AMD zveřejnilo zajímavé hospodářské výsledky Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 21 leden 2008
amd-70x50Q4 byl z hlediska ztráty pro AMD nejhorším kvartálem roku 2007. I když není vše, jak se může zdát.

 

 

O tom, že AMD nevykazuje zrovna nejlepší hospodářské výsledky, víme. Se zájmem tak sledujeme aktuální hospodářskou situaci na konci každého kvartálu. Ten poslední v roce 2007 si AMD zrovna za rámeček nedá, i když není všechno, jak se může zdát.

q4

V tabulce vidíte výsledky za 4Q 2007. Ztráta 1,772 miliardy dolarů za jediné čtvrtletí je až nečekaně vysoká, ovšem vahou 1,669 miliardy dolarů za ní stojí náklady spojené s akvizicí firmy ATI. Stalo se totiž to, že AMD udělalo inventuru ohledně nákupu společnosti ATI. Nedávno se přišlo na to, že některé položky při koupi byly buďto nadhodnoceny nebo podhodnoceny. AMD tedy muselo zanést příslušné částky v účetnictví. Tím pádem vznikla ona nečekaná ztráta skoro 1,7 miliardy. Nicméně až na toto hrozivé číslo jsou ostatní údaje mnohem pozitivnější a akcie AMD zaznamenaly nárůst ceny.

amd_phenom

AMD totiž snížilo nonGAAP ztrátu ve 4Q na 97 milionů dolarů proti 276 milionům ve 3Q 2007 je to slušný pokrok. S největší pravděpodobností tedy v 1Q 2008 bude AMD v zisku, což si vedení AMD naplánovalo. Ještě lépe vypadá operační ztráta, která činí již jen 9 milionů dolarů. AMD se také podařilo zvýšit marži na svých procesorech na 44%. Ať se to někomu chce věřit nebo ne, AMD prodává své procesory s větším ziskem než ve 3Q 2007 o celá 3%. Pro finanční analytiky je ale nejlepší zprávou, že AMD vykázalo ztrátu 17 centů na akcii, přičemž očekávání byla 36 centů. AMD také hlásí úspěch s prodeji svých procesorů Phenom. Ty ačkoli přišly později a na desktopu se vlastně ještě ani neohřály, přičemž se dnes jedná o níže taktované modely v revizi B2,tak se AMD podařilo jich prodat již 400 000 kusů, což lze považovat za slušný úspěch.  

   Ačkoli vypadá ztráta 1,7 miliard dolarů za 4Q hrozivě, jedná se ještě o nečekaný dozvuk akvizice firmy ATI. AMD se daří snižovat ztrátu velmi rychle a hlavně zvyšuje svou marži na svých procesorech, jejich prodej opět o něco narostl. Daří se také na grafickém trhu a hlavně AMD se začíná prosazovat se svými čipovými sadami. Osobně ale opět trochu žasnu nad chováním investorů. AMD vyhlásí výsledky kde je nečekaná ztráta 1,7miliardy dolarů a investoři vypadají spokojeně a akcie firmy AMD rostou.

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Anonymní  2008-01-21 06:43:06

Zajímalo by mě, co je non-GAAP ztráta. Tuhletu zprávičku už čtu asi na desátém serveru, ale všichni to jen opisujou, jako kdyby každý čtenář automaticky věděl co to je. Že by ostatní náklady (bez náladů na ATI) ?

Daří se také na grafickém trhu a hlavně AMD se začíná prosazovat se svými čipovými sadami. Osobně ale opět trochu žasnu nad chováním investorů. AMD vyhlásí výsledky kde je nečekaná ztráta 1,7miliardy dolarů a investoři vypadají spokojeně a akcie firmy AMD rostou.

