WoT: jak funguje mechanika průbojnosti Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 09 leden 2017
Asi nejlepší video, které jsem od tvůrců WoT za dlouhou dobu viděl. Detailní a názorné vysvětlení fungování základu hry, jakým je průbojnost střel. Prostě základ, kterou mnozí hráči nechápou a způsobují tak značně infarktové situace, kdy dokáží zcela jednoznačně vyhranou bitvu úplně hloupě prohrát. Tak doufejme, že toto a další videa pomůžou pochopit, jak to vlastně funguje.
AUTOR: Jan "DD" Stach
Motto: „Raději později a pořádně, než dříve a blbě“ :). Než začnete diskutovat: Objektivitu a objektivní fakt a názor nelze posuzovat subjektivním dojmem! ;)
Sdílet
DiggDigg FacebookFacebook Google!Google LinkujLinkuj LiveLive MySpaceMySpace TwitterTwitter pošli na vybrali.sme.skVybrali.sme

Starší články


 / 7
SlabéVynikající 
Komentáře
Přidat Nový
mello [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - O hovne 2017-01-09 10:34:25

Video o nicem...staci nejaka vzdalenost mezi tanky a uz si clovek nemuze vybirat presne misto zasahu...je to casto o nahode.
Tohle plati na par metru.
kony123 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-09 11:38:31

ono i na těch pár metrů to někdy dělá naprostý kraviny, navíc se ani po těch letech nemůžu zbavit dojmu že ve wotě je někde zabudované kurvítko, všichni jsme to zažili... hra kde se daří úplně všechno, kde T44 prostřelí čelně mause jen abyste v příští hře neprostřelili s E75 waflovač do věže (do toho úžasně rovného pancíře trochu bokem ne do děla) což je ostatně můj nejvíc wtf zážitek v kariéře, pochopil bych odražení ale že neprojde to fakt ne
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-09 12:29:20

To kurvítko se jmenuje příliš vysoké procento RNG.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-09 13:52:24
avatar
Bohužel, jsem taky pro snížení RNG tak na 15% a zároveň zrušení 3x rule, jelikož neodpovídá realitě
kony123 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-09 14:50:22

celé 3x rule půjde do kopru až nahoděj ten šílenej update ve kterým budou i nejslabší pancíře dingovat, teda né že by to už nedělali... schválně kolik lidí se jim na to vysere až dingnou frantíka s JG100 čelně nějak nechápu logiku WG, heavyny stojí za pendrek tak nahodíme update s T10 lightama a uděláme je neprůstřelný... už takhle půlka heavyn chcipne než se vubec někam dostane, for example sigfriedova linie útok s OI... mnohdy než se vůbec stihne dostat do zákrytu tak ho obranci spotnou, lighti z kopce nalomí a artyna dorazí
KOCHREN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-11 08:08:32
avatar
mám osobně několik zkušeností kdy jsem s JPZE100 střelil ELC AMX do boku a prý to sundalo jen pásy... To !zasraný! RNG by měli dát úplně do...
To jak najednou nemůžeš probít tank z boku + i výbušná střela dingne je prostě na zabití... Však taky proto jsem tu hru přestal aktivně hrát... Aspoň že už začali řešit cheaty... Původně jim říkali mody...
Coko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-09 12:24:34

V praxi to funguje tak haluzácky, že toto je opravdu jen teorie pro začátečníky. Ve videu se uvádí že střela HE se nikdy neodrazí, dále že u kalibru jenž je 3x větší než tloušťka pancíře nedojde k odražení. S HE i AP střelami už mi nepřátelské papírové tanky včetně dělostřelectva odrazily tolik střel a to i v úhlu třeba jen 15-45 stupňů, že by to bylo na delší video než je toto. Takže děkuji WG, ale já na pohádky nevěřím. Škoda že nezveřejní video, jak hra zachází se střelami nadprůměrných-unicum hráčů, oproti hráčům retardovaným.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-09 13:50:59
avatar
3x rule platí až po rulu na úhel, pokud to do nich valíš pod moc ostrým úhlem tak ti 3x rule nepomůže je to řečeno ve videu. HEAT se taky odráží, to je taky řečeno v tom videu jen máš s ním asi 5 stupňů k dobru. Raději si to pusť nekolikrát a pořádně poslouchej než spustíš shitstorm.
Coko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-09 16:27:41

