AMD Phenom II X6 jdou dobře taktovat – 4,4GHz se vzduchem a 6,3GHz na dusíku Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Čtvrtek, 15 duben 2010
altNa 45nm šestijádro opravdu skvělé výsledky podávají nové modely AMD X6.

 

 

Protože se už v některých částech světa prodávají, nenechali na sebe OC výsledky a výkonová měření nových AMD Phenom II X6 dlouho čekat. Připomeňme, že AMD Phenom II X6 je tak trochu překvapení. Přeci jen je to stále 45nm procesor na již v podstatě letos/příští rok končící mnoho let používané architektuře, takže jsme už takové překvapení nečekali. Ale AMD to zvládlo a její X6 procesory jsou nejen provozuschopné za stejných vlastností jako X4 procesory, ale budou i cenově více než zajímavé.

O tom, že to s X6 procesory AMD, i přes handicap 45nm výroby, není vůbec špatné, svědčí i OC pokusy. S levným modelem X6 1055T, který v základu tiká na 2,8GHz a měl by stát jen něco kolem 4500 korun včetně DPH, se podařilo na vzduchu se dostat na úctyhodných 4,4GHz a to na poměrně obyčejné desce Gigabyte GA-MA785GT-UD3H. Co s ním asi dokáže nějaká super OC deska?

Souběžně se z nových X6 procesorů AMD snaží někteří vyždímat, co se dá, a za použití dusíku padají první zajímavá čísla. Věřte nebo ne, tohle 45nm čestijádro, konkrétně model X6 1090T se základní frekvencí 3,2GHz a cenou někde kolem 270 dolarů, se podařilo s dusíkem vyšroubovat až na fenomenálních 6,3GHz.

Jak na tom budou výkonově tyto procesory, ukazuje pár srovnatelných výsledků. Výkon nových CPU, není vůbec špatný a to hlavně s ohledem na jejich cenu. Zatímco dosud jediné šestijádro na trhu, Intel Core i7-980X, které je navíc už 32nm a tiká na vysokých 3,33GHz a má také k těm 6ti jádrům ještě další 6 vláken, a stojí kolem 23 000 korun, nejdražší model od AMD bude sice 45nm, bude mít frekvenci jen 3,2GHz, ale jeho cena bude jen něco kolem 6100 korun včetně DPH. Takto bude konkurovat čtyřjádrům Core i7-800/900 a jak ukazují první testy, zakotví někde lehce pod modely Core i7 960/870 a to nezní špatně, když 870 stojí 12 000 korun a 960 12 500 korun.

Samozřejmě nějaká totální pecka to přeci jen nebude, ale AMD se bude snažit, aby mělo lepší poměr cena-výkon než Core i7 procesory. Jak už víte z nedávného článku, s využitím šesti jader to také není v běžných aplikacích úplně růžové. A třeba pro hry nejsou šestijádra obecně (Intel i AMD) zatím dnes nějakým měřitelným přínosem.

Zdroj: NordicHardware.com, DDWord.cz

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 11:46:41
avatar
Chtělo by to test zde na DD s nějakou new deskou a potom také s nějakou starší ( např. AM2+ ) třeba hodně levnou, která bude mít pro toto 6ti core podporu Kdyby se vám do toho nechtělo, tak se hlásím na test té AM2+, nějakou si seženu ale to 6 ti core mi musíte na těch pár dní dodat ***Ale co jsem tak koukal, tak asi desky s menším jak 790 čipsetem AM2+ to asi umět nebudou
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 12:14:30
avatar
Spís zaleží na aktivite/lenosti jednotlivých vyrobcu, jak se k tomu postaví s podporou BIOSu a taky teda poradne dimenzované napájení, sčímž mají nektere levne desky docela problem. Jinak mam pocit, ze vykon se v ramci rad 7xx/8xx nijak nezmenil, ostatne jsou to v zakladu prakticky totožne chipsety.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 12:39:00

