Intel vyzývá ke zlevnění Hardware, aby zlevnily PC – půjde příkladem? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 25 leden 2010
altSpolečnost Intel nechtěně pobavila novináře. Prý je nutné zlevnit HW, aby si PC mohlo dovolit více lidí.

 

 

Pokud nesledujete situaci, možná vám ten nechtěný vtip v tvrzení unikl. Při pohledu do ceníků vám ale může svítat. Na prohlášení Intelu k nutnosti snížení cen HW, aby se jej mohlo dovolit více lidí a ne jen zhruba 1 miliardy ze 6 (spíše už 7), se reakce vzácně shodovali a dají se interpretovat takto:

Levné PC nejsou problém, dokonce nabídnou stejnou kvalitu i výkon, jen je nesmíte stavět na Intelu, ale na AMD.

Prohlášení Intelu má ještě absurdnější rozměr, když se podíváme na jeho hospodářské výsledky a hrubou marži přesahující 60%. Při pohledu na absurdní ceny jeho nových dvoujádrových CPU, kdy Core i3 stojí 3000 a core i5 dokonce přes 4000 korun, opravdu nevíme, zda si Intel nedělal svým prohlášením trochu nemístnou legraci. Jako zákazníci bychom samozřejmě rádi viděli levné procesory a grafiky. Zrovna nám na trhu chybí něco jako 32nm čtyřjádro Core i5 za 3000 korun. Tak uvidíme, co s tím Intel udělá.

Já osobně si nemyslím, že by počítače byly přehnaně drahé a to, aby si je mohlo dovolit více lidí na planetě i v rozvojových zemích, jak jsem Intel pochopil, nezávisí přeci vůbec na ceně počítačů, ale stavu tamější ekonomiky a lidské společnosti. Můžete si zlevňovat PC, jak chcete, ale dokud si budou lidi v neřízeném a nebezpečném populačním boomu v některých částech světa lézt po hlavě, nebo žít trvale přikrčeni pod létajícími kulkami, či žít výhradně z humanitárních dávek nebo s rukou nataženou směrem ke státu, PC je to poslední, co potřebují. V tomto ohledu mi tedy prohlášení Intelu nepřijde zrovna šťastné …

Zdroj: Fudzilla.com

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
biker00x [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - zlevnění PC 2010-01-25 16:50:19

Rozšíření počítačů, to není podle mě hlavně o ceně HW, ale i o přístupu ke stálému zdroji elektrické energie, aby vůbec nějaké PC mohlo fungovat. Kdo nikdy nebyl v opravdu chudých oblastech nepochopí. Nicméně je pravda, že si intel nehorázně mastí kapsu.
mamlasos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 19:05:39
avatar
Jj, jsem zvědav jak se Intel pochlapí a začne prodávat levněji, hlavně pak do rozvojových zemí. Tedy k nám
Longin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 16:50:29
avatar
:-D Ty ceny jsou fakt přehnaný - zvlášť u Core i3...
Jungletrain [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 11:05:03
avatar
to teda jo ,tohle se fakt povedlo,intel s takovou marzi a bude vytrubovat nejake reci .
Love2Hate [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 16:59:08

Ceny novych Core i5 s integrovanou grafikou jsou imho hodne mimo v kombinaci s drazsi deskou na platforme Intel.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 17:02:41
avatar
Postaviť PC na I5 750 sa da tiež dosť výhodne
choucas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 19:20:46
avatar
za cenu corei5 750 mam AMD X4 620, dosku a ešte 2 giga ram.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 12:01:56
avatar
Tak to je zaujimave ale nabuduce porovnavaj niečo s čim to ma zmysel. I5 750 konkuruje až Phenom 2 X4 955. A rozdiel madzi nimi je cca 33 eur.
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 17:07:09
avatar
Vyhlásenie Intelu určite nie je veľmi šťastné, ale vtipné je až príliš...
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 17:14:02
avatar
To jedině souhlasím
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 17:37:03
avatar
V poslednej dobe som sa na DDWorlde dosť nasmial, myslím to v dobrom. Obsah článkov, diskusie pod nimi... smiech je zdraviu prospešný. Preto si túto stránku klikám mnohokrát za deň.
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 18:21:39
avatar
To já též...
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 18:47:32
avatar
Je nás víc. Intel a zlevnění, to je jak když zloděj volá chyttě zloděje xD
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 17:16:47

Hlavně, kdo dnes potřebuje PC? Mě by stačilo HTC2 či N900. Tyhle věci zvládnou 99% toho co jsem kdy na PC dělal. :-)
Jen kdyby nestály takový prachy.

