Test: Myš Logitech G500 – nástupce G5 a MX 510/518 v tradičním provedení pro tradicionalisty Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach a redakce   
Čtvrtek, 06 květen 2010
Přejít na obsah
Test: Myš Logitech G500 – nástupce G5 a MX 510/518 v tradičním provedení pro tradicionalisty
Logitech G500 - podrobné seznámení
Logitech G500 - v praxi a hodnocení

 

 
  • Logitech G500 – v praxi a hodnocení

Protože v redakci máme pár kolegů, kteří mají dlouhodobě ve svých rukách právě Logitech MX 5xx nebo G5, mohli porovnat s novým modelem G500. A jaké jsou tedy srovnávací zkušenosti a dojmy z myši samotné?

Logitech G500 je myš určena lidem, kteří myš drží celou rukou. G500 patří jako všechny podobné, spíše do větších rukou a je orientovaná výhradně na pravou ruku. Leváci tak musí používat tuhle myš také v pravé ruce, což ale některým nedělá až takové problémy. Nicméně pro ortodoxní leváky to samozřejmě není.

K myším Logitech je samozřejmě určena unifikovaná aplikace SetPoint, která obsahuje profily veškerých myší a klávesnic a pro každou má možnost nastavení pokročilých individuálních funkcí. U G500 to není jinak. Nejnovější verze SetPoint utility umožňuje nastavení citlivosti a toho v jakých krocích si ji přejete případně tlačítky přepínat. Nechybí pokročilá nastavení kurzoru a pohybu včetně vzorkovací frekvence. Myš má rozlišení 200 – 5700dpi. Měnit lze samozřejmě vlastnosti pohybu v osách a tato nastavení ukládat do 5 profilů. Samozřejmostí je možnost mapování tlačítek. Zkrátka software jako vždy funkční, přehledný a nabízející vše.

Samotné používání myši je individuální záležitost. Jak už bylo řečeno, je to tvarově myš pro držení, ne přidržování. Pohodlnost ale narušují boční tlačítka, která pravděpodobně bude všechna používat jen málokdo. A kromě toho jsou poměrně titěrná a na palec, s výjimkou prvního, i příliš vzdálena pohodlnému ovládání. Je tedy otázka, zda jsou potřebným vylepšením. Senzorově je to ale bez výhrad, jsou sice na trhu ještě o něco lepší myši s lepšími senzory, ale rozhodně se jedná o vynikající senzor a je zlepšením proti starším modelům Logitech. Tradičně zbytečnými a hlavně nákladným shledáváme možnost dovážení. Kvalitní myš nepotřebuje dovažovat a se svými 130g je G500 těžká dost, aby to dalších maximálně 27g mělo šanci výrazně ovlivnit, natož aby to nějak ovlivnilo hraní.  

  • Hodnocení

Logitech G500 není žádná revoluce. Není takovým šokem, jako vyšší model G9x, který nabízí už modernizovanější od základu přepracovaný tvar a také větší variabilitu. Je ale také výrazně dražší. Logitech G500 nabízí ale rozhodně lepší senzor, který pravděpodobně podědil právě z vyššího modelu G9x, což je určitě fajn. Proti starší G5 má ještě o něco více tlačítek, což ale pro samotnou funkčnost nebude mít pro většinu uživatelů nějak zásadní dopad. Většina používá tři tlačítka.  

Jinak je G500 myš určená hlavně pro tradicionalisty, právě pro majitele starších MX510/518 a G5, kteří třeba potřebují novou myš a jsou zvyklí na to své. Pro ně je modernizovaná G500 model, který by si rozhodně měli vyzkoušet. Pro ostatní, kteří vybírají z většího počtu značek a tvarů je G500 rozhodně jedna z možností, ale zdaleka ne jediná. Stojí totiž v přímé konkurenci, proti většině herních myší a to na cenové hladině kolem 1300-1400 korun včetně DPH. G500 je velká, tvarově pohodlná myš s dobrým senzorem a zajímavým kolečkem, které je však také asi nejkontroverznějším bodem. Není totiž pro každého. Někomu se s ním pracuje výborně, jinému ale prostě nesedí. Pokud jde o dovážení, u top modelu G9x dobře, ale u G500 je zbytečné a myš prodražuje vůči konkurenci, která navíc není tak tvarově vyhraněna pro praváky a působí i o něco kvalitnějším dojmem. G500 si ale jistě své zákazníky bez problémů najde, stejně jako to dokázaly předchozí modely G510/180 a G5, na které navazuje a má rozhodně na co navazovat …

Hodnocení: 80/100

Za zapůjčení děkujeme společnosti Logitech

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 17:59:18
avatar
Pozerám že oproti G5 Laser sa toho veľa nezmenilo.
Netuším prečo dostala také nízke hodnotenie, budem ju musieť zobrať na predajňu a pretestovať ale vážne by som chcel vidieť "kvalitnejšu" konkurenciu. Možno kvalitnejšiu v prepracovanom designe, umiestení tlačidiel alebo "prepracovanejšieho" kolieska ale určite nie s vyššou citlivosťou a presnosťou. Nie v tejto cenovej kategórii.
Neviem ktorý "negamer" testoval túto gamerskú myš ale napísať "zbytočné závažia" je viac než neprofesionálne
Keď som chodil na Lan Party tak som si neraz závažiami kalibroval hmotnosť myši až k úplnemú pohodliu a presnosti.
Verím že človek ktorý používa Genius Netscroll 100 a podobný lowend na A4 výkrese či plátenej podložke asi nemá šancu poznať ten rozdiel ale človek čo si podobnú myš kúpi na FPS parenie a zainvestuje ak do kvalitnej podložky (napríklad taký Func Surface ) ten rozdiel určite pocíti.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 20:56:16
avatar
Myš je těžká jak malý prase, dávat k tomu ještě závaží je fakt na hranici svéprávnosti. U myšky co váží nějakých 70g, to je pochopitelné.. u tohohle ne.

Kvalitnější konkurenci taky neznám.. kromě G9x a to neni konkurence jako taková.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 23:15:09
avatar
Razer Lachesis nebo Razer Cooperhead a také další výrobci ;)
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 00:40:03
avatar
Len málinko upravím...Copperhead bola za svojich čias výborná myška, no už si odžila až až a Razer ju prestal vyrábať...no ale je tu fakt nespočetne veľa náhrad, no najbližšie má ku nej asi práve Lachesis, ktorého tvari sú len jednoducoh vyladené do detailov a krásne hladké a oblé
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 09:04:47
avatar
a taky malé přiznej to... lachesis prostě není pro každého
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 10:50:31
avatar
Málo CPi = žádná konkurence. Konkurencí by byl třeba Imperator, ale co sem si všim, Razer se ho nesnaží ani moc protlačit.. proč asi, že..

Lachesis potřebovala asi 15 verzí FW, aby byla použitelná.. omlouvám se, ale to sem nevydržel a prodal jí. (paradoxně před první použitelnou verzí, ale ne že bych kvůli tomu hodlal plakat)
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 13:37:12
avatar
no prááávě :-D 15 verzí FW, tak to je mazané, to já za 3-4 roky co mám G5 dělal FW upgrade jen jeden :-D
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 15:37:41
avatar
no ja som menil FW asi jedenkrát, možno dvakrát...ale že by sa tým niečo zmenilo, teda fakt neviem aké mala táto myška problémy, pretože mne vždy fungovala perfektne a žiadne problémy som nemal, tak ma prosím oboznám...ono ale je pravda, že som ju nekúpil hneď po vydaní, ale iba pred rokom, no ale inak pri mnohých skutočne dobrých výrobkoch to takto býva, že keď je niečo príliš dobré, tak to má nejaké softvérové problémy, no keď sa to vyladí, tak to je fakt úžas...niečo podobné, ako Nokia N97...tá sa tiež stala už skutočným klenotom, keď na nej poriadne vyladili FW ;)
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 15:33:35
avatar
mg...Lachesis, že nie je pre každého Pre boha a ktorá myška je pre každého???!!! Ukáž mi jedinú...
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-08 02:40:54
avatar
žádná - a o tom to je ;-)
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :-/ 2010-05-06 18:20:12
avatar
A já si myslel, že se dneska nepozvracim Ale tenhle design - to potěš koště! A "tradičně" tlačítka úplně mimo dosah nepostiženého smrtelníka... Tomu se říká UPGRADE HW
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 18:20:55
avatar
ktery tlacitka mas na mysli?
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 19:04:37
avatar
Ty boční! Proč je někdy nešoupnou blíž ruce, aby na ně člověk dosáhl... Ale to není problém jen Logitechu.
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 19:09:50
avatar
no hele jak pisu uz niz tak ty bocni tlacitka jsou uplne v pohode umisteny..nevim kam by jsi je chtel az dat pouzivam obe dve (pac to prostredni ne a ne zprovoznit..zahada ) a naprosto v pohode ;) a pokud nepracujes na pile a mas palec na pravy ruce urcite na ne dosahnes i ty
IIIRazor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 19:18:00
avatar
souhlas,..a me prostredni tlacitko facha...
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 19:30:55
avatar
sakra a me neeeeeeee at jsem si tam nastavil cokoliv tak prd..grrrrrr zkusim to jeste jednou

EDIT: tak zdara!!! funguje ale ve hrach to nedetekuje sakra
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 20:08:29
avatar
Tak já na pile nedělám, ale ty tlačítka jsou obecně blbě umístěný
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 20:43:01
avatar
Má pravdu, na blbě umístěná boční tlačítka si stěžuje poměrně dost uživatelů G500. Myslim, že původní tvar a ergonomie (i co se tlačítek týká) MX518 byla ideální. Aneb neopravuj to, když to neni rozbitý..
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :D 2010-05-06 22:57:42
avatar
Přesně tak... oni kolikrát ve snaze vydat něco novýho a "vylepšenýho", poserou co můžou! MX518 jsem zkoušel, nebyla zlá, ale já patřim do skupiny těch, co myš přidržujou, než-li jí drží, takže Razer...
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 23:14:51
avatar
G9x s precision gripem je podobná, neni třeba jí držet celou rukou. Zřejmě určená pro ty co mají rádi Razer a nechtějí Razer.
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 18:20:19
avatar
tak mam doma jeste porad MX518, G5, G500 a nove i G9x..MX518 a G5 jiz nepouzivam a G9x se mi vubec nehodi tvarem do ruky..no zkousel jsme ji ale zas tak hrozny to neni ale jiz delsi dobu mam G500 a zvykl jsem si na protaceci kolecko, obcas to prepnu a G9x neni takze ma smulu a je v supliku xD jinak G500 je dle meho nazoru kvalitni mys a ja jsem s ni spokojeny kolecko ma stisk uplne normalni (mozna nevim definici melkeho stisku ;) ) a jediny minus shledavam v tom ze se mi nedari za boha zprovoznit prostredni bocni tlacitko a netusim proc kdyby nekdo tusil piste diiiky
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 20:44:34
avatar
G9x ho má, jen je přepínač na spodku myši a ne na vršku. Příště si buď přečti manuál, nebo aspoň trošku prozkoumej myš, než něco plácneš..

