Ochrana konzole PS3 prolomena - s klesajícími cenami Blu ray pirátství vstoupí na PS3 Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Úterý, 26 leden 2010
altKonzole PS3 se s pirátstvím dosud nesetkala, časy se však brzy změní …

 

 

PS3 padla. Ochrana konzole Sony byla úspěšně prolomena. Postaral se o to již známý hacker Gorge Hotz, který už dříve prolomil iPhone. Zatím nezveřejnil podrobnosti, ale vzhledem k minulým „úspěchům“ mu lze věřit. Stále prý ještě není s prací hotov, ještě odolávají dílčí části, ale vše je prý otázka času, kdy předvede kompletní hack, který je prý z 5% HW a z 95% SF záležitostí.

Ochranou PS3 samo o sobě byla i použitá média Blu ray, kdy vypalovačky stojí stále hodně a samotná média také, takže se vlastně zatím moc nerozšířily a tím pádem ani samotné pirátství na PS3 nebylo moc reálné. Xbox360 má klasicky DVD a pirátství jen kvete, kdyby mělo BR, asi by na tom bylo podobně, jak PS3. Je však nutné zmínit, že podle analytiků aktuálně prolomily Blu ray cenovou hranici, kdy už začnou být mainstreamem a tak reálně hrozí rozšíření pirátství i na PS3. Sony se samozřejmě nechalo slyšet, že celou věc prošetří, ale bere ji vážně. Má k tomu pádný důvod. Samotná konzole PS3 je pro SONY těžce ztrátový podnik a konzole stále dotuje, vydělává tedy na prodeji her a pokud by bylo možné drahé hry nekupovat, znamenalo by to další citelnou ránu pro už tak ztrátovou herní divizi SONY.

Na druhou stranu svitla nám naděje, že firmy urychlí nástup nové generace konzolí, což by obecně prospělo všem. Stávající Xbox360 i PS3 už jsou prostě zoufale zastaralé a stávají se přítěží pro herní vývoj. Uvidíme, jaký bude další vývoj, je to ale jen další důkaz, že nic není 100%.

Zdroj: BBC, DDWorld.cz

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
snipermaniak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 16:00:53
avatar
To jim to teda trvalo
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 16:07:10
avatar
Nástup nových konzolí, snížení cen her, setření rozdílu mezi vyvíjením PC a konzolových her (hlavně co se týče exkluzivity na určitou platformu). To jsou možné přínosy toho prolomení a ikdyž je to trochu hyenismus, my jako spotřebitelé se můžeme radovat.
M0rf3us [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 16:33:24
avatar
DD máš nějaké bližší info o tom, zda to microsoft myslí vážně s tím, že X-BOX 360 není ani v polovině svého života?
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 17:34:16
avatar
Jen ať žije dlouho, ale novou konzoli by mezitím vydat mohli.
M0rf3us [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 17:58:27
avatar
No právě to mi moc k tomu nesedí aby ho udržovali tak dlouho souběžně s novou generací
weir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 18:27:22
avatar
No PS2 taky ještě žije, pořád na něj vycházejí nové hry a pořád se prodává.
M0rf3us [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 18:49:16
avatar
To je taky fakt, stejně nám nezbude nic jiného než se nechat překvapit co na nás SONY a Microsoft chystají.

Pohybové ovladače by mohli životnost zajímavě prodloužit.
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 20:15:00
avatar
Anebo zkrátit, protože nějaké to procento z výkonu ukousnou...
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 22:29:36
avatar
ještě že mě tohle netrápí
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 15:27:51
avatar
Nebo zkrátit proto, že se u toho pár pitomců zmrzačí. Tipuju že třeba v USA
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 16:39:00
avatar
NJ presne toto si myslím aj ja. Aj po prelomení tymto hackom sa bude piratstvo na PS3 rozširovať v zavislosti na klesajucich cenách Blue-Ray napaľovačiek a médii.
Škoda že nam to tie konzole takto brzdia. Uvidime ako piratstvo na PC porieši Ubisoft s svojou antipiratskou ochranou veľký optimista nie som ale predsa snáď sa im zadarí. Ak by sa vyriešil problem piratstva na PC tak by vydavatelia nepotrebovali žiadne konzoly a vydavali by viac kvalitných hier primárne na PC. PC by bez piratstva hravo strčilo do vrecka v predajoch obe velke konzole.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 17:08:40
avatar
mno slavná to nová pirátská ochrana Ubisoftu byla již použita na Avataru a byla již úspěšně cracknuta (mnělo jít o unikátní neprolomitelnou ochranu). Tudy cesta asi nevede.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 17:39:13
avatar
Wow na Avatarovi? Já už to nějak nesleduju vůbec, ale jako proč to aplikovali na hru kde bylo jasný, že to bude propadák? To bude obsahovat i novej AC2? Doufám, že PCkářům nějak nestížej život, protože je to peckovní hra...
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 17:39:52
avatar
Tak o tom som nepočul... Ale spúšťajú to až teraz takže dosť pochybujem že sa bavíme o tom istom.
Doplnim že ešte ani Assasins Creed 2 PC verzia to nebude mať.... nestihli to pridať.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 18:42:49
avatar
Mno pokud sem správně pochopil Ubisoft mněl plnou hubu řečí, že jednou provždy ukončí pirátsví na PC, že má nějakou echt ochranu, několikrát zabezpečenou, nějaký klon všech současných ochran a první v řadě měl být Avatar, jehož cracknutí pravda trvalo více než obvykle - 2/3týdny
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 20:57:40
avatar
Tak ano o tom som počul. Ja sa ale opieram o túto informáciu Odkaz Ide o online systém ochrany. Nemyslím si že to bude neprelomiteľné ale dúfam že to staží pirátom warezenie.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 23:20:58
avatar
aha tak to je další fáze té ochrany. U Avataru je ještě stále možnost aktivace off-line. Jinak takovéto on-line zabezpečení je zatím asi nejjistější. Na Steamu funguje spolehlivě, na druhou stranu nemožnost spustit hru bez připojení na internet není ideální řešení.
Squarex [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 17:57:38

No Avatar byl cracknutej asi 2 tydny po vydání, kdyby to trvalo jenom týden u každé nové hry, tak už to by byl velký úspěch.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 17:11:18
avatar
"Postaral se o to již známý hacker Gorge Hotz"

jen tak mimochodem člověku lámající pirátské ochrany se neříká hacker, ale cracker. Jde o dosti odlišné pojmy.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 17:11:46
avatar
Zase Jedna Bába povídala Prostě nějakej Mrzkej Čórkař...co potřebuje dostat po Ústech
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 17:35:29
avatar
Vem si že kdyby se to povedlo je možnost homebrew, nejde zdaleka jenom o pirátění. Osobně bych si svoje PSP bez homebrew nedokázal představit a to si hry kupuju, i když nikdy ne za plnou cenu...Nejsem zastánace pirátění, ale kdyby tohle šlo, byl by to argument pro tuhle konzoli, stejně s českym netem tahat 50GB a pak pálit na Blu-Ray, to se prostě nevyplatí...
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 17:36:46
avatar
Tak třeba vyplatí a konečně klesne cena BR
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 17:43:40
avatar
Jakože díky tomu by mohla cena Blu-Ray klesnout, svym způsobem to možný je, pokud má Sony nějaký prachy z licenčních poplatků : D
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 17:35:22
avatar
Alespoň přestanou PS3 fanoušci tvrdit, že všichni ostatní jsou warez smrad
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 17:39:54
avatar
Ano většina se jich na PS3 vyléčila, protože stačí si vzpomenout kolik bylo u nás modovanejch PS2...
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 17:36:32
avatar
BR je dobrá věc, sám jsem si rekordér pořídil, prakticky zadarmo (dobropis za starou grafárnu) a jsem velmi spokojen, na zálohování je to ideální médium (seriály, filmy atd)
Flešky sice nabidnou trochu víc ale stabilitě dat na delší dobu v nich prostě nevěřim, jsou to akorát lepší diskety a navíc má optický disk výhodu že není magnetický, tak se nedá poškodit jinak než mechanicky či vypečením na sluníčku
K té ceně - média vůbec nejsou drahá - cca 120Kč za jednovrstvé a kolem 300 za dual což odpovídá jejich kapacitě - vzato v porovnání s DVD
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 17:41:52
avatar
Nicméně v absolutní částce to je dost a když pohlédnu na bazar, tak jako je lepší si hru koupit v originálu než si kupovat za 3kila dual BD...
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 21:51:50
avatar
dual je drahý o tom není pochyb. Ostatně dual nemam rád ani DVD jelikož s nimi nemam dobré zkušenosti. Ale i 25GB disk stačí a už se objevujou za kilo a kapacitou je to jako cca 5DVD kapacitně a když se vezme že kvalitní DVD stojí kolem 20 Kč tak je cena odpovídající kapacitě. Za dvacku BR ještě dlouho nebudou
bartfox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 17:43:38
avatar
A nebo je taky možné, že Hotzimu zaklepou na dveře právníci od SONYho , předají mu kufřík s tučným obnosem a on pošle do světa info, že se někde (v něčem) sekl ;-)
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 17:50:51
avatar
Je škoda že se Ochrana chystá ukončit životnost...Zase stoupne cena Her...Doufám že Sony se postará a zakročí!Konečně se dařilo a teď se nějakej Loser zase zapíše tím že se opět zdraží či neslevní...Nejlepší bude když se všechna Data budou prodávat na Steamu či jiném podobném Webu..Pěkně si to Zaregistrujem a bude po ptákách To je ale hudba Budoucna...kolik Bede mít třeba RAGE? 30GB?
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 17:56:30
avatar
Teda ty máš s tím capslockem nebo shiftem fakt nějaký problémy. Velký písmena ti tam dost lítaj úplně mimo. Nebo ses připojil přes playstation a píšeš na gamepadu/klávesnici (to přece musí jít když zvládneš na konzoli vše co zvládne PC) ?
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 18:02:53
avatar
Ne ale když čtu Dlouhé příspěvky...Tak se začínám strácet ve větách...Proto když sem tam něco vyťukám na Klávesnici tak Podstatná či Přídavná jména píšu s VELKÝM PÍSMENKEM...pomáhá to se v Textu nestratit...Nedochází pak jen k letmému přečtení a nepochopení co opravdu Pisatel chtěl říci
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 18:07:17
avatar
Nejsem fanatik do typografie - jen to prostě blbě vypadá a tvoje zajímavá teorie na tom nic nemění. To by taky někdo mohl psát první písmeno, podle něj důležitých slov, tučně a třeba důležitý slova napsat dvakrát. Některý pravidla by se obcházet neměla.
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 18:30:09
avatar
Pro orientaci v dlouhých příspěvcích slouží dělení textu na odstavce. Pro vyznání se v dlouhých a složitých souvětích, je dobré používat interpunkci = čárky. Jednotlivé věty lze oddělit tečkou. Pro snadnou orientaci v textu je dobré používat velké písmeno jen na začátku každé věty, jinak je to chaos.

