DirectX 11 je jen rozšířením DX10/10.1 Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Čtvrtek, 10 červenec 2008
dx   Tajemství je zdá se venku, právě tento měsíc budou uveřejněny specifikace dalšího API DirectX 11, a co přináší?

 

 

   Nic moc nového. DirectX11 je jen evolucí DX10 a hlavně DX10.1, je postaven na zcela stejných základech a přináší několik novinek v oblasti tesselace (tu již podporuje DX10.1 a grafiky ATI/VIA), vícevláknový rendering, Shader Model 5 a další dílčí vylepšení. Pokud jste se těšili na velkou novinku, jako je podpora Ray Tracingu v jakékoliv byť omezené podobě, tak bohužel. DX11 není tou přelomovou verzí, která toto bude obsahovat. Víceméně se nám tedy vyjasnila situace v horizontu 2-3 let a to jak na poli grafických karet, tak na poli vývoje her. Herní vývojáři tedy mohou v poklidu pokračovat v pracích na DX10 her a případně ke konci roku budou moci pracovat na několika dílčích vylepšeních, které přinese DX11.

dx

   Výrobci grafik to budou mít trochu složitější. I když jak kteří. ATI RV770, díky podpoře modernějšího DX10.1 mnohé dílčí vylepšení, na kterých DX11 staví, již dávno podporuje. Grafická generace HD5000 a čip RV870, který má dorazit v samém závěru roku, nebo na začátku roku 2009 a to ještě před novou generací konkurenční firmy NVIDIA, už DX11 bez problémů plně podporovat bude. V minulých dnech jsme slyšeli zvěsti o tom, že NVIDIA plánuje podporu DX10.1. Podle všeho ale můžeme s jistotou říci, že určitě ne, tedy jak se to vezme. Pokud původce zprávy viděl nějaké materiály, kde se psalo o dílčích vylepšeních DX11 v souvislosti s NVIDIA kartami a nevšiml si, že je to o DX11, tak onoho dojmu klidně nabýt mohl. DX11 je skutečně jen vylepšením a evolucí DX10 a DX10.1. Vzhledem k tomu, že se specifikace DX11 tedy již vyjasní tento maximálně příští měsíc, je hloupost aby NVIDIA pracovala na podpoře jen DX10.1, když rozšíření v podobě DX11 klepe na dveře. Nová generace grafických čipů NVIDIA má přijít v 1Q maximálně 2Q příštího roku a bude 100% podporovat DX11. NVIDIA ale nemá s mnoha featchurami v DX11 zkušenosti díky absenci DX10.1 na současných čipech a tak bude mít práce s novou generací svých grafických čipů opravdu hodně. Ve výsledku ale nakonec bude muset stejně podporovat věci v DX10.1 již obsažené, tedy ta rozšíření, které označila spolu s celým DX10.1 za zbytečná. DX11 je prostě jen rozšířením DX10 a DX10.1 a tedy žádné převratné novinky nečekejme.

dx10

    Ona je vůbec otázka, zda a jak rychle dojde DX11 naplnění, když se vlastně ještě pořádně ani samotné DX10 natož DX10.1 nerozjelo. Současná praxe multiplatformního vývoje her, tedy stejná hra pro hardwarově poněkud zastarávající konzole a nová PC, která co půl roku dostávajíc nový a nový hardware, neslibuje nějaký rychlý vývoj v tomto směru. Vývoj čistě PC her je pro tuto chvíli, i díky vydatnému přispění počítačového pirátství a neříkejme, že na tom značný podíl nemá, skoro pasé. DX11 ale herní konzole neumí a těžko lze čekat v tomto směru nějakou změnu, když právě výrobci herních konzolí je prodávají s příslibem té výhody, že hráči nebudou muset nic obnovovat několik let. Pomalu se ale přikláním k názoru, že to, aby současná generace herních konzolí XBOX360 a PS3 vydržela celých 10 let, je pěkný nesmyl, protože už dnes se začíná jistá technologická zaostalost projevovat například konkrétně v tom, že konzole nemá tolik operační i grafické paměti a grafické procesory jsou první generací DX10 čipů a tedy ještě předcházejí R600 a G80, které známe z PC. DX11 je tedy sice pěkná věc, ale je otázka nakolik dojde v současné herní vývojářské situace naplnění. A pozor, podpora DX11 bude samozřejmě v nových Windows 7, které mají v roce 2009 přijít, ale také v současných Windows Vista nejspíše spolu s balíčkem SP2. Takže si to shrňme, v následujících 2-3 letech nás nečeká nic moc nového, to co přináší DX10 a zejména DX10.1 bude ve víceméně stejné formě obsahovat DX11 spolu s několika dílčími vylepšeními. Víceméně se tedy neděje nic, kvůli čemu by stálo za to odkládat nákup grafiky dnes ...

