Intel končí s herními grafikami?! ARC i BATTLEMAGE mají obrovské problémy a stojí peníze. Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Čtvrtek, 28 červenec 2022
altHned několik zákulisních zdrojů přišlo se šokující informací. Vedení Intelu prý došla trpělivost.

 

 

 

 

Hned na úvod chci říci, že tohle je hodně čerstvá informace, mám ji od několika na sobě nezávislých zdrojů, ale není zatím plně potvrzena. Vlastně samo rozhodnutí prý není plně definitivní a ani v Intelu s ním ještě nejsou všichni zajedno. Údajně však v Intelu řeší problém s dalším vývojem svých herních grafických karet. A to konkrétně, zda vůbec bude pokračovat!

Jde přesně o to, co je v nadpise článku. Společnost Intel před několika lety začala s vývojem velkých GPU včetně těch pro hráče. Což ovšem stojí obrovské peníze. Jenže vývoj se táhne a výsledky zaostávají za plány a očekáváními. Přestože šéf marketingu Intelu i zástupci GPU divize nasadili úsměvy a nedávno se vydali na cesty po velkých médiích představovat své první herní ARC grafiky, situace je dost složitá.

I zástupci Intelu přiznávají veřejně problémy a říkají, že tohle je začátek apod. Nicméně nám jako fandům technologií to zní jako pochopitelné, akceptovatelné a férové, ovšem současně je třeba si uvědomit, že když Intel oficiálně přiznává velké problémy, tak reálně ty problémy budou ve skutečnosti ještě násobně větší. Komu však podobná vyjádření rozhodně v pořádku nepřipadají, je vedení společnosti Intel a jeho účetní divizi a následně akcionářům. Takže popořádku …

  • Intel ARC má zpoždění a nefunguje dobře.

                                     A možná nikdy nebude = kazí pověst značce?

První testy a praktické zkušenosti s grafikami Intel ARC hovoří jasně. Víc nefungují, než fungují. Jde o produkt, který ve stávajícím stavu nemá jako hotový produkt pro běžné uživatel na trhu co pohledávat. Zejména od Intelu prostě jako uživatel nečekáte produkt, na kterém většina her běhá špatně a některé dokonce vůbec bez šance vědět dopředu, jak to bude a bez šance na řešení. Tohle je naprosto nepřijatelné, tím spíše u něčeho s logem Intel. ARC prakticky ničí reputaci značky.

A grafická divize Intelu měla hodně času na zlepšení věcí. Grafiky ARC jsou totiž fyzicky jako hardware hotové už téměř rok. Ale prostě nešly na trh, protože ovladače a SW jsou ve stavu, v jakém jsou. A ani po roce intenzivní práce obřího (velmi drahého) teamu, není situace o moc lepší. Zdaleka nejsou tam, kde by měly být a grafická divize Intelu přiznává veřejně, že ještě dlouho nebudou. Ovšem vedení Intelu má s tímhle přístupem prostě potíž. A z velmi dobrého důvodu. Neexistuje jistota, že ty problémy budou skutečně někdy vyřešeny. Výsledkem tak může být vydání produktu, který poničí značku Intelu a přisoudí grafikám Intel pověst produktu s mizernou funkčností na další roky dopředu. Bez ohledu na to, jaké nakonec budou třeba nadcházející generace.

Všichni víte, o čem mluvím. Mnozí méně informovaní zákazníci si dodnes myslí, že AMD procesory topí, žerou a nestačí výkonem na procesory Intel, i když reálná situace je dnes v mnoha věcech naprosto obráceně. Nicméně pověsti mají dlouhou setrvačnost. Prostě některé produkty se zapíší do paměti tak, že ovlivní pověst značky na roky, bez ohledu na to, že nové produkty jsou úplně jiné. No a tím se dostáváme k Intel ARC grafikám.