Jinak piš si jak chceš, ale jsou jisté standardní postupy, a pokud je porušíš, tak se v tvých příspěvcích budou lidé orientovat spíš hůře;-)

PS: Ztratit je se z a velkými písmeny je dobré zdůraznit jen to DŮLEŽITÉ, bez ohledu na to, zda je to podstatné jméno, přídavné jméno nebo třeba sloveso.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 18:08:25
avatar
DeaDDog: PS3 neumí diaktiritku v browseru(psát)...
Poor Sony : D
---
Pun intended, don't be fag...
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 18:18:44
avatar
Tos neměl říkat, teď to po něm nepřečtu, jak jsem se na to začal soustředit.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 18:25:31
avatar
Co máte stále proti Consolím?Vadí vám že jsou naň hry které na PC nejsou? Nebo že podle vás brzdí vejvoj HER? Už starej Half či CoD se dal přepnout do DirectX kterej naše karty zvládnou...že to sposta Vejrobců nepodporuje to je věc PC a ne Consolí
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 18:47:23
avatar
Vejvoj a vejrobci mě opravdu otvírá kudlu v kapse - co je to za nářečí ? Krušnohorské ?
Citace:
Už starej Half či CoD se dal přepnout do DirectX kterej naše karty zvládnou...že to sposta Vejrobců nepodporuje to je věc PC a ne Consolí

Tomu fakt nerozumím.
Citace:
Co máte stále proti Consolím?

Přijde cikán do shopu se zbraněma a chce uzi. Prodavač řekne, že mu ji neprodá. Cikán - tak Glock17. Ten vám taky neprodám. Tak cikán - Co vy máte proti cikánům ? Prodavač : Všechno co tady vidíte.
Tak za mě asi nějak tak, ale třeba McBaxxter není proti konzolím nijak zaujatý-naopak.
Jo a musím ti položit stejnou otázku jakou jsem už nějakýmu konzolistovi položil. Proč jako fanoušek konzolí, co považuje jakýkoliv výkonný hardware na hry za zbytečnost, chodíš na web který je o výkonným hardware a PC software ? Přiznám se ti, že konzole nemám rád a do diskuzí na webech pro konzolisty vůbec nepřispívám.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 18:44:23
avatar
Vejrobců : DD
---
Ne, že bych snad byl škodolibý, ale rozsmálo, jak je ten náš jazyk modulární : )
---
Ne nejsem zaujatý proti ničemu, co mi nečiní nějaké těžkosti, takže respektuju i produkty jinak těžce levicoví společnosti jako je Apple...
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 19:01:40
avatar
Vadí mi že PC na Hry je strašně drahé...S hraní na PC a jeho nekonečným Upgradem jsem skončil asi před rokem...Prodal jsem všechnu svou OPRAVDU velkou zásobu Her..Za ta 2 desetiletí jsem v počítačích na HRY utopil tak 500000(možná 600000) Kč...Musel jsem míti vše nač mi to dá aspoň 40 FPS..3DFX jsem měl asi 2 v Republice,ATI 3870 jelo v 3násobném Cros ...Ageiou konče...Od té doby co jsem skončil s herním Pc mám najednou 2 pozemky....stavba Domu přede mnou...a je to tím že NEUPGRADUJI!!! Nějaká ATI 5870 mne už nechává chladným...vidím ty Vejhody Console!!!
No a tady na severu holt takto píšem...Kejta,Vokurek,Vejvoj
Ještě k PC jediná jeho vejhoda je že jeho Hardware se dá prodat...bohužel když chce člověk něco nového kupovat tak má vlastně PC každé 4 měsíce nová střeva...prpto se nic moc neužije
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 19:01:42
avatar
Wow, no tak to nevim. Protože hry na konzole sou dražší a dneska jak neni třeba moc upgradovat, tak tak za rok to vyjde minimálně 1:1 spíš hůř pro konzole. Tim chci říct, že já si platim za pohodlí a nelituju toho, ale jako nemyslim si, že potom co bych přestal upradovat PC bych měl na dva pozemky, možná tak na 1m2 na každy z nich...
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 19:06:44
avatar
Hry na Console drahé nejsou!!!Kupuji a prodávám v Bazerech...nejlepší je v malém městě prodat a ve velkém koupit Noa HRY na PC? Při prodeji ORIG.HER na PC mi půlku prodavač nevzal Důvod:Registrace!!!Jinak záleží jak chceš míti vejkoné PC
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 19:17:56
avatar
Jo takhle, to si nezmínil, že to i prodáváš, potom souhalsim, měl sem problém prodat nedávno GTA IV pár dní po vydání, protože si to nesedlo s mym hardwarem, tak sem to chtěl prodat a z 1200 sem musel slevit na 450! Sem to chtěl vyměnit za X360 verzi a poslali mě do prdele, že "komu jako pak máme tu PC verzi prodat hochu??"
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 19:21:21
avatar
Aktivace pomáhá ničit Piráty na PC...vidím to v Bazarech...sposta novejch Her je prostě jen v Alobalu Něco jako Novinka na PC v Bazaru...špatná koupě...nebo nemožná koupě...Prostě vejrobce to prodá...ten kdo chce si koupí Orig..a ten další kousek to Ukradne...No a Console?Tam stačí 2 měsíce počkat a pak je VŠE!!!Za Super Cenu Pak se stačí jen k DVD či Blue ray chovat slušně a Hra se v Poho prodá... vždy má nějakou cenu...ale PC HRY starší 2-3 roky se v bazaru daj koupit či PRODAT za 30 kč...není vyjímka ani cena 5 kč
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 19:17:44
avatar
VŠE nezmiňovat, mám teď zkouškový! : D Jo jo, ale já většinou moc velkou trpělivost nemám a co je to dma to se počíta a tak to neprodávám : )
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 19:23:02
avatar
Cavemane ty jdeš od jednoho extrému do druhýho. Musím trvat na tom, že slušně hrát na PC není finančně náročný. Můžeš hrát obrovské množství starších a zábavných her nebo utratit trochu víc za 5850 + levný quad.
Napsal bych to takhle :

Bohatý člověk - musí koupit nadupaný PC a užívat si to nej - na konzole ani nepomyslí

Středně bohatý člověk - nemá prachy na to živit dvě herní platformy takže nakonec by si měl koupit kvůli univerzálnosti průměrné PC a s ním si min. 4 roky vystačit (snad jen s menšími upgrady)- nemusí mít vše na max a taky nemusí mít všechny nejnovější hry že ?

Chudý člověk - koupí levný PC a hraje nenáročné hry - na konzole ani nepomyslí, jelikož PC musí mít kvůli dalším x věcem a konzole je v univerzálnosti opravdu chudinka.

Konzole jsou vyhozené prachy a ne PC - to po letech můžeš podtaktovat a máš tichý psací stroj co ti i přehraje filmy + internet. PC můžeš dost dobře opravovat a vyměňovat zničené komponenty, ale konzoli ? Cena her na PC je taky většinou nižší- nový i starý (problémy s prodejem neřeším a v bazaru nic nekupuju) - zrovna dnes v supermarketu jsem viděl nějakýho FEARa za 150 Kč.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 19:32:59
avatar
Bohatý člověk PC na HRY používá velmi málo.
Středně- PC na Hry používá nejvíce...většinou se vyzná v komponentech a jeho Informovanost o všem co se PC týče je Obrovská(musí)
Chudý-Má doma 2 jádro a něco jako 3650(pro něj ale naprosto famózní stroj)
Console-PC používá k práci a no Consolích hraje(zná spoustu vydaných či zatím nevydaných Her)..
Oprava PC?Spíše vejměna Komponent...jinak ale PC na HRY je velice špatná Investice...Kolik jsi už dal do Herního PC?

Ještě ke slušnému harní na PC...5850 zase tak MOC vejkoná není...teď jo ale po příchodu AvP bude zase jen ta Karta kde bude ta samá HRA na Consolích vypadat lépe
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 19:40:59
avatar
Já nerozlišuju herní PC od "pracovního" PC. Minimálně silný procesor nevyužiješ jen na hry a využití silného GPU se taky rozšiřuje i do jiných oblastí než hry. Velká RAM to samé. Co se týče financí. Opravdu highend komponentu jsem koupil jen jednou v životě. Jinak pořád spíš mainstream a jsem v pohodě. Nějak to nepočítám jelikož PC neberu jen na hry a díky univerzálnosti PC mám využití třeba i pro Athlona XP 2000+. Nikdy hardware nevyhazuju pokud funguje - vždy je nějaké využití.
Bohatý člověk co chce to nej musí mít PC - třeba s x monitory a kvalitním volantem, kniplem a pedály - pokud tedy není úplně blbý a ví, že ta možnost existuje.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 19:41:35
avatar
Co je pro tebe střední třída PC? Myslím s monitorem...Protože jestli tak vychvaluješ PC hry pro jejich grafiku tak musíš mít něco lepšího ne?
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 19:53:54
avatar
PC hry pro jejich grafiku nevychvaluju - říkám jen, že pokud máš silný hardware tak mají hezčí grafiku než konzole.
Střední třída - phenom X4 2,8 GHz, radeon 5770/5830,RAM 4GB jsou dnes taky už mainstream a disk klidně 500 GB jednoplotnu - tak do 23 tisíc s kvalitním zdrojem a deskou.
Graficky mě stačí i hry postavené na Quake3 enginu - nedávno jsem si ještě prošel half life 1 a musím říct, že v některých částech hry mě grafika už vadila, ale i tak to byla zábava. U strategií (smrt pro konzole ) a leteckých simulátorů jsem taky celkem nenáročný - nejsem grafický fanatik - konzole mě vadí kvůli jiným věcem. I na 5750 můžeš hrát ve full hd dost her (bylo tady někde video s dirt2 a L4D2) a grafika rozhodně není hnusná. Hry na konzole jsou optimalizovaný na jeden hardware, PC hry si zas můžeš nastavit náročnost. Howgh ENDE
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 20:01:13
avatar
Jo Komp opravdu střed ale stačí...Jinak ještě ke stateg.hrám na Console...Microsoft holt tu myš pro ten jeho zázrak udělá asi až na XBOX720 (pro Diablo 3)
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 20:01:21
avatar
To by to pak nějak ztratilo smysl řekl bych....
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 20:04:57
avatar
Jako HRA nebo Console?
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 20:12:31
avatar
Konzole, co to jako má bejt konzole s myší. To opravdu bych pak jednal jako DeaDDog, protože by to nemělo pražádnej smysl. Po mě knzole znamená pohodli na gauči s 2l Colou, chipsama a s joypadem v ruce, myš patři na stůl a ne na gauč : )
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 20:13:50
avatar
Tvůj popis hraní na mne sedí jen u Sportů a nějakejch RPG...Jinak FPS + Strategie hraji na Myši...Klávesnici nahrazuji:jak to popsat něco jako Gamepad do jedné ruky s pozičním kloboukem a několika tlačítky s pohybovejma sensorama...prostě pohyb neomezen jen WASD...Net také přes Myš...
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 20:25:12
avatar
Samozřrejmě strategie na konzoli to nepříchází v úvahu, ale většinů typů her si takhle vychutnávám : ) Moc se těšim na Mass Effect 2, až budu lítat po galaxii v noci : )
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 20:29:16
avatar
Bohužel jako Fable jen na Xbox
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 20:31:31
avatar
Jenom dvojka jednička je i na PC : ) Jinak teď je xbox tak levnej, že neni prblém si ho myslim přikoupit, pokud si konzolovej hráč. Já si PSko mám možnost pučovat, takže ho neplánuju : )
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 20:41:36
avatar
Fable jedna jsem hrál ještě na PC...No a kvůli jedné Hře si XBOX nekoupím...To je stejné jako Upgrade na PC
Budu čekat na Petra až to udělá na PSX platformu...
Jsem Fanda Sony
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 20:45:20
avatar
To mi nějak nesedí, PSlaves sou dost fanatický a píšou stylem "loool kupte si PS3 čuráci" ..sem příjemně překvapen : )
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 20:51:27
avatar
Fandím SONY už tak 25 let...Jsou něco jako Intel a ATI prostě MAj chuť měnit...vždy když jdu k Rodičům tak slintám...Maj Komín od SONY(věž) Celej v Chromu...kupován tak 85 roce..Ty Poťáky jsou něco Extra...gramec má Stroboscop Upravuje si tím rychlost(neuvěřitelné na tu dobu) Vše jede na Ručičkách žádná Blikačka Diod..Krása ...Prostě SONY bohužel v době rudochů cena 25000Kčs!!!!!!Opravář co to sem tam čistí je vždy v Nebi
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 20:57:40
avatar
jo tomu věřim a koukám, že sem asi o dost mladší než ty, takže já tyhle rudý léta moc nezažil, respketive jo, ale v kočárku : D
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 21:09:37
avatar
Jen o 10-11 let...Zažil jsem ještě ten pocit když jsem poprvé hrál demo Turok na 3DFX...Je pro to demo jsem musel míti můj Diamond Monster Ta Grafika NEUVĚŘITELNÁ!!!Ale na Nintendu to jelo už asi přes rok ..No a pak sem přišla ta Riva Přitom ATI mělo RAGE s 2 Megama...ram ....Jééé nebo ještě Grafiky od Gielmontu(nebo tak nějak)..ta Kvalita zadupávala do země vše
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 21:08:54
avatar
Tak na tohel si pamatuju taky, ale byl sem fakt malej, voodonu sem měl taky a byl sem na ni náležitě pyšnej, dneska už to neni takový. Tak možná i proto mám konzoli : D
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 21:19:36
avatar
No tak nějak to mám v Hlavě já...PC na práci(nedávno jsem na něm dohrál Dragon Age...po Fallout 3+Oblivion asi nej Hra poslední doby) Na hry mám PS3...stejně vyjdou tak 3-4 hry ročně co mě zabavěj...Jediné co mne na Consolích zatím vadí že je málo Her v CZ...snad se to zlepší!!!Ale když zapnu Třeba Dead Space přes Opticu do Beden tak si vždy stříknu do plenek DTS je holt DTS...Ta hra je Dobrá ale ZVUK má NEJLEPŠÍ co jsem v poslední době hrál...Pocit jako při hraní DOOM 3 ve 12 v noci...Hrůza děs na vás dejchá ode všad...TVRDÍM že Hudba a Zvuk dělá více než Nějaká Best Grafika...samozřejmě jen v Noci tam je teprve kontrast
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 23:20:35
avatar
Ja mám PC aj na prácu aj na zábavu. A tie repraky tiež neboli najlacnejšie že? Na PC môžeš mať oboje aj dobru grafiku aj dobry zvuk na konzole nikoliv stači mať aj k PC dobré repráky. Myslim si že sa na to len špatne dívaš.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 16:47:52
avatar
repráky mám k Telce...Ty ne?
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 21:52:42
avatar
ja si nakonec Xbox koupil kvuli Ace Combatu 6 a nadchazejicimu Splinter CEllu :d A pak prybvyla Forza 3....jak tomu clovek propadne.. Ale stejne PS3 is the best (z konzoli )
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 10:35:12
avatar
Fable jen na XBOX? Tak proč ho teda hraju na svém Notebooku?
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 23:03:06
avatar
svata pravda
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 20:11:43
avatar
HD 3650 Něco se Ti na ní snad nelíbí
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 20:16:42
avatar
Ne je dobrá...na Notebook dobrá...v PC jsou už levnější a lepší karty
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 20:22:11
avatar
Já fakt nechci bejt sprostej.... Ale tohle...
Jedna mi tiká v počítači (HD 3650 Tichá Magie) a kdybych neměl tak debilní procesor (AMD Sempron 2800+ 2.4 Ghz (přetaktováno )), myslím si, že bych Crysis dal na plný (samozřejmě v hratelný podobě).. Díky týhle grafice jsem si mohl zahrát Crysis na střední (bez AA/AF), takže jestli mi chceš říct, že tahle grafika je BLBÁ, budu minimálně sprostej...