Od té doby co jsem ze školy to fakt platí.
Hvk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - pcheee 2010-01-25 23:33:13
avatar
hej super myslienka,za cenu hociktoreho mas multifunkcne pc,z mnozstvom funkcii,o ktorych sa htc a nokii ani nesniva,plus k tomu si mozes kupit telefon za euro s ktorym sa rovnako dovolas ako s nimi,len samozrejme nebudes to mat vsetko v jednom a nebudes moct machrovat,ze si "uzasne" investoval....
fusionSVK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 17:16:26
avatar
z INTELU mi ide uz na vracanie , pripeceny monopol a tie jeho ceny
Core i7 920 - 2.6 Ghz ( 260 € ) // Core i7 950 - 3.06 ( 516 € )
za 400 mhz mam davat este 255 € ?
Hovori , ze vyrobcovia HW maju zlacnovat a on zdviha ceny hore.
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 20:40:21

A to este si zapomenul na dosky a SSD disky od intelu, tie tiež nepatria k tym najlacnejšim
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 15:58:55
avatar
Ale bože no tak to nekupuj! Z takových blbostí jako jsou ceny CPU je ti na zvracení?
Co budeš dělat až ti osud přihraje do cesty SKUTEČNÝ problém
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 22:41:49
avatar
Pokud jde o chudší země, tak mnohem prospěšnější, než jim dotovat nízkou cenu HW by byly nějaké reformy, zajišťujíci tamějším obyvatelům vyšší přijmy a životní úroveň.
Jinak je to od Intelu hodně vtipné tvrzení
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 17:58:21
avatar
zazaloval bych je k soudu za vysmech lidem tretiho sveta tam by meli posilat kompiky i s el agregatama
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 18:04:26
avatar
PC drahé není!!!Jen jde o tu věc že PC na HRY je drahé Dnešní počítače na práci + práci s daty + psaní + tvorba Blogu(prostě všechny normální věci) nepotřebují 4 a více GB RAM + 4 Jádro + VGA za 8-12000 kč MONITOR za 5000 Trafo za 2000 Bednu + Větráky za 4000... Ještě zvukovka,Nějaká ta Lepší Deska a další sposta Nepotřebných věcí!!! Prostě PC na HRY= Velice špatná Investice
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 19:19:12

Máš podle mě pravu. Myslím, že PC na nejnovější hry je opravdu drahá záležitost. Ale zase na druhou stranu se dají koupit starší pecky za 150Kč. A zahraješ si je na mašině za 10k. Ne každý chce a má na to hrát poslední pecky.