Co zatím Intel s ARC předvedl? A380, která i v nejlepším případě v optimalizovaných hrách horko těžko stačí na výkon podstatně jednoduššího Radeon RX 6400 s poloviční spotřebou, který mnozí označili za špatnou kartu. Jenže ve většině her A380 nestačí vůbec, je běžně o desítky % pomalejší nebo někde dokonce nefunguje vůbec. To platí i o ARC A770, který má být TOP modelem pro mainstreamové hráče. Ano v některých dobře optimalizovaných hrách bude konkurenceschopný k Radeon RX 6700 nebo RTX 3060 Ti, ale bude mít přitom vyšší spotřebu. Ovšem v drtivé většině her bude o desítky % slabší, nebo opět, nemusí vůbec fungovat. Jsou prostě hry a programy, kde to nerozběhnete.

Už chápete, proč si u Intelu najednou někdo uvědomit, že vydat první herní grafické karty v tomto stavu, seznámit širokou veřejnost s herními grafikami Intel, a utvořit první dojem právě tímto produktem (ARC) v tomto stavu, není zrovna dobrý nápad?

  • Problémů je daleko více ….

ARC generace se jednoznačně nepovedla. Výkon i efektivita zaostávají za očekáváním Intelu samotného. Celá série má navíc rok zpoždění, a to přitom je vlastně ve skutečnosti už druhou generací herních grafik Intelu, protože tu první (DG1, Xe) Intel nakonec odpískal. A to nám (a hlavně investorům) Intel sliboval výkonné herní grafiky na trhu v roce 2020! Máme polovinu roku 2022 pryč a na trhu není pořádně ani low endový ARC, protože prostě pořádně nefunguje. Není ve stavu, abyste to mohli poslat mezi běžné uživatele, natož tím skutečně konkurovat AMD a NVIDIA.

Navíc podle dobře informovaných zákulisních zdrojů, není ani BATTLEMAGE, tedy nadcházející generace, v o nic lepším stavu. Ba dokonce už teď zaostává za očekáváními samotného Intelu, a už teď Intel s jistotou ví, že nebude stačit na RTX 4090 sérii od NVIDIA natož RDNA 3 (RX 7900 sérii) od AMD. Intel přitom oficiálně nahlas plánoval a slibuje, že bude v high endu konkurenceschopný. Ale sám už teď ví, že nebude. BATTLEMAGE má ovšem i další potíže. Tak velké, že už nyní firma ví, že bude mít značné zpoždění. ARC by tak ve stávající podobě musel vydržet proti RTX 4000 a RX 7000 sérii celý příští rok, a BattleMage by přišel někdy kolem polovinu 2024, kdy by na cestě na trh byla nová RTX 5000 a RX 8000 generace grafik … tedy situace grafických karet Intel by byla nadále zoufalá.

  • Vedení Intelu stojí před rozhodnutím …

                                 odpískat herní grafiky a přestat vyhazovat peníze?

A tak je asi jasné, proč se prý v Intelu aktuálně rozhodují, zda to celé radši neodpískat. Alespoň pokud jde o herní grafiky.  A údajně se rozhodli. Intel investoval obrovské peníze do grafické divize a vytvoření herních GPU. Miliardy dolarů. A grafiky se měly prodávat a začít vydělávat od roku 2020. Jenže se blíží rok 2023 a nejen že se neblíží žádné podstatné výdělky, je naopak naprosto jisté, že Intel bude muset prodávat svá GPU pod cenou, aby je vůbec někdo chtěl. A nad to pokračovat v miliardových investicích do dalších generací, do ovladačů apod. Navíc pokud vydá ARC grafiky v současném polo-nefunkčním stavu, utvoří tím nedobrou pověst svých grafik se svým logem na roky dopředu, která ho bude stát obrovské úsilí (a peníze) změnit, pokud (jestli) v budoucnu přijde s funkčnějšími produkty. Jenže v tuto chvíli to vypadá, že ani ty funkčnější lepší produkty, nejsou na dohled.

