BIOWARE změní konec Mass Effect 3! Nová móda: „Zaplať hru, a když si připlatíš, dostaneš i konec“? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Čtvrtek, 22 březen 2012
altNegativní reklama je také reklama, takže ME3 si na nedostatek propagace nemohlo stěžovat.

 

 

 

Před pár dny jsme vám přinesli recenzi hry Mass Effect 3, kde jsem hodně chválil příběh. Herně to už ovšem taková paráda nebyla. Osobně se mi líbí závěr, co do nápadu i obsahu, problém se závěrem byl ale v odbytém zpracování, protože se tam objevovaly velké nelogičnosti a závěrečná videosekvence ukazovala věci, co tam být prostě nemohly.

Také jsem kritizoval fakt, že ti (hráči jako já), kteří hráli poctivě všechny díly, dělali všechny úkoly atd, tak se v ME3 nedočkali spravedlivé odměny a rozuzlení všeho, včetně toho, že jim splnění úkolů z předchozích dílů mělo přinést nějaký bonus, za to, že se tak snažili. To se nestalo a některé věci zůstaly utajeny-nevyřešeny a mnoho věcí v předešlých hrách jsme tak poctivě dělali zbytečně. Osobně si ale myslím, že ME3 vyšlo záměrně vykradené o budoucí obsahové „přídavky“, tedy DLC. V určitých pasážích hry jsou jasné mezery, které ukazují, že tam něco bylo a má být.

Celkově se tak hodně fandů série spojilo a hromadně kritizovali jednak provedení hry, jednak provedení závěru, ale hlavně to, že hra prostě neodpovídá na všechno a konec je dost „zmatený“. I když osobně si myslím, že konec je jasný jako facka a jen ho někteří nepochopili. Přesto se ředitel Bioware a celé studio rozhodlo otevřeně na kritiku reagovat a máme tak potvrzeno, že konec hry se bude měnit, či spíše hra dostane další obsah, který by měl fandy uspokojit a odpovědět na některé nevyřešené otázky.

Osobně mě mrzí podobné postupy, hlavně co se týká politiky vydávání DLC. DLC měla být skutečně přídavky a to zdarma pro ty, kteří si legálně pořídí hru. Nejen EA a BIOWARE ale z DLC udělali super business pro sebe a DLC tak často vycházejí už při vydání hry, a po vydání se objevují další, které byly původně ze hry vyjmuty. Hráč ale postupně zaplatí na DLC tolik (nebo i více) co za celou původní hru. To jsem zvědav, jak to bude s novým DLC, které tedy změní konec, zda se skutečně potvrdí už dřívější vtípky o tom, že BIOWARE a EA nakonec skutečně ustoupí (to už se zjevně stalo) a nabídnou DLC s názvem „Perfect End“ za 15 dolarů … to už pomalu zavání praxí, kupte si za plnou cenu hru a když si zaplatíte dalších pár stovek, dodáme vám k ní i konec …. hrozné.

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
LadislavM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-22 12:27:00

Citace:
DLC měla být skutečně přídavky a to zdarma pro ty, kteří si legálně pořídí hru.


Můžu se zeptat odkud tahle myšlenka pochází, protože já jí vidim poprvé? Podle mě je DLC pouze nová forma distribuce datadisku, která umožňuje naprosto drobné dodatky do hry, ale i rozsahlé přídavky a to zda je zadarmo nebo zpoplatněná nijak smyslu DLC neodporuje.

Pro upřesnění: To za co si nechává EA platit neni součástí mojí otázky. Jde mi spíše o podstatu termínu DLC.
NRX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-23 07:40:52

DLC si každý vývojár/distribútor môže chápať po svojom. Napríklad k Witcheru máš DLC zdarma (majú môj obdiv a sám som W1 zakúpil v Enhanced edicií a u W2 čakám na túto ediciu, ktorá má byť dostupná čoskoro) u iných si ich musíš zaplatiť...

