TEST: AMD Radeon HD 6990M vs NVIDIA GTX 580M – souboj nejvýkonnějších mobilních grafik! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach a redakce   
Úterý, 08 listopad 2011
Přejít na obsah
TEST: AMD Radeon HD 6990M vs NVIDIA GTX 580M – souboj nejvýkonnějších mobilních grafik!
EuroCom (GoldMax) Racer - 15,6" mobility a výkonu
Testy a testovací sestavy
AMD Radeon HD 6990M vs NVIDIA GTX 580M v testech I.
AMD Radeon HD 6990M vs NVIDIA GTX 580M v testech II.
Závěr a hodnocení

 

 

 

  • Závěr a hodnocení

Doba výkonných notebooků, které se daly označit za mobilní je proto, že jste je mohli snadno převážet, je pryč. Před námi je skutečně mobilní 15,6“ model s excelentní výbavou i výkonem, který navíc není ani nijak výrazně předražený, či cenově výrazně nedostupný.

  • Radeon HD 6990M vs GTX 580M – souboj s jasným vítězem 

Celkově vzato je těžké mezi HD 6990M a GTX 580M určit výkonem vítěze. Obě karty jsou na mobilní poměry velmi výkonné, ale dají se v 15,6“ šasi skutečně používat. S novými ovladači vypadá Radeon HD 6990M přeci jen o pár % rychlejší, ale rozdíl není markantní a celkově vzato je to velmi vyrovnané. Pravdou však je, že pokud má někdo k pozici nejvýkonnější mobilní grafiky na světě blíže, je to z této soupeřící dvojce právě Radeon HD 6990M. AMD tak v současné době poráží NVIDIA na poli výkonu jak na desktopu svou HD 6990, tak v mobilním segmentu svou HD 6990M. Jenže výkon není všechno. Jsme zvyklí, že za výkon se platí, ale v souboj HD 6990M a GTX 580M vlastně není souboj dvou produktů stejné cenové kategorie.

Ačkoliv mají v podstatě stejný výkon i provozní vlastnosti, ale, a teď se raději posaďte, NVIDIA GTX 580M stojí bezmála 3x tolik, co RADEON HD 6990M!!! Když si totiž jednu z nich chcete pořídit, musíte si u EuroComu ze základní GTX 460M připlatit. AMD si za HD 6990M žádá příplatek 3495 korun, zatímco na GTX 580M od NVIDIA si připlatíte neskutečných 9495 korun! Šílené, protože EuroCom má v nabídce i 17“ model, do kterého ty karty můžete narvat dvě (CF/SLI konfigurace), a pak za dvě HD 6990M, které budou výkonem úplně někde jinde, zaplatíte pořád o dost méně než za jedinou GTX 580M.

Nedávno se na trhu objevil procesor AMD FX-8150, kteří někteří přehnaně zdrbali a označili téměř za propadák, i když se prokazatelně jedná o (dnes již) třetí nejvýkonnější desktopový procesor (za oběma Core i7-2000) na trhu s cenou lehce převyšující čtvrtý nejvýkonnější model Core i5-2500K. Co je ale potom situace, když tu mámě v případě HD 6990M a GTX 580M dva jinak výkonově srovnatelné produkty a jeden z nich stojí 3x tolik?!

Model GTX 580M tedy díky ceně prohrává souboj s HD 6990M na celé čáře a se svou absurdní cenou je to opravdu kandidát na jeden z nejnevýhodnějších nákupů nejen tohoto roku. Pokud chcete výkonnou mobilní grafiku, tak chcete jedině Radeon HD 6990M. Je na příplatku jen o 2000 korun dražší než o dost slabší GTX 560M a o 500 korun dražší než HD 6970M, takže není o čem debatovat. Před pár hodinami se ale objevila zpráva, kdy někteří výrobci si absurdní cenu GTX 580M uvědomují a prý má dojít k její úpravě. Do té doby nedává nákup GTX 580M žádný smysl a kdybychom měly nějaké ocenění typu „WTF“, tak si ho plně zaslouží. AMD Radeon HD 6990M poskytuje nejen o pár % vyšší výkon, čímž si nárokuje pozici nejvýkonnější mobilní grafické karty vůbec, ale je i 3x výhodnější.  