Do AM2+ to myslím nedostaneš (nepočítám 5 Kg kladivo).
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 13:25:56
avatar
Proc ? Ja myslim ze ciste fyzicky to tam naopak pasuje docela dobre Vsak AM3 procesory mají o 1 pin mene, nez AM2, tudiz AM3 muzes do AM2 strcit, ale ne opacne, a jestli se nemýlím, tak i Phenomy X6 maji radic DDR2 pameti, takze ani tady není problem.
domino2301 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 14:52:57

Máš pravdu, ako ma tu pred nedávnom opravili tak X6 má DDR2 radič, a do AM2+ ju dáš, do AM2 už asi nie, a to kvôli BIOSu.
Mňa by porovnanie fungovania X6 v AM3 a AM2+ taktiež zaujímalo
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 15:35:01
avatar
Jasný, myslel jsem AM2+, ačkoli věřím tomu, že některý nejmenovaný vyrobce vytvoří i něco s AM2 (ale tipuju ASrock, tam delaji i vetsi praseciny)

Jinak co se týče výkonu, tak DDR3 přináší leda o něco nižší spotřebu a aktualně snad i nižší cenu, jinak u AMD se vždy spíš hralo na latence, než na frekvence, a moc nevěřím, že X6 přinese nějakou změnu, takže pokud máš nějakou novější AM2+ desku, tak určitě o žádný výkon nepříjdeš.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 18:25:33
avatar
AM2 by s podporou ze strany BIOSu mělo taky jít, neni důvod proč ne..
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 21:29:05

Máš recht až pravdu. Já se o 6 jader moc nestaral (mít 6 jader zní pěkně, ale pro mě žádný efekt), toto jsem četl posledně Odkaz, tak jsem to použil (přece DD nám nebude lhát!!!!! ).jj 6x měř a jednou řež.
viperman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 17:59:10

si pozri web gigabyte-u vela ich dosiek am2+ podporuje X6 procesory
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 11:49:02

no jo Bohušu, ale aby si za těch pár dní byl ještě k zastižení i s X6
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 12:05:45
avatar
tak procák to bude asi dobrý, ale emigrovat kvůli 6 100 Kč to snad né
HUHUHUgo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 11:54:04

Mno ... přetaktování z 2,8 na 4,4 je opravdu nádherné, ale otázkou je, kolik to potom žere? Jestli se při takových frekvencích je ten procesor schopen udržet pod nějakých 200W.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 12:06:10
avatar
toho kdo tolik taktuje spotřeba nezajímá ;)
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 12:21:10
avatar
Je fakt, ze asi nikoho, ackoli pokud stím chce nekdo dohnat Intelovu vyhodu vykon/takt, tak by se pak mohl divit, ze ackoli si koupil o mnoho vyhodnejsi procesor od AMD, tak z dlouhodobejsiho hlediska se mu to odrazi na spotřebě, ackoli kdo z vás nejakou spotrebu opravdu resí, ta se resi mozna tak u Fermi, aby bylo do ceho rejpnout, ale jinak v praxi se stejne malokdo na to vyuctovani od CEZu koukne, kdyz to ma stejne pres inkaso a sviti si starou dobrou 100W zarovkou a k tomu se diva na poradnou plazmu a zatopi si pekne primotopama, neodmrazuje lednici, nechava vsechny pristroje ve stand-by atd...
snajprik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 14:04:56

Prave že X6 1055T ma konecne poriadne usporne režimi s vypinanim nepouživanich jadier a pretaktovanim tych zvyšnych, ktore sa použivaju a max. spotrebu v zaťači AMD uvadza 125W u X6 1090T 3,2GHz. Takze spotreba v pohode, v klude bude možno nižšia ako u x4 a dokonca v zaťazi pri jednovlaknovom programe tiež bude nižšia ako u X4 lebo bude mať vypnute nepotrebne jadra štyri jadra off a dva jadra pretaktovane v TURBO mode 3,8GHz.
PS: Intelacke X6 myslim ze ma 150W v zaťaži a len toto jedine jadro Intel vyraba na 32nm technologii, tie dvojadra na 32nm s zbytočnou GPU 45nm, ktora len žere eletriku a predražuje čim nepočitam. Zvyšok intel vyraba na 45nm technologii tie jadra su usporne ale ked sa pretaktuju o 200-400MGz tiež už papkaju cez 150W (intelX4 2,6GHz OC na 3GHz)
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-16 10:00:46

