NVIDIA údajně končí s výrobou RTX 2080 Ti a několika dalších karet. Co to znamená? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Neděle, 12 červenec 2020
altZ několika zdrojů přišla informace, že NVIDIA přijímá poslední objednávky na stávající GPU.

 

 

 

 

Z výrobních zdrojů uniklo, že společnost NVIDIA už naplánovala ukončení výroby současné generace grafických karet. Konkrétně se to má týkat modelů RTX 2080 Ti, RTX 2080 SUPER, RTX 2070 SUPER a RTX 2070. Aktuálně prý přijímá posledních objednávky k vyřízení v případě těchto desktopových karet a GPU pro ně. Referenční edice už nějakou dobu dostupné nejsou, ale GPU stále dodává.

Ukončení výroby GPU pro právě výše uvedené nejvýkonnější varianty stávající generace TURING grafik společnosti NVIDIA ale asi málokoho překvapí. Už delší dobu víme, protože NVIDIA se vůbec nedaří udržet informace o nové generace karet, že nová generace je prakticky hotová a brzy zamíří do ostré výroby. Takže NVIDIA jednoduše nahradí výrobu a dodávky stávajících čipů těmi novými. A speciálně ukončení všech současných TOP modelů je samozřejmě logické, když právě ty budou nahrazeny jako první.

NIVIDIA navíc nemá ve zvyku karty končící generace zlevňovat. A tak se všeobecně očekává, že vzhledem k dění ve světě, které zvýšilo poptávku po HW všeho druhu, může dokonce dojít ke zvýšení cen RTX grafik, protože tenčící se dodávky a zásoby bez šance na doplnění, budou hnát cenu vzhůru. To NVIDIA náramně vyhovuje, protože je možné, že nová generace AMPERE bude ještě dražší, než ta stávající, speciálně když NVIDIA bude muset i na nástupce RTX 2080 použít mnohem větší jádro, tedy vůbec to největší jádro, které v plné specifikaci ponese i nástupce RTX 2080 Ti.

Od nás už víte, že NVIDIA chystá minimálně RTX 3080 a RTX 3080 Ti/3090. Ve hře je také RTX TITAN A. Všechny tři tyhle karty by měly používat největší z nových AMPERE čipů, tedy GA102. U RTX 3080 bude ale ořezaný na 4352 jednotek a 320-bit sběrnici s 10GB. RTX 3080Ti/3090 by pak měla mít 5248 jednotek a 384-bit s 12GB paměti. Až TITAN AMPERE ponese 5376 jednotek a 24GB. Ve hře je také oznámení RTX 3070 a RTX 3070 Ti, které už ponesou menší jádro GA104. 3072 a 2944 jednotek v kombinaci s 256-bit a 8GB paměti.

Neznámou zůstávají stále paměti, kdy úniky stále hovoří o GDDR6X o kterých zatím nikdo nikdy neslyšel. Přitom by prý měly běhat na až 21GHz. TGP má být docela vysoké, 220W a 250W už by měly mít RTX 3070 varianty. Někteří tvrdí, že je to kvůli tomu, že NVIDIA údajně bude nové čipy vyrábět ne 7nm u TSMC, ale 8nm u SAMSUNGu a efektivita prý není úžasná. Osobně si myslím, že NV bude ty čipy vyrábět u TSMC, protože jednoduše by s 8nm výrobou od SAMSUNG nebyla konkurenceschopná 7nm+ EUV od TSMC a na něm postavené RDNA2. Ale je to jen má domněnka, nemám na to žádný důkaz zatím.

Každopádně osobně věřím zprávám o posledních objednávkách stávajících TOP RTX modelů a tedy brzkého ukončení výroby celé RTX 2080/2070 řady. Už delší dobu vše nasvědčuje tomu, že NVIDIA představí novou generace herních grafik AMPERE v srpnu a reálnou dostupností v září. Takže protože máme července, je ukončení výroby stávající generace zcela v souladu s tím. Aktuálně se předpokládá, že oznámení a následné uvedení karet do obchodů proběhne pravděpodobně v termínu mezi 20.8.2020 až 20.9.2020.