K té ceně: Stojí na czc.cz 1300,- , neměla by pro milostpána jít ještě níž
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 20:26:37
avatar
Napsal jsem že je dobrá ale jen dobrá...prodej ji...jukni na Web a kup jinou...nějakou 4 řadu ATI Grafik
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 20:30:10
avatar
Ty.... konzolisto
Mě stačí...
Dokud nebudu mít novou desku a procesor, je zbytečný grafiku kupovat.. Stejně (si jako myslim já) její výkon teďka (díky procáku) nevyužiju.. A mám ji rok (navíc jako dárek), takže ji kvůli tomu, že mi to řekl nějakej konzolista, kterej má x krát horší železo, nevyměnim a basta..
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 20:32:27
avatar
Myslím že nějaká 4650 nebo 4670 na Aukru ti ještě CPU pěkně protáhne...a zvedne vejkon
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 20:35:26
avatar
Já ale potřebuju procák, né grafiku
Nějakej AMD Phenom II (třeba to nový dvojjádro 555)... S novou desku.. S podporou DDR2.. Co třeba tahle

http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=68072

Ale prosím kohokoliv, kdo PC rozumí (néé Konzolistu s velkým Káá)...
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 20:37:55
avatar
Určitě chceš Rychlejší CPU tak z 60% jen pro Hry
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 20:49:45
avatar
Nejenom... Dělám videa (MovieMaking) v CS přes Sony Vegas, Adobe After Effect atd. a proto čím lepší, tím rychlejší vykreslování
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 21:04:03
avatar
Ta deska je za tu cenu dobrá a když nebudeš používat integrovanou grafiku tak snad ani nebude vadit to malý chlazení chipsetu. Pro lepší životnost desky bych doporučil spíš Athlon 250 (k tý grafice je to stejně až moc), ale možná jsem jen zbytečně opatrnej. No záleží v jakým hraješ rozlišení a co hraješ a když píšeš o tom jak děláš videa, tak možná zauvažovat spíše o více jádrech bez L3 cache - athlon x3,x4 - to už ale fakt kvůli desce netaktuj.
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 21:09:14
avatar
Mockrát dík... Většinou hraju 1280x1024 (to moje "zastaralá" grafika zvládá s přehledem) bez AA/AF...

A můžu se zeptat, proč bych neměl případné X3/X4 taktovat? Já tomu totiž moc nerozumím
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 21:20:29
avatar
No ty kondíky to asi nedaj
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 21:30:09
avatar
No ta deska nemá chlazenou napájecí kaskádu - pokud se koukneš na některý lepší desky tak ty maj nalevo od cpu nějaký ty pasivy. Při taktování stoupá spotřeba a napájecí mosfety víc hřejou a když dáš do méně kvalitní desky hodně nataktovanýho phenoma tak ta deska může vydržet taky jen do prvního testu - během něho shoří něco z tý kaskády nebo něco jiného. V případě athlonů x3,x4 je to podobný i když žerou o něco míň. Dyžtak taktovat jen lehce a mít velkej průvan ve skříni. Teda pokud ti záleží na životnosti. Jo a ještě - při taktování přes base clock (u AMD je to 200MHz co se vynásobí x krát a dostaneš frekvenci CPU) se zvyšuje třeba i frekvence RAM což taky není bez zahřívání- (Black Edition to má lepší(taktuješ opravdu jen CPU) - hele rozhodně si o tom něco přečti než začneš taktovat a nezapomeň, že malé zvyšení výkonu za snižení životnosti nestojí takže taktovat lehce znamená bez zvyšování napětí. Na netu najdeš spoustu infa ( i na ddworldu).
Info od majitelů k nezaplacení :
"Rozhodně nedoporučuju nikomu, kdo by chtěl s deskou taktovat nebo podtaktovávat. Kontrola napětí na CPU veškerá žádná, navíc deska dává vyšší napětí než jaké má specifikováno CPU
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 21:31:03
avatar
Aha.. Tak mockrát dík
A ještě poslední otázečka: Vadilo by nějak (jako tý desce), kdybych si odemknul jádra? (kdybych je odemnknul....)
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 21:36:52
avatar
Nějak mě nejde vložit zbytek tak se mrkni do diskuze na czc. Jinak to vůbec nevadí jelikož po sempronu by ses "posadil na zadek" i s dvoujádrovým athlonem 2,6GHz.
edit : No tak stejně můžeš dostat maximálně čtyřjádro. Lepší odemknout než zvyšovat napětí. Taky se zvedne spotřeba ale nijak zvlášť (Phenom X2 s L3 cache žere podobně jako Athlon X4). Projdi si na stránkách MSI podporované cpu, dyžtak nějaký testy a rozhodni se i podle toho jak bude ten cpu topit v reálu třeba po odemknutí.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 22:03:20
avatar
Stím taktem...Pasivy stojí na krámě pár Korun(stačí se koukat nebo zeptat)jde o to že tato Deska není na Přetakt!!! Takt CPU naň..má to cenu?Investice do lepšího větrání = 1000 a více Kč. To si radši přidej k CPU a máš to lepší..Těch pár % co ti zvedne vejkon stejně nepoznáš(ve hrách třeba 3FPS)..Ale ty Machrovinky co dělá AMD s otevřeným násobičem nejsou k zahození..k tomu ale ta Deska co chceš ty je naprosto mylná Investice
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 19:30:20
avatar
Pokud bereš ČR , tak chudý člověk si koupí flashlej xbox a vlastně nic levnějšího na hry neni...musíme být realitsti.

A jinak ty ostatní možnosti, máš pravdu, ale jako takhle to už nefunguje.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 19:36:40
avatar
XBOX si tady kupují lidé v ČR hlavně pro pálené Hry...bohužel XBOX jako takovej zase tak levný není...chce li člověk něco jako ovladač na PSX tak připlatí..za Wifi připlatí..za HDD připlatí...nakonec to stejně stojí jako PS3...
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 23:10:36
avatar
a ke vsemu je jeste nekvalitni (seka se, hry zamrzaj, vypadava zvuk, system neudrzi cas po vytahnuti trafa, huci, prehrejva se...) PS3 je sic o kousek drazsi, ale za to mnohem lepsi.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 00:25:03
avatar
Zalez prosimtě radší, si se zasek v roce kdy vyšel ne? Tohle fakt mám nejradši, máš rád Sony fajn, ale neurážej konkurenční řešení...
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 20:18:39
avatar
ja ho mam Jinak bych to nerikal Me se seka a ma takovejch much, zlata sony Neurazim ho, jen rikam pravdu.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 19:37:40
avatar
Jinak dej tu VŠE a budeš také majitel pozemku :-)
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 19:40:39
avatar
Nevim no, studuju abych nemusel ještě každej den hákovat...
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 19:43:13
avatar
Budeš stejně ale za MNOHEM více
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 19:38:53
avatar
FEAR v Bazaru(jestli myslíš 1čku) tak 60 kč
Alhan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - konzole 2010-01-26 20:22:18
avatar
Konzole jsou dobré do roku po svém vydání, stejně jako pc sestava koupená v té době. Konzole ale zůstává stále stejná a hry na ní stejně drahé. Pc se časem mění, sem tam nové střevo a hry na něj zlevňují...

Na konzoli máš filmy, hry a hudbu. Net v omezené míře.

