ATI Radeon HD 5670 – nový král low endu - výkon, cena, modely Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Čtvrtek, 14 leden 2010
Přejít na obsah
ATI Radeon HD 5670 – nový král low endu - výkon, cena, modely
ATI Radeon HD 5670 - Výkon
ATI Radeon HD 5670 - hodnocení a dostupné modely

 

  • ATI Radeon HD 5670 – hodnocení a dostupné modely

Pokud jde o provozní vlastnosti, pokud jste čekali nějaké výrazné zlepšení proti minulé generaci, budete překvapeni. Žádné se nekoná. HD 5670 je na tom se spotřebou úplně stejně v klidu i v zátěži, jako HD 4670 nebo GT 240, nabízí jen více výkonu a nové technologie +možnost připojení 3 monitorů.

(spotřeba - Watty méně je lépe)

Ono v podstatě není se spotřebou kam níže lézt. HD 5670 má v klidu TDP pouhých 14W, což je v podstatě na úrovni integrovaných grafik a v zátěži, kdy nabízí podstatně více výkonu než integrované grafiky má TDP 61W a obejde se bez přídavného napájení. V podstatě tak nelze spotřebě nic vyčítat a díky vyššímu výkonu než má HD 4670 a GT 240 má HD 5670 z této trojice nejlepší poměr výkon za Watt.

Někteří by mohli zkoušet kartu taktovat. Jde to. Ze standardních 775/4000MHz je možné zvýšení na 875/4400MHz, což navýší výkon o solidních 12%. Dalšímu zvýšení frekvencí ale vystaví stop absence přídavného napájení. Konektor PCIEx16 dodá jen 75W a TDP karty v základu je 61W.

  • Hodnocení

Už včera jsme si kartu krátce ohodnotili, dnes můžeme podrobněji. Nebýt existence doprodávaných grafik v cenové relaci 2000 korun, jako jsou 9800GT nebo ještě lépe 40nm ATI HD 4770, byla by HD 5670 opravdu hodně dobrá grafika. Takhle z výkonového hlediska zase tak úžasně nevypadá, ale přeci jen výše zmíněné grafiky jsou jen výprodejové kusy, takže brzy nebude co řešit. Z hlediska nástupce HD 4670 je to opravdu malá evoluce – stejná spotřeba, novější technologie, možnost připojení tří obrazovek je vítanou pro pracovní využití a o 15-20% vyšší výkon se též cení za jinak srovnatelnou, či spíše o něco vyšší cenu než stojí aktuálně HD 4670, která samozřejmě končí. Ve vztahu ke konkurenci, kdy NVIDIA má 40nm grafiku v podobě GT 240 za srovnatelnou cenu se srovnatelnými provozními vlastnostmi, je Radeon HD 5670 zcela nezpochybnitelně lepší, výkonnější a modernější grafickou kartou, tudíž rozhodování mezi GT 240 a HD 5670 je jasnou volbou.

Radeon HD 5670 asi nemusí moc řešit majitelé HD 4670/9600GT a podobných grafik, tedy pokud vás nezaujala nějaká technologie, kterou vaše karty nemají, a chcete stejně příjemné provozní vlastnosti. HD 5670 je nejlepší lowendová grafika aktuální modelové řady a grafické generace 40nm DX11 grafik, ale jinak ničím zvláštním a dech beroucím nedisponuje. Zkrátka cenově dostupná, úsporná, technologicky velmi pokročilá a vysoce funkční grafika s dostatkem herního výkonu pro nenáročné hráče.

  • Dostupné modely

Na trh samozřejmě výrobci grafik vrhli hned své HD 5670 modely. Podívejme se tedy na to, co budeme moci najít v našich obchodech. Pro nás je asi nejzajímavější model od společnosti Sapphire, co by dvorního výrobce ATI grafik:

Sapphire si rovnou připravilo nereferenční model. Vlastní modré PCB vybavilo osvědčeným vynikajícím chladičem s konstrukcí od AC. Tento tichý a výkonný chladič se už dobře osvědčil na HD 4670 a nyní je u tedy opět. HD 5670 od Sapphire jinak nabízí DX11, ATI Eyefinity a CrossFire. 512MB verze stojí 1950 korun včetně DPH, 1GB verze 2450 korun.

Další nereferenční model má MSI. Zatím jen 1GB model, který má lehce posunuté takty na pamětech na 4040MHz. Nereferenční pěkné černé PCB a pěkný chladič vás pak vyjde na zhruba 2550 korun. Očekáváme ve stejném provedení i 512MB model za cenu cca 2000 korun.