Jak už jsem říkáo. Trh je strašně složitá věc. Omezivat se na sledování cen akcií je nesmysl. Jsou mnohem důležitější parametry.
neveceral [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - GAAP 2008-01-21 07:08:46
avatar
Jestli se nepletu, tak GAAP je zkratka pro národní účetní standardy. Doslova to je Generally Accepted Accounting Principles. V USA snad nemají nijak závazně upravená pravidla účetnictví, ale jakési obecně závazné principy účetnictví. Tudíž jestli to chápu, tak ta ztráta není podle těchto pravidel, ale podle jakých nebo v čem je rozdíl to fakt nevím?
spiderwolf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - jen dodatek k US GAAP 2008-01-21 10:38:19

Pokud spolecnost nema ucetnictvi vedene podle US GAAP, tak nemuze byt obchodovatelna na burze cennych papiru. US GAAP sice nejsou zavazne a nejsou vypracovany a vyzadovany statni autoritou, ale jsou brany jako obecne akceptovane pri sestavovani ucetnich vykazu v anglosasskych zemich.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 09:37:03

GAAP net income(loss) jsou čisté změny hodnoty firmy, bez výsledků koupě(prodeje) částí této firmy. viz
http://www.nareit.com/portfoliomag/02julaug/accounting.shtml
Arg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - GAAP 2008-01-21 07:58:53

Odkaz

tohle vysvětlení asi stačí, víc jsem v mateřském jazyce nenašel
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2008-01-21 09:23:50
avatar
Jak vidím další zaručené a přesné zpráva. Mimochodem tohle je opravdu krásný eufemismus: "AMD nevykazuje zrovna nejlepší hospodářské výsledky." Jemnějsi už to říct nešlo že

Řekněme to tedy tak, že když jste loni nakoupili akcie AMD s nominální hodnotou 10 USD, letos je prodáte k dnešnímu dni za 7.07USD, což je pokles o 48,32% proti původní tržní hodnotě za poslední rok (což bylo cca 15-16USD loni na konci ledna). Před dvěma lety atakovaly hranici 40 USD za desetidolarovou akcii. AMD má tedy dnes hodnotu ani ne 20 procent své předloňské slávy a to včetně ATI.

Za poslední rok byly z Vašich AMD akcií nulové dividendy.

Mimochodem, takhle vypadá cena akcie AMD za poslední dva roky
http://ichart.europe.yahoo.com/c/2y/a/amd


Zatímco minulým článkem div ne krachující NVIDIA má akcie za 10USD momentálně prodávané za 24.84USD, což je za poslední rok vzestup o 18,40%. Tolik k předcházejícímu katastrofickému článku

Pro srovnání takhle vypadá cena akcie Nvidia za stejné období:
http://ichart.europe.yahoo.com/c/2y/n/nvda

zdroj: uk.finance.yahoo.com
PS: kotováno podle NasdaqNM
Anonymní  2008-01-21 08:56:43

v podstatě souhlasím. Ale jedna perla mě rozesmála:

2,93 z 10,00 je 48,32% ?
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2008-01-21 09:25:14
avatar
Hihi když to dočteš, najdeš tam, že je to pokles proti loňské tržní hodnotě Loňská tržní hodnota nebyla 10 USD.

Nejsou to moje čísla, já to nepočítal Případné stížnosti směřuj na administraci burzy v NY DC, že to špatně kotují
Anonymní  2008-01-21 10:27:52

když jste loni nakoupili akcie AMD s nominální hodnotou 10 USD, letos je prodáte k dnešnímu dni za 7.07USD, což je pokles o 48,32%

Vycházel jsem z tohoto tvrzení. Pokud je to jinak, není to vysvětleno šťastně. Ale to je jedno. Každopádně je fakt, že DD to trošku přibarvuje. U AMD/ATI dorůžova, u Itel/nVidia vždy do černa. Ale to už je kolorit. Každý tady má své oblíbence
Solitary [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 10:41:35
avatar
Spis jde o to, ze firma ktera si momentalne vede spatne, a postesti se ji je dobra zprava.
Ale koho by zajimalo ze uz tak prosperujici firma, prosperuje vic? Ale kdyz prosperujici firma ma taky nejake ztraty, hned je to zajimava aktualita prece. To prece nema s oblibenosti co spolecneho
IAczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2008-01-21 11:12:28
avatar
Trošku špatně spočítané ne ? ... "když jste loni nakoupili akcie AMD s nominální hodnotou 10 USD, letos je prodáte k dnešnímu dni za 7.07USD, což je pokles o 48,32%"...