Na pc máš filmy, hry, hudbu, net a spoustu dalších věcí. Na počítačích se např programují hry na konzole Vytvářejí se na nich filmy, 3D modely, webové stránky, programuje se, dělají se databáze, excel a word. Počítač může sloužít jako konzole, když si koupíš gamepad a připojíš ho k televizi. Notebook je přenosný počítač - lze ho přenášet a používat bez baterií. Konzole vyrábějí 3 výrobci. Pc je vyráběno x vejrobci

Pc sestava na hry může stát stejně jako ps3...a stejně rychle zastará
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 20:36:10
avatar
Já neříkám že PC je špatné!!!Říkám že PC na HRY je Špatné!!!Je drahé!!Nepoužíváno na stávajícím hardware do Morku kostí...Není optimalizované..Vejrobci Her normálně vždy jen počkaj na Novou řadu karet a maj to...
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 21:22:43
avatar
Máte pojem kolik by konzole stála kdyby veškerý hardware byl pro ní vyvíjen od základu?Ceny her by musely být ještě o 30% výše nebo cena konzole tak o 50%.Konzole vlastně parazitují na vývoji hardware pro PC(ano je to tak vývoj hardware pro konzole vlastně primárně platí zákazníci PC).Jen PS3 má použitý hardware který vychází z PC 40% ostatní bylo vyvíjeno spešl pro PS3(jako třeba Cell) a také je hned vidět jak si ekonomicky stojí.Zastánci konzol jako přednost udávají unifikovanost a přitom PS3 má do ní dál než PC (poslechněte si vývojáře)Pokud bude PS4 zase jiná tak už na ní zřejmě hodí bobek každý vývojář co není na výplatní listině Sony.Xbox360 má k PC asi nejblíže on se MS nezapře a hlavně si spočítal že vývojáři co psali hry na PC budou mít méně trablů a také zde je to parazitování nejmarkantnější.Věřte že s konzolema nové generace to nebude jiné a opět dojde k vykrádání PC technologií a v případě Sony po zkušenosti s PS3 možná i více.Teď už je pozdě(hardware pro příští generaci už je hotov,stačí se podívat na dnešní herní PC) ale v případě že by hráči na PC přestali hrát a přestali game hardware kupovat tak se vývoj zastaví a pak se bude vývoj konzol vyvíjet od bodu nula a to pak budou pálky co budou lidi za ně platit.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 22:12:17
avatar
Je dobře ať jde grafika a Tech.uroveň her do předu...ale ať to nestojí tolik!!!Ať se nemění standarty každej půl rok...HLAVNĚ AŤ SE STÁVAJÍCÍ HARDWARE VYUŽÍVÁ na 100% Ne že si na Nové VGA pustíte ty 4 hry co proni vyjdou a už je tady Nová!!Kolik pak stojí vaše hraní...té 1 Hry?
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 23:10:36
avatar
Prosim ťa čo to zase splietaš ty kde žiješ??? Na PC nemusíš upgradovať každý pol rok. Veď napriklad v pripade Grafickej karty ti stačí upgrade každu druhu generaciu. Stači ak si vyberieš dobrý mainstream model so super pomerom cena výkon a je to. Neviem prečo si neustale vymyšľas dôvody prečo je PC hranie zlé lebo je drahe...Ja ti vravím to len ty sa na to zle dívaš!!!
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 04:09:51
avatar
Váš pohled je trochu pokroucen že si nedáváte dohromady souvislosti.Podívejte tohle je kapitalizmus nebo chcete li strana mírného pokroku .Z čeho myslíte že mají firmy co vyvíjejí hardware žít když by podle vás měly vyvinout hardware jednou za 5 let?Ta cena by byla taková pecka aby vydržely těch 5 let než si výrobce objedná novou.Všiměte si že výrobky u kterých se počítá že vám vydrží třeba 10 let stojí v poměru k výrobním nákladům mnohem více než výrobky které si kupujete na 1 nebo 2 roky.Jsou technologie které jsou záměrně bržděny jen proto že ty staré nevydělali ještě dost.Dám příklad AMOLED jsem přesvědčen že ti ctihodní výrobci nectihodně lžou.Teď se rozjíždí 3D šílenství a masáž nákupů 120 Hz televizí a hádejte jakých no přece LCD a výrobci mají další 2 až 3 roky vystaráno a mohou linky využít až do okamžiku jejich zestárnutí že by náklady na údržbu byly neefektivní.Tomu se říká maximalizace zisku.Prostě pokud výrobci hardware nebudou moci náklady na vývoj rozložit na více trhů(rozumějte vyrábět v milionových sériích) tak v rámci nutného zisku prostě cenu natáhnou,to je ekonomika pane.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 23:08:02
avatar
jenze ohle jim nevysvetlis, vetsina lidi co si kupuje tyhle !nove"grafiky je tech co maj penez na zbyt a je pro ne hustota mit nejnovejsi grafarnu co to stoji.
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 23:40:09
avatar
Mám doje že jste mne špatně pochopil.Právě že tím že výrobci dávají na trh stále nový(byť to není žádná revoluce)produkt, rozloží zisk z technologie a vývoje na delší dobu a dávají novému zákazníku aspoň něco.A jen díky těmto zákazníkům kteří tyto produkty kupují je situace únosná.Pokud by se vývojový cyklus prodloužil třeba na 3 roky vedlo by to k tomu že by produkt stál na počátku neuvěřitelný baťoh(15 000Kč a více) protože jak by šel čas a cyklus vstoupil do své druhé poloviny cena by musela jít drasticky dolů.Zákazník by pak stál před dilematem koupit zlevněný produkt a nebo počkat na nový protože ten nový díky 3 letům by byl výkonem od toho předešlého daleko(musí být jinak by motivace nákupu nebyla dostatečná)ale cena opět palba.Smiřme se s tím že výrobci hardware své dostat musí a je jim v podstatě jedno zda ty peníze dostanou od hráčů PC nebo konzol.Dnešní situace je taková že největší část nesou hráči PC.V případě že hraní na PC umře náklady na a požadovaný zisk se přenese na konzole.To máte jako s vodou čím méně jí spotřebováváte tím více stojí a když nebudete spotřebovávat žádnou tak budete platit paušál ze k vám vedou trubky .
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 11:08:32
avatar
No jde o to, to rozložit tak, aby s nákupem high-end se fianncoval vývoj nových technologií, nákup mainstreamu financuje továrny pro masovou výrobu současného high-end (nebo výrobků na jeho úrovni) a low-end je jen, aby se ty továrny nezavřeli
Samozřejmě to trochu přeháním, ale prostě to tak je, pokud je poptávka po high-endu, tak jdou peníze na výzkum, pokud po mainstreamu, tak se jde do optimalizací a snížení výrobních nákladů a low-end je prostě tak trochu o stagnaci...
Jinak, když se na konzole kouknu jako kapitalista, tak přítěží nejsou konzole jako takové, ale lidé, kteř je kupují a hrají na nich, to oni brzdí vývoj Stejně tak piráti a vůbec všichni, co prostě nekupují to nejnovější, je to jejich volba, ale ty důsledky jsou leckdy dalekosáhlejší, stejné je to s jednoduchými hram is herní dobou šest hodin, pokud si to lidé kupují, tak se takové hry budou dělat.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 21:31:52
avatar
Reakcia na Caveman
Nechápem čo stále placaš o tom drahom PC a najmä ako si ty neštastník pomíňal toľké prachy na PC. Fajn konzola ta osvietila dobre... Uvedom si laskavo ža väčsina ľuudí ktorá investuje do High-End PC vie prečo tak robý. Poznám množstvo ľudí ktorý kupujú High-End PC a stále niečo menia. A pritom majú krásny dom auto a normálnu rodinu.

PC nie je na hry špatné!!! To sa na to len ty špatne dívaš. Kupovanie hier z bazaru je sice fajn ale vyvojar ma z toho veľké kulové takže tvoja kupena kopia mu prinesie taký istý osoh ako upirátená. Teda žiadny zisk... A môžem sa ťa opýtať ty hrávaš hry na starom CRT TV bez 5.1 zvuku a na starom gauči??? Ak mi niekto vraví aké je konzolové hranie lacné stále sa len smejem Lacne môže byť tak pre Xbox360 warezáka. Na konzolách maš drahšie hry na PC su o 1/3 lacnejšie za rozdiel sa dá pekne zafinancoať rozumný upgrade. Na Steame su zľavy kde narozdiel od konzoloveho bazaru kupuješ novu kopiu hry a tým padom podporujes vyvojara. Mainstream PC je rozhodne na hry dobrou voľbou za rozumné peniaze sa da získať výborný herný zážitok vďaka výbornej variabilite a výbornemu technickému spracovaniu ktorý ti konzola neponúkne.
Skutočne poprosim ťa nevylievaj si tu tvoju traumu spôsobenú náhlym osvietením konzol. To koľko penazí si utratil za PC je tvoj problém...za pár rokov rovnako zistíš koľko penazí si utratil za konzoly...Potom neplač
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 22:06:10
avatar
Od Dob PS1 je tady teprve 3 Generace tohoto stroje...PC? kolikátá Generace? Skoro každej tady na PC obhajuje Grafiku Her ale pak tady cpe lidem že na hraní stačí i normální PC..Na normálním PC si zahrajete Hry v Normálním rozlišení..nic Extra!!!Ty Best Hry v DirectX 11 které tady každej protlačuje si na Normálním Stroji v Best Grafice NEZAHRAJEŠ..Nakonec si stejně přepneš do 10 nebo 9 a namastíš to...
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 22:35:13
avatar
Na mainstream PC si zahraješ vo FullHD a na max takmer všetky multiplatformy par vynimek sa najde. Mainstream PC ti zabezpeči lepšiu kvalitu ako ti poskytnu konzoly. Na urovni konzol ja Budget(Low-End PC) Tam tie detaily znižiš. Na medium detaily a nižšie rozlišenia maš Budget PC. High-End PC je na rozlišenia 2560x1600 a 30" monitory.
Alhan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - optimalizace 2010-01-26 21:39:36
avatar
Ono to s optimalizací není tak růžové. Vzpomínám si na kauzu zamrzání Assassins creed. Kamarád má xbox360 a já PC verzi hry star wars unleashed. Na obou strojích jsem si všiml podivností, opožděného ovládání i poblikávajících textur.

Konzole by měli být upgradovatelné nebo přejít na streamovanou podobu her. Z konzole by se pak stala jen malá krabička-dekodér s přístupem na internet a všechny hry by běželi on-demand. Současná rychlost internetu to ale nedovoluje...tak snad PS5 a xbox900
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 23:06:38
avatar
jo a kdyby jsi si chtel vzit PS9 na chatu, uttrel bys zadek. Ja chci kus HW a placku v ruce, zadny imaginarni veci ondemand.
Mesi2017 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 22:45:28
avatar
Cavemane, i kdyby byl PC drazsi treba 157 milion krat nez ta vase Console a bla bla, tak me to je uplne nekde. Kazdymu vyhovuje neco jinyho a basta, smitec, finito. Nereste to uz proboha, nebo mi z toho praskne.

Neberete to nijak ve zlem, ale proste na ty ""lundre s gamepadem"" smazit nebudu.

Tohle je muj nazor a respektuju i vas, ale proc primo vnucovat lidem neco co nechtej, tohle proste nepochopim.