Prostřední tlačítko ti nefaká ani když nainstaluješ poslední SetPointy?
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 22:16:00
avatar
jeee no vidis toho jsem si nevsiml diky za tip ale porad je lepsi to mit nahore nez mysku otacet

jinak cudlik fachci ale ve hrach ne...
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 23:16:20
avatar
Hm, tak tenhle problém sem kdysi měl taky, jediný řešení je pokud to jde, si ho přemakrovat na něco jiného (prostě ho zkus přemakrovat na jiné tlačítko, či pokud to jde, přímo na klávesu). Pak ve hře zadáš jen klávesu a když máčkneš čudl, mělo by to fungovat. Já měl takhle na jednom tlačítku na myši namakrovaný Z a ve hře sem si na to dal házení granátů. Normálně hra tlačítko ignorovala, ale po tomhle zásahu už ne.
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 18:41:06
avatar
a jeste dodam ze vubec nesouhlasim se zaporama ze tlacitka jsou mimo dosah..palec na vsechny 3 bocni tlacitka uplne v pohode dosahne..v pulce palce mi zacina zadni tlacitko..takze nevim o jaky nedostupnosti je rec..ledaby to testovalo maly detsko tlacitka na prepinani DPI taky nejsou nejak zvlast mimo dosah..a zavazi je dobra vec, bez nich je myska moc lehka..mam ji vyvazenou teda dle svych predstav
IIIRazor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 19:20:26
avatar
já snima taky nemám problem.
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - kdo neví na co jsou závažíčka. 2010-05-06 19:46:14
avatar
tak mohu říct že je to docela jednoduché, G500 po vzoru předchůdkyně G5 nemá laser čistě ve středu myšky, vlastně G500 ho má posunutý dopředu a G5 má doboku. A jak to souvisí se závažíčky? Inu, u G5 mi závažíčka vyvažují ten hendikep posunutého laseru.... ironií je, že je to posunuté jen kvuli těm zasraným závažíčkům

Ale jinak, pěkná myška, pěkný nástupce G5, už u ní chvíli uvažuju...

co se týče mínusů, cena je plně srovnatelná s konkurencí, dokonce se někde ještě stále za podobnou cenu prodává stařičký Razer Copperhead (Odkaz) Pravoruká vyhraněnost je cenou za dobrou ergonomii (pro větší ruce - plachty - jako mám třeba já) a závažíčka jsem už napsal k čemu jsou dobrá A boční tlačítka? když srovnám G5 a G500 tak jsou na stejném místě jako to jedno co mám já, inu, u této myši se počítá s pořádnou tlapou a ne holčičí ručičkou

ještě k těm tlačítkům, jestli autorovi vadí tyhle 3 na boku, co teprve tohle? Odkaz
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 20:46:12
avatar
Naga je WoW/W3 myš.. ne na střílečky ani cokoliv jiného. Navíc se na to zrovna u Nagy nejen dá zvyknout, ale i docela dobře využít..

S Copperheadem souhlas, fajn myš.
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 22:50:00
avatar
nagu jsem napsal jako ukázku toho, že ty tři tlačítka jsou ještě hovno, a copperhead jsem napsal protože je starej 5 let a stále se prodává za cenu stejnou jako G500! tak aby autor zapřemejšlel nad tou cenou...
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 23:17:14
avatar
To bude tim, že Copperhead je jedna z mála opravdu dobrejch laserový myší. Stejně jako DeathAdder ač starej věčnost je pořád dobrej (pouze V1, ne V2, to je shitek).
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 09:03:24
avatar
nj ale deathadder maj stále v nabídce i u razeru, ale copperhead se snad už ani nevyrábí...
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 10:51:09
avatar
Myslim že v nabídce je jen V2 s 3500 DPi. Ta původní už ne..
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 13:38:24
avatar
Odkaz

opravdu V2?!
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 14:14:37
avatar
Copper snad nemá ani V2 ne? Myslim DeathAdder, ten má V1 a v2.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 20:53:40
avatar
Použitý senzor je tentýž co v G9x. Avago 9500 - s maximem 5040 CPi/DPi (dle libosti). A s hodnotama co sem psal v minulém článku.

Což znamená, že cokoliv výše než 5000 CPi je interpolace (upřímně, Logitech je vyjímka, kde ta interpolace herně tak nebolí, jako u jiných) ale prostě to tak je, takže pokud by to někdo chtěl jako herní myš, tak to berte, že je ideální nastavit maximum na 5000 CPi a nechat to tam být.

Jinak má Logitech pěkně zvládnuté ovladače s možností vypnout většinu věcí co hráč nechce, takže z tohohle hlediska bude fajn.

Je docela vtipné, že tahle má měkké zmáčknutí kolečka, u G9x je to jak mačkat beton. Logitech asi neumí najít zlatý střed.

Pokud tu myš někdo chce, tak do toho, ale upozorňuju, že ty boční tlačítka jsou fakt blbý. Jo a mě osobně přijde pěkně těžká (ne že G9x teda byla zrovna lehká). Závaží jsou u téhle myšky a G9x skoro absurditou. Pokud teda nechcete během hraní i posilovat, ale hýbat s čtvrt kilem po podložce pár hodin neni nic moc..
TukaN1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - heh 2010-05-06 20:54:36
avatar
Ako nechcem tu prudit ale preco ten subjektivny nazor ze tie tlacitka sa nevyuziju ? Vlastnim MX518 a vyuzivam cuduj sa svetu vsetkych 7 tlacitok denno denne. Ked prehliadam webstranky tak sa posuvam tymi tlacitkami naboku mysky dopredu a dozadu na stranke. Nove karty si otvaram klikom kolecka. Zmenu senzitivity vyuzivam pri hrani hier kedy ide senzitivita na maximum a v hre na minimum. Po navrate do windowsu sensitivitu uberam. Nemozes sudit hracsku mysku pravidlami ako klasicku mysku do kancelarie. BTW ukaz mi konkurenciu roccat ? jedine tak kone ktora je kopia MXky alebo nieco od lopatiek alaa razer ?
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 23:18:30
avatar
Kone je velmi velmi daleko od M518. Úplně jinej tvar a upřímně mnohem lepší než 99% myší.. škoda jen, že senzor neni tak úplně up-to-date.

Já používam 4 tlačítka a sem happy. Ale nemam problémy pochopit lidi co využijou 7..
TukaN1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 08:01:20
avatar
Ruku na srdce a uprimne Nepripomina ti rozlozenie tlacitok na http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=59725 rozlozenie tlacitok na http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=31149 na to som narazal. Na tvar ani tak nie lebo o tvare sa hadat to je zbytocne jednemu padne lepsie do ruky kone jednemu mxka a cuduj sa svet niektorym aj lopatky(razer) padnu do ruky a respektujem to. No offence
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 10:51:49
avatar
Jestli myslíš rozložení tlačítek, tak souhlas, já myslel, že to bereš celkově. A tak, rozložení tlačítek MX mi vždycky přišlo super..
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 21:29:07
avatar
Mám Logitech G5 a nemínim se týhle myši zbavit je to nejpohodlnější myš kterou sem kdy měl v ruce a vzhledem k tomu, že tohle nepřináší moc změn, tak s ní ještě nějakej rok vydržim : )
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 22:32:49
avatar
ja mam predchudce te tve, MX518 a taky nehodlam menit, nenabzi zas tak nic noveho.
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 22:54:28
avatar
hoši, já mám G5, bratr a asi 4 další kámoši maj MX518 (v různých verzích - postupně jí upravovali např. senzor)... a můj názor (a dalších lidí také)? G5 je více méně nepřesná oproti MX518...
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 00:35:04
avatar
Já už na komplu nehraju a po updatu firmwaru se mi zdá i ve Photoshopu perfektně přesá, takže nevim, zkoušel sem sem i Lachesis od Razru a nezaznamenal sem žádnej rozdíl a ta prej má nejlepší snímač co de...
Kacab10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 22:56:06
avatar
Tuhle mys mam a je supr! Puvodne jsem mel starou G5 a pak novou G5, kterou mi po reklamaci vymenili za G500.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 22:56:35
avatar
Bože fuj...to je herná myška??? a ešte za akú cenu...bléé...Razer 4ever
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 23:14:13
avatar
Razer má moc malé myši a ten jeho obojetný design zaručuje nedostupnost jedné strany bočních tlačítek takže opravdu razer.... btw problémy jako kámoš při upgradech firmwaru jsem s G5 nikdy neměl...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 00:19:58
avatar
Moc malé myši??? To ako ktorú si držal v ruke??? Tú mobilnú Orochi?? Ak niekto povie, že Razer má malé myši, či obojetý design s nejakými neviem akými bočnými tlačidlami, tak ako to fakt nevie o čom hovorí, pretože len momentálne má Razer v ponuke 9 absolútne rozličných myší a to keby som ešte rátal ďalších 7, ktoré sa len nedávno prestali vyrábať a ešte stále sa dajú kúpiť aj v obchodoch ako nové, tak by ich bolo ešte viac a ako tvrdiť takéto nezmysli ako Razer myškách to ako fakt mega rofl toto...vieš prečo má Razer v ponuke toľko myšiek??? Pretože každá je síce špičková, no každý človek na svete je iný a každému vyhovuje viac niečo iné, no každý si z jeho ponuky vyberie, no je fakt demencia tvrdiť takéto niečo o Razere, keď náhodou jeden tvoj kamoš má jednu myšku od Razeru, ktorá je náhodou odlišná od tvojho Logitechu a tebe jednoducho tá konkrétná myška nesedí...veď sa skús nad tým zamyslieť ;)
A čo sa týka toho firmwaru, tak ako to tiež nemá chybu...bože ja mám toľko kamošov a pravidelne sa smejem tomu aké sú to lamy a aké neskutočné problémy oni majú Ja som si na moju Lachesisku nahadzoval firmware viackrát a nikdy som nemal absolútne žiadny problém a bola tu záležitosť niekoľkých sekúnd...teda aby som ti neukrivdil - s jedným problémom som sa stretol (teda ak sa to vôbec problémom dá nazvať) a to že trvalo pár mesiacov, kým vydal Razer drivery pre Win7(samozrejme toto je bežná vlastnosť pri nových systémoch a predsa Win7 mal by predsa 100% kompatibilný s Vistou a pritom je to v mnohých ohľadoch ešte väčšia sračka) a dovtedy fungovali iba prednstavené profily a myška nesvietila, no mňa osobne to absolútne neobmedzilo, pretože aj tak považujem všetky prídavné tlačidlá, či klávesy na klávesniciach, za obyčajné nezmysli a zbytočnosti(jedine zlatý Razer toto pochopil a vyrobil skvelú Lycosu) a tak isto neriešim profili, iba ak si občas mením DPI, načo netreba žiadny driver, pokiaľ teda stačia prednastavené hodnoty(ako neskôr oficiálne vyšli ovládače pre Win7, tak zase všetko fungovalo tak ako má).
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 08:54:32
avatar
Bratr má už dlouhou dobu Diamondback, kámoš měl copperhead kterému vyklikal tlačítka (toliko ke kvalitě razeru), a teď má Lachesisku.... (která zase "ujíždí" do strany jen když se dotkneš stolu).... VŠECHNY ty myši jsou pro mě malé..... hele... každej si kupuje co mu vyhovuje, nabídka razeru mě teda rozhodně ne. a nevím proč jsi takhle zaslepený a nadáváš na ostatní že jsou fanatici, já aspoň myši od razeru vyzkoušel ale ty vypadáš jak kdyby ses logitechu bál...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 15:32:42
avatar
Copperhead sa už prestal vyrábať a Diamondback je už tak starý, že ho nenájdeš ani v kategórii "Dedičstvo" na Razer stránkach...takže komentuj aktuálne ;)
Znova sa zopakujem...pre boha mať Lachesisa na nejakom blbom stole, je fakt nezmysel...kúp si poriadnu podložku alebo to odporuč aj bratovi a potom komentuj o tom ako uteká do strany, pretože mne z Destructora nikam neuteká, stôl stojí rovno a po Destrucktore sa kĺže ako pierko...
Mne sa Logitech nepáči, ale nenadávam naň, aký je to šmejd...jasne som povedal, že sním nemám skúseností a nič viac som nekomentoval, narozdiel od teba a podobných, ktorý nadávajú aký je Razer šmejd, popritom ho dlhodobo nikdy nepoužívali(ja komentujem iba vlastné skúsenosti)...už vidíš ten rozdiel??? A iba vyskúšať nestačí...ja som tiež mal rozporuplné pocity, keď som kúpil Lachesisa, pretože bol INÝ!!! Iný a lepší, no samozrejme som sa prv musel zbaviť zlozvykov zo starých obyčajných myší ;)
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 16:46:35
avatar
znova opakuju, myslíš že ten člověk co má lachesisku to má jen tak na stole? dyk je to hráč sakra, žádný pako co by používalo myš na stole by si lachesis ani nekoupilo! boha jeho ty si opravdu člověk co prostě produkt chrání za každou cenu i když si to nezaslouží.... to s tebou prostě nemá cenu, i člověk co má zkušenosti s obojím je podle tebe kdoví co....
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 19:16:38
avatar
áno ja budem za Lachesiskou stáť nech sa bude čo diať, pretože ona za mnou stojí každý deň už nejaký ten rok a skutočne ma nikdy nesklamala ...tak isto budem vždy jebať do Windowsov, pretože sú to skutočné sračky a tie zlyhávajú deň, čo deň...no ale o Vidlách tu skutočne nechcem začínať flame...to má byť len ako prirovnanie ;)
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 20:46:40
avatar
takze na jednu stranu branis lachesis a pises o ni oslavne ody jaka je to nejlepsi mys, i kdyz si na ni spousta lidi pravem stezuje a maji s ni opravdove problemy, ktere se i resili na x desitkach for. na druhou stranu jebes do windows, protoze tobe padaji kazdy den, ale nikdo jinej zadne podobne problemy nikde neres a ani si na nic takovyho nestezuje. dokonalost
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-08 02:29:03
avatar
No nevim, moje Win 7 jsou bezkonkurenčně nejstabilnější nejen Windows, ale OS celkově. Bezproblémovější systém sem zatim neměl. Prostě, fungujou.. a navíc pěkně rychle.