Zdroj: Fudzilla

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Allesgute [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - dx 2008-07-10 11:22:54

proc uz nedaj do dx11 raytracing. uz to chce neco noveho
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - další důvod proč nekupovat 2008-07-10 14:42:51
avatar
nVidie bez Direct X 10.1 Protože hry s Direct X 11 budou umět samozřejmě Direct X 10.1 Což karty od nVidie 260,280,9800+ neumí a s příchodem první hry pod Direct X 11 budou trošku kulhat
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 15:25:55

Obdivuju lidi s NULOVOU znalosti problematiky, kteri dokazi dokazi vypustit takovyto blabol a tvarit se pri tom naprosto zasvecene.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 16:19:09
avatar
Asi tak, nVidia karty budou fungovat no problem i pak, neb za prvé pořád ještě neni snad žádná DX10 only hra (asi jen Lost Coast? nebo jak to je.. a ta zrovna úspěch nesklidila). A za druhé, hry co budou DX11 only, nebo DX10.1 only jsou dneska prakticky sci-fi. Až ty budou, tak budeme tak o 3 generace grafickejch karet dál..
sviftcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 17:44:57
avatar
mno Lost Coast je DX9.0c demonstrace HDR nasvícení v Half Life 2 a je to samostatný jeden level, úspěch sklidil hodně ale ne finanční protože je dodávaný zdarma ke hře jako přídavek.

Mno a čistě DX10 hra opravdu není protože všechny dnešní byly vyvýjené na windows XP nebo nemají implementaci DX10 úplnou a pak to vypadá tak že pod windows XP prostě jen nejde dát nejvyšší nastavení detailů. (viz. Crysis, World in Conflict) nebo DX10 a DX9 verze vypadají úplně stejně. (Bioshock)
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 19:11:36
avatar
Nejspíš myslel Lost Planet. Ale úspěch taky nesklidila
LuckyJosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 19:53:08
avatar
pc verze byla dost odflakla..na konzoli se to hralo paradne a jinak to zadne dx10 only hra neni...
MartensPh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Evoluce 2008-07-10 12:13:42

Jestli to je evoluce nebo revoluce je mi fuk, ale Microsoft verny sve tradici da DX 11 urcite jen do Windows Seven
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 12:34:53
avatar
přečtěte si závěr článku ještě jednou ;)
MartensPh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 22:59:18

o XP ani slovo
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2008-07-10 12:19:16
avatar
To je aktualitka na 1 větu Když jsem to přečetl, nabyl jsem dojmu, že asi tak 30 souvětí uprostřed je zbytečných, protože říká stále dokola to samé

Btw. přece si Mrkvosoft nepohřbí vlastní konzoli Revoluce v DX nebude, dokud neodrbe všechny ochotné na XBOXU a nebude čas na novou konzoli.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 12:34:24
avatar
já vím že někteří máte rádi krátké články ale na 1 větu to zkracovat vážně nebudu ....
Rimmerak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 13:57:43

Taky se mi nějak zdá, že ten čas (kterej věřím, že Honza nemá) by se dal docela solidně ušetřit tím, že by nepsal všechno pětrkrát jen s drobně obměněnýma slovama :-D
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 13:09:38
avatar
)) nic ve zlým

Btw. jak to vypadá s recenzí 4870DDR5 a srovnáním s GTX260/280? Při aktuálních cenách GTXek to začíná být zase celkem aktuální
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 13:13:02
avatar
řekl jsem v pondělí.... už je pondělí? Makám jako šroub ....
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 13:22:25
avatar
už je čtvrtek ok, zřejmě mi to pondělí uniklo, pardon
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 13:36:12
avatar
jj čvrtek, ani mi to nepřipomínej .... BTW: mě se docela líbí, jaké na nás kladete nároky (vím můžu si za to sám), ale jak bych vám to přiblížil .... DDWorld je asi takhle velký se s vými možnostmi: /---/ a děláme asi tolik práce: /------------/. Profi servery jsou asi takhle velké: /---------------------------------/ a dělají tolik práce: /------------------/ ... chápete kam tím mířím ?
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 14:20:15
avatar
To mi pripomina, ze uz sem u vas dlouho nevidel zadny test chladicu. porad same desky, GPU, CPU a nic jineho
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 16:21:12
avatar
Tak ho chudáka tak nehoň.