 

"AMD Radeon HD 6990M - nejvýkonnější mobilní grafika současnosti a za dostupnou cenu!"

  • Závěr

Maximální mobilní grafický výkon můžete mít i ve skutečně mobilním balení 15,6“ notebooku. Samozřejmě, že v maximálním vytížení bude výdrž na baterie atakovat maximálně 1 hodinu, ale s tím se tak nějak počítá. Bez maximální zátěže ale leckoho výdrž na baterie překvapí a 3 hodiny nejsou problém. Z hlediska ceny je Radeon HD 6990M jasná grafická volba a když se trochu uskromníte na konfiguraci, můžete se bez problémů vejít do cenové hladiny 40 000 korun vč. DPH. Doporučili bychom vám ale minimálně připlatit v případě testovaných EuroCom (GoldMax) modelů na ty nové opravdu krásné 1920x1080 LED LCD panely a za rozumné minimum považujeme i čtyřjádrový Core i7-2670QM, ne ten pouze dvoujadrový Core i7 M (bez Q). V této konfiguraci cena lehce 40tis přesáhne, ale pořád za ty peníze není o čem debatovat, zejména když vezmeme v potaz, co za ubohoučké konfigurace s nízkým 1600 rozlišením a se slabou (ve srovnání s HD 6990M) GTX 560M dnes nabízí za podobné peníze třeba herní ASUS G notebooky.

Pokud chcete mobilní herní počítač, chcete tam Radeon HD 6990M a čtyřjádrový Core i7. Dobrou zprávou je, že v případě EuroComu (Goldmaxu) můžete pomýšlet i na budoucí upgrade, pokud nové 28nm grafiky budou MXM 3.0b kompatibilní.     

Za zapůjčení Notebooku děkujeme společnosti Goldmax.

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
kokbulik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-08 14:19:05
avatar
A jak je na tom spotřeba obou strojů?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-08 14:46:01
avatar
v záteži atakuje 200W u obou, je to plus mínus stejné v klidu i zátěži .... přepínání grafik funguje taky u obou. Ale tohle nejsou mobilní PC u kterých je mobilita to hlavní, takže jsme se tím ani ak moc nezabývali ;)

platí to, co jmse napsali ve starší recenzi RACERu ;)
Iperitas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-08 15:02:07
avatar
A co teploty u obch? Nebudu aj prenosnymi radiatormi?
A potom by som bol este zvedavy ci sa naozaj oplati ten lepsi procesor, dealne by bolo vidiet porovnanie u tak vysoko vykonnej mobilnej grafky aky bude herny vykon s i5 a i7 procesormi roznych frekvencii, ze za co sa oplati priplatit si.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-08 16:43:25
avatar
Tak ty grafiky mají 100W, procesory když se rozjedou tak taky nejsou chladné, ale celkově se to v tom 15,6" těle dá rozumně uhcladit a neřve to tolik samozřejmě chlazení a řešení jaké má ASUS ROG notebooky s výfuky a oddlěnými komorami je lepší ...
marcel80 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hmmm 2011-11-08 18:19:29

??? i5 2500K stoji cca 185-195€ a FX 8150 cca 220-240e tka mi vysvetlite jak LEHCE PREVYSUJICI CENA??? v drtivej vacsine aplikacii pre beznho jedinca dolezitych je vykon slabsi nez 2500K......horsia spotreba, cena, vykon a OC potencial.....
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-08 18:59:43
avatar
Ve většině apliakcí, kde ten výkon skutečně potřebuješ a má tedy smysl ho řešit, je FX určitě rychlejší (někdy i o dost a v některých náročných aplikacích bojuje vyrovnaně i s dražším Core i7, což Core i5 nikdy nedokáže)) ... Core i5-2500K stojí 4850,- FX 8150 stojí 5600, rozdíl ceny je tedy 800 korun, což je lehce, i ve srovnání s tím, o kolik třeba převyšuje cena GTX 580M cenu HD 6990M ... nikdo neříká, že je FX-8150 lepší CPU ;) ale je rozhodně o něco výkonnější a je to 3tí nejvýkonější mainstreamový CPU na světě takže tady přestaňte flamovat ...
marcel80 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hmm 2011-11-09 20:20:52

