Chytré telefony - Kolik minimálně musí stát telefon, aby stá za to? Zajímají vás Phablety? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Čtvrtek, 26 září 2013
altS nástupem čím dál levnějších telefonů vyvstává otázka, kolik už je opravdu málo.

 

 

 

Nelze si nevšimnout, že trh zaplavují levnější a levnější chytré telefony. Ty nejhloupější z chytrých s dotykovým ovládáním stojí dnes už dokonce jen 1500 korun. Kolem 5000 korun už lze ale pořídit chytré telefony s parametry třeba 2 roky starých TOP modelů. Pořád ale můžete utratit i 15 - 20 tisíc za aktuální TOP modely. Otázkou je, kolik je za chytrý telefon málo a kolik už je naopak mnoho.

V nedávné recenzi špičkového Galaxy S4 jsme si postěžovali na fakt, že telefon je to sice krásný, ale možná je až "příliš chytrý". Jednoduše toho nabízí tolik, že to normální uživatel nemůže ani využít, pokud tedy zjistí, že nějaká taková funkce vůbec existuje.

Dalším "extrémem", který se však pomalu stává standardem je rostoucí úhlopříčka dispalyů telefonů a postupné sbližování s tzv. Phablety, které mají dnes kolem 5 - 7". Pomalu tak vyvstává otázka, kde leží hranice a zda si místo 5" normálního SmartPhone nepořídit už ten jen o malinko větší Phablet. Moc jsme se jim zatím nevěnovali. Jaký je váš názor na tuto záležitost a máme se jim věnovat více, nebo se náš problém brzy vyřeší sám a velké SmartPhone se spojí s Phablety v jeden segment?

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
cch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-26 09:38:01
avatar
Tedkon sem si za sedm tisíc pořizoval lumiu920 a musím říct ze za ty peníze je to super telefon. Větší zařízení bych si zatím urcite nekoupil protože nepřidávají nějakou přidanou hodnotu(klacicky tablety). Libí se mi ale zařízení typu transformer a surface protože nabízejí alespon jakš takš použitelnou klávesnici
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-26 17:13:15
avatar
Teda 920 jsem mel v ruce a připadá mi už moc velká a to mam dlaň docela velkou. Pokukuju po Lumii 820, ale jeste sem ji ani neviděl naživo. Třeba se mi nebude libit, ale za 6400 ofiko distribuce je krásná cena za super výbavu. Ještě počkám, co MS vyvede po novém roce s WP...
cch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-26 20:20:14
avatar
To je pravda, rozměrama je to mobil tak na 1.5 levý ruky. Pravou už jí ovládám docela obstojně,je to cvalík. Nokia má záruku eu, takže je jedno od kud kupuješ. Pro 920 mluví display, fotak, bezdrát nabíjení(fakt super věc), větší vnitřní paměť, Ikdyž to je diskutabilní. Proti je určitě váha, rozměry a diky menšímu rozlišení je to vlastně nejvýkonnější wp telefon . Dost mě ale sere že všechny lumie už mají aktualizaci Amber, ale pro920 vyjde až někdy ke konci měsíce a to už je za dveřmi skoro gdr3
FudgS.R.O. [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Mimo téma 2013-09-26 09:44:02
avatar
Mám dotaz kdy padá embargo na nové amd grafiky, čili kdy tu bude první info ?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-26 15:46:43
avatar
já jsem stále na cestách (nyní v Yosemite a San Francisu), brzy se vracím, takže příští týden vám to naservíruji. Jak jste si možná všimli jinde, není kam spěchat, ale nyní použiji obligátní: Já jsem vám ton říkal.

V všech článcích jsem vám říkal, jaké nové grafiky budou a kdy dorazí. Nebojte se o nic nepřijdete, recenze a vše bude všas, kdy nové grafiky skutečně dorazí do obchodů
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-27 06:17:59
avatar
to by mě zajímalo, co se ti na mé odpovědi za ten mínus nelíbilo
simik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-27 12:24:30

Nevím co se nelíbilo dotyčnému s mínusem, ale bývá běžné že si články, na které je NDA, redakce připraví dopředu a vydá je přesně v určitý moment. Celé je to o načasování celé akce.