Někde jsem četl, že umí snížit spotřebu (ne vypnout) 3 jádra a ostatní rozehnát na turbo. Variantu s vypínáním 4 jader vidím poprvé. Co o tom kdo ví?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 14:42:35
avatar
stare dobre 100W zarovky aspon narozdil od tech uspornych zarivek poradne sviti kdyz si to tak vemu, tak ale ani moc nesvitim, u pc nebo plazmy (ktera v realu zere skoro stejne jako lcd) mam stejne nejradsi tmu, posvitim si akorat kdyz du na zachod, do sprchy nebo pro jidlo
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 15:12:13
avatar
No ono kdyby někdo udělal úsporku do domu/bytu co by žrala "jen" 80W tak by si z ní oslepl, protože by to bylo jako výbuch atomovky . 100W žárovka je svítivostí na úrovni cca 20W zahřáté úsporky. Taky jsem nakoupil pár stovek do zásoby, ale na úsporky si nestěžuju a to je někde používám už několik let.
EDIT: Teď koukám, že megaman dělá i 100W úsporky - to musí být světla jak v soláriu.
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 15:38:54
avatar
Mě se zatim usporný žárovky nelíbí, protože většinou mají docela hnusnou teplotu světla, spíš čekám až zlevní LED žárovky, ty vypadají opravdu zajímavě a i světlo znich se vcelku blíží klasicky žárovce.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 15:42:57
avatar
Tak na LEDky čekám taky, ale zatím jsou svojí cenou a výkonem dost mimo. Snad se vývoj pohne. Životnost je teoreticky nádherná, jenže ještě je tady životnost té elektroniky co musí mít a tam jsem občas slyšel dost stížností.
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 16:30:11
avatar
Nad klasicke zarovky neni. Kvalita svetla je nesrovnatelna. Ma siroke spektrum zareni a neblika(i kdyz to neni videt, tak z usporek boli oci vice nez ze zarovek).
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 18:26:23
avatar
Kolik to žere poznáš podle toho jak to topí. Řek bych obdobně jako i7 nebo o něco méně..
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - AMD jede! 2010-04-15 12:04:08

Go AMD, go!
sleeperTV [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 12:11:58
avatar
to iste plati aj pre i7...par uzivatelov pisalo ze na 4.2Ghz im to 200w spapka

edit: to k HUHUHUgo-umu prispevku
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 12:12:51
avatar
GA-MA785GT-UD3H a Phenom X6 s napětím přes 1,6V - to je teda opravdu výkon. Osobně bych tyhle procesory dával jen do lepších desek, protože tahle deska musí dost trpět. Uvidíme v reálu v některé lepší desce s trochu nižším napětím.
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 13:35:30
avatar
No já nevím, ale používa 4+1 fazovy napajenim, jako vetsina dalsich desek od gigabytu, takže s nejakyma highend deskami mozna, ale zase bych tu desku tak hrozne nevidel
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 14:44:07
avatar
taky myslim..ono vubec s tema x fazema jde spise o marketing.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 14:57:06
avatar
Šlo mně i o chlazení napájení, který není jen u úplného highendu...
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 15:59:46
avatar
Jasný, že levná deska nemá to napájení navrhutý uplně optimálně, ale o chlazení to určitě nebude, to je spíš takový "modní" doplněk poslední doby, který samozřejmě má nějakou učinnost, ale o tom by se dalo spekulovat. Ostatně pamětníci jistě pamatují Pentium D, což byl vrchol architektury Netburst a ten měl TDP 130W a pokud se podívate na desky s těma čipsetama tj. hlavně Intel 955X a 925X, tak ani jedna neměla nijak chlazené napajení a jak náramně se snima taktovalo k frekvencím a TDP o kterých by se mohlo dnešním procesorům jenom zdát
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 16:16:22
avatar
A životnost? Ty "hliníky" na chlazení mosfetů svůj význam mají - důkazem je něco podobného na některých grafikách, kde to majitelům zlepšilo stabilitu karty při vyšším zatížení. Základní desky s těmi žravějšími Pentii 4 si vybavuji, ale nikdo v mém okolí ji radši neměl, takže nemůžu říct kdy se mu to podělalo. Dřív jsem taky uvažovatl tak, že přímý proud vzduchu se může vyrovnat nalepenýmu pasivu, jenže jak moc velký proud vzduchu by to musel být aby se to vyrovnalo pasivu trochu ofukovanému vzduchem. Počty fází taky už moc neřeším a z některých čísel mám jen mírný úsměv.
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 17:11:00
avatar
No životnost je daná zárukou asi tak na 2-3 roky a morální v případě highendu asi tak stejně