Ako ja sa uz nebudem vyjadrovat k vasej objektivite....flamujete tu vo vasich clankoch 2 odstavce o tom ako ma 40nm problem, o tom ake amd male....to koho zaujima? si nieco dokazujete? zeby urcity druh alibizmu? dookola pisat to iste.....a 8150 je vykonovo za 2500K to potvrdili viacere ked nie takmer vsetky weby,(prevod videa, winzip, hry, itunes, photoshop,java...) a nezabudajte na cenu(30e mensiu, to mate slusny chladic alebo OC verziu grafickej karty), spotrebu......tak netrepte dva na tri pre boha.....ked sa nieco podobne stalo pri fermi tak ste sa isli posrat z toho a podobny pripad u amd a nic.....a k 6990m a 580m vykon zhruba rovnaky sem tam je na tom 6990m lepsie ale musim s vami suhlasit ze ta cena to je sialenstvo 3x vacsia to je tazky vtip
iEthos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - eurocomi 2011-11-12 21:32:46
avatar
tie eurocom laptopy to su take tehky a hnusne otrasne
huci to ako pokazeny ETA vysavac a ani podsvietenu keyboard nemaa uplna zbytocnost taka grafarna
Vojtaci [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-08 14:20:21

Já nevím, já bych řekl, že výkonově je to naprosto vyrovnané. V těchto hrách a v této konfiguraci vyšel HD6990M o pár procent lepší, jinde by to zase mohla být GTX580M. S tím pojmem "nejvýkonnější" bych byl opatrný. Nicméně nebudu platit deset tisíc, když můžu mít to samé za čtyři...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-08 14:48:54
avatar
ano rozdíl je malý, to jsem jasně napsal, ale rozdíl tam zjevně je a netestovali jsme nijak neaktuální hry a HD 6990M má k tomu titulu TOP objektivně přeci jen blíže (vede i 100b v moderním 3D Marku 11), tak to tak berte .... když ještě vezmeme v úvahu tu šílenou cenu GTX 580M není co řešit ... Pokud nebude GTX 580M za maximálně stejnou cenu co HD 6990M, není co řešit ....
gloriainexcelsis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-11 12:10:57

Zdravím. Můžu doufat v porovnání s novým modelem NVidia, který dorazí příští měsíc?
Patyjon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-08 15:28:12
avatar
Cena "WTF" . To se mi líbí DD, měl bys seriózně uvažovat o jejím zavedení, zvýší to popularitu webu ;-)
snakehead28 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-08 15:57:22