Koupil jsem si přes Steam CSko a UT3. Za pár šupů a co jsem si už užil. Ale k UT3 jsem se ještě nedostal. :-(
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 19:21:51
avatar
No je pravda že Nejradši navštěvuji Tesco a jejich Piramidku :-)
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 22:06:41
avatar
Vůbec není pravda, že musíš mít super pc na hraní pokud nechceš hrát na max detaily a vyhlazování
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 18:44:32
avatar
Jestli to bude takto pokračovat tak PC jako herní Platforma se dlouho neudrží...Pěkně se oddělí...PC na práci a na HRY Console nebo nějaká jiná věcička...NIKDO nepotřebuje COREi7 nebo 5 či 3 Stále stačí 1 nebo 2 jádro!!!2 GB RAM a nějaká VGA za 1500 Kč Všechny ty Novinky jsou pro ty HERNÍ Blázny Jééé nejde mi to na High...co udělám...Investuji tak 3000 a ta Hra hned pojede...DOPORUČUJI tento článek = http://pctuning.tyden.cz/multimedia/16-elektronika/16326-uvaha-o-hrackach-gadgetech-a-tak-trochu-i-pocitacich
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 18:12:37
avatar
Nemohl si svoje konzoloidní blitky napsat do jednoho příspěvku ? Jinak jen na nové a/nebo náročné hry je potřeba dražší PC.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 18:14:16
avatar
Která Hra není náročná?
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 18:16:53
avatar
Proč se tak blbě ptáš ? Jsou jich desítky. Já chápu, že jako konzolista nemáš přehled, ale ty pochop mě, že nemám chuť s tebou ztrácet čas.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 18:21:04
avatar
Chlapče - Chlapče Já také mám PC..začínal jsem ještě když se hrálo na C64 II....Jestli myslíš nějaké ty Java Hry tak ty opravdu náročné nejsou...ale Ty ostaní jsou...
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 18:33:13
avatar
zeby cs 1.6? to fici aj na atome a srandy si s tym clovek uzije kopec
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 18:50:57
avatar
Náročná hra mno podle toho kde je rámec náročnosti. Duke nukem 3d náročnost sam, doom opět že? Horší než Crysis že?
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 19:17:26
avatar
Staré hry je spíše problém spustit
sedlja [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 19:38:51
avatar
Větřím Sedmičky na Atomu , že by?
Jungletrain [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 11:09:09
avatar
Mel sem nejakej ten mesic win 7 na netbooku Toshiba -GMA950,1 GB DDR2,Atom 1,6 a system byl sviznej -ale jen po ciste instalaci winu,jinak po mesici rozumneho uzivani to bylo zahlcene,sekaji se narocnejsi youtube videa.vse je zpomalene,hrozna odezva,proto jsem se rozhoupal a frnknul tam XP a spokojenost.Ale stejne Atom je hrozna bida,i na ten internet.bohuzel
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 22:46:20
avatar
A od toho je tu DosBox, btw už funguje i na 64-bit Vistě (a předpokládám, že tím pádem i na sedmičkách), takže pohoda
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 08:19:45
avatar
dos box ma ... nefunguje v nom vsetko tak ako ma, to jedine ma stve na 64b os, na povodnom xpcku mi sli vsetky dosaky v pohode
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 17:31:14
avatar
Dobrý den

Prosím nepište mi že jsem Debil a jiná taková pro vás Pěkná Slova.Jsem už starší Člověk a nemíním poslouchat a číst vaše věty kde je Agresivita více méně Slovní...Jestli jste nějaký Uhrovatý+Hubený Tanager tak to chápu...ale přesto vás prosím...Nepište takové věty...Můžu samozřejmě odvětit vaší Mluvou: Takové Vocasy jako ty jsem v Lapáku prcal do prdele
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 19:06:17
avatar
to záleží na jakém strojí, pokud je to z roku 95 tak je náročný i Wolf3D . Pokud je to nějaký tak rok starý s obyčejnou grafikou třeba bazarovou 8600GT či R1950Pro za pár stovek tak ta náročnost není zas tak ohromná
Poly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 07:48:34
avatar
Kupříkladu ta, z které jsi si típnul obrázek do profilu...
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 18:36:37
avatar
celkovo pc za 5k nezlozis co ti rozbeha moderne hry takze konzola je lacna aj hry su lacne len treba pozret po inzeratoch atd..
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 18:39:33
avatar
Přesně...PC na HRY je Drahé...Vejrobci jsou líní Optimalizovat...Proč také že :-)
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 19:08:35
avatar
PC na moderní hry je drahé;-) I kdyby se optimalizovalo dokonale, tak vyšší výkon nabídne vyšší kvalitu obrazu a lidé budou platit za dražší hardware a lépe vypadající hry, je prostě lidská přirozenost chtít mít víc než ostatní
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 19:19:03
avatar
'Lepší vypadající Hry se daj udělat na 7900 GTS :-) Optimalizací!!!
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 19:43:43
avatar
dali len to by musel mat kazdy 7900gts ono sa optimalizuje ked ma clovek pevne dany hw skoda ze kazdy ma doma nieco ine tj jedna velka nevyhoda pc a s tym sa neda nic robit ale zas to nesmie dopadnut ako niektore kusky ktore su doslova odflaknute medzi ne sa moze zaradit aj crysis..
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 22:09:57
avatar
spíše bych řekl, že člověk přeci nepůjde krok dozadu, ale kupuje si vždy něco lepšího než měl
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 19:08:44
avatar
dualcore stačí ale singl už nee
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 19:10:50
avatar
Ale jo...něco na 2500Mhz naprosto v Poho...
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 19:23:55
avatar
Je to sice tak, jak říkáte, ale koukněte se na moji sestavu.. Crysis na střední bez sekání (ale i bez AA/AF ), CS 1.6 70 FPS .. Vylepšení není potřeba Jediné, co se mi opravdu viditelně i na nejmenší sekalo sekalo-Burnout: Paradise a Assassinss Creed (tam to chce dvoujádro, nóó.. )
Mazec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 22:57:30