Proto celé NDA existuje. Redakce mají k dispozici informace/hardware/cokoli a mohou se připravit na vydání. Výrobce má zajištěno, že v den vydání budou k dispozici recenze a testy. Je to oboustranně výhodné.

Sám píšeš, že nejen, že jsi informace měl k dispozici, ale že jsi je již "říkal".
Čili také nechápu proč tady nejsou žádné již oficiální informace.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-28 05:29:29
avatar
opravdu jsem nemohl sledovat celou prezentaci, na které byli řečeny další podrobnosti, takže jsem řádný článek nepřipravoval a nemohl mít připraven a skládat to z těch základních info co jsem měl nemá smysl když na té prezentaci byli řečeny další věci.

Doufám že chápeš, že když jsem teď na cestách po druhé straně světa s velmi oemzeným přístupem k netu, takže prostě nestíhám. Základni info jste odemě měli, víte, že uvedení grafik na trh to nebylo, takže těch pár dní to určitě vydržíte ;)
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-26 10:09:42

Phablety mě docela zajímají. Srovnám li čas strávený telefonováním a čás strávený jinou na telefonu provozovanou činností, vyjde mi, že phablet by se mi hodil víc. Uvidím, jak to dopadne s novým Fonepadem.
Kadli [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Prestigio 2013-09-26 10:24:12

Já mám telefon Prestigio PAP4500T Duo, kterej sem kupoval za nějakejch 5500 a sem s ním maximálně spokojenej Dostatek výkonu na občasný zraní, aplikace. Display taky naprosto vpohodě na nějaký to koukání (film, seriál, ale i normální používání. Nepochopitelně rozdělenou 2GB (cca 400MB pro systém a 1,5Gb pro data kam ale nejdou převádět aplikace). Pomocí programu a flashnutí ROM sem to otočil a tím pádem už mě na telefonu absolutně nic nevadí a můžu ho jen a jen doporučit
chleba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-26 10:33:02
avatar
No, pod 4k,- se novej slušnej telefon u nás nesežene. Takže to optimální minimum je spíš k 5 tisícům. Na druhou stranu rozhodně neni potřeba utrácet skoro desítky tisíc za mobil. Opravdu kvalitní, slušně výkonné se zajímavými vlastnostmi, lze sehnat v rozmezí 7k - 9k, dávat za něj víc je (podle mě) kravina...
chleba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-26 12:21:41
avatar
Jinak jak už jsem psal v jiném článku, telefony s úhlopříčkou nad 4palce jsou zbytečně velké pro denní používání.
Krzy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-26 13:35:53

To je mozne, pro standartne vysokeho cloveka. Nekdo kdo ma velkou ruku(napr. ja), tak jsou 4 palce pri psani sms/emailu docela malo.
chleba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-27 09:27:55
avatar
Teda na výšku mám 1,9m, ruce taky nemám nejmenší, ale víc než 4 palce bych nesnesl...
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-26 11:04:53
avatar
Já používám 7" phablet Asus fonepad jako pracovní nástroj, protože na něm vyřídím urgentní poštu mnohem pohodlněji než na telefonu. Taky práce se synchronizovaným kalendářem atd je podstatně lepší na větším displayi, telefonovat se z toho dá + mám samozřejmě bluetooth headset.
Pokud bych měl volit telefon pro osobní použití, tak volím 4" dvoujádra kolem 4 tisíc korun, což je pro mě dostačující
Matess_cz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-26 11:33:28

mam 5" telefon a mel jsem strach ze to bude moc velke. Je pravda ze jednou rukou to ovladat moc nejde, to jsou jen telefony do 4". Nicmeme dnes si rikam ze neco okolo 6" s fullHD by nebylo spatne . 7" uz je ale moc. Podle me hranice tabletu / phabletu je prave na 7"
pattrriot [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-26 13:18:25
avatar
Presne phablety jsou ok taky jsem zacal u 3 palcu a dostal se postupne az na 6.3 galaxy mega. Jinak souhlas phablet max do 7 palcu pak uz je to moc.
jar127 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-26 15:16:18