Pokud selhávají, možná je chyba jinde..

Lachesis neni špatná myš, když se použije poslední firmware, ale vážně to není žádná špička, prostě jen slušná myš. Asi jak Gigabyte Ghost M8000X apod.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-08 15:12:37
avatar
A to ty si ako fakt so mňa robíš piču??? (sorry za výraz)
...ako vážne ty si fakt tak s Vidlami spokojný?? Teraz ako fakt netuším, či ja som tak extrémny užívateľ alebo ty máš nato nejaký tajný recept, ako mať Vidly stále v takom perfektnom stave. Fakt ako by som bol rád, keby si ma do toho zasvetil, pokiaľ sú skutočne také bezproblémové. O kompatibilite už ani nehovoriac. Trebárs najnovšie Ventrilo(2.1.4)...nejakú dobu som ho nepoužíval, no teraz keď som ho oprášil, tak je v podstate nepoužiteľné. A to nehovoriac o pár starších hrách, ktoré nemám šancu pod Vidlami spustiť. No najviac ma serú problémy s prechádzaním do hier a späť do Winu...vtedy sa mi to v poslednej dobe skoro stále zasekne niekde na pol ceste z Winov späť do hry a ostane čisto čierna obrazovka alebo taká svetlo sivá a z toho sa už nepohnem a musím reset.

No ak sa mi raz do rúk dostane lepšia myška, než Lachesis, tak potom budem toho názoru, že sú aj lepšie špičky, ale inak si zatiaľ neviem predstaviť kvalitnejšiu myš...totižto čo sa týka kvality spracovania a materiálov, tak s tými som spokojný na 110% a fakt si neviem predstaviť ako by to mohlo byť aj lepšie.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-08 15:46:11
avatar
s vnt 2.1 sem mel taky nejaky problemy s delay, ale nak to po chvili prestalo a ted mam ty problemy opravdu hodne vyjimecne. problem je ze to vnt 2.1.4 neni vubec zadna nejnovejsi verze, prave naopak je hodne zastarala. nejnovejsi je 3.0.5, ale u nas jak u blbcu jede porad naprosta vetsina serveru na ty 2.1. problemy se starsima hrama sem moc nemel, jediny co sem nerozchodil by kotor 2. a prepinani alt-tabem mi nedela uz vubec zadny problemy...nepamatuju si kdy sem vubec naposledy musel pc resetovat..jenom kdysi davno kdyz sem to prehnal s oc u pameti a winy mi hodily blue screen...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-08 16:25:37
avatar
Ono ako hovoríš - väčšina tunajších serverov beží nepochopiteľne na starých Ventrilách a preto ja to nijako zmeniť nemôžem. Ono pevne verím, že nato majú i nejaký dôvod(typujem, že ten, že keď sú všetky české serveri na 2.1, tak sú vzájomne kompatibilné a užívatelia nemajú problém, keď používajú viacero serverov, no zase bolo by pekné, keby aspoň raz za čas hromadne prešli potom na nejakú najnovšiu verziu a už by bolo fakt na čase). Ja osobne používam jedine staručké old school server Kamenica, kde mám svoje roomy roky.

No tak ak si rozbehal Gothic 1 a 2, tak to honem, poraď

Inak ten delay u Vnt mne funguje tak, že akonáhle sa spustí Dota, tak je to kaput...keď ju dohrám, tak sa to zase nejak rozbehá...ale inak by to malo myslím vyriešiť spustenie ako správca, no zatiaľ som to nejak ešte neskúšal.



Btw tak tí chudáčikovia, klikači mínusiek, sú fakt haluz Si to pozrie jeden koment - aha Veyron, urazil môj milovaný Logitech a kliká na každý post, čo nájde či ešte lepšie...pred nejakým rokom som mu urazil Nvidiu a teraz bude klikať na každý môj post, bo si asi myslí, že mu tým narastie péro na 10cm
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 23:19:54
avatar
S jeho novejma senzorama, který maj problémy jako herní už od doby Lachesis? To asi fakt ne.. Logitech je aktuálně jedinej schopnej výrobce herních myší. Pokud teda neplánuješ hrát na klasickejch optickejch. Microsoft jich pár pořád dělá.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 23:41:23
avatar
Fakt ako neviem čo na toto povedať... Lachesisku mám už rok a nedám na ňu dopustiť a budem ju mať snáď dovtedy, pokiaľ ju totálne nezdemolujem a to asi teda mrte potrvá, pretože ja nemám problém dať za kvalitnú myšku hoci aj kilo(100€, či libier), no myška je niečo čo sa ti totálne v žije a vzrastie s rukou a Lachesisa by menil fakt iba blázon...dokonalá kvalita, tvar ktorý úžasne padne do ruky a k tomu fakt prekrásny dizajn...no čo si viac môže človek priať...a čo sa týka techniky, tak to som teda ešte nikde nepočul, že by Razer nejak zaostával, skôr naopak stačí sledovať hoci len parametre a top myška od Razeru vždy nad všetkými ostatnými po každej stránke...
...vieš čo...kľudne si nechaj svojho Logitecha a Ja ostanem za každú cenu verný Razeru...mám od neho myšku, podložku i klávesnicu a nemám jediný problém, či nejaké výhrady

Btw neviem z kade máš také informácie o senzoroch na Razer myškách(typoval by som, že od nejakých fanúšikov Logitechu), ale pochybujem, že si nejakého Razera niekedy vôbec držal v ruke a nie to ešte dlhodobo používal a to už vonkoncom nie na kvalitnej podložke ako Destructor ;)
(inak už len čo sa týka značky, tak ako nič proti Logitechu, ale Logitech je obyčajná priemerná kvalitná značka, niečo podobné ako VW pri autách, no v takomto porovnaní je Razer niečo výnimočné ako BMW)
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 01:13:45
avatar
Citace:
inak už len čo sa týka značky, tak ako nič proti Logitechu, ale Logitech je obyčajná priemerná kvalitná značka, niečo podobné ako VW pri autách, no v takomto porovnaní je Razer niečo výnimočné ako BMW

smich
Citace:
Plne súhlasím a fakt nechápem týchto odporcov Razeru...mi to už občas pripomína Nvidioctvo s iným zameraním HW

jeste vetsi smich

jestli tu ten fanatik nejsi spise ty. vis oni nektery narozdil od tebe vystridali i vice mysi nez smejdskou geniusku, naky obycejny microsoft a ten tvuj bozi razer
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 15:25:42
avatar
no vidíš a ukáž mi tých kritikov, ktorý používali Lachesis...ukáž mi tu jediného, kto z tých, čo si kúpil Lachesisa, tak ho skritizoval, že aký je to šmejd, aký hrozný má dizajn a tak pod....DD? Mescalamba??? Kto??? Iba fanatici Logitechu tu Razer kritizujú, ktorý ho mali asi tak raz v ruke u kamoša a ono totižto mal iný dizajn, takže samozrejme, že bol úplne na nič, keďže bol iný, ako ten ich Logitech...skús povedať aspoň jeden rozumný názor a nie len kopírovať slovíčko "lol" a smaily...
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 17:00:58
avatar
čoveče.... vynech to už s těma fanatikama. sám jsi fanatik do razeru... navíc, pořádně si pročti co tu kdo píše, jestli ti to nestačí jako rozumný názor, tak už teda nevím.... ty tvoje "rozumné" názory už se jen opakují jak tu Logitecháři neustále pomlouvají. Aby taky ne, když z toho tady děláš romantiku ala Lachesis jasně, já osobně tu myš používám jen když se stavím za kámošem a sám bych si ji nepořídil (protože mi NEVYHOVUJE, ne kvuli tomu že to je Razer, jinak jsem ale nad ní před rokem opravdu přemýšlel a jak si ji koupil kámoš a měl jsem možnost zkusit tak jsem od toho upustil ).