Uvádíš skoro 50% strátu takže z 10 to nemůže být 7,7.. ale něco kolem 5,3, nepočítal sem to přesně, ale už od pohledu si napsal blbost...
Anonymní  2008-01-21 11:23:27

já ne. Já nu tu blbost právě poukazuji. Kurzíva znamená citaci uživatele Bennie
IAczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 15:36:46
avatar
Omlouvám se já sem to četl zběžně... Takže je to směrované na Bennie... Lepší možná dát do uvozovek kurzíva se lehce přehlédne
Neznámý  - re: 2008-01-23 10:59:06

Když se v tom nevyznáš, raději nediskutuj. Počítáš dohromady japka s hruškama jak se ti to hodí.
Anonymní  2008-01-23 11:32:17

japka? ROFL
xJirikx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 09:06:49
avatar
jako čísla máš snad správně(nepočítal jsem to ), ale on je v tom jeden menší háček... totiž i Hitler to měl všechno spočítaný a naplánovaný (jen vtip)
Cena akcií je o dost složitější než to co tu píšeš, já nejsem odborník, ale jednu věc vim ze zkušenosti...
Před pár lety jsem horko těžko přesvědčoval mamku, ať ty akcie co má ČEZu neprodává, i když se zvedly z 60Kč na 80...dneska se i po propadu burzy pohybujou kolem 1200Kč...
Kdo ty akcie má, tak je teď stejně neprodává, Amerika míří do recese a AMD je dole. To si spočítám i já silnoproudař, že na tom prodělam ;)
Bennie [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2008-01-21 09:19:46
avatar
Já nic neříkám o tom, jak to bude za rok, doufám, že se AMD pořádně zvedne a díky tomu grafiky i procesory budou mnohem lepší a levnější.

Já jen říkám jak to bylo poslední dva roky.

Nic osobního proti AMD nemám, doteď jsem měl Athlon a vždycky Radeon, jen nemám rád mlžení.

Takže pokud se AMD opravdu zvedne, a někdo to víte jistě, kupuju akcie AMD jako blázen, protože na tom vydělám několikanásobek. Klasická spekulace na vzestup. Jenom vědět, že se zvedne a nepůjde do kytek. To je bohužel to riziko.
xJirikx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 09:41:38
avatar
dobrá, dobrá
jinak dost pochybuju o tom, že by šlo do kytek...spíš bych řek, že pokud by ten růst byl jen krátkodobá anomalie a šlo to zase k šípku, tak ho někdo odkoupí, mluvilo se o Samsungu.
Pochybuju o tom, že by velký firmy nechaly upadnout zavedenou značky s dobrým technologickým zázemím
Naoru bych řek pude určitě otázkou je jak moc
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 11:22:40
avatar
No. Já to asi risknu a půjdu si koupit akcie AMD za 20000,- Kč. Když o ně příjdu, tak se věšet kvůli tomu nebudu a holt si odpustím čtvrt roku víkendové pařby A jestli se AMD vrátí na těch 40USD tak se mi to znásobí 5,69 krát a to už je vcelku pěkné. 113600,- Kč za 20 000,-Kč je 93600,-Kč výdělek. Otázka jestli to bude tolik a hlavně jak dlouho to bude trvat. Ale určitě už teď půjdou akcie AMD nahoru, otázka jak ale moc mi ten zisk ovlivní padající dolar.
Nephilim [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - akcie 2008-01-21 12:15:04
avatar
Akcie za takúto sumu nekupis... musis investovať o čosi viac.... alebo sa s niekym spojit, osobne by som do toho šiel...
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 16:08:54
avatar
Předpokládám, že asi nejmenší balík akcií bude 1000. Takže by to chtělo něco málo přes 7000 USD. Hmm. A to už je vcelku balík. Ale kdyby do toho šlo fakt více lidí, každý zhruba s těma 20 000,-Kč tak v nejhorším případě budeme každý tratit maximálně 10 000,-Kč , kdyby nedejbože AMD šlo ještě na polovic, ale to se asi nestane. Tady Odkaz to řešili zhruba před měsícem a jeden tam píše, že za 20000,-Kč nakoupil. To byla cena ještě 9$. Od té doby je koruna silnější a cena akcií ještě níže, takže jich půjde koupit více. Doufejme ale, že dolar nebude už moc klesat a koruna tak moc posilovat. Ale řekl bych, že teď jsou na nákup ideální podmínky a vážně o tom uvažuji. A Kia Motors vypadá taky že půjde tento rok nahoru, to by taky stálo za zvážení.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 09:42:32

