AMD-ATI o svých grafikách, budoucích plánech a o trhu Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pátek, 26 prosinec 2008
Přejít na obsah
AMD-ATI o svých grafikách, budoucích plánech a o trhu
budoucnost grafik ATI

 

 

 

  •  Budoucnost grafik ATI a jejich návrh

  Druhá část rozhovoru se točila kolem budoucnosti grafického trhu, a grafik ATI samotných. Představitelé ATI mezi jinými zopakovali, že AMD má velký zájem na vývoji integrovaných grafických karet, které jsou součástí čipové sady a posléze i procesoru. Zde vidí jasnou budoucnost. Stejně tak se ale bude soustředit i na vývoj herních grafik.

   Samozřejmě rozhovor se dostal i k tématu Intel Larrabee. Jak to s Intel Larrabee ATI vidí? Tak zejména jej pozorně sleduje a v současnosti má na to stejný názor, jako většina z nás. Lareabee je zatím velkou neznámou a kromě několika prezentací není nic bližšího známo. Ve funkčních vzorcích by se měl představit až někdy na přelomu 2009/2010. Podle ATI to zkrátka bude X86 multi-procesorová grafická karta a bude záležet na tom, jak ji přijmou OEM výrobci počítačů. ATI si však věří, a věří svým GPU, přesto Intel Larrabee podrobně sleduje.

rv770-8

   Otázek na téma budoucnosti grafik a současné strategie ATI padlo více. Představitelé ATI zopakovali, že hodlají pokračovat v nastoupené strategii a měnit generace každých zhruba 9 měsíců (1x ročně). AMD-ATI se také hodlá v novém roce více soustředit na mobilní grafický trh, čehož důsledkem bude nástup mobilních Radeon HD4000 v lednu. Na desktopovém trhu pak bude pokračovat strategie vydávání nových karet v pořadí segmentů - Performace (HD4850/4870), pak mainstream (HD4670/4830) a následně high end (HD4870X2/4850X2). ATI bude touto strategií pokračovat i u nové řady HD5000.

   Stejně tak bude pokračovat strategie ATI s vydáváním jednoho mainstreamového jádra a produkcí vícejádrových grafik pro high endový segment. ATI by také velmi rádo poté, co jako první uvedlo karty s rozhraním DX10.1, bylo první i na DX11. ATI si je jisté, že bude mít DX11 grafiky na trhu včas s prvními DX11 aplikacemi.

rv770-3

  Ohledné návrhu samotných ATI karet bude společnost ATI pokračovat v optimálním návrhu každé grafické generace ohledně potřeb trhu a blízké budoucnosti. To se týká zejména návrhu jádra a poměru jednotek pro texturovací jednotky. Že by poměr až 7:1 u DX11 grafické generace ATI? ATI Také potvrdilo, že v novém roce bude téměř celou svou grafickou produkci orientovat na GDDR5 paměti. GDDR5 jsou však podle ATI stále na začátku svého životního cyklu a vývoje. Stejně tak ATI bude nadále pracovat na vývoji CrossFire technologie a také například SidePort technologie. Tímto tak vlastně zopakovala, že budoucnost podle ATI leží ve vícejádrových grafikách. ATI také vidí světlou budoucnost na poli GPGPU s je si jisté, že grafická karta bude mít v běžném počítači stále větší úlohu i jako výpočetní zařízení v aplikacích jiných, než je počítačová hra. Podle ATI je GPGPU sytém stále značně nevyužitý potenciál.