jo, jinak, mescalamba sám o kus výše psal že už nevydržel neustálé problémové FW a radši ji prodal takže argumentovat jím je vtipné
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 19:20:28
avatar
jo, lenže od mal zatiaľ neviem aký problém s FW, ktorý mal možno ešte skôr, než ja som Lachesisku kúpil, pretože táto myška už má svoje prvé roky za sebou a jej FW krásne vyzrel a ja som s ním skutočne nikdy nemal žiadny problém a keďže tento problém pominul, čo uvádza i Mescalamba, tak inak ani on s touto myškou nemal žiadny problém

Ale máš pravdu, že sa už trošku správam ako fanatik do Razeru, no jednoducho nedám dopustiť na produkt, ktorý mi dobre slúži
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 23:58:15
avatar
jako majitel Lachesis se ostře ohrazuji, mám ji už dva roky a je dokonalá a dokonale funguje Razer má dnes asi nejelpší myši a senzory vůbec
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 00:06:51
avatar
Plne súhlasím a fakt nechápem týchto odporcov Razeru...mi to už občas pripomína Nvidioctvo s iným zameraním HW

Btw Razer nemá len dnes najlepšie myši a senzory, ale Razer ich mal vždy...veď bol prvý, kto objavil skrytý potenciál v myškách a začal z obyčajného dovtedy "šedého" spotrebného príslušenstva vyrábať skutočné klenoty, resp. prišiel s prvou hernou myškou vôbec a všetci ostatný len začali jednoducho opakovať a to kam až dotiahol kvalitu optických senzorov dosiaľ rozhodne nikto neprekonal a s novými laserovými myškami stále trhá nové a nové rekordy vo výkonností z každého uhla pohľadu...Razer vždy najlepší bol, je a pevne verím tomu, že aj vždy bude
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 08:26:01
avatar
Tiez som si kupil Razer, nadhernu Copperhead Tempest Blue. Pred dvoma tyzdnami som ju rozbil. Lave tlacitko robilo ....viny a ja uz som nemal na to nervy. Takze Razer u mna skoncil. Len predrazeny kus plastu. A to som mu dal sancu aj po tom, ako som cital hodnotenia uzivatelov ktori pisali, ze mali problem napriklad s tym, ze sa im z nicoho nic mys odpaja. Teraz mam Roccat Kone a zatial maximalna spokojnost, samozrejme na objektivne posudzovanie je este priskoro.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 10:56:51
avatar
No mě osobně se nikdy na Razeru nic nerozbilo (a to sem měl DeathAdder V1, Lachesis, Arctosu). Akorát Lachesis měla a má pořád svůj klasický problém se senzorem, kterej je pro hráče co zvedají při hraní myš (tedy NE DD, ten jí nikdy nezvedá ) velmi nepříjemnej a dělá myš prakticky nepoužitelnou.

Na Kone, pokud máš V2 se ti nerozbije asi nic.. ale počítej s tim že tlačítka můžou odejít i tam (vim o jednom co mu exlo levé tlačidlo).

Akorát moje stará MX500 (nebo 510? nevim už dávno se nedá zjistit co to je), funguje od doby výroby.. mam za to, že sem s ní hrával UT 99 když bylo ještě relativně nový.. a funguje dodneška. Tomuhle říkam kvalita.
Patyjon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 12:14:52
avatar
Souhlas,...mám MX518 taky už nějakej pátek...tisíce hodin v provozu...naprosto žádnej problém....za 8 stovek geniální kup.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 15:22:33
avatar
no tak ja teda fakt nie som užívateľ, ktorý by výrobky šetril a hlavne v poslednom čase nejak nechtiac tú moju Lachesisku hádžem po zemi, pretože vegetím v posteli a myška sa mi mnohkrát nejak zošúchne s madracu na zem...a ako mám ju asi tak vyše roka a stále vyzerá ako nová, teda plasty maximálne kvalitné a maximálne i pohodlné a príjemné na dotyk. Ja som čítal iba negatívne hodnotenia na kvality Lycosi, no tiež som jej dal šancu a nemám žiadny problém...ono mala myslím zo začiatku problém s kvalitou, ale tá moja nemá žiadne viditeľné problémy s kvalitou a síce je pravda, že určite nepatrí medzi klávesnice, ktoré vydržia desať rokov, no to mňa vôbec netrápi, pretože to od nej ani nechcem a momentálne som s tou to klávesnicou maximálne spokojný...v pohode si na nej píšem cez 400 úderov za minútu(no ale klávesnice tu teraz vlastne neriešime).

To, že by sa mi myš z ničoho nič odpojila, tak to sa mi v živote nestalo...jedine sa mi párkrát stalo, keď mi spadol Win, že po naštartovaní myš nebežala, ale stačilo iba odpojiť a zapojiť kábel, no počas používania nikdy.

no tak fakt netuším ako nadhadzujú myšky podaktorý gembléri, no ja s ňou nemám rozhodne žiadny problém i keď určite ju niekedy presúvam, ale inak pri 400DPI nie je potreba s myškou hádzať zo strany na stranu...a čo sa týka môjho používania, tak zahraj si so mnou Dotu a počas hrania napíš príkaz "-apm" a to ti pekne vypíše jak s tou myškou zaobchádzam a to rozhodne neklikám, keď to nie je potrebné ;) ...inak som to trochu vyskúšal s tým zdvíhaním a tak podobne a snažil som sa prísť nato, že čo si tým presne myslel a fakt nechápem aký problém ako má Lachesiska pre podaktorých gemblérov pri zdvíhaní...nehovoriac o tom, že podložku Destrucktor fakt nemá problém s tým, že by bolo treba myšku dvíhať a to hlavne s takým výkonným senzorom, ako má Lachesis(keď dám myšku na jeden okraj winov a posuniem na druhý, tak musím myškou posunúť tak asi o 5cm a to mám na šírku rozlíšenie 204.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-08 03:03:36
avatar
ja mam starou mx500 a taky jeste bez problemu funguje, jenom ta stribrna barva (510 mela modry povrch) je uz sedrena. jinak vychazela myslim nak ke konci roku 2002, protoze vim ze mi hned po koupi v tenkrat novym ut2003 jeste nefungovali bocni tlacitka, coz vyresil az myslim nakej patch hry nebo dokonce az ut2004.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-08 15:15:21
avatar
no veď to je to samé, čo tu jediné kritizovali pri Lachesiske...že prvé FW boli na nič...ono v mnohých produkt je fakt lepšie si počkať na odladenie, či už kvality, tak aj softvéru. Mnoho produktov má neočakávané kvalitatívne problémy, ktoré potom vyriešia nejakou revíziou a tak isto i čo sa týka softvéru...
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-08 15:29:13
avatar
jenze to nebyla chyba mysi, ale chyba hry. protoze tenkrat to byla jedna snad z prvnich mysi (z hernich urcite prvni), ktery ty bocni tlacitka navic nabizela...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-08 16:28:12
avatar
Aha tak to tak no...ja neviem, ale ja som zatiaľ tie bočné tlačítka využil snáď iba pri prehliadaní internetu a to tiež iba ak som si náhodou nato spomenul, no inak ich absolútne ignorujem a nechýbajú mi pri hrách...i keď pri takej Dote by som to rád skúsil využiť, ale tak je to komplikované nastaviť a sa mi to fakt nechce sa s tým babrať.
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 08:56:28
avatar
aby jsi se z toho tvého zaslepení neposral.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 15:57:12
avatar
...ale koment ako toto ti skutočne neviem načo je a čo si ním chcel dosiahnuť, či vyjadriť...
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 17:28:25
avatar
třeba to aby sis už uvědomil kolik zamilovaných postů jsi sem dal.... jo, razer má dobré myši, ale myslíš že je jediný kdo umí dělat dobrý HW? ono už se tu to těma našima hádkama jen hemží...

nějak to už neřeš, ber tohle jen jako odpověď na předchozí, jinak tomu nevěnuj pozornost
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 19:22:42
avatar
"nevenuj tomu pozornosť" ...no rád by som, ale nedá mi nevyvrátiť, že som nikdy nebol toho názoru, že iba Razer robí dobrý HW a že by som nejak zatracoval ostatné produkty, ktoré nepoznám...ja len chválim to, čo perfektne poznám ...ale inak sme to tu riadne zaflamovali
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 19:30:20
avatar
jojo, to se nám povedlo hlavně že se domluvíme
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 19:57:03
avatar
no popravde ma celkom aj prekvapuje, že sme sa dopracovali ku koncu, v ktorom sme sa predsa len zhodli
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 20:59:34
avatar
Citace:
zatracoval ostatné produkty, ktoré nepoznám

ano hlavne ze logitech, ktery si podle vlastnich slov nikdy nemel hned oznacujes jako prumernyho vyrobce a v autech neco jako VW a ten tvuj razer hned za spickovyho vyrobce a neco jako bmw. kdyz si teda mys logitechu nemel, tak jak muzes vedet, ze neni spis nejakej aston martin nebo bentley???proc sem vubec pises ty svoje zamilovany sracky o razeru, kdyz neznas nic jine nez smejdsky genius, naky obycejny microsoft a pak ten svuj bozi lachesis???tvuj nazor nema zadnou hodnotu a tve vychvalovani razeru je uplne k nicemu, kdyz zadnou jinou mys jinyho vyrobce proste neznas a nepouzival si.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 22:06:15
avatar
Zase absolútne nechápeš a že potom čo si mám o tebe myslieť...Logitech vyrába výrobky v rozsahu celého sortimentu, teda trebárs myšky uňho nájdeš i za menej, než 10€, no u Razeru nenájdeš jediný výrobok, ktorý by klesol pod určitú hranicu...tak isto je to s VW - vyrába i autá za menej ako 10K€ kde dá tie najlacnejšie plasty a tak pod., no môžeš si od neho kúpiť i pekne drahý a luxusný Phantom s V12ckou a to isté je i pri Logitechu(Aston, či Bentley nemá na trhu autá ako VW Polo alias OEM myška od Logitechu), no zatiaľ čo také BMW neklesne pod určitú kvalitatívnu hranicu a nevydá model, ktorý by bol tak lacine spravený ako napr. VW Polo. No ale ty zase hľadáš a vytváraš dôvody, ako vytvárať konflikty a urážať a vyvracať to čo ostatný hovoria...hovor si čo chceš, ale pre mňa si obyčajný vulgárny chudák, ktorý sa snaží iba vytvárať konflikty a stále hľadá dôvody, ako by toho druhého nejak urazil a ponížil, či vynadal...je mi ťa ľúto, ale nebudem sa tebou viac zaoberať a ani si kvôli tebe kaziť náladu...skôr naopak som rád, že mi ukazuješ, ako sa správať nemám, či ma inšpiruješ, aby som videl, kam až klesnúť rozhodne nechcem...
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-08 02:34:36
avatar
Někteří výrobci se drží víc toho, že dostaneš co si zaplatíš a někteří méně. Konkrétně Razer už je delší dobu pěkně předraženej.. Logitech je taky tak o 20-10% dražší než by měl být, ale upřímně tady je chyba i jinde a to v českých obchodech, třeba G9x má stát stejně jako G9, ale už to někdo viděl?

