Transcend vylepšuje své SSD disky ze 160MB/s na 260MB/s a podporují TRIM Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Čtvrtek, 23 září 2010
altSvou řadu SSD disků vylepšuje Transcend a to navýšením výkonu …

 

 

 

Společnost Transcend je poměrně známý výrobce pamětí, paměťových karet i SSD disků. V našich obchodech jsme až dosud naráželi ve 2,5“ provedení na Transcend SSD, které se prodávají v kapacitách od 32GB za nějakých 2500,- korun. Nicméně tyto SSD byly poměrně pomalé a disponovaly čtením kolem 130-160MB/s a zápisem 60-150Mb/s v závislosti na typu.

Transcend aktuálně oznamuje, že inovuje celou svou řadu 2,5“ SSD a uvádí modely v kapacitách 32, 64, 128, 256 a 512GB. Ty mají nově zvýšenou rychlost čtení na 260MB/s a zápis je 200MB/s. Nové modely mají také podporu technologie TRIM, která zajišťuje optimální výkon a životnost SSD disku.

Nové modely disků jsou samozřejmě 2,5“ a tak je můžete bez problémů osadit do notebooků. Zkrátka ale nepřijdete ani když se je pokusíte osadit do desktopu. Transcend dodává montážní sadu do 3,5“ pozice. Ta je k dispozici i u nejlevnějšího 32GB modelu, který by se tak mohl stát poměrně zajímavou možností pro rozšíření stávající desktopové sestavy o výkonný systémový SSD disk. Nové modely mají být k dispozici co nevidět a tak se na ně můžete brzy těšit v recenzi.

