Připravte se! AMD a NVIDIA ohlásí nové grafiky v září. Výrobci karet se také chystají. Co to znamená Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Thursday, 21 May 2020
altVšechny důvěryhodné zdroje hlásí, že AMD i NVIDIA údajně oznámí novou generaci grafik v září!

 

 

 

 

Ze všech různých zdrojů blízkých výrobcům zní v současnosti stejná informace, tedy že bude brzy veselo. Zase takové překvapení to není, nová generace grafických karet se letos očekávala tak jako tak, a konec Q3 začátek Q4 dává smysl z hodně důvodů. Nejde zdaleka jen o přirozenou obměnu generací.

Obě firmy totiž k vydání novinek nutí i výrazný pokrok, který udělá nová generace konzolí, jež má evidentně Radeon RDNA 2 grafiky s výkonem někde mezi RX 5700 XT a RTX 2080 SUPER. Tedy podstatně výkonnější, než má průměrný současný herní počítač. Radeon RX 5700 XT stojí zhruba 11 tisíc, RTX 2080S nesmyslných 20 tisíc, ale PS5 a Xbox X budou určitě stát maximálně kolem 14-15 tisíc. Jako celek! Takže herní PC a herní grafiky speciálně, musí udělat pořádný posun výkonu vzhledem k ceně. U AMD samozřejmě NAVI 2 (RDNA 2) architektura, která bude jak v konzolích, tak v PC, hraje velkou roli. A bude hrát klíčovou roli ve vývoji her a herních technologií následujících několik let. NVIDIA na to musí reagovat, a chce na to reagovat jak surovým výkonem, tak speciálně za pomocí DLSS 3.0, kdy chce aby její grafiky renderovaly hru v nižším rozlišení a pomocí DLSS to dopočítávaly na vyšší, čímž by tedy „vykazovali“ lepší výkon než v nativním vyšším rozlišení. A bude to prý hodně tlačit do testů a recenzí, takže kolem toho očekávejte také docela hodně diskusí, protože samozřejmě srovnávat výkon grafik v nativním a nenativním rozlišení není z hlediska férového srovnání v pořádku. Jedno jak DLSS 3.0 bude samo o sobě zajímavé, či zda AMD bude mít něco podobného.

Obě firmy pak chtějí rozhodně využít nástupu nové generace procesorů. Jisté jsou samozřejmě AMD RYZEN 4000 ZEN 3, kde by právě nárůst herního výkonu měl být hodně zajímavý a tyto procesory chce AMD ohlásit také údajně v září. Ve hře jsou i Intel ROCKET LAKE, tedy nová architektura ale na 14nm pro nově vydanou LGA 1200, ovšem není definitivně jisté, že je Intel letos stihne.

  • Co se bude dít?

Každopádně současné generace grafik ve svých současných pozicích postupně končí. Pochopitelně nevíme přesně, kterých modelů se bude uvedení nových generací týkat jako první. Určitě bude obměna postupná, jako vždy. Vzhledem k situaci a pozicím je pravděpodobné, že NVIDIA ohlásí na své AMPERE architektuře mezi prvními „RTX 3080 Ti, RTX 3080 a RTX 3070“, následované „RTX 3060“. Až později se objeví nástupce GTX 1600 série nejspíše v průběhu příštího roku.

U AMD pak očekáváme příchod RDNA 2 (NAVI 2) architektury, tedy v čele se zbrusu novým high endem, a tedy konkurencí pro minimálně RTX 3080, ne-li až RTX 3080 Ti. Velmi pravděpodobný je také příchod nástupců RX 5700 série, ovšem v tuto chvíli nevím, zda je AMD ohlásí všechny najednou už letos, možné to je. Určitě až později se dočkáme nástupce RX 5500 série, která je poměrně nová.

Současně bych také rád dodal, že i když se mluví o uvedení grafik v září, téměř nikdo si nemyslí, že ty karty budou v září, tedy v Q3/2020, opravdu dostupné. Vše nasvědčuje reálné dostupnosti až v říjnu, či během listopadu, tedy Q4/2020.

