PC konzole XBOX ONE oficiálně - domácí multimediální HTPC do obýváku s APU čipem AMD Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Úterý, 21 květen 2013
altSpolečnost Microsoft představila nový XBOX s x86 APU procesorem AMD a DX11 AMD grafikou

 

 

 

Podle plánu dnes Microsoft oficiálně představil novou generaci Xbox. V čem se předpovědi nakonec lišily, je jméno nového Xboxu. Žádný Xboxu Next, Xbox 8 či Xbox 720 ani nic podobného, ale Xbox One.

V čem se naopak předpovědi více než přesně trefily, je potvrzení faktu, že klasické konzole, vytvořené uměle na umělé platformě nekompatibilní s PC, skončily. Xbox One stejně jako PS4 staví na x86/64 procesoru od společnosti AMD a DX11.1 grafické kartě Radeon HD 7000 od téže společnosti.

V obou případech se jedná na míru vytvořené systémy, ovšem se základy v současných PC komponentách a tedy kompatibilitě s PC platformou jako takovou. Nicméně obě společnosti se rozhodly pro trochu jinou podobu svých platforem, aby samozřejmě nebylo možné tak jednoduše PC s PS4 a Xbox One zaměnit a dělat nějaké neplechy, jako třeba crackovat/emulovat hry apod. Obě nové PC konzole ale staví na stejném 8jádrovém SoC x86/64bit procesoru AMD s architekturou JAGUAR. Součástí tohoto SoC je i DX11.1 grafika AMD Radeon HD 7000. Nicméně Sony sází u PS4 na velkou a rychlou společnou 8GB GDDR5 paměť pro CPU i GPU, zatímco MS vsází na tradičnější uspořádání 8GB DDR3 pamětí a k tomu má ještě rychlou 32MB cache.

Obě společnosti ale tají podrobnější parametry, hlavně rozdílných grafických částí. Všeobecně se má za to, že PS4 bude asi o něco výkonnější, hlavně díky 8GB pamětí typu GDDR5, které grafickému výkonu rozhodně budou velmi prospívat. Použitá APU řešení by měla mít TDP kolem 100W.  

  • Microsoft odhalil i podobu

SONY zatím podobu své PS4 neukázala, ale vydala jen pár nápověd. MS ale rovnou podobu nového Xbox One ukázal. Asi nepřekvapí, že vypadá jako HTPC, protože to vlastně HTPC prostě je. Čím MS některé překvapil, je použití SONY Blu-Ray mechaniky. Upřímně řečeno ale překvapen mohl být jen hodně neinformovaný pozorovatel, protože MS prostě neměl jinou volbu než BR prostě použít.

Obě konzole si budou funkčně hodně podobné (ne-li stejné). Mají BR mechaniky, pevné disky, WiFi, LAN, USB 3.0, HDMI a tak dále. Prostě všechno, co očekáváte. MS představil i podobu nové generace pohybového KINECT ovladače.

  • Microsoft sází na HTPC ala multimediální centrum

MS ví, na koho míří. Uživatelé Xboxu chtějí jednoduchost. Takže celé tohle PC navrhl samozřejmě s vlastní platformou, rozhraním a OS, který ne náhodou připomíná Metro ve Windows 8 ;).

Ovládání by tak mělo být velmi jednoduché. Hry se ale budou instalovat na disk, jako u normálního PC. Fungovat budou online systémy, jako doposud. Některé hry budou samozřejmě vyžadovat trvalé připojení. S tím souvisí představení nové generace Xbox LIVE.

Jinak spíše než nová generace pohybového KINECT ovladače s podporou 1080p, MS mluvil hlavně o novém hlasovém ovládání, kterým bude možné celé zařízení ovládat přes naprogramovanou sérii povelů. Nevíme, zda bude podporována i čeština, je to možné (časem), ale věřím tomu, že těch pár základních anglických slovíček každý zvládne. Alespoň se je někteří budou muset naučit vyslovovat správně.

Xbox One bude umět mnohem více než jen přehrávat hry, má naprogramované i TV funkce, včetně zajímavých funkcí pro sledování nejnovějších epizod seriálů atd. Nechybí samozřejmě podpora sociálních sítí a všeho kolem. SKYPE je také přítomen. MS zkrátka do na míru šitého rozhraní a OS začlenil vše, co si myslí, že běžný uživatel Xbox One "PC" může potřebovat.

Došlo ale i na přestavení několika nových her, kdy MS některé prezentuje jako exkluzivní. Tentokrát už to ale bude vyloženě schválnost, pokud exkluzivní zůstanou, protože technicky nic nebrání jejich vydání na PC apod. Předpokládáme, že nadále bude tedy fungovat ona praxe, že za stejné hry v horší vizuální kvalitě budeme na "konzolích" platit stále více než na PC. MS i další si ale již během posledních let stihli ověřit, že někteří lidé prostě nepřemýšlí a za hloupost a lenost ještě extra platí a přitom si pomlaskávají, jak skvělý a výhodný to je. Celá prezentace novinky a většina nových služeb byla ale jasně směřována na USA trh, takže ne všechny služby u nás poběží.

Xbox One se začne prodávat ještě letos a to po celém světě, stejně jako konkurenční PS4. Chystá se na něj hned několik nových her, včetně multiplatformních DX11 titulů, které na konci roku vyjdou. MS ale stejně jako SONY stále neoznámil cenu. Takže můžeme jen spekulovat. Nejčastěji se hovoří o zhruba 400-500 dolarech za základní verzi, tedy nějakých 10 až 13 tisíc korun. Luxusnější verze s větším HDD a dalším příslušenstvím budou dražší. Samozřejmě mnozí budou oprávněně namítat, že PS4 a XBox One, co by multimediální konzolová PC do obýváků tak trochu objevují něco, co běžné HTPC u televize dávno umí. Ale taková už je doba a masy spotřebitelů multimediálního obsahu si takové věci žádají.