Takže není lepší to teď odpískat? Údajně ve vedení Intelu převážil názor, že tomu tak je. Firma totiž čelí potížím, kdy produktově úplně nestačí na konkurenci ani v oblasti CPU, stagnuje/vala i v době rapidního růstu celého trhu, a teď když celý trh padá, padne taky. Takže vyhazovat další miliardy dolarů v investicích do herních GPU, které se jen tak nevrátí? To se rozhodně účetnímu oddělení nelíbí. Navíc vedení Intelu dalo více než dost času grafické divizi Raji Koduriho na vývoj i opravy, ale výsledkem je jen stávající stav. A žádné garantované zlepšení v dohledu.

  • Konec herních GPU Intel,

                                     pokračování vývoje integrovaných a HPC GPU?

Intel ale nechce odpískat svá GPU jako celek. To ani nemůže. Nadále by pokračoval vývoj integrovaných grafik a současně hlavně výpočetních HPC GPU, kdy obojí Intel nutně potřebuje, aby zůstal konkurenceschopný jako platforma. Ale klasické herní grafiky, zejména ty neintegrované? Bez těch se klidně obejde. Navíc není to bezprecedentní krok a nejde ani o první podobnou situaci kolem produktů Intelu. Jistě si pamatujete ATOM SoC platformu. Miliardové investice, obří plány na konkurování a vytlačení ARM, velká očekávání a velké veřejné sliby a nakonec rychlý konec a zaříznutí celé divize „zčista jasna“ ze stejného důvodu jako se nyní mluví o zaříznutí herních GPU Intel. Hospodářské výsledky Intelu za Q2 2022 jsou totiž „malá katastrofa“. Intel zaostal o 14% za vlastními plány a očekáváním. Vydělal „jen“ 15,3 miliardy, proti 19,6 miliardám před rokem. Brutálně klesla marže, a výsledkem je tak dokonce ztráta půl miliardy dolarů místo obvykle několika miliardového zisku. A další kvartál (Q3) má být ještě horší. Takže zaříznout černou díru na peníze jménem divize herních GPU, dává o to větší smysl … Tím spíše, že existují důkazy, že grafická divize lže všem, včetně vedení Intelu:

  • Zatím zrušení není definitivní,

                               ale jisté je, že plány a sliby Intelu se opět nedodrží

Jak ale říkám, není to zatím definitivní. Jde o čerstvou informaci, ale hned z několika dobře informovaných zdrojů, a i mnozí v Intelu to nejdříve budou muset strávit a vymyslet, jak to případně podat. Nicméně v tuto chvíli říkám, že větší smysl dává teď zrušit vývoj herních GPU Intel, než v něm pokračovat s nejistým výsledkem za cenu dalších multi-miliardových výdajů, které si Intel navíc možná nebude moci, nebo spíše ochoten, úplně dovolit. I proto, že jakkoliv jsou herní GPU velký business, nejsou tak výdělečný.

Ostatně i NVIDIA roky mluví o tom, že se chce soustředit primárně na HPC a profi segment, kde jsou mnohem větší marže. A to i dělá. Herní GPU drží nad vodou jen vybudovaný podíl na trhu, ze velké části daný tím, že AMD v několika minulých letech nepředstavovalo velkou konkurenci a NV byla vlastně jediná, takže se nemusela ani moc snažit. NVIDIA ale už roky jasně a mnohem více míří a investuje do profi segmentu než do herního. AMD se v oblasti herních GPU angažuje mnohem více, a to hlavně díky spolupráci se SONY a MICROSOFT, kdy AMD pohání vlastně většinu herních platforem na světě. Současně ale i AMD investuje stále mnohem více do profi a HPC GPU. Z pohledu Intelu dává určitě smysl to, proč by chtěl mít herní grafiky, ale z pohledu aktuální stavu, velikosti nutných investic a jejich návratnosti, nedává finančně smysl, proč by se do herních grafik měl Intel nadále pouštět. Integrované a HPC GPU jsou o něčem jiném.

