Core 2 LGA 775 dále vládnou prodejům se 77%, LGA 1156 má 18% a LGA 1366 jen 1% Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Friday, 05 February 2010
altAčkoliv se toho o Core i7 hodně napovídá, reálně si jej koupí málokdo …

 

 

 

Intel Core 2 Duo a Quad procesory tvoří stále drtivou většinu výroby i prodejů společnosti Intel a ještě nějakou dobu budou. V současnosti se na tržbách podílejí plnými 77%. Sám Intel plánuje, že Core 2 Duo a patice s775 se udrží s více jak 50% po celý letošní rok. Nástup nové platformy Core i3/5/7 procesorů a patice LGA 1156 bude velmi pozvolný. V současnosti mají u Intelu podíl 18% na výrobě a do konce letošního roku by se rád Intel dostal alespoň na 44%. Svých 5% na tržbách Intelu drží i ATOM procesory, které by měly držet podobný stav po celý rok.

Co nám zbývá? Ano, ty procesory, o kterých se hodně namluví, ty procesory, které ze strany AMD nemají žádnou konkurenci. Výkonné Core i7 tedy jak čtyřjádra, tak chystaná 6ti jádra. Zkrátka procesory do patice LGA 1366. Ty tvoří na příjmech pouhé a zanedbatelné 1% a za celý rok 2010 se na tom nic nezmění. Celá situace tak v podstatě potvrzuje fakt. O Intel Core i7 a obecně o procesorech nad 4000 korunami se toho hodně mluví, hlavně o tom jak proti nim nemá AMD žádnou konkurenci, jenže když pak přijde na věc a placení, skoro nikdo si Core i7 a obecně procesory nad 4000 korunami nekoupí a to včetně těch, co o nich tak básní. Z pohledu konkurence to tedy vysvětluje fakt, proč se AMD vůbec do segmentu nad 4000 nežene a raději všechny své omezené síly a zdroje věnuje tam, kde mají potenciál. Intel si na rozdíl od AMD zkrátka může dovolit věnovat zdroje a čas na procesory, které pro něj finančně vlastně nemají téměř smysl. Na webech v diskusích a recenzích vládnout Core i7 nad zbytkem procesorového trhu s minimálně 50% a budí dojem, že je má snad každý, ve skutečnosti ale tvoří okrajovou část trhu – to nám však nevadí, to je přesně ta část trhu, kterou milujeme, a o které se rádi bavíme, i když si ji téměř nikdo nekoupíme a jsme rádi, že existuje:).

Zdroj: Fudzilla.com, DDWorld.cz

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Love2Hate [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 14:00:51

A co má člověk teda dát k ATI 5970 za procesor od AMD, aby mu to tu grafiku nebrzdilo ?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 14:20:59
avatar
Phenom II X4 9xx na 4GHz nebo Core i7-9xx na 4GHz nebo počkat na AMD PPhneom II X6 čo Core i7 6core ...

HD 5900 i FERMI je ale to samé co high end CPU, každý o nich mluví,, nejvíce ti, co si ji nikdy nepořídí a reálně prodeje minimální ;) ... věřím že ten kdo kupuje high end CPU kupuje i high end GPU ;)
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 14:49:53
avatar
Já mám horší problém, jsem si chtěl koupit crossfire 5970, ale když sem zjistil, že ani Intel ani AMD mi k tomu nenabídnou adekvátní procák, tak jsem musel zůstat u HD 5770
mira89 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 15:58:11
avatar
kup si skulltrail se dvěma Core i7 a nevymlouvej se

Odkaz
Sfusama [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 16:17:26

Cože, k ATI 5970 šestijádro? A k čemu, když drtivá většina her využívá jen 2 jádra.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 17:05:00

Na podporu grafiky samotné. Crossfire bere toho od CPU moc.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 19:18:21
avatar
neni pravda, nové hry podporují více jader ...
Sfusama [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nové hry 2010-02-05 21:27:41

