AMD Radeon HD 6900 dnes na start za nižší ceny – poslední nové grafiky roku 2010 Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Středa, 15 prosinec 2010
altDnes je den D. Poslední nové grafiky letošního roku, vycházejí …

 

 

 

Dnes dorazí po malém odkladu HD 6950/6970 modely na trh. Jak už víte, jsou to grafiky, které v podstatě nahrazují HD 5850/5870 na jejich cenových hladinách. Mohu prozradit, že proti nim přinesou řadu vylepšení.

 Tedy ne vždy bude výkon takový, jaký byste si představovali – zejména ve starších hrách a technologiích, ale musím vás upozornit na to, že HD 6950/6970 jsou primárně zaměřené na DX11, kde je nárůst výkonu proti HD 5800 v některých případech impozantní a GTX 570/580 na poli DX11 i v náročných testech mají v HD 6900 grafikách velmi tvrdou konkurenci. Taktéž mají 2GB paměti v základu a jsou to grafiky určené hlavně pro vysoká rozlišení a vysoká AA/AF a to včetně Eyefinity.

(Navzdory tomu, co si někteří mslí, že HD 6900 vycházejí proto, aby na ně majíitelé HD 5900 přecházeli, jsou halvním cílem HD 6900 majitelé starších grafik, typicky GTX 260/280 či HD 4870/4890)

Včera jsem vám prozradil oficiální ceny, ale postěžoval jsem si, že české ceny jsou poněkud výše než ceny v zahraničí. Nakonec mám dobrou zprávu. Čeští distributoři zareagovali a už během včerejška snížili cenu HD 6950/6970 modelů. Ve velkoobchodech stojí HD 6950 2GB jen 6800 korun včetně DPH. Takže v maloobchodě budou někde kolem 7500 korun včetně DPH.

(V některých obchodech jsou dobře zásobeni - Power Color HD 6970)

HD 6970 2GB pak u distributora stojí nějakých 8400 korun včetně DPH, což bude znamenat ceny kolem 9500 korun včetně DPH v maloobchodě. To je rozhodně mnohem zajímavější, než jak to vypadalo dříve. Pokud se bavíme o vysokých rozlišeních, je HD 6970 2GB s přehledem výkonnější než GTX 570, která není zrovna vzorem bezproblémové dostupnosti, a její ceny se pohybují kolem 9000-9500 korun včetně DPH. GTX 580 zůstane nejvýkonnější jednojádrovou grafikou, ale až na určité případy, není ztráta HD 6970 2GB zase tak významná. Jenže GTX 580 stojí kolem 12 500 korun včetně DPH a to by měla být HD 6970 správně ještě levnější.

Každopádně, i v tuto chvíli pracujeme na testech, i proto, že AMD poslalo novou verzi ovladačů doslova před pár hodinami, takže ten kdo si karty otestoval dříve, už má teď v tuto chvíli testy neaktuální, takže se dobře koukejte na to, kdo kde použil jakou verzi ovladačů. Recenzi snad stihneme večer vydat, pořád jste nás uháněli, abychom přidali nové testy, takže také testujeme nové DX11 hry (včetně Metro 2033 a F1 2010), aby tam bylo vše, co je potřeba, sehnali jsme i GTX 570, takže toho máme docela dost, takže mějte strpení s námi, určitě vás nepřipravíme o kompletní test a přímé srovnání HD 6900 jak s HD 5800, tak s konkurencí.

Zůstaňte naladěni, nic vám neuteče, radši to budeme mít pořádně a komplet, než na půl a blbě se starými ovladači :).

 

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 01:32:34

Super, už se těším na testíky..
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 08:25:36

Návrh! Co to udělat jako Komix na pokračování? Udělat test jedné (jakékoliv) hry, a hned ji zveřejnit! A na konci "BY CONTINUE" !!! Budeme slintat nad jedním grafem a rvát si triko při čekání na druhý graf. To bude drama!!!
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 08:27:13

Tak jsem to cvičně zadal na Seznamu. Jeden Paznecht má HD 6970 za 11 256Kč!! Odkaz
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 09:00:21

Má prostě neaktualizované ceny dle prvních ceníků distributorů, které byli asi nadsazeny schválně, aby si to lidi ještě neobjednávali před ofic. launchem
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 09:05:12

Jo, to by odpovídalo. Našel jsem i 12013Kč, ale pokliknuti se objevilo, že výrobek byl stažen. jenom to zkouší, kdo si to objedná.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 11:58:38

Teď jsem se díval v Alfacompu, HD 6970 za 9 145, to uý začíná být rozumné. Odkaz
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 15:29:13
avatar
To je megarozumné, neb se zdálo, že to půjde k 11 tisícům, na což tu každej blil do diskuze a teď je HD 6950 přes 7000 a HD 6970 lehce přes 9000. Jsem nadšen. Hlavně myslím, že ceny půjdou nahoru, takže zase vydělá ten, kdo nakoupí teď.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 16:41:01

jj před Vánocemi to je jak smyslu zbavené. Už aby to prodávali Vietnamci.
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 20:42:25
avatar
vykon na urovni gtx 570, cena o 1000,-- vyssi, to moc rozumny neni. nizsi spotreba to nezachrani, podpora 3 monitoru nebo absence physX me nezajima. vykon jinak dobrej, tak akorat pro me. za 11 tis. s timhle vykonem, to by byl hoodne spatnej vtip. to byste neokecali kluci.
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 20:54:07
avatar
ty ceny jsou nižší hlavně kvuli tomu že se nepovedlo dodat 7Ghz paměti, pak by jistě dolů nešly ani náhodou. Osobně mám radost z toho že jsou výkonem trochu níže než NV, poněvadž stále budou muset být levnější než konkurence, a tak to má být
Callisto [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 09:04:06

No pekna cena 11 256, ten kdo cekal s nakupem nvidie podle rady DD tak to docela projel, protoze vsechny gtx580 PointOfView za 10990, coz byla pekna cena jsou uz pryc. Ja nastesti necekal;)) A navic 570gtx treba na czc.cz za 12000;))) Loool.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 09:25:06

On se vždycky nějaký trouba najde, za pokus to stojí
Přeji ti hezké užití (neboj nejsi trouba). Za ty prachy je to výborné.
Callisto [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 09:20:31

Ty si myslis, ze 10990 za gtx580 je spatna cena? Uz i dodavatele jako ed nebo at maji 580 nad 11500 a to neni pro koncaky (navic nejsou). Tudiz nepocitej, ze tak do pulky unora bude cena kolem 11000. V TS bohemia jiz maji napsany dodani 14 dni (odtamtud vsechny ty PointOfView byli). Tudiz do vanoc za rozumnou cenu 580 tezko sezenes. Jestli myslis tu 570 za 12000. Tak to jsem daval propobaveni, ne protoze bych ji kopoval....
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 09:28:45

Promiň, nedokončil jsem příspěvek. Začetl jsem se do jiného. Je to výborná cena. Teď to Vánoční šílenství musíme přežít. V lednu se uvidí.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 09:48:01

Jestli jsem se tě dotkl, tak promiň.
Já tak vysoko nemířím, moje hladina bude HD68xx, GTX560. Bude záležet na ceně. Ty jsi natrefil výbornou, určitě spokojenost. Dnes určitě nešlápneš při nákupu vedle - po technické stránce. Obě značky jsou kvalitní. Opravdu jde o cenu. Dal sis hezký dárek pod stromeček. Tak si ty svátky užij v pohodě a pokoji.
Callisto [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 09:59:27

Ne nedotkl, pohoda. Ja to psal jako informaci. Protoze ted se za rozumny penize sezene uz jen velmi tezko. Taky si uzjij pekny svatky
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ??? 2010-12-16 15:35:27

EVGA GeForce GTX 570 - 7999Kč, na czc
nejdražší 570 - 10 tis.
CZC má občas velké a divné výkyvy cen. Prostě chyba.
Son Gito [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 01:41:34
avatar
Neboj, my ten 1/2 dni už vydržíme. I keď som si myslel, že 6970 porazí gtx 580. No uvidíme v testoch.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 02:08:11
avatar
no v některých testech to i dokáže
FerrariF50 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 02:14:58
avatar
Tak to je fajn ... už se nemůžu dočkat testu.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 10:54:24

To je supr zprava.
Nechces postavit to koncovy globalni hodnoceni s procenty vykonu jen z her na dx11 nativ? Protoze v dx9 a 10 budou tyhle karty stihat vsechny hry v poho a tedy by celkove hodnoceni ty dx9 a 10 testy zkreslovaly pro to pro co jsou urceny(pro dx11). Samozrejme udelat i testy dx9 a 10 her, jen tyto testy nezahrnout do celkoveho procentualniho hodnoceni protoze tyhle dela(kanony) si clovek kvuli starym hram kupovat nebude...