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Tralalák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 00:59:07
avatar
40nm semi-custom APU AMD v Xbox One ??? Nie je to preklep ?
zdroj: Odkaz
zdroj: Odkaz
zdroj: Odkaz
War [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 04:26:28
avatar
"Samozřejmě mnozí budou oprávněně namítat, že PS4 a XBox One, co by multimediální konzolová PC do obýváků tak trochu objevují něco, co běžné HTPC u televize dávno umí. Ale taková už je doba a masy spotřebitelů multimediálního obsahu si takové věci žádají."

Mne to skor pride,ze ich-(nas) do toho tlacia nie,ze si to ziadaju/me. je to zatial dost smiesne neukazali nic a reci mali neurekom ake je to cele najlepsie, ale neviem presne ze co je take fantasticke. tie PR-kecy uz mi ozaj lezu krkom, snad to niecomu pomoze,ale skor to vidim tak ze nas to donuti len viacej platit za menej muziky :/
Southblanc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 20:58:15

Neumí! HTCP si o herním výkonu nových konzolí můžou jen nechat zdát. A i když jsou dnešní PC papírově silnější, tak bych se nedivil, kdyby hry na nových konzolích vypadaly minimálně stejně, ne-li lépe, než na PC. Asi si neuvědomuješ, že jejich síla spočívá v přesné optimalizaci, dané jednotností HW a podřízenosti jedinému hlavnímu účelu. Hrám!
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 00:26:35
avatar
ty absolutně nevíš, vůbec nic o tom o čem píšeš

milý zlatý ... v Xbox One a PS4 je x86/64 procesor AMD jehož základem je 8 jader Jaguar, což je jádro výkonově o třídu níže než jsou jádra u procesorů A10 či FX, které znáš z mobilních PC a desktopů. Jaguar je jádro pro malá APU určená do tabletů/mini PC apod. čili konkurence ATOMům.

Jinak ale pokud bude optimalizace her na 8 jader, jako že bude, tak budou stačit bohatě 4 jádra A10/FX na poražení toho výkonu konzolové 8jádrové platformy, protože ta jede jen na 1,6GHz proti 4GHz u těch velkých x86 AMD CPU. A takový APU procesor od AMD koupíš za pár šupů.

Co se týká grafické části, tak ano, ta v PS4 bude relativně výkonná, zhruba na úrovni někde mezi HD 7790 - HD 7850. u Xbox One je ten výkon nižší, zhruba na úrovni HD 7750 - 7770 maximálně. Ta grafická architektura byla upravena minimálně, takže je to GCN se vším všudy co máš v GPU Radeon HD 7000. Do relativně malého domácího PC si ale můžeš koupit i podstatně silnější grafiku, což v kombinaci se silnějším CPU bude prostě a jednoduše znamenat, že i pitomé HTPC s APU A10-6800K (v základu na 4,2GHz) s levnou HD 7850 2GB strčí Xbox One i PS4 výkonem do kapsy a stejná hra na takovém PC půjde v o třídu lepších detailech, s lepšími texturami, efekty atd.

Prostě ty konzole budou mít tak střední úroveň PC detailů s žádným nebo nízkým AA (Alespoň však poběží v 1080p, což současné konzole nedávají (jedou tak 640-720p) a to mají úroveň detailů nižší než nízkou, bez AA a bez pokročilých efektů, kvalitních textur, některých detailů atd.), HTPC s výkonem výše uvedené sestavy zvládne klidně nejvyšší detaily snad jen bez vysokého AA.

Ano to příkladné HTPC bude o pár tisíc dražší než ty PC konzole PS4/Xbox one, ale nebude proti nim tolik omezené a bude mít mnohem vyšší výkon pro vše a hlavně mnohem větší možnosti (větší HDD, upgradovatelnost atd.), protože ten jeho x86 OS (podobný Windows) nebude osekaný jen na určité funkce a určité rozhraní, které výrobce uživatelům těch PC konzolí napevno připraví. Neexistuje ale důvod, proč by z těch optimalizoací her pro využití X86/64bit AMD CPU a DX11.1 Radeon GPU v PS4 a Xbox One neměl těžit architekturou úplně stejný, nebo velmi podobný HW běžých procesorů (dokonce i těch od Intelu) a Radeon HD 7000 GCN grafik.

každopádně přestáváš mě bavit. Já nikomu nechci brát jeho názor, pokud jej má podpořený nějakými fakty, ale ty žádná fakta nemáš, plácáš kraviny, absolutně nebereš v potaz žádné technické a faktické skutečnosti ani možnosti daného HW.
ripper6 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 04:38:29

Hezky napsany tohle
Presne tak, podle me je proste Xbox a stejne tak PS4 jen kram pro lidi co nechtej nic resit, rvat nekam prachy a pripojit to doma k tv. Akorat brzda her ale co uz, alespon me moje grafika dyl vydrzi Detem bych presto koupil pc jelikoz s pc se muzou alespon naucit pracovat, zatim co u nejake konzole se toho moc nenauci.
PS2,PS3 a PS4 jsou zajmavy jen tim ze tam treba vyjdou nektery hry co si na pc proste nepustim. Hodne me mrzi napr Silent Hill Downpour, Siren Blood Curse.
honcka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 11:41:44
avatar
S tim drazsim bych trochu polemizoval, clovek neplati pouze zelezo, na herni konzoli hraje vetsinou hry, ktere taky neco stoji a na PC jsou o 400-500 levnejsi nez na konzole.
Tom439 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 13:21:54
avatar
Občas jsou ty komentáře velmi zajímavé. Většinou nemá moc cenu se do těchto žabo-myších válek plést, ale DD chtěl nějáká fakta, tak jsem něco vyštráchal.
Předně bych ještě dodal, že podle mě máte oba tak trochu pravdu. Každý svým způsobem.

Asi se nemá cenu přít o papírovém výkonu, kdy v PS4 je +- HD 7850 atd. To se na PC scéně s HD 7970 opravdu nedá srovnat. Jak už tu ale kolega nakousnul, konzole má silnou optimalizaci. A to tak, že ta ušmudlaná HD 7850 by klidně položila na lopatky i HD 7970.