  •   Celý rozhovor najdete v původním znění na stránkách Xbitlabs.com

   Co se týká odpovědí, některé jsou zajímavé, bohužel se jedná o pracovníky marketingu, kteří vědí, co mohou a chtějí prozradit a tak jsme se bohužel mnoho nového o budoucí grafické generaci nedozvěděli. Asi nejzajímavější informací je tak, že i přes hospodářskou a finanční krizi, která se AMD dotkne, je v plánu udržet tempo vývoje a tak se snad o nové grafické karty HD 5000, které nás čekají v tomto roce, bát nemusíme. ATI si také věří, že jako první uvede DX11 grafickou generaci a evidentně hodlá přidat na marketingové podpoře svých produktů, která je často terčem výhrad, a ve které za konkurencí skutečně zaostává (snad to nebude na úkor pravdivosti a kvality) a jak samo ATI uvádí - podíl na trhu v některých segmentech skutečně neodpovídá současné situaci a konkurenceschopnosti současné generace ATI grafik (Pozn. by DD: v této souvislosti jsem si vzpoměl na nedávný komentář, ve kterém k prodejci přišel zákazník a chtěl grafiku NVIDIA nebo Geforce - dobrý ukazatel toho, jak na tom obě grafické firmy marketingově jsou. Pak se už ani nelze divit úrovni některých magazínů a komentářů od některých diskutujících, kterým jakmile člověk sáhne na jejich oblíbence, byť jen údernějším nadpisem, už volají do zbraně shovávajíc se za štít objektivity a čtení mezi řádky, kde vidí cokoliv, co se jim hodí. Osobně bych uvítal méně marketingu a více reality, bohužel jsem asi moc velký idealista - mít dnes dobrý produkt, lepší než konkurence, zdaleka nestačí k tomu, aby jej někteří jako lepší vnímali, a úspěšnější než konkurence na trhu skutečně byl - žijeme v podivném světě, ale budiž, o to je ten život zajímavější). Tak uvidíme, jak se ATI podaří své plány naplnit ...       

 Zdroj: Xbitlabs

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
2MATRIX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-26 17:58:57
avatar
Celkom zaujimavé som zvedavy na HD5000,dufam DD ze tu budes mat potom hned nejaky testik
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-26 20:00:39
avatar
pokud tady DDWorld bude, budou i testíky
Pupik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Jářku bude :D 2008-12-27 13:24:08
avatar
Pevně věřím, že DD bude. Hodně stěstí v Novém roce 2009.
kloten [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-28 12:11:58
avatar
doufám že bude a že se stránky tohoto webu budou v Novém roce načítat svižněji než doposud.Někdy je to totiž na mašli...Vše nejlepší v Novém roce všem.
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-26 18:15:52
avatar
Kritizovat marketing - "Osobně bych uvítal méně marketingu a více reality" a současně obhajovat vlastní dementní nadpis - "byť jen údernějším nadpisem", a tím přispívat k zmatení lidí, to chce žaludek... Fakt si nepřipadáš občas jako schizofrenik?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-26 20:01:08
avatar
on někdo vybírá grafiku dle nadpisu? tak to ho lituji ...
OmeGa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-26 20:07:01
avatar
ja naozaj neviem co je na tomto nadpise dementne, alebo ho len ty zle citas. alebo je uz zmeneny, a predtym bol iny?
ak nie, tak ako podla teba vyzera korektny nadpis?
"nejaka garazova firma mlzi o svojej ciernej buducnosti" ? tak nejak?
naozaj vas nechapem, raz vadi clanok, inokedy nadpis, potom zase farba pisma...
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 13:33:47
avatar
Viz odpověď na příspěvek pod tebou.
Slunce [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-26 21:17:41

nadpis je normální, jen ty jsi mimo!
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 13:32:06
avatar
Stejně jako v textu není myšlen titulek ten, který je použit v tomto článku (ale okolo kterého byla diskuze v jiném článku, a na který DD cítil potřebu upozornit i zde - nvidie nezvádnou win7), ani já jsem neměl na mysli tento titulek. Takže pláčeš dobře, ale na špatným hrobě.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 14:48:24
avatar
Ďalší zarytý Nvidiot...N/C
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 15:31:38
avatar
Pokud moje názory budou kritizovat lidé jako holoway nebo hanzy, pak se nad tím zamyslím a většinou si uvědomím, že jsem to už přehnal. Pokud mě kritizuje někdo jako ty, jsem zcela klidný, protože ty jsi pro mě představitel určité skupiny lidí, kteří zde berou vše vážně a doslova a kterým zaměření a stylizace těchto článků zcela vyhovuje. Ano, pro tebe jsem zarytý nVidiot, stejně jako pro je tebe víceméně nvidiot každý, kdo nemá v profilu napsáno ATI, viď.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-28 11:32:05
avatar
no tak ak Ja som nejaký "FanATI", tak to potom už hádam každý kto má ATInu, že? ...veď som si hovoril, že musím byť hrozne "zarytý FanATIk", keď som skladal kamošovi PCčko s Nvidiou

