Mnozí znají Ashes of the Singularity hlavně jako benchmark. Mnozí ani mocná nevědí, že to vlastně byla hra. Dlouho však byla jedna z prvních DX12 hrou a podporovala tedy zajímavé technologie. I proto byla, co by benchmark populární mnoho let. Nyní tvůrci ze studia Stardock Entertainment oznámili plnohodnotné pokračování. Ashes of the Singularity II bude opět sci-fi RTS. Jestli vyjde třeba s DirectX13 aby byla opět benchmarkem na dlouhé roky, nevíme :).
Já jen doplním že jako jedna z mála her podporovala "Split Frame Rendering" rendering na vícero kartách a to včetně kombinací AMD+Nvidia. Ne, žádné crossfire/SLI, ten je potřeba nutné vypnout. Každá karta si renderuje část obrazu a používá celou svou paměť, takže to do jisté míry řeší omezení VRAM. 8GB málo? Tak vezmete 2ks 8GB karet a pod. Bohužel protože od DX12 je to na vývojářích = jejich managementu = žádné herní studio jim nezaplatí za čas strávený tímto, tak už to nikdy v životě neuvidíme.
Představte si svět, ve kterém jsou tyhle optimalizace běžné. Necháte si svou současnou grafiku, do tandemu k ní koupíte novou, žádné vydírání velikosti VRAM (že Nvidia) Odkaz
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!