Před časem zde byla zmínka ohledně zvýšení výkonu kvality ovladačů AMD.

http://www.ddworld.cz/aktuality/graficke-karty-gpu/amd-prekonalo-svuj-slib-ovladaci-dokazalo-vyhnat-vykon-u-grafik-radeon-hd-7900-az-o-60-za-rok-2.html

Je zde celkem pěkně vidět zvýšení výkonu (hlavně HD 7950)- vyladěním ovladačů. A to v desítkách %....
Takže čistě hypoteticky kdyby Max Payne 3 dostal s vydáním již takto vyladěné ovladače, je celkem možné, že by HD 7850 přeskočila i HD 7970(s nevyladěnými ovladači, v podstatě jak to bylo v reálu) a to nezanedbatelně.

Ještě mě napadá jeden příklad, kdy byla hra šitá na míru jednomu HW respektivě značce .
Optimalizace NVIDIA x Neoptimalizace ATI

http://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry-a-zabava/19120-lost-planet-2-narocne-directx-11-s-malym-prinosem?start=4

GTS 450 1GB je s vyhlazováním pomalu stejně výkonná jak HD 5870.
Jasně je to účelově vybraný test. Je tu ale jasně vidět, že když trochu máknou, tak i to "levný" jinde nepoužitelný prcátko, je schopno tu hru obstojně utáhnout.

Jsou to samozřejmě velmi extrémní příklady, tak to berte s nadhledem, ale jsou to taky do určité míry fakta. Jestli jsou ty čísla "přikrášlena" to nevím a už to nikdo nezjistí...

Samozřejmě bych byl rád, kdyby bylo v konzoli silnější GPU, výkonnější procesor, více RAM, ale je tam co je tam. S tím už se nic dělat nedá...Zbývá jen doufat, že daný HW se podaří skrze optimalizace a jednotnost vyždímat na maximum a alespoň chvíli budou konzolové hry vypadat přinejmenším "reprezentativně". Nikde ovšem není psáno, že XBOX one a PS4 tu nutně musí být 8 let . Díky příbuznosti s PC by tu nástupci mohli být klidně i do 5 let. Do hry také může vstoupit streamování her apod...

Tímto komentem samozřejmě nechci zažehnout nějákou plamennou diskusi, ale spíše poukázat na to, že né všechno je černé nebo bíle. Je třeba se podívat i z jiného úhlu pohledu.
Southblanc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 21:52:27

Milý zlatý Honzíku Stachů, Ty mě s tou svou arogancí nebavíš už dávno. Už jednou jsme se tady dohadovali a tys nedokázal nic jiného, než mi zrušit účet. Ale klidně si ho zruš znova. Nijak mě to netankuje, jen jsem chtěl poukázat na tvé stupidní kecy. Každopádně žádná PC konzole není a co se týče grafiky ve hrách. No, uvidíme. Myslím, že dostatečný příklad jsou současné konzole. Ano, grafika ne nich JE zastaralá, ale podívej s jakým HW.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 23:52:57
avatar
Děkuji, opět si všem ostatním ukázal, že omezování příástupu do diskusí je zde jen proto, že se někdo neumí chovat a nemá kromě urážek a fakty nepodložených hloupostí co sdělit. Já na rozdíl od tebe předložil relevantní fakta, proč jsou nové konzole spíše PC než konzole jak jsme je znali. Stejně tak jsem ti vysvětlil tvůj omyl, když si myslíš, že ta nová generace má výkon, který může ohrozit trochu lepší současný herní PC atd. Ty jsi nepředložil nic, co by alespoň trochu souviselo s reálným objektivní faktem.
Mr.Lolendo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-24 15:27:31
avatar
Asi se tu snažíš mluvit o efektivitě softwaru ku hardwaru. Podobně jako efektivita výpočetního výkonu ku spotřebě. Ano na současné konzole jak ty hry vypadají tedy jakou mají efektivitu je nesrovnatelné s PC. Jednotnost platformy čili hardwaru je klíčovým prvkem pro efektivitu, proto PC platforma vždy bude mnohem méně efektivnější. Podobně jako PC jsou na tom SmartPhony a Tablety kvůli jejich rychlému vývoji a spotřebovaní. Firmy společnosti, vývojářská studia, jsou si toho dobře vědomi a úmyslně manipulují právě s tím. Myslíte si že záměr Microsoft vytvořením DX11 (teselace...) bylo o vývoji nebo-li technologického růstu?! Ne!S DX11 efekty se dají relativně snadno a levně vylepšit Xbox360 hry na PC. Samozřejmě s obrovským výkonovým propadem. Takže máš pravdu v tom že je možné že hra na PS4 a Xbox one bude lépe vypadat a lépe pojede než na high-endové PC sestavě s GTX Titan. Je to jen o efektivitě čili optimalizaci.

Bohužel většina hráčů nemá dostatek znalostí aby tohle vědělo a chápalo. Nemluvě o recenzentech apod.(Někteří by si zasloužily dostat přes hubu za ty keci)
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 08:22:46
avatar
LOOOL prej dnešní PC je papírově silnější než nový konzole Tys asi nikdy neviděl lepší hardware než
low-end bo mainstream že ?
bull30 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 08:38:16
avatar
Co sa cudujes to bude niaky Jano Z Hornej, Dolnej co ma "nadupany stroj" z Tesca
Southblanc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 22:36:56