Nexus 4 (ve slevě za 250EURo měsíc před uvedením N5) 4,7palce se nechá zvládnout jednou rukou jen tak tak. Více už je pro dvě ruce. Na ovládání je ideální 7palcový display (mám zkušenost z N7), ale nedá se pak volat z tramvaje nebo se na ulici člověk musí zastavit druhou rukou vyťukat číslo a jít dál.. :-)
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-26 15:37:03
avatar
Utratit mnoho? Vůbec, já sázím na Čínu a její trh. Xiaomi Mi2 a teď už Mi3 jsou krásné stroje, s luxusním poměrem, cena/kvalita/výkon/vybavenost (u Mi3 ještě nevím neměl jsem jí v ruce).
Xiaomi není jediná značka, ZOPO, ZTE je jich tam mraky,
Heados [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-26 16:05:22

Moje řeč! Dneska už bych telefeon ani tablet v ČR nekoupil, Čína jede.... (a z Mi3 slintam )
Stinky [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-26 23:06:40
avatar
Přesně tak! Měsíc a půl vlastním MI2S 16 GB a nemůžu si ho vynachválit. Lepší telefon za 323! dolarů neseženete. Jinak mě mrzí, že Lenovo nechce jít s telefony zatím na náš trh, to samé platí o ZOPO, ZTE, Jiayu, Thl, Meizu apod.

A ještě něco pro ty, kteří stále předhazují čísla velikosti displejů s odporem, že je to pro ně moc veliké. Kamarád má Lenovo A660 s 4" (125 x 65.25 x 10.55 mm), já mám již zmíněný 4,3" telefon s rozměry 126 x 62 x 10,2 mm. Takže pozor, nezaměňovat velikost displeje a těla
power [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-26 23:17:24

EH Čína jede ...
Jak je to s funkčností a kvalitou těchto mobilů? Mám spíš špatné zkušenosti. Sice cena dobrá, ale kvalita zpracování a právě ta 100% funkčnost je alfou a omegou.
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-27 06:50:42
avatar
Výše zmíněný Xiaomi Mi2S je kvalitou zpracování na úplném vrcholu. Nenechat se zmást vzhledem, plastová záda? Plast je kvalitní, pevný, nic nikde nevrže.
Nadcházející Xiaomi Mi3 unibody z hliníko-hořčíkové slitiny (pro milovníky broušeného kovu jako jsem já).
Komponenty jsou v podstatě stejné jako u jiných telefonů.
Mě vyhovuje přítomnost vychytaného MIUI, s kvalitní podporou a aktualizacemi v podstatě každý týden. Beztak je bláhové si myslet, že telefon Xiaomi < Samsung/Sony, beztak je vše z Číny, Xiaomi ovšem neplatí tolik marketingu...
power [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-27 08:06:24

Narazil jsem na první článek a bohužel ti musim dát za pravdu Odkaz
Miki.35 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-26 15:57:32

Já to dělám jednoduše,kupuju top modely ale až po roce, vyberu ten nej poměr cena/výkon,letos sem koupil loňský top LG P880 ala 4X HD za super cenu 6870Kč,to nemá konkurenci.Příští rok to bude G2 na 100%
GeoTech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-26 16:52:50

Mam 4.7" top model minulej generacie (cca 380€/9500 CZK z druhej ruky - viac ako toto za telefon nie som ochotny dat) ktorym som chcel v podstate dosiahnut to, aby som nepotreboval table alebo vlacit vzdy so sebou notebook ked chcem/potrebujem pracovat s netom. Moje zistenie je asi take ze 4.7"-5" je na obycajne telefonovanie dost vela a na pracu/browsovanie netu/videa zasa prilis malo.
Raz som len na dva dni odisiel bez toho aby som si bral notebook, hovorim si bude mi stacit telefon, a mozem povedat ze to bolo fakt utrpenie.
Cize najblizsie radsej usetrim na telefone kupim mensi a lacnejsi a k tomu nejaky slusny table/ultrabook.