Pokud máš na mysli ty co vyjdou, tak doufám že budou podporovat více jader. Ovšem u těch, co už vyšly, je podpora více jak 2 jader žalostná.
http://pctuning.tyden.cz/hardware/procesory-pameti/14993-kolik-jader-cpu-potrebujete-35-her-provereno?start=14
http://pctuning.tyden.cz/multimedia/hry-a-zabava/15544-call-of-duty-modern-warfare-2-rozbor-naroku?start=5
Lacomme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 14:21:05
avatar
Zadny takovy momentalne neexistuje
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - AMD C3 revize? 2010-02-05 15:19:17
avatar
Jaká je šance narazit v obchodech na C3 revizi AMD 9xx ?
viperman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 16:38:57

istotu mas iba pri 910e ten sa robi iba v C3 odkedy prisel na trh
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 23:43:33
avatar
Citace:
Jaká je šance narazit v obchodech na C3 revizi AMD 9xx ?

velká Odkaz Odkaz
zvláštní že u procesoru 945 C3 píšou max teplotu 71 stupňů. Dřív sem videl u phenomůII jen 62 stupnu. Že by nová revize snesla dlouhodobě více?
Matejcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Super 2010-02-05 14:06:02

Je videt ze s775 stale staci na vetsinu aplikaci.
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 14:42:19
avatar
ač poslední dobou zde pozoruji nárůst zastánců konzolí a tak mi hrozí hodně palců dolů, tak přesto si dovolím konstatovat, že stále stačit bude až do příchodu nové generace konzolí
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 17:08:56

Omyl. Na větinu aplikací stačí můj jednojádrový Thoroughbred Athlon 2Ghz@2,25Ghz + 3GB paměti, AGP4 x NV6200/512MB grafika.
Sporu hraji v pohodě. A na EU3, například, hlavní omezující faktor - disk. Tam nepochodíš bez SSD.
Matejcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 21:14:43

Myslel jsem na vetsinu aplikaci az do dneska
zoidberg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 14:10:00
avatar
Pro ty, co maji slusne dvoujadro zatim ani nema moc cenu hned upgradovat na ctyrjadro. Pokud nekdo kupuje novy komp tak samozrejme neni o cem diskutovat, dvoujadro bych uz nebral. Nicmene doted me zadna hra nedonutila k upgradu. GTA 4, Arma 2, i Empire total war jsou pro me stale hratelna i na "zastaralem" core 2 duo s patici LGA775. Ano, ty ctyrjadra dokazi nektere zminene hry vyuzit ale nepotrebuju pri hrani mit zaply FRAPS a sledovat jaky mam FPS.
K4SPI [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 14:21:18
avatar
Vlastním Athlona II X2 250 3,00GHz a můžu s klidem říci, že na hry, které nejvíc hraju (hlavně COD a MOH sérii), tak na 17'' s kartou GTS 250 to jede i na plný detaily s AA.
martyn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 15:50:13
avatar
a to tento lacny procak zvladne OC az na 3,6GHz uplne v pohode bez prehrievania
Tokamak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 14:27:56
avatar
Tak tak, taktnute stare dvoujadro stiha vpohode i nove hry, neni duvod chodit na i3,5,7 kdyz to stoji furu penez a vykon to +- zadny neprinasi kdyz je tech jader porad stejne malo.
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 14:40:10
avatar
Otazka je, proč by Intel zlevňoval svoje Core i7 ? AMD dotáhnul a pokořil už s C2D, tak proč prodávat ve velkým něco lepšího, když konkurence není, linky utěšeně chrlí po několikátý rok stejná jádra, výtěžnost bude někde ke 100% a navíc se nemusí ani zbytečně investovat do rychlé přestavby větší části továren na nižší proces. A když se AMD vytáhne s novou architekturou, tak jednoduše sníží ceny Core i7 o stupeň níž a budou stále vysmátí, protože v té době budou mít už i oni další architekturu, kterou budou vyrábět po troškách za nekřesťanský peníze, jako teď Core i7.

Ale nemůžu souhlasit stím, že se AMD nežene do segmentu nad 4000kč, to zní jak kdyby ona sama nechtěla, ale fakt je ten, že nemají žádný srovnatelný procesor, který by tam mohli postavit, bez toho aby se zesměšnili (ať již výkonem, nebo v případě, že by to chtěli dotáhnout vyšší frekvencí, tak spotřebou)

BTW. DD kde jsou ty slibovany Phenomy FX na 4GHz ?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 14:42:31
avatar
je 1Q 2010 a už jsme na 3,6GHz, vyčkej času ;)
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 14:45:04
avatar
ze by se amd zaclo opicit po intelu a vydalo naky ty novy preclicky?
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-06 09:50:35

Intel okopiroval technologie z AMD CPU a implementoval je do C2D, proto musel nejenom proto nyni zaplatit miliardy AMD.....