PS: Jinak moc pekny preview :palec: , kratce a pritom vystizne napsane, bez zapornych emoci a navazeni se do nvidie, ty proste umis psat na profi urovni(bez emoci resp. hlavne tech zapornych) kdyz chces
Jen je skoda ze to nechces tak casto a posledni dobou prevazuji ty emocni clanky
Callisto [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 12:31:57

To je velka pravda, palec nahoru.
Ogi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 15:27:17

+Tak to je pekna blbost delat hodnoceni jen z her na dx11....copak se hraji jen hry na dx11?? tech je tak malo ze to nemuzes pouzit pro vysledny test...protoze by to bylo hodne zkresleny..to je jak kdybys vzal na zimni cestu gumy s hroty a popsal test auta jak se chova...a co jizda v lete a s normalnima gumama?? madmaxi myslel sem ze ti to mysli o neco vic...divas se jen jednim smerek a ne i kolem sebe....
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 16:44:45

Vem to tak, že hry s DX9 jsou zpravidla starší, taže měli menší hardwarové nároky proti dnešním. Museli respektovat techniku v době vzniku.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 09:07:15

Stejne vsichni gumujou na jednu nebo na druhou stranu kdyz vybiraji DX9 a DX10 hry(schvalne netestuji vsechny hry a tim vlastne gumuji, jeden server vynech tamtu hru, dalsi zase tamtu etc etc etc.), imho DX9 a DX10 hry te zajimat defakto nemuseji, GTX570/580 a az prijde GTX560 tak i GTX560 a stejne tak 5970, 6950 i 6970 zvladaji starsi hry na 100% nad 60FPS, takze delat pak mezi nimi procentuelni komplexni hodnoceni je stejne kravina(maximalne hodnotit jen ty nejkrvavejsi dx9 a 10). Jestli nekho zajimaji urcite hry, stejne mrkne jak si grafiky mezi sebou stoji v urcitych hrach, celkove prumerne hodnoceni je nicnerikajici udaj akorat tak pro fanatiky a nvidioty aby se mohli mezi sebou hadat co je v danou chvili "lepsi"(oni jsou pochopitelne dobre obe reseni a nikdo s ani jednou firmou neudela chybu)...
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 01:59:19
avatar
Hlavně to dej kačence, aby mohla provést korekturu. Když už se s tím budete takto mordovat, je zbytečné kazit dobrý dojem z recenze kupou botiček.

Fakt se těším na zavalení krásnými herními grafy.
milda001 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 06:39:09

To je tak vzrušující čekání
Eddward [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 06:58:39

ved testy su uz davno na svete DDworld neni jediny server na svete co robi testy
milda001 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 07:17:07

Koukal jsme už na nějaké ale ty jsou s drivery 10.11 a nelíbí se mě
Eddward [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 07:57:09

a s akymi by si ich chcel testovat? 10.12 z 13.12. nemaju podporu pre HD6900, ale ze vraj dd ma nejake nove tak mozno daco s toho bude
edit: nasiel som test aj s 10.12 a vysledok Odkaz
jester [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 09:01:39

Ale prsím Tě, proč by neměli jako podporu? Nekecej tady nesmysly, díky
Eddward [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 09:40:25

tie z 13.12. proste nemaju: The Catalyst 10.12 driver features support for the Radeon HD 2000, HD 3000, HD 4000, HD 5000 and HD 6800 series graphics cards and the Radeon HD 3000 and HD 4000 series IGPs.
Ale vraj su uz novsie tak tie uz by mali mat.
Callisto [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 09:41:59

U konkurence uz provedly i mereni s verzi 10.12 a vykon byl schodny. Tudiz se ti to libit nemusi, ale vykon je stejny
Eddward [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 07:01:27

Inak dobry fail porovnavat nove Radeony s niekolkorocnymi GTX260/285 to som este nevidel....
edit: to neni odpoved na teba, ale na ten clanok
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 07:50:09

Tam je účel ukázat rozdíl mezi starou a novou generaci. Je to tam poznačené. I mě s HD 3850 lehce naviklali
NRX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 09:40:56

Sranda je, že som dva týždne dozadu kúpil jazdenú GTX 285 za niečo cez sto eur.

Podľa toho grafu je HD 6970 v priemere 1.7x výkonnejšia, takže cena tej HD 6970 by mohla byť tak 250-300 eur vrátane DX 11 a Eyefinity fičúr
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 11:04:37

AMD zacina pouzivat nVidia praktiky, tak jakejpak fail...
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 06:48:33
avatar
keby im zmizne z tej kopy jedna krabica, všimli by si to?
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 07:51:40

Nežvaň a ber! Dělám ti zeď. Při naší smůle vezmeme jedinou prázdnou
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 07:08:32
avatar
Super už aby byl večer nejenom, že vypadnu z práce ale ještě bude super testík.
kolombo16 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 07:10:19

Z recenzi co som na HD6970 cital, mi to vychadza tak, ze je skor vyrovnany super pre GTX570 co je za cenu co som videl dost velky problem. AMD sa teda zatial moc nevytiahlo. Snad aspon poriadne potlacia dole ceny.
renesiss [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 07:21:38

Škoda, čakal som podstatne viac. Nvidia sa nenechá len tak zadupať pod zem A to je dobré. 6950 je ok, tam je zatiaľ s nevyladenými ovládačmi nárast oproti 5850 25 %. Ale 6970 je podľa mňa nič moc, tam je oproti 5870 nárast len o nejakých 15%. Takže keď už budú tie ovládače vyladené, mohlo by to byť 570=6970 A to je slabota. Ale aspoň je tu teraz konkurencia tak ako sa patrí. ATI má 5970 a Nvidia 580. Neviem prečo ale veril som, že 6970 bude iná šupa.
Moss [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 12:47:19
avatar
pomer cena vykon je jemne na strane 570...
takze kupovat 6970 neni moc rozumny nakup.

6950... no neviem. to radsej 6870 alebo pockat na 560.
Mrni [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 07:37:22

kde si sehnal to oko?rad bych si ho dal na plochu
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 07:53:44

Na plochou to nedávej!
Moss [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 13:18:46
avatar
davat si hento ako wallpaper?
imho dost gyc. nerob to radsej.
potooczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - HMM 2010-12-15 07:51:41

Zatím jsem viděl první testy a nenadchlo mne to. Nevím zda to bude ovladači, což není omluva, ale v některých testech se výkon HD6950 pohybuje prakticky na úrovni HD6870. To podle mne není ideální. V jiných testech se pak HD6970 pohybuje jen 10-15% nad HD5870 a celkově má dost problém překonat GTX570.
Myslím si, že to rozhodně není to, co jsme čekali a co bylo původně ohlašováno i na tomto webu. AMD si podle mne rozhodně pohoršilo a jsem zvědavý na vydání nové řady 560 od Nvidie, protože ta by mohla HD6950 pěkně potrápit.
Celkově zatím zklamání. Pokud AMD zapracuje na ovladačích tak je to plus, pokud ale nemá dobré ovladače pro svoje vlajkové karty v době vydání, pak je to ostuda.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 08:19:02