P.S. Vy konzolisto konzolovatej nejvykonzolovatejsi. :o)
Alhan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - konzole 2010-01-27 15:46:04
avatar
nemyslíš si snad Mesi, že tady ten flame zastavíš Věčná válka zelených, červených, intel, amd, konzole, pc je něco, co drží internetové diskuze v běhu
Squarex [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 17:58:32

Nepřeháníš to s velkýma písmenama?
Squarex [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - vp 2010-01-26 18:00:03

jéé omluva za double post, nějak mi to ujelo. Kdyžtak prosim o smazání.
hell.dll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 17:59:50

A FUP bude kolik 10 TB?
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 12:00:46
avatar
Ty máš ještě FUP?
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 18:53:45
avatar
no zadna novinka, jednou to prijit muselo a uz je to tady
peg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 18:56:41

Ale vždyť ten hacker je kámoš od SONY !!! Je to jediná možnost jak zvýšit prodej konzol !!! Sony už nemůže déle čekat....
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 19:08:10
avatar
Tak tak.... svatá pravda. Jak jinak by se to mohlo rozšířit
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 23:44:28
avatar
to by teoreticky mohla byt pravda, ten kdo si hry kupuje si je bude kupuvat dal a ten kdo ne, tak si aspon koupi konzoly. Ale risk je te ze ten co si je kupuje tak si je pak kupovat prestane. Kdo vi jak to vse je
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 22:58:06
avatar
adapt or perish. něco mí říká že tenhle vzdor distributorů že chápou pirátství jako něco co by nemělo existovat bude ta druhá možnost.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 23:04:59
avatar
To by nebyl DD kdyby si ten posledni odstavec neodpustil
btw proc toho hackera teda nezatknou a strucne mu nevysvetlej situaci? SW je majetek sony a on do nej prece nema pravo zasahovat (i kdyby se odvolaval na homebrew, ktere pouziva stejne setina lidi co si to hacknou)
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-26 23:51:48
avatar
Jenže DD v tom má výjimečně pravdu, x let stejná konzole naučí vývojáře engine jen zoptimalizovat na ni a dál nic, zatímco vývoj PC se ubírá kupředu, už máme DirectX 11 a dokud tu budou současné konzole (velmi rozšířené a dobrý zdroj peněz), tak vývojáře nic nepřiměje k tomu, aby dělali lepší hry, prostě se jim to nezaplatí. Vznikne pár "technologických dem" a to je vše. Prostě většina her má jako spodní mez, že musí fungovat na konzolích a ty už nejsou nejnovější. Vydělávají na tom majitelé slabších PC, ale herní nadšenci z toho nadšení nejsou
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 00:52:50
avatar
nj mozna za to muze piratstvi na PC, s tim ze by se jim z PC hra nezaplatila. Ale to je asi vedlejsi. Me prijde ze se to stejne drzi tak jak se to drzi protoze na druhou stranu kdyby to "nebrzdily konzole" (fuj nejde mi to prez pusu, ale jen ciste teoreticky) tak kdo by mel na to si kazdy mesic kupovat silnejsi grafiku? Uz takhle je to moc rychly (a divny?) ze je HD5xxx ktera um "jen" dx11, jinak je skoro stejne vykona jako 4xxx a stoji 5000+. Takhle koupis konzoli a mas jistotu ze vse bude makat bez dalsich investic. Sam to znam, to bylo porad novy tohle, novy tamto, zvetsit tohle, aby mi to makalo zase o stupen lip...jsem rad ze jsem se tyhle zavislosti zbavil Ale castecne mas pravdu, ale neni to podle me na skodu. Kdyz vyvojari budou chtit z te hry vytahnout maximum tak klidne muzou, viz GTA4 a crysis. A na konzole osekat detaily.
Fox_25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 02:08:36
avatar
Herní nadšenci nejsou nadšení z těch sra*ek co vychází, o grafiku nejde. Docela rád bych viděl na PC všechny díly metal gear solid a gran turisma. Nebo možnost lokalizace konzolových her. Kdyby MGS vyšel i s českými titulky hned bych měl vedle PC PS3. Zatím to vidím tak že hodně mutiplatformních her je silně neodladěna(Dirt1@2, grid, nfs Shift) a skutečně dobré hry jsou pouze pro konzole. Jako by někdo chtěl zabít trh s PC hrami.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 03:11:41
avatar
na co lokalizace?aspon se naucis lepe anglicky, coz je dneska pro zivot docela dulezita dovednost
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:37:07
avatar
ja se taky amglicky ucil jen z her. Ale je treba mit nejake hodiny aj treba ve skoele, z her poberes tak slovicka. Pro ty co se jeste ucily rustinu a aj nikdy nevideli tak ti se z her moc nenaucej.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 17:49:43
avatar
tak ve skole se snad anglictina uci od 4 tridy zakladni skoly...
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:01:21
avatar
jo ale kdyz je ti 30, tak jsi ne zakladce mel jeste rustinu
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:32:57
avatar
tak pak nevim proc si vsichni stezujoui ze konzole jsou na hovno kdyz na ne vychazi lepsi hry. To pak akorat vypada na zavsit.
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 09:29:20

aj tak to vydrzalo dost dlho..
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 11:32:26
avatar
No co byste si radši připojili k TV? Tohle Odkaz a nebo Odkaz?
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:39:32
avatar
SONY PS3. A nejsem sam Vetsina good her co je na pc (Crysis 2, Massefect 2, HL2 a tak tam je, jen ne v takovy grafice. Ale tu grafiku bych si na pc za 8k taky neuzil. A u PS3 mam jeste MGS4, GT, Uncharted...volba je pro me jasna.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 13:50:41
avatar
PC samozrejmä veď to by urobil snáď každý. PS3 je slaba konzola ma strašne slabú grafiku a oničom hry. Chýba tam napriklad Mass Effect 1 a 2 a kopa dalších hier ktore vyšli len na PC alebo len na PC/Xbox360...voľba jasná aj na PC za 8000 Kč mam lepšiu grafiku ako na PS3 takže nie je o čom.
Alhan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 15:48:59
avatar
hezká sestava osobně bych si vzal pc a po roce a půl bych koupil za stejnou cenu nový...

i když přiznávám, že uncharted2 mě láká..
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 17:34:57
avatar
Ty komponenty cos vybral...to je dle ceny viď?To je jako když srovnáš BMW se Škodou...PC na LOW Komponentách smrdí samejma problémama...
Alhan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:00:56
avatar
kromě základní desky v tom nevidím problém...
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 14:43:58
avatar
Jo ta deska byla nouzovka, ale za 3 kila navrch jsou už pěkné desky. Holt jsem chtěl aspoň 3 jádro aby tam bylo a HD 4670 místo dvoujádra a HD 4650. To by bylo pak i s lepší deskou o nějakou tu korunu levnější než to PS3.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 14:35:45
avatar
Mass effect 2 tam bude, a taky zapominas na mnoho her ktere by PC hraci taky chteli.
PS: Zajibalo by me az budes mit 0 bodu zda dostanes BAN ty chlive, uz by bylo na case.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 14:45:44
avatar
Takže žumpar je chlív ? Alespoň dokáže kliknout na odpovědět a není to ubohý konzolista co se snaží přesvědčovat návštěvníky webu o PC hardware/software o nadřazenosti konzolí. Tvoje příspěvky vyznívají opravdu komicky, vzhledem k tomu, že by sem měli chodit hlavně lidé co mají rádi PC. A nepiš blbosti o tom jak ty PC máš taky rád, ale na hry je úplně debilní.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 16:58:27
avatar
ja zpravy odpovidam a za druhy nerikam nic o nadrazenosti. To si jen blbe vykladas. Rikam jen ze kazdymu vyhovuje neco jinyho. Ty tady mluvis o nadrazenosti PC Vsimas si ze by se tu nekdo navazel do konzoli jako ty? Ja teda ne. Ostatni aspon pripusti ze na konzole jsou nekae hry co je lakaji, maji sice PC, ale nebranili by se i konzoly. jenze ty jsi PC fanatik, tak to pak nejde. A kolikrat ti mam jeste opakovat ze ja Pc mam taky, tak vim o cem mluvim. Ty mas PS3, Xbox360 a PSP? Tak se nenavazej a nepoucuj.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 17:15:48
avatar
Citace:
ja zpravy odpovidam

Asi mluvíme jiným jazykem.
Citace:
Vsimas si ze by se tu nekdo navazel do konzoli jako ty? Ja teda ne.

Tak jsi dost nevšímavý, jelikož dost lidem vadí tvoje vnucování konzolí.
A naopak kolik je tady konzolistů jako jsi ty ? caveman, z části mcbaxxster a KarelKratos- to je Vás celá tlupa . Ubohost konzolistů dokazuje fakt, že máte potřebu lízt na web určený hlavně pro PC a propagovat konzole. Chodím snad já na weby pro konzolisty vyprávět jak jsou PC hry dobrý ? Ne, nemám tu potřebu někomu něco dokazovat. Proč ty a spolek dementů, chodíte na ddworld a pod newsky o novejch grafikách,cpu, hrách se pokaždý musíte vycákat se svým "zlatá konzole, tu koupím a sem vysmátej" nebo "kupovat výkonný hardware je nemoc, konzole mě z toho vyléčila" Fuck you a s konzolemi mám dost zkušeností od kamarádů takže proč bych takový shit kupoval když už můžu mít PC.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 17:31:43
avatar
Já nejsem Konzolista :-) Já jen říkám že PC platforma je na HRY Drahá!!! Console se kvalitou a kvantitou v poho srovná!!! Hlavně Hry jsou Levnější..Console jako taková je levnější...Uživatelsky přístupná lidem od 3 let které dítě si pustí PC a naň si stáhne novej Ovladač na Os,VGA,CPU atd...pak si pustí hru a tu si samozřejmě ještě opatchuje a nastaví Option ... Jinak jdu hrát Fifu 10 je opravdu dobrá(jako na PC )
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 17:37:47
avatar
Nebuď Rasista ...můžeme chodit kam chceme...Hlavně jsem tu déle...tak nepruď
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 17:50:02
avatar
Samozřejmě, že můžete. Jen nemůžu přijít na racionální důvody proč ?
Nemám rád přefiňtěný ženský. Budu proto chodit na web o kosmetice a naznačovat, že dělají chybu ? Kde berete motivaci přesvědčovat PC hráče o krásách konzolí ? To se hodí na hrej.cz - tam mají všechno ale tohle je web o PC.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 17:58:56
avatar
ano o PC, my jsme nerekli ze Pc nemame radi. To mi cpes zase jen ty Ja rekl ze na hry jsou pro nas lepsi konzole. Jak napsal caveman, taky me nebavi resit proc mi to nejde tak jak ma a stahovat ovladace a hledat nastaveni atd atd, proste na hry mi prijde pro me lepsi konzole. Vim ze zase budes rikat ze jsem blbec ze to neumim najit, nejde o to zda umim, ci ne, vetsinou umim, nekdy je treba i reinstal systemu aby se to dalo do poradku a tak, ale to uz jsou duvody proc se mi jevim konzole jako vec na hry lepsi nez PC,je to pro me uz prace navic,a mnohdy nelehka, proste na PS3/Xbox360 dam CD a jedu. Tecka. Ale jak to rikam, je to muj nazor tak to pochop. Kdyz se ti to nelibi, neodpovidej, mej svuj nazor jako ho mam ja na necpi mi ho.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:05:17
avatar
Jo nikde jsi přímo nenapsal "nenávidím PC", ale tvoje příspěvky jsou jen básnění o PS3 (už nick něco vypovídá). Proč básníš o PS3 na webu zaměřeném na PC hardware ? Pokud tě nebaví řešit problémy s PC hraním, tak proč chodíš na web, který se snaží přinášet rady a návody jak na ovladače, problémy s hrami v určitém OS atd. Co jsi kdy pozitivního napsal o PC ? Pokud člověk jen básní o PS3 a doporučuje lidem místo PC konzoli tak jaký asi má k PC vztah. Bože přečti si všechny svoje příspěvky jak horlivě každýmu cpeš jak je PS3 super a PC hraní je horší než konzolový. To fanda počítačů nikdy nenapíše a tyhle stránky jsou pro fandy počítačů a ne pro fandy konzolí !!!!!!!
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:07:49
avatar
pokud jsou jen pro fandy pocitacu, proc si DDworld neodpusti ty narazky na zastaralost konzoli? A nechces mu v tom pomoct? Ja to vsude necpu, jen rikam mu nazor. Od toho jsou diskuze. Ty mi cpes svuj
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:12:35
avatar
DDworld je o PC hardware, který se velice rychle vyvíjí. Proto se zde objevuje srovnání se zamrzlým hardware konzolí, který má s PC hardware společné znaky. Hardware konzolí je ve srovnání s hardwarem PC zastaralý - fakt - vychází to ze samé podstaty konzolí.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:21:54
avatar
jasne, ale musi to bejt u kazdyho clanku o novy grafice? Vas, fandy PC, to treba zajima?
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:28:45
avatar
Teda ani zdaleka to není u každýho článku. A bohužel fandy PC zajímá, jestli ta hra je zmršená díky konzoli a proč. Věc názoru jestli to DD vytahuje často. OK.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:04:57
avatar
BTW nemusis mit rad prefinteny zensky, ale muzou se ti libit treba parfemy...nechapes? Me se nelibi fanaticti PC hraci (nebudu ti nic halhavat, jsi to hlavne ty, ostatni maj aspon logicky argumenty auznavaji nazory jinejch) ale komponenty se mi libit muzou Kdyby to byl web o fanaticich, tak pak bych sem nelezl. Ale vzhledem k tomu ze je to web o HW...a ja PC mam...uz chapes? Zjednodusit to uz nejde.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:14:05
avatar
Jůů ty máš PC ? A co to jako dokazuje ? Máš to PC radši než svojí božskou konzoli ? Ne, takže nechápu proč seš na stránkách pro fandy výkonnýho hardwaru a hlavně proč zde píšeš ódy na svoji PS3 !
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:22:41
avatar
Konzoly mam na hry, PC na praci. To mi zakazuje sem chodit? Proc? Prtoze se mi zda na hry lepsi. Ale je to vec nazoru. Ty zase pises ody na svuj Pc, a taky te za to nekamenuju.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:31:17
avatar
ANO píšu ódy na pc hraní a pc hardware - řekl bych, že se to na web o PC hardware hodí. Nikdo ti nezakazuje sem chodit jen je dost debilní zrovna tady oslavovat a propagovat PS3. Stejně jako by to bylo debilní třeba na extrahardware, cd-r-cz atd. Je to těžké na pochopení ? Myslíš, že ddworld je proti konzolím zaujatý ? Není - zkus si svoje ódy na PS3 na jiným webu o hardware a uvidíš.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:34:15
avatar
ja nevim kdo se zacal hadat ja rekl jen svuj nazor Ze ti nejde pod vousy, to uz je tvoje vec
Kdyby DD nebyl zaujaty tak si odpusti u kazdeho clanku psat o zastaralosti konzoli.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:35:13
avatar
Nepochopil si, že nejde pod vousy povaze tohohle webu ? Hele zaregistruj se na extrahardware.cz a piš tam svoje doporučení pro PS3. Určitě se objeví 10 takovejch jako jsem já co tě pošlou do prdele.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:38:55
avatar
tam bych to nepsal, protoze tam takovy sracky o konzolich totiz nepisou. Tam je totiz berou jako rovnoceneho partnera, jako kus HW. Zadnej eklhaft, jako si to myslite vy.Jsou objektivni. Kdyby si to DD odpustil, ani bych se treba neregistroval. Ono by mozna stacilo aby to psal nekdo jinej nez Stach
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:45:04
avatar
Aha takže údajná zaujatost tohohle webu proti konzolím, tě nutí v diskuzích všemožně doporučovat PS3 (i na úkor PC). No seš zajímavá povaha...
Citace:
Tam je totiz berou jako rovnoceneho partnera, jako kus HW