Co to meleš ty vidláku? Nebo jsou snad PC slabší než konzole? Mimochodem, moje sestava:
AMD FX 6300
AMD 7970
16GB RAM
MB 990XA
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 23:54:46
avatar
jj už jsme si udělali obrázek, s kým máme tu čest. Děkujeme, prosím až se naučíš slušnému chování a diskusi s fakty a argumenty. Dej vědět. Sbohem.
dej.vid [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-28 01:41:50
avatar
To je teda úroveň blokovat uživatele co nesouhlasí s adminem.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-28 01:55:24
avatar
prosímtě přečti si jeho příspěvky a myslím že je evidetnění, že tohle není o názoru, to je jednoduše o tom, kdo zasírá diskuse nesmysly .... i diskuse je vizitkou webu.
dej.vid [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-28 16:33:02
avatar
O tom to právě je, já si jeho příspěvky četl a nepřišlo mi, že by žvatlal nějaké nesmysly, hlavně to co psal pod článkem Preview: SONY Odhaluje podobu AMD PC konzole PS4 bylo podle mne docela trefné. Cením si sice toho, že je tu od autora článků zpětná vazba v diskuzi, ale tyto zásahy cenzury, které jsou podle mne úplně zbytečné, akorát celý teneto web táhnou zbytečně dolů.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-28 16:42:18
avatar
to je dost smutné že nevidíš, že ten člověk nejen že aboslutně netuší, o čem píše, ale naprostop ignoruje technická fakta a vše, co s tím souvisí .... nemluvě o jeho chování.

Naopak, pokud bychom podobné kraviny nechali v diskusích, táhlo by to celý web skutečně dolů, protože i diskuse jsou vizitkou webu a pokud by tam byly hlouposti a někdo je bral vážně a jako fakta, byla by to naše chyba.
dej.vid [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-29 01:03:07
avatar
Pokud někdo bere, to co si přečte někde na internetu, ještě ke všemu v diskuzi, jako fakt... Nehledě na to, že zrovna v diskuzi u toho výše zmíněného článku (Preview: SONY Odhaluje podobu AMD PC konzole PS4), nešlo říct co je pravda a co ne, šlo tam o úhel pohledu a o interpretaci.
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-24 12:38:29
avatar
nad tímto se můžu tak max zasmát Ty tvrdíš že na slapším HW(konzoli) hra vypadá stejně ne-li líp... ty nejsi normální opravdu Asi bys měl nejspíš PC prodat a koupit si konzoli a nedělat ostudu PC userům...
Ethos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-27 13:22:05

je ten fx dobry?
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 08:13:36

PC na hraní je už u mě mrtvé....nyní hry jedu již jen na 4-core Androidu....a ty ceny jsou naprosto z jiného světa = za 20 Kč supr hry a Android tablet je rovněž kvalitní a hlavně levný!

sbohem PC, již mi sloužíš jen k práci a jako HTPC, tedy 5 let starý počítač stačí
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 08:30:30
avatar
částečně lze souhlasit, akorát mi hlava nebere, jak na tom Androidu paříš FPS a emuluješ myš
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 08:50:56

to víš, myš nepotřebuješ, když máš dotyk....nezkusil jsi, to by ses neptal, že?
a vzhledem k tomu, že zisky z mobilních her brzy budou výnosnější než z konzolí (možná už jsou), tak je budoucnost jasná = mrtvé konzole od MS či Sony + mrtvé PC v domácnosti
ripper6 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 04:33:46

PC jen tak mrtvi nebude jelikoz lze pouzit na daleko vic veci nez jen hrani her A porad najdes urcity lidi co proste budou chtet domu aspon ten desktop s poradnym monitorem a vykonem. Samozrejme se to porad bude presouvat na notasy jelikoz to proste lidem staci a pak na tyhle Androidy.
Rozhodne bych svoje desktop PC nemenil za zadnej mrnavej Android ani PS4 ci podobny kramy. Vubec toho nelituju a to je poradne velky a neprenosny
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 06:21:27

jistě, a někdo zase PC nemá, že? ale o výjimkách se nebavíme, prostě Wokna v domácnosti většinou skončí ať chceš, nebo nechceš ;)
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 07:49:37

Za seriozne moze povazovat hranie na mobile iba masochista. Tiez som sa o to pokusal ale rychlo som to zabalil. A visual tych hier oproti pc hraniu je samozrejme stale zly vtip. A to myslim tie naj hry od Gameloft a pod.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 07:59:43

jistě, neandrtálci také vyhynuli.....smiř se s tím, většině to stačí, vyšší prodeje jsou asi už teď na mobilních zařízeních ;)
foxocs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 08:33:52
avatar
ah tlachanice na druhú ...kedysi dávno som migroval z pc na notebook a myslel som si aká to je super vec načo mi je desktop ....a hádaj z čoho ti teraz píšem? z novučičkého desktopu notebook zapada prachom na polici max ked potrebujem nejaký dedikáč vytvoriť alebo niekam idem a je mi ho treba ...tablet? áno mám síce mam dvojjadro galaxy tab 2 ale je tam nový cyanogen takže pravdepodobne strčí ten tvoj 4 jadrový do kapsy a ako náhrada pc hrania? si asi naozaj nehral nič poriadne dotykové ovládanie? preto samsung a jemu podobný vytvárajú hardwarové periférie k mobilom lebo to tvoje dotykové je tak strašne super? ...mam aj iPhone 4s a ten super "velký" displej? nebodaj robenie nejakej kancelárskej práce? ...
Keď potrebujem výkon idem na desktop, keď potrebujem office a filmy idem na desktop (aj notebook má hdmi na telku ale proste mi stačí môj 28 palcový monitor), potrebujem hudbu? zas idem na desktop lebo k nej mam periferiu moje logitechy

náhrada za desktop je notebook ale fakt pohodlie ubúda, výkon tiež atd

Tablet? filmy sa na tom pozerať nedajú žiadny zážitok, ako prehrávač hudby moc velké, multiplayer hry ani neviem žeby tam bola nejaka čo ma baví a single ma moc neberú takže ten super tablet za "super" cenu skončil ako navigácia do auta ....

iPhone? drahý kúsok ktorý aj tak využívam na bežnú prácu + momentky nejake

povedz mi komu mobil stačí ked aj tak väčšina ludí sedí doma za pc a tuka do fb a podobných nezmyslov na ktoré je aj tak desktop najlepší lebo tá klávesnica ...jaj ty máš tú tvoju super dotykovú tak nič ...