HD 4770, pamatuješ? To byl vlastně test výroby 40nm od ATI. Dle mého mdlého rozumu je HD 69xx něco podobného. 4D technologie je významná změna, a zřejmě ji ATI použije v HD 7xxx, teď to testuje. Sice musí být v zásadě hotová, ale na doladění má ještě prostor. Ovladače, tam má velký potenciál růstu výkonu. 4D+ovladače!!
Pichoslav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 08:35:46

Souhlasím, taky mi přijde logické, že když dělají tak významnou změnu, tak to asi nebude jen na jedno jádro a počítají s tím do budoucna. A taky, že to bude chtít nějaký čas na doladění ovladačů a je tam velký potenciál.
Jumbik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 08:18:52
avatar
Nižší ceny! Moje modlitby byly vyslyšeny!
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 08:25:49
avatar
Vykon prekvapil nemile, doufal jsem ze bude aspon na urovni 6970 - 5990, ale to se stale nedeje, zato ale mile prekvapila cena, asi si tu 6950 poridim
caleb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 08:32:20

na test se moc tesim, stejne si myslim, ze nejvyhodnejsi koupe pro uzivatele vyzadujici dostacujici vykon ve vysokem rozliseni bude porad 6850 do crossu...
Quicksilver [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ATI 2010-12-15 08:41:58

Vzhledem k tomu, jak tady "DD" vychvaloval tento trhač, tak je to pro mě teda velké zklamání.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 08:45:26
avatar
kdyby si četl články pozorněji, tak nemůžeš být zklamán ani překvapen jasně jsem psal, co HD 6900 mohou dokázat a hlavně kam jsou určené ;)
negru.inger [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 08:51:41
avatar
Vim DD ze se budes zase vztekat, ale napsal jsi toho hromadu a v prubehu casu se to dost menilo, takze ted uz se da stezi rict v cem jsi mel pravdu a hlavne kdy...
Eddward [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 08:55:27

to je sice pravda ale to si pisal az vtedy ked sa uz suskalo aky vykon budu mat tie karty... predtym to boli celkom ine "odhady" o vykone
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 10:53:19

Trochu sebereflexe a priznani si ze jsi nebyl obcas uplne presny by neuskodilo, asi nejvetsi kiksy jsi mel s odhadovanym vykonem kde jsi do posledni chvile tvrdil ze se myli ostatni a ne ty, a s tim ze do posledni chvile jsi nechtel verit tomu ze GTX580 vyjde letos....

Na druhou stranu by ostatni navazeci do tebe meli mit take sebereflexi a uznat, ze zbytek info jsi celkem trefil a postupne jen zpresnoval
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 16:58:38
avatar
teda pokud za "zpřesňování" výkonu 6970 bereš rozptyl v rozmezí úvodních 30% nad GTX 580 až po aktuálních cca 15% nebo kolik pod výkonem GTX580, pak s tebou naprosto souhlasím
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 09:11:10

Bennie, Bennie, Bennie, porad stejnej, vice cti a mene pis, prospeje ti to

Vsak jsem psal ze se DD seknul poradne jen s tim vykonem, a druhy jeho sek byl s datumem vydani gtx580...
Moss [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 12:49:34
avatar
ked som ta napomenul ze tvrdis nieco ine ako si tvrdil tak si sa ohradil ze to bolo v sekcii aktuality a uz to neni aktualita. tak nechapem ako mozes stale dokola opakovat ze ja som to hovoril, kto cita DDW nemoze byt prekvapeny a tak podobne.
jester [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 09:11:04

No DD je to tak! Myslím že se tady zhodne hodně lidí na tom, že jsi to prostě s tím odhadem výkonu "přehnal" AMD HD6970 je soupeř pro GTX 570, pri tom si pamatuji, jak jsi tady psal, že ta karta v některých hrách bude dotírat na výkon HD5970 Taky nechápu, proč Nvidia musela spěchat s vydaním GTX 580/570, klidně je mohli vydat až po 6900 a né jak jsi psal, že Nvidia prostě musi vydat ty karty před 6900, protože by to pak bylo fiasko
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 09:16:39
avatar
dyt je to pravda, HD 6970 skutečně v některých hrách dotahuje HD 5970 ...

také je pravda, že musely GTX 570/580 vyjít, protože kdyby tady byly jen GTX 470/480 vypadalo by to tristně pro NV a dostupnost GTX 500 je horšní než nízká ...

a když se podíváš na výkon ve vysokém rozlišení s plným AA/AF tak HD 6970 dotahuje GTX 580 bez problémů ... co více si přát? Mě osobně se ta karta moc líbí, je mnohem lepší pro Eyefinity a DX11 než HD 5870, kterou mám nyní a zde je přínos výkonu vyšší než 25% a hlavně je v 5760x1200 vidět ne jak v nízkých rozlišeních, kde je jedno jestli má 100 nebo 125FPS, skoro mi to přijde, že AMD udělalo tu kartu pro mě a mé potřeby ....
jester [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 09:28:00

DD a můžeš mi napsat ve kterých hrách a nastaveních se HD 6970 dotahuje na HD 5970 Já jsem totiž nic takového v testech ještě nenašel
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 09:34:10
avatar
tam kde hD 5970 nefunguje moc dobře
jester [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 09:52:26

No fakt hloupost tyhle karty měřit ve hrách v rozlišeních 1680x1050 i ve 1920x1080 Pokud se podívám pouze na 2560x1600 s vyhlazováním, tak už to s tou HD 6970 vs. GTX 570 vypadá lépe No počkám si na Tvoje testy a hlavně chci vidět ty hry kde se bude ta HD 6970 dotahovat na HD 5970
Raskin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 10:25:08

Není to hloupost, protože rozlišení 1680x1050 používám já! A rád se podívám, kolik krát jsou lepší nové grafiky než moje HD4850. A rozlišení 1920x1080 je standartní HD rozlišení a má jej většina novějších TV v obývacích pokojích mých spoluobčanů. A na 50" plazmě bude herní zážitek možná taky slušný ne? Navíc se na ni dá využít i ty fps nad 60!
Eddward [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 10:37:50

myslim ze standard je dnes 1920x1080/1200 a drviva väcsina ludi si bude kupovat tieto vga pre taketo rozlisenie
samozrejme potom su aj taky co maju tri monitory (minimum) ale zas aj taky ktory namiesto 3 monitorov preferuju 30"+TV a tam je tiez standard 1920x1080
jester [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 10:50:14

Na 1920x1080/1200 Vám snad postačí HD 6870 K čemu proboha lepší grafiku Abych měl místo 60 FPS třeba 90 FPS
MaXXiS456 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 16:47:32

nie. aby som nekupoval novu GK o 2 roky ale o 4
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 20:57:32
avatar
6970 měla být soupeřem pro GTX480, a kdyby NV nevydala sérii 500 tak by Radeonky dost zabodovaly, ale takhle to o kousek uteklo, to musí mít v AMD vztek že je takhle vyšplouchli. Už se těšili že jim vytřou zrak a ono se to stalo naopak....
Kira Om [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - farby SLI a crosfire v grafoch 2010-12-15 09:13:32
avatar
DD neslo by aby mali karty v crosfire a SLI rezime v grafoch inu farbu FPS? bolo by to hned prehladnejsie a opticky oddelené.
celeb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 6970 vs 570 2010-12-15 09:50:55
avatar
http://www.techpowerup.com/reviews/HIS/Radeon_HD_6970/29.html
ak neberieme v uvahu Eyefinity, tak v najvacsich rozliseniach pre 1 monitor je rozdiel vo vykone cca 5% v prospech hd6970 ale cena cca 10% v prospech gtx570. Ani AMD nie je dobrocinna spolocnost a cenovo nastavili svoje karty tak, ze pomer cena/vykon je +/- rovnaky - cim drahsia karta, tym horsie. Ceny by boli podla mna rovnake, ako keby to vyrabala 1 firma, pekne od hd 5970, cez 580, 6970, 570, 6950.... (480 je nepodarok). Kedze vsak vyrobne naklady na AMD karty su ovela nizsie (menej tranzistorov, vacsia vytaznost pri vyrobe, pamate nie), zda sa mi, ze NVIDIA je skromnejsia na marzach. Pri sucasnych cenach.
Melonik188 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 09:53:01

