Nová zmije dorazila – SRT Viper GTS V10 8,4l! Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 09 duben 2012
Také vás štve to snižování objemů a dohánění výkonu turbem? Tak tady máte auto, které se tou všemu vysměje. Nový „Dodge“ SRT Viper s motorem V10 o objemu 8,4 litru, s výkonem 477kw (649 koní) a krouťákem 813Nm! Vše bez turba, jen atmosféra s manuální 6ti stupňovou převodovkou. A navrch skvěle vypadá :).
AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Vajtek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-09 13:51:25
avatar
Grafiky jsou grafiky, ale tohle... tohle je onanie!
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-09 14:32:18
avatar
Nové Ferrari F12 Berlinetta Odkaz taky nemá turbo, 12válcový motor ale dává 740 koní . Z tohohle Vipera by si na okruhu udělalo dobrý den, jen ta cena bude holt někde jinde...
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-09 14:54:39
avatar
Neviem, či len rýchlosťou by si z Vipera urobilo dobrý deň, ale prvý dojem z fotiek bol ... Takže pre mňa osobne nový Viper fajn, ale Berlinetta po všetkých stránkach lepšia. Ale zas pravda, ja som nikdy nebol fanda amerických muscle cars.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-09 14:57:15
avatar
to jsou koncepčně zcela odlišná auta ...

Viper je MuscleCar, F12 je SuperSportGT - cena těch aut je taky úplně jinde a upřímě ... ten Viper je auto, který ti nějakou dobu vydrží bez problémů jezdit a sminimálními servisními náklady, za to to Ferrari ...

jinak se připravuje závodní verze a ta první byla hodně úspěšná, takže to Ferrari rozhodně jednoduché mít nebude ;)
TomKocuR [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-09 22:44:23

No tak to prr, Ferrari robí veľmi spoľahlivé autá, rozhodne spoľahlivejšie ako idú z koncernu Chrysler. Navyše sú technicky pokročilejšie, lepšie vyzerajú (aj keď Američania sa poučili a do značnej miery Talianov okopírovali).
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-10 10:11:45
avatar
Kvalitné určite sú, ale už len z povahy toho auta dochádza k nadmernému opotrebeniu t.j. ako napr. výmena rozvodov každých 30000 km, čo nie sú lacné položky.
Vajtek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-10 21:01:46
avatar
Pokud vim, tak nejhorsi vec na svete je koupit si starej supersport. Nepojede to, dokud vsechno nevymenis.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-10 23:31:22
avatar
souhlasím ... supersport je dělaný na hraně a leze do peněz ... znám lidi, co mají sportovní auto a tráví víc času v servise, než jízdou v něm ... pořád nějaká garnačka, pořád nějaké výměny spojek a všeho možnýho ... děs. U tohohle Vipera s tímhle big block motorem z "náklaďáku" tě tyhle náklady nečekají ... tedy pokud to nebudeš honit jako blázen
Vajtek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-09 15:05:14
avatar
To je hodne silny tvrzeni... Preci jen Viper ACR mel nejakej ten patek zpatky rekord na Nürburgringu. Dale jeste pomerovat Ferrari vysokootackovej motor s motorem z nakladaku. At je to jak chce, urcite to bude uzasna kara!
Jimm [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-09 21:27:31
avatar
no počkejme si až tato odvážná tvrzení někdo ukáže v praxi.. Už dávno neplatí, že američani mí stavět auta, který jezdí rychle jen rovně. A určitě se objeví nějaká ta speciální verze, která bude i tak stát půlku F12, a bude to pořádný náčiní na okrohy, viz Viper ACR kterej je na severní smyčce rychlejší než všechny ferrari ...
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-09 16:45:41
avatar
Vypadá trošku víc jak originální Viper. Je to hezký, ale kdybych moh, tak bych prosil verzi z roku 96.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-09 17:22:39
avatar
1996 GTS verze je hezčí, ale tenhle je taky hezký a jako běžný i sportovní auto mnohem vyspělejší a použitelnější ...
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-09 23:50:26
avatar
teda tieto autá sú všetko, len nie použitelné

edit: keď sme pri tom, tak zadkom - svetlami - sa pravdepodobne inšpirovali u aston martin a moc sa im to nepodarilo (tá čierna obruba je otrasná) - čiste môj názor
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-11 16:07:53
avatar
Já vim, jenže já prostě rád ty původní.. kdo to někdy slyšel. Nevim jestli je to auto lepší vidět, nebo slyšet.