Raději si přečti znovu můj koment, typ střely jsem popsal a úhly taky, tak jakej shitstorm!
Lázeňský švihák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-09 15:57:10

Ještě že jsem Super Unicum, mě už zase mechaniky fungují tak, jak mají

Představa, že hra ještě kalkuluje WN8 hráčů a určí zda dojde k dingnutí či penetraci mi příjde absurdní. Rajčatům to dingá úplně stejně. Narozdíl od tebe ale netrefí i ty další trefy, neznají weakspoty a obecně neví, kudy se na mapě pohybovat.

Pokud máš nicméně nějaký KONKRÉTNÍ případ, tak neni nic jednoduššího než sem dát replay.
Coko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-09 18:28:56

Replay náhrávám každou hru a mažu je tak 3x ročně vo to nejde. Jde o to, že se s tím nehodlám plácat, po každé haluz střele replay překopírovávat někam jinam a pak z toho třeba po roce udělat sestřih, je pro mne naprosto zbytečně vynaložená energie a o čase ani nemluvím. Takže nezbývá nic jiného než zůstat u tvrzení proti tvrzení. Nehledě na to že rok starý replay nemusíš vůbec přehrát.
neverkill [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-10 01:23:47
avatar
hele nedavno se mi stalo ze sem s a20 vyndal za jizdy schovanou fialovou t67 na 300m a dostalo me to tak ze sem se mu po hre omluvil za rng
Coko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-13 06:46:46

Hra přece nemusí vůbec s nějakým WN8 kalkulovat, na to bohatě stačí RNG, a haluzíček je na světě. A nesmíme zapomenout i na minilagy a odezvy serveru vs klient, které to taky mohou ovlivňovat. Teď ti řeknu svou zkušenost cca 2roky starou a klidně mi můžeš napsat že je to konspirace.
Když jsem si zakládal svůj druhý herní účet (důvody sem nepatří) a znovu s novým účtem vstoupil do mého (nyní bývalého) klanu, tak při teamovém hraní jsem si jako "začátečník v rámci hraní na novém účtu" doslova chrochtal blahem neboť například s IS3 kde jsem ani neměl posádku s prvním skilem jsem trefoval a penetroval kamkoliv za plné jízdy bez zamíření "od pasu" zhruba 70-80% výstřelů do nepřátelských T8 heavy tanků vzdálených 100-200m. Bylo úplně jedno, v jakém byl oproti mně úhlu. Ostatní kolegové v teamu takové štěstí nikdy neměli. V té době jsem měl na novém účtu cca 1200-1600 bitev. Toto úplně vymizelo zhruba po celkově odehraných 3500-4500 bitvách na současnou úroveň a na úroveň všech ostatních hráčů v klanu, kdy IS3 bez zamíření prostě netrefí ani se skilovou posádkou na 100m Mouse zboku. Takže teď mi to prosím vysvětli, jak je toto možné?
kony123 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-09 16:46:36

a jak chceš posoudit normálního a retardovaného hráče? WN8 je údaj jak pod na mě z boku... mám teď 50% cca (dost proto že sem teď hodně jezdil 2-4tiery s slabýma tankama) ale i tak je prakticky nemožné vytáhnout víc, ať se snažím co se snažím WG mi to nedovolí, příklad: IS3 4000dmg, 3... slovy TŘI lidi z teamu(včetně mě) mají nad 500dmg, odhadem mám asi 45-50% teamového dmg, samozřejmě prohra a to bohužel zdaleka neni ojedinělá situace
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-09 17:23:18