Nič v zlom, ale keď už niekomu vadí nadpis, ktorého účelom je zaujať čitateľov, tak mi už príde dotyčný naozaj ako Nvidiot
Half [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 16:46:59

chcel som napisat: ozval sa dalsi zaryty fanATIk, ale myslim, ze OBC to vystihol uplne presne...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 16:57:25
avatar
problém některých diskutující je, když zarytý NVIDIOT označuje zaritého fanATIka a myslí si, že je to objektivní - samozřejmě platí to i naopak K některým tam musím jako redaktor a administrator přistupovat se zvláštní péčí - při každém článku, který píši, vím, která potrefená husa se určitě ozve
Half [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 17:00:36

to samozrejme v tomto pripade plati aj naopak, vsak ???
ja som nikdy netvrdil, ze som objektivny - ono to v podstate ani nejde, pretoze sa clovek snazi vyjadrit vzdy svoj subjektivny nazor....
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 17:08:44
avatar
Já o sobě nikdy netvrdil, že jsem objektivní. A už jsem to tu psal, vím, že obhajuju jen nVidii a že z mých příspěvků může mít někdo pocit, že nemám ATI rád. Je to pravda. Nemám. Nemám ale rád ani nVidii. Pro mě jsou to jen společnosti stejné jako HP, Intel, Apple, VW, Fiat atp. V podstatě se jen bavím tím, jak někdo "miluje" svou ATI, "nenávidí" nVidii, a žije tím. Zde je to vidět více než na jiných webech, kde nejsou články tak konfrontační a bez příkras se "souvislostmi" A není nic snazšího, než si z těchto lidí utahovat a nastavovat jim zrcadlo, jak moc to vypadá blbě. A je mi jedno, že jdu příkladem jako nVidiot
Hanzy *HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 17:15:18

to máš sice pravdu, ale proč tě to tak baví
Platí tě za to někdo ??
Uspokojuješ svoje potřeby ??
Přiznám se, že je to občas prdel
Si takovej mučedník DDWORLDU
Half [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 17:32:49

niekto musi stat na druhom brehu - pretoze inak by to tu bolo moc jednotvarne a dost nudne /teda - jednostranne orientovane prispevky/....
takto je aspon nejaka konfrontacia nazorov...
Hanzy *HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 17:54:48

moje otázka směřuje spíše k tomu, proč ineligentní člověk musí dávat najevo svůj nadhled tam, kde je to zbytečné, viz místní diskuze.
Rozumní čtenáři jistě vědí kde je "pravda"
Tímto nezpochybnuju místní web a vážím si ho i nadále

edit: beru to tedy ze strany OBCe jako zábavu, nic víc by DD : Je to zábava, tak to už neřeš
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 17:43:53
avatar
mylsim ze tohle je zbytecny resit. me se to tu libi tak jak to je. s vetsinou je tady rozumna diskuze a radikalnejsi prispevky at jednoho ci druheho tabora aspon casto dobre pobavi
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-28 01:07:20

Tady se podepisuju. Vadi mi, ze tady je proste Nvidia horsi a k obhajobe tohoto nazoru se zde pouzivaji scestne argumenty. Nvidiot nejsem, je mi u zadku, ktera firma je lepsi, protoze si vybiram podle pro me dulezitych parametru a to je cena a na co tu kterou vec budu pouzivat. Ale tady je Nvidiot kazdy kdo slepe neuctiva nekolik zasadnich dogmat ATi, coz ja ne, takze vlastne Nvidiot jsem... Proste je nutny osvetlovat a doplnovat informace zde podavane v ramci osvety...
Neznámý  2008-12-27 23:14:45

Zdar Digital DOOMe, já cítím, a já cítím, že si nás, vážíš, my si tě také moc, vážíme, a tak, jen, tak dál, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Bucho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-26 20:06:10