Otázkou samozřejmě zůstává, co se současnými kartami. Nutno říci, že ani AMD, ani NVIDIA nemá zásadní důvod stahovat stávající karty nějak rychle z trhu, aby udělaly místo ve výrobě. Stávající grafiky NVIDIA jsou vyráběny 12nm u TSMC a 7nm nové generaci tedy technicky až tak nepřekáží. Současně Radeon RX 5000 modely jsou 7nm nikoliv 7nm+ EUV, jako tomu bude v případě RDNA 2 nástupců. Ovšem neznáme ceny, kdy tohle bude zajímavé téma a hlavní kolbiště obou společností. Bude zajímavé, kdo své karty, a hlavně jejich ceny uvede jako první. Jsem si 100% jistý, že právě ceny se budou stanovovat až na posledních chvíli.

Pochopitelně samotní výrobci karet se budou snažit některých dražších karet dnes zbavit, jak to jen půjde. Očekávat tedy můžeme nějaké zajímavé akce, zvýhodnění v následujících měsících. Možná tedy některé stávající modely budou stát rozhodně za to, i když jsou novinky za rohem. Jejich ceny budou určitě vyšší, a tedy méně dostupné. Ačkoliv kdo ví, jak velký bude tentokrát generační skok. Neměl by se ale opakovat scénář NVIDIA RTX 2000, kdy se tradiční výkon proti GTX 1000 s výjimkou TOP modelu 2080Ti, neposunul vůbec a ceny dokonce stouply. NVIDIA si nebude moci účtovat, co jí napadne, konkurence tentokrát existovat bude.

Očekávejme samozřejmě v následujících týdnech a měsících spoustu úniků, řízených i neřízených kolem nových generací karet, a spoustu falešných informací a spekulací k tomu. Prostě ty věci jako vždycky a peklo se v tom vyznat :). Po delší době ale evidentně uvidíme přímý souboj a prakticky ve stejnou chvíli. Což náš jako zákazníky velmi těší. A jen houšť a větší kapky :). No a pokud nové hry pro následující generaci budou vypadat, jako předvedlo SONY a EPIC a AMD v rámci demonstrace možností nové PS5 s RYZEN 7 3700X a RDNA 2 Radeon v případě UNREAL Engine 5, tak se na nové grafiky rozhodně těšíme:

Co tomu říkáte? Podaří se AMD překvapit NVIDIA jako se mu podařilo zaskočit Intel? Nebo je bez šance? Osobně třeba doufám, že nové karty budou tak výkonné, že zase budu moci zapojit třetí monitor do Eyefinity, protože v současnosti ani RTX 2080 Ti nemá dost výkonu na hraní ve 3x 4K :(.

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Dexter1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-21 17:07:26
avatar
Na internetu už kolují zvěsti že konzole jsou výkonem maximálně na úrovni rtx 2060. Takže asi bych brzdil přehnaná očekávání.
martin.666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-22 13:54:46
avatar
i kdyby byl teoretický výkon třeba "jen" na úrovni 2060 tak díky optimalizacím na tom hry půjdou minimálně stejně dobře jak na 2080s

edit: tím myslí asi tu slabší verzi Xboxu ( Lockhart) ale i tak na tom půjdou hry určitě hnohem lépe než na PC s 2060 díky nové architektuře a optimalizacím , ta výkonnější verze Xboxu ( Scarlett) by měla mít GPU část s teoretickým výkonem na úrovni mezi 2080s a 2080Ti ale díky nové architektuře a optimalizacím bych očekával že na něm pujdou hry mnohem lépe než na PC s 2080Ti
Dexter1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-22 07:36:57
avatar
Ale prosímtě. Nebuď včerejší. Kdo tomuto opravdu věří je blázem. V momentu, kdy to je obyčejný PC na tom žádný další Extra mega super optimalizace co se grafickýho výkonu už nevytasíš. O tom ses mohl bavit v dobách PS3 a jejího Cell processoru ne v době, kdy konzole jede na windowsu a má klasický GPU navíc se sdílenou paměětí. Jediný co se bude optimalizovat je právě ta paměť.
Belka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-22 10:21:23
avatar
optimalizace na konzolich je lepsi protoze hra se navrhuje na jeden specificky kus HW.. Klasicka PC hra ale musi fungovat na tisicich ruznych kombinacich HW/SW a to je problem.. Proto taky dycky vypadaj hry na konzolich lepe nez na stejne vykonem HW u PC..
Dexter1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-22 12:07:19
avatar
No tak to se nechám překvapit. Ale stejně ten výkon bude okolo 2060.
buzuluq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-25 10:27:22
avatar
na konzlích vypadají lépe.. lol .. pobavilo... ony tam někdy byly textury ve vysokém rozlišení a všechny hry jely 30+ fps ? ..pokud to tam teď jede na 60 fps, tak kromě pár her se grafika nemůže s PC rovnat... plus vezmi v potaz na jak velkým zobrazovadle si konzoli pouštíš.. jelikož sedíš od toho poměrně daleko, tak právě nepoznáš jak je to vlastně hnusný... (možná přeháním, ale těžko se může HW co je teď v PS4 apod rovnat stolnímu PC, tudíž je uplna békárna, že by vypadaly lépe, natož vždycky)...
lukeDD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ja som počul zase niečo iné 2020-05-22 10:32:59