Já naposled když sem si levně koupil to svojí a pak to hned zrušili..

Zase ty naše "vysokohorské přirážky" na rádoby exkluzivní značce. Jak Razer (méně) tak Logitech (více).
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-08 02:45:10
avatar
jo no, tady je to vždy o něco dražší, bez ohledu na kurzy a cenu dovozu...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-08 15:23:49
avatar
no ono pri Razeru zase mi nepríde každá myška ako predražená i keď niektoré sú fakt i keď zase trebárs čisté novinky majú ceny fakt brutálne. Ono ale zase Razer už je skutočne populárna značka a môže si to bohužiaľ dovoliť. A samozrejme potom sú tu tie prepočty na české koruny

Teraz som si spomenul na jedného kamoša z Prahy, ako sa mi "vysmieval", že keď u nás zavedú Euro, že budeme "revať" a je to presne naopak. Od zavedenia Eura šla na Slovensku úroveň o desiatky percent hore a to aj vďaka tomu, že Euro prišlo v tej najvhodnejšej dobe(polroka predtým sa zmrazil umelo vytlačený kurz koruny s eurom a v tom polroku prišla kríza a česká koruna doslova dorovnala slovenskú, pričom ešte nedávno bol kurz 1.33, teda pred zmrazením to bolo nejakých asi 1.25). No a momentálne zase - česká koruna padá dole a už sú tu problémy s cenami HW kvôli doláru. Na Slovensku sú tie ceny tiež nie najúžasnejšie a tiež sú predražené, no euro oproti doláru neoslabuje a preto sa aktuálne problémy, o ktorých minule DD písal v článku, Slovenska vôbec netýkajú
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-08 02:45:46
avatar
že Vás to ještě baví... teda, tebe už asi ne (mě taktéž ne) ale JC asi ještě jo
morke [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 23:16:04
avatar
Možná dobrá myš, ale když mám Lachesis, tak jinou už nepotřebuji, je tak specifická, že bych si na jinou nezvykl.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 00:16:47
avatar
no keď som prvýkrát chytil do ruky Lachesisa, tak to bol riadny nezvyk, keďže som dlhé roky používal obyčajnú šmejdovú Geniusku a keď tá dokonala, tak nejaký čas obyčajnú Microsoftku, no keď sa mi dostal do rúk Lachesis, tak to ako by bolo niečo z úplne inej planéty, no čím dlhšiu ju mám, tak tým viac si neviem predstaviť, že by som používal niečo iné a stále ju mám nejak radšej a radšej a nejak mi jednoducho sedí v ruke stále lepšie a lepšie, aj keď tie tvary sú úžasné navrhnuté, no trošku inak koncipované, ako bežné myšky...nie je to žiadny guľatý tučniak, ani krátka myška ovládaná prstami...je to myška, ktorá fakt výborne sedí do celej ruky a jej používanie je skutočne komfortné i pri celodennej práci, či hraní na PC.

Bože keď si predstavím doby, keď som používal obyčajné príslušenstvo za pár šupov...to bola hrôza a rozhodne som nikdy neoľutoval nákup či už Lachesisu, tak už duplom nie Destructoru a rozhodne ani Lycosy...
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 08:57:50
avatar
Citace:
ktorá fakt výborne sedí do celej ruky


taká malá myš a prej to sedí do ruky.... hochu ty máš asi ruce jak baba co
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 10:57:39
avatar
Ne, některým lidem to fakt vyhovuje. Mě zrovna Lachesis nevadila až tak co se tvaru týká, z DeathAdderu sem měl křeč v ruce (jinak je to dokonalá myš o to víc mě ta křeč mrzela).
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 12:14:42
avatar
právě mě kámošova lachesiska nikdy nepřirostla k srdci, fakt se mi s ní špatně dělá a to radši nemluvím o tom jak se kurzor hejbe jen co se dotknu stolu s copperheadem to samé.... jako já vím že někomu to vyhovuje, ale on tu Bugatti (Veyron) dělá jako by to muselo být podle něj a šecko prostě podle něj, i názor cizí nebere v potaz.... na takového člověka už nemám nic než prostě ironii, humor....
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 14:52:50
avatar
No tak pekne po poradí:
Čo sa týka mojich rúk, tak si sa absolútne netrafil - moje ruky patria rozhodne k tým väčším(som dosť vysoký, takže sú primerané postave). Sú myšky, ktoré sa držia prstami a Lachesiska medzi ne rozhodne nepatrí, no zase to nie je nejaký balvan(samozrejme ten "balvan" niekomu inému môže vyhovovať, takže to nemyslím ako kritiku).
Mescalamba to presne vystihol - mám jedného kamoša v Prahe, ktorý robí pre Alzu a má už veľmi dlho DeathAddera a on na tú myšku nedá dopustiť, pričom keď im prišla do Alzy Lachesiska, tak ju statočne skritizoval, že je hrozne nízka a tak, teda že to je hrôza ju držať v ruke. Ja som síce DeathAddera v ruke nedržal, ale Lachesiska mi sedí v ruke perfektne(osobne si myslím, že by mi DeathAdder až tak nesedel) a trebárs Mescalambovi taktiež DeathAdder bohvieako nevyhovoval, pričom s dizajnom Lachesisky nemal žiadny problém. Jednoducho každému vyhovuje niečo iné a Lachesiska možno nie je "tučná", ale je taká dlhá štíhla a mne taká parádne padla do ruky
Ty si lachesiskou behal pri 4000DPI na nejakom po mizernom stole??? Ja som Lachesisku kúpil v akcii spolu s Destrucktorom a chlapsi dobre vedeli prečo dali ku tejto myške tú najlepšiu podložku na trhu Okrem toho ono by si to chcelo nastaviť i Win, či hry a rýchlosť pohybu myši a potom môžeš v pohode používať 4000DPI a kurzor chodí úplne krásne...ale tak pre lamy, čo si tú myšku nevedia nastaviť to fakt nie je...v tom máš pravdu
A Copperhead mal predsa v tej poslednej generácii ten najlepší optický senzor...tak ako fakt lol dačo takéto povedať na Copperhead...
A k tomu Bugattimu...som to tu raz písal, tak ti to z toho zopakujem to hlavné, keď ťa tak hrozne trápi môj nick...ten nick mám asi tak trikrát dlhšie, než je Bugatti Veyron na svete, takže jo...takže dá sa povedať, že Bugatti mi robí reklamu...ale inak ako fakt demencia tie tvoje posledné keci...s tebou sa nejdem ďalej baviť, pretože to fakt nemá zmysel...ale máš pravdu - dementné názory nebieriem ani trochu v úvahu (hlavne keď ich ešte niekto píše ako ty)
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 17:17:43
avatar
takže... taky nejsem z nejmenších, a že každému vyhovuje jiná myš je naprosto jasné, ale i tak je na moje pazoury lachesis krátká (jak jsem řekl, na moje pazoury, proto ji považuju za malou myš ;-)
co se týče lachesisky kámoše, má docela dobrou látkovou podložku, sice ne z nejlepších ale že by to byl šmejd se říct nedá. co se týče win a tak dále, ty předpokládáš že ten člověk je pako... no, bohužel, aspoň s těma pc si rozumí (mnohonásobně víc jak s lidmi ) a mu nikdy ani nepřišlo že by to ta myš dělala asi už si zvykl...

co se týče copperheadu, jediné co jsem měl proti je, že i po pěti letech se prodává a dokáže si udržet cenu 1300, za které seženeš tuhle myš. ne že by to byla špatná myš, ale zdá se mi že už tu jsou prostě lepší. copperhead má laser první generace, a co si budem povídat, ty dnešní jsou daleko dál, takže proč stojí stejně jako myš co relativně nedávno vyšla na trh? jo taky jsem říkal že kámoš vyklikal tlačítka... ale to bude tím jak často byla používaná

co se týče bugatti, v té chvíli mi to přišlo vtipné, jestli tě to sere tak sorry ;-)

a co se týče dementních názorů, jsem rád že se berem stejně ;-) víš na tebe už po nějaké době neustálého "ty jsi logitech fanatic a furt nadáváš na razer" nedá odpovídat jinak..... víš co? zkusíme příště diskutovat, tohle se tomu moc nepodobalo...

jinak čus a mnoho nalítaných kilometrů s lachesisem ;)
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 19:41:43
avatar
Netuším aký dobrý bol Copperhead, ale viem, že neskôr spravili novú revíziu s prívlastkom myslím "3G", či nejaké iné písmeno s trojkou a hlavná zmena bola tá, že dostala tú istú techniku, čo má DeathAdder a to je rozhodne tá najlepšia optická technika, akú ktorá myška kedy mala(nehovorím z vlastných skúseností, ale počul som to už od toľkých ľudí, ktorý už mali desiatky myší v rukách, že tomu aj verím). A možno sa touto poslednou verziou zlepšila aj kvalita tlačítok, ktorú tu podaktorý spomínali ako mizernú...no ale to fakt len typujem...každopádne ale tvoj hlavný problém s touto myškou, ako uvádzaš, je cena a to, že sa stále predáva...no ale to už nie je starosť Razeru, pretože ten už túto myšku prestal vyrábať a iba sa v podaktorých obchodoch ešte dopredáva za staré ceny...niekto si ju kúpi a niekto holt pochopí, že taká Lachesiska je viac než adekvátna novodobejšia náhrada za rovnakú cenu...
Btw nič osobného proti tejto myške, ale ja by som radšej šiel do deduška Copperheadu, než do tejto...moje dôvody - je pravoruká, nevyhovuje mi jej tvar pre používanie a je pre mňa je fakt neskutočne špatná...to sú holt moje názory, tak si ich prosím neber osobne a nezačni sa tu za tú Logitechku byť, pretože o jej ostatných kvalitách absolútne nehovorím a nekritizujem(kritizujem len to, čo o tej myške viem na 100%)...