Nvidia nebo geforce to je dobrý . Si pamatuju jak jsme před půl rokem koukali s kámošem v časopisu na herní sestavu a tam jako jako grafika byla 8400GT a já : "To je ale shit" a on na mě : "voe ty koukáš jen na paměť (256) ale ta řada je dost dobrá" (jako by tomu pomohlo i kdyby měl 1GB paměti ). BFUčka opravdu koukají jen na to kdo teď vede a od toho si kupují a to se pak divte když atiny mají první pořádný high-end od X1950 až s novou 4870X2

V roce 2009 já doufám v pořádné překopání catalystů, říkejte si co chcete, ale mě se to hnusí. Designově to vypadá jak linuxový program z roku 2001 všechno se tam hrozně těžko hledá a postrádám některé důležité věci - proč nejde například nastavovat u každé hry AA/AF a podobně? Obecné nastavení mi dost nevyhovuje, dále pak mám například u své karty bloklý taktování (v nové verzi rivatuneru je to ale v pohodě), u některých položek mi to dokonce háže erorry a podobně.). Reklama na novou řadu a trial verze wowka mě taky štve. avivo je kapitola sama pro sebe ale hlavně by to už mohlo za pár měsíců podporovat některé jednoduché věci (například vypálení titulků do filmu). Tohle je snad největší argument jít do nvidie, pokud budu mít na výběr ze dvou prakticky stejných karet.
tynyt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-26 19:01:47
avatar
Nejde o Catalysty, ale snad "jen" o ten dementní Catalyst Control Center (který je mj. napsaný v DotNetu2.0). A ten já nepoužívám, nahradil jsem jej kombinací (starého a dobrého) Control Panel + ATI Tray Tools

BTW, kdyby ATI/AMD angažovalo Raye Adamse (IMHO je to pseudonym, ten člověk je tuším Rus) a odkoupilo od něj zdrojáky na ATT a zpětně to integrovali do Contr. Panelu, udělali by líp.
Nigga [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-26 20:10:15
avatar
Souhlas ATT taky používám, je to po ruce notravuje to žádnou reklamou videem, nabíhá okamžitě, a obsahuje jen věci co potřebuju, nejvíc se mi líbí RefreshLock.

To než naběhne kontrol centrum a ještě zdržuje nějakým logem jak kdyby se načítalo bůhví co.
kkt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 03:04:03

Tak panove, teda nevim co mate za stroje, ale me CCC nabiha na sestave dle profilu do 2 sekund a logo mi jen problikne.

Nastavit tam vic panelu, overdrive atd je otazka chvilky. Prehledny to je dost. Je tam vse co potrebuju.
Nigga [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 11:35:25
avatar
Tak CCC mě nabíhá tak 15 sekund, jestli ti nabíhá do dvou tak ho máš zapnutý a shozený v trayi, a zkusil si někdy ATT ?

To se nedá srovnat, jaké možnosti nabízí, prostě nebe a dudy.
kkt [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 11:55:16

Nj, pravda, po patecnim tahu clovek moc nemysli . Kazdopadne jsem ho ted vypnul a pak je start za 3s. Klik, raz, dva, tri a je nabehlej.

Co jsem koukal na ATT, tak to vskutku vypada docela dobre. Az me nekdy CCC nasere, tak vyzkousim . Dik za tip.
Nigga [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 12:15:23
avatar
Jak jednou zapnu CCC tak pak už nabíhá rychle ale ten první start, to je utrpení, a při startu kompu si to zapínat nenchám.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 14:57:04
avatar
No Ja neviem, ale tiež nemám problém s CCCčkom a i keď to nenabieha nejak bleskurýchlo, tak zase ani nejak pomaly. A to mám Vistu(v nej chodí všetko pomalšie).
Tak isto nemám žiadny problém s tým ako to v ňom všetko funguje, len to chce zvyk...keď z jedného dňa na druhý prejde niekto na ATI, tak s tým pochopiteľne môže mať pár dní problém si na to zvyknúť, ale to platí i opačne.
Neznámý  2008-12-27 23:17:30

