Tzv. „Live servis“ akcionáři a investoři herních vydavatelství milují, zejména potenciální velryby mezi hráči těch her. Samotní většinoví hráči už tento typ her milují o poznání méně, bohužel ne tak málo, aby se do toho nesnažili naskočit další a další vydavatelé a neutápěli v tom miliardy bez výsledků. Nicméně prakticky každý herní vydavatel touží po tom mít prostě svůj „Fortnite“, ačkoliv drtivá většina live service her dopadne tak, že je nikdo nehraje. SONY se o tom už přesvědčilo několikrát, na svém kontě má vůbec největší herní propadák historie, kdy vynaložila stovky milionů dolarů za studio a vývoj hry Concord, aby ji po pár dnech s ostudou vypnula a smazala. Ač to nebyla špatná hra, měla velmi dobrý vizuál a běhala dobře, prostě nikoho nezaujala. SONY se však zjevně nepoučilo a na přeplněný live service trh se střílečkami se zkouší prodrat znovu. Tentokrát se svým studiem Bungie, kteří vytváří multiplayerovou střílečku Marathon. Stejně jako v případě Concordu, však evidentně není o hru žádný velký zájem, nepanuje kolem ní žádné velké nadšení a podobně jako Concord má jít přitom o placenou multiplayerovou i když s údajně single-playerovým režimem. Konkrétně má stát nemalých 40 eur. Vizuál nadále budí nemalé otázky, zejména poté, co se přišlo na to, že velkou část toho stylu tvůrci ukradli jednomu malému výtvarníkovi. Nicméně už to prý bylo vyřešeno. I bez této kontroverze je však vizuál prostě „divný“ (na rovinu řeknu, že je ošklivý a pochybuji, že se mainstreamovému publiku bude líbit). Herně také nepůsobí příliš zajímavě/originálně, kdy ve světě mnoha podobných akčních her, kde mnohé jsou „zdarma“, je úspěch tedy značně nejistý. SONY to ale prostě zkouší dál a MARATHON chce vypustit v březnu 2026. Bude to ale někdo hrát?