Problém nastáva keď sa rozhodú z už komplexne navrhutej/urobenej hry odstrániť nejaké časti a tie potom vydať vo forme DLC a ešte si za ne pýtajú peniaze

PS: Neviem, či Mafia II nebola zrovna ten prípad, ale nakoľko ju nemám, ani som nehral, tak teraz už neviem presne ...
LadislavM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-22 13:00:51

K Mafii II jsem hrál dvě DLC a v obou se hrálo za jinou postavu než v hlavní hře, takže bych to jako vytržení ze hry neviděl. To že ty DLC byly příběhově mnohem slabší než hlavní hra, je ovšem pravda.

Witcher mi přijde jako hodně specifická záležitost herního průmyslu, protože to očividně dělají fandové, kteří tu knižní předlohu mají jak svojí ikonu. Další specifikum je, že je to Polska firma, takže IMHO platové náklady na vývoj hry jsou tam tak třetinové než v USA, UK, Kanada, atd., ale zároveň polaci mají skvělé programátory. Takže za méně peněz se dá vytvořit podstatně lepší produkt.

Je dost pravděpodobné, že kdyby Witcher produkovalo EA, Activision, Ubisoft nebo 2k, tak by situace byla také jiná.
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-23 20:57:43
avatar
až na to, že v mafii 2 jsi v jednom DLC hrál vedlejší mise za "Jirku Jimmyho Korna" a pak jsi dostal i mele zbraně..tzn vykradený obsah z původní hry...
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-22 13:58:21
avatar
Ad PS: třeba Missing Link u Deus Ex je něco hodně podobného...nemluvě o speciální misi za předobjednávku
Is01 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-22 13:12:58

Například u ME3 se původně hovořilo, že kdo si pořídí N7CE, tak bude mít všechna DLC zdarma. Teď má akorát to první a o dalších se už taktně mlčí. Ale původně tam ta myšlenka byla
LadislavM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-22 13:19:35

Vzhledem k tomu, že ME je hodně cílený na konzole a hlavně XBox, kde se roztrhl pytel s tzv. Season pass (tj. zvýhodněné předplatné na všechny DLC, které vyjdou do roka od vydání hry), tak mi DLC zdarma přijdou hodně nepravděpodobné. Také prodejnost DLC pro ME2 byla velmi slušná, takže EA si peníze za DLC k ME3 nenechá ujít.
NRX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-22 12:34:56

Tak ME1 aj ME2 som kúpil dokonca v Collector Edicií, ale s trojkou majú u mňa smolu, jednak z dôvodu neprítomnosti prekladu tituliek a DLC ftákoviny, čo idú do peňazí tiež nemusím ...
Tomcat2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-22 19:17:06

Já jsem tak rád, že jsem si nedávno koupil na Steamu v akci obě ME1 a ME2 za nějakých 350kč i s DLC
Bajlando [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-22 21:44:25

To je divne. Ja mam obe hry originalky ale ne ze steamu. Rikal jsem si kdyby to dali na steamu i s DLC za pakatel tak to vemu. Za pakatel to tam bylo ale nikde jsem nenasel ty DLCcka ani k ME1 ani k ME2. Ani v te deluxe edici nejsou. Muzes mi prozradit jak to na tom steamu s tema DLC je? Diky
Tomcat2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-23 00:05:04

DLC na Steamu přímo nejsou. Ty je potřeba stáhnout zvlášť. Když si hru na Steamu koupíš, tak dostaneš dva klíče, jeden je hře a druhej k Cerberus Network.

Aby jsi se mohl přihlásit k Cerberus Network, musíš si založit EA účet. To můžeš udělat z menu ve hře přes přihlášení k síti Cerberus.

Až máš účet založenej a aktivovanej, tak spustíš ME2 launcher a klikneš na "Obsah ke stažení", otevře se stránka na BioWare Social Network, tam se přihlásíš vytvořeným EA účtem a dokončíš aktivaci.

V menu přes "My Games-Register Games" zaregistruješ hru (Mass Effect 2 - PC) vložením klíče ke hře ze Steamu.