Inac veci, ktore mna zaujimaju na telefonoch a za ktore som ochotny priplatit su materialy, display a fotoaparat. Preto ma dost sokuje ze este aj v dnesnej dobe je niekto schopny vam ponukat plastovu placku za 15K ktora je sice nabita technologiami ale z nich vacsinu proste clovek nepotrebuje/nevyuzije. V tych fotakoch sa tak isto nerobi az taky pokrok (mozno s vinimkou nokie) aky by som privital. Jedina vec na ktoru sa clovek fakt nemoze stazovat su display-e a ich rozlisenie.
dude [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - mobil 2013-09-26 17:40:47
avatar
ja mam obycajny LG L9, keby ma aspon 8GB internej pamete aby som tam mohol nahadzat viac aplikacii(lebo na pametovku sa daju presuvat len pidi aplikacie) tak by bol fajn.

mne by uplne stacil: okolo 5" displej, HD alebo FHD, 2-jadro, 1GB ram, 8GB internej pamete+pametovky alebo 16GB bez pametovky a vydrz 2 dni v zatazi. toto by mi bohate stacilo a bol by som spokojny. nie som ten typ co si honi péro na pocte jader a velkosti ram.
jogin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Asus PF2 2013-09-26 19:35:20

Mam asi 2tydny Asus Padfone2 a nemuzu si ho vynachvalit, muj 3ti "top" model za ktery sem si 100% jisty, ze ty penize za to staly a nelituji jich. Predchozi SGS (jako novinku) a HTC 3D EVO sem si tak uplne jisty nebyl a prask, behem roku do prodeje. Tento koncept v sobe skryva neskutecne veliky potencial a ten, kdo potrebuje mit mobil a zaroven si vyridit formality na emailu, internetu nebo si jen zkratit chvili sledovanim filmu, tohle oceni mnohonasobne. Kdyz potrhnu ten ultra krasny design, kde sem to musel v praci ukazovat kazdymu, kdo se to od dalsiho kolegy dozvedel, tak tohle je pro me ta PECKA v dnesnim segmentu.
Hammy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-26 19:38:33
avatar
Jak sem videl nazivo "Samsung Galaxy S4" tak sem se zhrozil... sem fanda vykonu a pokroku, ale tohle je proste jen o tom, kdo ma vetsi "pero".

Osobne sem si sehnal odblokovany "Motorola Droid4" a nemuzu si vubec stezovat. Vykon maximalne dostacujici, obraz pekny, HDMI to ma, Foto slusne, Video taky, Interni pamet 16GB+64GB SDXC a pomalu zapomenu zapnout PC! (kecam :-) )
Kdyby neco, pro zajimavost: Odkaz

A fakt je velka skoda, ze takove slusne mobily se nedaji sehnat tady na trhu! Ja tu SMSku rychle nenapisu na tech displejich, proste nemam na to nervy. :-)

Jinac dal sem za ten mobil 6500Kc (za Nokia N900 sem kdysi dal 13000Kc) a to je podle me dneska rozumny MAX.
Sralbotka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-26 20:24:42

Musim říct, že sem taky zastáncem mechanické klávesnice(a výkon mě neláká. Jenom mít o 512MB paměti víc... nezlobil bych se ). V současnosti vlastnim Sony Ericsson xperia pro a klávesnici si nemůžu vynachválit. Avšak sem tak trochu "nešikovný" a už je po ani ne roce rozbitý. Co se dá dělat. Musím si sehnat náhradu s qwerty :-D
Hammy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-26 21:22:47
avatar
No ja beru v tech mobilech jako dobry zaklad:
2jadro na taktu 1GHz+.
1GB RAM jako optimum.
Interni pamet asi 8GB.
Displej do 4".
Optika a vysledne Foto/Video je uz diskutabilni.
No QWERTY klavesnice je a bude pro me zaklad! :-)

Kolejnicky mela moje stara Nokia N900 moc dobre vyvazene a Maemo5 OS byl taky luxusni na ten HW. No ty mobily meli jakousi vyrobni vadu s SIMcteckou, takze bych do toho mobilu 2x uz nesel. Muj mobil na to trpi, proto sem se rozhodl pro zmenu. Ted je to jen 32GB multimedialni cihlicka. :-D