ZDar Nigo, tak, ono, ten Catalyst Control Center, z ovladačů, asi tak, Catalyst, asi nějaká verze 8.12, asi nějaká verze CZ, tak, ten, Catalyst Control Center, zabírá a to zabírá, asi tak, 50 MegaBajtů, Operační paměti, aha tak, tedy, jen, asi tak, 44 MegaBajtů, když je, a to když je spuštěný na Celou Obrazovku, v listě, zabírá, asi jen, tak 5 MegaBajtů, Operační paměti, DDR1-RAMky, na Frekvenci, 400 MHz, (Efektivně) CL 2,5 , tedy, abych tak, řekl, tak, to víš, tak, to, pak, asi chvíli, trvá, než naběhne, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
B4rr4cud4 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 09:09:13
avatar
njn to o nvidia geforce som tu dal ja sme sa na tom so sefkom narehotali v robote
milhaus18 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-26 19:30:58
avatar
no kazdopadne rok 2009 bude z pohledu grafik dost dobrej!!!
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-26 20:02:06
avatar
to jo, v 2008 se vlastně nic nového neobjevilo, nová generace grafik s DX11 je daleko větší změnou
Bucho [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-26 20:14:42

ne ani tak DX11 ale jako to že to bude asi poprvé za hodně dlouhou dobu kdy bude rozhodovat jenom jádro karty! Žádný výrobní proces nebo rychlost pamětí, tyhle věci by měli mít jak nvidie tak ati stejné. Nvidie si to tentokrát pohlídá a na souboj s high-endem půjde až dvoučip od ati (zatímco teď je 4870X2 v úplně jiné kategorii než GTX280). Hlavní ale bude určitě souboj ve vyšším mainstreamu (dnešní 4870 a gtx260) - se ukáže konečně který typ architektůry je lepší (skalární vs. super-skalární). Na konec příjde vyzyvatel (hádejte ) a já mu celkem věřím (vždyt je to intel )
necrocz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-26 20:39:47

Nebude rozhodovat jedine jadro, mozna tak po HW strance ale furt je tu velky rozdil v podpore ovladacich a hlavne bych zduraznil "sponzoring" od nvidie pro tvorbu her ( co pustim hru tak je tam reklama od intelu a nvidie ) jinak 4870x2 je jina uroven nez GTX280 ale od toho tu sou testy
Neznámý  2008-12-28 02:06:12

Jo, jo, Reklamu, od Firmy nVIDIA, to mám, taky, u hry Flat Out 2 Demo, ale, klidně, tuhle, hru, a to tuhle, hru kosím, na 1024x768, s Tripple Bufferingem, a post Proccesingem, a s při asi tak, 32-BIt. barvách, a při plných Detailech, a při plném, Anizotropním FILTRování, a snímky, na Grafické a to na Grafické Kartě ATI Radeon HD 2600Pro, se 128-Bit. sběrnicí, ve SLOTu AGP 8x, jsou asi tak, od 36 Snímků, až asi tak, do 50 Snímků, za Vteřinu, a Využití GPU, se pohybuje, pravidelně, asi tak, od 70, až do 100%, tedy, abych tak, řekl, v programu Riva TUner, asi nějaká verze 2.20 EN, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
B4rr4cud4 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 09:11:49
avatar
to si robis srandu rovnaky proces??? ved nvidia len teraz ide do 55nm a ati ide do 40nm tak to je trosku rozdiel a tato hlaska
Citace:
zatímco teď je 4870X2 v úplně jiné kategorii než GTX280
trosku nechapem ved obydve su high-end kedze 4870 je vyzsi mainstream
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 13:51:43
avatar
high-end bude GTX295...a nvidia take bude mit 40nm proces zhruba ve stejnou dobu jako ati.
Neznámý  2008-12-27 23:19:06

Architektura, ATI je lepší, to víme, už asi tak, od Uvedení, a to od uvedení, té Grafické, a to té Grafické Karty, ATI Radeon HD 4870, se 256-Bit. sběrnicí, asi moc, nevím, a to, opravdu moc, nevím, co řešíš, a nebo, jak co?
Neznámý  2008-12-27 23:25:01