  • RTX 2000 grafiky už nekupujte!

Osobně už delší dobu nedoporučuji NVIDIA RTX 2000 grafiky kupovat s výjimkou RTX 2080 Ti. A tu jen pro ty, kterým jsou peníze jedno a chtějí prostě to nejlepší. Ti prakticky nemají na výběr. Nicméně ostatní modely jsou už dávno mrtvé a minimálně velmi nevýhodné. RTX 2080S je totální nesmysl za ty peníze. Za 20tis je jen o 15% výkonnější než Radeon RX 5700XT za 11 tisíc. To samé je RTX 2070S, která s výkonem jen o pár jednotek % lepším ne RX 5700XT stojí 14-15 tisíc. No a RTX 2060S a RTX 2060 je za současné ceny hodně špatný nákup, protože 2060S za cenu 5700XT nabízí stěží výkon jen levnější RX 5700 nonXT verze a RTX 2060 je s cenou kolem 10tisíc o 10% slabší než mnohem RX 5600XT za 7500 korun. Takže NVIDIA RTX 2000 grafiky jsou dnes prostě nesmysl a nikdo by je neměl už kupovat.

Ano, asi jste si všimli, že mezi údajně končícími modely není RTX 2060 a RTX 2060S. To proto, že pokračují. RTX 2060 byla oznámena a uvedena na trh o několik měsíců později, takže také o několik měsíců později skončí a teprve nejspíše koncem tohoto roku, nebo až začátkem příštího, se dočkáme RTX 3060. Jak to bude s výkonem nových AMPERE grafik si moc netroufám přesně říkat. Odhaduji osobně, že posun klasického výkonu bude ale poměrně malý.

U nástupce RTX 2080 Ti očekávám posun jen někde mezi 30 až 50% pokud jde o klasický herní výkon. NVIDIA se podle mého názoru bude soustředit na posun výkonu pod RayTracingem (ten bude v řádu násobků) a také v oblasti upscalingu s DLSS 3.0, kdy díky obojímu bude určitě ohlašovat marketingové případy, kde dojde k posunu výkonu klidně o 200% proti stávající generaci ;). Pokud jde o ceny, NVIDIA spěchá, aby stihla uvedení svých novinek před AMD a jejím RDNA 2, které očekáváme jak u velkého NAVI, tak u nástupců RX 5700 série. NVIDIA samozřejmě bude tlačit ceny co nejvíce nahoru a bude doufat, že se AMD přizpůsobí a nepůjde cenově výrazně níže (bohužel je reálné, že AMD se přizpůsobí a bude jen levnější o tolik, o kolik to bude znamenat lepší poměr cena/výkon. Doba nepřeje nějakému snižovaní cen hardware). NVIDIA si zvykla na to, že o cenách rozhodovala bez ohledu na AMD, protože byla prostě jediná ve vyšším segmentu. Tohle ale teď končí a konkurence a výběr se na trh vrací. NVIDIA navíc nemá jistotu, že RTX 3080Ti (3090) bude skutečně nejvýkonnější herní grafikou na trhu, jako byla RTX 2080Ti doposud. A osobně si myslím, že AMD má s novým velkým NAVI 2 (RDNA 2) slušnou šanci zkusit NVIDIA překonat (ale jistého není nic). Každopádně bude veselo …

Vzhledem k současné vysoké poptávce a potížím s výrobou a dopravou, ale očekávám že ceny grafik (a dalšího HW) budou spíše stoupat než klesat. A u novinek očekávám rovnou „šťavnatější ceny“.

