Nová SONY PS4 vypadá jako HTPC a bude levnější než Xbox One - Microsoft má velký problém? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Úterý, 11 červen 2013
altDost možná právě SONY s novou PS4 vyhrálo souboj nových "PC konzolí".

 

 

 

Jak už jsme naznačili v předchozím článku, nový Xbox One od Microsoftu má velký problém a zatím to vypadá na propadák. Jeho hlavní konkurence od SONY, nový PlayStation 4 nabízí v podstatě totéž co nový Xbox One, ale ve výkonnější a levnější verzi a navrch ještě s lepšími podmínkami. Tak nějak by se dala shrnout situace po noční konferenci SONY.

  • Odhalení podoby a ceny PS4!

Konečně jsme se dočkali odhalení podoby nového "PC" PlayStation 4. Většina už se vyrovnala se šokem, že i nový PS4 bude prostě speciální x86/DX11 PCčko. SONY se už dříve nechala slyšet, že PS3 byl omyl od začátku do konce. Před návrhem nové generace tak jednoduše obešlo vývojáře a zeptalo se, co vlastně chtějí. Výsledkem je tak upravena PC platforma, která využívá nového 8jádrového X86-64 procesoru AMD architektury JAGUAR v kombinaci s DX11.1 grafickou kartou AMD Radeon HD 7000/8000. SONY si od AMD nechalo platformu se stejnými technologickými základy, kterou používá i nový Xbox One, modifikovat. Procesor je sice stejný jako má nový Xbox, ale grafická část je o něco silnější a hlavně paměťový systém je jiný. PS3 využívá na rozdíl od tradičního pojetí systémové DDR3 + rychlé grafické paměti (Xbox One) kompletně rychlou GDDR5 8GB paměť pro obojí.

Není absolutně žádných pochyb, že PlayStation 4 bude výkonnější a rychlejší. Možná i proto Microsoft začal vymýšlet ptákoviny se vzdáleným výkonem díky Cloudu a tak dále. SONY při pár týdnů starém představení PS4 neukázalo vlastní design konzole s tím, že na něm vlastně není moc co vidět a je to normální krabice.

Dnes už design ukázalo a ano, je to krabice ne nepodobná běžným HTPC i Xbox One, které ale HTPC prostě z povahy konstrukce a architektury jsou. Samozřejmě PS4 má designové detaily podobné starším generacím PlayStation. Kromě vyššího výkonu SONY zaskočil svou konkurenci i oznámenou cenou. Ta bude 399 dolarů v USA (a tedy 399 Euro v "daňovém ráji" zvaném EU), což znamená zhruba 10 tisíc korun vč. DPH. Tedy o sto dolarů, či 2 tisíce korun méně než co bude chtít Microsoft za pomalejší Xbox One. Obě konzole přitom mají jinak velmi podobnou výbavu. A to není vše.

  • Lepší podmínky SONY

SONY se zdá se poučilo nejen pokud jde o házení klacků vývojářům pod nohy, ale i uživatelům. Nová x86/DX11 PC architektura konzole je s nadšením mezi vývojáři vítána a uživatelé zase ocení, že SONY nechce omezovat bazarové hry, půjčování her ani nutnost připojení k internetu.

(Přímý kopanec do zadku Microsfotu od SONY - Návrod jak si půjčovat hry)

Uživatelsky zkrátka vypadá PS4 o něco přívětivěji než Xbox One, který bude vyžadovat připojení k internetu a bude omezovat bazarové hry atd. SONY má také jednoduše a funkčně řešený streaming starších her z PS3, které samozřejmě na architekturou zcela odlišné PS4 jednoduše nepůjdou. A to pomocí streamovací služby Gaikai.

Samozřejmě i SONY bude spoléhat na CLOUD systémy a i v případě PS4 se vlastně jedná o uměle omezený HTPC operačním systémem. Pokud budete chtít hrát MP hry, budete samozřejmě Internet muset mít a k tomu také placený PLUS účet (5 dolarů/euro měsíčně). PS4 vyjde stejně jako Xbox One v listopadu letošního roku a to po celém světě.