Potom v menu klikneš na "My Games-Redeem Promo Code". Vložíš kód pro Cerberus Network ze Steamu. To odemkne možnost stáhnout si DLC.

Ty najdeš taky v menu pod "My Games-Your registered game content". Je tam ke stažení 5 DLC balíčků. Ty pak jen nainstaluješ.
Tom439 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-23 08:32:51
avatar
Aneb v jednoduchosti je kouzlo . Klobouk dolu za ten návod
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-23 14:03:33
avatar
Díky, to se mi bude hodit
Stejně bych čekal, že to bude jednodušší, jen doufám, že ME3 se na Steamu objeví také, jinak při počtu kódů k ME3 by nebylo od věci vydat kompletní trilogii se všemi DLC a s automatickým importem postavy jako jednu (troj)hru
Tomcat2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-23 18:27:10

No já mam právě strach, že se to na Steamu ani nakonec objevit nemusí, stejně jako Battlefield 3. Hra vyšla exkluzivně pro EA Origin a jestli vyjde i na Steamu, tak možná snad až po nějaké delší době, ale třeba taky vůbec, pokud se bude EA držet už jen svého shopu.
panther7 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-22 12:36:35
avatar
Zaklínač 1/2 je skvělým příkladem, jak mají vypadat DLC
NRX [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-22 12:42:24

Plne súhlasím, a ako som napísal vyššie majú u mňa za to obdiv, lebo sa snažia naozaj niečo urobiť aj pre zákazníka ... nie len ťahať peniaze ako ostatní...
mibfox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-22 12:43:30

No a hlavne jsou to obe skvele hry.
Uxmal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-22 13:01:36
avatar
Súhlasím, kúpil som verziu 2.0 zo zahraničia za 20€ a teraz som sa dozvedel že zadarmo dostanem aj ďalší DLC obsah (ktorý bude u XBOX verzie). Až začínam ľutovať že som dal len tú "dvacku" ... od EA som nikdy nekúpil čo i len jednu hru, čo hovorí samo za seba. Človeka dojme najmä počet "datadiskov" k The Sims
Dúfam že sa cestou DLC nevydá Blizzard s Diablo III, lebo to už by bolo na facku.
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-22 13:42:08
avatar
No Diablo III bude taky pěkně dojná kráva... mikrotransakce a aukce... politika Activision
SirIndy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-22 13:44:57

To uz rekli ze placene DLC nebudou, obsah bude dodavan v urcite mire patchema zadarmo a klasicky datadiskama, vydelavat budou hlavne na transakcich.
Anomandaris [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-22 13:47:50
avatar
To je zastíraní... DLC obsah nacpou do mikrotransakcí...tohle bude ještě horší než DLC v podaní EA.Jinak nepochybuji,že Diablo III bude nejlepší hra roku.
SirIndy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-22 15:17:23

Jake mikrotransakce mas na mysli? Ja mluvil o auction housu.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-22 22:58:43
avatar
Plně s tebou souhlasím
Hammy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2012-03-22 15:09:35
avatar
Kazde hre co bude obsahovat DLC, se rika "placeny DEMO". Maji delat Datadisky, tuhle maskaradu podporovat neminim. Uz sem se poucil v DragonAge, tam sem byl behem hry v soku. Naznak o Datadisk tam pak byl, ale kupodivu me to prislo jako prerostlejsi DLCko. A ME2 ani nekomentuji, proste traparna! Prodavat zbytky, co udelaji za jedno odpoledne. A hlavne... hledej tisice nesmyslu do sbirky, a pak te ceka prekvapeni! Jediny pozitek z neceho vyjimecneho, sem mel v Diablu2. A ze tam byly kolikrat fatalitky. Clovek se aspon necitil, ze promarnil zbytecne cas sbiranim nejakych pitomin. Uz at tu je D3 snad nezklame. A jeste Borderlands2 to sem hoooodne zvedavej! Na LANku je to super rezba. :-)
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-23 14:05:03
avatar
Já ti nevím, třeba spousta her od Valve dostává DLC zdarma...
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-22 22:17:49
avatar
Každý, kto si hru kúpil, má plné morálne právo si takéto "DLC" stiahnuť z nejakého warezu!!