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Dubik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-07-13 02:34:31
avatar
Na alze mají RTX 2070 Super za 13k v akci což je dobrá cena vzhledem na ten výkon. Pro 4K lepší volba jako 5700xt, pač té ve 4k v některých případech dochází dech. Navíc to DLSS 2.0 pomáhá výkonu dost..
Co se RayTracingu týče - nesmysl ho používat kor jak žere výkon zbytečně
FerrariF50 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-07-13 04:10:52
avatar
Zas musíš brát, že 5700 XT seženeš o 2 tisíce levněj, třeba v hodně dobré edici gaming od MSI a horší, ale stále nereferenční edice, z čehož třeba THICC od XFX je hodně vydařená, dokonce o 3 litry levněji. Takže cena výkon bude dál na straně radeonu a na 4K to je stále málo, tyhle karty jsou spíš ideálka na 2k, či jak mám já UWQHD 3440x1440, ale 4K je moc, pokud chceš hrát bez většího snižování detailů a FPS si udržet třeba kolem těch 80 pro opravdu dobrý a plynulý freesync zážitek ze hry. Jasný, někomu může stačit i na 4k, neříkám nic, každý má jiný požadavky, ale já bych na 4k viděl až nějakou 3070ku nebo 6700ku, na který už se teď asi vyplatí počkat.
Dubik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-07-13 09:09:05
avatar
To je sice fakt ze lepsi karty ted prijdou, ale otazka bude kolik taky budou stát.. Ta cena si myslim dost lidi překvapí pač ty karty určitě levný nebudou. Na 4k to stačí na Ultra šlape vše kor se zapnutým Dlss 2 50-60fps. V par případech stačilo z ultra dát vysoký nastavení a opět 50fps. Co se týče třeba té 3070ky ta bude sice vykonějši, ale určitě nebude stát 13 tyček jako tahle v te akci teď. Mimochodem to Dlss 2.0 fakt dělá hodně rozdil nepoznas a ziskaš dalši vykon skvěla funkce
FerrariF50 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-07-13 13:38:42
avatar
Já si myslim, že o tolik dražší už to nebude než tahle generace, která už tak je dost a dost předražená, ... kdo by to kupoval ? Marže mají dost veliký a myslím, že by dalším větším zražováním šli akorát samy proti sobě. A pro mě už jsou fps v roce 2020 na úrovni kolem 50 fakt málo, ... neříkám, že potřebuju nějakých 150, ale když si zapnu třeba závodní hru jako je Forza horizon 4 a jede mi to krásně na ultra kolem 100 fps, tak je to prostě uplně bomba zážitek s freesyncem a jsem přesvědčen, že lidí co chtějí na PC v dnešní době více jak základních 60 fps je už opravdu hodně a bude jich samozřejmě jen přibývat, ... takže jako jo, hezký že to dá ve 4k když hra podporuje Dlss i 50-60 fps, ale jak jsem řekl, pro mě je to už málo a tudíž ta karta na 4k pro mě není. Pokud je to Dlss už fakt tak dobrý, tak technologii chválím a počítám, že jako vždy radeony s něčím obdobným přijdou taky, protože to tak vždycky bývá, ať kopíruje Nvidia od AMD či naopak.
Dubik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-07-13 15:18:54
avatar
Mě teda přijde 60fps dostačujících naprosto. Nemám monitor co má 120hz a víc, ale krásně plynulý mě to přijde i tak. Spíš bych řekl, že víc Hz se hodí pro esport , kde se každý fps a odevza počítá, ale pro běžný lidi je to zbytečný. Celkem musím uznat,že i to 4K je pro běžný uživatele zbytečný, protože zas tak velkej rozdíl to není, aby to obhájilo koupi karty i monitoru co to umí. Je to taky technologie, která má spíš za účel vytahat z lidí peníze. Ano textury jsou ostřejší i dohled detailnější, ale bez toho se většina lidí stále obejde. No já jak to vidím tedka , tak je to fakt solidní + pro nvidii. Leta sem měl AMD karty, ale tohle je fakt super funkce. Lepší jak jakejkoliv Raytracing ,physx přes gpu , hairworks a podobný krávoviny, který jenom žerou výkon a zasekávaj hru.Viděl jsem to i ve verzi 1.0 a to bylo hrozný, měl si obraz rozmazanej. Ale tahle verze je fakt velký + k výkonu. Přidá ti to klidně i 20,30fps a rozdíl nepoznáš okem. Co se forzy týče kotim Motorsport pul roku v 60fps a stačí bohatě, nepotřebuju něco víc. Ale to je věc každýho. Jinak tahle generace karet hlavně v Highendu je fakt přemrštěná, protože tam není konkurence a připlácet si 8tisíc za 5-6fps navíc je opravdu totálně nevýhodný. Karty jsou výhodný do těch 13tisíc, to co je dál už jen platíš za pár Hz navíc za přetaktovaný modely o 50-100 Mhz a to v praxi nepoznáš nebo jestli tak 1-2max fps a to se fakt neoplatí
renmou [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-07-13 20:15:30