Já bych test udělal, jenže.. jak na to? Nabírá DD world nějaký lidi? Vim, že to neni placený..
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 13:38:52
avatar
Samozřejmě je to o penězích Když provozovatel serveru sežene prachy, tak si může dovolit zaplatit víc lidí na práci a tak to má pak všechno rychleji hotové
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 16:21:44
avatar
Ehm.. jestli se nepletu.. DD world je pořád money-free.. jakože to dělaj zadarmo..
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 18:01:56

To se pletes. Ono to tu ma vypadat jako ze je to money-free, aby se tim daly omluvit nedostatky, ale podivej se kolik je tu reklam a na tech se da slusne vydelavat, to mi ver.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 18:39:11
avatar
tak v tom případě pojď a ukaž mi, kde ty prachy jsou těžce tu z toho mála škudlim na úpravy serveru ... fakt radši mlč, když o tom nic nevíš ....
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 18:41:38
avatar
no zadarmo to nejde, to by šéfredaktor dávno chcípnul hlady, ale vyskakovat si vážně nemůžu a zdaleka není DDWorld ve stavu, ve kterém by bylo třeba
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 14:10:52
avatar
No ja bych Xenos v X360 zase tak nepodcenoval (opet lze odkazat na clanek na ehw o RV770) ma nekolik zajimavych reseni, ktere desktop grafiky nemaji - extra rychla 10MB pamet primo na cipu pro bezztratovy AA. A Ani jinak to neni zadny chudacek Navic je to dilo ATI takze X360 je i diky tomu velice levny. Ani CPU neni zadny shit - 3jadro na 3,2GHz. Zato grafikou na PS3 se Nvidie vubec nevytahla, byl to velmi konzervativni navrh a nevim zdali vubec vychazi z G80 . Jo kdyby PS3 mela Xenos, ve spojeni s Cell procikem by to bylo jiny kafe Snad se Sony pouci a do konzole si uz nikdy Chip od NV Neda
Co se tyce pameti, tak ji sice konzole maji mene, ale nakladaji s ni mnohem efektivneji, nez PC a to predevsim proto ze neobsahuji windows (Vista ).
Dnesni PC jsou samozrejme mnohem vykonnejsi, ale v dobe uvedeni konzoli na trh to byly nejvykonnejsi herni masiny a PC jim jen nevericna koukala na zada. Ted je to zase naopak, ale tak je to s konzolemi pokazde, tak nevim proc se nad tim DD tak podivuje. PS2 byla nejprodavanejsi konzoli 6 let a behem te doby na tom ani supervykonna PC niz nezmenila, konzole jsou o pohodovem hrani, ne vykonu a DX 11
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 15:05:10
avatar
Podle srovnání vypadají obrázky na obou konzolích celkem podobně, podle technických specifikací je RSX v PS3 cca 1,5x rychlejší než Xenos (146 billion shader operations per second vs. 96 billion per second ... Dot product operations: 54 billion per second vs. 24 billion per second). Subjektivně mi obrázky na XBOXU přijdou hranatější a tvrdší, na PS3 plastičtější a vystínovanější.

Nicméně proti aktuálním grafikám jsou to jak sběrnicí, tak propustností celkem vykopávky. Proti 4870 nebo GTX280 mají cca 10-20x menší propustnost, ostatně v 720p (1280x720) větší ani moc nepotřebují, je to cca jako bychom všichni na PC hráli v 1024/768 rozlišení, na to fakt lepší karta nemá smysl, to zvládá v COD4 jakž takž i NV7200GS.

hezké překlikávací srovnání obrázku z Assassina na konzoli, já ho hrál 1680/1050 tak jsem koukal docela nevěřícně na ty šmouhy
http://www.gamespot.com/features/6191251/index.html
mArCus_777 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-12 21:58:07