Tam je neberou jako rovnoceneho partnera, ale jako kus zastaralého hardware, který se snaží ignorovat.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:47:55
avatar
tak ho ignoruj taky, a neodpovidej mi Jsi asi jedinej kdo ma konzole jako trn v oku Ostatni to tak nejak berou, ze kazdej ma rad neco jiho. Ale nebejt jich tak si na PC ani nezahrajes.Ale to je vedlejsi.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to dEbil s PS3 2010-01-27 18:54:09
avatar
Citace:
Ale nebejt jich tak si na PC ani nezahrajes.Ale to je vedlejsi.

Podobný kraviny mě nutí reagovat. Nebylo by jednodušší kdyby jsi ty ignoroval ten zlej ddworld ? To je to uvažování konzolisty...
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:59:12
avatar
ty si snad myslis ze by to pirateni na PC zaplatilo vyvoj? Ja se i divim ze vydavaj na PSP.Urazet ti jde dobre. Mozna by jsi po me hodil i mys Pokud jsi ale opravdovej hrac, tak mas jiste dratovou, tak ji nezapomen odpojit z USB, aby nekam doletela
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 19:04:05
avatar
Ty znáš přesná čísla ? Neznáš, tak nevymýšlej teorie. Steam jede dobře a všude se nepirátí jako v ČR.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 19:09:04
avatar
Chlape...ve světě západním se PC hry krčej v koutku obchodu...tam se moc na PC nehraje...v USA maj novinku na Console a někde v zadu se krčí PC hry...Anglie to samé...
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 19:05:32
avatar
Nenervuj se...mi včera večír hnul žlučí...dostat ho do pracek tak mu vytluču ty jeho debily z ust...Už se ale uklidnil...vůči mě
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 19:37:37
avatar
Cavemane já nemůžu za to, že si se v té diskuzi vyjadřoval jako debil. O tom, že by se PC hraní uživilo i bez konzolí tě přesvědčovat nehodlám - stejně neznáme čísla. A debilasPS3 upozorňovat nemusíš - má dlouhý vedení a jeho perličky z diskuze mám uložené pro pobavení.
Odkaz
perličky jako "half life 2 je tuctovka" a "dobré hodnocení half life 2 je jen díky špatným recenzentům " to se každý den nečte. Alespoň vidíš, do jaký společnosti ses zařadil. Pokusím se v budoucnu neztrácet s takovými retardy čas a začnu s tím už dnes.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 19:39:31
avatar
Myslím že naše názory se holt nějak nesetkaj...Stejně ale myslím že NA Hry je Lepší ta Ďáblova Krabička za pár Tisíc...Dovedeš si představit že třeba SONY udělá k PS4 klávesnici?Sice ji už můžeš koupit a používat k Netění atd...ve Hrách ale zatím není podporovaná...myš už Console má(PS3) podporovaná Hrama je 100% ve všech!! klávesnice jako taková by stála tak 1000 kč...(stejně jako na PC) Co to udělá s trhem her?Začnou nové standarty WOWko a jiné na PSX či XBOX(Bude Diablo 3) grafika se zase srovná s PC...To nebude moc dobrá věc pro Pc a jeho Hry
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 19:43:19
avatar
DeadDogu, ty si vsechno prebiras jak chces. Ja rekl ze FPS daji recenzovat milovnikovy FPS. Protoze kdyby to dali recenzovat milovnikovy JRPG tak by se mu jiste tak nelibil. To je logicky. Nerekl jsem ze to je spatna hra, rekl jsem jen ze me nechytla a pro me je to obyc.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 19:45:57
avatar
A můžeš mi tedy vysvětlit proč některé FPS hry mají špatné hodnocení ? Tebe za debila označím kdykoliv když nejseš schopný tohle pochopit. Už nemám sílu ti vysvětlovat hodnocení her, jak pracují recenzenti atd. Fakt ztráta času. Přečti si třeba wiki co všechno half získal - a přestaneš ze sebe dělat debila. Mě nevadí, že se ti nelíbí half- vadí mi, že ho označuješ za tuctovku. Mě se nelíbí jedna kvalitní a originální adventura, ale rozhodně nejsem takový debil jako ty, abych ji označil za tuctovku když je originální.

jeskynce
Už se bojím

Zdar konzoloví retardi. V příštích diskuzích se Vás pokusím ignorovat.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 19:54:35
avatar
jeste jednou. Jako u blbecku na dvorecku. Proc nema kazda FPS stejny hodnoceni je jasny - tobe se snad kazda libi stejne? Nejaky te vemou vic, nekteri se ti nelibi, protoze ti mimo strileni nemaj co nabidnout. A fanda zanru jsi. To je tak tezky to pochopit? Ty si myslis ze by HL2 dostal tolik procent kdyby ho recenzoval ten co ma rad treba simulatory zivota jako sims? Recenzet by se musel nutit tu hru hrat do konce, treba jako ja a to by urcite te hre neprospelo at je sebelepsi. Kdyz bych ti dal zrecenzovat NASCAR, urcite bys tomu dal tolik procent co tomu daj ti v americe co na nej chodi v realu a bavi je jezdit autama doleva a na konci zase doleva? HL by dostal by dost, ale ten recenzent by z nej nebyl tak unesenej. Jako kdyz ty nemas rad k jidlu houby a nekdo ti je udela mistrivsky, nejakej sefkuchar nobl restaurace. To na tom nic nemeni, kdyz houby nemas rad, tak ti to stejne chutnat nebude. Je ti to uz jasny? To ze dostal tolik hodnoceni nznemaena ze je to dobra hra, ale pro ty co maji takovyhle zanr radi. Kdyz nekdo hraje zavody, tak se mu HL2 jevi jako normalni strilecka, nic co by musel mit. Takze tak. To to porad nechapes? Pro me originalni neni, pro me je to dalsi obyc srtilecka. Pro tebe srdcovka.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:01:21
avatar
prosím koukni se na wiki-anglickou a nedělej ze sebe debila prosím prosím. Nebo si myslíž že tolik rezenzentů je jen na HALF LIFE ? další super teorie co je mimo realitu. Ti to sem vložím - chápu že s PC ti to moc nejde

Awards

Half-Life 2 earned over 40 Game of the Year awards,[11] including Overall Game of the Year at IGN, GameSpot’s Award for Best Shooter, GameSpot’s Reader’s Choice - PC Game of the Year Award, Game of the Year from The Academy of Interactive Arts & Sciences, and "Best Game" with the Game Developers Choice Awards, where it was also given various awards for technology, characters, and writing. Edge magazine awarded Half Life 2 with its top honor of the year with the award for Best Game, as well as awards for Innovation and Visual Design. The game also had a strong showing at the 2004 BAFTA Games Awards, picking up six awards, more than any other game that night, with awards including "Best Game" and "Best Online Game."[82]

Guinness World Records awarded Half-Life 2 the world record for "Highest Rated Shooter by PC Gamer Magazine" in the Guinness World Records: Gamer's Edition 2008. Other records awarded the game in the book include, "Largest Digital Distribution Channel" for Valve's Steam service, "First Game to Feature a Gravity Gun", and "First PC Game to Feature Developer Commentary".[83] In 2009, Game Informer put Half-Life 2 5th on their list of "The Top 200 Games of All Time", saying that "With Half-Life 2, Valve redefined the way first-person shooters were created".[84]

Half-Life 2 was selected by readers of The Guardian as the best game of the decade, with praise given especially to the environment design throughout the game. According to the newspaper, it "pushed the envelope for the genre, and set a new high watermark for FPS narrative". One author commented: "Half Life 2 always felt like the European arthouse answer to the Hollywood bluster of Halo and Call of Duty".[85]

Half-Life 2 won CrispyGamer's 'Game of the Decade'[86] tournament style poll.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:01:34
avatar
no a hele k cemu mu to je, prez vsechna tyhle oceneni si mou prizen neziskal protoze me jednoduse nebavil. Proto existujou i jiny zanry, ty chytrej. Kazdyho totiz bavi neco jiyho. To to nedokazes pochopit? To ze se libi tobe neznamena ze se lbi me. Tak se s nim ozen