Zajímavý graf. Něhezčí je, že první pololetí 2006, pokud AMD mělo ty nejlepší procesory, cena akcí klesala. Naopak, první pololetí 2007, kdy nenabízeli nic nového, cena akci šla takřka vodorovně.
Solitary [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 10:45:53
avatar
Treba protoze : 2006 - nastup Core architektury od Intelu, takze konecne dobra konkurence... a 2007 - zlevneni AMD procesoru, takze zas byly o to vic konkurenceschopnejsi... casto se totiz zminuje/zminovalo ze AMD ma dobry pomer cena/vykon a kupovali se dal... a urcite je v tom vic
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 16:52:11

1. Vedle. Core 2 nastoupily v 2. pololetí.
2. "urcite je v tom vic" - je pravda, ale přílíš triviální.
IAczech [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2008-01-21 11:07:41
avatar
Teda nevim, ale tech 400k procesorů nejsou to náhodou BARCELONY?? Tolik Phenomů ani AMD nevyrobilo A asi by to i odpovídalo, protože Barcelono se dobře uchytila na server. stanicích... Kde má velmi dobrý výkon + spotřeba proti intelu v takovém množství je hodně rozhodující faktor... Možná až teď chápu proč AMD je zelené!!
Solitary [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 11:29:35
avatar
18tisic nebo kolik urcite padlo na ten superpocitac
obc [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 12:05:57
avatar
"AMD zveřejnilo zajímavé hospodářské výsledky"
To je skutečně velmi kulantně řečeno, AMD opět vykázalo ztrátu, i když menší. Zajímavé je na tom hlavně to, že je AMD pořád ve svrabu...
zejména v kontrastu s titulkem "Nvidia ztratila třetinu své hodnoty a má problémy s čipsety"...
Nějak se mi zdá, že čím je na tom AMD hůře, tím optimističtější titulky DD používá, když se podívám několik stránek zpět, a přečtu si titulky u aktualit ve kterých figuruje nVidia a AMD-ATI, tak jen žasnu, jak se DD naučil manipulovat s informacemi - nvidia samé negativní, AMD/ATi samé pozitivní. Ale možná je to jen můj dojem
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 12:26:16
avatar
já tedy nevim co je na těch titulccíh špatného, vyjadřují přesnou podstatu informací. Nvidia ztratila třetinu své hodnoty a má problémy s čipsety ... co je na tom špatně, když Nvidia skutečně bez zjevné příčiny ztratila tolik, i když byla vyhlášena nejúspěšnější společností roku? ADM zveřejnilo zajímavé výsledky, je to pravda. ztráta 1,7 miliardy překvapila, ale o to ví, že je to jen jednorázové za ATI a ve skutečnosti se AMD dokázalo dostat už na 90milionů ztráty, což je výrazné zlepšení a lepší než se očekávalo, i když víme, že AMD je stále ve srabu. Nicméně kupodivu jim narostla marže na procesrech.

zcela odmítám nařčení že manipuluji s informacemi, ty informace jsou naproto přesně tak jak je uvádějí zdroje ... Nvidia má samé negativní - nj když pozitivní nejsou? A to že byla vyhlášena společností roku je jediná pozitvní zpr´áva v poslední době a tu jsem zveřejnil. AMD pozitivní? co je na odkladu proceorů pozitivního? Jinak ano, AMD má v poslední době pozitivní zprávy, které ale zveřejňují i ostatní ... prostě mě už začínáte unavovat tím svým že nadržuji jednomu nebo druhému. Nikoliv, je to naprosto nestranné a nezaujaté.
Matuus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 14:05:54

Spamataj sa prosim ta, tvoje clanky su cisty bulvar, co nema s objektivitou ABSOLUTNE nic spolocne.
Anonymní  2008-01-21 14:11:51

doporučuju nohy do lavoru a na hlavu mokrý hadr.