Rozdil mezi X4 a i7 je v tri kanalovem radici a HT ......, kdyz vypnes HT a 3-kanaly vykon na stejne frekvenci bude temer shodny...

intel vzdy byl lepsi v FPU

intel je komfortnejsi diky TB a 3-channel (konkurence ma SW utilitu na zvysovani taktu jednotlivych jader)

ale pokud tomu aspon trosku clovek rozumi zjisti jak usetri az o 50% vice pri nakupu platformy AMD

kdyby bylo i7-950 dvojnasobne vykone nez AMD X4II 945 tak by to bylo ok ale TO NENI a nikdy nebylo ovsem za cenu jednoho i7 si muzete koupit 3x X4 na te stejne frekvenci!!!!!!!!!

http://www.alza.cz/amd-phenom-ii-x4-945-95w-d129360.htm
http://www.alza.cz/intel-core-i7-950-quad-core-d127020.htm

to uz nerozebiram desky....:-)

tebou zminovane FX-5x jsou nyni "BlackEdition" FX-7x byli delany jako dvoucestny procesory do dualni patice to bylo neco jineho
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-06 11:04:37
avatar
1) jaké technologie okopíroval ? Já neznám ani jednu, třeba integrovaný řadič paměti měl už Intel 10let předtím v procesorech xscale, to že ji nevyužil dřív je už jen problém Intelu, leč C2D jež vychazeji z PIII, tak třeba ve variantě v prvním centrinu jako Pentium M taky integrovaný řadič neměly, a kdo si je tenkrát pres redukci hodil do desktopu, tak porázel tehdejší athlony.
Dál zminujes HT, to je ciste vymysl Intelu, uz od dob slavnýho P4 3,06GHz, a ted by to mela naopak v nejake podobe implementovat AMD v bulldozeru.
A dál třeba 64bit rozsíreni, ale to dostal vymenou za SSE instrukce a jiné veci, takže na tom tratny urcite nebyli.

2) Kdyz vypnes HT a 3kanalovej radic, tak bude vykon prakticky uplne stejny, podívej se na nějaky testy, nez tu zacnes neco vykrikovat ;)
Tady más test vypnteho HT kdybys neveril Odkaz
A tady 2 vs 3 channel Odkaz

3)byl, to jediny tak nejak zachranilo P4

4)ano

5)Ano, ale Core i7 je high-end, tak tam se moc na nejaky pomer cena výkon nehraje, a AMD v tomto segmentu ani zadny procesory nema, takže nelze porovnávat.
A to že na to nemás peníze není snad problem Intelu, já je taky nemám, koupil sem si Athlona II X4 a jsem spokojenej a do Intelu se stejne neobouvám, uznávám, že má lepší procesory a necháva si za ně lip zaplatit. tecka

6)a k tem FX procesorum, to bylo drobné popíchnutí k tomuto clánku Odkaz, tak priste nesmyslne neobhajuj, kdyz nevís o cem se mluvi ;)
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-06 12:48:08

SSE instrukce byly zpočátku spíše "kopie" 3Dnow! od AMD. Je pravda, že Intel a AMD navzájem využívají některé své technologie, od toho mají cross-licenci, která se mi zdá čím dál víc tajemnější.
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-06 13:25:57

ono obcas vystrizliveni nekterych lidi co se tesi jak si levne Upgraduji svuj notas a nacpou ho 4GB ram pokud to umi byva nemile. A pak vemou tedy prislusny 64-bit system a ejhle non 64/bit CPU...:-] a to se tyka hlavne intelu a jeho CPUcek
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-06 13:50:30
avatar
jo uz vidim toho cloveka, kterej si koupi 4GB ram, rozdela notebook, da si je tam, pujde do biosu, nastavi boot z dvd a zacne instalovat OS, ale neumi si zjistit, ze jeho cpu nepodporuje 64bit nehlede na to, ze pochybuju jeste jestli vubec deska tak staryho notebooku ma podporu pro 4GB pameti...
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-06 14:07:51