Ja som zase počul, že minimálne nový Xbox je na úrovni 2080 Super. S dodatočnými optimalizáciami si trúfnem povedať, že sa vedia dostať k 2080 Ti. Ak bude 2080 slúžiť ako tzv. baseline, pre všetky prichádzajúce hry, tak sa seriózne teším na RDNA2 grafiky, konkrétne ich high end modely.
Dzmijak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-22 11:15:54
avatar
Netreba počúvať nejaké dohady, čpecifikácie nového Xboxu aj PS už oficiálne dostupné.

https://www.techpowerup.com/gpu-specs/xbox-series-x-gpu.c3482
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-22 13:55:51
avatar
to je ale blbost ... už jen z hlediska výpočetního výkonu a speciálně z hlediska vylepšení RDNA 2 architekutry, kterou používá i z heldiska velikosti GPU je jasné, že to musí mít lepší výkon než slabá RTX 2060, která má horší výkon než RX 5600XT ....
renmou [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-22 17:41:36

Dle testů nového Unreal Engine 5, běželo demo na PS5 na 30FPS. Na notebooku s RTX2080 Max Q běželo na 40FPS. Z toho se dá už něco usoudit. Uvidíme, co s tím udělají optimalizace
Shiffty 66 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-21 17:19:02
avatar
Na jedné české stránce o hrách zase píšou, že jsou konzole na úrovni RX 5600xt.
ender [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-21 18:02:59
avatar
DLSS je výborná technológia. Pozeral som nejaké porovnania a keď hra podporuje DLSS 2 tak to pridá asi 40% na FPS a v niektorých hrách je dokonca vizuál lepší ako natívna verzia. Osobne som teda veľmi zvedavý na DLSS 3.
Phantomiux [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-22 13:33:14

DLSS 3 bude pre DD-ho problematická na recenzovanie - keďže sa v nej priamo bijú dva prístupy, ako recenzovať:
1. recenzovať kartu tak, aby boli rovnaké podmienky pre každého výrobcu (keďže mix hier dokáže ovplyvniť výsledné skóre oboma smermi)
2. recenzovať kartu podľa toho, aké bude mať reálne využitie (priamo na DDW sú precedensy, kde boli kritizované testy CPU s GTX 1080ti v malom rozlíšení ako umelé, neodrážajúce reálne konfigurácie koncových užívateľov).

Čiže ak DLSS 3 bude dosahovať kvalitu upscalu voľným okom v rýchlosti nerozpoznateľnú od natívu a teda to budú hráči využívať - malo by to byť v testoch zohľadnené, alebo máme trvať len na porovnávaniach v natívnych rozlíšeniach pre každú kartu? A bude taký test odrazom reality?

Toto si treba vyjasniť vopred...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-22 13:54:46
avatar
žádný oříšek to není ... DLSS není výchozí nativní nastavení a rozlišení a samozřejmě v testu a meziznačkovém objektivní srovnání grafik nemá co dělat ...