Na mém, JednoJádrovém Intel Pentium IV., s Jádrem NortHwood, asi tak na té, Frekvenci 3 GHz, asi tak na Frekvenci sběrnice asi tak 800 MHz, (FSB, toho procesoru Intel Pentium IV., s Jádrem NortHwood, asi tak, do SOCKETu 478, a s Grafickou Kartou ATI Radeon HD4650, s asi tak, tou 128-Bit. sběrnicí, do SLOTu PCI-E 16x, mi jede, ta hra Colin McRae Rally: Dirt 2 Demo EN, asi tak, při 21 až 30 Snímcích za vteřinu při skoro nejnižších Detailech, a v rozlišení asi tak 800x600, při asi tak 2x Násobném vyhlazování pod Operačním systémem Microsoft WINDOWS XP Proffesional SP3, asi nějaká verze, takže se to ještě docela, dá hrát, tedy!
Zbycho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 12:51:09
avatar
Za XP prof. SP3 si za zapomněl asi verze CZ a na konci se píše Prostě, no! a ne nějaké blbé "tedy!"

Vítej ládiku21 zpátky, už ses otřepal z elektrošoků?
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 22:18:54
avatar
FOR Caveman:
Pane bože vidim že tu máme srandistu. Tak ešte nam niečo predveď zo svojho umenia. Samozrejme že nikto nepotrebuje výkonny HW na nejaké smiešne multiplatformy brzdené zufalo zaostalými konzolami. Hry vyvýjane na PC primárne to ale potrebujú.

Citace:
Stále stačí 1 nebo 2 jádro!!!2 GB RAM a nějaká VGA za 1500 Kč Všechny ty Novinky jsou pro ty HERNÍ Blázny
Hmm..vidim že si odborník ty si hral na PC posledné 4 roky vôbec? Prosim ťe láskavo tu nešaškuj a nestrapňuj sa kde na ktoru hru ti dnes stači jednojadro? Ešte aj tie multiplatformy si žiadajú minimalne 2 jadro. Vidim že sa ti zachcelo provokovať...tento OT pod člankom o uplne inej teme tak poviem ti že je to dosť ubohe. Pekne si sa strapnil...
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 22:28:20
avatar
No žumpare, tohle je případ kdy si děláš zbytečně nepřátele . Lidi můžou v pohodě pařit i starý PC hry a nevadí jim to - to je argument proti konzolistům co vyprávěj historky o tom jak v herním PC musíš mít grafiku za 15 tisíc. Jinak je ostuda, že takovej blb jako caveman má vyšší digiauru než ty - přitom tady jen prudí .
Jungletrain [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 11:11:02
avatar
nebooooj,to se casem u cavemena zmeni
Zbycho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 12:45:28
avatar
Musím se žumpaře zastat, protože má v tomto pravdu. Ke všemu mu někdy někteří dávali ty minusy už jen tak z principu, bo ho neměli v lásce. Holt, život.
A caveman o tu svoji auru taky jednoho dne přijde. Vše je závislé od toho, jak je kdo aktivní. Kdybych se snažil, tak už taky budu mít možná 75
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 13:39:52
avatar
nerobi si nepriatelov, skor priatelov, pretoze ho sprdol za vyrok, ktory bol na da sa povedat aj hracskom webe dost nemiestny

" Stále stačí 1 nebo 2 jádro!!!2 GB RAM a nějaká VGA za 1500 Kč Všechny ty Novinky jsou pro ty HERNÍ Blázny "

vraj herni blazni, no tak to som aj ja ked si chcem zahrat hru bez toho aby mi bolo na bliti ked sa pozriem na grafiku ... ked je pan tak nenarocny nech si kupi toho ruskeho gameboya co tam vlk vajcia chyta...
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 22:12:56