Aj mňa napadlo, že by fakt take hodnotenie mohol spraviť, aspoň by bola sranda
RESIDENT [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-08 16:49:34
avatar
zaujímalo by ma ako je na tom výdrž batérie asi nie veľa no aj tak je ten výkon brutálny-chcelo by to HD 6690m crossfire -dell alienware M18x
Iperitas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-08 18:08:13
avatar
Podla mna bateria bude tak cicana ako velmi zatazis laptop. Takze hoc u niektore slabsie netbooky s 9 clankovymi bateriami vydrzia 7-8 hodin, ale mozes na nich hrat iba nenarocne starsie hry. Tieto laptopy v eco mode mozno vydrzia len 3 hodiny, ale ked ich mas v nabijacke tak si zahras hocico a to je to hlavne.
A dell alienware M18x je to pekny kusok, ale podla mna zbytocny luxus... Urcte sa najdu ludia co si kupia "audi R8 ale nekomu postaci a TTcko."
Vlastimil91 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-08 22:54:08
avatar
no CF u Alienware bych nebral GPU se přehřívají už to bylo debatováno na zahraničním foru a má stím problém většina uživatelů. GTX 580M zase throtluje (překročí udanou teplotu as 77C a začne se podtaktovávat) jsou i videa od uživatelů na youtube Je to ,ale chyba BIOSU. Jinak DELL cenu GTX 580M snížil na rozdíl 74$
Vlastimil91 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - EUROCOM 2011-11-08 22:43:02
avatar
Pěkná recenze.
kokbulik: Spotřeba je v plném zatížení 205watt. Vlastním totiž DeviTech o kterém jsem tady psal recenzi a mám stejnou konfiguraci jen mám ještě druhý HDD 750GB. S cenou jsem byl hluboko pod 48K a to mám i započítanou tepelnou pastu za 501,-Kč RAM vše mám stejné. Ta cena 48K u českého goldmaxu na ní zapomeňte že by byla takto nízká. Přesahuje totiž lehce 60K s HD 6990M dají vám sice slevu ,ale ani tak se nemáte šanci dostat pod 50K. Ptal jsem se jich totiž na to než jsem koupil DevilTech.
Ale jinak jak už vyplynulo z mé recenze HD 6990M je opravdu nejsilnější mobilní grafika světa Jen tak podotýkám že jsem provedl test na ovladačích 11.10 a BF3 mi jede průměrně 42FPS a F1 na ULTRA s 4x AA jedou 53FPS měřeno benchmarkem. Prostě kdo chce vážně výkonný NB který každý nemá tak CLEVO je dobrá volba. Já už ho mám skoro měsíc a nemohu si stěžovat. HD 6990M je vážně luxus.
Bangla [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ověř si prosím fakta Vlasťo :- 2011-11-08 23:14:17

Vlastimile, ověř si prosím fakta. Cena v konfigurátoru vychází na 48.330,-Kč a to je bez jakékoli slevy, takže neblbni lidem hlavy! Deviltech dodal notebook bez loga, dodání trvalo více jak měsíc a nemáš šanci si objednat fúru věcí, které Goldmax nabízí. Bavíme se o modelu Racer, ty máš ekvivalent našeho modelu Neptune :-) Takže se neboj, že by v recenzi někdo cenou mlžil....
Vlastimil91 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-08 23:19:23
avatar
Jo máš pravdu omlouvám se. Ale tu cenu jste snížili taková nebyla proto jsem to napsal.

Jen bych ,ale podotknul ty možnosti. Když DevilTech napíšete tak vám místo DVD dá klidně slot na HDD. Matný obraz mají také.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-08 22:52:53
avatar
Tak cena je, oc tu bezi
Vlastimil91 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-08 22:56:11
avatar
Vážně pokud to někdo chce tak si to kupte u DevilTech či XMG cena je výrazně nižší. CZ klávesnici si pak můžete klidně dokoupit a OS taky. Já mám vše v ENG mě to nevadí.
shipo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 02:39:32

Tak velkej rozdíl cen je až zarážející, tedy asi nepůjde jen o značku. Je škoda že DD se takticky vyhnul hrám, které sice neuznává ale ovlivňují tržní cenu. Zajímalo by mě bokem chování na Unreal3 enginu(např. Batman s High PhysX bez AA), nebo přeteselovaným Crysis2. Prostě zjistit zda cena by násobně odpovídala jiným preferencím než má DD.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 09:26:25
avatar
takticky jsem se ničemu nevyhýbal, zahrnul jsem hry, kkteré jsou moderní a to ty na U3 vážně nejsou, navíc nejsou ani vývou. A PhysX? výsměch, kolik slušných her PhysX přes GPU má?
shipo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 22:24:08

Výsledek testu a výběr technologicky kvalitních her beru, jenom mě zajímá důvod té absurdní ceny, pokud by se mimo(bokem) udělaly dva testy ve kterých by měla mít 580M dost navrch, a stejně by se oproti 6990M nevyplatila tak vezmu i "... nedává nákup GTX 580M žádný smysl a kdybychom měly nějaké ocenění typu „WTF“, tak si ho plně zaslouží."