I když je divné, že ATI, má tak, malý čip, a přesto, a přesto, tak Obrovsky topí, ale nestačil, a to nestačil, by jen, nový BIOS, té Grafické Karty, alespoń, u té Grafické, a to u té Grafické Karty ATI Radeon HD 4850, s asi tak, tou 256-Bit. sběrnicí, by stačil, určitě, a vím, kde ho stáhnout, tak, kdyby, a to kdyby, jste ho potřebovali, tak, mi řekněte, ale a to ale, u té Grafické Karty, a to u té Grafické Karty, ATI Radeon HD4870, s asi tak, tou 256-Bit. sběrnicí, tak, ta jestli taky, žere, tolik, v klidu, tak, tam, je asi, problém, a tam, nevím, a to opravdu, nevím, jak u téhle, Grafické Karty, a to u té Grafické Karty, ATI Radeon HD4870, s asi tak, tou 256-Bit. sběrnicí ve SLOTu AGP 8x, snížit, a to snížit, tu spotřebu, v Klidu, když a to když na ní nový BIOS, asi jako, na snížení a to na snížení, spotřeby, asi neplatí, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-28 01:22:24
avatar
Myslim, ze ses, asi preklepl, a to preklepl, u te Graficke Karty, ATI Radeon HD4870, no a ona ta karta, a to karta, ATI Radeon HD4870, s asi tak, tou 256-bit. sbernici, se snad, ani nevyrabi, do toho SLOTu, a to SLOTu AGP 8x. ja jsem, videl, jen verzi, a to tu verzi, asi nejakou CZ, te karty, a to te karty ATI Radeon HD4870, ale jen, pro ten SLOT, a to ten SLOT PCIe, a to ten express, s rychlosti, a to tou rychlosti, asi nejakou 16x. jestli, se tedy, dela i ta verze, asi nejaka CZ, pro ten SLOT AGP 8x, tak, to mi, hod link, a to, tak ze, nejakej odkaz, na obchod, a to ten, obchodm kde se da, koupit, abych tak, rekl, a ty si, tomu, rozumel, proste no!
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-28 01:54:49
avatar
no jeste ty zacinej...
Neznámý  2008-12-28 02:04:27

Zdar RAIGORe, no jo vlastně, to jsem, se nějak, spletl, ono, opravdu, a to opravdu, ta Grafická a to ta Grafická Karta ATI Radeon HD 4870, s asi tak, tou 256-Bit. sběrnicí, do SLOTu AGP 8x, opravdu, a to opravdu, neexistuje, to jsem, se nějak, spletl, to se omlouvám, tedy, abych tak, řekl, jinak, ti díky, moc za podporu, a díky, moc za to, že mně, paroduješ, opravdu, a to opravdu, mně to moc, těší, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Pit [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-26 22:46:37
avatar
Hle DD myslis ze by se dalo s příchodem AM3 CPU i desek očekávat zlevnění RAM DDR3 ??
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-26 22:54:27
avatar
ram jdou porad s cenou dolu...nejake razantnejsi slevneni by sem necekal..jen pokracovani slev ve stejnem tempu
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-26 23:46:56
avatar
Ano, AMD počítá s tím že se DDR3 stanou maisntreamem, ostatně když bude mít všechny procesory levné a levné desky AM3 k tomu, asi by nebylo moc rádo kdyby RAM stály nějak moc, ale už dnes není cena DDR3 už tak strašná takže samozřejmě že zlevňovat budou, i dkyž nepředpokládám že na současnou úroveň DDR2, u nich je totiž cena zase moc nízká ...
Pit [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-26 22:58:38
avatar
jak moc se promitne časování do vykonu pamětí oproti frekvenci?? jestli je lepsí RAM na frekvenci 1600 Hz ale časování CL9 nebo RAM s 1333Hz a s CL7 ???
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-26 23:44:07
avatar
to je otazka kterou zodpovi az testy nekterym platformam drive vyhovovala nizsi latence, jinym zas vyssi frekvence. nehalemu je to treba celkem jedno a nizka frekvence pameti ho nijak neomezuje. ale osobne si myslim ze CL9 je uz docela dost vysoke..
Neznámý  2008-12-27 23:28:35

Nehalem, neomezuje, a to proto, a to proto, že má Tříkanálový pamě'tový řadič, takže, když a to když se tam, tak ta Frekvence, a to Frekvence, těch Pamětí DDR3-RAMky, v MHz, (Efektivně), sečte, a to sečte, třeba, asi tak, a to asi tak, 3x Násobně, tak, pak, asi a to pak, asi, je ta, výsledná Frekvence, a to výsledná Frekvence, těch pamětí DDR3, v MHz, (Efektivně), vysoká dost, oproti, a to oproti, tomu DvouKanálovému řadiči, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-26 23:47:31
avatar
nevím to se uvídí až v testech co bude architektuře vyhovovat více ...
Nigga [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 00:42:28
avatar
A jak je to u DDR2 ?
800 MHz na cl4
1066MZt na cl5
co je lepší pro Athlony Phenomy ?