Svůj model má třeba už i XFX, ale ten je na referenčním jednoslotovém chladiči, což bych tedy moc nedoporučoval. Cena XFX HD 5670 1GB je pak kolem 2400 korun včetně DPH. Své modely jistě brzy představí i další, jako ASUS, Gigabyte, PowerColor a většina bude mít nereferenční podobu.

A ještě malý výhled, co nás na poli low endu čeká dále. ATI ještě uvede HD 5500 a HD 5450, kdy se jedná opravdu o základní grafické karty, dvě poslední jsou Ultra low profile, všechny ovšem mají plnou podporu DX11 a Windows 7 a dokonce i HD 5450 nabídne ATI Eyefinity. HD 5750 má i pasivní referenční chladič a plnou podporu HDMI 1.3a a akceleraci HD videa. Tyhle Ultra low end grafiky budou na trh uváděny postupně během ledna a února.

Tím AMD dokončí nástup HD 5000 série a dokáže tak neuvěřitelnou věc – uvedení celé nové generace DX11 grafik do všech segmentů dříve, než konkurenční NVIDIA dodala na trh jediný kus DX11 grafiky nové generace do jakéhokoliv segmentu. Ve všech segmentech má tak nyní AMD-ATI nezpochybnitelně technologicky i výkonově lepší grafiky než NVIDIA. Neuvěřitelné.

Zdroj: test ComputerBase.de, AMD, DDWorld.cz

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Zrzavej chlup [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 12:45:57
avatar
Super grafika pro ženy a nenáročný, kdyby mladá neměla počítač eště starou AGP, tak jí to tam fláknu, škoda.
Pjenkys [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 13:55:29

Ale pokud má starou šunku v AGP a vyhovuje, tak ten výkon asi ani nepotřebuje ne? ;)
Zrzavej chlup [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 17:56:19
avatar
Vona ne, ale ten její PC je v místnosti kde nespí, tak tam v noci tajně chodim na net když nemůžu spát a takhle bych i něco zapařnul eventuélně.
Dan666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 20:42:33
avatar
Volda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 13:14:43
avatar
Paráda jen je škoda že v grafech není HD4850,to by se 5670 ukázala ještě hůře cena/výkon.Jen je pravda že má DX 11 ale porád platí co řikám HD 5xxx jsou předražený
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 13:23:57
avatar
HD 5000 nejsou předražený, to jen HD 4000 byly v cenové válce sraženy absurndě nízko takže HD 4000 jsou spíše podceněny a HD 5000 jsou nastaveny normálně ;)
Volda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 13:35:21
avatar
Ano stím naprosto souhlasím,proto už je potřeba nějaká konkurence aby se ceny dostaly alespon o 10-20% níž než aktuálně jsou.Uvidíme jak stím zamíchá nV boužel dřív než v létě to asi v cenové relaci do 3000kč nebude
Zrzavej chlup [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 18:01:47
avatar
Myslim že konkurence s cenama low-endu moc nezamává, ten novej od NV vyleze za dlouho a ty ceny budou asi dle zkušeností s její cenovou politikou tak vysoko že ATI nebude mít potřebu nic zlevňovat. Zkrátka za tu cenu nic podobně výkonnýho dlouho nebude.
Superdrooper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 13:55:19
avatar
Naprosto souhlasím. Takže v minulé generaci GPU stále panuje cenová válka a proto je poměr cena/výkon stále na solidní úrovni? A v nejnovější generaci cenová válka nepanuje a proto je poměr cena/výkon prachmizerný? Takže mám svou starou HD4670 vyměnit raději za HD4850 (HD4770) či 9800GT ECO Edition než čekat, až se do cenového válečného konfliktu zapojí i nadupaná řada HD5000?
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 14:44:35
avatar
Spíše si počkej na slevnění HD 5770 Určitě to pujde aspoň trochu dolů, když bude na trhu tolik firem nabízet od ATI prakticky to samé, tak se budou přebíjet mezi sebou.
Superdrooper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 15:13:09
avatar
Já bych klidně počkal, ale můj fullHD monitor nejspíše nepočká. Takový Crysis ve fullHD rozlišení na vyšší detaily mi na HD4670 jede průměrně kolem 5-6 fps, což už mi v multiplayeru krapítek ubírá na přesnosti střelby .
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 15:20:19
avatar
HD 5850 má pro tebe jedině smysl
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 18:11:54
avatar
Jo jo. Na FullHD monitor dnes minimálně HD 5850.
SirIndy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 18:23:49