Taky mi to přišlo plynulý. Pak jsem přešel na 144Hz a kupodivu to nebyl tak obrovský rozdíl. Každopádně po cca půl roce užívání jsem překopal wokna a šel hrát. No strašně jsem se divil, proč se to tak strašně seká ten obraz. Ale jako stylem, že jsem řekl, že to hrát nebudu. Po chvilce jsem si uvědomil, že jsem neměl zaplých 144Hz. Tak jsem to zapl a najednou to bylo plynulý. On ten přechod nahoru není tak velkej. Ale zpátky dolů je obrovskej. Co se týče rozlišení, tak za mě je to dost velkej skok už z 1080p na 1440p. Co teprve 2160p.. Ve finále...on to nepotřebuje nikdo že... Jak je to dlouho, co jsme šli z 720p na 1080p a říkali, jaká je to bomba a že ostřejší to už být nemůže, a že to je ve finále zbytečný. No můžeš jít a zapnout si vše na 720p. A stejně tak to je se všema technologiema. Je to krůček po krůčku. Nejdřív to stojí strašný prachy a strašnýho výkonu. A za 10 let si to bez toho nedovedeš představit a stojí to pár korun. Holt tak to v životě, respektive technologiích, chodí
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-07-14 09:09:01

Pred 4 rokmi som si kupil monitor 32" 2K 144Hz Tiež som si nan velmi rychlo zvykol. Pol roka mam doma už aj 40" 4K monitor a nan som si tiež velmi rychlo zvykol. Toho sa neboj na lepšie sa zvyka lahko, horšie je to opacnim smerom, predvcerom som daval do kopi PC s 24" monitorom 1K 60Hz obraz fakt nič moc, velke pixeli preblikavanie obrazu v rohoch farbi nič moc, malo priestoru na ploche.
To mas jak s SSD kym mas rotacny nechyba ti SSD, ale ked raz skusis SSD už nikdy sa k rotacnemu nevratis
johny.mnemonic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-07-14 18:15:29
avatar
On je ještě taky rozdíl, jestli z toho svého 2k super monitoru přejdeš na kvalitní 1080p a nebo na nějakou plečku.
Z toho cos vyjmenoval za neduhy u toho 24" byl jediný relevantní i u kvalitního monitoru a to ta velikost pixelů. Zbytek ukazuje na to, že jsi k tomu PC dal plečku monitor, na kterej bych nechtěl koukat ani zadarmo ;-)
lukeDD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-07-14 14:16:10

Ja som bol pred rokom podobne na tom ako ty. 60 Hz mi dostačovalo. Minulý rok som sa odhodlal a prešiel som z 2560x1440 60Hz na 3440x1440 144Hz. Na tú plynulosť som si extrémne rýchlo zvykol. Veď z horšieho na lepšie sa zvyká rýchlo.
Žiaľ monitor som musel po 2 mesiacoch reklamovať a musel som sa na 11 dní vrátiť k starému monitoru teda 2560x1440 60Hz a prišlo mi to extrémne pomalé a len som rátal dni kedy sa mi 144Hz monitor vráti z reklamácie.
Od vtedy uplynulo 10 mesiacov a zatiaľ všetko v poriadku.
Viac ako 60 Hz poznáš na takmer každej hre. Keď už spomínaš Forzu, tak je oveľa viac plynulejšia na 100+ fps než na 60 a nehovoriac na 30 fps.