DLSS klidně otestuji samostatně v rámci testování přínosu ... žádný problém ....

je to grafická technologie, jako mnoho jiných, zatímco DLSS 1 jsem oprávněně kritizoval, protože tvrdit že to funguje, když to zjevně nefungovalo, to jsem vnímal jako problém, DLSS 2 je sice lepší, ale pořád naprosto omezená využitím ... takže pokud DLSS 3 na tom bude lépe a bude mít konečně smysl u široké škály her, rád se na ní podívám ...
renmou [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-22 17:22:01

Tak čekal bych, že když tu byl článek o tom, jak je DLSS 1 k ničemu, že tu bude i článek o tom, že u DLSS 2 došlo k výraznému posunu. Proč o tomto VÝRAZNÉM vylepšení kvality nenapsat článek?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-23 10:38:02
avatar
protože DLSS je pořád k ničemu, je to jen marketing v tuto chvíli, téměř u žádné hry není funkční ...

pokud přijde NVIDIA a zaplatí mě za tu ztrátu času o DLSS teď psát, tak v pohodě, článek udělám, nemám problém, ale dokud to nebude u všech, nebo většiny nových her, tak není zajímavá pro uživatele ....

takže doufám, že DLSS 3 bude v tomhle právě lepší, slibují to v zákulisí, tak uvidíme ... teď ale nemá smysl se o DLSS zajímat, je prakticky nikde.
renmou [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-23 12:12:42

Tak proč jste se zajímal o DLSS 1?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-23 12:45:48
avatar
protože to byla novinka?

nebudu přeci mluvit o něčem, o čem nic nevím, tak jsem se o DLSS zajímal a zjistil o čem je atd. DDWorld.cz je magazín o technologií a víme o čem píšeme a mluvíme ....
mannik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-21 19:20:30

I kdyby ty konzole byly tak výkonné, tak je stejně nereálné je porovnávat s hodnotou počítače. Na konzoli si pustíte jen hru (kterou si zakoupíte s console tax) a k tomu tak film. Všechny konzole jsou zamknuté jen pro digitálně podepsaný kód. To znamená, že tam nikdy nepustíte svůj program bez svolení výrobce (či nějakého bypassu).

Konzole mohou být levnější, protože cenu splatíte v navýšené ceně her - žádné pirátství ani hraní her bez přidané ceny výrobce.
Varin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-21 19:45:45

Pokud mě paměť neklame, tak z grafického čipu v konzoli se dá vymáčknout výkon, který by v klasické desktop verzi gk nebylo možné dosáhnout. Může zato eko sw v konzolích, takže žádná koule u nohy v podobě desktop windows. Konzole na stejný výkon co dá pc spotřebuje méně kalorií, tudíž stačí i výkon desktop mainstreamu
LadIQe [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-22 13:20:13

ako moze byt gpu o vykone 10,5TFlops, cize viac ako 5700xt, na urovni 5600xt? aj pouzivate tu vec na krku?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-22 13:54:59
avatar
nepoužívají ;)
renmou [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-22 17:26:46

Jak může být VEGA 64 (12.66 TFLOPS) ve hrách stejně výkonná, jako GTX 1080 (8.873 TFLOPS)???
Příjde mi to, jako když se dřív řešil výkon grafických karet na základě toho, kolik měla karta VRAM. To už taky dávno neplatí že? Stejně tak porovnávat karty na základě výpočetního výkonu. A tyto dvě karty jsou toho zdárným důkazem.
Tomik18 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - DLSS 2020-05-22 17:09:30

Proc by nemelo byt ferove testovani s DLSS? Pokud je pro me dulezity pocet frejmu za 1000 Kc a pokud ten vysledny obraz je skutecne srovnatelny, jak se u 2.0 prezentuje, tak proc ne? V takovem pripade prece nedava zadny smysl DLSS vypinat, tak proc by me mel zajimat vykon bez nej?

Naopak tady konecne aspon bude mit smysl divat se na testovane hry a zebricek karet, protoze ted se to poradi karet da z 90% zkopirovat do jakekoliv hry a je to porad prakticky stejne. A pak se budu moct sam rozhodnout, jestli mi ty podporovane hry stoji za to, abych to v karte chtel, nebo jestli se obejdu i bez nej...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-22 19:16:07
avatar
pokud ti musím vysvětlovat, proč je nesmysl srovnávat v běžných recenzích DLSS s nativním rozlišením tak se nemáme o čem bavit ...
renmou [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-22 19:49:26

Logicky by se mělo testovat nativní vs nativní. Paky by se dalo porovnat DLSS vs Image Sharpening. Porovnat kvalitu obrazu a vliv na snímkovou frekvenci. Doufám, že se tohoto testu dočkáme. DLSS prošlo velkým upgradem. Bylo by zajímavé vidět v testech ten pokrok.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-23 10:34:58
avatar
DLSS vs Image Sharpening???? jako proč? Obojí jsou zcela odlišné typy technologií
renmou [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-23 12:13:07