Každopádně situaci dále sledujeme, určitě budeme informovat, jak se to vyvine. V tuto chvíli by mě ale prostě vůbec nepřekvapilo, kdyby Intel nejdříve „jakoby“ zpozdil další vydání ARC grafik (což už se prý děje, nové roadmapy posouvají ARC grafiky na září/říjen), aby to následně nechal vyšumět do ztracena a přestal o herních GPU mluvit úplně. Uvidíme, jestli zkrátka vedení Intelu a cifršpióni dají grafické divizi a herním grafikám Intel ještě šanci, nebo už ji dali před časem a takhle to dopadlo …

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Phosgore [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-07-29 12:58:50

Ač mi v hlavě pořád poskakuje škodolibý skřítek, který intelu (jakožto firmě) nepřeji nic pěkného, tak tohle mě docela mrzí. Aby měli dobré produkty si přeji.
Znáte to, konkurenční prostředí, víc možností výběru, víc výrobních kapacit a všechny tyhle pro zákazníka dobré věci.
blackie333 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-07-29 13:36:26

Tiež mám zmiešané pocity, 3.hráč by pomohol minimálne tlačiť na ceny v nižšej a strednej triede.
Samozrejme realisticky sme ťažko mohli očakávať, že Intel dokáže za 2 roky dobehnúť konkurenciu a dotiahnuť stav ovládačov do slušného stavu.
Ale naivní akcionári asi čakali zázrak... Ako sa vraví: marketing vždy dokáže sľúbiť viac, než je technik schopný splniť
Davamir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-07-29 13:49:01

Takže bezprostředně po tom co Intel nechal grafickou divizi aby udělala marketing na Alchemist napříč různými YouTube kanály atd.. tak zčistajasna se jdou rozhodovat o ukončení Alchemist?

To buď je sestava vedení Intelu z 90% mentálně zaostalá a nebo jsou tyhle zvěsti konce falešné.

Dále ještě je dobré dodat že pokud se projekt herních grafik ukončí tak bude Intel čelit hromadné žalobě od investorů a také si tím odpudí další aktuální či potencionální investory.
blackgray [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-07-29 14:00:42
avatar
A co Raja K.? Pod ním se židle nekýve?
petronias [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-07-29 23:01:00

Koduri byl prvně oslavován jako spasitel Intelu a že si AMD muselo utrhnout od huby, aby ho k Intelu pustilo. Postupně vyšlo najevo, že tento panáček žádný technologický mág není - že se spíše uměl jen správně prodat.
shipo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-07-31 17:57:49

Věděli koho najímají, možná nesehnali někoho lepšího.
U AMD měli během působení Raja Koduriho také problémy se spotřebou a kvalitou ovladačů.
ender [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-07-29 14:15:03
avatar
Už to začína byt naozaj trápne. Však Apple vydal na prvú šupu cpu s integrovanou grafiku co mala lepšiu spotrebu a výkon ako hocičo integrované od Amd alebo Intelu. Tak naozaj nerozumiem kde je problém.
fotoba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Problém je jasný 2022-07-29 15:59:42

na macOS je málo hier

Citace:
ex-inženýr Nvidie: Každou hru vydávají rozbitou, opravujeme to v driverech
11. 3. 2015

„Téměř každá hra je vydána rozbitá. Řeč je o významných AAA titulech od výrobců, kteří patří k nejznámějším v branži. Někdy řešíme i donebevolající porušení pravidel API - jedna D3D9 hra se ani neobtěžovala s voláním BeginFrame/EndFrame. Leccos jsou chyby nebo přehlédnutí - jeden titul byl vydaný s chybnými shadery, které silně snížily výkon našich ovladačů. Takové záležitosti jsou na denním programu bug-trackeru. Pak se na to někdo podívá, zjistí, co je v té hře zvorané a vytvoří záplatu, aby si s tím ovladač poradil. V ovladači už existuje dlouhá řada volitelných záplat, které prostě pro jednotlivé hry zapínáme nebo vypínáme - a pak jsou tam hacky specifičtějšího rázu - až po kompletní náhradu původních shaderů za verzi připravenou našim softwarovým týmem



