku co se stane s S3. Hlavně i kdyby celá fúze nadherně klapla nemůžeme čekat hned nějaký killer produkty.
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-29 12:37:05
avatar
Přesně tak.

V článku je to bohapustá spekulace. VIA nemá crosslicenci a nemá tak nejspíš na rozdíl od AMD žádné podmínky ohledně vlastnictví nebo dceřiných společností.

Navíc bych docela ocenil, kdyby konečně zdejší redakce se postavila čelem k obecnému blábolu x86 licence, a rozumně vysvětlila, co tím jako chtěl básník říct.

Ve vztahu k AMD existuje crosslicenční smlouva, ale rozhodně se nedá srovnávat se vztahy s ostatními subjekty na trhu.
Raven [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-29 13:31:21
avatar
Když to nedokáže vysvětlit redakce DD, proč nám neznalým to neosvětlíš třeba ty.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-29 14:04:42
avatar
Souhlasím, právě proto tu máme blogy ;)
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-29 17:53:50
avatar
Protože nemám dost informací (evidentně stejně jako zdejší redakce), a tak se netvářím (na rozdíl od zdejší redakce), že jsem schopný o tom kvalifikovaně a autoritativně poučovat ostatní

Minimem sebereflexe každého novináře i novinářského eléva by mělo být psát pouze o tom, čemu alespoň trochu rozumí, v opačném případě totiž pokaždé riskuje, že bude pro smích těm, co tomu rozumí o něco víc.

Vygooglit si aspoň základní fakta a pojmy, to se očekává i u seminárky na střední škole, ale publikovat pro tisíce čtenářů bez znalosti notoriet, to chce odvahu

A doložit svoje tvrzení alespoň prameny, když už ne argumentací, to je profesionální slušnost. I na té Fudzille se dočteme jen že " dozvěděli jsme se", "bylo nám řečeno", "povídá se" a nikoliv kategorická tvrzení.

Intel a VIA spolu měli mimo jiné 27 patentových sporů běžících paralelně s 11 spory týkajícími se nekalé soutěže a zneužívání dominantního postavení.

V roce 2000 a 2003 byly v rámci soudní dohody urovnány (Intel to měl údajně dost nahnuté) a tak se Intel raději zavázal nechat VIA dělat x86 procesory za podmínky, že nebudou kompatibilní se sockety Intel procesorů a tedy nepůjdou do inteláckých desek a na 5 let dal VIA i licenci na čipové sady na Intel platformu.

5 let uplynulo a Via viditelně už čipovky na Intel platformu nedělá a x86 procesory ano. Závěr nechť si každý udělá sám.

Mimochodem doporučuji http://news.cnet.com/8301-13924_3-10198461-64.html
Raven [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-30 18:11:52
avatar
Když nemáš dost informací, jak můžeš vědět, že je to spekulace.
choucas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-29 23:43:27
avatar
A ja to vidím tak, že via kúpi nvidiu.
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-03-30 10:01:05

antimonopolny urad by mohol uvolnit licenciu x86 pre vsetkych..
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2Pondělí, 06 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 936x
Komentářů: 1
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidí
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidíČtvrtek, 02 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1502x
Komentářů: 3
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Úterý, 30 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2167x
Komentářů: 6
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Pátek, 26 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1957x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2760x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2205x
Komentářů: 1