Zdroj: DDWorld.cz, Transcend   

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 04:11:14
avatar
DD fakt nepochopím prečo tu nenapíšeš o naozaj zaujímavých diskoch, ale píšeš tu o diskoch, ktoré nevynikajú ničím, teda tak ako výkonom, tak ani cenou, pritom nedávno sa dostali na trh dva fakt bestelery od špičkových výrobcov, ktoré dosahujú úžasné rýchlosti a sú za krásne nízke ceny a v obchodoch pritom stále idú cenami dole, pretože zo skladou miznú (ako ty hovoríš) "jak teplé rožky". A to už nehovoriac, že v týchto tvojich novinkách vynechávaš tie najpodstatnejšie údaje a to hlavne rýchlosť zápisu najmenších súborov a taktiež stálu rýchlosť, keďže maximálne sú dosť matúce, pretože teda v reáli sú medzi mnohými diskami aj dvojnásobné rýchlostné rozdiely, aj keď maximálne rýchlosti majú rovnaké...ako SSD je stále relatívne novinka, ale fakt, že riadiť sa podľa tvojich noviniek a odporúčaní, tak si kúpim disk za dvojnásobok toho čo som kúpil a to v určitých prípadoch(a to tých podstatných) skutočne mnohonásobne pomalší!!!
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 06:28:16
avatar
Veyore spíš někdy vůbec? :-D
Ale k tématu já osobně nehodlám SSD kupovat dokud nenabídne něco o hodně "lepšího" zatím mě stačí klasický HDD 32GB za "2300" kč mne příjde pořád docela dost.
Bohumil Stejskal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 07:51:23
avatar
a které dva to jsou, ať se na ně mrknu ?
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Realita a Podrobnosti o nej... 2010-09-23 18:43:10
avatar
Nový Corsair Force a OCZ Vertex 2(na chlp podobné disky po všetkých stránkach).
Keďže ma tu Gang nižšie požiadal o pár informácii, tak sa rád o ne podelím:
Takže základné informácie ako DD vždy udáva sú 285MB/s čítanie a 275MB/s zápis, čo je samozrejme slušné, ale tým to zďaleka nekončí, pretože nastupujú informácie, ktoré sa nedočítate pri mnohých oveľa drahších diskoch a ktoré ani DD nikde neuvádza, pretože ich neuvádzajú a nevie si ich zaobstarať a mnohé iné disky sú na pohľad podobne rýchle, no tá skutočne dôležitá a tzv. "stála zapisovacia rýchlosť" sa u nich pohybuje tak na 100-150MB, pričom tieto disky disponujú stálou rýchlosťou až 250MB/s!!!
Tým ďalším a oveľa zásadnejším parametrom je parameter rýchlosti zapisovania maličkých 4k súborov, ktorá je pri tých najdrahších najlepších diskoch tak niekde na hodnote 10-15,000 IOPS, pričom mnohé cenovo bežne dostupné majú tak ledva 5,000 IOPS, pričom zrovna mnou spomenuté dva disky disponujú až krásne extrémnymi 50,000 IOPS!!! Takže až desaťkrát toľko, pričom toto je práve ten najdôležitejší parameter, ktorý ovplyvňuje to hlavné a tým je samotná svižnosť systému a rýchlosť všetkého pri bežnej práci, teda pri surfovaní na mnohých stránkach, zároveň používaní mnohých programov, nejakými hrami v pozadí, či filmami a pritom sťahovať s fibernetom maximálnou rýchlosťou z Rapidu a pod., teda vo všetkých možných prípadoch tečú v pozadí milióny maličkých 4kilových súborov, čo vám nijaký test neukáže, ale v reáli to vyzerá asi tak, že môžte mať spusteného toho fakt mrte a na týchto diskoch to stále beží akoby ste mali čisto novú inštaláciu a otvorili by ste obyčajný priečinok(pritom pri HDD mi skutočne väčšinou padali nervy a som neustále resetoval PC)!!! Takže pre porovnanie sú tieto disky v tomto ohľade desaťkrát rýchlejšie než dosiaľ bežné disky a keďže v tomto ohľade boli dosiaľ bežné SSD desaťkrát rýchlejšie, než tie najrýchlejšie HDD, takže v tomto prípade to je potom cca 100krát rýchlejšie, než tie najlepšie HDD disky na trhu!!! A samozrejme natívny TRIM a natívna RAID je už samozrejmosťou...a potom mi tu chce ešte niekto tvrdiť, že sa to neoplatí, keď v praxi je rozdiel tak stonásobný?!? Nad tým nie je čo riešiť - toto je oproti HDDčkám doslova revolúcia!!! A ceny??? 60GB stojí tesne nad 100 libier v koncovej cene včítane donášky UPSkom až domov a 120GB verzia stojí do 200 libier. A nech mi niekto netvrdí, že je to málo a že by potreboval viac!!! Ja osobne som si kúpil iba 60GB a mám na tom Win7 Ultimate SP1 a všetky programy plus niekoľko hier, ktoré si aktuálne občas zahrám a stále mám nejakých 20GB voľných a kebyže potrebujem nejaký nejaký priestor, tak len v priebehu pár desiatok sekúnd premiestnim nejakú hru čo nehrávam na sekundárny disk 2*1TB RAID 0 HDD a z neho si to kedykoľvek alebo hocijakú inú hru premiestnim naspäť na SSD v priebehu pár sekúnd a v hrách mi potom žiadne loadingy nebrzdí systémový disk, ale jedine procesor a grafika. Takže čo k tomu dodať...asi len toľko, že ako som písal vyššie, tak osobne mám 60GB OCZ Vertex 2 a je to jednoducho paráda a všetko o čom píšem je z vlastných skúseností a aby to všetko nestačilo, tak i prevedenie samotného SSD disku je spracované tak kvalitne, že som dosiaľ ešte tak pevne a krásne spracovanú zliatinu v rukách rozhodne nedržal a to pritom i redukcia do 3,5" je teda prevedená dokonalo kvalitne.

Btw ale vtláčať kapustu do hláv bežným čitateľom, resp. písať o tom články, keď 99% ľudí nestojí o to skúsiť niečo nové a mnohonásobne lepšie, tak to teda fakt nemám za potreby. Teda aktuálne sa ľudia pozerajú ako by malo znamenať viac TB pri HDD viac cool a z DDho pohľadu pri SSD maximálne rýchlosti, pričom v reáli tie podstatné vôbec nie sú, teda z určitého pohľadu je to ako o grafike tvrdiť, že GTS250 s 2GB DDR2 ramiek je nejaká pecka, lebo má rovnako giga ako 5970tka...ako nič proti DDmu, ale aj keď tu všade tvrdí ako má každý možnosť napísať čo len chce, tak pochybujem že by uverejnil článok o SSD, ktorý je absolútne v rozpore so všetkými jeho doterajšími článkami a to aj keby som spravil všetky možné testy a hlavne ukázal reálne video fungovania mojich Winow a to pri mojom typickom tak "trošku" extremistickom používaní, kde mi nestačí niekoľko prehliadačov v každom po nejakej stovke stránok a s otvorenými nejakými hrami v pozadí, pusteným Ninja Traderom (program na obchodovanie na burze s množstvami grafov a ukazovateľmi, ktoré si vyžadujú množstvo prepočtov a rýchly internet), plus ťahanie s niekoľkých filmov zároveň max rýchlosťou cez optiku a mnoho ďalšieho a všetko pri reálnej rýchlosti bez akéhokoľvek zamŕzania a delayov...ak dačo začne zlyhávať, tak je to softvér(Windows) a rozhodne nie SSD
Ziina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 22:28:01
avatar
no super, konecne poradny hodnotny prizpevek ;), jeste zkusim najit na netu nakou recenzi a pak do toho corsairu mozna pujdu.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 23:02:25