Pokud chce usetrit tak pockat na HD 5830, to bude nej volba.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 22:47:23
avatar
před lety člověk kupoval 9700pro za 6t ... takže ceny řady 4000 byli opravdu na minimu a neodpovídali skutečnosti
Volda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-15 08:03:09
avatar
Jo a ještě dříve stála GeForce 3 25 000,- tak stejnak bych mohl říct že ani ceny u R9700Pro neodpovídali skutečnosti.Navíc R9700Pro byl High-End a za 6tic se ti to zdá moc????? (i když osobně o tý ceně dost pochybuju,protože sám jsem si v tý době kupoval GF FX 5700 za 6300,-)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 13:24:00
avatar
HD 5000 nejsou předražený, to jen HD 4000 byly v cenové válce sraženy absurndě nízko takže HD 4000 jsou spíše podceněny a HD 5000 jsou nastaveny normálně ;)
EuMatBa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 13:39:14

Stalker: Call of Moscow neznám.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 14:16:45
avatar
u nás tomu říkáme Call of Prypiat
onlavu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 8800gt 2010-01-14 13:48:53

takze ma 8800gt mi slate staci...
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 14:45:39
avatar
Pokud ti nevádí ta spotřeba, tak ještě vcelku jo.
WindOfChange [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - LowEnd 2010-01-14 14:10:45

Může mě někdo objasnit, jak to že se jedná o lowend čip, když má označení RV?
roman63 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 14:15:31

Radeon Value.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 14:23:11
avatar
Radeon Value je označení jader pro nižší segmenty než high end ... bylo tomu tak vždy .... high end má jediný označení jader bez V jen R ... dnes zůstalo označení R800 přímo high endovým modelům HD 5900 .... stejně tomu bylo už u R700 (HD 4850/4870 X2) - posledním čistě highendovým monolitickým jádrem ATI bylo R600, které se objevilo an HD 2900XT to té doby už ale ATI masivní monolitická jádra nevyrábí a pro high end používá mainstreamová grafická jádra a to výhradně duální modely. RV je tak označení všech současných grafických jader jako důraz na strategii výroby a návrh grafických jader ATI ...
WindOfChange [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 14:28:15

A proč tedy do teď jste ve všech článcích a diskuzích uváděl, že Radeon Value = mainstream?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 14:33:01
avatar
Přečtěte si ještě jednou CELÝ můj příspěvek - není to dostatečně jasné?
WindOfChange [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 15:29:31

Ano právě že četl = "RV je tak označení všech současných grafických jader jako důraz na strategii výroby a návrh grafických jader ATI". A z toho taky vychází, že RV nemá nic společného se zařazením karet do segmentů trhu. Tím jedinným je číselné označení.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 15:34:12
avatar
ale samozřejmě že má! přečtěte si to znovu, pořád jste to evidentně neudělal ...
WindOfChange [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 16:12:06

Takže se zeptám jak u blbých na dvorku. Dokážete mě říci jestli čip RV8xx je lowend nebo mainstream? Pravděpodobně ne.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 16:25:02
avatar
Ano ...

v řadě Radeon Value existují čipy: 810/830/840/870 High endový čip v současné produkci není, kdyby ano byl by to R800 ...

Čipy RV810/830 a jejich deriváty jsou Low end
Čipy RV840/870 a jejich deriváty jsou mainstream-performance
Čip R800 by byl High end, ale ATI má strategii duálních grafik pro high end, tudíž R800 je přímo označení grafik HD 5900 (HD 5970 - HEMLOC a chystaný model (NDA) ) a ty využívají dvojici mainstreamových čipů Radeon Value 870 ...

už jste to pochopil?
WindOfChange [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 17:16:52

Spíš to nechápete vy. Takže doufám, že už nebudete psát že RV = mainstream, ale konkrétně RV840/870 = mainstream a RV810/830 = lowend.