A nemohli by ste mi poradit kde na Slovensku kupit 6970 lebo to nemozem zatial nikde najst (
Eddward [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 15:09:03

Odkaz ale za dost vysoku cenu 442€
edit: uz spadla cena na 381€ ale stale je v podstate draha
pettopn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 12:54:22

Odkaz je lacnejsia, 397 eur, ale stale draha, vzhladom na to, ze ma vykon ako GTX570. niekto sa nam tu skratka sekol a tato karta superom pre GTX580 nebude. na tu sa stabilne dotiahne akurat tak 6990, ktoru prekona tak o 10%, mozno 15.
MaXXiS456 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 18:43:43

nechcem trepnut blbost ale na tomshardware mali neviem ako ale mali v testoch asi ,,prepokladany,, vykon 6990 ktory ol v 3dmarku o 25% vykonejsi ako 580.
pettopn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 11:23:53

ano, ale takisto mala aj o 20% vyssiu spotrebu a navyse dvojcipova. a jej cena tiez bude niekde inde. takze v konecnom dosledku ziadne vyhody nema.
Milamber [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 10:08:31
avatar
Pekne karty, ale porad nikde nevidim ten vykonostni narust jak jsi psal, ze " HD 6900 grafiky jsou reálně o 30-50% výkonnější než HD 5800"
Pichoslav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 11:56:57

To ale mam dojem psal, že pod DX11 mohou být HD 6900 o 30-50% výkonnější než HD 5800. Tedy ne v průměru, ale jen v některých hrách.
Moss [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 12:53:33
avatar
to myslim ze maximalne v dx11 benchmarkoch a tie perdsa nikto nehraje.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 12:46:56
avatar
to je z toho, že si nepřečetete všechno, viz reakce nademnou ... informaci o 30-50% vynesl ven PowerColor, jenže neřekl kde ten výkon bude, já to pak doplnil o to, že to bude v DX11

já vám bohužel nemohl více než měsíc říci pravdu, i když jsem výkon HD 6900 znal, vždy jsem čekal na nějaký únik skutenčých infromací a patřičně vás nasměroval .... bohužel jsem pod dozorem a známý a nechci dělat někomu problémy za to, že je tak hodný a řekne mi informace dopředu ...
Moss [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 13:31:47
avatar
Citace:
já vám bohužel nemohl více než měsíc říci pravdu, i když jsem výkon HD 6900 znal, vždy jsem čekal na nějaký únik skutenčých infromací a patřičně vás nasměroval


toto sa objavilo v clanku z 6.12.2010

Citace:
Upřímně řečeno se docela bavím nad tím, kde jsou některé odhady výkonu. Já vám delší dobu říkám, že HD 6950 bude někde kolem úrovně GTX 480 a HD 6970 bude někde na spodní hranici HD 5970 2GB a tedy někde kolem GTX 580 a jsem prý za fanATIka a optimistu. Co jsem vám ale neřekl je, že jsou to spíše nejnižší možná hranice výkonu modelů HD 6900.


ak si vykon poznal uz viac ako mesiac, preco si v minulo tyzdnovom clanku napisal toto? uz len cast nadpisu toho clanku:
Citace:
HD 6900 jsou výkonnější, než si mnozí myslí?


toto si odporuje s tym co si prave napisal.

navyse si mi minule pisal ze nemam vytahovat tvoje citacie zo starsich clankov, lebo to bolo v sekcii aktuality, ktore su uz teraz neaktualne. vravel si, ze si vzdy vychadzal z aktualnych informacii. no teraz tvrdis ze vykon poznas vyse mesiaca... potom preco v clankoch za posledneho vyse mesiaca sa odhady vykonu tak strasne odlisuju od sucasneho vykonu?
jester [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 13:58:22

Citace:
HD 6970 bude někde na spodní hranici HD 5970 2GB a tedy někde kolem GTX 580

Tak na to jsem poukazoval už já o něco výše, ale napsal jsi to dobře, já si prostě stojím za tím, že DD to s tím výkon přepísknul Teď tam někde kouzli ty svoje grafy ve kterých bude určitě HD 6970 atakovat GTX 580(nebo dokonce HD 5970)
Eddward [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 15:14:23

njn ja si tie grafy viem zivo predstavit
Ogi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 16:15:00

Prepisknul to nejen s vykonem...
supervisor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 11:08:39
avatar
Super HD6970 za 10000,-kč se vyrovnává GTX570 za 9000,-kč. Technologie a budoucnost jsou na straně AMD, ale rozhodně to není žádná bomba !! Bomba by to byla, kdyby měli o 20-30% větší výkon, ale takhle docela mě to zklamalo.
JonnyS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 11:22:47
avatar
kde je tech 399 dolacu to by clovek plakal, asi pojedu k soudruhum do NDR a koupim si "par" grafik a budu je prodavat jako rohliky s brutalni marzi
palab [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 11:51:33

Neplač v Nextcompu mají HD6970 za 8660,- , a v Alfě za 9145,- ...
Nexon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Výkon nevypadá 2010-12-15 11:32:24

špatně na to, že jde o stále stejný výrobní proces jako předchozí generace. Dle mého je velký potenciál v ovladačích, protože AMD bude muset souběžně ladit drivery pro 5D a teď nově i 4D (HD69x0) architekturu. Možná by stálo za to otestovat výkon v GPGPU (např. Sadra) a porovnat nárůst výkonu v DP operacích po změně stream jednotek.
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 11:51:01

Mna velmi irituje ze vacsina zahranicnych webov, naroziel od tohto webu, robi testy takym sposobom, ze nenastavi vsetko na max ale na napr. 8xaa 0xaf alebo Crysis Warhead(gamer-vid Guru 3d) a pod. Nikto si taketo grafiky nekupuje aby znizoval detaily, nie je to potrebne a preto by mali testy podavat obraz o vykone v maximalnych nastaveniach aby ludia vedeli do coho idu. Inac ceny zatial dost vysoke ako vidiet na Alze ale snad do toho nie su zohladnene este vsera oznamene znizenia.
Ogi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 16:12:58

Lol..taky nejedes autem stale na plnou kdedlu ne???
Jumbik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 12:52:17
avatar
Tak jsem neodolal a objednal 6970 za 9tis. Doufám, že příjde do pátku.
Ragnar84 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 13:28:33
avatar
preco si kupovat 6970 za 9000kc ??? za tu cenu mas 2x6850 a ten vykon je niekde uplne inde, viz. recenziu tu na DDworld kde 6800 crossfire poraza aj GTX580
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 13:42:18

Též jsem se díval, 2xHD6850 = HD5970 !!! 8 800Kč
Jumbik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 14:08:09
avatar
Jednoduchá odpověď, nechci duální řešení. Ve výsledku by mě to stálo více z jiných důvodů.
GoddessHathor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 14:40:13

A delas dobre, dualni reseni neni vzdy vyhra, testy jsou jedna vec a dlouhodobe pouzivani v praxi druha
Porad jeste je lepsi vyuzivat vykonnejsich jednojader, nez se nechat zlakat dvema slabsima, ono to pak zpravidla nekde nechodi a mas smulu.
PS: ja dve jadra mam
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 16:54:06

Jedno "ňadro" je vždy nejlepší řešení, bezproblémové. Dvě "ňadra" je vždy věc kompromisu. To se ti potká cena a výkon, musíš se rozhodnout.
Mateo22 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 13:21:35
avatar
No ja asi odolam, i kdyz 6950 muzu mit za 6500 kc a 6970 za 8300 kc. Mam Nvidii 285 GTX OC a asi mi to jeste bude stacit na to obcasne "zapareni" v patek a semtam v sobotu v rozlisku 1920x1200 na jednom LCD.
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 14:22:33

nápodobně, kvůli herní bídě a nepřesvědčivému nárůstu výkonu jak u ATi tak nV zůstanu další rok se svojí 5870 (a to už teď ji mám víc jak rok...) Počkám si na sedmičkovou řadu obou výrobců
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 16:56:37