Uleví se vám
Neznámý  2008-01-21 14:31:32

zrovna si du dat sprchu a netece telpla voda, sem teda zvedav, jestli se mi taky ulevi
Anonymní  2008-01-21 15:11:32

Tak to už zbývá jenom svěrací kazajka a 3x denně klistýr
Solitary [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 14:16:07
avatar
Vzpamatuj se troubo, vidis to cernobile... kdyz byla Nvidia vyhlasena spolecnosti roku, tak se tu o ni taky nalezite psalo, ale to ti blby neprislo vid? A kdyz ma spolecnost AMD zlepsujici se stav, tak je to preci prijemna zprava pro kazdyho (krom Hulanovcu) a kdyz velka spolecnost jako Nvidia ci Intel, ktere prosperuji, tak neni podstatne, jestli tenhle kvartal prosperuji o 5procent vic... protoze uz na tom nesejde, naopak. Kdyz takovy prosperujici gigant zacne ztracet, je zajimave na to podotknout, neni to zadny "vysmech" nebo ukazovani si prstem, ze trati... ale je to proste zajimava aktualita
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 14:32:55
avatar
ano? Bulvár si zprávy vymýšlí, překrucuje a doplňuje, já mám na všechny své zprávy možnost odkázat na několik zdrojů, kde jsou informace podány stejným způsobem ve stejné obsahové výši, takže mohu dokázat že jsme si nic nevymyslel, nic nepřekroutil a nic nezatajil. Jinými slovy nejdená se o bulvár.

Co se týká druhé věci, objektivity, tak zde vzheldem k tomu, že mým zájmem je mít informace ze všech stran, nemohu si dovolit být neobjektivní, ztratil bych partnery. Navíc mi ani ejdna z firem neříká pane (jako majiteli) takže ani nemám důvod být neobjektivní. Navíc vzhledem k vašemu vyjadřování usuzuji, že jste ten poslední, co může slovo objektivita vůbec vyslovit. nebo snad máte nějaký recept na absolutní objektivitu, který porušuji?
Matuus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 14:58:45

Ide o volbu slovicok, ktore v clankoch pouzivas. Tu je par prikladov:

NVIDIA:

Nvidia ztratila třetinu své hodnoty a má problémy s čipsety

Ačkoliv Nvidia byla vyhlášena nejúspěšnější firmou loňského roku magazínem Forbes, ačkoli se Nvidii po celý rok dařilo, problémy jsou tu

Nvidia ztratila neuvěřitelnou jednu třetinu své hodnoty akcií za pouhý jeden měsíc!

Nicméně v případě Nvide je ten pokles hodnoty enormní

Slovami ako "enormni", spojenim "neuvěřitelnou jednu třetinu", "za pouhý jeden měsíc!" sa proste jednoznacne snazis ukazat ze NVIDIA je v srabe a ze ide ku dnu

Avsak pri ATI:

AMD zveřejnilo zajímavé hospodářské výsledky

Q4 byl z hlediska ztráty pro AMD nejhorším kvartálem roku 2007. I když není vše, jak se může zdát

Ztráta 1,772 miliardy dolarů za jediné čtvrtletí je až nečekaně vysoká

Tím pádem vznikla ona nečekaná ztráta skoro 1,7 miliardy. Nicméně až na toto hrozivé číslo jsou ostatní údaje mnohem pozitivnější a akcie AMD zaznamenaly nárůst ceny.

Takze strata 1,7 miliardy nie je enormni, ci neuveritelna, ale iba necekane vysoka

Proste je to o tvojom hrani sa so slovickami v prospech jednej firmy, co JE bulvar.

Osobne mi je jedno ci sa ma lepsie NVIDIA alebo ATI, len mi proste tvoje clanky pripadaju silne zaujate v prospech jednej z nich.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to Matuus 2008-01-21 15:12:11

Proc neudelas vycuc slov z clanku o skorobankrotu AMD/Ati ci o predchozich clancich Intelu ci nV....???
Tohle nejsou jednorazove clanky(i kdyz tak vypadaji), tohle jsou serialy s mnoha dily(i kdyz to tak nevypada), kdyby jsi cetl ty cerne vize o AMD/Ati tak by jsi pochopil ze tohle mala satisfakce podeprena argumenty za minule... To same minule vychvalovani nV ze proste nema konkuranci tak prave proto ted prekvapila propadem etc etc etc.... Proste to je uhel pohledu cloveka/novinare ktery dela pokroky a uci se, to ze TY to vidis cernobile je tvoje vec, me se styl DD zacina celkem libit...
Matuus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 15:32:17

heh, no nech by som sa mal vyjadrovat ku vsetkym clankom tak tu mam za chvilu asi 1000 zapornych bodov