spoiler:
DD: videl si to video s interpretáciou konca ako indoktrináciu Sheparda? Podla mňa by na tom mohlo dačo byť a v tom prípade by ten záver nebol "jasný ako facka"..
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-22 22:43:21
avatar
viděl jsem všechny závěry ... podle mě je hra jasně uzavřená a jediný dobrý závěr je ten střední (zelený) .....
misakcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Obsaný obsah článků 2012-03-22 22:25:12

Vis co je zvlastní, nejdriv cekas na preklad, aby jsi mohl poradne zrecenzovat hru. S anglictimou se totiz nehnes.. Dále pak před pár dny vyjde článek, který dělá nachlup stejné závěry jako ty o konci. Co víc, docházíte s autorem toho článku k naprosto stejným myšlenkám a pocitům ze hry. Komické... Ale to je můj názor, nicméne mám na Tebe DD otázku:

"protože se tam objevovaly velké nelogičnosti a závěrečná videosekvence ukazovala věci, co tam být prostě nemohly."

1)Jaké nelogičnosti se na konci konaly...?
2)Které věci tam prostě být nemohly?
Díky
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-22 22:42:28
avatar
o jakém obsaném článku mluvíš? Já jsem udělal zcela vlastní a původní recenzi s vlastním pohledem na hru a vlastními snímky!

přešti si mou recenzi, je v ní právě pasáž, kde přesně popsiuji, co tam být nemůže a je ...

nejdříve čti, pak se ptej díky.
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - off topic 2012-03-22 23:39:25
avatar
DD, nevidí sa každý deň, že v hre je 5 barov reputácie a niekto ich všetky zaplní modrým paragornom... Pritom tvoja Rayne si o trochu zloby priam koleduje, či už vlasy to evokujú, alebo aj meno...

Hral som si po svojom, väčšinou klaďasa, ale v niektorých situáciách bolo až nevhodné reagovať umiernene a zbierať "modrú". Skončil som v pomere asi 3,75 vs. 1,25 v prospech paragorn. A celkom som si užil aj tie renegade odpovede a interrupty... Napríklad, keď ten quarianský admirál nariadil útok na gethskú loď, zatiaľ čo sme ešte boli na palube, nuž, z Normandie potom odchádzal so žalúdkom v hrsti...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-22 23:45:47
avatar
Já hraji vždy za maximálního klaďase už od KOTOR .... nutno říci, že je to občas nejtěžší, plníš více úkolů apod ....
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-23 00:21:25
avatar
nápodobne, skúsil som aj paragon odpoveď a zo sheparda vyletelo, že súhlasí s tým útokom, že by urobil to isté... nasledovalo F9 a renegade..
shipo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-23 14:42:00

Fakt Shepy za vzornáka řekl že souhlasí s útokem, a že by udělal to samé? Hlavně že se v misi celou dobu snažil ten útok na jeho pozici přerušit. Na konci jsem měl také asi 20% renegáta, a pokládám to za spravné(jak se do lesa volá). Nedávno jsem znovu viděl Total Recall a je to ještě větší maso, hrdina se nebojí používat civilní živé štíty a je ironicky vtipnej(nic pro paragony).

Problém s koncem je že BioWare dost mlží(asi nechtěj měnit business plán), takže aby se neřeklo tak spíš nechaj tenhle otevřenej RGB konec a zalepěj díry(lze si pokecat s Catalystem). Jsem zvědavý jak se BW postaví k Normandy, asi řeknou, že útok přežil generál Anderson a před vstupem do paprsku dal napřed rozkaz Jokerovi nabrat tým po "mrtvém" Shepardovi, a pak okamžitě odletět jako záloha na alfa planetu(kdyby to nevyšlo tak lidsto přežije). Mezitím mu do paprsku ještě nějak proběhne IlusiveMan. Zelenej výbuch byl eticky nejhorší, lze se pouze domýšlet a hádat co asi syntézou a sjednocením DNA vzniklo(všechen život v galaxii je násilně indoktrinován?).