jo v pohode s tým Bugattim...nie som proti žiadnej srande, no s tým autom skutočne nemám nič spoločného , tak mi to už príde trošku otravné, keď ma s ním niekto začne spájať...aj keď to auto sa mi rozhodne veľmi páči

no je pravda, že trošku tu boli zbytočné narážky(a pod.), ktoré unikali od rozumného diskutovania, ale myslím, že sa stále viac a viac prepracúvame ku rozumnej diskusii, takže snáď nabudúce to už bude oveľa lepšie

jj, dík a nápodobne s G5ťkou ;)
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-08 02:56:06
avatar
jojo, 3G senzor... všichni začali dělat laserovky, i Razer udělal první laserovku Copperheada a potom najednou přišel s 3G senzorem, upraveným optickým snímačem který byl a myslím že v posledních verzích stále je schopen deklasovat kdejaký laser ale to že do téhle bys nešel chápu, každý má rád něco a sám jsi psal jak používáš myš s klávesnicí ;-) od razeru jsem nedávno přemýšlel o... Imperatoru? ale není důvod, dokud funguje G bod 5 akorát už jsem jí vyměnil teflony, sviňce. už odmítaly spolupracovat :-D dokonce i bráchova MX518 podstoupila chirurgický zákrok (doslova), bratr si totiž navykl tak debilně ohýbat kábl že ho v jednom místě zlomil, no naštěstí to bylo hned u myši tak sme ji rozebrali, ufikli kábl a přepájeli... a hned funguje jak má, mrška jedna
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-08 15:44:12
avatar
no jo no...si tiež pamätám na tie testy s tými najlepšími laserovkami a absolútný víťaz testu a jediná myška, ktorej senzor bol fakt dokonalý, bol DeathAdder s optikou. Takže fajný pokrok s tými lasermi od optiky

No Imperator je celkovým tvarom podobný Logitechom i keď nie je taký guľatý, teda podľa mňa je oveľa krajší. Techniku má Imperátor myslím s Razerov tú poslednú najlepšiu, teda slušná myška, ale tento Logitech v teste na tom asi nie je horšie. No ale pokiaľ si vieš dať myška takto do poriadku, tak načo kupovať nové Sakra ale káble by som fakt neviem či rezal...skúsil som to s neónmi a absolútne som to dojebal tak aspoň už som zistil, čo som nemal robiť
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-09 23:43:03
avatar
tak kámoš je elektrikář - slaboproud.... nedávno jsem u něj byl připájet do zdroje od jiného kámoše nový větrák, původní se zadřel však to je ten co jsem psal že u copperheadu měnil tlačítka protože je vycvakal
amDDement [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-06 23:56:33
avatar
No nevim je to progamingova mys tak by ji mel hodnotit progamer a ne "vikendovy" hrac. Nekdo od Fnatic nebo Reason Gaming by o ni asi psal neco jineho ale jako samozrejme kazdej ma pravo recenzovat co chce. Nechci tady nejak rejpat jen mi to prijde docela usmevne. sry
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 00:33:59
avatar
nič v zlom, ale zase ja krútim nad týmto tvojím nezmyslom...ono je jedno, či je niekto "víkendový hráč"(i keď by si DDho nazval víkendovým, tak to je dosť irelevantné, keďže ten tu testuje jednu hru za druhou a fakt nechápem, ako to stíha, keď to hrá až do konca), ale dôležité je ako dlho danú myšku testuje!!! DD má tých skúseností rozhodne až až a nevidím jediný dôvod prečo by mal lepšie zrecenzovať myšku nejaký maniak, čo presedí v priemere 16 a viac hodín denne pri nejakom CSku...niekto kto je absolútne vygumovaný a na hodnotenie recenzovanej myšky by sa pozeral iba cez svoju myšku, ktorú už určite používa od narodenia a podľa ktorej by určite teda z kritizoval každú odlišnosť od tej jeho myšky...teda fakt nechápem ako ti môžu takéto nezmysli behať porozume...no ale každý má svoj uhol pohľadu...
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 09:00:00
avatar
upřímně, nechat recenzovat progamery je přesně myšlení razeru (by gamers for gamers) tak nevím co tu teď tlačíš za nesmysli, když jim tu celou dobu děláš reklamu
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 11:00:13
avatar
fNatic na to dlabou, btw. ty sou sponzorovaný SteelSeries, takže na to nebudou říkat opravdu nic (oni asi ani nesmí). Sem si jistej, že ale se SteelSeries krysama nehrajou.

Nemam foťák, takže nemůžu recenzovat.. jinak bych k ní něco napsal. Ale asi by to nic moc nebylo, protože tahle myš mě zaujala jen do té doby, než sem si všim bočních tlačítek..
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 12:15:34
avatar
hej mě to jedno na G5 nevadí a používám ho, až (a taky jestli) pořídím G500 tak to v nejhorším nastavím v setpointu na stejnou funkci...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 13:29:53
avatar
Ono v Razeru spolupracujú s viacerými rôznymi hráčmi a pýtajú sa na ich rôzne názory a tak pod. a všetky tie názory si berú dokopy a podľa toho sa potom snažia spraviť myšku tak, aby vyhovovala všetkým čo najlepšie. Jedna vec je keď to funguje takto a druhá keď keď si zoberieš jedného gamera a povieš mu aby spravil recenziu na nejakú myšku...ako to ako využíva Razer profi gamerov a čo znamená zrecenzovať myš pre nejaký magazín, tak to je teda obrovský rozdiel.
Okrem toho ako som povedal - nemám pocit, že DD by bol človek, ktorému je myška ľahostajná a nepařil by na nej všetky možné hry každý jeden týždeň...
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 13:40:26
avatar
podívej... já na recenze stejně nedám.... u myší je potřeba, aby vyhovovala TOBĚ, ne tomu kdo to někde ozkouší.... každej má jiné pařáty, potřeby, názory.....
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 15:55:58
avatar
No a presne pre toto nekritizujem Logitech, pretože mnohým môže neviem ktorá myška vyhovovať, tak isto isté myšky od Razeru by mne nemuseli tiež vyhovovať...no na tú svoju Lachesisku nedám dopustiť, pretože mi skutočne tak veľmi vyhovuje ...teda v tomto názore sme sa snáď konečne absolútne zhodli
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 17:19:41
avatar
jojo, shodli.... hele kdyby ses mě zeptal na to, co si myslím o G5, kterou už mám 3 roky, tak první ji zkritizuju jak prase protože u ní to logitech opravdu posral však jsem někde psal od čeho jsou u G5/G500 závažíčka
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 19:54:24
avatar
no kruci ja keď mám dôvody, tak skritizujem poriadne a to rozhodne viacerý HW ktorý mám a nezabudnem na žiadnu drobnosť, ale pri Lachesiske fakt neviem čo kritizovať ako vážne nech sa snažím ako sa snažím, tak jediné čo ma napadá je, že dosť nezvyčajná a keď si ju niekto kúpi, tak si fakt musí na ňu zvyknúť a až potom príde nato, aká je skutočne dobrá, pretože aj keď vlastne sadne do ruky ako uliata, tak sa ovláda absolútne inak, než väčšina myší na trhu, takže zo začiatku ma to chvíľu aj štvalo...no a potom sú ešte fakt, že hrozná kravina tie bočné tlačidlá...na vonkajšej strane sa fakt nevhodne stláčajú a na vnútornej strane sú parádne na palci, lenže pri ovládaní ľavou rukou sú na vnútornej strane primárne tlačítka na prepínanie profilov(dá sa to meniť, ale mne sa to nejak fakt nechcelo ) a zo začiatku som mnohokrát v hustom boji v Dote to mnohokrát stlačil a pri zmene profilu myška na pár sekúnd zamrzne a to ma teda stálo pekných "pár" smrtí a to sa mi niekedy stane i v dnešnej dobe a teda to vie pekne nasrať
No a to je asi všetko...inak už fakt neviem čo by som tejto myške vytkol(možno ešte...ale to by som chcel fakt asi príliš...by to chcelo trošku jednoduchšie spravený SW, teda nie, že aby tam toho bolo menej, no ja som tam pár vecí fakt nepobral a nepochopil načo sú )
Inak čo sa týka tých závaží, tak som si aj dávnejšie myslel, že je to neviem aká vymoženosť drahých myšiek, no celkom ma prekvapilo, keď som kúpil Lachesisku, že také nič nemala, no ale zase máš pravdu, že to je kravina...jednak by som sa asi fakt nevedel rozhodnúť ako si tú myšku vyvážiť a taktiež predsa napr. váha Lachesisky mi príde fakt ideálna a skutočne spravili dobre, že žiadne závažia na ňu nedávali...
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-08 03:03:19
avatar
ono je to lepší, že nedali. MX518 má snímač pěkně uprostřed myšky. G5? posunutý kousíček nalevo... nebýt závaží nebo použít jiný systém tak se nic neděje a laser je přesně uprostřed. a co je na tom nahovno? než si zvykneš na umístění laseru, tak se taky můžeš pěkně navztekat. teda, bratr se jednou na mém pc snažil hrát quake III.... nadával. celou dobu. a to má jinak po ergonomické stránce stejnou MX518tku... a proto jsem psal že ty závažíčka když už tam jsou, tak mají jeden určitý úkol... aspoň teda v mojí myši... trošku poupravit těžiště aby se líp ovládala myš fakt.... blbýma závažíčkama se snažim upravovat těžiště... to je docela na hlavu co? :-D jo, kdyby tam nebyly tak jsem klidný ale takhle...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-08 15:47:45
avatar
no ako pozerám, tak aj táto myška v teste má ten snímač tak divne vpredu. Ja som vlastne ani netušil, že s tým môžu byť nejaké problémy, pretože mne tá myška vždy fungovala tak nejak prirodzene, ale to bude asi tým, že ten snímač je v tom strede, kde aj má byť
Ako je absolútna pravda, že to ťažisko by mali oni nastaviť v laboratóriách na tú najvhodnejšiu úroveň a nie aby si to každý užívateľ nejakými záťažiami vyvažoval...no blbosť riadna
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-09 23:46:21
avatar
no to bych řekl že blbost řádná jako tohe se mi líbí na Razerech, že maj fakt krásně uprostřed myšky senzor takže se s tím maká přirozeně, vlastně snad každý to tak dělá, jen Logitecha napadlo u G5/G7/G500 dát tam ty závaží a museli udělat nějakej kompromis aby to tam vůbec nacpali.... no prostě chujovina jak prase, po nějaké době si zvykneš, i mojí už ta myš nevadí ale zezačátku málem chytala záchvaty zuřivosti....
Patyjon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 12:22:09
avatar
Teda chlape to je neskutečný co tady v poslední době předvádíš Dyť ty seš přece úplně to samý! Podívej se na svoje předchozí příspěvky a řekni mi, že nejsi:
Citace:
...niekto kto je absolútne vygumovaný a na hodnotenie recenzovanej myšky by sa pozeral iba cez svoju myšku, ktorú už určite používa od narodenia a podľa ktorej by určite teda z kritizoval každú odlišnosť od tej jeho myšky...