NVidie by měla mít výhody bez AA v Teselaci a PhysX, pokud zklame i zde, tak je vážně kšunt, kterej nikdo nevyužije.
Jinak Unreal3 se díky UDK neustále zvolna vyvijí(není to stejný engine co v roce 2004 běžel na 8 jádrové 6600GT), třeba DX11 U3.5 Samaritan demo běží na 3x580 Odkaz (1536 jader). Pokud výmluvama ignoruješ normální hry(a je jedno, jak náročné PhysX používají), jejiž výsledky mimochodem můžeš dávat jen jako zajímavost-bonus(bez ovlivnění výsledku), tak se nediv že kolem sebe často vidíš WTF?
krispin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Úvaha na ůrovni žáka první tří 2011-11-09 08:07:40
avatar
3x dražší je v případě, že je GTX460M za 0 Kč (v tom případě bych jí bral), ale jinak je to naprostý nesmysl a měl by ses stydět
venca68 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Máš pravdu 2011-11-09 09:21:24

Otázkou je, kolik stojí GTX 460M 1.5GB GDDR5? Při odhadu, že stojí cca 4000Kč (vycházím z cen desktopových verzí) však GTX 580M stojí stále 2× tolik co HD6990M.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 09:25:25
avatar
samozřejmě byl myšlen doplatek, protože čistou cenu neznáme, samotnou mobilní grafiku ti jaksi nikdo neprodá
krispin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 09:38:41
avatar
Mě jde prostě o princip "NVIDIA GTX 580M stojí bezmála 3x tolik, co RADEON HD 6990M!!!" a samozřejmé mi to nepřišlo.
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 08:31:57

Hm to chcem s 6990M .V poslednej dobe som malokedy doma pri svojom desktope. Este zohnat tych 1500 euro...
honcka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Cena 2011-11-09 10:12:22
avatar
Cena zalezi na tom, jak to ma nasmlouvany vyrobce, vypada to, ze Eurocom ma asi malej odber od nvidie a velkej od AMD, tak ma vysoky ceny, kdyz si vemem ceny od nejakeho renomovaneho vyrobce tak napr u Alienware u M17 je defaultni karta HD 6870M a HD 6990M je za priplatek $300 a GTX580M je za priplatek $375, coz zas uz nevychazi tak strasne
ergee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - zkusenosti 2011-11-09 11:18:18
avatar
mam ten notebook uz nejaky cas a reknu jen ze je doplneny o vetsi RAM 12Gb,ssd disk 120 gb od intelu a matny displey sa vysokym gamutem a zatim absolutni spokojenost a deviltech je sice v podobne nabidce ale nevim nesedl mi vzal sem tenhle model presne jak je v recenzi a myslim ze je to kvalitni notebook nemam problemy s nicim jako prehrivani vydrz na baterku je vic nez solidni pri standartni praci je o vic jak hodina a pul az dve ale to je holt cena za vykon otom zadna a pri hrani je to neskutecny prozitek barevne podani ostrost obrazu a podobne proste proc si komplikovat jakekoliv technicke problemy nemeckou firmou kdyz to lze resit v cr v podobnych podminkach . a jedna vec je ze majitel notebooku tezko bude priznavat ze to slo i jinak je to lehka zaujatost od toho jsou zde recenzenti. renceze neni zrovne podrobna teploty urcite zamrzi ale myslim ze po osobni zkusenoti je to vsecko v rozumne mire teplo je znat ale neni to zadny radiator to urcite ne a cena je po slevach ktere na to eurocom nabizi vic nez solidni mne to vyslo vsechno na 56000,coz je v poho system si clovek dolozil a zadny problem.
pito [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - privital by som aj slabsie gra 2011-11-09 11:45:11