Uvítal bych to jako samostatný článek s diskuzí pod ním. Nějaký graf a video - viděl jsem (nevím jestli zde) video s porovnáním náběhu NB 1. s HDD 2. s SSD. Velmi působivé a přesvědčivé.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-24 00:32:08
avatar
Tak teda našiel som si tunajšie nedávne výsledky testov SSD diskov Kingston V a V+ od Holowaya, stiahol som poslednú verziu tohoto programíku, nastavil v ňom rovnaké nastavenia ako Holoway a výsledky sú skutočne...no nechcem nič prezrádzať, nech vás trošku ponapínam ...no vlastne poviem len toľko, že toto teda skutočne stojí za článok Fakt pevne dúfam, že môj článok neunikne ani vedeniu tohoto webu a spamätá sa z týchto...veď viete...

Btw týmto chcem povedať asi toľko, že si cez víkend nájdem nato čas(keďže mám konečne náhodou voľný celý víkend, teda aj keď na sobotu som si už naplánoval slušný program a meniť ho nebudem, no čas si nájdem ) a spracujem to tak dobre, ako to len budem vedieť a ako by som to rád videl v budúcnosti i v ďalších testoch na tomto webe a vôbec ako sa tu už písalo - sakra veď systémový disk je najdôležitejšia súčasť PCčka, keďže HDDčka sú už obrovskou brzdou celé roky, tak prečo sa tu dozvedáme od SSDčkach menej, než o automobilových superšportoch???!!!
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-24 15:48:29

1. Moc děkuji za podrobnou informaci. A obzvlášť za znáčky. Ten Corsair podle své nynější ceny (3600Kč/60GB) a tvým datem je rozhodně číslo 1! Ale někdo má s nimi problémy : http://www.czechcomputer.cz/disc_doc-P7DD2BFC5B86AA762C125772D002D23A8.html?ansid=9. Co jsi o tom myslíš?
2. Neznáš nějaký web, který kvalitně analyzuje ty SSD?
3. Jsem četl, že TRIM není až tak důležitý, pro disky, které ho nemají, existuje soft, který se normálně spouští, jako defrag pro HDD. A TRIM nejde na XP. Nemohu být tím jistý, nejsem odborník, ovšem.
4. Proč to nezkouším osobně? Zkusit tohle předpokládá volné peníze. Mám 2 děti a těhotnou manželku, takže mám kam tratit a nové technologie probírám buď takhle virtuálně nebo pokud pomáhám nějakému příbuznému/příteli. Takže to není kvůli lenosti nebo bázní před novým.
Souhlasím s tvým názorem na užitečnost SSD. V nynější době předpokládám pořízení počítače bez SSD rozumným jen když jde o cenu pod 10tis.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-24 22:41:26
avatar
1. Na jednej strane mám zlú správu - výsledky testov sekvenčnej rýchlosti aj mne vychádzajú podobne slabé, no na druhú stranu ako som tu už písal - sekvenčné rýchlosti sú údaj absolútne nepodstatný, čo sa týka behu Windowsu a programov v ňom. Osobne sa domnievam, že testy sú ovplyvnené nejakými zlými nastaveniami a samotným systémom a jedna vec mi to jasne potvrdzuje a to, že rýchlosť sekvenčného čítania a zápisu 512K súborov je skoro zhodná a rád by som ti prezradil aj dačo ohľadom toho hlavného a tým sú spomínané 4K súbory, ale toto prekvapenie si nechávam na článok, v ktorom to všetko rozoberiem, poriadne rôznymi spôsobmi otestujem a rozoberiem celú problematiku do detailov. Každopádne čo sa týka tých dôležitých rýchlostí, tak tie sú podľa očakávaní aj v testoch a tak ako ich poznať pri behu operačného systému a množstve programoch v ňom, tak tak isto sa zobrazujú v testoch na hodnotách ktoré...ehm, veď sa čoskoro dočkáš(v článku)

2. Bohužiaľ momentálne nie(skúsim sa po dačom pobozerať a všetko zaujímavé dám do článku). Všetko čo viem, som si pozbieral a nahromaždil sám v kombinácii mnohých informácii od výrobcov, konkrétnych užívateľov, vlastných skúseností a základnými známymi princípami fungovania systému a logiky, ktoré si potvrdzujem v praxi, teda reálnym používaním a preťažovaním, tak aj testami.