samozrejme ty co maji dva sloty a podporujou 2GB moduly, asi 7 mi jich za posledni 2 mesice proslo rukama a jedinej kterej nebyl moznej updatovat byl DELL a IBM .... Acer, Asus, MSI, Toshiba, ... zadny problemy

tady na foru jsou asi vsichni co vedi jakej je rozdil mezi 32-bit a 64-bit

ale koukni na ulici tam je pro 90% lidi AMD sproste slovo natoz nejaky 32-64bit....:-) Bohuzel pro konkurencni prostredi je to spatne, ale pro nasi praci dobre...:-)
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-06 14:24:43
avatar
a to vsechny mely pentia m prinejlepsim?bych se teda aji divil, ze jich tolik zvladne ty 4GB. tenkrat byly standardem 512MB moduly...ale kterej clovek, co si uz do takovyho zastaralyho notebooku bude chtit 4GB dat a take si je da a zvladne i nainstalovat OS, si nedokaze zjistit jestli jeho procesor tech 64 bitu podporuje?navic k cemu taky 4GB na takovym notebooku budou?

a s temi procenty tolik neprehanej. s takovouhle by mohlo asi tezko mit amd vic jak 25% podil na desktopu nebo kolik ze se to tady celkem nedavno psalo...
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-06 14:40:19

samozrejme to byl nejakej nastrel z toho co za nami lidi chodi a neco chteji...nebral jsem to z nejake statistiky, ale myslim ze v notebokach (starsich) to tak zhruba je.....4GB RAM k cemu jim budou o proti 2GB nebo 1GB nebo 512MB - myslim ze by me napad milion veci...:-) nikdo si pak nestezuje na nejake zdlouhave nacitani jiz otevrene aplikace na liste a ze se mezi nima da prepinat a ze to furt nehrabe na hadr a ze s photoshopem sem tam da i delat atd atd atd......RAM neni nikdy dost a cim vic tim lip at je to co je to, nebo se pletu?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-06 15:02:12
avatar
u tak starych notebooku je to k nicemu. kdyz pominu par specifictejsich veci a mozna nejaky hry, ktery stejne ten notebook nerozjede, tak ty 4GB pameti ani na desktopu s Q6600 poradne nevyuziju...takze misto toho milionu mi bude stacit kdyz vyjmenujes treba 10
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-06 16:03:57

takze jsem se spletl a dneska 4GB RAM nikdo nevyuzije... tak jo no co se da hold delat? Ale fakt s tebou nesouhlasim, dal to rozvadet asi nema smysl s tebou to nehne..:-] a vyjmenoval jsem ti asi 5veci a pro mne dost podstatnejch.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-08 08:48:09
avatar
kde rikam, ze nikdo 4GB RAM nevyuzije? rikam, ze na tak starym notebooku je to zbytecne...a tech 5 veci tu nikde nevidim.
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-06 13:11:31

tve testy pameti dual channel a tripple channel jsou vykriky do tmy protoze porovnavat ddr2 s ddr3 na 1066 ti rozhodne nic neukaze i presto jsou tam vydet celkem dost velke rozdily az budes porovnavat DDR2 1066 s DDR3 2000 a vyse tak zjistis co jsem ti napsal

v pripade HT jsou tam taky videt rozdily az 20% ale i propadu coz ja davno vim ale vsude se to vychvaluje a moc dobre nekteri vedi uz z dob P4 ze HT ne vzdy prinasi neco navic, u nekterych aplikaci ANO

Amd bylo prvni kdo mel integrovany radic 1000000000000 omylana vec na vsech webech

A neoduvodnil jsi proc je tak drahy, a jestli ti prijde v poradku dat za procesor ktery ti nazene max 20% vykonu navic 3x tolik penez tak asi fakt nevis o cem mluvim a ty odkazy na ty testy by sis mel projet poradne protoze tam jasne ty rozdily jsou videt (DDR3 na 1066 budou vzdycky pomalejsi nez DDR2 na 800)