Pleteš dohromady WN8 a WR (rozuměj win rate). Pokud hraješ dlouhodobě na modré, fialové nebo superfialové WN8, tak ti WR, ať chceš nebo ne, poleze nahoru
kony123 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-09 17:38:26

aha měl jsem za to že wn8 je win rate fuj světle zelená, každopádně na pokrok to nevidim, to chce pár stabilních tanků s T95 a T54 s low děly toho moc nenahrabu,to je největší slabina mm, absolutně nepočítá s úrovní vybavení, takže to vesele hodí T44 s 85m dělem(144pene) proti T10, pak ty hry končí s 100dmg a všechny raty jdou do háje
Dan666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-09 17:26:02
avatar
sry ale demence zacnes psat o WN8,ale resis W/R(Vitezstvi / bitvy)takze to co pises je zmat WN8 neresi W/R,ale "umeni" zahrat dobrou hru hlavne na DMG a tim padem pokud davas stou IS-3 3k dmg a vic,tak si zvysujes WN8 i kdyz prohrajes. A taky je blbost kdyz rikas jaky dmg davas "kazdou" bitvu aby jsi nemel W/R 50-60%.Hraci co maji 60%+ hravaji cety a vtech dokazes bitvy ovladat(ale musite byt oba dobri + musite komunikavat).Jo a co se tyce toho,ze WN8 je udaj na hovno je taky blbost,WN8 sice resi hlavne dmg,jenze hlavni veci ve hre je udelit dmg nejmene takovy jaky mas HPcka a kdyz se podivas na lamy,tak prumerny dmg na urcitem tanku je hruza(treba na T10 600-1200dmg-tak to je OMG,na T10 je potreba davat cca 2k+ protoze T10 maji v prumeru tech 2k HP)vyjimkou jsou scouti ti eventuelne maji spotovat a dmg je jen k dobru
kony123 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-09 17:55:30

jak který scouti takový sp1c je většinou jeden z nejsilnějších dmg ve hře jinak viz předchozí koment, nemám nic moc páč čety nejezdím a hlavně nemám moc stabilních T10, leze mi krkem jezdit furt jeden tank a tak mám rozjeto asi 10 stromů najednou což ratingům neprospívá, viz T95 kde musíš odjet 25k expů abys vůbec mohl mít dělo z T28, jít proti T10 s dělem co má dmg 320 a mín jak 200pene je o ničem, což mě vrací k myšlence že MM by měl zohledňovat úroveň vybavení protože většina nově koupených tanku je tam jenom jako potrava pro děla
Dan666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-10 15:39:56
avatar
MM nemuze zohlednovat vybaveni!!!to by stracelo ten zapal ze potrebujes neco delal aby jsi byl lepsi,to by musela hra davat stejne tanky proti sobe aby to bylo "fer",kazdy tank ma tezit s parametru a urceni co ma +- delat na bojisti.Ja treba s T95 mam ten tvuj opevovany W/R 61,36% a ver ze semnou nikdo hrat cetu stimto lenochodem nechtel a prumerny dmg 2,2k.Zaklad je aby MM zacal fungovat jak ma(ale resit jestly mas top gun ci ne je pic..je mnoho tanku co se hraje bez top gunu)
Proste chyba je mezi klavesnici a zidli,ale je jednoduche rikat ze "vsichni" lepsi hraci jsou cheateri,pay to WINeri(toto je nejvetsi pic.. ) ci dokonce blud zvany "protekcni ucet"
TheBuldogzer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-11 11:02:20
avatar
Jojo, já osobně jsem se s podobnými názory a hlavně konspiračními teoriemi, které byly absolutně postavené na hlavu, setkával denně, jelikož jsem dlouhá léta pracoval s WoT komunitou.
A hlavně tedy s tím "protekčním účtem" (a třeba dosti na svoji osobu) to bylo nejvíce úsměvné. Bohužel, ti horší hráči, kteří jen nadávají a nemají schopnost se učit, nebo třeba jen hledat chybu sem tam i u sebe, tak mají tendence si vymyslet jakoukoliv berličku, kterou by se nějak ospravedlnili a ospravedlnili si jejich hru.