3. O TRIMe bohužiaľ moc neviem a nič som si nejak o ňom nezisťoval, pretože viem, že kvalitný disk ho jednoducho musí obsahovať a nie je to žiadna výnimočnosť, ani problém a hlavné je to čo potom ten disk dosiahne v praxi a je už pomaly jedno, či s TRIM alebo bez, ale každý s nových diskov na úrovni túto funkciu obsahuje, teda sa to stáva štandartom, takže disky bez neho mi prídu trošku pochybné a zastaralé, ale inak môžem si pozháňať nejaké informácie i o tejto funkcii a preložiť to do normálnej reči v článku, nech majú ľudia prehľad, čo to vlastne TRIM znamená.

4. To ťa úplne chápem a ja našťastie ešte neriešim takéto problémy ako ty a ani tak skoro nechcem, ale aj tak veľmi premýšľam nad tým kde a načo dať peniaze, teda aktuálne s nevyhnutých financií platím iba vlastné bývanie a jedlo a všetko ostatné do čoho investujem je v podstate relatívne zbytočný luxus a zábava, ale aj tak by som rád kúpil do mesiaca nejaké normálne slušné úsporné auto a taktiež by som sa chcel presťahovať a to stojí taktiež dosť keše platiť rôzne zálohy a tak, teda už niekoľko týždňov odlkladám rozširovanie vodného chladenia, ale tak tomu SSD som neodolal(a neľutujem ani pencu, aj keď skôr než mi prišiel, tak zlacnel o 7 libier a už stojí skoro o 10 menej a zrovna som si všimol, že pribudol už do ponuky 90GB v 3,5" za krásnych 140 libier, čo je iba o šestinu viac ako som dal pred dvoma týždňami, ale o polovicu viac priestoru až ma to na mmnt zamrzelo, ale toto je btw ďalší objav a pokrok SSD diskov, ktorý započalo OCZ, ale fakt nemôžem o všetkom napísať teraz tu, ani konkretizovať...všetko bude v článku )
Inak ale súhlasím, že do počítača za 10 tisíc by sa ťažko pchalo SSD, ale pokiaľ by to bol kancelársky PC, tak by som doňho asi napchal 30GB Vertex za 70 libier, či dačo podobné a rozhodne by sa to prejavilo ďaleko viac, než viac jadier, či väčšie ramky
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-26 17:07:15

Děkuji
3. A co nekompatibilita Trim a XP? Je to tak?
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-26 23:20:48
avatar
np...zisťoval som dačo o fungovaní TRIM pod XP a je na nete kopec rozličných informácii, ale ak tomu správne rozumiem, tak TRIM ako taký nemôže fungovať pod staršími Winmi, než 7, ale sú nato iné spôsoby ako dosiahnuť v XPčkach to isté čo robí TRIM pod Win 7, aj keď to asi nebude úplne to samé, ale malo by to rovnako plniť účel a najnovšie disky by to mali už normálne podporovať, teda už je to nejaká doba, čo napr. OCZ vydalo firmware s podporou TRIM pod XP pre podaktoré jeho staršie disky(Vertex "1" a Summit) a tie najnovšie by to už mali mať normálne, ale aj keď to uviedli ako podporu TRIM pod XP, tak to v skutočnosti samotný TRIM asi nie je, ale iba niečo, čo funguje podobne ako TRIM, ale nie je to to isté...teda ťažko povedať aké sú medzi tým rozdiely, ale malo by to byť podobné a užívatelia XPčiek by nemali byť nijak viditeľne obmedzený, no ako je to v skutočnosti v realite, tak to netuším(to ako to funguje si môžem overiť snáď jedine vlastnými testami, ktoré možno podniknem, ale nie v najbližších dňoch)...
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-27 00:20:05
avatar
To by ma zaujímalo prečo Trim nemôže fungovať napr. pod Vistou ?(to isté jadro ako 7). To je tá istá buzerácia zo strany výrobcov sw aká vládla keď vyšla Vista. Proste sa neurobili ovládače pre XP na notebooky a značkové PC aby ľudia kupovali Vistu. To isté DX10 ktorý za pomoci rôznych hackerov fungoval aj pod XP ale keďže bola najnovšia Vista tak chceli predávať Vistu. Keby výrobcovia a Mrkvosoft chceli tak Trim by fungoval bez problémov aj na Windows XP, problém je v tom že sa dnes nijakej firme nechce vyrábať ovládače a obslužný sw pre viacero OS, urobia to len pre jeden najnovší a basta.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-27 02:51:41
avatar
sorry, ale asi si dobre nečítal, čo som napísal...problém s TRIMom výrobcovia (neviem či všetci, ale tí lepší určite) vyriešili, aj keď trošku inou cestou, ale vo výsledku to funguje veľmi podobne a keby to bolo možné, tak by si určite nevyrábali starosti naviac s vymýšľaním niečoho nového, ale spojazdnili by TRIM, no asi to skutočne nie je možné, každopádne ale daný problém výrobcovia vyriešili(aj keď neviem či všetci)...možno, že Microsoft by to vedel vyriešiť, ale Microsoft v tom nemá mať z kade aký záujem sa o to starať a neviem ako ty, ale ja som už na MS a jeho "zvyky" zvykol a je mi jasné, že riešiť ich nemá zmysel...
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - MS a zvyky 2010-09-27 08:43:59