  • Závěr

Z dosavadních informací to tak vypadá, že by Microsoft měl začít hodně rychle něco vymýšlet, protože SONY PS4 vypadá prostě lépe ve všech ohledech než jeho Xbox One. Pokud se ale na obě "konzole" podíváme s větším odstupem, nelze je obě označit za produkt, který by byl pro uživatele jak zvlášť výhodný.

Za cenu ne o moc nižší, než na kolik by vás vyšlo slušné herní PC s mnohem vyšším výkonem, získáte funkčností omezená HTPC stejné architektury, kterou by mělo to herní PC. K tomu přičtěme fakt, že hry pro tyto "PC konzole" budou nadále dražší než pro PC. A samozřejmě nastavením detailů přizpůsobené nižšímu výkonu těchto novinek, než jaké má i současné herní PC - takže za stejnou hru zase zaplatíte více a bude vypadat hůře. Nemluvě o tom, že své herní PC můžete/nemusíte upgradovat (konzoli ne) a má mnohem širší možnosti použití, díky neořezanému OS a nesvázaným funkcím.

SONY PS4 stejně jako MS Xbox One jsou produkty pro líné lidi, kterým nevadí, že budou platit jak mourovatý za omezený systém, i když by za stejné peníze mohli mít lepší produkt. Jedinou pozitivní věcí na obou novinkách je tak samotný fakt, že končí samostatná platforma konzolí postavených na PC nekompatibilním uměle vytvořeném HW, což brutálně omezovalo vývoj. Nové "PC konzole" využívají stávající a aktuální PC architekturu, multijádrové x86 procesory a DX11 grafiky, takže hry budou vlastně jen o nastavení detailů pro to, co zvládnou "konzole" a pořádné herní PC. Technologie a použité herní engine jsou ale úplně stejné.  Minimálně 3 roky bychom tak mohli mít o zábavu (skutečný vývoj) postaráno.

EDIT by DD: SONY také zveřejnilo kompletní specifikace nového PlayStation 4 s několika podrobnostmi, které se nám podařilo vyšťárat:

  • Procesor:
    – Emdedded systém na zakázku od AMD (28nm výroba v TSMC - TDP celku kolem 100W)
    – CPU část : x86-64 AMD “Jaguar” procesor (8 jader v modulární architektuře = 4 moduly celkem)
    – GPU část : DX11.1 GCN AMD RADEON Graphic (výkon 1.84 TFLOPS = úroveň HD 7850 OC)
  • Paměť: unifikovaná GDDR5 8GB (část vyhrazena systému, zbytek hrám)
  • HDD: 500GB (2,5" HDD s možností výměny na vlastní pěst = bez záruky)
  • Rozměry: 275×53×305 mm (šířka × výška × délka)
  • Váha: 2.8 kg (konzole může být umístěna v horizontální i vertikální poloze)
  • BD/ DVD drive - BD × 6 CAV, DVD × 8 CAV (pouze levná čtečka ne vypalovačka)
  • Input/ Output:
    – Super-Speed USBx (USB 3.0) port × 2
    – AUX port × 1
  • Síť:
    – Ethernet (10BASE-T, 100BASE-TX, 1000BASE-T) ×1
    – IEEE 802.11 b/g/n
    – Bluetooth® 2.1 (EDR)
  • AV output:
    – HDMI out port
    – DIGITAL OUT (OPTICAL) port
  • základní balení za 10 tisíc obsahuje:
    – PlayStation 4 × 1
    – Wireless Controller (DUALSHOCK 4) × 1
    – Sluchátka × 1
    – Napájecí kabel × 1
    – HDMI kabel × 1
    – USB kabel × 1
  • Přídavné periferie další ovladač + kamerka budou za necelých 60 dolarů každý.