Viz třeba tak jak to vysvětlil jednou zeroground: Takze mame mainstreamove jadro RV770, a dale mame low-endove jadro RV710. A pak mame asi neco mezi, RV740. Bohuzel to asi vypada, ze RV vazne nebude oznacovat mainstream, lowend ci highend, ale zarazeni nam bude urcovat cislovka. Mozna, ze Value bude znamenat nikoliv zarazeni do segmentu, ale proste to, ze ATi hodla vsechny cipy vyvijet za nizkych nakladu.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 22:49:19
avatar
jak už jsem tu psal, i auto nižší třídy může stát víc než jiné auto střední třídy
F.low [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 17:18:00
avatar
Hned první věta v DD příspěvku: "Radeon Value je označení jader pro nižší segmenty než high end ... " stačí číst od začátku.
WindOfChange [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 18:54:55

Asi nechápete o čem je řeč. Dodnes se tady šířila rovnice "RV = mainstream". A přesně to tady řešíme, jestli to od dneška neplatí nebo jak to je.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 20:36:22
avatar
Tak to se mohlo tak zdát, osobně jsem to nikdy neřešil, neb vím, že jsou právě i low-end jádra označení RV. Prostě to tak je IMHO to bylo taky v době R600, kdy se to prostě rozdělilo. Na 2900XT bylo R600 a označení pro menší jádra bylo RV6xx. Do těd to zůstalo tam pak platí to, co píšeš v tom posledním příspěvku 2010-01-14 17:16:52
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 14:57:01
avatar
Trochu to DD špatně vysvětlil. RV jsou spíše mainstreamové čipy, ale ty nejnižší modely jsou low-end. Ono se to dá ještě dělit na vyšší a nižší mainstream/low-end, ale dnes to je spíše podle ceny a podle ceny je podle mě dnes Hi-end HD 5890 a HD 5870, vyšší mainstream bude HD 5850 a HD 5830, opravdový mainstream bude HD 5770, HD5750, vyšší low-end bude HD 5670 a HD5650 a cokoliv slabšího bude už čistý low-end a těch bude jak vydím dost. A postupně se to bude podle vývoje cen měnit. Čekám, že v brzké době spadne do low-endu i HD5650, protože ta už moc výkonu opravdu nemá.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 14:28:54
avatar
Moc pěkný článek jem četl na konkurenčním webu pro ty komu by nestačilo vysvětlení že nový radeon má oproti starému sice prakticky stejné parametry (v některých aspektech dokonce podstatně horší), ale má více síly a tranzistorů.

Jednoduše řečeno tajemstvý výkonu 5670 je v tzv. Interpolátorech, u HD4670 jich bylo málo, protože jádro brzdila paměťová propustnost, tak by tam byl více interpolátorů zbytečných. Dokonce už žádné interpolátory ATI nepoužívá, protože jejich funkci zvládá unifikované jádro (novinka u čipů rodiny HD5XXX). Teď asi nejste o moc moudrejsi, pokud vas to zajima, doporucuju ten článek najít. Nechci tu dělat reklamu konkurenci.
mr.zak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 1 GB paměti 2010-01-14 15:49:23

Hele, co si myslíte o 1GB pamětích na tenhle typ karty, neni to nějak zbytečný ?
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 16:38:09
avatar
Mno vzhledem k tomu, že stojí o pětistovku víc tak to zbytečné je.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-15 09:36:43

Myslím, že to je karta ne pro hry, ale pro práce. A pro práce na 3 monitorech 1GB je akorát.
lukasg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 16:54:06

K čemu je taková karta dobrá? Nepředpokládám, že na hraní her i když to zvládá, ale na to je lepší koupit výkonější grafiku... A do HTPC se zrovna moc nehodí...
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 17:35:18
avatar
Každý nemá 4-5tisíc na grafiku. Pokud máš klasický 22" monitor a nepoužiješ vyhlazování s klidem ti tato karta zvládne většinu současných her na plné detaily.
Marcel19751 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - je spousta 2010-01-14 18:59:23

průměrných hráčů s průměrnou 22 palcovou LCD s dnes,už podprůměrným rozlišením 1680X1050(patřím tam i já)a archaickým Athlonem 3800.Mám 4670 fallout3 na plné detaliy 2x vyhlazování,Resident Evil 5 plné detaily 2x vyhlazení(tady,ale jen 1280X76.Ten kdo tedy má již starší grafiku středního low endu řady např 4650,3650,nebo Geforce 9500,8600,8500 GT tak pro ty je to ideální upgrade( toto je navíc nejvyšší low end takže výkonový přínos cca 30-50% )
razorcz1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 18:41:29

No za 99 dolarů ji tady stejně nekoupíme...Podle mě bude atakovat hranici 2000-2500 což z ní dělá naprosto nezajímavou kartu.Za ty peníze bych radsi koupil GTS 250..Je to sice stařenka ale stále má co nabídnout
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 19:07:33

tiez si myslim ze bude stat okolo 100€, co stoji aj o 20% vykonnejsia 4770 a aj lacnejsie nv250. Za tu cenu je to nepredajne, keby stala 70€(99$) ako ma, tak je to vyborna volba. Cca 70€ totiz stoji 4670, ta by sa potom musela prepadnut tak na 50.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 19:21:31