A já měl za to, že dělají stejnou věc....
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-23 12:46:58
avatar
to záleží na tom ...

určitě ale nefungují stejně, se stejnými nároky, požadavky a stejným cílem
renmou [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-23 12:53:21

Záleží na čem?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-23 12:58:24
avatar
no výsledkem je ostřejší obraz (U IS vždcky, u DLSS jak kdy a jak kde) takže jestli ti jde o tohle, pak ano
renmou [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-23 13:11:09

Právě proto na to narážím. Protože jisté srovnání zde už bylo. Odkaz
Ale teď mi píšete: "DLSS vs Image Sharpening???? jako proč? Obojí jsou zcela odlišné typy technologií "
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-23 13:18:48
avatar
jde o to, že když zapnu IS, tak to funguje všude možně, s jasně ostřejším obrazem, ale pořád v nativním rozlišení se stejným výkonem s i bez. Funguje to současně na mnoha různých GPU bez nutnosti nějakého speciálního vybavení či výrazného zásahu tvůrců her ....

S DLSS to zdaleka tak jednoduché není, funguje odlišně, vyžaduje speciální HW, hlavně speciální podporu ze strany tvůrců her i NV a není prakticky v žádné hře s několik jednolivými výjímkami, kde má ovšem velmi různorodou kvalitu přínosu od žádného po nějaký ...

v tuto chvíli se tedy nehodlám DLSS dále zabývat, je to jen marketing dnes, ne užitečná věc. Pokud dorazí další generace GPU s další generací DLSS, která odstraní omezení a bude široce dostupná ve hrách, pak se jí budeme zabývat ... ale dnes je to jen marketingová věc, která v praxi nemá téměř žádný přínos v současné generaci GPU, takže proč si kvůli ní ty GPU kupovat? Ale NV to ví, přesto to inzeruje, protože je to marketing, uvidíte, že pokud je ta technologie k něčemu a taková, jak ji NV popisuje, že její další generace na další generaci GPU bude dávat mnohem větší smysl ... ale to zatím těžko říci ...
renmou [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-23 13:17:44

To já nepopírám. Proto jsem napsal:
"Paky by se dalo porovnat DLSS vs Image Sharpening"

Vy jste mi odpověděl:
"DLSS vs Image Sharpening???? jako proč? Obojí jsou zcela odlišné typy technologií "

Přitom tu srovnání bylo, viz Odkaz

Takže proč neudělat opět srovnání po updatu na DLSS 2?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-23 13:22:55
avatar
udělám to po DLSS 3 pokud to bude dávat smysl ... stávající generace DLSS smysl nedává ...
renmou [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-23 13:24:42

ok. Díky
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-23 13:30:22
avatar
pokud se tu článek o současném marketingovém nástroji DLSS objeví, tak maximálně jako sponzorovaný článek, tomu se nebráním ... ale bude to jako dosud všechny podobné články, jasně jako sponzorovaný a PR článek označeno. V tuto chvíli ale nic takového v redakčním plánu nemáme ...
renmou [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-23 13:33:07

Takže článek o nesmyslném DLSS byl taky sponzorovaný?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-23 13:37:54
avatar
ne, to byla novinka o které jsme se aktivně zajímali, než jsme přišli na to, co to je .. všechny sponzorované a PR články máš na DDW jasně označeny je tam, že je to PR článek
renmou [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-23 13:46:23

Aha. To jsem si nevšiml. Tak já jsem měl za to, že na technologickém webu se dozvíme i o vylepšené technologii, o které tu byl článek. Technologie jdou dopředu a vylepšují se. Takže jsem čekal, že když jde o celkem výrazný posun, že tu bude článek. No bohužel no.
Ještě by mě zajímal váš názor na ten výpočetní výkon Vega 64 vs GTX1080 a s tím spojený herní výkon a výkon v tom unreal engine 5
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-23 16:10:40
avatar
ano a jak vám píši, jakmile bude DLSS lepší a hlavně použitelnější než dnes, tak vás o tom budeme informovat ...
Yamaha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-23 07:57:05