Pekne, ale celkom by som privital porovnanie aj slabsich M grafik.
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 15:02:35
avatar
stále nevím k čemu je herní nout...chápu nout pro práci...ale na hry?? neberu profi hráče, kteří by po světě nevozili stolní PC...ale běžný člověk zaplatí 2x tolik co u stolního PC...vysvětlete mi to někdo...
ergee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 15:34:55
avatar
Ja treba protoze dlouhodobe ziju v Uk a nechci desktop kvuli jeho narocnosti na prostor a problemum s prevozem a spotrebou preci jen kdyz to zere 200w a 600w je to rozdil a pokud desktop tak taky vykonny jedine takze proto vykonny notebook. protoze vykon + mobilita.
Vlastimil91 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 15:58:51
avatar
Přesně já mám rád mobilitu tak jsem po něm sáhl. Je jasné že za tu cenu bych složil desktop o dost lepší ,ale při mém hraní by mi museli u baráku postavit elektrárnu. Už takhle s mím NB není problém za den spotřebovat přes jednu kylovatu či přes dvě.
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 23:06:45
avatar
XD koukam vzkon vlastne stejnej sem zvedavej jak to DD rozlouskne, ale ta cena to zaklincovala
Vlastimil91 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - AMD 2011-11-09 23:15:08
avatar
Ještě abych dodal. Tak HD 6990M můžete přímo v ovladačích přepnout do rychlejšího tempa 740/1000MHz jádro/paměti a to GTX 580M nemá. Jinak klasický OC můžete udělat taky a jádro běží vysoko nad 800MHz
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 23:31:32

To video Vlastimile jsi slíbil Moc děkuju za kladné přijetí
Vlastimil91 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-09 23:56:59
avatar
Ted nevím jaké video myslíš?
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-10 00:25:25

To je jedno, že natočíš video při gamingu ;) V diskuzi, jsi to zmínil.
Ale nelpím na tom, v pohodě Jen že jsem si vzpomněl, ale není to důležitý.
Vlastimil91 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-10 00:52:20
avatar
Jo video při hrách je tady: Odkaz
A tady další: Odkaz
O víkendu udělám video na Battlefield 3
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-10 01:05:22

pěkné, ale jak se dalo čekat tak Metro a Crysis není ideal na full. Jinak to lítá naprosto suprově.
Vlastimil91 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-10 15:34:19
avatar
No to metro na high v DX11 jede jen kolem 25FPS to je nic moc ,ale v Very high DX10 to běží v pohodě nad 30FPS. Ten CRYSIS 2 tam stačí vypnout stínování a jede to v pohodě ,ale s OC GPU to je ještě lepší. Jinak ty F1 2011 běží s ovladači 11.10 v tom benchmarku 53FPS to je pěkný nárůst ze 48FPS s ovladači 11.8
mynameiskrystof [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Trochu mlzite 2011-11-10 19:05:04

Dobry den. Rozhodne neni GTX 580 3x drazsi.
Doufam ze vam dochazi, ze vas graf nezacina na nule, protoze gtx 460 taky neco stoji, takze samotna cena gtx 580m rozhodne neni 3x vyssi.
Vlastimil91 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-10 19:37:28
avatar
Ale dva krát ano U DevilTech se začíná na GTX 460M a HD 6990M je za příplatek 199€ a GTX 580M za 479€.
Gooldmax za příplatek HD 6990M - 3495,- Kč a GTX 580M - 9495,- Kč. A jelikož toto je recenze směřovaná na český Goldmax né na DevilTech či jiné i když je to skoro na stejno. Tak ano GTX 580M je 3x tak dražší.
mynameiskrystof [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-10 19:43:04

I kdybychom brali priplatek jako absolutni hodnotu, stejne 3*3495 neni 9495. tzn. chtelo by to nejake slovicko...napr. "skoro
Vlastimil91 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2011-11-10 21:23:36
avatar
Tak tisíc sem tisíc tam to už je tak jedno. Ale OK je to těsně 3x dražší Za méně FPS větší cena no nekup to
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1039x
Komentářů: 3
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1514x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1122x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1191x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3776x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1464x
Komentářů: 0