Je nestastne porovnavat RSX a Xenos papirove. RSX ma klasickou konzervativni architekturu vychazejici z G70. Xenos byl ve sve dobe experimentalni(dokonce dnes je podobnejsi generaci R7xx nez R5xx ktera byla v dobe jeho vydani) Podstatne jsou unifikovane jednotky(u nVidie az G80). A z pohledu programatora stejny efekt se programuje lip na Xenosu a s mensim dopadem na vykon, nez na RSX. Sony sazela,ze vse dozene vykonem a moznostmi cellu,jenze vime jak je stale obtizne pro cell vyvijet( a osobne si myslim,ze i dnes je jen par tipku primo u Sony,co jsou schopni pro cell optimalizovat).
Bez debat ovsem je,ze dnesni pc grafiky jsou radove jinde. Vsak tu x360 s nama je od roku 2005. A na to,ze uz o rok pozdeji byly FullHD hry(1080p) To celkem jde.u FullHD titulu ovsem narazi konzole na jiny problem nez vykon. A tou je kapacita pameti.(opravdu nechapu proc tam necpali 1GB.Uz jak jsme videli prvni oficialni specifikace, namitali jsme,ze to bude malo. V te dobe melo herni pc bezne 1GB a 128-256MB na grafice. Odpoved vyrobcu tehdy byla stylu xbox mel 64MB a jak na tom vse slape.1GB by zbytecne prodrazil vyrobu. PC zbytecne plytva pameti-tak znela oficialni odpoved nejake chytre hlavy z MS na muj mail )
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 15:29:42
avatar
No jo. Ale vzpomínám si, jak jsem předpovídal kdysi dávno v jedné diskuzi, že PC doženou NextGen konzole do půl roku a přesně tak se to stalo. Prostě další generace konzolí zase bude tak maximálně půl roku před PC. A to je chtějí zase prodávat několik let. Takže zase PC budou výkonnostně většinu života konzolí před nimi.
Neznámý  2008-07-10 16:05:06

PS3 má jádro tuším G70(71),nebo tak nějak.
Pit [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - DX 2008-07-10 14:11:24
avatar
DD tem obrázek pro srovnáni DX9 a DX10 není to přehnané, ten DX10 je as moc realny.
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 15:24:20

To jsou obrazky o kterych se uz asi 2 roky vi, ze jsou fake jak Brno. Ale tady to zrejme jeste nikdo nepostrehl.
Neznámý  2008-07-10 16:08:04

To je takovej Krosoftí vtípek ,stačí umět používat Photoshop
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 16:24:18
avatar
Nebo možná stejná scéna s úplně jinejma texturama.
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Jen rozsireni? 2008-07-10 18:42:07

Jestli je DX11 s Shader Modelem 5 a spoustou dalsich funkci jen malym rozsirenim, tak co je potom DX 10.1, ktery se tu neustale tak oslavuje? Vzdyt to jsou vsehovsudy jen nejake 3 nove metody! Koneckoncu se o tom kazdy muze presvedcit tady:
Odkaz
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 16:27:20
avatar
Přínos je hlavně v anti-aliasingu. Což pro některé z nás je docela fajn. Jen to zatim neni ve hrách..

http://www.extremetech.com/article2/0,1558,2168429,00.asp?kc=ETRSS02129TX1K0000532

Docela slušnej článek.

DX 10.1 je prostě takový rozšíření 10, nic víc. Ale pro ATi karty v onom zmiňovaném Assasins Creed je to poměrně důležitý, kdyby to podporovalo třeba Crysis, tak by to bylo hodně zajímavý..
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 16:47:44

Ano DX10.1 prinasi moznost lepsiho pristupu k AA. Ma to mirny dopad na rychlost a v podstate mizivy na kvalitu obrazu, pri hre si toho nikdo nevsimne. A to je v podstate vse, tecka, konec. Takze nechapu co je na nem tak uzasneho. Naproti tomu DX11 ma novych funkci mnohem mnohem vice. Tak se ptam kde je ta objektivita o ktere nam tu DD neustale basni?
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 17:13:01

Ono i DX10 oproti DX9 vizuálně skoro nic navíc nepřináší, ale spoustu věcí se počítá (prakticky vše) jinak a rychleji, jen bohužel není prakticky žádná nativně vyvýjená hra na DX10. No a DX10.1 je zase o zlepšení výkonu, hlavně v AA.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 16:31:24
avatar
Btw. možná sem blbej, ale moje stará ATi 9800 Pro taky umí tesselaci? Je to taky případ technologie, která se vymyslela, nevyužila a zase odstranila?