Odkaz

Obchod neznam, ale vypada to, ze tentokrat se fiasko s HD4770 opakovat nebude. Jeste ty low-profile.
Mak44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 20:06:17

v alze je zavadzacia cena 90€, ale to je predobjednavka, este niesu realne skladom a aj ceny sa mozu hybat. Za 95 tam maju potom nv250, ktora je podla grafov v clanku podstatne vykonnejsia. Ta cena je vysoka. 4770 je(resp niesu skladom) okolo 100€ - aha prave teraz sa objavila MSI cyclone, presne 100.

btw. a urcite ten shop bude o pol roka existovat, ked ma tak nizke ceny? 75,22€
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-15 13:39:39

Jiste, ale tady jde primarne spis o kombinaci vykon/spotreba. HD5670 neni nic moc, ale pokud se jeji cena ustali na stejne hranici jako GT240 (coz zatim neni), pak to bude asi lepsi volba z pohledu HTPC, kdy si chces sem tam neco zahrat. GTS250 uz je spis herni akcelerator.

A jak upozornuju, obchod neznam, tudiz nedoporucuju nakup. Jen rikam, ze na to ze to je nova karta, tak se da sehnat pod 2k, coz se v pripade HD4770 proste nedalo.
supervisor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-14 22:36:40
avatar
Trošku nechápu nadpis tohohle článku: ATI Radeon HD 5670 – nový král low endu - výkon, cena, modely. Já bych si radši koupil 9800gt. Za mín peněz víc muziky.
MAR [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-15 06:23:15

Nepatří to k danému tématu (HD5670), ale mám pocit, že bych měl trochu reagovat a nevím kam bych to měl napsat. Psát ti na e-mail si myslím, že nemá cenu, protože by sis to asi ani neotevřel.
To už není nic jiného na psaní než jen o AMD/ATI?! Když to tak pročítám, tak najdu novinky jen o jejich továrnách, o jejich výtěžnosti, o procesorech AMD, v každém článku vyzdvihování ATI karet atd. To už nic jiného v hlavě nemáš? Co tak něco napsat o novinkách v SSD discích, monitorech, zdrojích, flash discích atd. A to nemluvím o tiskárnách. Jasně je to uživatelský web, ale mohl by jsi trochu zozšířit svůj obzor, protože poslední dobou se to fakt nedá číst. Nechci tady rozpoutávat zbytečnou diskuzi, proto až to DD přečte(jestli vůbec) tak bych prosil o smazání příspěvku, protože by z toho mohla vzniknout celkem ostrá diskuze.
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-15 09:45:39

Citace:
HD 5750 má i pasivní referenční chladič


5750 bude najvyssia pasivne chladena?
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-15 18:53:43
avatar
Je mi až divné, že na toto nikto neupozornil a asi si väčšina snáď ani neuvedomila, že to je preklep a DD má tam byť napísané HD 5450. DD pls oprav si to, pretože väčšinu ľudí to môže rozhodne dosť miasť.

A čo sa týka tvojej otázky jardop, tak na toto bohužiaľ neexistuje odpoveď a dá sa to iba predpokladať. Samozrejme, že 5750tka nie je a ani nebude už v referenčnej verzií s pasívnym chladením, ale myslím si, že určite od viacerých výrobcov táto karta vo verziách s pasívnym chladením a asi to bude tá najvyššia karta s pasívnym chladením. Ešte by mohol nejaký výrobca vydať 5830tku alebo 5850tku s pasívnym chladením i keď to by už musel byť teda poriadny pasív alebo by musel daný výrobca siahnuť na základné frekvencie a ísť s nimi dole. Taktiež by som také výkonné karty neodporúčal v nevetraných skrinkách, ale to je snáď jasné.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 718x
Komentářů: 0
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?Úterý, 16 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 766x
Komentářů: 2
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačí
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačíPondělí, 15 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1452x
Komentářů: 1
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!Pátek, 12 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1293x
Komentářů: 0
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaci
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaciČtvrtek, 11 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1127x
Komentářů: 4
Seriál Fallout je tu a je to pecka!
Seriál Fallout je tu a je to pecka!Středa, 10 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1767x
Komentářů: 6