Máš recht, to rači zapař s kamarády.
Kira Om [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - suhlas 2010-12-15 14:31:47
avatar
Tak tak, treba kupovat s rozmyslom, nie bez uvazenia. Ja som este na jar drtil DA:Origin na P4 s ATI3850 a 1GB RAM a slo to No a nastal cas na upgrade na moju sucasnu, ktoru nezmenim zase mozno 4 roky. Teraz si uzivam vsetko na plno a potom budem znizovat. Pri tom piatkovom a sobotnom hrani to staci.
Ogi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 15:48:52


Hojky.Tak HD6970 bohuzel zklamal hodne tech co o nej stali..a zklamal je proto,protoze byl az moc vychvalovan a vynasen do nebes.....shrnuto......velky narust spotreby a to i k GTX 570 se kterou se muze s vypetim vsech sil rovnat a mnohdy ztraci nejake to %..obrovsky narust spotreby s druhym monitorem..GTX570 minimalni...telesace je lepsi ale NV ji zvlada lepe..ma ale 2GB pameti a umi vece monitoru..takze zadny velky plus oproti GTX570 a to je 6970 nejvykonejsi jednocip AMD...myslim ze to je propadak a zklamani..jedine nizsi cena nez GTX570 muze zarucit prodej 6970 a nebo ze nekdo potrebuje kartu na vic nez dva monitory...ale techto jedincu je malo....jinak karta urco dobra na hry..ale to i GTX570..
Vesy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 16:31:28
avatar
Souhlasím, HD 6950 je jen cca o 10% výkonější (podle PCTuning) než GTX 470, z toho se dá domnívat že HD 6870 bude pomalejší o necelých 8% procent což není nijak závratné, mluvíme-li tu oceně, dát 7 500, - nebo 5 500, - je skara rozdíl, s tím, že budu mít grafiku výkonější o 8% a zaplatím a o 2 000, - více, když to můžu dohnat taktováním a uštřit tak 2 000, - za které si můžu koupit pořádný chladič na grafiku...
HD 6970 zklamala a to hodně HD 5970 se skoro ani nepřiblíží, snad jen v některých testech a GTX 570 je o chlup lepší, kdyby cena HD 6970 klesa na 8 000 včetně dph a HD 6950 na 6 800 včtně dph, byla by to mnohem zajimavější nabídka...
Osobně se přikláním ke koupi HD 6870 od Saphire s Vapor chladičem a lehce ji taktnout a uštřit tak nemalé peníze.
Ono nejlepší grafiky za tento rok bych řekl, že jsou HD 6850 a 6870, nabízí skvělý výkon za super cenu a velký OC...
Podle mě vyhozené peníze za HD 6950/6970 aspoň pro ty kteří mají HD 5850 a 5870 či HD 5970.
Moss [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 16:02:49
avatar
ak bude nvidia reagovat na znizovanie cien 6970-ky znizenim ceny 570-ky (zatial to nieje nutne) tak AMD so svojim top jednochipom nema najmensiu sancu. 580 sa bohuzial asi zlacnovat nebude ked nema konkurenciu. jedine ze by 5970 isla s cenou drsticky dole ale to neviem ci sa stane.
Ragnar84 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 16:16:17
avatar
6970 je vykonejsia ako 570 a stoji len 360 dolarov , tak ocom kecas ????

ps. 6950 sa predava za 300!!! a tiez je blizko k 570
Ogi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 16:17:58

6970 neni vykonejsi nez 570..celkove neni...jen v urcite situaci a tech je moc malo..neni vykonejsi...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 16:44:16
avatar
je celkově výkonější - HD 6970 dokáže ve vysokých rozlišeních bojovat i s GTX 580, GTX 570 ne ... je jasné, že HD 6970 je výkonější , už jen kvůli 2GB je lepší voblou než 570 s 1,2GB
jester [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 16:37:46

Myslel jsi to DD určitě tak, že HD 6970 je určitě výkonější a né HD 5970, že
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 16:44:31
avatar
6970
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 17:09:11

Promiň, ale HD 6970 jsem viděl za 9145Kč, čili za 460 solarů, HD 6950 za 7375Kč, čili 370 dolců. GTX 570 za
8 565Kč. Jak se říká "Mezi kozama".
Ragnar84 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 16:22:21
avatar
tak sa pozri na recenziu hardocp.com
Ogi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 16:23:41

´DD´ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 12:46:56


to je z toho, že si nepřečetete všechno, viz reakce nademnou ... informaci o 30-50% vynesl ven PowerColor, jenže neřekl kde ten výkon bude, já to pak doplnil o to, že to bude v DX11

já vám bohužel nemohl více než měsíc říci pravdu, i když jsem výkon HD 6900 znal, vždy jsem čekal na nějaký únik skutenčých infromací a patřičně vás nasměroval .... bohužel jsem pod dozorem a známý a nechci dělat někomu problémy za to, že je tak hodný a řekne mi informace dopředu ...
...............
to chces rict DD ze si vedel o malem vykonu GK6900 a nemoh si o tom verejne mluvit??tak proc si psal ze to bude hodne dobre a at se mame na co tesit a ze ta NV je tak spatna a nema cenu ji kupovat at pockame na novou radu GK AMD a tu at koupime....ne nevedel si to...jinak by si nemoh psat to co si psal....
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 16:26:42
avatar
malém výkonu? já myslím že to někteří dost přeháníte .... mě se výko HD 6900 líbí a z fleku bych ji vyměnil za svou HD 5870 na v 5760x1200 je mnohemlepší nemluvě o výkonu v DX11 hrách. Mezi HD 5870 a HD 6970 je větší výkonový rozdíl než mezi GTX 480 a 580, takže co píšete o malém výkonu??? Navíc za ty peníze, vždyť ovladače nejsou 100% a ve vyských rozlišeních je HD 5970 pověšená na GTX 580 .... sorry ale myslím, že to někteří dost přeháníte.
Kyuubitwo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 16:57:50

A ty si to stěmi odhady snad nepřeháněl?
Co sem teď kouknul na Guru3D,pct,tomshardware, tak HD6970 a GTX570 sou skoro stejně výkonný(v nejpoužívanějším FullHD rozlišení), což je velké sklamání...
done [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 16:25:30
avatar
..nevím, co se komu nelíbí. Ten výkon vůči SP jednotkám u AMD byl jasný už po vydání parametrů GK. ..je těžké udělat z Caymana 32nm - Caymana 40nm. Původně tato řada.. měl být úplně nový kus křemíku (a to o dost větší) Takže se počítalo samo sebou i z více jednotkami a ten výkon měl být úplně jinde. Ale z důvodů úplného zrušení 32nm výrobního procesu u TSMC. Museli pozměnit vývoj (a ten vývoj byl také o dost kratší-snad jen rok). Prostě si myslím, že AMD za této situace udělala maximum a ten výkon vůči HD5800 je doost slušný. A pánové propadák byl GTX 480, ne HD 6970!!
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 17:20:01

Maximum? S tím souhlasím. 32nm - výkon někde jinde? Souhlasím, ale i Fermi by byl někde jinde, zvláště tak velký čip. Proto ten propadák. Jenom taková perlička nakonec: 32nm zrušila AMD ve spolupráci s IBM. TSMC se jenom přidala. HD6970 je opravdu max možného.
Eddward [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 18:41:33

ja si skor myslim ze cele co by 32nm proces priniesol by bol len mensi cip a mensia spotreba, vykon by zostal rovnaky imho
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 16:30:30
avatar
Diky DD, tesim se na vecer. Nekteri diskutujici tady zase spekuluji. Kdyz je to bavi Jak se rika: Pokud si chci neco obhajit, tak si to obhajim
Moss [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 17:10:41
avatar
s poslednou vetou suhlasim, tu to ale vsak asi naplati ked vidim sustavne mazane moje prispevky.
Ragnar84 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 17:18:46
avatar
ešte štastie že ich pišeš rychlejšie ako ich DD stiha mazať

nič v zlom ale mne za nezda že by si sa tu nemohol slobodne vyjadrovat , mas tu viac prispevkov ako hocikto iny (a v pekne zelenom duchu)
Moss [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 17:38:50
avatar
zdanie klame.