Porad nechapes to ze kdyby vsechny lidi nebavily FPS tak nedostane ani 50%. Zalezi taky na typu cloveka, co ho bavi. Nekdo by dal Fife 100%, protoze ma rad fotbal, nekdo ho nema rad a at je to sebelepsi pro evo, tak by ho stejne nehral.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:04:19
avatar
Bože už sem to psal. Mě nevadí, že se ti nelíbí. Vadí mi tvoje zcestné označení této hry za tuctovku - to popírá realitu - ale ty to nechceš pochopit viď ? Napsal jsem to už nejmíň 10x a ty pořád kecáš blbosti o tom. že mi vadí, jak se ti half nelíbí. NEVADÍ , ale nepopírej fakta a neoznačuj ho za tuctovku - děláš tak ze sebe akorát vola.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:06:45
avatar
a ja ti uz napsal ze pro ME to tuctovka je. Pro vas, fandy zanru ne. Pro me jako koncovyho uziovatele ktery ma rad jinaci hry nez tyhle to je uplne obyc hra, jako pro fotbalistu MGS4, coz pro me tuctovka neni. Pro nej treba jo, prijde mu o nicem. Uz chapes?
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:11:23
avatar
Tady jsem psal tohle.
Mě se nelíbí jedna kvalitní a originální adventura, ale rozhodně nejsem takový debil jako ty, abych ji označil za tuctovku když je originální. Originální hry nejsou tuctovky ani když nejsou z mého oblíbeného žánru a vůbec mě nebaví. Tvoje myšlení .... už nemůžu. To je jak hovory s analfabetem.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 19:42:56
avatar
K Halfu..1 dost dobrá...ale myslím že dvojka jako grafika na svou dobu opravdu dobrá..ale nedohrál jsem to...to nadšení nějak vyprchalo...zase ale Doom 3 mne bral...Po nadabování nahrávek dostal ouplně jinou CHUŤ..
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 19:40:49
avatar
nenervuju, je to pubertacky pako, zivot ho casem nauci Chci ho videt az mu deti prijdou odmu ze chtej k vanocim PS5ku On se nervuje, umi kaorat urazet
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 19:53:32
avatar
Můžeš mi říct proč si myslíš že jsem puberťák ? Tvoje špatný odhady mě opravdu už nedokážou překvapit. Ať si každý v tý diskuzi přečte co seš za retardu a jaký teorie seš schopnej vypustit z huby. V recenzích her se fakt vyznáš, ale opravdu jsi ještě nezdůvodnil proč tvoje teorie naráží v logice - podle tvojí teorie by totiž všechny hry byly s vysokým hodnocením a to evidentně nejsou ty konzolovej puberťáku.

Odkaz
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 19:57:56
avatar
ty jsi fakt...ne nebudu jako ty.Urazet umi kazdej.Precti si prispevek nahore, ty logiku. Pokud to nechapes, jsi asi jedinej. Proc si myslim ze jsi pubertak? protoze ti tak zalezi na HL2 ze bys kvuli tomu sel i do valky. Cloveka dospelym nedela jen vek, ale i schopnost akceptovat nazory jinejch a umet se podle toho zaridit. Ty asi nemas moc kamaradu, co? Max. tak na webech o HL2
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:00:15
avatar
Označit half life 2 za tuctovku - to není názor, ale popírání faktů. Kdy to pochopíš ?
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:11:48
avatar
pro me to tuctovka je. Nelibi se mi. Kdy to pochopis? Tobe se taky libi vsechny hry co se libi ostatnim?

klidne ti najdu spoustu lidi co si mysli to samy, jako ty me najdes psoustu lidi co si mysli to co si myslis ty. A taky ti najdu spoustu lidi co nas oba poslou do prdele protoze hrani her je pro ne debilita. Uz to chpes? Uz ti aspon svita? Ja nepisu a nikdy si nedovolim tvrdit ze HL2 je celkove blbost. Ale pro me je to tuctovka, me proste nebavi.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:17:35
avatar
To že se ti nelíbí je jedna věc. A označení tuctovka věc druhá. Ty seš opravdu takovej kretén že to nedokážeš rozlišit ? Označení tuctovka se hodí pro hry co nepřinesly nic novýho, nemaj originální prvky atd. Opravdu si tohle myslíš o half life 2 ? Pokud ano tak se ve hrách nevyznáš a končím s tebou.

Nauč se používat pojem tuctovka. S tím jestli tě ta hra baví, líbí se ti nebo ne to nemá nic společného.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:24:32
avatar
jenze pro me to tuctovka je! ja nerikam ze to je tuctovka pro ostatni a do recenze bych to nenapsal, ale me nic nerika. Jako tobe treba wrestling. Nekdo rekne ze je legendarni a z Hulka Hogena je mokrej, ty reknes no tak do sebe rezou a jeste to hrajou. Uz? Nebo jeste nic?
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:24:25
avatar
Nauč se používat pojem tuctovka. S tím jestli tě ta hra baví, líbí se ti nebo ne to nemá nic společného. Nemůžeš popírat, že half life 2 přinesl originální herní prvky, takže i když tě nebaví tak to tuctovka není. Tuctovka prostě originální herní prvky nepřináší.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:23:19
avatar
ze nema? To teda ma, protoze ja jsem koncovy uzivatel. A mam trochu jinej vkus nez ty. Pro me je tuctovka kazda hra co jsem chvili hral, nebyla spatna, ale nebavila me.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:27:59
avatar
Citace:
Pro me je tuctovka kazda hra co jsem chvili hral, nebyla spatna, ale nebavila me.

Tak a teď si dokázal, že opravdu neznáš význam slova tuctovka. Díky za důkaz.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:28:35
avatar
Pro PSA : Dohrál jsi teda tu 2? Obě Epizody také? Tě teda musej brát dost že jsi tak nakvašen...Pro mne je zase srdcovka Diablo(po Lanu)...Několikrát jsem měl záchvat když mi Kámoš prodal luk ze setu...jen tak naschvál Ještě dnes proženu svou Kouzelnici na 92 Levlu...Ke Grafice Source Engine...nej Hra která podle mne na něm stvořena je Dark Mesiah...Tam je myslím více nápadů než v Half 2
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:27:22
avatar
Nedohral, v minuly diskuzi jsem psal proc, kdyby me to bavilo tak se pidim dal a dohraju to Ale jak jsem napsal, nejak me to nebavilo. Ale hral jsme ji dlouho, takze vim o cem mluvim. O diablu jsm slysel, ze to je legenda Sam jsem ho nehral, ale mozna si dvojku nekde v nejaky levny edici sezenu a zkusim to, at nezaostavam RPG me celkem bavi. Engine HL2 je super, to se mi na nem taky libilo, hlavne sel rozbehnout skoro na vsem.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:30:08
avatar
Sorry reagoval jsem na PSA....Pro mne Half 2 ale také nic MOC..Half 1..Blue Schift ten se dal
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:31:44
avatar
Prosímtě cavemane vysvětli DebilovisPS3 co je tuctovka jelikož já mu to už napodesáte vysvětlovat nehodlám. Ty se nezapojuješ i když vidíš jak nezná význam slov jenom proto, že si rozumíte, ale musíš to vidět taky.
Cavemane my nejsme kamarádi tak mi prosím nedávej "přátelské" dotazy.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 21:02:05
avatar
Pro Evil atd..- Half 2 je Tuctovka máš pravdu...Prostě další z mnoha datadisků VALVE...jejich systém vydávání her je na blití...jsou jak Komouši(vykořistit vše co se dá na MAX a proto je jejich šéf tlustej jak Prase) jejich hry mne nikdy nebraly...to samé Hry od Monolitu(Jejich Engine je Moc čistý)..
Pro Psa: Na netu kamarády nemám(jsi třeba Žena či jiné Individuum ) Zde je člověk jen Nick...No a přátelský dotaz to opravdu NE-E..jen mne zajímá jestli jsi to Opravdu dohrál!!!

Pro všechny!!!Nej HRA co byla kdy VYTVOŘENA je celá serie FALLOUT!!! Opravdu celáááá!!!!Miluji jí...chci se probudit a zírat do krajiny kde je ve odéru cítit IVA nebo VX...nasadit OM 90 a sjíždět se Jetem...plenit vesnice... ...
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:44:55
avatar
jj me se valve taky moc nelibi jako spolecnost. Mas muj souhlas. Monolith - neudelali ti Soldier of fortune 2? Ten se mi celkem libil, hlavne kvuli atmosfere. Moje srdcovky jsou zase Resident Evily Ale ti stari, 1,2,3, code veronica X, outbreak file 1,2...ale 4ka a 5ka mi diky zjednodusenosti a "poklesu" k akcnostui a obyc strilecky moc nesedly, ale to nic nemeni na tom, ze jsou to fajn hry
Fallout neznam, videl jsem jen upoutavku na 3ku, ale vypadala zajimave
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:52:00
avatar
Jo jo...Monolith je určitě Engine Soldier of Forune...v dnešní době ale hlavně serie FEAR... Resident Evil mne bral díl 2...No a jestli máš Notebook a nezáleží ti na Grafice tak si to sežeň(1,2,Fallout taktic,Fallout 3)...Fallout je postapokaliptické RPG...Fallout3 mne bavil dost ale ten pohled...no no no...ale asi jo...holt je jiná doba...
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:58:11
avatar
Fallout tactics se mi uz libi podle nazvu mam rad takticky hry, ty me bavi. Mrknu na to. Ntb mam
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 21:00:17
avatar
Tactics se dá koupit Novej za pár Kaček...Graficky se to už dá také...
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 21:05:34
avatar
na ntb jsem zvykly na empire earth (podle me neprekonatelna strategie, kam se hrabe age of empires 3 a ostatni dily EE, jednicka je zlata) takze to pujde
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:48:48
avatar
oohohohoooo ze by tady neci (psovo) ego branilo v pokladanich pratelskych dotazu? Tady je videt tvuj charakter dogu.(videls vzhuru do oblak? Pripominas mi toho doga,hlavne tim chovanim