Ale taky je fakt, že dřív byla víc moda vějířovitých chladiču, který chladily procesor a pul desky okolo, což se v dnešní době už moc nenosí. Ale zase to byla doba kdy se používaly starý dobrý "popelnicovy" kondenzátory a nezalitý cívky. Ale jak to bylo s životností doopravdy, to se asi nedozvíme, ale je třeba zase fakt, že napájecí kaskáda se na většině grafických karet peče ještě mnohem víc a nějaký rozdíly v životnosti oproti základním deskám tu nevidím, každopádně milovníci hingendu, přetaktování a výkonu celkově asi nepatří k té skupině, která by používala produkty dál než za jejich morální životnost, takže se v praxi nejspíš nikdy nedozvíme, jestli by ta deska jela ještě dalších 5let na plný pecky...
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 18:28:02
avatar
Víc fází paradoxně snižuje účinnost, pokud nejsou ze špičkovejch součástek.. což kromě eVGA/DFi jaksi nejsou. Gigabyte z jednoho testu nedávno vyšel poměrně slušně (test ohledně PWM na deskách) líp než ASUS a MSI na tom bylo podobně..

1.6V? Neuchladitelný vzduchem..
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 13:30:17

AMD vedelo vydrzat uz aj s minulou architekturou dost dlho.. stale sa jej to dari..
DDR0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 14:46:07
avatar
zajímavé ale bylo by dobré napsat kde je taktovací zlom - tj když se skokově musí přidat hodně napětí aby to šlo stabilně. Já mam např Phenom 2 X3 720BE a s odemčeným 4 jádrem na 3GHz jde na základním napětí. Když přidam jeden stupeň tak jde stabilně na 3,2Ghz ale když chci 3.3 tak musim jít na 1.45V a to je skok kde už to víc topí než dá výkon a tohle by mě zajímalo u šestijader.
michalos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - OC AMD 1.63V 2010-04-15 14:51:53
avatar
Nejsem prebornik v OC procesoru AMD, ale chcete mi rict, ze 6 jader na 45nm se da v pohode uchladit vzduchovych chladicem v LINXu pri voltazi 1.63V ? By me zajimalo, kde DD vyhrabal, ze to bylo chlazene vzduchem Urcite to byl minimalne kvalitni vodnik...

P.S. a ono CPU-Z validace a 100% stable OC je malinko rozdil
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 18:28:30
avatar
Jo to nejde.. nereálné. Limit pro vzduch je tak 1.5V a to budou fakt hodně vysoký teploty.
fuzzy3d [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 20:44:06

OC intel:
Odkaz
michalos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 21:42:22
avatar
U Intelu samozrejme vime, ze 4.0 - 4.5 lze na vzduchu udelat i pri nizkem napeti....... ale 1.63V, to je fakt maso, by teploty letely hodne vysoko
MiraDH [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Souhlas 2010-04-15 16:09:14