Caveman ani enví o čem mluví, hry si zahraješ pomalu na každém PC. Proč? Drtivá většina lidí nepaří ve FHD, hodně rozšířené jsou rozlišení jako 1440x900, nebo 1680x1050, Na které aby ti hry běhaly svižně člověk nepotřebuje ani grafiku za víc jak 3Tisíce (mluvím o high detailech).
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 10:43:46
avatar
no nechcem ti nic hovorit ale na pc p4 3ghz a 1gb ram 8500gt,win7 zatial neslo len velmi malo hier la ultra low sem tam medium co by sa nedalo hrat(30fps) takze tak od veci to neni..
GaGy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Výkon 2010-01-25 18:32:10

CAVEMAN: Jednoduše to napíšu:
CS nenáročné - na conzolich není konkurence k tomudle titulu.. Crysis velmi náročné na conzolich není konkurence k tomudle titulu.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 18:42:40
avatar
Co? Console Half,Kill Zone,Resistance atd...No a Crysis bude také
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 18:54:03
avatar
Víš proč se na konzolík dá hrát za menší prachy? (bez TV) Konzole za 4 k a jedeš. Ale Konzole je jen na hry. Kdež to PC práce ,hry všechno možné. Podle mě konzole jen prasí trh, hry a lidi. Já si pamatuju když mě bylo 5 a hrál sjem na videohrách pacmana a byla to novinka. Nebo pong na atari.
Jak někdo psal di ty konzolový blitky házet jinam.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 19:02:15
avatar
Není jen na hry...Tiskárnu připojíte,Na Net se připojíte, Video + MP3 přehrajete,Hovory a Video po Netu máte také,Hry jedou také,Piráctví tady není...to vše za 4000 Kč
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 19:23:07
avatar
Zopakuj mi to o pirátství? Co cracknutí iosu u wii Kdo chce pirátstvím obejde vše ale pořád jsou konzole jen k hraní her, jelikož To ostaní neberu jako práci, Co konzole a word? powerpoint? acess?. :-)? A ono nevím nemám konzolu doma ale ono třeba na tom wii nevím, jestli jde vše co jsi napsal :-) PS3 ano to vím ale za 8k už máš dobrej komp (myslím CPU,GK,MB,RAM) Já osobně mám tydle komponenty cca za 9600 ,- a i Crysis mě jede na max při 40 fps :-)bez AA :-) s aa je to toršku horší no :-)...
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 19:24:35

Jo v tomhle má jeskyní muž pravdu. Umí to docela dost věcí, ta konzole. Nedávno jsem viděl u kamaráda PS3 a docela mě překvapilo schopnostma, ale to už jsem tu jednou psal.

Ale čemu nevěřím je, že na konzolích není pirátství. Češi dokážou všechno. Jen je škoda, že to nedělají jen pro zábavu. Nejsem zastáncem ilegálního chování.
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 22:48:42
avatar
Pirátství není o platformě, ale o lidech.
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 07:43:07

O tom rozhodně není sporu.
Mazec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 23:01:08

Tak 8-mi Jádro, na 3 GHz, byť, a to byŤ, už staré, snad a to snad, ještě na výrobní Technologii tuším původně 90 NanoMetrů, by mnělo něco umět, i když a to i když už je, starší, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
ucho1212 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 19:10:09
avatar
ja neviem podla mna sa slusne PC da lacno postavit.. ale nie intel ako sa pise.
kamarat ide stavat za 500E PC. 3-jadro BE(720 tusim),4Gb DDr3
nejaka doska 2xpci-e16, mechanika, 5770,corsair 550,skrinka za 40cca, bez disku, Podla mna PC na ktorom zahrate vsetko aa za 500E sak tj smiesna cena.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 19:22:58
avatar
Nejhorší je ale že už dnes kupuje Podř adnou sestavu na HRY...Co bude dělat za ROK? Upgrade...ne ne...dříve...jo a kde máš OS+ostatní programy?Na přehrávání Videa práce atd..no a pak ještě cena Her že
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 19:28:25

Já jedu téměř výhradně na Ubuntu. Vše co potřebuju mám zdarma. Takže cena jakéhokoliv SW pro PC či konzole mě nezajímá.