BTW tady nikdo nic nevidi, vidis a nechapes tu to jen ty. To ze kazdy ma sve hodnoceni her, kazdemu sedne neco jinyho a pro kazdyho je prumerna a tuctova hra trochu jina, to vi kazdej. Ty ne.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:43:46
avatar
Jé...prostě pes vrčí no...pak plive nadávky...a pak nic...jo a ještě si ujíždí na té jeho Auře :-)...dávám mu Palec(jako všem co něco napíšou) Jinak..Tento WEB takto o Consolích nepsal...nějak se odcizuje tou Komercí co tady Bliká ode všad..Myslím že ale DD by už měl zaměstnat někoho přes Console!!!Kdo je má rád...rád naň hraje...sem tam něco napíše...No a bude hned více Registrací...ZAMYSLET SE DD...Zamyslet!!!
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:51:15
avatar
presne, nekoho kdo na ne nebude jen plivat spinu, ale koukne na to normalnim objektivnim pohledem. Konzole tu jsou a budou a nekteri lidi je budou a maj radi, at se to zdechlymu psovi libi nebo ne.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:51:27
avatar
Haha. Nevím kdo tady ujíždí na digiaře, ale ty si něco psal o tom, že máš právo tady být a že dokonce si se dřív registroval nebo co. Na web o PC konzole moc nepatří nebo chceš poučovat redaktory CD-R.CZ extrahardware,cz atd ?
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:54:20
avatar
kdyz nepatri, at se do nich nenavazej? At neshitujou Unchareted 2 ze je blba hra kdyz to byla hra roku a GT hloupy simulator? A ze jsou konzole zastaraly...at si to teda odpoustej, kdyz sem konzole nepatri
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:49:13
avatar
Pisať o konzoláh na webe o HW je bobosť. Nič sa na konzolách nevyvýja tak o čom sa bude celý čas písať? O novom Firmware?
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:55:45
avatar
tak proc se tu do nich navazej?
Da, mas na ne noveovladace, klavesnice, a i HRY!
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 21:30:08
avatar
Pretože konzole negativne ovplyvnuju PC hranie a zbytočne ho brzdia a deformuju. A to že na ne máš nejake periferie to je nič PC ich ma mnohonasobne viac a toto je web o HW nie herný web aj keď PC HW je úzko spätý s Hrami a najmä vďaka im ide dopredu. O konzolách máš dosť iných weboh herných. Na webe o HW je zbytočné sa zaoberať konzolami sú nezaujimave z tohto hľadiska.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 21:38:00
avatar
Web jako celek se musí rozšiřovat jinak uschne....
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 21:44:41
avatar
Web o HW nepotrebuje konzole...O konzolach sa môže pisať tak na herných weboch. Po HW stranke su konzole nezaujimave.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:56:07
avatar
Něco pro Psa: Zrovna oceňuji PC..jsem ve Vaně(dnešní střelby v -20 mne nějak sebraly) připojen přes Wi-fi..komunikuji...To holt na Consoli není :-) Prostě PC je na prácičku
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 18:56:15
avatar
presne, ja jsem si vzal nedavno notas do hospody a pri prani uzenyho kolena do zaludku jsem surfoval na netu...to se Pc musi nechat, na to je opravdu super Taky bych si to bez nej nedokazal predstavit.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 19:01:25
avatar
Já mám nejraději Mac :-) cpu se Burgrem a jen tak si netím
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 19:44:54
avatar
jo to taky, ale tady v mojim meste Mac nema Net
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:44:37
avatar
Ach bože aj tak je PS3 nepodarená konzola nie nadarmo "vyhrala" tu na DDworlde 6. miesto v prepadákoch roka. A vlastne konzoly obecne boli na 6. mieste medzi prepadákmi. Myslim že ich to dosť vystihuje. A Mass Effect 2 na PS3 nebude lebo to povie niekto ako dEvilPS3. On skutočne na PS3 nebude a ani na to nie je dôvod lebo ak ide len o peniaze vyvýjať na PS3 je drahé a zisky su porovnateľné s PC platformlou na ktorej sa ešte k tomu vo veľkom piráti takže asi toľko k Mass Effectu 2 a mnohým dalším hrám ktoré nie su neboli a ani nebudú na PS3 nikdy.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:47:35
avatar
ja se celkem divim pro ji DD nedal 1.misto. To 6.bylo pro ni ze strany DD jeste vyhra. Jsem si jistej ze pro spoustu lidi je na 1.miste jako vyhra roku. Kazdej ma rad neco jinyho.

To ze bude massefect2 na ps3 jsem rekl, protoze jsem nekde cetl ze by mel byt. Nerikam to jako jistotu. Ale zaroven jsem si to nevymyslel.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:47:50
avatar
Ja ti na jistotu rikam že nebude nikto to neplanuje. Takže smola.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 20:50:45
avatar
me to nevadi, ja mam i Xbox, takze bych si ho (pokud by me zaujal, ale DeuxEX1 se mi celkem libilo) tak bych si ho koupil na nej.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 21:22:27
avatar
Mne to tiež nevadi ja si to zahram na PC vo vybornej kvalite v slušnom framerate a s češtinou.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 21:04:17
avatar
btw tady je novy clanek, ktery rika uz opak
!Určitě jste v poslední době slyšeli, že hacker jménem GeoHot získal plnou kontrolu nad PS3 a tak byla u ní po třech letech prolomena ochrana. GeoHot navíc včera vydal exploit, díky němu je možné ovládnou paměť konzole. Bohužel dál už se nedostal a jak píše, už ani v dalších pokusech nebude pokračovat, protože nebude s PS3 ztrácet zbytečně čas. Nyní bylo oznámeno, že celý exploit je k ničemu. Aby se totiž na konzoli spustil program, který není podepsán Sony, potřeboval by se prolomit takzvaný root klíč každé konzole, který ovšem není řešen softwarově, ale hardwarově pomocí CELLu. Navíc každý root klíč je v každé konzoli originálem, takže není možné, aby se vytvořil jeden jack pro všechny konzole. Jde tak o úplně něco jiného, než na co jsou dnešní hackeři zvyklí. Aby bylo možné spustit třeba loader, musela by se kompletně předělat SPU a PPU, což je nemožné. Podle odborníků je tak téměř nemožné, aby byl v budoucnu PS3 prolomen. Za vše totiž může CELL, který je tolik odlišný od dnešních procesorů. Na závěr ještě dodáme, že za ochranou CELL procesoru stojí žena Kanny Shimizu. Sony by ji měla líbat ruce."
PS3 vali
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 21:16:15
avatar
To je jedno aj tak má PS3 malé predaje hier. Tak čo z toho že sa na nej nedá piratiť?
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 21:32:17
avatar
PS3 neprodává hry moc dobře...Je štěstí že SONY svou Herní platformu bere jako celek...Proto není při konečném sčítaní důležité že PS3 je prostě Trhem zatím opomíjen(je to tím že není možné krást Hry?)..Celek je důležitý...PSP,PS1,PS2,PS3..PS Schop nedávno jem četl článek o prodeji Her na XBOX a PS3...Není prý dobré že se prodá třeba Milion kopijí na Xbox a 800000 na PS3...konec stejně lepší pro PS3 tam se kupuje opravdu 800000 kusů..kdežto ten Meloun co má XBOX se namnoží na 2 ...NAkonec je tedy trh plnej Pálenek a Konečnej uživatel je vychováván tím že si pak počká na Pálenku...PS3 má prostě 800000 opravdu platících zákazníků...může počitat stím že se prodá dalších tisíce kusů...Své lidi si prostě vychovává a připravuje...Jsou mu věrni...ne jako ti co si koupí XBOX či PC proto že bude pálenka
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 21:41:23
avatar
PS3 jako celek (hry+hardware) je výrazně ztrátový. Samotný SONY uznalo, že je to pro firmu přítěž. XBOX a Wii sony v tomhle daly obrovskou lekci. Sony by dávno celou herní divizi zrušilo kdyby si nemysleli, že by tím pro budoucnost udělali špatný krok. Snad se nemýlí a celou firmu nestáhne PS ke dnu. Telky by mě chyběly - už kvůli konkurenci.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 21:48:02
avatar
PS3 je prostě nadčasovej Kus...Už při začátku se nań koukalo s otevřenou pusou Bude tu ještě 2 roky...Další lidé si budou zvykat na Herní trh bez Pálenek...Konečně se to snad Lidem přestane zajídat..XBOX příští řadu podle mne upraví stejně ...Japonci ale nejsou Blbci...Značka PSX má cenu mnohem větší nežli nějaké 2 miliardy dolců...Wii přišlo s ovladačem o Generaci dříve(jsou to hlavy) Holt maj svůj ciklus nastaven jinak...XBOX 2 roky před PS...Wii rok po PS...nějak tak se doplňují všichni...Otázka je jestli se povede takovej Kousek s další generací(Pohybové ovladače budou míti všichni-PC,XBOX,PSX,Wii)
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 21:53:47
avatar
Pokud si fanda sony tak určitě znáš všechny ty zbytečný přehmaty sony jako třeba vlastní hudební formát, minidisc atd. Japonci jsou chytrý, ale Sony není vhodný příklad. Jeho hospodaření je i díky playstationu posledních pár let hrozné a díky tomu musí se samsungem bojovat spíš panasonic a sharp. Sony by mělo zisk když by bylo chytré, takže řeči o nadčasovém kusu se opravdu musí ukončit smajlíkem.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 22:00:27
avatar
Tento článek je o pirátství...píšeš vlastní hudební Formát:proč?protože MP3 se kradou!!!Minidisc super ale prodej samotnejch Disců holt nešel...přišel pozdě..máš recht
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 22:05:59
avatar
Nešel náhodou ten hudební formát jen na přehrávačích sony ? Nechápu jak si mohli myslet, že s tím prorazí. Jinak krást se dá i flac a další - MP3 jsou jen nejrozšířenější tak se staly symbolem.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 22:12:42
avatar
Jako Formát byl přeci lepší než MP3...ale pirátění ho zničilo..no a ta upjatost ke značce Sony...Prostě Pirátění neničí jen Hry ale vejvoj všeho
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 22:32:09
avatar
ten vlastni hudebni format se sice neujal, ale taky byl nadcasovy. Kam se na nej hrabou hnusne mp3ky.Sony se jen snazi prorazit s lepsima vecma. Treba BETY kazety. Sakra kvalitni zananm, na kterej nedaj dopustit ani ted profici v TV. Ale ujaly se VHS. O par trid horsi kvalita.Sony za to nemuze.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 21:50:03
avatar
Zrovna Telky mne od SONY neberou...Jejich AUDIO je ale asi NEJLEPŠÍ
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 21:41:04
avatar
To je jedno PS3 nepredáva hry a Xbox360 áno a to sa tam ešte piráti. PS3 nemá pirátstvo a predaje su oničom aj preto tam nevýchádzajú všetky pecky a SOny to musí sanovať tuctovkami ako KZ2, a U2..oničom hry. Half-Life 2 s epizodami a CM ich strčí do vrecka všetky.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 21:57:08
avatar
KZ2 + U2 jsou zrovna stěžejní Kousky...Nové velice dobře nastartované série(U1+U2 prodáno zatím kolem 2 míčů)...Další jsou tady také...ale ty všichni známe...Jinak třeba na U2 dělaj lidé(ne všichni) co makaj na MW2 Half se prodává na všech platformách tak stím tady nestraš
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 22:03:13
avatar
Citace:
na U2 dělaj lidé(ne všichni) co makaj na MW2

Aha tak to dosť vysvetľuje prečo ide CoD seria dole vodou. Half sa môže predavať na všetkých platformách ale ma to PC gameplay takže na konzolách je to oničom. A okrem toho Cinematic mod na konzolách nemáš takže smola.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 22:08:44
avatar
Ne všichni znamená Ne všichni Myslím že Série CoD se prodává Suprově...My všichni co známe tuto Hru už od dob 1 dílu vidíme že to prostě jde s kvalitou dolů....ale pak je tady dalších 10000000 lidí co to hrajou třeba od 4...pro ně je to Super Hra...zase prodávaná na všech platformách...no a MOD Cinematic....jééé
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 22:13:46
avatar
Nj prvý diel CoD bol peckový CoD4 a dalej to je už len úpadok.
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 22:15:22
avatar
Nej je 2...1 jen datadisc jo a 6 také jde
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 21:21:19
avatar
Proč proboha někdo neudělá takovouhle Ochranu do PC? No a bude po pirátech
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 22:03:23
avatar
protoze by se pak neprodavaly ty vykony grafiky a 100 jadrovy procesory
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 22:16:52
avatar
Jdu spát Pánové Dnešní Debata plodná!!!
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-27 22:33:25
avatar
dobrou zase zitra na hadanou snad se i DeaDDog vyspi do ruzova Tesim se
dresi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Jeee 2010-01-28 07:19:25

Panečku, DD píše o konzolích a lže. Ochrana PS3 není prolomena. Exploit je k ničemu, CELL nedovolí spouštění nepodepsaného SW. Root klíč je přímo v Cellu. Takže můžeme jít dál. PS3 stále neprolomena.
andy64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 13:13:30
avatar
dresi, se nejak vyznas mas doma dokumentaciu od ps3?
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-28 15:26:33
avatar
to je jenovejsi zprava, kterou si DD necha asi pro sebe
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Úterý, 30 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1361x
Komentářů: 5
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Pátek, 26 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1790x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2334x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2069x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1367x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1337x
Komentářů: 1