Nejlepší řešení problému s nesmyslným koncem je podle mě počkat na ME3 save editor, a pak fanoušky přesunout volby do UDK, kde by mohl být ještě nějaký BossFight a větvené konce(s dopady minulých rozhodnutí). Problém je že bez BW by se to po právní stránce muselo udělat anonymně, plus by bylo pracné přenést bez editoru vzhled postavy Shepparda(ky). Takže by reálně musel být Shepy ve fanouškovském konci spálenej a zafáčovanej.
CharlieV [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Konce 2012-03-23 07:26:41

Teda upřímně, z toho co sem o těch koncích ME3 pochopil, tak všechny skonček uplně stejně - ne pro Sheparda, ale pro zbytek galaxie.

1) Mass Realys znukujou značný množství obyvatelnejch soustav - genocida jako prase a nemožnost cestování napříč galaxií pro ty co přijdou po tomhle cyklu

2) Země v háji, co se stalo s flotilama na orbitu nevíme (buď je anihiloval výbuch citadely, nebo umřou hlady, páč jich je moc a než někam doletěj, tak to bude trvat minimálně měsíce.

3) To že celej zbytek týmu zmizí neznámo kde, a pár těch přeživších z Normandie (což je taky WTF jako blázen) nemá šanci na víc než na dvě generace, je jich příliš málo.

Osobně mi jako nejlepší možnost z tohohle marastu, co pro nás BW vymyslelo, přijde možnost "kašlat na všechno, než pro nás přijdou, tak se aspoň ožerem". To jest nechat Reapery vyhrát a všechny data uložit na bezpečná místa tak, aby civilizace po nás měly snazší úkol ty šmejdy vyhladit. Mass Realys zůstanou, takže cestování po glaxii bude i nadále možný, a pořád zůstává otevřená možnost, že se objeví způsob, jak je porazit konvenčně už v tomhle cylku.
ElectricKota [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-23 08:01:42
avatar
DLC je mor, a potřebuje vymýtit. Hry si už dlouhou dobu kupuju origo, a dávám si je do sbírky a není nic horšího co člověka nakrkne když zjistí že si musí koupit 5 DLC aby měl příběh kompletní. Takže ještě že tu existuje warez...
Tom439 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-23 08:42:02
avatar
Žádné DLC jsem nikdy nekoupil a pravděpodobně ani nekoupím. Většina stejně nestojí za moc a těch několik slušných holt oželím.
Je to ale pěkná hnusárna, když vydají půlku hry a druhou si musíš dokoupit .
Doufám, že se někdy vrátí doba, kdy si zase budu moct na placce koupit pořádný datadisk a né ty jejich paskvily. Witcher je vyjímkou. Když už DLC, tak zdarma pro všechny jako bonus, že to koupili(menší DLC). Z větších ať udělají ten datač....
Jinak co se týče těch možností v ME, tak to není zase tak žhavé v prvním díle jsem to chvilu testoval (třeba když jsem byl u rady a vyzkoušel jsem všechny možnosti a vždycky si nakonec mleli svou )- jestli si to přesně pamatuju. Jinak jasně nechat někoho umřít či žít je věc jiná...., takže ty možnosti jsou spíš trochu naoko...
LadislavM [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-23 11:45:17

Citace:
Doufám, že se někdy vrátí doba, kdy si zase budu moct na placce koupit pořádný datadisk a né ty jejich paskvily.


Obávám se, že opak je pravdou. Nejen, že se nedočkáme, ale s plným přechodem na digitální distribuci to bude ještě horší. Já očekávám, že přijde doba, kdy si hry budeme kupovat po epizodách nebo budeme platit za odehraný čas.
Karlos77 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-23 11:07:27

Souhlas s autorem, že konec je jasný. Ale nechápu, co všichni mají s těma "nelogičnostma".