Oprava: Cena mě zajímá, v případě, že se rozhodnu koupit něco co prostě v Linuxu nerozjedu a domnívám se, že to nutně potřebuju .
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 19:28:15
avatar
Co je podřadného na 5750 + P II x2 550 - quad core 3.6 GHz (leda ta slabší grafika ale na zatimní rozlišení stačí) DDR 3 :-) Co za rok? nic počkám si na novou platformu až bude celá : AMD Leo :-) a koupím zas celou novou třeba.. Ale to co mám mi určitě 2-3 roky stačit bude třeba ne na max detaily ale pořád lepší kvalita než na konzoli. To od konzolí svědčí co? Xbox 360 starej jak hovado proti mojemu kompu :-) asi tak 3-4 výkonější :-) Prostě PC jsou pořád lepší a lepší i zůstanou :-) (asi) Tak OS např. Linux :-) office - Open office :-) ono vzkutku všechny softy jsou placený a nebo free :-) Záleží co si vybereš :-) Já mám OS asi za 150 ,- kč Win 7 ultimate Co ta ceny divíš se? Platil jsem jen poštovný za krabičku :-)Výhra ve školní soutěži :-)
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 19:31:53
avatar
To je nekonečný boj na jehož konci možná konzole zvítězí co já vím. To je jak bitva - modro vs. černo-zeleno (intel - AMD)
Zeleno vs. červeno. (nvidia vs. ati) Všechno má + a -. Záleží co komu jak vyhovuje, ale co nesnáším když někdo z druhý strany bleje "hovínka" o tom jak je nej atd. S toho je mě na blití. Sorry
Slacky [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 19:31:06
avatar
u tvejch prispevku se clovek docela nasmeje covece, ty ses presne ten tip cloveka co si neco koupi a jelikoz za to utratil prachy tak je to nejlepsi na svete a nic lepsiho neni a nebude
btw v ty podradny sestave vymeni za rok grafiku a pojede dal a pojede urcite s lepsima detailama nez na konzoli...dal nevim o jakejch programech mluvis, na video jich je miliadra zadarmo a hry sou na PC levnejsi nez na konzole takze asi tak...
ucho1212 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 10:36:50
avatar
neviem co sa vam na zostave za 500E nepacilo... clanok je o HW nie o SW tak to tam neratajme. Ktocita pozorne vie si domyslet co pride o rok... krafiky padnu a kus dole a ktej jednej 5770 sa da pridat druha za smiesnu cenu ci nie(o rok tak za 60E) a zahras na tom vsetko 3 jadro staci a 4gb ram je norma
Mam 6 a eda sa to zaplnit ->hry z tym nevedia robit mazu to.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 20:59:41
avatar
Hold Intel má jasnou představu - musí se slevnit všechny komponenty kromě CPU. Potom výsledná cena PC bude nižší, prodá se více PC, prodá se více Intel CPU za stejnou cenu a to vše = ještě více megalomanské výdělky Intelu
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 21:10:27
avatar
To je úvaha, můžeš jít pracovat do marketingu Intelu :-) Asi se intelu nelíbí, že kvalitní deska na jeho super levný I3 stojí nekřesťanský prachy a proto si lidi i3ky nekupují :-D
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 21:23:34
avatar
jo jo jsou to parchanti ti výrobci základních desek, že chtějí 2tisíce za desku pro procesor za 4tisíce
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 22:14:46
avatar
palec nahoru jinak, lidi to kupujou, tak proč by zlevňoval X až to lidi nebudou kupovat, tak zlevní
qmox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 21:09:57

od intelu to snad musi byt tak trochu parodia do vlastnych radov.
Ved Q4 pre intel vyzeralo asi takto:
GP vo vyske 180% a zisk po zdaneni cez 2mld. A to je prosim pekne potom co zaplatil 1.25mld Amdcku a vytrieskal zhruba 60% svojich vsetkych prijmov na R&D teda na nepriame vydaje.