Na netu sem testy nenašel, a koho sem se zeptal tak si není jistý nikdo.
Strike [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 13:35:12
avatar
V tomto pripade je urcite lepsi vice Mhz a cl5

Edit: Ikdyz odskouseno na Core2..
Sfusama [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - V tonto roce 2008-12-27 02:25:35

"HD 5000, které nás čekají v tomto roce"
Držím palce, huš na to mají jen 5 dní.
B4rr4cud4 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 09:14:02
avatar
dobre ani som si to nevsimol
Sfusama [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - V tomto roce 2008-12-27 17:17:06

"HD 5000, které nás čekají v tomto roce"
Držím palce, mají na to jen 5 dní.
Edit:se přispěvek objevil se zpožděním, jsem myslel, že vychcípal, tak jsem ho poslal jěště jednou
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 15:04:46
avatar
no tak pozerám, že niekto je tu opozdený, pretože ani čisto tá veta sama o sebe neznamená, že tie grafiky prídu o 5 dní, takže táto pripomienka je teda fakt dementná(nič v zlom, ale je to tak).
A ešte by bolo fajn, keby sa tu niekto naučil pridávať komentáre a nespamovať dvakrát rovnaký blbý komentár
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-28 12:57:30

Hmm já se teď nemůžu rozhodnout jestli koupit ATInu nebo Radeona ..

Eh tak pro pomalejší, to byla jenom ironická poznámka k jedné citaci ve článku = pokus o džouk, vtip, hahah, kapiš ?
Sfusama [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 17:13:06

Rozhodně nvidii, za ty prachy neni o čem uvažovat.
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=60484
http://www.bjorn3d.com/read.php?cID=1414&pageID=5827
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 17:24:18
avatar
jen aby ta karta za tu cenu byla
Sfusama [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Cena 2008-12-27 17:43:35

Když za tu cenu nebude, koupim jinde, levněji
http://eshop.100mega.cz/bfg-gf260-gtx-maxcore-pci-e-896mb-oc-ddr3-hdmi-2-dual-link-dvi-i_d47958.html
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 17:45:45
avatar
tohle je vyprodej a stav - poskozeny obal
Half [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 17:54:30

no tak ta cena je ako z rise snov.... 3300 bez dph - parada..
ked doporucujem zostavy - tak obycajne k amd vzdy 4870 /1GB/ a k intelu gtx260 (216) /zhodou okolnosti prave OC verzie od MSI alebo BFG/.. ale pokial je naozaj za taku cenu - hned dam na vedomie ludom, co si ju chceli kupit...
//edit: ale na sklade nie je ani jeden kus - takze tazko odhadovat, aka bude cena pri zaskladneni tovarom..
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-12-27 17:51:10
avatar
horsi je, ze karta je nedostupna a na 99% se jedna o nejaky omyl nebo uz ta karta vubec nebude. nicmene objednat si ji muzes a pokud ti ji nedaji za tuhle cenu mas pravo odstoupit od koupe. takze za pokus to mozna stoji
Neznámý  2008-12-27 23:30:01

Nemá DirectX10.1,a si nějaká verze CZ, takže by mi tam, nešel, a to nešel, Operační systém Microsoft WINDOWS Seven, Full Version SP0, asi nějaká verze CZ, v plných Detailech, takže, koupit, nVIDIA, zamítá se, zamítá se, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!Úterý, 14 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 292x
Komentářů: 1
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSN
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSNPátek, 10 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1075x
Komentářů: 0
Nové rozšíření pro DayZ – Frostline
Nové rozšíření pro DayZ – FrostlineStředa, 08 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1034x
Komentářů: 0
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2Pondělí, 06 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1812x
Komentářů: 2
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidí
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidíČtvrtek, 02 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1926x
Komentářů: 3
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Úterý, 30 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2354x
Komentářů: 6