Každopádně není zábavné ho živit.
Anonymní  - 4C 2012-04-09 16:46:22

Hm pekne ale ja svoje Fiat coupe dám v roku 2024 do zberu a kúpim si 10 ročnú alfa romeo 4C
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-09 18:50:01

Motor parada ale design sa mi nezda prilis moderny, tak trochu ako keby som sa pozeral na auto z 90 rokov. Aj Sls ma retro design ale ked sa na to auto niekto pozrie tak kazdemu je jasne ze je zo sucasnosti.
matuzami [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-09 20:57:26

este aby k tomu pribalili distancnu tyc..aby som mohol odhanat prebytocne holky:
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-09 21:27:39
avatar
vzdyt vypada jak Ferrari 599
A co je to za slovo "krouťákem"
To je na me uz moc, slova nekdo nejak vymyslel a tak by se mela taky pouzivat Mam plny zuby tech radoby "cool" frajeru co pouzivat cizi slova jako fake, fail, cool, drive...aniz by vedeli co znamenaj (uz jsem se s tim setkal, ze frajer rekl ze je to fake a pak koukal jako ze jo a ono to bylo to druhy slovo, co nevedel co je - fail).
A ty prijdes s krouťákem To je zas druhej extrem
TomKocuR [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-09 22:47:56

čo je na "krouťáku", alebo po našom krútiaku divné? Bežne používané slovo, ak človek necíti nejakú zriedkavú úchylnú potrebu písať celé slovné spojenie "krouticí moment"
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-09 23:28:37
avatar
točivý...mam za to že se tomu říká točivý moment a ne kroutící, na tož krouťák...nejsem žádnej exot, ale přijde mi to divný...prostě když mám auto s 250 koněma, tak neřikám 250 řechtajících ořů...je to prostě veličina a ne volnej název...mam PS3, PStrojku nanejvýš a ne plejáka nebo plejstna...proc se pak někdo obtěžuje nečemu vymejšlet (mnohdy důmyslnej) název, když to stejně lidi zkomolej?
Ale v poho, neberte mě fakt za exota, jen jsou mi takovéhle výrazy moderní doby proti srsti...
Proste takovýhle cool hustý věci nemusim (jelikož ti co to používaj mnohdy ani neví co to to slovo (viz fail x fake...) znamená.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-09 23:23:19
avatar
tak krouťák je český slovo, ne jako cool nebo fake, srovnáváš dvě různý věci . Jazyk se holt vyvíjí no, s tim nic nenaděláš. začni mluvit latinsky, to je mrtvý jazyk, ten už se nezmění

jinak za tu první větu máš ode mě palec nahoru, ten čumák je mu hrozně podobnej
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-09 23:35:02
avatar
ja vim, myslim to obecně... prostě když se něco nějak jmenuje, tak to tak jmenuje. Ale nic proti nikomu...jen je v mém okolí bohužel většina maníků takovejch free a cool atd já na to mam už poslední dobou alergii. Šéf vyhodil kolegu za to že nemá v práci dostatečný drive... tak jsem mu řekl ať se ho jde zeptat co to teda má mít, když tak machroval... a frajírek šéf koukal jak puk a nevěděl... prostě drajv no (vsadim se že ani nevěděl jak se to píše, ale halvně že věděl že to nemá). Stejně s těma pokruceninama, za chvíli se někoho zeptám kolik má jeho auto točivý moment a on bude taky koukat jako puk...
Ale fakt nic proti nikomu, jen jsem napsal co mě k tomu napadlo.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-10 00:12:43
avatar
spíš s zeptej co to je točivý moment, to je záludná otázka