Čo sa týka grafického rozlíšenia, tak nesúhlasím s tým, že tam nie je tak veľký rozdiel. Išiel som z 900p na Full HD bol to obrovský rozdiel. V 2014 som išiel z Full HD(1080p) na QUAD HD(1440p) a ten rozdiel je ešte väčší než z 900p na Full HD. A čo potom keby prejdeš z QUAD HD(1440p) na 4K, to musí byť mega rozdiel. Ja sám osobne čakám na ultrawide 4k OLED HDR monitor so 144 Hz a až potom by som z terajšieho 3440x1440 144HZ IPS prešiel.
Dubik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-07-14 14:34:04
avatar
No rozdíl mezi fullhd a 1440p je viditelnej, ale rozdíl mezi 1440p vs 4K opravdu takovej není. Ted to vidím na vlastní oči a fakt to není už takovej rozdíl. Nejvíc se dneska oplatí jít do monitorů s 1440p rozlišením, který stačí většině lidem bohatě. To samý fullhd v tomto rozlišení jede lidí většina a tak to i zůstane ještě delší dobu, než se pohne výkon a ceny za to. Co se týče 60vs 120 a víc fps, tam tomu zkrátka nevěřím, viděl jsem to u kamoše , kterej má 144Hz monitor a v metru mě to přijde o něco plynulejší , ale nic dramatickýho. Zkrátka at si každej říká co chce, většině lidem stále bude stačit fullhd a karta za 4tisíce. To co je výš si tu výhodnost už neobhájí za ty ceny. Možná ještě to 2K - 1440p rozlišení. Mimochodem hrát ve 4K 120fps stejně ještě nebude reálný delší dobu, max. pro pár lidí, kteří dají za kartu 30tisíc. Pro mě by to bylo jen plýtvání zdrojema. A to říká člověk co má 4K IPS panel 32palců. Dívám se na to objektivně
renmou [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-07-14 14:46:43

Proto jsem psal, že přechod z 60 na 144Hz není takovej rozdíl. Proto ti to u kámoše přišlo trochu plynulejší. Ale kdybys ten monitor nějaký čas používal a pak skočil zpět na 60Hz, tak bys najednou zjistil, že se na těch 60Hz nedá hrát.
Jinak ano, většině lidem stačí FHD a karta za 4 tisíce. Stejně tak jako před X rokama stačila většině lidem taky karta za 4 tisíce a 720p. Pokrok nezastavíš. A za 10 let to bude pořád karta za 4 tisíce, akorát bude mít výkon jako 2080Ti a monitor ti bude stačit 4K, protože bude stát tolik, co dnešní FHD a high-end bude 16K
martin.666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-07-13 08:19:16
avatar
kupovat 2070s i když ve slevě je nyní už nesmysl, za nějaké 2 měsíce ztratí ta karta hodnotu o několik tisíc ( tipnul bych si že nebude mít hodnotu ani 10 tisíc Kč koncem září, jestli ne dříve) po tom co Nvidia představí nástupce této karty a zahájí předprodeje ( možná již koncem příštího měsíce), nástupce 2070s bude mít minimálně tak o 20% klasický vyšší výkon bez RT a minimálně tak 2x lepší výkon s RT a DLSS ( podle některých zdrojů by mohlo jít v RT a DLSS dokonce o 3-4x vyšší výkon oproti předchozí generaci)
Belka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-07-13 08:45:32
avatar
tak ono kupovat vse do 2080S je blbost uz minimalne pul roku dozadu, kdo koupil nakou nvidii v tyhle cene byl neznalec nebo totalni zapalenec znacky.. Kazdej normalni a rozumnej clovek koupil Radeony..
Oxbowww [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-07-13 19:08:37