preto som sa aj prihlasil, citaval som tu tie clanky ale nikto v diskusiach nepokladal otazky ktore ma zaujimali a nikto sa nepytal naveci ktore mi prisli zvlastne. tak som sa zacal pytat sam.

vela prispevkov = vela otazok, nemietok, nejasnosti.
D3aTH [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 16:32:56

Tak na extrahardware.cz uz mají recenzi 6950, ale ta je docela otřesná! :/ Autor Adam Vágner snad má v sobě chlorofil, že už v několika recenzích zasebou nVidii pěkně nadsadil... :/
MaXXiS456 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 16:58:58

no mne sa zda byt recenzia exhtra hardware priazniva pre AMD hlôavne ked to porovnam s pct. rozdiel vykonu 6950 8%.
Sokol21 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 17:02:04

Tedy doufal jsem, že nové modely 69xx od AMD srazí cenu nových Geforce 570 dolů, ale jak koukám na jejich výkon tak Nvidia moc důvodů ke slevám nemá .. ba naopak.
No nic, jdu si objednat 570 než jí ještě zdraží.
Eddward [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 18:43:21

dobry napad
Ragnar84 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 17:38:39
avatar
teraz som čital recenziu crossfire 6950 , čo už naznacuje aká bude HD6990 vykon +50% oproťi GTX580
Eddward [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 18:46:26

lool +50% to si kde nabral, chcem vidiet tu recenziu - ja som nasiel vykon crossfire 6950 v priemere o 16% lepsi ako GTX580 Odkaz
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 19:11:12
avatar
jsi hkloupý nebo to jen děláš? Promiň ale zahrnovat do testů i rozlišení 1280x1024 u CF spojení je dost hloupé ...

Výkon HD 6850 CF v minimálním rozlišení, kde na tom záleží, tedy 1920x1200: Odkaz

v 2560x1600 Odkaz

navíc HD 6990 sice bude mít takty HD 6950, ale také bude mít plnou specifikaci jádra ala HD 6970, takže výkonově na tom bude asi ještě o chlup lépe. Nemluvě tom, jak výkonná bude ve verzi HD 6970 X2 ...

každopádně tvé neustálé vyvolávání FLAME už přesáhlo všechny meze. Sbohem
Kyuubitwo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 19:24:08

FLAME tu vyvolává spíše Ragnar84, když tvrdí, že je o 50% výkonnější a přitom to není ani 30%.
Ale aspoň je vidět, že se tu bere na každýho stejný metr.

PS:Ty nadávky diskuzi moc nevylepší.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 19:41:21

Proč? Nenadával, dal mu vybrat.
MaXXiS456 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 18:48:03

6990 ma byt 2x 6970 a vykon podla tomshardware o 25% vacsi oproti 580
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 19:15:13
avatar
HD 6990 bude 2x HD 6970 ale na taktech HD 6950, tak aby se karta vešla alespoň v základu do 300W TDP, což bude jen tak tak ....
gumojd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 17:40:56
avatar
DD ty tady vychvaluješ 6970 a říkáš, jak bys ani vteřinu neváhal a měnil bys, jenže pochop, že máš psat recenze nezaujatě!!! A né, že tu karta je dělaná jak pro mě, pro MÉ eyefinity atd... Většina lidí tady eyefinity nemá!!! A ani je nezajímá, že je ten výkon pořádnej až v rozlišení 10 000x 10 000. Osobně kdybych si ted kupoval GK, tak si vyberu 6850, ale myslím že ani s nvidiou bych momentálně neudělal chybu a kdybych potřeboval silnější, tak du do 570... Už se nemůžu dočkat tvých testů dnes večer
Ragnar84 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 18:19:51
avatar
pane bože ta 570 je silnejšia tak o 5% , nič viac , žiaden rozdiel to nie je ...

edit: sorry ja som myslel 6950 vs 570
Imperator [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 17:50:31

a cena ?
Moss [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 17:53:25
avatar
zle si ho pochopil

Citace:
kdybych si ted kupoval GK, tak si vyberu 6850, ale myslím že ani s nvidiou bych momentálně neudělal chybu a kdybych potřeboval silnější, tak du do 570


pise ze by si vybral 6850 ale keby chcel nieco silnejsie tak bere 570. a medzi 570 a 6850 uz je vacsi rozdiel ako 5%.
naznacoval tym ze by dal 570-ke predonst pred radeonom 6970.

ak sa mylim opravte ma. vdaka.
gumojd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 18:09:51
avatar
Presne jak pise moss, tak tak sem to myslel :-)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 17:53:29
avatar
GTX 570 je rozhodně slabší jak HD 6970 a stojí podobně nemluvě o tom, že HD 6970 je i dostupnější
Imperator [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 17:49:46

neviem ako vy ale mne DeDeho recenzie este viac robia chut na Nvidiu - neviem ci ho zato chlebodarci pochvalia
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 17:52:21
avatar
kdyby nějacé chlebodárci byli, tak neřeknu, ale jinak je všem, včetně mě jedno jestli vyhraje AMD nebo NVIDIA, neprodávám ani jednu ...
gumojd [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 17:55:16
avatar
Ty novy radeony budou bez debat dobry karty, o tom zadna... Jen to neustaly vychvalovani tady nas moc rozmlsalo a kdyz se ukazala skutecnost, tak sme akorat zklamani... DD, uznej ze to neni tak jak si nas tady celou dobu krmil
BM3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 18:04:03

Som len rad, ze v testoch sa objavi aj metro 2033. Teda nie ze by tych testov s uvedenim titulom bolo na webe malo. Stale sa tu hovori na tomto webe o jeho technologickom zamerani. Podla mna X-ray kto chce /4A/ engine v sucastnej dobe dostatocne demonstruje svoju technicku vyspelost v porovnanim s tim co tu dne mame. Ked sa testuje na vselijakych benchmarkoch preco netestovat na real gamese. To ze sa jedna o cca 6 hodinovu zalezitost v kampani, mi nejako vobec nesuvisi s moznostou odtestovat akukolvek GK v tejto graficky velmi slusnej hre.
Quicksilver [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 18:04:25

"DD" takhle všechny nalákal na výkon nových karet, ale skutečnost je trochu jiná.A jestli to není pravda, tak ať se propadnu do západního Německa.
Ogi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 22:28:47

V urcitych situacich je slabsi GTX 570,ale vseobecne a na standartnich rozlisenich ktere pouziva 95% hracu je silnejsi...me a plno jinejch nezajima obrovske rozliseni...a jinak vetsi spotrebu nez 570tka a na dva monitory o poradny kus vic nez 570tka.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 19:04:58
avatar
to není rpavda, HD 6970 je o chlup silnější než GTX 570 a navíc je úspornější ...
Ragnar84 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 19:07:47
avatar
ake rozlisenie pouziva 95% ludi ? uz na 1920*1200 je HD6970 o mnoho vykonejsia Odkaz
Kyuubitwo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 19:33:16

Moc sem nepochopil tvoje myšlení, nejdřív řekneš, že nejpoužívanější rozlišení je 1920*1200(s tim souhlasim) a pak sem dáš test kde testují jen 2560x1600.
meeee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ale, ale 2011-02-08 20:11:22

Tys ty testy na hardocp.com nepochopil nebo jenom trolluješ?

Oni ty karty testují v "Highest Playable Settings", tedy často jsou jednotlivé karty v každé hře v rozdílných nastaveních. To za prvé.

Za druhé pak v 1920x1200 je tam testovaná jenom 6870 v Metru a BF:BC2.