Islo mi len o to, ze podanie tych clankov nie je objektivne. Problem je, ze tento web sa rozrasta, je tu pomerne solidna navstevnost a tak by nebolo od veci podavat informacie vyrovnanejsim sposobom, inak to bude aj nadalej len "fansite". Posledne dva prispevky ohladom financnych vysledkov ATI a NVIDIA su proste podane vyrazne inym stylom, znevyhodnujucim jednu firmu.
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to Matuus 2008-01-21 15:51:12

Mozna prave proto ze TY fandis jedne firme tak v tom nevidis objektivitu a nestranost....
Matuus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 15:56:48

Ja fandim firme Logitech . Pri grafikach je mi to fakt jedno. V PC som mal vzdy to, co bolo v danej dobe najrozumnejsie a tak sa mi tam striedali aj ATI a aj NVIDIA karty ... dokonca aj nejaka S3 tam bola
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 16:11:19
avatar
no vidíš, tím pádem jsi zaujatý více než já a těžko můžeš hodnotit zaujatost a objektivitu, já totiž nefandím nikomu jen sobě (nám jáko zákazníkům), chci totiž koupit vždy to nejlepší, nikoli to o čem jiní tvrdí že je nejlepší, proto je tu DDWorld abychom zjistili jak se věci přesně mají. Takže si držím svou absolutní nestranost a akdyž něco pochválím mám proto objektivní důvody, stejně jako když něco nepochválím. Píši tak aby to všem bylo jasné, podle mě totiž musím mít články a recenze jasný názor a jasné doporučení včetně co možná nejširšího pohledu na danou věc ...

když někdo tvrdí, jak je nejlepší a jak má nejlepší produkty a jak je ve skvělé finanční situaci atd, vždy o tom pochybuji a jdu se podívat na to, jak je to ve skutečnosti a vzheldem k tomu že DDWorld roste a vyvíjí se ve skutečný emag, je mou povinností napsat o tom. Ať už se to někomu líbí nebo ne ... proč se mnou všichni spolupracují? protože dobře vědí, že na DDWorldu se dočkají jen vyrovanného přístupu, nedočkají se vychvalování pro nic za nic a také se nedočkají hanobení pro nic a za nic. Jen objektivní přístup z pohledu běžných lidí. Nebojím se říkat věci tak jak jsou, což si můžeme stále ještě dovolit - větší magazíny už politikaří a neříkají vám vždy všechno a tak jak by to říci měli ... to je ten problém růstu. Přibívá politiky, uplácení, tlaků apod. Na DDworldu se tomuhle vyhnu dokud tu budu, nemám zájem dělat z toho tady něco, co je jinde ...
bless [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Zamysli se 2008-01-21 17:22:57

reakce na:Matuus 2008-01-21 15:56:48
A proc myslis, ze bys mel spoustu zapornych bodu(tedy proc zrejme mas :-) ) ? Kdyby ti davali za pravdu, tak bys mel pozitivni hodnoceni... Takze bych se nad sebou zkusil zamyslet... ;-)
GOS007 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 15:53:11
avatar
No jo. Jenže ona u AMD byla čekaná velmi vysoká ztráta, ale takhle vysokou nečekali. Proto nečekaně vysoká. Zatím co u nVidie se nikomu o takové situaci co se odehrála za poslední měsíc nezdálo ani v tom nejhorším snu, proto takové enormní a neuvěřitelné. To je slohově naprosto správně. Nehledej problémy tam kde nejsou.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 15:55:03
avatar
neuvěřitelné ... s tímto přístupem může někdo jiný přijít s tím, že naopak jsem třeba špatně naspal o propadající se hodnotě Nvidie a málo jsem vyzdvihl zlepšující se situaci u AMD. Tento názor by měl stejnou váhu jako ten tvůj.