Jak tak čtu ty fóra, tak spousta lidí prý nechápe, kam ta Normandy po výbuchu Citadely letí. To je proboha tak těžké zapojit fantazii a představit si, že Joker zmerčil, jak Citadela vybuchuje a že se na Zemi valí vlna modré/červené/zelené exploze, a tak zapnul FTL a vzal nohy na ramena?

Nebo že prý Shepard stál při rozhovoru s děckem ve vesmíru bez přilby. Ježišmarjá vždyť přece celou hru je jasně vidět, že Citadela v těch čtyřech velkých ramenech není zastřešená, že tam je prostě nějaké silové pole či co. Jakoby někteří lidi zapomínali, že hrajou sci-fi. Stejně tak bych mohl říct, že Mass Effect je nesmyslný a nelogický, protože žádná relé, kterými by se dalo skákat přes půl galaxie, ve skutečnosti neexistují, a že cestovat rychleji než světlo je podle Einsteina nemožné. Uf.

A pokud jde o to, na které planetě Normandy ztroskotala, no tak to je evidentně ten otevřený konec, o kterém mluvil producent ME Hudson (že prý chtěl, aby se o konci diskutovalo). No tak se to vysvětlí v nějakém DLC nebo nějaké pokračování, nebo se to nevysvětlí vůbec. No a? Mám se proto vztekat jak malé děcko, že mi něco autoři "nevysvětlili"?

Jinak ale souhlas, že konec působil uspěchaně, nedomrle, jako by jim došly prachy nebo co. V tomto ohledu to zklamání rozhodně bylo, ale ne protože by byl "nelogický".
Vilio [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Zaver 2012-03-23 21:18:43
avatar
Inak ani ja som to na prvy krat nepochopil uplne. Na druhy a po dokladnom precitani som to snad pochopil.
Inak tie nelogickosti, to je fakt. Zatial co cela hra bola az na detaily bez takych nelogickosti, ten koniec ich tam mal az prilis a vlastne pokazil dobry pocit z celej hry:
- pad normandie mohol byt ok a vystupujuci tiez, len nemali dat do hry video, kde vidiet, ako reaper chraniaci ten vytah(modry luc) znici pozicie, kde bol wrex, garrus a ostatni.
- mohli dat nejake male video, kde shepard povie, ze bude utekat k tomu lucu sam (a andreson sa mohol hrdinsky pridat)
- stacilo povedat, ze znicenim mass relay bude zniceny blizky koniec a zasiahnut niektore planety. Tak by to nebolo take katastroficke, pretoze to takto vypadalo, ze tie vybuchujuce mass relay znicili vsetky planety vo vesmire.
- a ten stredny koniec je podla mna naozaj naj, ako povedal aj DD. Shepard tak obetoval vlastne seba, aby sa zjednotila cela galaxia a pomohol tomu stvoritelovi(chlapcovi) vsetkych obratit na dobru cestu. Vsak aj ten chlapec to sam povedal, ze pochopil, ze existuje este jedna moznost - spojit organikov a syntetikov. A ked to spravi, tak Reaperi sa predsa vedeli pohybovat aj nadsvetelnou rychlostou a mohli ostatnym pomoct ako gethi pomahali quarianom, ked ich shepard zjednotil.
Czudik26 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-03-25 07:46:18

Ten Váš zelený konec že je nej? Už vidím transformaci v bolestech a nedobrovolně. Navíc nej konec je dle mého (a nejen mého) červený Destroy/Zničení. Jedině tak se Shepard nadechne na konci, a také tam jde Anderson v animačce, jak ničí panel. Zelený konec by v realu byl bolestivý (mutace dna) , dále tím odsoudíš všechny aniž by chtěli být polosyntetici a organici, (já bych nechtěl teda)
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 225x
Komentářů: 0
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1307x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1035x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1134x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3722x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1445x
Komentářů: 0