Jděte už někam s tímhle škatulkováním, kdo jakej je podle toho, co si koupí. Mě zatím Radeon 2x zklamal, nVidia nikdy. Až AMD vyrobí grafiku, u které usodim, že mi stojí za to, tak si ji milerad koupím. V tyhle generaci to tak nebylo.
lukeDD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-07-13 09:29:39

Ja by som dokonca povedal, že tí čo majú RTX 2080 Ti, aby ju čo najskôr predali, lebo potom karta stratí výrazne na hodnote.

Ja sám som zvedavý na nové RX 6000 Radeony, kde dúfam, že bude k dispozícií niečo lepšie za čo svoj Radeon VII budem môcť zameniť.
martin.666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-07-13 14:59:50
avatar
já by jsem dokonce řekl že i ti co mají Radeon VII by ho měli co nejdříve prodat, protože jakmile Nvidia nebo AMD představí nové karty a zahájí předprodeje tak hodnota i toho Radeonu VII půjde dolů pak už půjde o 2 generace starou kartu
lukeDD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-07-13 16:06:41

Ja s tebou súhlasím, lenže momentálne nemám náhradnú mid range/ low-end grafickú kartu, ktorá by utiahla 3440*1440 rozlíšenie.
Jedinú ďalšiu grafickú kartu, čo mám je R9 290, ale tú sa snažím predať v starom PC.

Neviem, čo by mohlo slúžiť ako náhrada od AMD, tých pár mesiacov, kedy by som prešiel na RDNA2.
Yamaha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-07-13 14:35:17

Clanek jsem prelouskal a s usmevem jsem se zastavil u vety "ocekavam herni vykon JEN 30-50% nad RTX 2080TI" To slovo JEN RTX 2080TI dodnes drti vsechno od AMD.Nejlepsi co AMD do ted poslalo na beznej trh je 5700XT.Do dnesnich dnu vlastne nema kartu na 4K.Podporu RayTrc do dnesnich dnu taky nema....a tady se pise JEN No..Nejsem fanda Nvidia ale proste RTX 2080TI je opravdu dobra herni karta.Kdyz prijde nastupce ktery bude o cca 30-50% rychlejsi...tak to bude JEN? Vzdyt dnes kdyz nezapnu RayTrc tak ta karta se vlastne fláká.Nova Konsole XBOX a PS5 se na RTX 2080TI vubec nedotahne.Jestli Nvidia ve sve TOP řadě prinese tedy JEN takovej vykon,tak je opet v pohode.Vetsina lidi o karte RTX 2080TI do dnes tak akorat sní.
Funin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-07-13 19:24:38

mno, u těch 30% bych to jen asi nechal, ale 50% nahoru mi přijde na generační skok OK
renmou [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-07-13 20:19:16

Za mě je 30% standardní mezigenerační pokrok. To, že jsou vyjímky, kde to je o mnoho více z toho nedělá standard. Slovo "jen" bych použil do 20%
MartinGuna [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - cena/výkon 2020-07-13 20:19:53
avatar
Ahojky, prosím tě podívej se na ceníky , jak mužeš srovnávat 5700 xt, s rtx 2080 ti ? AMD -+ 350/360 e , RTX +- 1150-1160 e , a rozdil mezi kartami ve vykonu odpovída rozdílu procent v ceně ? To same konzole bude stat cca pulku 2080 TI jak mužeš srovnavat masovou konzoli s předraženou 2080 ti ? výkon ma ale stojí za ty prachy ? Nekonečna debata ( rot vs grün ) -
všem přeji krásný den .
renmou [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-07-13 20:28:35