Jak jsi z toho vytáhnul, že už na 1920x1200 je HD6970 o mnoho výkonnější?


Porovnávej dole "Apples to Apples".
Moss [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 19:54:19
avatar
no tak prepacte mi ale ked sa tu niekto snazi o FLAME tak je to tento clovek. najprv tvrdi uplne nezmysly o 6850 CF a teraz pise ze na 1920x1200 je 6970 vykonnejsie a ako dokaz pastne stranku kde to testuju prevazne na 2560x1600.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 11:48:56
avatar
neboj taky se na něj zaměřím
Ogi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 18:55:54

DD sem velice zvedav na tve testy snad budou brzo a objektivni a nezaujate a bral bych i remizu,kazda karta je na neco dobra a na obou pojedou hry dobre to je jasne....
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 19:05:16
avatar
zítra nejdříve, píšu třetí velký článek za 5 dní a nestíhám
Baal_CZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 19:10:28

No to doufám, že zítra Já už sem byl natěšenej na dnešek
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 19:13:14
avatar
já vím, ale nějak ztrácím odhad, samotný článek mi trvá napsat 10 hodin ... a to jsem ještě nezačal ani s převedením výsledků do grafu ani s editací fotek, to je na dalších 4-5 hodin, prostě to nestíhám.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 19:38:40

Tak nekoukej gde co lítá, ale dělej co tě živí !!! A nevybavuj se s pionýrama
Baal_CZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 06:04:42

To je dobrý, nespěchám na to , ale už si chci přečíst tvůj názor
QueenCze [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 6950 @ 6970 2010-12-15 19:11:45

Jako každé vydání karet ATI, nyní už AMD je dost ošemetné co se týče ovladačů. Historie je jasná už od dob X800, musí se hold čekat 4 - 6 catalystů,než se to jakš takš vyladí. Každý má to svoje kdo chce AMD/ATI musí čekat, není to na škodu pač se vylepší ovladače a dost možná i cena. U nVidie je to zas spotřeba, prostě každý nový hardware má své mouchy.

Každý si musí najít to své.
U mě je to 580 GTX s chladičem Thermalright spitfire. Notabene, dva katalysty můžou mé rozhodnutí změnit. Do nového roku nic kupovat nebudu, pač ceny jsou dýka.
Sokol21 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 19:57:09

Teda dostupnost 6950/6970 na alza.cz je v pondělí 20.12. .. 2 a 5 kusů. Jestli tohle je dostupnost tak už nevím. Je to normální paper-launch. Zatím jenom jedna jediná značka.
MaXXiS456 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 20:04:20

videl si ten obr. ten obchod s tymi 6970? tam je dostupnost riadna. predsta popredne obchody a krajiny maju prednost.
Ogi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 20:05:19

Tak jak ctu dalsi recenze a testy,tak nekde v urcitych testech a hrach je jednou o neco lepsi 6970 a nekde zas 570 zajimavy cteni.
Tripper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 21:07:24

Hm,tak jak tak koukám tak škálování v CrossFire bude asi u novejch radeonů celkem pecka.Sem zvědavej co předvede antiles.
Ogi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 21:19:07

Nekdo se tu zajimal o vykon v metro 2033 2500x1600....tak prumer fps je...6970-22fps...570-24fps
Vernys [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 21:21:10

DD jak to vypadá s tou recenzí?
Ogi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 21:40:45

Cti kousek vis tam je odpoved...
done [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 22:55:52
avatar
no sem zvědav DD jestli máš taky tu kartu s upilovaným rohem napájecího konektoru?! ..jako někteří ve světě!
..Asi v rámci úspor se divize přesunula do Indonésie.. A prostě to napoprvé nevyšlo podle plánu! Vcelku mě tahle zpráva zarazila. Doufám, že je to jediná moucha!
Jumbik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-15 23:49:05
avatar
To se týká ale jen novinářských edic ne? Každopádně ten humbuk okolo toho na pctuningu mi přijde směšný. Kdyby to bylo něco, co opravdu ovlivňuje kvalitu karty tak nic neřeknu, ale tohle...
trabi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 00:45:53

tie nove AMD karty by prekonali Nvidiu jen pri vatsi spotrebe ... tu bolo spominane ze budou mit 6970 7GHz Ram v obchodoch koukam na 5,5 GHz
Ragnar84 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 11:48:26
avatar
tak 6970-ka prekonala 570-ku a pritom ma mensiu spotrebu ...
Kyuubitwo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 15:28:44

Ale DDho odhady byli, že bude někde kolem GTX580 a ne kolem GTX570...
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 11:08:04

Technická anomálie. Přímo to sem nepatří, ale narazil jsem na tuto zajímavost. Při pohledu do peněženky jsem zjistil, že pro mě jsou aktuální dvě karty HD 6850 a GTX 460. A teď!
Porovnával jsem nároky
HD 6850 max 127W, 1x 6pin, Požadavek na zdroj 500W
GTX 460 max 160W, 2x 6pin, Požadavek na zdroj 450W
Našel jsem to vícekrát (např. Odkaz Odkaz) To někdo přehodil a ostatní to okopírovali, nebo je to pravda?
Rohlik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 11:14:32
avatar
myslím že o žádnou anomálii nejde, je to jen o tom s jakou rezervou výrobce počítá pro ostatní komponenty. Důležitý je údaj o spotřebě a požadavcích na připojení ze zdroje. Pro potřebný zdroj je vždy potřeba znát komplet sestavu.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 12:04:55

Taky mě napadlo, že to záleží na výrobci (ATI si dala větší rezervu), nebyl jsem si jistý, tak jsem se zeptal.
Diky
Ragnar84 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 11:13:46
avatar
ziadne anomalie tie pozadavky na zdroj su len orientacne , a pre 6850 staci aj kvalitny 400W zdroj, ked nemas nieak extremne pretaktovane svorjadro
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 12:11:42

Dík, mám 400W (a ten klučina, co mi to prodával za Sotóó čicet, žikal Adidas pane - tak to musí být kvalitní, né?), třijádro netaktované, 4 GB, 500GB.
Tralalák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 12:49:39
avatar
Ja som HD6850 dokonca rozbehal aj na lacnom 400W zdroji, ale to len s AMD Sempron 140 2.7GHz@3.6GHz (resp. aj s VIA Nano L2200 1.6GHz) prešlo to všetkými možnými benchmarkami. Ale poviem pravdu, že som pri tom Semprone 140 na 3.6GHz a pretaktovaní HD6850 do podoby HD8650 OC tŕpol či to nepošlem do ríše pekiel. (ak by som nebol cez víkend v časovej tiesni pri benchmarkovaní tak by som určite použil kvalitnejší a výkonnejší zdroj od renomovaného výrobcu) Aj napriek uvedenému by som doporučil minimálne 500W kvalitný zdroj.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 12:54:20

Ona vlastní zkušenost je k nezaplacení. Přitom ten Sempron i s těma taktama, má menší spotřebu. Není už brzdou takové kartě? Já bych řekl že je. To je ten nekonečný koloběh:Líbí se mi VGA karta, mám ji, ale zdroj to neutáhne. Mám zdroj, ale procesor to brzdí. Mám procesor, ale potřebuji novou základní desku. Mám desku, ale pamětí to brzdí. Mám.......Nemá to konce!!!
Tralalák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 13:13:57
avatar
>>Bambula (2010-12-16 12:54:20): Už dlhšiu dobu som sa snažil otesotvať čo dokáže ešte single-core processor s mainstreamovou kartou. Keď ani v Megatest: AMD Phenom II X6 1100T, X2 565 a Athlon II X3 455 v testu 18 aktuálních CPU AMD tu na DDworde nebol Sempron 140/145 v testoch chopil som sa iniciatívy sám. (Inak tá HD6850 bude v kombinácii s Mini-ITX doskou VIA VB8001 a VIA Nano L2200 1.6GHz procesorom a bude plniť ušlachtilu GPGPU funkciu v projekte Folding@Home tímu Pretaktovanie.sk).
Aj v diskusii pod Megatestom máš nejaké výsledky inak som užívateľstú recenziu Sú single-core procesory mŕtve? spracoval tu: Odkaz
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 15:14:04