A to tvoje loogle play a pytones store? hovori ti neco steam? to je všetko čo bežnému userovi treba na ulahčenie aby mal hry pod jednou rukou ...Keď náhodou user nehraje pc hry tak si proste stiahne aplikácie ktoré mu vyhovujú z internetu nie každý je padnutý na hlavu a potrebuje mať jednu primitívnu appku pomenovanú obchod v nej jednu lupu do ktorej zadá text a vypluje mu to výsledky microsoft sa o niečo také pokusil na 8mičke a ludia tím ohrdli skús hadať prečo ;-)Porovnávaš jablká s hruškami tie tvoje mobily by vytlačili pc jedine vtedy ked by mobily zvládli všetko čo pc a napriklad hry už by boli graficky tak vyspelé že by ich nebolo kam upgradovať lebo nezabúdaj na to že to čo napcháš do mobilu je výkonné ale obmedzuje to priestor ...do pc napcháš 10x vačšie a ten výkon je niekde inde ...
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 12:02:16

jistě, výjimky jdou vždy proti trendu, ale nechápu, jak to někdo nemůže pochopit
Mr.Lolendo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - lol 2013-05-24 15:57:46
avatar
trendu? Trend je bisexual ve dne oblečený a namalovaný jak buzna a v noci jako Don Chuan klátič.

Píšeš o trendu jako kdyby si byl odběratel magazínu Cosmopolitan.

Promiň ale jsou lidé co nemají čas ani peníze řešit nějaký přiblblí trend.
Martinp79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - casualty game ano.. 2013-05-22 09:02:46
avatar
Na casualty game, ano tam stačí mobil, tablet, nebo Nitendo. Jenže pak je segment HC hraní kde vrcholem je progaming a tam rozhodně hry jako sekání ovoce , naštvaní ptáci , a různé skákačky nepatří.

Tohle je doménou PC. WofT , WoW, LoL, Couter, Skyrim na max opravdu na konzoli ,nebo tabletu nedáte.

Konzole jsou tak nějaký mezi výkon mají. Ale gamepadem to ovládat to není nic moc. Dobrý to je na sportovní hry, pokud někdo hraje, ale třeba onlinovky, strategie nebo RPG. není pro něj ani tablet a konzole.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 10:43:23

jasně, nepatří, ale smiř se s tím, že to prostě nahradí
vím, že na konzole a PC jsou hry náročnější, ale to končí ať chceš, nebo nechceš ;)
pamatuj na má slova za 3-5 let, moňá míň ;)
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 18:42:53
avatar
Těhle falešných mesiášů už bylo.

To co píšeš nám systematicky tvrdí posledních 20 let.

Vždycky se přiřítí nějaká nová hračka (která vydrží pár let) a hned se roztrubuje konec PC. Neříkám, že to nemůže vyhovovat tobě, ale vždycky bude dostatek hráčů PC, aby se na něj vyvíjely špičkové hry. Osobně mi nebude vadit, pokud se trh s PC trošku zmenší. Vyvíjet by se mělo levněji a nevyhazovat 3/4 sumy z rozpočtu na marketing.

Tablet doma máme. Dobré dotykové telefony taky. Mě to nevyhovuje, nedá se na tom pohodlně hrát a jakékoliv akční hry na tyhle platformy nestojí zanic.
ripper6 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 04:43:40

Presne tak. Konzole to porad je a bude i kdyby to melo 5x procak AMD. Stejne tak to bude v krame jako konzole a stejne tak to doporuci prodavac. Uz vidim jak prijdu do kramu a reknu ze chci na hrani pocitac a prodavac me prinese PS4
Konzole ze samostatne podstaty pc nenahradi, ani to nejde, je to nesmysl a jen marketing.
Protoze vse se dela prave na pc a pc ma zastup nejen hracu ale proste vyvojaru, programatoru a uz vidim jak ty lidi zacnou delat na konzoly To hold je tady nekdo zas dobre mimo a nebo mel par piv.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 06:22:02

ahoj falešný mesiáši, už teď se více hraje na tabletech a mobilech než na konzolích....nespi ;)
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 17:47:34
avatar
Vůbec bych neřešil konzole/tablety/telefony.

Každé zařízení bude mít svůj trh. Ale tvrdit něco o nahrazení PC, to nevidím jako reálnou možnost.
Mr.Lolendo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-24 16:10:20
avatar
Tady někomu absolutně utíká zásadní informace. Informace o kvantitě a rozšířením. Mobil má každý takže aji chytřejší opice by si dokázala na něm spustit nějakou java hru a taky proč ne když ten mobil má. Člověk i opice tedy zvířata jsme všichni hravý. Dneska má každý SmartPhone takže ty hry platí stejně jako pro obyčejný mobil jen to je větší, výkonnější a má to více funkcí.
PC gaming neklesá. SmatPhone/Tablet gaming stoupá nezávisle na PC gamingu. Lidé co paří na PC nepřestanou hrát na PC a půjdou hrát android hry NE. Díky mobilním, přenosným, chytrým a jednoduchým zařízením hraje mnohem větší spektrum lidí než předtím. Proto že to zařízením na čem mohou hrát má každý a je to tak snadné že aji babičky a dědečkové hrají. Hrají aji ti dementní odpůrci her na počítače a konzole. Hrají prostě všichni. Už to chápeš????
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 08:26:14
avatar
LOL za 3-5 let ty jsi komik docela
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 09:43:32
avatar
promiň ale úroveň grafiky her na PC a jinde je úplně jinde, stejně jako možnosti ovládání atd. Spíše bych řekl že cokoliv jiného než PC je na hraní mrtvé.
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 10:48:10

neříkej, to ví i malé dítě....ale dočkej času
mobily a tablety jsou také méně výkonné a válcují PC, více se zamysli, čím to asi bude
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 10:54:42
avatar
nejsou náhodou některé ty mobily a hlavně tablety postavené na x86 ? ;)
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 11:54:31

ne, ale to vůbec není důležité, důležitý je ekosystém typu Google Play a iTunes, který převálcuje celý PC trh pro domácí použití ;)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 12:13:26
avatar
ale prosímtě .... je hraní a hraní .... Google Play ani iTunnes nedokáží nabídnout ani % toho, co nabízí PC platforma. Jsou to hlavně mobilní platformy na casual hry nic víc.
Sallvator [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re 2013-05-22 12:57:51

google play a android sice ne ale ipady a ios se tomu dost dokaze blizit, viz i exkluzivní PC porty v plné kvalite...