Nárůst výkonu nikdy neodpovídá ceně. Vždycky jsou ty slabší věci výhodnější, než ty výkonnější.
Yamaha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-07-13 21:51:06

Nejde o cenu.Jde o vykon.Proste kdyby se jelo jen na AMD tak jsme furt nekde u 1440p.Tady je jasne videt ze AMD uprednostnuje proste CPU..na GPU proste furt kasle.Od doby kdy zezrala ATI tak nevyplodila nic EXTRA.Uvidime s cim prijde ted.Jestli to zase nejak krutě projede..tak at uz se jde bodnout.Momentalne jsem ve stavu kdy jsem prodal RTX 2080TI a cekam.Cekam na zazrak.Cekam ze AMD prekona RTX 2080TI tak o 10-20% a nasadi cenu nekde kolem 20-25tis.Ale uz ted tusim ze AMD dorovna RTX 2080TI..prekona o cca 5-10% a bude prodavat za 25tis...no a sranda bude kdyz Nvidia bude mit ekvivalent nekde u 3070TI
Funin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-07-14 02:56:50

ja zase tusim, ze to tak cerne s AMD nebude, jak pises ty. A klidne at Nvidie zustane nejvyklonejsi, hlavne kdyz AMD da slusny vykon za dobrou cenu, at je nejaka konkurence
Sfusama [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-07-13 15:05:27

Mno kdyby se PS5 dotáhla na RTX 2080TI cenou, tak při pohledu na prodeje budou v Sony páchat hromadně Seppuku.
martin.666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-07-13 15:27:26
avatar
to by právě nebyl ten správný trik, oni ty konzole potřebují prodávat za výrobní náklady aby se jich dostalo co nejvíc mezi lidi a pak z každé prodané hry mají nějaké to % ( již nyní se spekuluje že hry pro next gen konzole budou stát standardně 70 euro za základní edici ( + u nás DPH ) + prodeje těch různých balíčků her na každý měsíc a nějaké to předplatné na herní her online
pavel.pavol [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Pověst RDNA 2 AMD 2020-07-14 15:58:47

Pověst RDNA 2 AMD o příštím genu: 40-50% rychlejší než GeForce RTX 2080 Ti

https://www.tweaktown.com/news/73772/amds-next-gen-rdna-2-rumor-40-50-faster-than-geforce-rtx-2080-ti/amp.html
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-07-14 21:23:34

Byl bych skromnější. Tyto nástřely mohou být pěkně zrádné a ve finále pokud tomu výkonu tak nebude, tak se bude failovat jedna radost.
pavel.pavol [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - souhlas 2020-07-14 21:49:41

JJ souhlasím, bohužel to tak bývá. Je to jen pověst, tak uvidíme. Každopádně se už těším.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?Čtvrtek, 14 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 881x
Komentářů: 3
PUBG slaví 7 let – přechází na Unreal Engine 5!
PUBG slaví 7 let – přechází na Unreal Engine 5!Úterý, 12 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1659x
Komentářů: 1
The Night Wanderer a Thorgal – RPG od bývalých tvůrců z CDPR
The Night Wanderer a Thorgal – RPG od bývalých tvůrců z CDPRPondělí, 11 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1530x
Komentářů: 0
Fallout seriál je tu! Famózní atmosférická ukázka
Fallout seriál je tu! Famózní atmosférická ukázkaStředa, 06 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1906x
Komentářů: 2
Ghost of Tsushima vyje na PC. Už brzy!
Ghost of Tsushima vyje na PC. Už brzy!Úterý, 05 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1642x
Komentářů: 0
WB zničí Hogwarts Legacy 2! Má jít o live service službu.
WB zničí Hogwarts Legacy 2! Má jít o live service službu.Pondělí, 04 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1870x
Komentářů: 0