mimochodem to s tim šéfem to je vtip?
JoBethCasey [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-10 01:56:05
avatar
to je zaludna otazka, mas pravdu Priznam se ze bych presne asi neodpovedel ani ja
S tim sefem je to bohuzel pravda, proto na tyhle premodrnizovany vyrazy zacinam byt alergickej...zvlast kdyz ti co je uzivaj ani nevedej co znamenaj. Pouze to nekde slyseli a mysli si ze je to moderni.
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-09 22:53:25
avatar
Viem, že svojim názorom zastávam absolútnu menšinu, ale tieto "autá" s 10 valcovým motorom a objemom jak pivový tank ma prestali fascinovať, keď som mal 15. Nie je umenie vyrobiť velký a silný motor, ale úsporný a spolahlivý motor - čo už dneska akosi nie je v móde. Navyše týchto autách sa väčšinou vozí banda bezcharakterných zmrdov, ktorým nič nehovoria predpisy, etika a správajú sa (aj mimo cesty) jak totálni chrapúni.
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-10 08:10:43

Uz ta vidim keby si mal miliony Eur jak sa vyvazas na Yarise.
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-10 09:56:18
avatar
komentár na úrovni 14 ročného chlapca v začínajúcej puberte..
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-10 11:32:53
avatar
To asi nie, ale nejaká Panda 4x4, alebo 500 Abarth, to by už bolo to právé orechové!
Odkaz
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-10 11:53:01
avatar
problém je v tom, že sa do fiat500 jaksi nezmestím.. aspoň nie komfortne

čo sa týka pandy 4x4..
Odkaz
takže sa nesmej
Bart.coo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-10 16:55:21

Viper vypadá líp než to Ferárko
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-10 20:22:16
avatar
Tak na svezení je to určitě dobré auto .... ikdyž bych dal přednost Corvettě
andy_bake [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Velmi inspirativní 2012-04-10 22:51:44

Zajímavá volba, abych byl upřimný, čekal jsem od Vás spíš něco na způsob cost & time effective solution. Něco s kombinovanou spotřebou kolem 4.5 l/100 km, s možností urazit na plnou nádrž alespoň 1200 km během šesti hodin v každé zemi, trochu víc prostoru pro nohy, o mnoho levnější a bez nutnosti platit za dálniční známku a častou údržbu. Odkaz
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-10 23:33:07
avatar
osobně bych si nejraději pořídil jako auto Dodge RAM 1500 SRT (je to pickup s tím samým motorem co má viper), je praktičtější, vydrží snad všechno ...

problém je, že tady, kde je každej 1km nějaká vesnice, musíš jezdit brzda plyn a to auto pak hodně žere ... v Americe jsem s podobným autem měl normálně průměrnou spotřebu 11,9l v ČR pojedeš za 15-17l a budeš rád ...

Nicméně smysl velkých benzínových motorů chápu ... poslechněte si někdy hluk dopravy v USA a u nás ... tam je to samé btiché brumlání, ty motory jedou ve městě 1000ot/max ... u nás máme minimotůrky, co musíš točit jak blázen, aby to jelo, řve to, žere to (vzlášť ty malý s trubem) a nevydrží to ani 300 000km ... s tím Viperem/Ram se nebojim, že by to neujelo 1 000 000 mil ... takže ono záleží jak se na to díváš tím cost/effect ;)
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-11 00:30:33
avatar
To máš trošku skreslené, nie? Akože vychvalovať americký spôsob konštrukcie motorov oproti európskym/japonským štandardom v meste, to som fakt ešte nevidel.. (+ to ešte nerátam efektivitu automat. prevodovky v meste..)