Jinak, tohle video je opravdu jen povedený základní sumár toho, jak mechanika penetrací funguje. Pro začátečníky to je ideální (a nejen pro ně, těch neznalých celkově je dost), pro zkušené hráče nic nového. Konečně se u WG "něco hnulo" a po 5 letech udělali video o tom, jak v té hře něco funguje, aniž by to museli dělat a dohledávat třeba sami streameři a nebo hráči. Potlesk..!

Co mi třeba pořád ve hře chybělo, když jsme u těch mechanik, (mně osobně ne, protože jsem ty taktiky a mechaniky znal, ale pro ostatní hráče), tak jsou nějaké základní a přínosné hinty. (I když Hint ve hře typu "Nerušte nepřítele když dělá chybu, není to slušné" nepovažuji za moc povedené, maximálně v rámci humoru. ) Tohle se mi třeba líbilo u Xbox verze, kde při loading screenu byl nádherně jako hint vysvětlený hulldown, sidescreaping atd. atd... Prostě ty zíkladní taktiky, který by měl každý nějakým způsobem ovládat a znát.
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-11 13:31:13

Přesně, každej, kdo prohru hledá u jiných a neřeší svoje chyby, se nikam dál neposune. Umět si říct, že jsem nezahrál dobře, je základ úspěchu.
TheBuldogzer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-11 14:15:20
avatar
Tak tak. Jasně, nejde to vždy, protože někdy prostě vychytá člověk takovou konstelaci týmu, že se z toho nedá vyjít, ať už hraje a zahraje jakkoliv dobře, tak si maximálně pojistí svoje statistiky, ale s průběhem bitvy moc neudělá. Ale to není vůbec vždy...
Nejvíc mi pak vždy bylo smutno, když jsem viděl všechny ty horší hráče (podle WNka a dalších statů, když jsem se na ně díval) jak vidno používají XVM a hned od začátku se nechají jakkoliv ovlivnit procentem šance možného vítězství a nebo prohry, které jim to XVM vyplivlo, napíšou to do chatu ostatním. Místo toho, aby se víc snažil s tou situací něco udělat a nebo naopak pořád hráli rozvážně, tak ke všemu přistupují automaticky negativně a nebo hr. A pak jen zbytečně nadávají na všechno ostatní, protože "pravda" je u nich vždy na jejich straně a v jejich pohledu a chápání hry. Bohužel, tohle pak nejvíce člověk vidí a slyší od lidí, kteří tu hru ve výsledku moc nepochopili.
kocour13 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-11 19:54:37