Fakt smích tohle
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 13:36:06
avatar
No tak v prvom rade ja žiadnu myšku nerecenzujem...jediné čo robím je vyvraciam názory na Razerky od fandov Logitechu, pretože ja už mám nejaké tie skúsenosti s Razerom a tie skúseností čo mám predkladám ďalej, ale nič nerecenzujem a Logitech absolútne nehodnotím. Kritizujem iba to čo môžem a to, že majú fakt škaredý dizajn, ale to tiež sa dá brať s rezervou, keďže je to holt vec názoru...takže hodnotím iba podľa recenzií, vlastných skúseností a senzory podľa parametrov, či vlastných skúseností(napr. som tu nepovedal jediný koment ku senzorom Logitechu, pretože s nimi nemám skúsenosti, ale každú kritiku na techniku od Razeru vyvrátim, pretože s tým skúseností mám ).

Skús sa teda radšej spamätať a bezhlavo ma tu nenapádaj takýmito vyslovenými nezmyslami vycucanými s prsta, či prebratím si mojich komentárov po svojom
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 13:46:04
avatar
háček je v tom že Ty ty názory DOSLOVA tlačíš do každého... to je jiné než předkládání dál já sám už jsem razery v ruce měl dostkrát na to abych si udělal obrázek a stejně je tu furt jen nehaním (vlastně jo ale to jen abych vyrovnal ty tvoje až moc kladné názory - zas tak svělý razer není). Ano, Razer má dobré myši, kvalitní senzory, ale to z nich automaticky nedělá mistry světa. A jen to že mě víc vyhovuje ergonomie MX510/MX518/G5/G500 ze mě nedělá stoprocentního fandu a zastánce jen logitechu. hochu... vzpamatuj se ty... opravdu mi přijde že jsi zatím kromě těch levných geniusů neměl nic jiného jak svoji milovanou lachesis....
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 15:52:40
avatar
Keď si odmyslím pár OT slov, či viet v tomto tvojom komente, tak v tom hlavnom s tebou súhlasím...

...a čo sa týka mojej "zamilovanosti" do Lachesisu, tak keby som mal s Lachesisom nejaké také skúsenosti, ako mám napr. s Windowsami, tak by som teda rozhodne nemal takéto názory...okrem toho stojím si za tým, že síce som človek, ktorý si nejaké značky obľúbi, ale už som dávno prišiel nato, že byť ovplivnený na nejakú značku a riadiť svoje nákupy len preto, že to má také, či také logo, je absolútny nezmysel a snažím sa byť stále menej a menej zaujatý i keď pri tak kladných skúsenostiach to niekedy nejde...neviem aké sú všetky výrobky od Razeru, ale tie s ktorými mám ja skúsenosti, tak na tie nedám dopustiť...
JoHnNyFuTuRe [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 15:49:55

Presně tak. Myslíte si snad, že profesionální hráč by vzal něco takovéhoto do ruky? V životě ne. Jediné stoprocentně použitelné herní (né rádoby herní) myši jsou IMO 1.1, IE 3.0, MX518 a DeathAdder. Pro nechápající doporučuji přečíst si tohle: Odkaz
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-08 02:38:18
avatar
Vzal. Ale nikdo s tim nehraje profesionálně. A věř tomu, že dneska už profíci taky nehrajou na tom cos jmenoval (když pominu DeathAddera).

Víš proč? Protože na 1000 Hz se snadno zvyká, na to, že nemusíš hrát na 400/800 DPi taky.

Další generace hráčů tyhle myši nebude ani znát..

Zkoušel sem jen tak ze srandy hrát chvilku na svojí starej MX 510, dá se to, ale s G9x jsem tak 2-3x lepší.. Navíc některé hry (BFBC2) vyžadují takřka pixelovou přesnost, kterou s 800 DPi myší dosáhnu ve chvíli, kdy budu potřebovat podložku co má na šířku tak metr..
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-08 03:12:00
avatar
muzes rozvyst trochu tu posledni vetu?nejak sem to vubec nepochopil. s myskou s 800dpi dosahnes presnosti na pixel jen na metrove podlozce?to se mi zda jako velka blbost ze ma myska vic dpi neznamena ze je presnejsi, ale fakticky jen rychlejsi. s mysi s 5000dpi se teda ve hre otocis o 360° na 1cm podlozky, s 800dpi potrebujes na to stejny cca 6cm podlozky. presneji se budes do bodu strefovat (nebo aspon ja urcite) s tema 800dpi...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Obojručné 4ever... 2010-05-07 00:28:20
avatar
Btw mierne OT otázka, no ohľadom myší - som jediný, kto nemá rád pravo, či ľavo-ručné myšky a preferuje maximálne obojručné??
Neviem, ale ja jednoducho používam myšku vždy v tej ruke, podľa toho načo danú myšku používam. Ono vlastne nejde ani tak o myšku, ako o používanie klávesnice. Jednoducho mi nejak viac vyhovuje používať na klávesnici právu ruku. Jednak som pravák a celkové rozloženie WSAD a okolia sa mi nejak viac hodí pre pravú ruku a keďže som pravák, tak mám nad myškou o niečo lepšiu kontrolu v pravej ruke, no zase nemám absolútne žiadny problém s používaním myšky v ľavej ruke a vlastne s ľavou mám už pri myške i oveľa lepšiu prax. Som v tomto originálny alebo sa tu nájde niekto s podobným názorom??
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Obojručné 4ever 2010-05-07 07:56:19

Veyrone asi patris k mensine obojrucnych ludi.Tiez som pravak ale zamerne som sa pokusal pouzivat mys v lavej na rozhliadanie v niektorych hrach.Ked bola prava na joysticku/volante.Moc mi to neslo,zrejme by pomohlo viac treningu
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 13:11:08
avatar
Ono ja som si nato asi preto zvykol, pretože ja som mal doma PC v podstate od narodenia a neviem z akých dôvodov, ale otcovi vyhovuje viac myška na ľavej ruke(aj keď je tiež pravák) a keď som bol malý, tak som si to nejak neuvedomoval a používal som myšku tam kde bola...takže som sa naučil s ňou narábať dosť slušne ľavou rukou, no zase som pravák, takže mi nerobí žiadny problém ju používať pravou rukou a sa mi zdá, že niekedy aj v mojom dectve bola tá myška na pravej strane, takže ani pravá ruka mi nejak "nezakrpatela" (ono malé decká sa vždy učia všetko najlepšie a najrýchlejšie...no čím sme starší, tak tým sme viac a viac mantavejší )
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 09:01:27
avatar
čoveče sem levák ale používám myš s klávesnicí normálně, takže bych řekl že jsi jeden z mála, či... ohrožený druh?
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 13:12:43
avatar
Čo je normálne?? Pre teba by malo byť normálne používanie myšky v ľavej ruke...ak používaš myšku v pravej, tak to v tvojom prípade normálne nie je...ľavoručné myšky sú predsa pre ľavákov ...ale inak máš asi pravdu, že som v tomto "ohrozený druh"
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 13:50:24
avatar
"normálně" v tomto případě znamená naprostou klasiku jak to má 90+% populace. jsem sice levák, ale něco tak, něco jinak... u mě tedy myš jedině v pravé, stejně jako psaní jedině levou....
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 15:46:11
avatar
hmm, keď som stretol nejakého ľaváka, tak zo zásady používal myšku v ľavej ruke...no ale inak čo sa týka väčšinových názorov a zvykov, tak tými sa rozhodne neriadim. Totižto môj pohľad vyzerá asi takto - 95% populácie sú neúspešný ľudia, ktorý to v živote nikam nedotiahnu a na konci svojho života sú odkázaný na niekoho iného, teda väčšinou na štát a teda dôchodok. Tých 95% je tá väčšina, resp. väčšinový názor. Ľudia sú mylne presvedčený, že väčšinový názor je ten správny a že to čo robí väčšina musí byť najlepšie aj pre nich...môj názor je teda myslím v tejto oblasti jasný...

Ale inak neber toto ako nejakú kritiku - to, že používaš myšku v pravej ruke nehovorím, že je zlé, keď ti to tak vyhovuje...demencia by to bola jedine vtedy, keby si to používal tak len preto, že to tak používa 90% národa...
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 11:01:41
avatar
Taky umim používat obě ruce a kdysi sem to i dělal. Ale standartní levá na klávesnici a pravá na myši je prostě lepší. Jsi spíš vyjímka, ale neber to špatně, proto taky ty obouruční myši existujou, aby si lidi jako ty mohli v klidu hrát.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 13:24:31
avatar
Ja neviem, ale napr. keď hrávam takú Dotu, tak tam musím mať všetky spelly pekne pod kontrolou a keď som to skúšal na klávesnici s ľavou, tak mi to moc nešlo...zatiaľ čo ľavú mám na myške pekne vytrénovanú APM mám vždy pekne vysoké No aj čo sa týka akčných hier, tak WSAD+CTRLC,Shift,Space, či ostatné písmená okolo...mi to nejak sedí viac na pravú.
Jedine čo som v poslednej dobe hrával Supreme Commandera, tak som ho hrával pravou rukou, pretože ten sa na klávesnici ovláda minimálne...

V ľavej ruke využívam myšku asi viac, no každopádne si neviem predstaviť, že by som mal myšku limitovanú iba na ľavú, či pravú ruku...možno si raz kúpim dva myšky - teda na každú ruku jednu No ale aj keď väčšinou sú pravo, či ľavo ručné myšky prispôsobené na určitú ruku a sedia v nej dosť slušne, tak ako by som moju obojručnú Lachesisku nemenil...je to obojručná myška, no padne do ruky fakt ako uliata
Inak nepochopím ako môže niekto šetriť na myške...je jedno, či robí s grafmi, hrá hry alebo iba surfuje po internete, no myška je vec, ktorá vydrží roky a skutočne kvalitná myška doslova prirastie majiteľovi k ruke a už ju len tak nevymení za rok či dva, ako sa menia trebárs grafické karty...
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 14:18:04
avatar
No s mojí G9x sem na myši fakt nešetřil.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 15:41:36
avatar
no tak to hej...najdrahšie výrobky do Logitechu sú skutočne vyladené, ale aj mrte drahé no(za kvalitu sa platí)...ja mám trebárs zálusk na Logitech G27, no tá prevodovka je fakt na facku, pretože volant je fakt výborný, no prevodovku úplne odflákli...fakt škoda, že medzi kvalitnými volantami má Logitech s týmto modelom v podstate monopol Rád by som si vybral, no takto nemám na výber...
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-08 02:39:11
avatar
Je to malej trh, proto to nedělá víc výrobců. Tohle mi taky vadí, když nějakej výrobce takhle obsadí trh.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-08 15:58:23
avatar
Zase spomeniem staré "obľbébené" Vidly...tam ma to nenormálne serie, že si nemôžem vybrať...ono jasné...veď je tu Linux, ale bohužiaľ pokiaľ nebudú také veci, ako DirectX štandardami a nebudú to používať oba systémy, tak teda to rozhodnej je riadny monopol a Linux nie je alternatíva, keď na ňom nefunguje 99% hier a softvéru, ktorý nie je nijak Microsoft friendly, len jednoducho Vidly majú monopol, tak prečo by sa niekto trápil a prerábal hry pod OpenCL...o tom potom svedčí aj tá cena Vidiel, ktorá sa vyrovná High-End hardvéru a i to, že nemáš na výber a nemôžeš siahnuť po starých lacnejších Vidlách. Okrem toho, že ich Microsoft odrezal od podpory nových štandardov, tak ich aj zrušil z predaja, aby mu lacnejšie staršie Vidly nekazili zárobky na tých nových. A potom prečo si väčšina ľudí Vidly "upiráti"...Microsoft mi príde ako nejaký krutovládca, ktorý väzní 99% všetkých používateľov PCčiek na svoje Vidly