A s tim kdo jak koho vyuziva a zdime tak bych podotkl ze ja nevim o zadne kauze kdy by AMD neco platilo intelu

tve ripnuti do nejakeho clanku je mi uplne nekde upr... nejsem vedma mel jsi tam dat odkaz, a ne ted se vymlouvat, spis to vypadalo ze cekas na procesory s otevrenym nasobicem a od toho ma AMD BlackEdition

ALE HLAVNE JSI MI NEVYSVETLIL DUVOD PROC BY VUBEC NEKDO MEL PLATIT 3X TOLIK ABY DOSTAL O MAX 20% VYKONU NAVIC??????? MUZES NA TOTO NECO PRISPET NE JENOM TAKHLE BLBE SE NASTARTOVAVAT?

taky jsem napsal ze intel ma lepsi procesory a komfortnejsi

nemel by jsi lidem rikat ze nevedi o cem hovori, mohlo by se ti stat ze pak budes vypadat jako blbec, mel by jsi si to precist poradne
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Je to prosté 2010-02-05 14:39:24
avatar
Nikomu se nechce měnit základní desku kvůli drahému procesoru, který není o moc výkonnější:-)
Moje Q6600 mi zatím bohatě stačí, díky dobrému chlazení si ho mohu přetaktovat a výkonnější procesor nepotřebuji.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 15:11:15
avatar
Hodně lidí tady básní jak 775 stačí. Ano stačí, ale článek je o prodejích nových cpu. Dost malý prodeje cpu jsou tvořeny upgrady - většinou se jedná o CPU do nového počítače. Upřímně řečeno není jediný důvod si dnes kupovat desku/PC se socketem 775- pokud chce někdo levný cpu a desku tak jedině AM3, pokud chce něco lepšího od Intelu tak jednoznačně 1156. Nevidím jediný důvod kupovat PC nebo novou desku se socketem 775.
PS:
Citace:
Ty tvoří na příjmech pouhé a zanedbatelné 1%

To že se jich prodá 1% neznamená, že i příjem z nich tvoří 1 %.
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 15:20:46
avatar
No tady i na na fudzille píšou o tržbách, tudíž co do počtu prodaných kousků to bude ještě menší procento (teda uz promile )
Asgard_X [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 17:32:15
avatar
"....jenže když pak přijde na věc a placení, skoro nikdo si Core i7 a obecně procesory nad 4000 korunami nekoupí a to včetně těch, co o nich tak básní."

Což o to, já bych si i7 za 4k +-1000kč klidně koupil, jenže ono stojí naprosto zbytečně skoro 7k a víc. A procesor nad 6000kč už si opravdu koupí jen málokdo.

Když si uvědomím že v létě 2008 jsem za 6500kč pořídil dohromady Q6600 + Asus Rampage Formula + 4GB Corsair Dominator 1066 a ted bych to měl dát jen za procesor tak se mi chce blejt. Upgradovat z mojí sestavy na něco levnějšího z dnešních proců ovšem nemá smysl, AMD je rádo že taktak dorovnalo core2quady do s.775, a koupit 45nm plnohodnotný C2Q procesor za 5k (o levnějších celeronech typu Q9300 se tu nebavím, těm natrhne zadek i moje stará Q6600 na stejné frekvenci) je naprostá blbost. Čekám už druhý rok něž tyto procesory zlevní a stále nic, co na tom že poměr cena/výkon pro upgrade je u nich čím dál horší. Hlavně že má Intel 70% marže. Jo, ať žije zdravé (teoretické) konkurenční prostředí ve světě procesorů
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-06 13:59:04

taky souhlas taky palecek - INTEL A JEHO MARKETINGOVA A CENOVA POLITIKA JE HUMUS, ALE DOKUD TO BUDOU TY LIDI KUPOVAT PROTOZE NEZNAJ ZADNEHO JINEHO VYROBCE CPU TAK S TIM INTEL NIC DELAT NEBUDE.... 100X FUJ...:-)
itsPGD [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-06 13:14:35

souhlas palecek
amartin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 15:14:08
avatar
Ono tie nove core i3/i5 procesory ma fakt nejak neoslnili. Skor to bola pre mna taka facka spak ruky, ze az Este teraz nechapem z toho, ze su to dvojjadra s niecim co sa v mojej terminologii grafikou nazvat neda
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 15:23:54
avatar
Oni jsou dobrý, jen holt vyčkávají v závratných cenových výšinách, až na ně příjde čas (tj. až se Intelu přestane vyplácet vyrábět C2D, což bude někdy v době až AMD představí nějakou opravdovou konkurenci, ci spíš až přestaví většinu továren na 32nm proces)
Bob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 17:09:58