Žádné hraní se slovíčky tam není, na bulvár si choď, tady máme jen seriozní postřehy. O zaujatosti nemuže být ani řeč, rozhodně ne o mojí. Jde o to, že máš velice omezené vidění, zatímco já se zajímám o celý problém z několika stran. Sleduji situaci každý den takže píši v souvislostech, které ty viditelně nevidíš, to ovšem neznamená že je to napsané špatně. jde o to, že jinde píší suché články jen s aktuálními informacemi, které ale nedávají celkový pohled na aktuální situaci, já se snažím aby každý článek byl uveden v souvislostech.
Matuus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 16:04:19

Ak by si mal taky prehlad tak by si vedel ze lavinu poklesu akcii (nielen v pripade nvidie) ma na svedomi prave intel so svojimi vysledkami. Tie vniesli do IT biznisu strach ktory sa odzrkadlil hlavne na prosperujucej nvidii ... ATI uz nemala prakticky kam klesnut.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 18:46:42
avatar
ale to já vím a i přesto, že to všechno vezmu do úvahy, stále je ten pokles u Nvidie markantní vzhedlem k jejícm výsledkům,a el to byla jen informativní zpráva a někteří tady z toho okamžitě dělají halooo, článek jen ifnromoval o zajímavém vývoji a možných příčinách nic více, nic jsem si nevymyslel nic jsem nepřikášlil ani nezhoršil ...
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - to DD 2008-01-21 15:00:44

Blbci se najdou vsude, je jen treba je selektovat a jejich nazory nejlepe nekomentovat dle hesla "o kom(a s kym) se nemluvi ten jako by byl mrtvy"..... Takto se meli resit i komousi a verte ze dnes by nemeli ani 5% a nebyli by v parlamentu, ovsem i zaporna popularita je popularita a veze se ruku v ruce s temi co se medialne stavi proti nim....;) Ironii je ze od tech co se stavi proti komousum se chovaji jako bolsevici, viz. umele argumenty proc volit Klause na post presidenta, nebo levicove nicneresici upravy(navysovani prerozdelovaciho mechanizmu misto jeho snizeni a zpruhledneni) mylne oznacovane slovem reformy ktere ma uplne jiny vyznam...
PS: Omlouvam se ze off topic, ale lepsi priklad mne nenapadl... Opravdu nereste ty extremisty, at si ziji svym osamelym zivotem, dle meho pohledu se snazite byt objektivni a kazdy tabor fanousku se po Vas muze vozit protoze kdo chce psa bit hul si vzdy najde, ze Obre a jemu podobni....
V3N3C [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 15:46:00
avatar
jokdyz jsme u zdrojůnebylo by spatny je zverejnovat!!!!!
Panzer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nepřesnost? 2008-01-21 18:31:59
avatar
"Bulvár si zprávy vymýšlí, překrucuje a doplňuje, já mám na všechny své zprávy možnost odkázat na několik zdrojů, kde jsou informace podány stejným způsobem ve stejné obsahové výši, takže mohu dokázat že jsme si nic nevymyslel, nic nepřekroutil a nic nezatajil. Jinými slovy nejdená se o bulvár."- Chtěl bych podotknout, že nedávno se, i přes několik zdrojů, letěl internetem flame o vydání/nevydání určitých grafik (namítnete,že jste to říkal,vím)-proto operovat s tímto tvrzením, že když to tvrdí všichni...kdysi taky všichni říkali,že Země je placatá.
Alespoň nějaká definice,jakkoliv se můžeme bavit dále o její relevantnosti
http://cs.wikipedia.org/wiki/Bulv%C3%A1r
A jelikož je tohle aktualita, co jiného, než senzační a rychle šířená zpráve je tenhle článek. Jedná se tedy o bulvár? Vaše reakce jepřehnaná a překrucuje výklad a význam slov, která jsou napsána.

O objektivitě se nebudu bavit... (ne-)věřím, že pokud by něco mělo být objektivní, tak je to výsledovka (mno, v Enronu by mohli vyprávět)- komentář už je výklad a ten Váš, pane Stachu, mi nevadí. Věřím, že to není lehké, pořád se hájit, přesto leckdy už je cítít "lehká" podrážděnost. Jsem rád, že s námi čtenáři komunikujete a snažíte se. Díky
V3N3C [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Kdyz se ti to nepaci tak.... 2008-01-21 15:44:06
avatar
Hele pokud se ti nelíbí jak se tu píše tak to sakra necti a di nekam. Je sposta webů a né jen tuten né?? Takze pokud se ti to nelíbí tak bud to necti a nebo di nekam jina (nechci odhánět čtenáře ddworldu, ale nevim tohle je moc)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 15:56:31
avatar
spíš jde o to, že na DDWorldu píšeme trochu jinak a trochu více narovinu, nacož někteří čtenáři zkrátka nejsou zvyklí ...
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 16:56:53

