| 
					TEST: 2x Sapphire Radeon R9 290X - nereferenční VAPOR-X OC a TRI-X OC v testu									 | 
								
					
						 
				 | 
							
				
					 
			 | 
						
			
			
		
					
				| 
					
						 Napsal Jan "DD" Stach a redakce					
					  
				 | 
			
						
				| 
					Monday, 09 June 2014				 | 
			
					
			| 
				
	 Strana 7 z 13 
  
  
  
  
	- Test – Tomb Raider (DirectX 11)
 
 
  
 Nesmí chybět ani další technicky aktuální hra, zatím dokonce vůbec jedna z nejlepších her roku 2013. Nový Tomb Raider se zbrusu novým DX11 enginem, který přináší i technologii GPGPU TressFX, jež výrazně posouvá kvalitu zpracování vlasů a bude implementována do řady dalších her (už je součástí nového CryEngine).  
  
  
Otestována je přímo herní sekvence z vlastní hry, nikoliv vnořený herní benchmark, pro který výrobci optimalizují ovladače více, než je zdrávo ;). Samozřejmostí jsou plné detaily včetně FXAA/AF a TressFX. 
  			
  |