SONY PS4 tak definitivně připomíní takové chudší HTPC s omezenými možnostmi, podobně jako Xbox One. Pokud budete chtít hrát jen singl player hry, obejdete se bez placeného účtu, ale jen s jeho základními funkcemi. Když budete chtít více, budete platit. za možnost hrát multiplayer zhruba 5 euro měsíčně. Hry pro PS4 budou distribuovány na BR discích, ale i digitálně. Vždy se budou samozřejmě instalovat na disk, jako u každého jiného PC. Ceny her pro PS4 i Xbox One budou nadále zhruba o 30% vyšší než stojí stejná hra ve vizuálně lepší verzi pro PC. Za lenost se zkrátka platí ...

 

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
pedge [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Konkurencia AMD v nevihode? 2013-06-11 12:27:33

Som zvedavy, ako to bude s hrami na PC. Prejavi sa optimalizacia na 8 jadrove AMD CPU a GCN architekturu a budu z toho profitovat iba AMD CPU/GPU? Bude vykon v hrach na Intel CPU a NVIDIA GPU mensi? Osobne si myslim, ze na Inel CPU sa to az tak neprejavi, no na GPU NVIDIA bude rozdiel asi zjavny. Som tak trochu v obavach, pred tyzdnom som presiel z AMD na Intel i5 .
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-11 10:58:19
avatar
optimalizace pro ty CPU se určitě projeví velmi kladně na všech multijádrových CPU jak AMD, tak Intelu, samozřejmě modulární architektura AMD by z toho měla těžit o trošičku více.

Co se týká grafiky, tam je to jasné, když hry budou dělány na míru GCN., kdo z toho bude těžit.
pedge [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Kliniec do rakvi 2013-06-11 12:31:41

Pre Nvidia herne grafiky to bude mozno posledny kliniec do rakvy. To nemozu dopustit, stratila by sa konkurencia a zase na to doplati zakaznik.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-11 12:57:49
avatar
nemyslím si .... problém to určitě představuje, ale stále má větší tržní podíl a může třeba v další generaci grafik zazářit.

Samozřejmě pokud NV tvrdí, že AMD v PS4 a Xbox One není problém, tak to samozřejmě znamená, že to problém je a velký, ale NV o tomto vývoji situace věděla dopředu a už delší čas se primárně soustředí na TEGRA a HPC segment ...
Anonymní  2013-06-11 17:24:39

399euro to je dosť podla mňa som zvedavý ako sa to trhovo ujme
2mike [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - NV problém... 2013-06-11 23:22:14

No to asi NV vnímá, že by jí trh už nemusí věčně brát jako první a nejlepší... A kdy je výrobci NV dávána jako spolehlivý tahák na prodej železa. Teď tvůrci her opravdu budou mít eminentní zájem o to, aby hry šlapaly na architektuře CNG na maximum. Podvolí tomu v optimalizacích všechno.
A tak proto NV zkouší prorazit vlastní Shield, kterému ale zas tak moc šancí nedávám. Přijde mi opravdu jako příliš velká improvizace. To už má NV větší prostor s hrami na Androidích telefonech. I když jsem tam čekal větší úspěch než se prozatím ukazuje.
Ale zato má NV hodně silnou pozici HPC s Teslama. Tam se jim podařilo podchytit příležitost a je to pro ně asi stěžejní prostor k růstu. Tam se budou tlačit a dělají dobře, protože tam se dají získat velké peníze.
Fishbed [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-13 02:27:02
avatar
Kdy tady konecne pochopite ze konzole a Pc se neda srovnavat!Na konzoli nepobezi zadny windows s directX...to znamena optimalizace her pro GCN(vyhoda pro amd) na PC je naprosta hloupost+Novy hry budou na PS4 vypadat rozhodne srovnatelne s dnesni naprostou PC spickou.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-13 11:42:18
avatar
mě by spíše zajímalo, kdy pochopíš, že to co tvrdíš možná platilou minulé generace, která byla HW od PC odlišná, ale rozhodně to neplatí u nové generace.