Škoda, že ti můžu dát jen jeden palec nahoru!
Crisis mě překvapil, je vidět, že karta se snaží, ale některých náročných scénách prostě už to nestíhá, a min fps už padá hodně. Já si občas rád zahraji CS taky - jednojádrová hra. Ještě do loňského podzimu jsem měl Atlona 3000+ 754soc.!! A v pohodě jsem žil.
Jen tak mimochodem, dlouho jsem tě tu neviděl. Vítej on-line.
Ragnar84 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 14:43:21
avatar
teraz som si meral spotrebu compu a dopadlo to takto :

max spotreba okolo 250W

bez OC
zostava: core2 9400 , 4GB ram , 2xhdd , Radeon 6850

po OC to zralo 330W
neradil [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Vánoce 2010-12-16 11:21:14

Ahoj děcka, jak se těšíte na vánoce? Co myslíte, že vám přinese Santa Claus.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 12:02:48

toto je slušný server! Tak ti nikdo neodpoví po pravdě.
Jumbik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 12:46:44
avatar
Já měl za to, že Santa se v našich směrovačkách nevyzná
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 13:13:34

Ba že, tady nemá co dělat! K nám chodí Ježíšek!!!
Locust [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 13:42:11

DD zaspali sme alebo som len slepy? ;)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 15:48:58
avatar
zaspali - doslova: v redakci teď pracujeme na 3 velkých testech a já toho během několika posledních dní moc nenaspla, takže sem včera v 8 večer padl a vstal dnes v 11 dopoledne ...

Jinak HD 6900 bychom dávno měli, kdyby nám AMD neposlalo poslední verzi ovladačů pár hodin před vydáním a hlavně jsme tam chtěli mít i GTX 570 kteroujsme dostaly den před vydáním HD 6900 + jsme zařadili pár nových testů, takže 30 hodin testování a 15 hodin psaní článku to se nějak za 2 dny nedalo stihnout
Willik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Oznámení cen od AMD 2010-12-16 14:42:04

Recenze na PC Tunningu je zase komedie....kdy už nám jí DD dáš ty? :o)

Budeš mít v recenzi snížený oficiální ceny?

Veděl si to? asi né co ,ale zase mužeš řikat já sem vám to řikal.... + doladěj ovladače.

Smekám DD tvoje předpovědi z věštecký koule 99,99% seděj.

Tý ceny sem se bál ale po týdle novince....?!!

http://fudzilla.com/graphics/item/21210-radeon-hd-6970-to-cost-275-euro

http://fudzilla.com/graphics/item/21219-sapphire-hd-6970-available-from-%E2%82%AC-329-eu

HIS ATI Radeon HD 6970 2048MB http://www.overclockers.co.uk/showproduct.php?prodid=GX-026-HS XFX Radeon HD 6970 2GB http://www.scan.co.uk /products/2gb-xfx-radeon-hd6970-pci-e-21-%28x16%29-5500mhz-gddr5-gpu-880mhz-1536-cores-dvi-mhdmi-mdp VTX Radeon 6970 2048MB http://www.overclockers.co.uk/showproduct.php?p rodid=GX-148-OK&groupid=701&catid=56&subcat=1752

Aneb Čeští obchodníci styďte se!!!!
Kyuubitwo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 15:39:27

Si děláš srandu???
DD věštil výkon HD6970 někde kolem GTX580 a nakonec je to lehce nad GTX570.
A na pct je to docela ucházející test pro orientaci, ale doporučuju nikdy se nedívat na recenze na jedný stránce, vždy na víc, protože v každý recenzi ten výkon vychází jinak(např.DDmu vyšla jako jedinýmu na světě výkonější ve Stalkrovi HD5970 nad GTX580).
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 15:45:59
avatar
dělám na tom .... no já věšteckou kouli moc nepoužívám, spíše jen zdravý rozum, když něco předpovídám

v recenzi budeme mít aktuální ceny modelů ...

Cos e týká obchodníků, tak už v tuto chvíli se prodalo více HD 6970 než GTX 580 od vydání a HD 6950 jsou taky na dračku, vzheldem k tomu že GTX 570 v podstatě neseženeš, tak je to jasné. AMD za jediný den prodalo více karet než se GTX 500 dostalo vůbec na svět, což je ale logické, ono to, že jsme se spletl v tom, kdy vyjdou GTX 570/580 karty, má své opdostatnění, karet totiž je extrémě málo, výtěžnost GF110 jader s 512Sp se počítá na jednotky % a 480SP jádra na tom jsou jen o chlup méně, NVIDIA ale prostě chtěl a musela GTX 570/580 vydat za každou cenu dříve než HD 6900, vždyť si z recenzí HD 6900 odmyslete GTX 570/580 a jak by to vypadalo, dkyby dorazily později? Já jsem docela spokojen ...
Vernys [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 14:44:31

na Nextcompu a v tsbohemia maj celkem good ceny Jinak už se nemůžu dočkat tý recenze
Willik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 14:55:46

No maj tam good ceny ,ale 275liber stojí teď 6970 v UK ---- to znamená že u nás by se měla cena s daní pohybovat kolem 8200kč.... což ani náhodou v žádnym českym obchodu neni.
JonnyS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 14:57:53
avatar
na czc 6970 za 8800, to uz se celkem da. A pomer cena/vykon zlepsuje.

http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=84773
Willik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 15:05:24

Myslim ,že by se dost lidí mělo DDmu omluvit.

A on může říkát "Já sem vám to říkal" protože s odstupem času po vydání to vypadá že měl zase pravdu....
Jak v ceně....

Tak s výkonem....

Počkáme pár verzí ovladačů a bude nad GTX 580, ikdyž to neni cíl...

Ta cena je Ďábelská.... že bych vyměnil svůj Gainward 4850 GDDR5... za 6970? :o)
hmmm hmm
Nexon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - AMD se 2010-12-16 15:49:25

masivně připravuje na profi(FP64) GPGPU, kvůli tomu jsou největší změny v čipu a také pro navýšení výkonu v teselaci. Přechodem na 4D se zvýší výkon v FP64(DP) na 1/4 výkonu v SP, tj. u HD6970 výkon v DP cca 675 GFlops proti 198 Gflops u GTX580, tj. ATI cca 3.5x výkonější. Supr článek o nové architektuře je na extrahardware.cz. Jinak co umí GPGPU ATI viz http://blog.zorinaq.com/?e=43 lámání MD5 Hashe se 4xHD5970 33 100 000 000 hesel/sec!!! Konkurenční 8xGTX580 výkon cca 1/2 výkonu ATI o ceně a spotřebě Nvidia radši nemluvím!!!
JonnyS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 18:11:29
avatar
Jakou marzi ma AMD s novou serii proti Nvidii a jejich radou 500? Ma nekdo informace o vyteznosti novych caymanu a Nvidii?
Vernys [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 18:18:23

Bude to ještě dnes? V jaké fázi se recenze nachází?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 20:15:59
avatar
skoro finální, ještě pár hodin dolaďování ... prostě to chceme mít pořádně
zachy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - redukce 2010-12-16 19:40:16

Nevedel by nekdo, zda je v baleni 6950/6970 nekolikrat zminovana AKTIVNI redukce DP-DVI ? Mam tri monitory bez DP a Eyefinity rozhodne chci, ale aktivni redukci jsem nikde prodavat v CZ nevidel...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 20:16:21
avatar
ne redukce u HD 6900 není
Vernys [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-16 20:13:17

Tak to je skvělá otázka! Přesně tohle by mně taky zajímalo, já jsem jí v ČR nikde neviděl, jen tu pasivní, ale zkus napsat do toho preview HD 6970, tady ti už asi nikdo neodpoví...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Úterý, 30 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 737x
Komentářů: 5
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Pátek, 26 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1435x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2237x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1986x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1318x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1302x
Komentářů: 1