Zase tyhle články.Nakonec to dopadne zase stejně.RTX 3080 bude stejne rychlá jako RTX 2080TI.Možná tak o 2-5% výkonější.Bude prostě rychlejší nežli RTX 2080 Super.Je to jeden z důvodů proč NVidia nevydala RTX 2080TI Super.Sama by si zavařila a degradovala kartu RTX 3080.Modely TI nikdy nebudou ve verzi SUPER(to se proste kupcům nedělá).Cena RTX 3080 bude jako za RTX 2080.AMD vyleze a překoná RTX 2080TI tak o 5-10% MAX.Za cenu ta 24-28tis.To bude dobrý.Trh uz je zvyklej ze TOP modely stoji tech 30tis.No a RTX 3080TI bude rychlejši nezli RTX 2080TI tak o 20-30%.AMD zase bude konkurovat modelu RTX 3080(2080TI) a dalsi roky to zase bude stejny.AMD si bude vesele prodavat do XBOX a PS5.Vsichni budou spokojeny.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-23 10:34:25
avatar
pořád nechápu, a jakém základě usuzuješ, že RDNA 2 jako zcela nová architektura na novém procesu s fyzicky 2x větším čipem než je stávající NAVI 10 která na 5700XT zaostává za 2080Ti jen o 35%, tak z čeho usuzuješ, že RDNA 2 bude jen o 35% výknnější než 5700XT na na úrovni 2080Ti?

může mě to své myšlení, odporující faktům, vysvětlit?
Yamaha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-23 12:07:51

Zase zacinaji Žně spekulaci a zbožných přáni
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-23 12:44:29
avatar
jsou spekulace založené na reálných možnostech a faktech a pak to co předvádíš ty
Yamaha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-23 18:11:42

Opravdu ale opravdu verite ze dalsi vrcholny TOP model AMD bude o tolik lepsi nezli RTX 2080TI?Je jasny ze ted je doba kdy se da napsat kazdej den nejakej clanek na toto tema.Je to dobra doba.Lidi to budou zase hltat Ja se odmlcim a pripomenu se az ty nove zazraky vylezou
Yamaha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2020-05-23 12:04:47

Protoze to je furt dokola.Prostě se to furt opakuje.AMD nemuze a nebude o tolik vykonější.Nvidia taky ne.Proč?Protože to neni třeba.To ze bude NOVA Generace(karet urcenych pro nas PLEPS) rychlejsi o 20-30% je proste dobrý a naprosto dostacujici.Ktery vyrobce by vydal tak schopnou kartu?A prodaval ji cenu pod 1000$? Jenom blazen.Kdo by si koupil dalsi Generaci?Minimalni pocet lidi.Dalsinroky budou proste stale 4K +- 50-80FPS.To staci.Televize co budou 5K a vice..ty nez budou za penize pro PLEPS to potrva jeste roky.Monitory to stejne.Proto se zase nic nezmeni.Muzem tady zase opakovat a cist clanky o tom a o tomhle.Nebude to tak.Posun o 20-30% je dostacujici.Lidi stejne do ted ani nemaj GTX 1080TI nebo 5700X...to ze nekdo ma GTX 2080 nebo dokonce 2080TI To vubec...a proc?Protoze to nepotrebujou.Lidi maj Monitory Full HD..a TV taktez.Kdo si koupi 4K TV nebo monitor...tak nepotrebuje stejne kartu vykonem o kterem se zase bude basnit.Proste furt dokola...mnoho a mnoho let.Chapu ze se proste musi psat zase o zboznejch pranich.Zarucenych Informacich.Ale nestane se to.To ze AMD vydalo konecne CPU za dobre penize a podelalo Intel je dobre.Muzem mit doma konecne schopne PC.Ale dnesni vykon VGA karet(Top modelu) je tak velkej ze neni zase treba vydavat neco jako co bude mit vykon tak velkej jake je nase prani...a to nemluvime o tom...ze hry co budou OPR
AVDU NOVA GENERACE...prijdou vlastne az ke konci tech karet co teprve prijdou
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Monday, 22 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 617x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníFriday, 19 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 2516x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCWednesday, 17 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1298x
Komentářů: 0
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?Tuesday, 16 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1180x
Komentářů: 5
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačí
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačíMonday, 15 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1871x
Komentářů: 1
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!Friday, 12 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1671x
Komentářů: 0