V skratke to znamena ze aj keby intel predaval vsetky svoje vyrobky za polovicnu cenu stale by mal na vyvoj viac penazi ako AMD.

realita je vsak taka :
Najdrahsie SSD (Intel)
Najdrahsie MB (Intel)
Najdrahsie CPU (intel)
BTW kedyze to naposledy ohlasil intel nejake to znizenie cien procesorov? (teda take ktore by sme si aj vsimli?)
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 21:21:37
avatar
musíš se na to taky dívat z druhé strany:
nejvýkonnější SSD (Intel)
nejvýkonnější CPU (Intel)
qmox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 22:49:45

nepopieram ze intel ma najvykonnejsie SSD / CPU ale o to ide. Ked mas najlepsi produkt staci jeho cenu znizit na uroven konkurencie a to stlaci ceny konkurencnych produktov dole.
Pri 180 % hrubej marzi ktoru intel vykazuje to pre nich nemoze byt ziaden problem.

Na druhej strane si intel vytvara monopol na PC platforme cez licencie na MB(viz Nvidia) ohanajuc sa vsemocnou X86 licenciou ktora je bezpecnou poistkou aby sa len nedajboze nevytvorilo nejake konkurencne prostredie ktore by mohlo stlacit ceny dolu.
PanPrcek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 22:21:40
avatar
No vy jste to ale nikdo (aspoň tam kam jsem dočetl) nepochopil. On chce, aby OSTATNÍ zlevnili, aby si on mohl zvednou marži tak na 80% a cena PC zůstala stejná, to je přece jasný jak facka :-D
Maraw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-25 23:18:38

Kua už to mám. Založím si firmu a vlastní platformu. Se*u na X86 stejně je to strašná brzda. GDO de se mnou
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 14:35:49
avatar
Hmm a ta platforma bude? :-D misto x86 y86 ? :-D
Mano [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - sú drahé 2010-01-25 23:49:00
avatar
rozhodne si myslím že poriadny hardware je dosť drahý, core i5-750 drahý, DDR3 tie tiež nie sú lacné, HD5870 drahá, poriadnejšie SSD disky drahé, taktiež dosky hlavne na intel sú dosť drahé tie lepšie MSI GD80, na poriadne PC aspoň 1000€ bez monitora a to už nie je malá položka.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 01:38:22
avatar
ale poradny HW byl vzdycky drahy. ddr3 pameti maji normalni ceny a 4GB stojej ted stejne jako 4GB ddr2 cca pred 2 lety. desky si take drzej porad podobne ceny jen u intelu u lga1156 narozdil od amd chybi poradne lowend za 1200, ale to myslim zadna skoda neni. na zakladni desce se podle mych zkusenosti nevyplati setrit a osobne bych do ni min jak 3500 nedaval. jinak srovnatelne kvalitni/vybavene desky jsou jak u amd tak u intelu na podobne cenove urovni. core i5-750 ma slusnou cenu i ve srovnani s podobne vykonymy phenomy. horsi je to ted akorat u tech novych grafik a ssd disky jsou kapitola sama pro sebe. ty jsou drahe na vyrobu a jejich ceny se nijak nesnizi. slusne herni pc postavis porad za prijatelnej peniz (20k) a stezovat si u high-endu (ssd, core i7, msi gd80, 5870) na cenu je docela blbost.
Asgard_X [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 01:34:50
avatar
Co by s tím Intel udělal? Posadí za 32nm 4 jádro 6tis+ kč, aby to "bylo výhodné".

Ps: Už druhý rok čekám, až mi slevní Q9550, a už druhý rok h***o. Co na tom že totálně zastaral, to nám přece nezabrání ho prodávat za stejnou cenu, no ne?
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 14:56:13
avatar
Taky to sleduju a ty k***y ho je ste zdrazovali.
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 02:37:52
avatar
Tady není prostor na komentář jen to podtrhnout a podepsat
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 02:50:48
avatar
Napadlo mne že Intel takové skvosty kolem sebe trousí a dělá ze sebe málem ombudsmana rozvojového světa proto že se blíží první stání před soudem z monopolních praktik.Intel má tolik másla na hlavě že už mu zřejmě nějaké nateklo i dovnitř.Jinak si totiž nedokáži vysvětlit tem intelektuální smyk PR oddělení
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 04:16:27
avatar
Ja k tomuto článku nemám čo dodať...DD to povedal veľmi pekne a výstižne a to hlavne o tých rozvojových krajinách i keď rozvojových krajín je mnoho...mnohé sú také ako ich stvárnil DD a niektoré su také ako tie naše (SR/CZ)...(ktoré asi len tak už nikdy nebudú v takej pozícii oproti zvyšku svetu, v akej boli pred druhou svetovou, ale to už je úplné iný príbeh... )
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 07:27:23
avatar
Na to existuje taková krásná maslowova pyramida Odkaz. Pokud nebudou mít lidé uspokojeny základní potřeby tak PC bude opravdu to poslední co je bude zajímat.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 11:48:01
avatar
hmm, tak pyramída si myslím je celkom trefná
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 08:04:59