Tie tvoje "minimoturky aby to jelo", sú napríklad nové 1.4 tsi, čo dajú na prdel americkým trojlitrom hocikedy. A to, že či vydrží motor 1000 000 km alebo nie je úplne bezpredmetné, keď sa rozpadne všetko ostatné. Dávno je za nami doba, keď Audi 80 malo najazdených 450.000 a fungovalo jak hodinky. Keď sme pri tom, tak konkrétne Dodge je momentálne vo velkej nemilosti domácich, kvôli upadajúcej kvalite.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-11 01:04:36
avatar
to jen pramení z tvých nedostatečncýh znalostí a zkušeností ;)

1, kdybys o těch autech něco věděl, tak víš, že SRT10 (Dodge RAM) a Viper mají manuální 6ti stupňovou převodovku ;) ....

2, Jinak na automatu není nic špatnýho, když s tím jezdíš v klidu, neřadí to jak zběsiílé ani nevytáčí motor ... a v takovém San Francisu automat hodně oceníš (vyzkoušeno) ... jezdil jsem s tím nějaký ten pátek a s naloženým 3,5T Suburbanem sem jezdil za 12l/100 a to jsem to nijak nešetřil.

3, mě tedy docela záleží na tom, jestli ten motor vydrží 300 000 (s 10 návštěvami autoservisu) nebo 1 000 000 (s 10 návštěvami autoservisu a běžnou údržbou) než se rozsype ...

4, všichni američtí výrobci jsou pod tlakem a všichni se zlepšují, podívej se na nový Ram 2013, nový SuV od Chevroletu, Nový Ford Fxxx ... všechno už se začíná dělat mnohem lépe ... navíc řídil jsem některá ty auta (starší modely) a mě přijde ta kvalita vyhovující u nás jsem možná jen zhýčkaní .... najdeš tam normálně SUV co mají nalítáno těch 1 000 000 mil a drží v pohodě ... který auto to u nás dokáže?

5, já nevychvauluji americkou konstrukci motoru, ale chápu ji a má smysl (ne v našich podmínkách), ale tam se jezdí trochu jinak a na docela jiné vzdálenosti ;)
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-11 08:51:59
avatar
1. hovoril si o autách všeobecne v meste - dokonca si spomenul dodge ram - a všeobecne majú američania automatické prevodovky, takže nehovoril som o viperi - to že sa nájdu aj výnimky s manuálom je pochopitelné, takže v tomto bode je tvoja reakcia bezpredmetná

2. každý jeden automat má vyššiu spotrebu ako manuál. A 12l spotrebu udávať ako pohodičku, nuž, každý ma asi iný pohlad na svet..

3. nedávaš pri tých km náhodou o nulu viacej?? V živote som sa stretol len s dvoma autami, čo mali viacej ako 400.000 km, 1000.000 mil, to už sa týka skôr kamiónov. A auto, čo má najazdené tolko km, je úplne uprdeli, aký má kvalitný motor, všetko ostatné "jede do kytek".

A to, že tam jazdia na iné vzdialenosti ako my je samozrejme dôvod na väčšiu robustnosť automobilov, ale aj tak si to môžu dovoliť len kvôli nízkej cene benzínu, a príde na psa mráz Pri bežnom jazdení v živote nenajazdíš na jednom aute 400.000 km.. A ani Američania všetci necestujú krížom krážom cez USA, aj keď, nemôžem tvrdiť, nebol som tam
Vajtek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-12 00:28:38
avatar
Jasne, ale ze s radoby modernim motorem TSI budes menit po 30ti tisicich rozvody... zlata amerika. Downsizing je nejvetsi peklo na zemi, ktery NENI ani ekologicky. Nicmene nejhorsi katastrofa sveta je stejne konec atmosferickyho sestivalce od BMW. To je proste katastrofa.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-12 00:30:12
avatar
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-13 14:10:03
avatar
ma pravdu, a bohuzial to smiesne nieje
andy_bake [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-11 00:54:57

Dodge RAM je skvělá volba, není nad možnost využití dopravního prostředku jako výrobního statku.