OS Xbox One je ořezaný Windows 8 s DX11 a vším, co k tomu poatří a u PS4 je krajně nepravděpodobné, že tam poběží něco výrazně odlišného od Windows, co by komplikovalo situaci vývojářům. Tudíž je zcela evidentní, že z optimalizací pro x86 CPU a DX11 GCN v konzolích budou těžit i jejich PC verze ...
VitaH [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-11 10:35:05

No nechci aby to vyznělo nějak pesimisticky, ale osobně si nemyslím, že to nějak výrazně vyžene kvalitu kupředu, popravdě řečeno vývoj her je především business a jako takový musí vydělat, tudíš to bude víceméně stejné jako dnes. Ano postupem času se dostaví graficky propracovanější tituly, ale bude to prostě jen drobná evoluce, toho co máme dnes. Opravdu velká změna to bude především pro vývojáře, pro které by toto mělo být mnohem jednodušší než doposud, zatíco pro samotného hráče se vlastně nic nemění.
Konzole není o nejnabušenějším hardwaru, ale především o optimalizaci a to je něco co mi PCčkáři nikdy mít na 100% nebudeme.
Jinak řečeno zákazníkovi, který si konzolu koupí je naprosto ukradené co má uvnitř, hlavně že mu pojede jeho oblíbená hra a nebude se muset otravovat s nastavením všeho možného.
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-11 12:11:33

No ale o tom to právě je. Oni optimalizují nyní hry aby jeli perfektně na konzoli, no a co je v konzoli ? X86 cpu (8 Core) CNG architektůra grafik a windows 8, jedná se o průměrné herní PC. Takže např. pokud máme i7 / FX8350 (8 vláken), grafiku řady HD6-8000, windows 7/8 tak samozřejmě optimalizace se projeví i na takovéto sestavě.

Mimochodem k vedlejšímu článku. WoT nebylo zatim na nové konzole ohlášeno z prostého důvodu- WoT je extrémně náročné na jedno vlákno procesoru, no a v nových konzolí jsou 8 jádrové procesory které jsou potencionálně silné, ale jedno jádro prostě WoT dobře nerozhýbe a je to problém, když budou chtít wotko na novou konzoli budou muset vytvořit nový engine na které hra pojede, protože na tomto enginu to již nelze vyřešit. Starší konzole mají procesory silné na jedno vlákno, tam ten port paradoxně problém nebyl, ale na PS4 nebo xbox 8 to bude pro vývojáře opravdu oříšek, jsem zvědav jestli wotko vyjde na tyto konzole, možná konečně pojede wotko na více jádrech, byla by to spása pro majitele starších quad core, který hru limitujou jen proto že mají nízký takt ale 4 jádra :-)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-11 13:31:18
avatar
Sorry ale i Xbox 360 má vícejádrový CPU a jedno jeho jádro je velmi slabé ... ;)
dr.coffee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-11 13:29:24
avatar
Pokud vím, tak Cell procesor od IBM je pouze v PS3
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-11 13:31:38
avatar
jasně ... sorry moje chyba, ale v Xboxu je také vícejádrový
rigix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-11 14:17:38

Ano je vícejádrový, dokonce 3x jádrový, ale každé jádro je velmi silné, takže si s klasickym wotkem poradí stejně jako třeba intel core 2 duo na 3,3 GHz a to stačí.
Konkrétně je tam 3.2 GHz PowerPC Tri-Core Xenon

Designed by IBM
Common manufacturer(s)
GlobalFoundries (joint venture of AMD and ATIC)
Instruction set Power Architecture
Cores 3 (physical), 6 (logical)
L1 cache 32/32 kB
L2 cache 1024 kB