kazda zlava potesi.. uvidime ako bude INTEL tieto navrhy sam realizovat..
Ph0en1x [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2010-01-26 12:21:37

No hosi intel si takovou marzi klidne ale dovolit muze a taky nam zato dava to nej vykonove na trhu... Prosim nehadejte se ze je amd lepsi vykonove architektura takt na takt + spotreba je na tom vzdy lepe intel.

Kdyz intel zlevni tak co bude s AMD proboha ? intel si zlevneni dovolit muze ovsem amd u phenomu muselo zlevnovat stale aby udrzelo krok. Pokud zlevni intel bude muset i amd a to by pro nej dobre nebylo.
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 14:27:52
avatar
Máte pravdu kdyby Intel hodně zlevnil tak by to asi mělo pro AMD-ATI i Intel fatální následky.AMD-ATI by to s největší pravděpodobností zničilo a totální monopol by pro Intel znamenalo skoro určitě nucené rozdělení firmy.Právě proto nechápu ten zkrat v myšlení lidí u Intelu.Leda že hrají vabank protože mají echo že jim rozdělení hrozí už teď.Ale to už jsem opravdu na tenkém ledě.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 17:07:48
avatar
K mé Digi Auře či jak se ta Strašně důležitá Věc jmenuje...Jsem vždy ouplně na dně když mi klesne Jinak Já dávám vždy VŠEM Zelenej palec když jsem tu
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 17:12:37
avatar
Ty vole, tak to aspoň napiš pod příspěvky, které o té digiauře píšou a ne takhle mimo .
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 17:40:02
avatar
Rád si přečtu všechny příspěvky...každej má nějakej názor..a zde je debata k tomu či jinému problému...Jen vy své názory podporujete slovem DEBIL,Vůl atd...Palec dávám zelenej proto že je dobře když někdo napíše aspoň něco...
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 17:43:15
avatar
Člověk co nechápe význam řazení příspěvků v diskuzi je vůl, debil, kretén atd. Time to choose..
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 17:40:54
avatar
Ještě jednou pro vás

Dobrý den

Prosím nepište mi že jsem Debil a jiná taková pro vás Pěkná Slova.Jsem už starší Člověk a nemíním poslouchat a číst vaše věty kde je Agresivita více méně Slovní...Jestli jste nějaký Uhrovatý+Hubený Tanager tak to chápu...ale přesto vás prosím...Nepište takové věty...Můžu samozřejmě odvětit vaší Mluvou: Takové Vocasy jako ty jsem v Lapáku prcal do prdele
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 17:49:08
avatar
Citace:
Uhrovatý+Hubený Tanager
Presne tento popis sedi k tvojmu písomnému prejavu sorry ale je to tak.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 17:44:58
avatar
Citace:
Prosím nepište mi že jsem Debil a jiná taková pro vás Pěkná Slova.Jsem už starší Člověk a nemíním poslouchat a číst vaše věty kde je Agresivita více méně Slovní...Jestli jste nějaký Uhrovatý+Hubený Tanager tak to chápu...ale přesto vás prosím...Nepište takové věty...Můžu samozřejmě odvětit vaší Mluvou: Takové Vocasy jako ty jsem v Lapáku prcal do prdele

Člověk co neumí používat malá a velká písmena by si neměl hrát na slušného a hlavně chytrého.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 22:37:58
avatar
jsem rád, že se tu člověk i pobaví a proto dávám Cavemanovi palec hore má takové zajímavé přispěvky
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidí
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidíČtvrtek, 02 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 107x
Komentářů: 0
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Úterý, 30 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1427x
Komentářů: 5
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Pátek, 26 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1833x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2350x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2082x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1375x
Komentářů: 0