nemluve o chystané hře od blizzu co bude crossover pro PC a iPady a také je na ceste plnej port SW KOTOR only na iPad

je tma uz dost her co je přímo s PC a mají PC kvalitu, oezení je v ovládání ale to se dá vyřešit připojením gamepadu

a myslím že až androidí zařízení dozenou výkon applu tak i na ne zacnou vycházet PC porty a tyhle zatím only ipad exkluzivky
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 13:26:23
avatar
Nevím jak si představuješ tu plnou kvalitu, ale průběhy fps určitě nebudou ani takové jako na dnešním lowendu v podobě Athlonu II X2 250 a HD 6670 .
Sallvator [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re 2013-05-22 14:09:31

pochopitelně nevytahne mobilní zařízení to co deskop, ale pokud je hra plynulá tak nevím v proc si nezahrat, z me škušenosti na ipadu mini a iphone 5 jedou i ty nejlepší hry tak 40-50 fps tzn absolutně plynule, u androidu uz je to horší zatím jsem zkousel modern combat 4 a Realracing 3 na S4 a tam je to tak 25-30 fps
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 21:34:59
avatar
paneboze, vies ty vobec o com pises ? a co vlastne miesas ?
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 08:28:00
avatar
se mi zdá že tato diskuze je plná úplných mimoňů ??? bo wtf
Exorcius [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - lol 2013-05-22 14:59:56
avatar
Tak nechci ti kazit iluzi, ale plánovaná karetní hra od blizzu, kterou tady zmiňuješ je dělána hlavně z toho důvodu, aby blizz více posílil komunitu hráčů svých top her. Jde o to je propojit pomocí mobilních zařízení, protože ta hra bude standardně napojená na BN a díky tomu budou lidé ve spojení s lidma, co paří zrovna třeba SC, nebo diablo.
Exorcius [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - kompatibilita 2013-05-22 15:02:40
avatar
Zajímalo by mě, co je tu označováno onou kompatibilitou. Bude snad vyměnitelná grafika, procesor? Bude snad hratelná PC hra? pokud to je jen jakási sestava PC komponent, proč se to jmenuje konzole?
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 06:23:30

božínku, vy všichni máte tak omezený rozhled i když jsou ty hry na nižší úrovni, již nyní se hrají a platí se za ně celkem více.....začněte přemýšlet včas, radím vám dobře
Mr.Lolendo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-24 16:14:27
avatar
Jistě že to nechápou když začneš mluvit jako nějaký prorok.
Mr.Lolendo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-24 16:12:32
avatar
Ou ty ho nechápeš. To jsem nečekal. Přečti si to co jsem psal někde výš a pochopíš.
limec [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 22:18:17

porad nechapu jak ty telefony a tablety valcujou pc
Hellghar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - WTF 2013-05-22 09:47:08

Trošku mi připomínáš Krále Jelimána z Madagaskaru.... Taky takovej mimoň ..... Ano, na androidu jsou fajne casual hříčky typu angry Birds, ale klasickému "PC" hraní se to nevyrovná. Zkus mi na androidu rozjet třeba WoW-ko nebo nějakou jinou "Áčkovou" gamesu..... PC hraní není mrtvé a ani nebude.... A stejně tak konzolové.....
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 10:48:23

ahoj mimoni, mobily taky jsou daleko méně výkonné než PC a přesto je válcují....přemýšlej, Jelimane
na to ti jednoduchá logiky procesor je silnější>mobil nestačí, musíš více do šíře
Hellghar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 10:56:40

Furt tady zdůrazňuješ jak mobily válcujou PC...... A můžeš nám tedy vysvětlit kde???? Jasně, mobil má dneska každej, ale ne každej na něm něco hraje. Jak jsi sám řekl, PC má výkonnější HW, takže na něm jdou náročnější hry.... A v tom to je.... Ne každej se spokojí s "mobilním hraním". Zkus vysvětlit třeba těm cca 9-11 milionům platícím hráčům WoW-ka, že PC hraní je mrtvý.... A to neplatí jen o WoW... Hry na PC vycházely, vychází a vycházet budou a to i (paradoxně) díky novejm konzolím, který běžej na podobnejch "vnitřnostech"....
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 11:55:14

takže ty nesouhlasíš, že tablety vytěsňují netbooky a levné notebooky? to jsi asi jediný z 1000
mittar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 12:32:15
avatar
Aha, takze z vytesnovani PC se pomalu stava alespon minoritni cast PC (netbooky, levne notebooky), kterou dozajiste pouzivaji lidi co chteji hrat hry ...
Hellghar [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 21:22:59

Jak zmínil Mittar níže.... Tablety a "smartfouny" opravdu vytalčily netbooky, to je pravda... Ale netbooky nebyly nikdy brány jako herní zařízení. Měly sloužit jako prohlížeč internetu a multimedií(mimo HD), což po určitou dobu plnily. dnes tuto funkci zastávají opravdu tablety.... Ale jestli si myslíš, že to jsou opravdu herní "stroje" tak asi fakt paříš jenom miny a karty.
Sallvator [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - re 2013-05-22 09:49:58

androidu chybý výkon, na mobilní hry je stale lepší volba iPad/iPhone, kde je nejen víc her (mnohem víc) ale je tam lepší grafika a více FPS

andorid i se 4 jadrama (sám mám doma S4ku od samsungu, ne moji ale mám k ní příspup) proste nestíhá to co iPady a iPhony s polovinou parametru a i grafika je nekde jinde

sem zvedavej na Androidi konzole co se chystaj s gamepadem, to by mohlo bejt zajímavé řešení pro casual hraní v obejvaku

já si občas zahraju na TV pres iphone, připojim obraz iphone bezdratove k televizi diky AirPlay a PS3 gamepadem si pekne hraju z gauce, ale ani v teto podobe se ty hry zatím nevyrovnaj Hardcore tytutlum s PC/Konzolí npř na wow ždy budu mít PC
anywherehome [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 10:45:23

ano, jen jako hračka je iBlbost lepší
PlugINN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - No 2013-05-22 17:38:26