Tak u těhle hráčů je instalování XVM pro mně záhadou. Pokud je zajímají jejich statistiky, proč hrajou na rajče nebo oranžádu? Asi s tím nic dělat nechtějí, neznají ani základní mechaniky hry. Pak ale není třeba XVM, že.
Dan666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-11 21:33:31
avatar
TheBuldogzer jen pro info WG uz pred snad 5roky udelalo video jak funguje penetrace Odkaz ve hre,takze toto je jen pripomenuti + pro novacky a ty co tomu nechapaly.V tom starem videi nebylo vysvetleno ci uz si ani nepamatuji jestly pred tema 5rokama fungoval 3xKALIBR + taky nefungovalo strelba pres veci,takze toto video je i doplnujici/update info
TheBuldogzer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-12 09:57:20
avatar
Jojo, vím o tom. V tom prvním komentu to byla trochu i nadsázka a rejpnutí do WG. Oni nějakých pár videí ze starší doby mají, ale pro dnešní dobu nejsou moc úplná. Ale celkově ten přístup WG ke sdělování nějakých podobných informací hráčům je docela takový laxní. A když už, tak jak v tomto případě, člověk si vše musí více dohledávat, nedozví se to skrze něco ve hře - I kdyby tam třeba dali nějaký odkaz, aby se mu to tam třeba na začátku přehrálo.
Dříve třeba ve hře vůbec nebyly informace ohledně camofaktorů jednotlivých strojů, což je docela podstatné. (Teď už jsem se koukal, že tam jsou) Nebyly tam ani interaktivní a rozšiřující informace v garáži ohledně aktuálního dohledu stroje a dalších faktorů tanku a posádky, pokud šla přes 100%, že si tam dal člověk čokoládu, nabiják a ventku, tak aby to zjistil, musel si to buďto namodovat a nebo zjišťovat a šťourat na netu, popř. si to počítat a nebo pak některé informace zjistit až v bitvě. Nikde člověk neviděl třeba rozložení pancíře na tancích, musel zase vzniknout externí program Tank Inspektor od lidí. A toho je celá řada...
Taktéž i laxní přístup WGčka celkově k používání módů (bavíme se o těch, které nějakým způsobem značně zvýhodňují např. aimbot, laserpointers, siluety tanků v posledních pozicích, padání objektů a mohl bych pokračovat).. Nebavím se o tom, když si někdo změní kamufláž tanku z černé na červenou. Naštěstí se v tomhle ohledu WGčko docela lepší. A těch pozitivních změn snad bude víc. Inu, dohánějí teď to, co už se mělo řešit tak nějak dávno.
kony123 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-11 19:34:16

ono se fakt hezky řekne že je to fuk že na gearu nezáleží ale postě ti říkám že jsou tanky za který se proti nejhoršímu MM, což je že ste tam tak 2-3 stejného a 70% lidí je o 2 víc, hrát nedá, mužeš tu milionkrát opakovat že je to fuk ale to prostě nic nemění na tom že když tvoje dělo nemá nato aby prorazilo nejslabší místo 99% tanků ve hře tak jseš úplně na kokot, je to na chuja a není to fér, akorát končíš hry s 10% nastříleného z tvojich hp a šílenými opravami nehledě na to že ty expy stojej taky za prd takžr na lepší dělo si počkáš, můžeš být jaký chceš machr ale T44 s dělem co dostane od T43 mause prostě neprostřelí!!
kony123 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2017-01-11 19:41:56

btw ja neříkám aby to házelo stejný tanky proti sobě... ale nemělo by to proboha hodit čerstvě koupený KV85 proti IS3... můžeš být jaký skill chceš ale neuděláš mu absolutně nic

a teď si to srovnej, borec chvíli jezdil proti T5-T7, trochu vyrovnané hry, koupil si to prímové 85mm dělo s bum najednou by to IS mohl i prostřelit, najednou by možná ten skill i něco znamenal
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Problém s účtem na DDWorld?

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

Herni.cz

Videa
Wonder Woman vstupuje do kin – nejlepší DC film?
Wonder Woman vstupuje do kin – nejlepší DC film?Pátek, 26 květen 2017
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 340x
Komentářů: 0
Far Cry 5 v prvních záběrech. Hra běží na CryEngine!
Far Cry 5 v prvních záběrech. Hra běží na CryEngine!Pátek, 26 květen 2017
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 442x
Komentářů: 3
STAR CITIZEN už vybral 150 milionů – vypadá naprosto úchvatně
STAR CITIZEN už vybral 150 milionů – vypadá naprosto úchvatněÚterý, 23 květen 2017
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1744x
Komentářů: 4
Torment: Tides of Numenera dostal rozšíření
Torment: Tides of Numenera dostal rozšířeníÚterý, 23 květen 2017
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 453x
Komentářů: 0
Far Cry 5 oznámeno! Kam se vydáme?
Far Cry 5 oznámeno! Kam se vydáme?Úterý, 23 květen 2017
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1516x
Komentářů: 8
Nový seriálový STAR TREK DISCOVERY v pořádném traileru!
Nový seriálový STAR TREK DISCOVERY v pořádném traileru!Čtvrtek, 18 květen 2017
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1791x
Komentářů: 8