Odkaz

A toto nejde dohnať. AMD Mantle a z neho vychádzajúci Vulkan a ním inšpirované Microsoft Direct X 12 a Apple Metal ani OpenGL Vám také rozsiahle opravy neumožňujú a sú výkonovo viac náchylné na chyby v hre. Suma sumárum pre Apple sú len kvalitnejšie hry (iba podpora Metal) a tam tieto zmeny, čo trvajú dlho (aj viac ako desaťročie) nie sú potrebné. Ale vo svete bežne hraných hier na Windows sú potrebné..

Edit:
Mimochodom Intel presne toto sám potvrdil
Citace:

Intel Takes iGPU Driver Shortcut for Arc Gaming GPUs, Crashes Into Ditch

published about 1 hour ago

All-in-all, Intel needed all-new drivers written from scratch to roll out its discrete gaming GPUs for desktops and laptops. However, its drivers for discrete gaming GPUs were not on par with those offered by AMD and Nvidia because it chose to use the same graphics drivers as it used for the low-powered integrated graphics present in its CPUs.



Odkaz
ender [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-07-29 16:15:10
avatar
Tak Mac zatiaľ este určite nie je na hranie. To by som neodporúčal. Skôr islo o to , že za ten čas co Intel sľubuje už Apple stihlo aj vymyslieť a predávať druhu generáciu.
MACHINA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-07-30 20:46:59
avatar
přesně to samé jsem psal daleko před vydáním Intel karet, že nemohou uspět ani s dobrým HW. Vzhledem k tomu kolik let práce představuje ono spravování a nahrazování konkrétního shader kódu jednotlivých her, tak Intel SW team měl být tak 4-5x větší než u Nv/AMD, měli skipnout prodej první generace koncovým zákazníkům úplně, jen ladit na hry atd. a karty na stejné (vylepšené ale stejné) architektuře by šly na trh až po 2 letech optimalizací na tu architekturu. A to tak ,že musí být odladěny - všechny AAA tituly. Dále 2-3 roky staré AAA tituly (tedy i hry které existovaly před architekturou samotnou) to proto, že se stále hrají a/nebo se na nich stále měří výkon. A nakonec musí být odladěné i sto let staré stálice. Nemůže se stát že nepojede vůbec nebo s artefakty věci typu wow, wot, GTA4/5 a pod.Teprve až v TOMTO! stavu lze reálně nastupovat do rozjetého vlaku. A protože na to všechno potřebujete mít architekturu a reálné karty, tak jediná šance Intelu (nebo komukoliv kdo by o herní GPU usiloval) je prostě přeskočit jednu nebo dvě generace karet, tzn. vyvíjet pro ně a žádnou z nich neprodat. Bohužel , to je jediná cesta která je. Intel si představoval nějakou snadnější a levnější a proto neuspěl. Přitom zrovna je Intel přesně v tom kroku kdy už karty mají, mohou pro ně ladit. Jen by stačilo přestat je prodávat koncákům (tzn. nést jen náklady na vývoj bez jakéhokoliv návratu. Takto to sponzorovat další 2 roky včetně vývoje minimálně dalšího dílčího upgradu stávající architektury a připravit karty pro herní trh až právě na té další generaci.
Chci ať Intel na tomto poli uspěje, tedy aby našli koule na to stáhnout ty karty z prodeje, ale vyvíjet pro ně dál. Ale akcionáři jsou asi oportunisté s výhledem maximálně 1-2 let ROI, pak se není čemu divit. Doufám že najdou sílu to dotovat ještě 2-3 roky, pak věřím že se to obrátí
Davamir [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-07-31 09:57:25

podle mě nejlepší řešení by bylo prodávat je třeba za pár šupů (klidně že by ten nejvyšší model dali za 200$ a nejnižší za 80$) s tím že by uvědomovali kupující že prostě hry co nejsou dx12/vulkán tak můžou být problémové.