Ale no tak, někdo prostě chce, aby na něj nějak zareagovali, všímli si ho, a piše nesmysl, který rozhodí více lidí a zareagují na to, a je z toho šťastný.
xJirikx [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - objektivita 2008-01-21 17:33:01
avatar
Mám nápad... pokaždý když sem píšeš něco o AMD napiš druhou katualitu o nVidii
třeba dneska bys moh přidat článek:
Ředitel nVidie se ráno (stejně jako každej chlap) poškrábal v rozkroku
No a zase naopak, když napíšeš něco o nVidii, tak sem hodíš nějakou kravinu o AMD...
Třeba pak budou spokojený
Já tyhle diskuse nechápu, chodim na tenhle server v podstatě denně skoro dva roky a vůbec mi nepřijde, že se to tu nějak zhoršilo co se objektivity týče, tak nechápu ty lidi co jsou přesvědčený o neobjektivitě, proč sem choděj... já taky nečtu Blesk, Aha apod, ale kupuju si Mladou Frontu, protože to jsou noviny co mi sedí...
redtroll [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - obhajoba 2008-01-21 17:37:48
avatar
Ahoj Všem, myslím, že by bylo na čase, aby se již konečně, a teď to vezmu ze široka, musel přestat DD obhajovat kvůli výpadům resp. DD by měl přestat s obhajobou své osoby ohledně objektivity. Lidé co píší na toto téma by měli přestat tyto názory psát a pokud vidí nepravdu nebo nesouhlasí s článkem tak ať si jej přečtou a nebo ať pošlou DD e-mail. Stejně tak DD by měl provést jednoznačnou přítrž takovýmto komentům. Buďte rozumní - kazí to vcelku pěkné články a vypovídací schpnost spolu s dobrými komenáři. Koho to stále baví se pročítat mraky balastu "DD je zaujaty!" "Ne nejsem zaujatý". Je to škoda a opravdu to není hodné takového pěkného webu. Mějte se, pište a čtěte. Ne vždy souhlasím s DD, ale nemá přeci cenu tím kazit celý web Díky za pochopení. Kdo se ukáže jako rozumnější?! Zkuste to vydržet! Buďte chlapi a ne baby!
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 19:51:17
avatar
Nejlepší je nereagovat... (nebo smazat?)
mmatrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - komentáře 2008-01-21 23:24:15

Také zdravím! Také mě totálně ser.. a nebaví komentáře a vysvětlování zaujatosti. Čtu si komentáře, abych se pokud možno dozvěděl nějaké další (nejlépe osobní) zkušenosti s danou věcí, či problematikou a debilní flamy na jiná témata jsou jen plýtvání mým časem! Rozhodně nejsem pro cenzuru a mazání zpráv, tak bych byl rád, kdyby sami komentující, co nemají podstatné dodatky k článkům drželi jazyk za zuby a byl od nich svatý pokoj. Za všechny podobně smýšlející čtenáře děkuji!!!
TomyBoy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 18:12:09

Divím se, že se ještě vůbec někdo snaží vážně komentovat DDho články a jeho "objektivitu". To už jsem dávno vzdal a beru to už jenom jako vtip.
Akorád od něj dostanete deset palců dolů a tím to asi tak končí.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 18:44:37
avatar
no ty nemůžeš komentovat objektivitu, protže nevíš pořádně co to je, a u tebe by se o ní i tak dalo pochybovat, to už sjme všichni dávno poznali, takže proto se těmto komentářům raději vyhýbej ;)
Grook [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-21 23:22:01
avatar
Nemyslim ,ze uvadite veci prekroucene, jen je bulvarne a az pripis barvite licite. A to je to ,proc Vas takto napadaji.
Ja osobne bych se bez slov a citaci blizkych bulvarnich nadpisu a megalomanskych slov oprostil . Mozna pak tam bude citit to, co vy sam nam chcete rict . Osobne si nemyslim ze ty bulvarni vyrazy musite prinaset z jinych stranek taky , jde preci jen o bsah zdeleni.
rasca25 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2008-01-22 18:35:07
avatar
na a už mame prvý test radeonu 3870 X2 na 8.1 ovladačoch .. čekujte :
Odkaz
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 836x
Komentářů: 0
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 862x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1030x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3609x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1414x
Komentářů: 0
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?Úterý, 16 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1252x
Komentářů: 5