Dost silný procesor, nebál bych se říct že celkový výkon nebude o tolik nižší než u APU
Fishbed [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-13 02:30:19
avatar
V xboxu360 je 3 jadro...v PS3 je cell 7 jadro(jedno hlavni jadro+6 dalsich mene vykonych)
nexro [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-11 10:36:18
avatar
Taky jsem zvědavej na optimalizace okolo grafiky, ale nebylo to strašný doteď, tak to nebude strašný ani potom. ;-)
Spíš mě zajímají hry jako Destiny a Tom Clancy's The Division. Doufám, že vyjdou i na PC...
dude [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - HRY 2013-06-11 14:56:24
avatar
dufam, ze bude viac hier vychadzat aj pre PC, mna najviac bavia sporty a tych je na PC podstatne menej ako bolo na konzolach (box, nhl...)
Revansch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-11 15:47:17
avatar
Tentokrát to Sony spravilo krááásne . Tá konzola sa mi páči viac ako XboxOne . Každopadné, konzola je aj ostane pre ludí ktorý sa chcú zabaviť, prehrávať si filmy a tak ďalej v jednom balení a nemusia sa báť, že im ani o rok dva tri nič nepôjde . Samozrejme, hardcore gaming ostane na PC, tam skrátka, kto chce to vymakať čo najviac, tak tam tá možnosť je . Osobne si myslím, že sa oplatí pracovný noťas a tátok konzola a bežný človek má vystarané .

Dúfam, že sa hry optimalizujú lepšie a bude to na PC cítiť . Osobne by ma zaujímal napr. taký cross-platformový súboj vo Final Fantasy (ak by to šlo)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-11 19:12:22
avatar
to nemusíš ani u PC, stávající PC také nemusíš upgradovat několik let a ty hry ti na něm pojedou a pořád v lepší kvalitě než na konzolích ;) rozdíl je v tom, že PC upgradovat můžeš, když chceš u konzole si nevybereš.

Pro běžného člověka se vyplatí pořádný domácí PC, který obslouží veškeré potřeby a na tahání mimo domov ti stačí x86 tablet v nejhorším nějaký Ultrabook. Notebook jako takový ani konzoli nepotřebuješ a jsou to nevýhodná zařízení s omezeným výkonem a velmi předražená k tomu co umí a nabízí.
Revansch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-12 12:05:13
avatar
Myslím to v tom, napr. víde Dx 12 nekompatibilný s W7 (čisto hypoteticky) a ja kvôli tomu aby som mohol hrať tú hru musím upgradovať OS na W9 napr. Kdežto u konzoli sa hry robia s danými jednotnými vlastnosťami. PC je XY variant, kdežto konzola je len jedna (jedna platforma PS4 napr.).

Samozrejme, záleží to od priorít a požiadaviek dotyčnej osoby, ale aj tak, konzola tejto generácie nie ja až takým spotrebným tovarom, ako tá minulá. Iste, nie je tak variabilná, ako PC, pre mňa je PC stále lepšia voľba, hoci ma hry už toľko nebavia, ale vravím, je to o prioritách, niekto má PS3 len kvôli God of War sérií a podobne
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-13 11:43:27
avatar
DX12 žádný dloooooho nebude a nechystá se zatím.

PC dodržuje standardy a pokud je dodržuje i programátor, problémy nejsou.
andy64 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-11 16:51:29
avatar
Obrázek
to porovnanie cien je dobre. Tim vlastne SONY ukazalo kam EU smeruje. EU uz len tazi z minulosti a je v nej par statov kt. to drzia "nad vodou". Celkovo sa tu bude situacia len zhorsovat
hory [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-11 17:22:45