Takových validací je plný internet a neznamená že, PC je 24/7 stabilní, spousta z těch "validací" je udělaný screen save těsně před BSOD, to se samořejmě týká jak AMD tak Intelu, takže uvedená informace je celkem zavádějící pokud není přiložen nějaký test stability např. Intel Burn Test nebo Lynx.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 18:29:22
avatar
Mno, řek bych, že to dá tak 4GHz možná i stabilně na dobrej desce.. chová se to dost jako i7 920/930. Validace to 4,4 (občas výše), ale stabilní tak kolem 4 - 4,2 GHz.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 17:46:52
avatar
Tak tech taktu to dosahlo, ikdyz ne treba 24/7 stabilne. Ja doma taky zkousim maximum, ale potom trochu sundam, aby to pripadne tolik nezralo nebo bylo stabilni! Jinak peknej vykon od X6
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 18:08:54
avatar
Vyzerá to veľmi zaujímavo, do tohto procesoru sa pri tej smiešnej cene oplatí ísť uvidíme koľko snobov a idiotov si kúpi i7-9xx
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 18:31:01
avatar
Snobové a idioti už své i7 9XX mají.. včetně mě, víceméně od vydání i7. A většina jich je s nimi velmi spokojená (včetně mě).

Mít na to, koupim si 980X .. ale i když na to mam, tak je to pro mě trošku moc peněz za CPU.

Navrch existuje eVGA SR2 do které si můžu hodit 2x Xeony řady 5XXX. A výkon pak nemusim řešit vůbec..
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-17 19:42:49
avatar
Sorry preklep, mal som na mysli 98x resp. super predražené i7 - x6.
Aj keď úprimne, do I7 by som nešiel a prachov na to mám viac než dosť, prečo podporovať monopol ktorý má viac ako 60 percentnú maržu
Konkurencia je v súčasnosti veľmi vydarená a tých pár percent výkonu navyše mi 2 - násobnú cenu neospravedlnia, trojkanálový radič pamäte je pekná vec pre server alebo profi robotu, na domáci PC je to zbytočný luxus

Ale nechcem nikomu brať názor, ak sa niekto cíti nech si kúpi hoc aj Xeon X8
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-18 15:47:34
avatar
Já je nechci podporovat, Intel jako firmu moc rád nemam. Ale problém je v tom, že takové procesory nikdo jinej nevyrábí..
MiraDH [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 19:16:28

Jako snob a idiot mám též mám Core i7 9xx, a momentálně už šetřím a netrpělivě vyhlížím Core i7 970 šestijádro za lidovější cenu předpokládám cca 12000 - 13000 czk, jinak nic proti AMD (donedávna hrdý majitel AMD Athlon X2 5000+ BE).

Edit: Je smutné že, ten kdo si koupí trochu dražší zboží at už značkové či luxusní je hned označen za idiota který neví co s penězi a ten kdo má peníze je hned označen za zloděje. . Je demokracie a každý má možnost si peníze vydělat a co si za to koupí, je jeho věc, at už je to třeba 980x za 23 000 czk.... bohužel u Nás to jiné asi nebude.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-15 22:52:55
avatar
Smutné to je, ale je to realita buhužel. Jestli si člověk prachy vydělal nebo vyhrál, je jen na něm, za co to utratí. Ikdyž se to ostatním nemusí líbit. Názor, že bych za cpu xx tolik peněz nedal beru, ale nemusím toho druhého urážet. Ale myslet si o něm můžu co chci

PS: já jedu spíše na poměr cena/výkon a podle mě k tomu má blíže AMD
Terepin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-17 21:15:16
avatar
Označovať ťa za idiota? To nie. A pokiaľ ten výkon aj využiješ, je to úplne normálne. Ak ho kupuješ len aby si ho mal, tak to sú vyhodené peniaze, ale je to Tvoja súkromná vec a človek, ktorý ťa označí za idiota, je sám idiot.

EDIT: By ma veľmi zaujímalo, ktoré decko mi dalo mínus.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-16 18:56:04
avatar
Podle mě i využití pro "lidumilné" účely je využití (WCG). A jinak na konverze filmů, značně rychlejší Photoshop a oproti mojí 5000+ BE prakticky všechno.

No a SSD tomu dalo fakt brutál drajv..

A nebylo to ani nějak extra drahý, půlku HW mam z druhé ruky.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!Pondělí, 25 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 296x
Komentářů: 0
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!Pátek, 22 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1464x
Komentářů: 8
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!Čtvrtek, 21 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1187x
Komentářů: 1
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!Středa, 20 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1880x
Komentářů: 4
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém stylu
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém styluÚterý, 19 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1135x
Komentářů: 0
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?Čtvrtek, 14 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1902x
Komentářů: 3