Fakt neznášam monopol...a čo sa týka toho na Volantoch, tak fakt dúfam, že čím skôr tam príde niekto ďalší...no myslím, že jediný, kto môže začať konkurovať G27 je iba Razer, takže pevne dúfam, že si tento trh začne všímať(ono sú tam aj nejaké iné značky ako Logitech, ale tie vyrábajú akoby hračkárske tie volanty). Ono možno potom i Logitech zníži ceny a zapracujú na tom poriadnejšie a neodflákne také dačo ako prevodovku. Holt bez konkurencie nemôže byť pokrok a maximálna kvalita.
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-09 23:39:56
avatar
tak teď s tebou nesouhlasím co se týče toho linuxu... ono existuje dost softu open source pro linux a ten co není... no... wine to jistí a zemuluje ;-) právě že tak 80% softu pro win na dostatečném HW rozjedeš i pod linuxem, stačí jen chtít a vyznat se v tom. Názor že tam 99% věcí nejede je 10 let starý a již několik let neplatný bohužel to lidi neví a tak to dopadá že si svoje líné prdele nechaj zzávislé na microsoftu.... což je realita, většina lidí co znám a přemýšlela či zkoušela linux a nakonec se na to vysrali (patřim mezi ně) tak to udělala jen proto, že se jim s tím nechtělo srát
Takže, můj názor je, že kdyby lidi nebyli líní zkoušet nové věci, tak už tu dávno ten zasranej monopol jedné firmy není
Jinak, víš, kde by vidle byly bez Linuxu a ostatních unixových OS? V prdeli.... odkud myslíš že microsoft (a apple u svého macu občas taky ) bere nápady? odkud myslíš že je napadlo do visty a 7 nacpat flip3D přepínání mezi okny, průhlednosti a tak dále? A to jsou jen věci co máš furt na očích, kdoví, co udělali s jádrem po vzoru unixových systémů....
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 07:57:53
avatar
Já mám od Logitechu už druhý bezdrátoví set.A to ten první je již 7 let starý.Absolutně bez problémů a to se chovám k tomu prvnímu jako prase tedy hlavně k myšce.Fakt výborná kvalita a i využití.
sysel2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 12:27:59

kde je to desate tlacitko?
kdyz pocitam podle obrazku tak na levem boku jsou 3, pak 2 nalevo od leveho tlacitku, pak klasicke leve prave a podkoleckove a nakonec tlacitko pred koleckem, takze dohromady 9
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-07 16:14:49
avatar
Mozno mysleli tym tlacitkom "kolecko", to sa tiez da stlacit a nastavit v hrach, ja som to pouzival napriklad v Crysis na vyvolanie menu pre zmenu zbrani a nanoobleku, alebo v inych hrach (Counter Strike) ako "reload" zbrani.
schali [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Laser 2010-05-07 17:06:40

je tady nejakej spickovej hrac, kterej pouziva laserovou mys? pamatuju ze driv by si o to player neoprel ani kolo, zmenilo se neco za tech par let?(myslim to vazne)
Ph0en1x [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - xD 2010-05-07 21:24:10

TOTO je snad jeste vetsi FAIL nez kdyz si na PCtuningu pozvali udajneho "progamera" kvuli tomu aby meliobjektivnejsi presnejsi porovnani mysi i pro hrace - a nakonec z nich vylezlo ze ten udajnej "progamer" je hrac guild warsu - MMORPG, kde uravdu zalezi na tom jak rychle aimne na nepritelovu hlavu, jak rychle ma refley atd atdxD

Co tim chci rict? jak muze herni mys - nebo my ktera je urcena predevsim pro profesionalni hrace hodnotit nekdo kdo nehraje multiplayer - viz DD (toto neni vymysl cituji jeho slova alias "me multiplayer nezajima") natoz tak aby hral na nejake vyssi urovni - progaming ?

Ze tato mys je urcena tem do drzi celou rukou ? a vubec ta fotka ruky je tvoje ? to si fakt myslis ze mas vetsi ruku ? proboha prsticky jak burticky, docela kratky, mx500-518 pouziva plno profesionalnich hracu a DRTIVA VETSINA je drzi hlavne prstama, rozhodne ne celou rukou, ztraceji tak grip a moznost hybati prstama a zapestim zaroven.

A vubec testovani mysi je silne objektivni vec, vkus kazdeho.

Opet se potvrdilo ze DD bude hlasat jak je DDworld nekomercni projekt jak on ma ty NEJobektivnejsi, nikomu nenadrzuji, informativni a nezaujaty magazin oproti ostatnim ceskejm webum. Ale ve skutecnosti DD vi opravdu hov.o jak uz se mnohokrat ukazalo
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-08 02:46:36
avatar
Když nebudu línej, tak udělam recenzi já (něco jako druhej názor). Třeba budeš spokojenější.

Testování myší je hodně subjektivní věc, každému nesedí vše. Stačí si pročíst komenty. Jednomu vyhovuje Lachesis a nemůže se jí nabažit, pro mě to byla nepoužitelná myš (herně). Dalšímu vyhovuje starej Copperhead (byť jsou novější a "lepší" myši).

Já mam G9x protože ač má své mouchy (gripy, váha), tak jí neutrhnu ani při nejrychlejším reflex shotu, je vždycky přesná, nikam neskáče, prostě funguje jak by herní myš měla a má navrch tlačítka tam kde je potřebuju.

Přitom většina lidí jí díky tvaru moc v lásce nemá. Mě přišla nejdřív divná, ale jakmile si člověk zvykne (a to je hodně rychle), tak je lepší než cokoliv sem držel v ruce. Ještě jí vybavim Hyperglide což snad trošku pomůže tej váze.

Jinak DD udělal objektivní a nezaujatou recenzi, ale ze svého pohledu normálního občasného hráče. Neni progamer nu. Ale ber to tak, že tohle je web pro "normální" většinu lidí. My co víc hrajem si stejně dokážeme vybrat obvykle sami (byť to občas stojí víc času a peněz, než se mi líbí).
Ph0en1x [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-05-09 14:59:08

Ja jsem se a snadi stale jeste venuji hrani cska na vyssi urovni (toto neberte jakoze patrim k fnaticum ci sk ale vic nez jen obcasne hrani na pubech atd)

Vystridal sem opravdu mnoho mysi pred 6 lety velmi dlouhou dobu na Mx500 nemohl jsem si ji vynachvalit, pak nejaky razery ale u tech sem opravdu dlouho nevydrzel a po chvilce zahodil protoze co si budeme namlouvat razer je proste kokotina .)

Pak jsem si poridil tez G9 - grip nemela zrovna dokonalej ale nasel jsem si zpusob jak ji naprosto dokonale drzet, ovsem za cenu ze cca po 2 hodinach hrani me silene bolely prsty. Nicneme i kdyz jsem se po ni vratil z5 na mx518, vydrzel jsem s G9 dele nez rok a nutno priznati ze je to jedina mys u ktere (krom mxek) jsem takto dlouho vydrzel.

Naprosto dokonalej senzor, ten kdo rika ze lasery jsou nahovno si se*e do huby, mnoho profi hracu si porad mele ze optika je stale lepsi - to platilo mozna pred peti lety kdy lasery staly za howno, dnesni optika se laserum uz nemuze ani rovnat.

Potom co jsem vratil z g9 na mx518 jsem myslel ze opravdu asi zahodim tumxku jelikoz rozdil mezi preciznosti laseru u g9 a optiky byl nesrovnatelnej, ale za nejakej cas pouzivani si na to opet zvyknete.

Jasne normalni clovek to asi tezko pozna,natoz tak dd. Opravdu by to chtelo pokud se testuje mys urcena pro hrace aby to bylo testovano take nejakym hracem, a ne clovekem co v zivote nehral multiplayer, fps akci kde rozhoduji milisekundy atd a v podstate nema ani paru k cemu ze jsou ty mysi urcene. A pokud nekdo namitne ze dd hral nejakou tu "fps" tak co na to rict snad jen moje babicka si take zahrala chvilu quake3 a je snad opravnena nebo schopna hodnotit mysi pro hrace ?

Vim ze hodnoceni mysi je silne subjektivni vec kazdymu sedi neco jineho a to co se pise v recenzi nemusinutne pro daneho uzivatele/ctenare znamenat to same. Ale kdyz uz ma zavodni auto hodnotit nekdo tak at to neni pepa co jezdi s traktorem na polu ale alespon zavodni jezdec.
sviftcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Vyšší cena oproti kvalitnější 2010-05-10 15:15:48
avatar
COŽE? Se vším respektem, jestli se kvalita dá měřit je to podle poměru reklamovanosti oproti prodaným kusům. Zajímalo by mě kdo má lepší poměr než logitech. Razer nemumí ovladače a do roka a do dne chcípla vetšina razer myší které jsem kdy poznal(diamodmback, copperhead, lachesis-asi nejhoší myš od razeru). SteelSeries je kvalitativně A4tech, kdo neveří ať si ty myši rozebere a podívá se na ně(oproti herní sérii a4tech X7). Roccat Kone je klavlitativně genius s nedotaženými ovladači, a dokonce i měsíc po vybalení smrdí lepidlem(kvalita plastů Genius, mikrospínače stejné jako v myších genius- doložím fotkama). Nejspolehlivěší bude zřejmě microsoft s logitechem pak ostatní. Logitechu se fakt nepovedla G9 ale jinak mají řadu velice spolehlivých myší. A poměr cena/výkon/spolehlivost ? Roccat/logitech/genius/razer/A4T ? Nelepší je genius protože za logo roccat si připlatíte 1000Kč ale asi víte jak to myslím.
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nesouhlasím 2010-05-21 15:05:48
avatar
Přešel jsem na G500 z Lachesis a imho jsem dobře udělal, přijde mi pohodlnější, má super kolečko, mnohem praktičtěji umístěná tlačítka na změnu citlivosti a i když palcová tlačítka mají k dokonalému umístění ještě kus cesty, tak horší než u Lachesis nejsou, malíčková tlačítka pro mě ostatně byla stejně prakticky nedosažitelná a mnohem rychleji jsem mohl používat další klávesy na klávesnici. Navíc ovldače funguji od začátku, u Lachesisky jsem čekal na update Firmwareu a troje ovladače, než přestala definitivně zlobit.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Friday, 26 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 580x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceThursday, 25 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1561x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světWednesday, 24 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1799x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceTuesday, 23 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1214x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Monday, 22 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1242x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníFriday, 19 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3841x
Komentářů: 0