Mam takovy dojem, ze AMD uz zadne tovarny prestavovat nebude.
shurin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-06 04:07:54
avatar
Myslím Intel ;)
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 15:31:31
avatar
Mluvi se mluvi a voda plyne a plyne vykon i7 na 100% asi nikdo nevyuzije a pokud ma ty penize, at si to koupi. Jen si myslim, ze pro normalniho smrtelnika je to ted zbytecne
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 16:02:59
avatar
Na 100% ho občas využije každý . To, jak často a kolik ušetří času je u každého individuální. Peníze mají pro každého jinou hodnotu a to samé čas.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 17:13:15

Pokud používáš rar, tak hned využiješ - všechny 4 jádra. To pro tebe je dost obvyklý?
Asgard_X [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 17:36:14
avatar
Já svůj procesor využívám vždy na 100% když je to potřeba. Ty mu dáváš limit na 50% aby se chudák nepředřel a 14dní dovolené na bahamách nebo co?
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 19:18:00
avatar
A vtipalkove jasne, pokud pouzivas narocne programy nebo ten "rar" tak 100% je tam hned. Bohuzel omezovac nemam, takze nekdy mi jede na 100% a o Bahamach si muzu nechat zdat
PS: nejde mi odpoved
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 22:02:59
avatar
Já teda nevím,ale ještě jsem nenarazil na program nebo hru,kde bych měl vytížený CPU na alespoň 50%.(benchmarky nemyslím)
Love2Hate [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-05 22:22:05

Dej si Team Fortress 2 v 32 lidech, Source engine je v multiplayeru náročnej na procesor jak prase.
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-06 11:01:20
avatar
Až narazím na program nebo hru,kde mi zatíží procesor na maximum,tak vám dám vědět,ale letos to nebude. PS:osobně mě docela zaráží,že vetšina programů a to i programy na zpracování videa mi zatíží procesor max cca.60%
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-06 13:10:58
avatar
Zase mám všetečnou otázku...
Chtěl bych si vylepšit počítač, ale nevím, zda Phenom II X2 555 nebo Athlon II X4 (přesná čísla neznám ) nebo Phenom II X4 975 (nebo tak nějak)...

Ptám se proto, že když sem si četl komentáře, někdo psal, že se dnes už dvoujádro neuplatní... Za rok (nebo prostě až vyjdou ) bych rád dokoupil nějakou ATi HD 6xxx (nějakej mainstream nebo vyšší mainstream), ale bojím se, že mi to dvoujádro neutáhne.. Poradíte, prosím?
choucas [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-06 14:07:16
avatar
však to, väčšina nemá ani phenoma II a háda s tu do krvy aký je nevýkonný. A pritom phenom II 955 a 965 je v podstate za svoju cenu na okraji záujmu a letia CPU pod 100,00€ ako athlon II X2, X3 a ekvivalent od intelu.
ElectricKota [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-07 13:46:34
avatar
Jsem šťastným majitelem platformy kterou vlastní jen 1% uživatelů, na to se dá říct jen : "suck it, loosers"
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - i7 = jmeni 2010-02-08 08:40:58

i7 je predevsim obrovska reklama ktera umozmnuje Intelu reklamni kampan typu "leap ahead", tam opravdu nejde o to jestli se prodava nebo ne, ale o to ze realne zvysuje prodeje vsech Intelackych CPU protoze diky i7 vsichni dnes "vedi" ze Intel je zase jednicka na trhu(coz se da snadno vysvetlit ze vse ostatni je chyba)....
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Tuesday, 30 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 947x
Komentářů: 5
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Friday, 26 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1536x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceThursday, 25 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2270x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světWednesday, 24 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2005x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceTuesday, 23 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1330x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Monday, 22 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1309x
Komentářů: 1