Droid4 a jeho vykon... nesrovnatelna sviznost. No kolejnicky jsou horsi, nevyvazuji stisk klavesnice pri zasunu, takze se zasekne v uhlu, pokud se to snazite zavrit "omylem" za krajni roh stran. Ne ze by to byl nejaky mega problem, ale s jednou rukou to bude na trening. :-)
OS je absolutne orezany o vsechny Jazyky, takze jen EN. Coz mi moc nevadi, jen ten slovnik me stve, pri psani SMS... nekdy se mi hodil. Jinac tam nejde vynutit jazyk s programama tretich stran, protoze tam ty slovniky proste nejsou. Jedine to udela to, ze programy se zacnou "tvarit" cesky. :-)
Rootnut si ten mobil netroufam, proste ho potrebuji funkcni.
Samotna vydrz mobilu je pomerne slusna, 3dny pri beznem pouzivani. Pro HDMI to ma vlastni vizualni rozhrani, cim se stane z mobilu touchpad, (jak na NB) a na monitoru mate obrazovku s mysi. Samozrejme se to da vypnout, ale pro me super funkce. (treba hrani OpenTTD :-D)
Jinac to ma jakesi dodatecne funkce od "Verizon" ktere v nasich koncinach nefunguji. Jedine v USA.

Problemy mam s mobilem snad jenom ctyri.
Nekdy se mi nahodne resetuje. (cca 1x za 2tydny)
Nekdy mi nenajde operatora. (cca 1mesicne)
Nekdy mi vypadne spojeni. (2x se mi to stalo s jednim kontaknem)
Baterie je napevno! No vyhodou je, ze neni tak sadisticky ukrita, jako maji nektere moderni mobily nokie. (s troskou sikovnosti by sla vymenit bezproblemove)

Jsou to zasadni problemy, ktere by mobil mit nemel!
No neni to fakt nic (nastesti) drastickeho.

To jen kdyby mel nekdo zajem si takovy mobil sehnat a koupit.

"peace" ;-)
Priest123 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Droid 2013-09-26 22:21:27
avatar
ted mam asi tyden cinu Jiayu G3t ale predtim sem mel jen s qwerty klavesnici(samsung omnia pro atd...)kde si pls toho droida sehnal a za kolik?? a tady v cr funguje v pohode(mysleno hlavne data)? diky za odpoved..
porad si nemuzu zvyknout ze nemam HW klavesnici tak to bude chtit asi zase zmenu
Jimm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-27 13:03:05
avatar
hlavně musíš sehnat GSM verzi a už to je neskutečnej problém...
Hammy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-27 16:05:54
avatar
Jednoduse... "bazary"

Hledal sem spise Droid3 ktera je levnejsi, +/- dostatecne vykonna, a taky myslim ma Android 4.x.x.
Taky vymennou baterii a mozna by tam byl i ten Cz Jazyk.

Jenze uz ji dotycny pan prodal za 3500Kc. Mel uz jen tu Droid4ku, coz se mi za to moc nechtelo davat 6500Kc, ale nakonec nic jineho sem nenasel.
Oba dva je uvadel jako "odblokovane" pro nase EU site.

Data sem zkousel (omylem) pres 3G a no problem.
(nemam internet aktivovan)

Jedine sem si musel svoji O2 SIMku orezat na format microSIM. Bootovani mobilu se vsim sudy je cca 1:43sek, (mam tam dost blbosti navic + Avast) pak vyhodi hlasku "This SIM card is from an unknown source" pak jen kliknou OK a jede se vesele dal. :-)

Jinac cas od casu sem narazil v bazarech na par odblokovanych Droidu4 za cca 6000-7000Kc. Urcite dobra koupe... jen ten jazyk trosku zamrzi, ale to musi clovek cekat.
Jinac ta klavesnice je proste absolutni luxus co sem drzel. Prijemne na stisk, dostatecne velke, podsviceni stejnomerne.
Co sem mel moznost poznat Sony Ericsson Xperia Pro, HTC Desire Z, N900... to je proste nic, co ma Droid4 za klavesnici.

Taky se neodrou o vnitrni konstrukci mobilu... N900 mela s tim problem. Ac to clovek necitil, tak se proste nektere tlacitka odirali casem.