Tím by se hooodně zvýšil počet hlášení o chybách což pomůže driver teamu opravit toho co nejvíc a co nejrychleji.
Shiffty 66 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-07-29 14:47:22
avatar
Jestli to je pravda, tak si koženka a celá nvidie oddechne. Ale jinak souhlasím, pokud by jsme se mi zákazníci dočkali lepších cen, když přibude konkurence od Intelu, tak to není úplně dobrá zpráva.
shiro [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-07-29 18:31:38

Intel by sa mal vykaslat na GPU. Od dob i740, kedy vyrobili prvy nepodarok, sa im ani po 20r pauze nepodarilo nic rozumne. Len tomu davaju akesi haluzne nazvy (Larrabee, Knights Landing -- to akoze analogia na GoT? atd.) ale vykonovo a nepouzitelna tragedia kvoli ovladacom. Nech sa radsej venuju CPU.

U podobnych obrovskych korporatov bohuzial casto prejdu aj podobne sibnute napady.
Tom Vesely [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - presne, jak jsem si myslel, ze 2022-07-29 18:49:03

ono to ale asi ani jinak dopadnout nemohlo :/ V teto oblasti proste Intel nema na to, aby mohl konkurovat Nvidii ci AMD.
Tom Vesely [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - jinak marze 2022-07-29 19:02:44

klesly pry i z duvodu silneho dolaru
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-07-29 21:30:06
avatar
Intel končí s herními grafikami? Už zase? To už je potřetí, nebo počtvrté? Nějak se v tom ztrácím;-)

Byla jen ta řada s i740, Larrabee a pak tohle, nebo bylo ještě něco dalšího?
FerrariF50 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-07-30 17:21:14
avatar
Chce to mnohem víc času a dalších mnoho a mnoho peněz, ... ale to jim snad muselo být jasný od začátku nebo co jako čekali
pcmaker [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-07-30 20:57:38
avatar
Myslím, že to utnou, protože jim nic jiného nezbyde. V druhém kvartále 2022 Intel "vydělal" ztrátu půl miliardy dolarů a akcionáři se budou ptát, kde jsou jejich peníze?
cyberspy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-07-30 21:10:40

mam taký dojem už od začiatku že AMD vedelo prečo sa zbaviť Raja Koduriho Ale je to škoda nakoľko konkurencia je potrebná ako sol
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-08-01 21:13:06

Bojím se, že jediný člověk ikdyž významný nedokáže nahradit team schopných lidí. A to je podle mě problém Intelu. Házet vinu na jednoho inženýra je trochu podpásovka. Už jen, že za Koduriho vznikly konkurenceschopné produkty v AMD i v době jejich finančních problémů. To ukazuje, že zase tak špatný nebyl, pokud přijmu jeho zodpovědnost v oné době, která si nemohla dovolit rozhazování. Ukázat prstem na jednoho inženýra je dosti jednoduché.
YORGi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2022-08-02 14:32:31

A tak to dopadá když ovladače grafických karet Nvidia/AMD opravují funkčnosti a chování her místo aby se tím zabývali herní vývojáři.
Nvidia a AMD nechali vývojáře zvyknout na to, že to můžou prasit jak se jim zlíbí a oni to opraví v ovladačích (i kvůli tomu se zdá že grafiky s časem zvyšují výkon ve hrách). A tím v podstatě vytvořili duopol protože nikdo nikdy neinvestuje roky a roky času aby všechny tyto hacky a opravy vytvářel zpětně.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 761x
Komentářů: 0
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?Úterý, 16 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 789x
Komentářů: 3
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačí
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačíPondělí, 15 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1491x
Komentářů: 1
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!Pátek, 12 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1331x
Komentářů: 0
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaci
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaciČtvrtek, 11 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1135x
Komentářů: 4
Seriál Fallout je tu a je to pecka!
Seriál Fallout je tu a je to pecka!Středa, 10 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1770x
Komentářů: 6