To co jsi vyřkl je naprostá blbost. Zvlášť pokavaď používáš ještě MAC (Macbook, iMAC, cokoliv..), je iPhone mnohem lepší pracovní nástroj, než mobily s Androidem. Ovšem to člověk nepochopí, dokud jejich možností plně nevyužije.
chimera [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - No někomu tablet stačí 2013-05-25 19:34:37
avatar
Hoj ono někomu tablet stačí, jako koukání na filmy a internet totálně znuděnej v MHD klidně, na práci (office) tragédie, na práci s fotkami ještě větší, na práci s videem:-). Tím netvrdím, že ten výkon nepůjde nahoru a praktičnost taky viz ASUS EEE Pad Transformer, ale na čistý hraní ??? To ostatně PC taky v tom souhlas. Jinak za tvých prokovaných 5let PC budou tím sem si jistý, ale skoro bych se vsadil, že tablety budou na ústupu něčemu úplně jinému vzhledem k rychlosti vývoje.
Mr.Lolendo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - lol 2013-05-23 12:15:14
avatar
Super hry na android za 20kč. No nekecej!!!

Úroveň těch her se rovná hrám v internetovém prohlížeči (flash) které jsou většinou zadarmo. To není mainstream gaming ani casual ale je to nová úroveň lowstream gaming.
Navíc se to tam hemží free-to-play hrami které bez placení prakticky stejně nejde hrát nebo hrama za které zaplatíš 100kč ale stejně musíš platit za další obsah aby se ta hra dala dohrát.

Hry a aplikace na android jsou bordel a nic jiného.
Martinp79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Čekal jsem víc... 2013-05-22 08:35:26
avatar
Čekal jsem víc, protože jsem chtěl podvědomě kompatibilitu s Xbox360 tituly. Her na One bude v začátku málo a těch které budou zajímavé ještě míň.

Jinak v prezentaci je malé ale... Bylo ukazováno napojení na digitální TV. Jenže One nemá! digitální tuner, to znamená že musí být napojen na nějaký kompatibilní settopbox, který má možnost obousměrné komunikace přes třeba HDMI. To rozhodně není běžné a k plnému využití bude možný třeba jiný a počítejte dost drahý setopbox , nebo TV přímač.

jinak XboxLive stále placený a moc v prémiových službách se opět s regionem EMEA nebude počítat.
fangcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - HDD 2013-05-22 09:48:15

Docela by mě zajímalo jestli bude HDD volně uživatelsky upgradovatelný bez nutnosti kuchat tray na HDD. Při všemu tomu stahování a instalování her na HDD mi 500GB přijde trochu málo.
Sareth [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 10:35:49

Že by som si kúpil svoje prvé Call of Duty? Konečne nejaký grafický pokrok a nie len datadisk.

Inak nové konzoly tešia tuším viac PC-čkárov ako samotných konzolistov. Samozrejme kvôli tomu, že na PC budú následne tiež hry v krajšej grafike.

Myslíte, že sa dočkáme, vzhľadom na rovnakú architektúru s PC, aj nových titulov (pokračovaní hier) na PC, ktoré boli predtým len na konzoly?
olda79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Negativa, která mě napadají 2013-05-22 11:10:59

1) Nutnost připojení k internetu i pro offline hry. Údajně jednou za 24 hodin.
2) Poplatky za bazarové hry.
3) Nutnost ovládat hlasem. Možná že to půjde i jinak, ale zatím o tom nevím.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 12:14:44
avatar
1, stejná nutnost je i u mnoha PC her i u PS4

2, opět vzheldem k současné onlinovosti her je to i na jiných platformách

3, nesmysl ... ovládat hlasem to můžeš, ne že musíš ;)
olda79 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 14:58:49

1) A tím je to jako pozitivní? Nejedná se o rozšíření možností, ale zrušení/omezení předchozího stavu. Za sebe to hodnotím negativně.
2) Viz 1)
3) A jak? Zatím jsem to neviděl. Všude máchaj rukama a povídaj si s krabicí . To by mě bavilo tak 10 min, pak bych se na to vykašlal.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 15:11:25
avatar
1, jedno jestli je to pozitivní nebo negativní, prostě to tak je na všech platformách a bude hůř ... tahle generace konzolí přímo nahrává nástupu CLOUDu

3, vhledem k tomu, že ne všichni mohou třeba mluvit nebo budeš v hlučné místonosti, bylo by omezení pouze na hlasové ovládání hloupost. Jsem si jistý, že to půjde ovládat i přes tlačítka a menu.
Grimlok [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 17:59:19