Staci hledat, ale Droid4 uz se taky prestal jaksi prodavat. Takze uz jen vybehove kusy za rok, dva, v bazarech. :-/
Jimm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-27 12:58:13
avatar
no 19k co chtěj za SGN3 už je cena z kategorie: "To se asi posr..., ne?" Jde o to, co od toho člověk očekává, ale muj strop je 8-9k. Za 8,5 jsem před rokem kupoval první Galaxy Note (z aukra) A co se týká tý velikosti, tak ten první Note je maximum, prostě se to musí vejít do kapsy u kalhot
flastie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-27 14:15:00
avatar
Kym nenajdem u mna uplatnenie tychto obrich telefonov tak mi moja lacna lumia 800 zatial bohate staci. Ale nezazlievam ludom tie obrovske phablety. Ak im to vyhovuje a vyuzivaju to tak nech.
Kwassi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Samsung Mega 6.3 2013-09-27 16:43:44
avatar
Mam ted Samsung mega 6.3", predtim 5,0" a ted se mi kazdy petipalec zda zbytecne titerny. Je to spis prehravac multimedialniho obsahu.. kdo ma dneska telefon jen na telefonovani a psani sms? doporucuju! Ale rozumim, ze kazdy preferuje neco jineho.. proto je super dnesni moznost volby velikosti i kvality/ceny
maxsenz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-27 20:06:13
avatar
No,súhlasím skôr s názormi že sa oplatí uhlopriečka aspoň 5 - 5.5"...
Mal som SG Note,po ňom maliličkú Xperiu U ktorú som dal rýchlo preč lebo to bolo prťavé a nedalo sa na tom hrať skoro nič
Teraz čakám na dodanie SG Note 2 na ktorý sa teším
A viem že už nikdy nič menšie nekupim !!!!!!! Ano,keď som mal Note 1 som si vravel načo mi to je ? Ale keď som ho dal preč tak za týždeň mi chýbal !!! Prečo ? Lebo videá sa na ňom pozerali veeľmi pohodlne,hralo sa skvelo na velikom displeji,a kto povie že sa nezmestí do vačku je pokrytec a má ho malého bez problémov som ho nosil vo vačku na kraťasoch,nohaviciach aj košeli...
Proste,tablet by som prijal 7" ale musel by mať aspoň 6500mah baterku a výdrž na hranie 6-8 hodín ! Keď to Sony dokázalo s omnoho slabšou baterkou na PSP tak to pôjde aj na tabletoch !
Akurát mi vadí jedno - názov Phablet !!! Toho kto ho vyriekol prvý by som holou rukou vykastroval a dal mu to zožrať To je tak dehonestujúci názov nechutný až mi je z toho zle !
Tablety sú tablety a mobily sú predsa mobily !!! Kedysi boli telefony omnoho väčšie (niektoré aj s podvozkom ) a nehovorilo sa im inak...Tablet pokial nevie volať cez 3G aspoň tak je to tablet,pokial to vie volať (niaky 7" phonepad je) tak je to mobil ! Veď aj keď je veliký pri ucho,ale je mobilný tak je to mobil...
Na väčšej uhlopriečke mobilu sa robí všetko lepšie predsa...
Malé mobily sú pre baby !
Squad_leader [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Souhlas 2013-09-29 13:42:03
avatar
Souhlasím s článkem.
Člověk uvažuje nad tím, jestli není rovnou lepší volit "mini" varianty. Protože do normálních kapes se takový S4 rozhodně nevleze.
maxsenz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-09-29 15:18:24
avatar
No hej...ale !
Čo si máš kupiť S3mini alebo S4mini,tak za tie prachy máš v podobnej kategorii zase omnoho lepšie fony a ešte aj o pár desiatok € lacnejšie !!!
Takže tie paskvili "mini" nech si strčia niekam ja chcem len a len originál veľkosť , veď keď si pozrieš parametre S3 mini - tak je to len predražený starý črep so slabým cpu,malou ram a nahovno displejom s parametrami spred 3-4 rokov...!!!
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 642x
Komentářů: 2
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1387x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1064x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1156x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3742x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1449x
Komentářů: 0