Další problémy O2 se službami, ale většinu z nás to nepřekvapuje. Firma kašle na zákazníky jak může.
Velký výpadek O2 xDSL internetu postihl mnoho uživatelů, následoval v průběhu dnes i výpadek O2 TV. Firma se sice za problémy částečně omluvila, ale dlouho tvrdila, že tak velké ty problémy nejsou. Bohužel byly. O2 následně prohlásila, že prý šlo o cílený DDOS útok. Nyní už by prý mělo zase všechno jít.
Nutno bohužel říci, že za nového vedení a majitele se O2 značně zhoršilo ve všem, co dělá (mimo vydělávání peněz). Za poslední zhruba 2 roky, kdy je firma pod novým vlastníkem se značně zhoršilo chování vůči zákazníkům a ti jsou nuceni houfně odhlašovat a rušit služby. Firma neustále mění podmínky, nedodržuje smlouvy a nutí zákazníky v podstatě ke změně (zdražení a horší podmínky), nebo odchodu. Mám s tím bohužel své zkušenosti.
20 let jsme (byli) zákazníky O2 (a předchůdců), kdy od devadesátých let u firmy měsíčně utrácíme hodně tisíců korun a vždy jsme měli skoro všechny služby. Tento rok jsme byly společností O2 donuceni odejít. Nejprve mě firma jednostranně zrušila datově neomezený mobilní internet a nemělo žádný zájem ani slušnost najít pro mě jako dlouholetého zákazníka nějakou adekvátní náhradu či vůbec slušně jednat. Místo neomezeného mobilního internetu, který jsem roky platil dle platné dohody a smlouvy, mě nabídli za vyšší cenu ubohých 30GB na měsíc a možnost 3x 30GB dokoupení za 400 korun kus a tvrdili mi, že to jinak nejde, že to prostě nemohou nastavit neomezeně, i když to ještě před pár měsíci všechno fungovalo (zajímavý vývoj technologie od neomezeného k omezenému). Následně špatná kvalita xDSL Internetu, kdy platíte 20MB a dostáváte 1MB, a po mnoha telefonátech vyšlo najevo, že pokud na tom tedy trváme, mohou nám dát o něco vyšší rychlost, i když bychom ji dávno měli mít, když ji platíme. A tak dále a tak dále. Po dvaceti letech jsme tedy zrušili většinu služeb, pevné linky, Internety, TV a soudě podle front v O2 centrech nejsme zdaleka jediní.
A zdrhli jsme právě včas. O2 se zhoršuje ve službách ve všech ohledech a přitom neustále mění podmínky a tarify a to směrem ke zdražení všech služeb, ačkoliv to vydává za „zlepšení“. Jednání se zákazníky otřesné. Problémy s výpadky internetu a TV nejsou žádným překvapením, protože firma navíc evidentně šetří na svých službách a rozvoji a jen zdražuje a ždíme ty, kteří ještě zůstali, protože třeba nemají někde ani na výběr. A tak O2 hlásí rekordní zisky majitelům a akcionářům a věrné zákazníky posílá do p*** a ani se to nesnaží zakrývat. Každopádně je to ukázka toho, že podnikat se dá slušně s přiměřenými zisky, nebo se dá jít jen za zisky a ze zákazníků dělat idioty.
Takže máte problém s O2? No nejste sami, a pokud máte pocit z jednání s O2, že je obtěžujete, tak máte pocit správný. Současná strategie O2 je: „drž hubu, neotravuj, plať za to, co nechceš a když se ti to nelíbí tak vypadni, ale ještě tě oškubeme ve výpovědní lhůtě a hlavně koukej přinést zpět ten 20 let starej drátovej telefon a starej set-tobox pěkně na prodejnu, nejsou tvoje„.
AUTOR: Jan "DD" Stach |
---|
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně. |
|