Ovládat to půjde normálně i ovladačem. Na konferenci ukázali hlasový ovladání, protože to "vypadá cool". Hlavně chtěli ukázat jak dobře to na hlas reaguje a jak rychlý je rozhraní. Což by asi nevyniklo, kdyby musel ten týpek zmáčknout čudlík na vyvolání nějakýho menu, mačkat šipky aby najel na požadovanou volbu a pak to ještě čudlíkem potvrdit. Takhle prostě řekl "Xbox, go home" a bylo to.
Revansch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 13:40:18
avatar
Mne stále príde, že PC je proste platforma. Už neexistuje prakticky nič bez nich. K tomu hraniu na mobiloch, heh, ako, ja neviem ako ty, ale hrať WoWko, ak to teda podľa teba do 5tich rokov rozchodí, čo už ani nemusí WoWko byť , tak, na 10 palcoch to chcem teda vidieť, prípadne na SmartPhonoch kde je to tak 5 max . Ak to pripojíš k obrazovke a doplníš si klávesnicu/gamepad, čo z toho ? "PC" . Konzola je proste PC ktoré okrešeme o "nepodstatné". Mobily mali byť na aj primárne sú na telefonovanie. Môže byť, že sa spraví niečo ako mala kedysi Nokia Engage ak si dobre pamätám, teda "mobilnú konzolu". Koniec koncov, vývoj pôjde ďalej a PC bude jedným z ťahúnov tohto vývoja . Tvrdiť, že PC hranie je mrtvé je scestné a irelevantné . Jediné, čo je "mrtvé", je hranie sa vonku .
Southblanc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-22 18:33:47

PC konzole. Muhehehe. Nic takového není, ale pan Stach už nemůže přestat tento nesmysl používat, aby si nezadal. A jak to nezapomene v článku několikrát zdůraznit. Úsměvné, jako když si paličaté dítě něco usmyslí a i když už samo ví, že to je nesmysl, tak to bude prosazovat za každou cenu. Takže vlastně herní PC můžeme nazývat konzole PC.
Mr.Lolendo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 12:17:37
avatar
Ne dnes a v budoucnu je a bude herní konzole definovaná softwarem.
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 08:52:49

Ale je tu zase flamu Co tak zabudnut na pomenovania konzola/PC/smarphone,tablet? Aj tak su to od podstaty vsetko rovnake pocitace. Rozdielne su len v prisposobeni pre konkretny prevazujuci ucel pouzitia. Aby si kazdy z nas mohol vybrat co mu najviac vyhovuje. Nemajte obavy,pokial si budeme v obchodoch pytat "velke PC" P tak bude v ponuke. Mne osobne vyhovuje najviac prave "velke PC". Splna vsetko co potrebujem. "male PC"/smartphone len ako doplnok. NTB nastastie vlacit nemusim ...
Nodefinet [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 14:03:40

Přátelé, já myslím, že můžeme být rádi alespoň v nějakém posunu v konzolovém světě a jeho hardwaru. Všichni jsme už očekávali co přijde a pokud tomu dají rozumnou cenu tak si to své spokojené majitele určitě najde. Kdo si rád hraje, upravuje a dělá věci po svém, s tím že má prostor na pěkný PC, tak má vybráno. Kdo si rád čas od času zahraje a nechce se starat o data když k tomu pustí děti nebo sám není zrovna znalec v PC, tak u konzole určitě neprohloupí. Osobně jsem zvědav s čím přijdou nové konzole v konečném vydání a představení, protože stále je v herním světě co zlepšovat, ale pokud je dobrý titul s dobrou hratelností a příběhem, není moc co řešit a je to pecka. Proč mají prodeje her na mobilních zařízení úspěch? je to levné, zábavné a začínají se tam vydávat staré dobré pecky u kterých jsme naseděli spoustu hodit a máme možnost to znova pařit. Na mobil to máme optimalizované a jedním ťukancem instalujeme a hrajeme. Kdo se s tím nechce emulovat tak pohodlnost opět vítězí a recyklované hry opět vydělávají =)
Paření zdar!
P.Štefek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 14:35:44

Nakupující: Dobrý den, chtěl bych PC konzoli a chci na ní MS Office.
Prodavač: ? o.0 ?
Prodavač: Pane, ale to je herní konzole
Nakupující: Ale já četl, že je to PC konzole!

Přestaňte se hádat, je dobře, že se konzole někam posunuly a je fuk jak si to kdo bude nazývat.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 14:55:38
avatar
Kor říká že tam ten MS nebude ???? MS neřekl všecho ;)
P.Štefek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 15:38:06

V tom případě by se dala připojit klávesnice a myš a vše vyřešeno Ale to bych se hodně divil, aby tam dal MS Office. Kdyby jo tak čumím
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 17:01:10
avatar
proč by nešla připojit klávesnice a myš k xboxu??? Jde o i k 360 (SW to ale nemá moc využití) a k novému Xboxu to půjde 100%!
P.Štefek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 21:41:09

To sice šla, ale nevím o nikom kdo by ji používal (když mu fungovala) Jestli bude v Xbox One osekané W8 jak se říká, tak by nemusel být problém s ovladači a otevřely by se nové možnosti hraní
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 23:56:31
avatar
já jsem si celkem dost jistý, že jak to MS prezentuje jako multimediální centrum, tak nějaká klávesnice určitě bude k tomu dostupná a nedivil bych se ani oficiální periferii ;) MS ostatně klávesnice vyrábí tak co .... stejně tak to určitě půjde spojit s ostatními Windows zařízeními ;)
LEp1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 20:18:04
avatar
Tak ak sa bude rodit cim dalej tym viac kretenov co im staci na herny zazitok patlat si po displeji tak sa realne obavam ze to moze prist. Co dufam ze sa nestane ale niektore nazory su na zaplakanie osobne si neviem predstavit ze dojdem domov zapojim fon/tablet na nabijacku a drtim do osprostenia na 5" displeji este na cestach v pohode ale tam to tiez nie je moc realne vdaka uzasnej vydrzi dnesnych baterii... BTW PSP ponukalo svojho casu este lepsi herny zazitok ako mobil teraz ale nikto neprorokoval zanik PC. Takze chlapci klud mozno vo vasom svete PC zanikne ale to bude tak vsetko.
Mano [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-05-23 21:02:06
avatar
sláva konečne sú xbox 360 a PS3 z praveku mŕtve a konečne sa budú hry vyvíjať len pre jednu "PC" platformu
ako HTPC budú PS4 a Xbox One dobré ale aj tak by som si spravil svoje HTPC a už teraz výkonnejšie
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 981x
Komentářů: 0
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 898x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1047x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3632x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1418x
Komentářů: 0
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?Úterý, 16 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1253x
Komentářů: 5