Jinak v praxi se to dalo a dá pro mě použít na vyhlazování objektů pomocí polygonů.. prostě máte pak třeba i v původním CS 1.6 víc zaoblenější tvary lidí.. docela zajímavý. Jo a ještě třeba Serious Sam to uměl využít.. jen to bohužel mělo hodně negativní vliv na výkon.
eXistenZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 20:34:48
avatar
Mescalamba Teseláciu priniesol už Radeon 8500 medzi svojimi najnovšími funkciami, takže áno, má ju aj r9800pro. Len som nikdy neprišiel na to, ako ju v counter striku spustiť. Obrázky boli parádne, také pozaoblované CSko

Bohužiaľ, technológia mala veľké optimalizačné chyby - teselovala aj to čo nemala, a teda niektoré zbrane to pekne nafúklo Postavy boli pekné, ale zbrane to dosť "poničilo"... Myslím, že by sa to dalo opraviť doladením ovládačov, ale ATi má už aj tak nie najsamlepšie ovládače, takže by ju to stálo ešte viac prostriedkov do tohoto odvetvia... Koniec koncov, stále to bol pekný technologický náskok oproti nVidii ;) Inak technológia sa volala Truform

//ozaj ak máš nejaký tip ako to rozbehať aj a novšách kartách, daj vedieť, zahral by som si také CSko
Itchy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 20:13:29
avatar
Ešte ani poriadne nedorobili DX 10 / 10.1 a už špekulujú s DX 11
Tak ma napadlo nieje to náhodou koli tomu aby Nvidia nemusela mať DX10.1
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 20:53:51

uff to mi odlahlo ze mi nic nebrani pri nakupe HD 4850 DX 11 ma bude trapit asi aj tak az v case ked budem kupovat zase nove PC takze nic sa nedeje
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 21:56:27

GK s podporou DX 11 přijdou asi dost brzy. Na vr-zne se spekuluje, že Nvidia odpískala vývoj 55 nm verze GTX 280 a soustředí se na novou generaci G300. Ta by měla prý být vyráběna už 40 nm výrobním postupem, mít 1 GB GDDR 5 a 384 shader jednotek. Zdrojem téhle zprávy je Hardspell. No uvidíme, já se domnívám, že je to docela reálné a to z těchto důvodů:
1) 55 nm verze GTX 280 už výkonem nemá šanci oslnit,
2) HD 4870X2 má být cca o 80% výkonnější než GTX280 (zdrojem této zprávy je opět vr-zone)
3) Nvidia se nechce dostat do situace, kdy bude výkonnostně dohánět Ati.
Takže na jaře příštího roku se s největší pravděpodobností dočkáme první DX11 karty od Nvidie. Doufám, že to tentokrát bude stát zato a také, že mi 8800 GTX bude na podzimní hraní ještě pořád stačit. I když uznávám, že tahle generace GK patří Ati a jsem rád, že se Ati vrátila kvůli konkurenci tak i přesto ji do svého PC nechci a raději ještě počkám a poté se uvidí.
Kv3t1n4c [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-07-10 23:31:38
avatar
chtěl bych se zeptat,jestli se directx 10.1 nainstaluje spolu s SP1 pro vista,nebo je potreba stahnou,popr kde,,
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Názor 2008-07-11 09:52:29
avatar
No nevím jak vy...ale já CHCI jen jedno...Nové Hry v Super Grafice...Ono to vypadá že do mejch 33 tady bude nějakej DirectX 11 a pak zase nic....já se té Foto Grafiky snad dočkám tak ve 40 ...Naprostá Katastrofa!!!!Miluji pokrok...a je mi jedno co to bude stát!!!
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do Japonska
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do JaponskaWednesday, 15 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1131x
Komentářů: 9
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!Tuesday, 14 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1080x
Komentářů: 1
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSN
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSNFriday, 10 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1502x
Komentářů: 1
Nové rozšíření pro DayZ – Frostline
Nové rozšíření pro DayZ – FrostlineWednesday, 08 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1115x
Komentářů: 0
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2Monday, 06 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1864x
Komentářů: 2
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidí
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidíThursday, 02 May 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1963x
Komentářů: 3