Názor, že za stejné peníze můžeme mít lepší PC je celkem irelevantní, protože kdo si kupuje konzoli, tak čeká, že strčí disk a jede. Žádné instalace aplikací, driverů, mít spoustu nastavení jako ovládací panely ne pro ně jen matoucí. Většina lidí ani neví co má udělat pokud vyskočí okno se zadáním cesty pro instalaci. A pro ty to bude vždy lepší alternativa než mít doma PC se kterým neví co mají dělat
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-11 19:06:45
avatar
Je zajímavé, že já si do PC klidně strčím ten disk (dokonce ani nemusím stačí si stáhnout hru ze Steamu a sama se nainstaluje bez mé asistence) a taky hned hraji a nic neladím ;)

ale simtě, PC se instlauje dnes skoro sám a ovladače ani žádná nastavení instalovat a ladit rozhodně nemusíš. Irelevnatní to není, ty PC nejsou tak složité, aby to ty lidi nezvládli, je to jen o lenosti a skoro až hlouposti
hory [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-12 21:15:50

Ano, je to lenost těch lidí, ale věř mi, pořád jich je tady dost a nemají vůbec potřebu a nebo chuť se něco s PC učit. A takový člověk si není schopný ani založit účet na steamu nedej bože nějaké online platby (tohle samozřejmě platí i pro PS a tu jejich síť). Pokud na ně vyskočí dialog s více jak jednou možností, tak prostě končí
Nicméně jsem zvědav jak půjdou na odbyt tyhle nové konzole, ale klidně bych se vsadil, že to půjde hodně dobře.
paul7diesel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-12 21:21:12
avatar
To je pravda, vidím okolo sebe hromadu inteligentních lidí, ale všechno jim musím troubit nesčetněkrát a nikdy si nezapamatujou jak se co dělá, prostě na to kálí . Myslí si že PC je pro ufony nebo co
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-13 17:36:36

Jo to mas pravdu. Dokonce i ruzni ing a jini s titulama dokazou byt takove tupe lamy ze to proste nechapu
mistnitluchuba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-11 17:47:37

spíš než jako htps vypadý jak stará dobrá Ps 2 ;)
8it! [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-11 19:30:35

Ani jedna konzole me nezajima jen i*iot muze platit za to ze muze hrat MP ale docela me zaujalo DDho tvrzeni ze za podobne penize muzeme mit HTPC. DD muzes tu rozepsat PC sestavu(nejlepe miniITX) co zvladne hry co PS4/XBO a stoji podobne?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-11 19:45:17
avatar
není problém ... doporučené sestavy ... sestava za 15 tisíc (dalo by se to i poladit)
8it! [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-11 20:01:51

Varianta 2 nic moc a varianta 1 uz je za 17000 + klavesnice/mys/gamepad

Ja mam v planu GA-B75N/G2020/HD7750LP/4GB/1TB v miniITX a k tomu Logitech K400 a xbox360 gamepad pro pc. Jen se bojim maleho vykonu.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-11 20:49:14
avatar
no to sice stojí 17 ale umí toho podstatně více než konzole, je podstatně výkonjěší, vydrží tudíž déle a v lepších detailech.

Kromě toho těch pár tisíc navíc se ti rychle vrátí, protože počítám-li třeba s 10-20 koupenými hrami za 3 roky, tak na konzoli tě budou stát 20x 1350 = 27 000 + poplatky za účet k hraní MP (36 měsíců x 100 korun = 3600) ... stejné hry tě na PC vyjdou na 20x 1000 bez dalších nutných poplatků. Takže ve výsledku tě ten původně dražší a mnohem univerzálnější PC během těch let vyjde o několik tisíc levněji, stejné hry na něm budou vypadat o třídu lépe a můžeš(=nemusíš) ho případně i upgradovat ...

jednoduché počty, které si kupodivu spousta lidí neumí udělat.