Co se týče bližší specifikace motorů, jejich provozu a hlučnosti, netušil jsem, že rozdíl provozních vlastností je mezi USA a Evropou tak velký. Jako by nestačilo to, že cena pořízení automobilu na území EU a poplatky za povolení s tím související jsou o desítky procent vyšší, než u automobilu stejné třídy, mnohdy i stejné značky a typu v USA. To aby si člověk vzhledem k výši celních poplatků a dodatečným servisním úpravám aut americké výroby pro použití v Evropě pronajal místo na bahamské nákladní lodi jménem své off-shore společnosti a při převzetí v některém z evropských přístavů se postaral o to, aby auto obdrželo vyjímku z legislativy a bylo evidováno jako historický automobil, ani si nemyslím, že dlouho potrvá, než člověk narazí na toho "správného" úředníka, v Portgulasku a Španělsku by si neměli říct o víc než 3-5% z nákupní ceny automobilu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-11 02:16:28
avatar
jo, když chceš mít všechno legálně, tak dovést si RAM nebo Suburbana, který tam stojí nějakých 45 000 dolarů tak zaplatíš šílenou 20% DPH (i když jsi jinou daň zapaltil už v USA), dále cla atd. Dovézt to auto sem vyjde na pár tiosíc, to není problém, ale tady to musíš ještě předělat (světla a tažný zařízení, případně trubkový rám vpředu) a přihlásit ...

takže tě to auto tady vyjde na 1 300 000 za pickup! Šílený -

Rozdíl v provozních vlastnostech je, tam když jedeš na delší vzdálenost, tak prostě jedeš 200km bez zastavení, brždění atd. Motor si ševelých svých 1500-1800ot/min a ty to valíš 70-75mph ... spotřeba 13l u 5,7l HEMI. Kdežto u nás, kde pořád jen zpomaluješ a zrychluješ, nejedeš tedy vůbec plynule, si to samozřejmě řekne o více. Znám člověk,a co to 5,7l HEMI tady v RAM má a jezdí s tím za 15-17l/100, s LPG to jede za 19L/100 ... to auto je v porovnání s běžnými auty nesmrtelný, na údržbu celkem nenáročný, automat chce trochu pozornosti, ale jinak jsou to držáci. Bohužel ty náklady na pořízení a provoz jsou v Evropě neúnosný ...

v USA natankuješ tu 140 litrovou nádrž za 4 dolary za galon, takže zrhuba 150 dolarů (2800,-) u nás tě to bude stát 5200 vč DPH! Co dodat?! Se tu necháváme nehorázně okrádat na všech daních, máme tak 70% daňovou zátěž ... DPH platíš s příjmu (přes 40%) platíš DPH (20%) platíš další hromady daní ... je to neuvěřitelný.
Vajtek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-12 00:31:08
avatar
Uvadet jako priklad stat, ve kterym si nemusis platit socialni, zdravotni...
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?Čtvrtek, 14 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 843x
Komentářů: 3
PUBG slaví 7 let – přechází na Unreal Engine 5!
PUBG slaví 7 let – přechází na Unreal Engine 5!Úterý, 12 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1656x
Komentářů: 1
The Night Wanderer a Thorgal – RPG od bývalých tvůrců z CDPR
The Night Wanderer a Thorgal – RPG od bývalých tvůrců z CDPRPondělí, 11 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1526x
Komentářů: 0
Fallout seriál je tu! Famózní atmosférická ukázka
Fallout seriál je tu! Famózní atmosférická ukázkaStředa, 06 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1903x
Komentářů: 2
Ghost of Tsushima vyje na PC. Už brzy!
Ghost of Tsushima vyje na PC. Už brzy!Úterý, 05 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1638x
Komentářů: 0
WB zničí Hogwarts Legacy 2! Má jít o live service službu.
WB zničí Hogwarts Legacy 2! Má jít o live service službu.Pondělí, 04 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1867x
Komentářů: 0