PS: brzy vydáme článek na stavbu malého herního mini-ITX PC ... v rozměrech jen o málo větších než mají ty nové konzole se v našem případě nachází Core i7 s 16GB DDR3 a Radeon HD 7990 v kombinaci s 256GB SSD a 4TB HDD. Tomu říkáme miniITX PC do obýváku ;)
8it! [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-11 21:40:51

Nechapu tvuj komentar ja prece nesrovnavam PC a konzole.. Jasne jsem napsal ze me nezajimaji a uz vubec se nehadam o tom ze se konzole nevyplati. Jen me zajimalo co se da postavit za cenu konzole to je vse

To co si napsal v PS tomu ja rikam zvracene vyhazovani penez ale kazdeho vec

Kdyz uz porovnavas konzove a PC tak si nemuzu odpustit poznamku ohledne MP hrani. Konzole je mnohem vic fair play a to je nekdy k nezaplaceni.
dr.coffee [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-12 09:07:52
avatar
tvoje počty ohledně her jsou v pořádku, ale stavět si do obýváku tohle nabušený ITX PC, mě bude stát cca 40klacků, kdež to PS4 čtvrtinu ;)
Jasně neudělám na tom žádnou práci, žádnej střih videa, editace hudby, prostě nic jen konzum ale kdo tohle dnes řeší v obýváku? Na tyhle věci ti bude stačit rozumnej noťas za dvacku...
Jen pro upřesnění, mě se konzole vyhýbají od dob PSOne, od té doby mám jen pc. I když v dnešní době mé obstarožní Core2 Quad 9550 s GTX560Ti, stále hraji skoro všechny hry na maximální nastavení ve full hd
Dneska už mám celkem jiné starosti a priority, takže už to tolik neřeším...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-13 11:44:23
avatar
kdybych ti ukázal jak vypadá ta hra na té TV z výkonného PC a z konzole, hodil bys tu konzoli z okna ;)
Sekiato [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-12 06:53:11

No keď podľa teba može len idiot platiť za MP. Tak ti treba asik ujasniť co znamená PS-plus za +/- 100 kč mesačne.(Na čo autory asik nejak pozabudli v článku.)Pokial vlastníš už nejaké tie Plastationy tak :
1. určite už máš PS-plus
2. PS-plus = 1 bo 2 plné hry každý mesiac zdarma + niekoľko plných nezávyslých hier ;) a teraz pozor na PS3, PS-Vita, a po novom na PS4. Čo znamená +/- 6 hier každý mesiac zdarma ( a nie sú to hry čo by si nikto nekúpil ako by si niekto dovolil tvrdiť ale vatšinou bestsellery.)
3. Hry zostávajú v download liste takže si ich možes kedykoľvek odinstal a naistal. Počas trvania PS-plus.
4. Zdalo sa mi, že sa niekde písalo(ak znova najdem postnem), že k PS-4 dostaneš PS-plus na rok zdarma (1299kč)+ 2 origoš hry ( Driveclub, a ešte neupresnená hra.)
usiRev [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - OT 2013-06-11 23:22:37
avatar
tak trosku pomimo, ale co robi v clanku o PS4 obrazok z Alienware Aurory ?;)
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-12 07:41:50
avatar
herní pc
Loki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-12 00:52:15
avatar
X-box má dobrou šanci v USA. Budou tam fungovat všechny slibované funkce a partnerství s NFL je tam hodně dobrý tahák. Myslím, že v EU to bude takové vlažné (ne propadák, ale žádná sláva).
paul7diesel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-12 21:29:11
avatar
Když si dva moji kolegové z práce nedávno koupili Xbox 360, tak jsem prostě nevěřil vlastním uším, jak vyprávěli jaká je to pecka atd... . Jako nechci dělat chytráka, ale Xbox 360 si dnes může koupit jenom hlupák . No, plácl jsem se do čela a jenom se tlemil
Takže určitě si Xbox One najde své zákazníky, ale spíš jen kvůli marketingu a hypování a prostě si lidi koupí konzoli.
Mirindo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-12 15:49:52

Neviem neviem, za 10000kc sa ten playstation podla mna velmi oplati. Za tu cenu by som asi ziadne herne PC do obyvacky, ktore zvladne hry s grafikou podobne Killzone SF, teda asi Crysis 3 na plne detaili s 60fps, neposkladal.

A hlavne, hry, ktore kupim na PS mozem v pohode predat, ale tie co kupujem na steame uz mi asi zostanu. A aj tie co kupim v obchode, uz sa musia aktivovat na steame alebo origine. Takze ani tie nemozem predat.

Inak dizajn ma uplne dostal, krasny, jednoduchy. Ked som videl na prezentacii, ako drzi v rukach PS4, hned som vedel ze Microsoft ma problem, a cenou to uplne zabili.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-13 11:46:31
avatar
ale poskládal (když připočteš kolik zaplatíš na hrách navíc, tak si můžeš dovolit i podstatně výkonější PC) .... zapomínáte, že konzole má sice 1080p a 60FPS, ale hromadu detailů vypnutých a omezených proti PC verzi ;) A konzole ty hry v plných detailech nepustí ani náhodou. Ty hry sice půjdou na 1080p a 60FPS, ale v notně ořezaných detailech nízké úrovně ;)
dude [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - konzoly 2013-06-13 12:15:19
avatar
zas prehanas ako vzdy, a divim sa, ze kritizujes, ved tam je amd procesor aj grafika ako tak pozeram na tie hry pre konzoly neni to zas taka bieda po grafickej stranke. ale kvalita hry nezavisi len od kvality grafiky to by si mohol vedet. inak ja nie som ziadny zastanca konzoly, nikdy som ziadnu nemal.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-13 13:01:48
avatar
odkdy je objektivní popis skutečnosti na základě faktů a parametrů přeháněním???

mě udivuje, jak si někdo může myslet, že hry, které v maximálních detailech stěží běží na těch 1080p v 40-60FPS na sestavách typu Core i7 či FX-8000 s HD 7970 a výkonnějšími grafikami s výkonem kolem 4TFLOPS, poběží ve stejných detailech ve stejném rozlišení na 60FPS na procesoru o polovinu slabším než je FX-8000 a grafice jen urovně HD 7850 OC (1,84TFLOPS) (PS4) či HD 7770 (1,4TFLOPS) v případě Xboxu One ... tohle má jako zvládat ty moderní hry na 60FPS v 1080p v lepších než nízkých detailech??? Lidi neblázněte.
dude [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - dd 2013-06-13 21:24:21
avatar
tu nejde o objektivne alebo neobjektivne, ale ty to tak pises, ako by bol ten hardware tak zastaraly, ze je na urovni roku 2000, jasne, ze nema na top PC zostavy, ale to by potom tie konzoly mali aj inu cenu. takto som to myslel, ze prehanas. pre mna konzoly nie su zaujimave, len jedna vec mi na pc chyba, sportove hry, keby prisli na pc, tak v tu chvilu pre mna konzole stracaju vyznam, ale momentalne nad nimi rozmyslam.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-13 21:41:00
avatar
kéž bych přeháněl .... bohužel realita je jaká je
Ussi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - PS4 2013-06-13 12:16:42
avatar
Uz jsem psal jinde, kdyz jsem se dozvedel o dalsi jobovce -"region locku":

Ne ze bych snad o nejake konzoli uvazoval, ale to deni okolo nextgen konzoli sleduji a mam skoro chut si koupit PS4 jen abych zlepsil statistiky oproti Xone.
CR pobocku Microsoftu mam pres ulici, asi si pujdu najit nejakou cihlu, privazu k ni papirek s napisem "Tak si ten novej Xindl nechte" a procvicim se v hodu do dalky
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-13 12:55:38
avatar
PS4 region Lock prý nemá ... Xbox ano ....
Ussi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2013-06-13 14:12:15
avatar
Ano, tak bylo i mysleno, proto preji Mrkvosoftu at tento boj prohraje na plne care.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!Pondělí, 25 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 622x
Komentářů: 0
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!Pátek, 22 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1546x
Komentářů: 8
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!Čtvrtek, 21 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1234x
Komentářů: 1
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!Středa, 20 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1912x
Komentářů: 4
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém stylu
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém styluÚterý, 19 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1165x
Komentářů: 0
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?Čtvrtek, 14 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1913x
Komentářů: 3