Moje slova.
Představte si pánové for, že můj šéf mi nařídil, abych s MS ŘEŠIL ty jejich chyby, aby MS je opravil...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-27 20:23:42
avatar
Tak tvoj šéf asi rád žartuje ...myslím, že nemusím nemusím hovoriť, že jediná možnosť pre tvojho šéfa je Linux, pokiaľ chce systém, ktorý sa mu nebude rúcať a pod., ale pokiaľ Windows "fan", tak nech si pekne zvykne
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 14:23:36

Taky mi příjde tento článek jako REKLAMNÍ inzerát s chválením jedné vlastnosti.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 16:03:35
avatar
Tak je to info, že přichází nový produkt. Otázka, proč není upozorňováno i na jiné modely jiných firem je snadno vysvětlitelná - nejde o tom informace. Počítám, že DDmu přišel mail od PR zastoupení společnosti Transcend, že vydali novou řadu. To je samo o sobě zajímavé, disky se u nás prodávají, tak proč to nedat jako novinku, navíc, když to dostaneme na otestování.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 17:42:31

REKLAMA není sprosté slovo.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 18:49:39
avatar
A hlavne mi príde mrte zarážajúce, že DD píše o mnohých fakt podpriemerných diskoch po všetkých stránkach včetne ceny, pričom o tých najzaujímavejších nespomenie ani slovko niekde v komentároch...ako nehovorím, že toto musí byť nejaká reklama, ale fakt to tu moc logiky nemá a síce DDmu verím viac než ktorémukoľvek inému reportérovi, tak každého treba brať vždy s rezervou a nehltať každé jeho slovo bez rozmýšľania a DD sa síce pomaly zlepšuje, ale stále v mnohých ohľadoch zlyháva, tak ale aspoň sa netvári ako nejaký profesionál, no bohužiaľ tento web už dávno prekonal popularitu, ktorá sa "užívateľským magazínom" nazvať bohužiaľ už nedá...
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 08:28:06

Veyron skus napisat o tom ty a uverejni sa to ako clanocek a my si precitame.. to nie je problem..
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 16:04:42
avatar
Skvělá odpověď...blogy teď popravdě zejí prázdnotou, takže určitě kdo má info o něčem podobném, nechť napíše podobné dva odstavce jako tady DD a bude vydáno
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 18:53:58
avatar
O tomto som sa vyjadril vyššie, tak to nejdem opakovať a fakt moc nemám chuť sa do toho púšťať, keď sa mi najskôr dostane pár nadávok a je otázne, že či by také niečo DD vôbec zverejnil, takže načo s tým strácať čas...ja som spokojný a čo si myslia a robia iný ma moc netrápi ;)
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 23:35:50
avatar
Jelikož blogy zpracovávám výhradně já, tak ti mohu říci, že bych to vydal, proč ne. Pokud bys i uvedl pár svých informací, když máš nastudované o dalších SSD, tak tím plus. Nikdo ti nenadává, ale vzhledem k tomu, že tu ty blogy jsou, tak je to celkem přijatelná reakce na tvůj příspěvek. Od toho to je: chybí ti něco o čem víš na webu? Tak napiš pár vět na blog a je to. Ostatní poznají další zajímavý produkt, pohovoří o něm a je to.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-24 01:20:26
avatar
Ako som uviedol vyššie, tak to teda naveľa skúsim, spracujem článok tak dobre, ako len budem vedieť, ale vopred upozorňujem, že mám podmienku, že v prípade, že budeš chcieť čokoľvek zmeniť, tak to prv chcem aby si to prebral so mnou, teda myslím, že je úplne normálne keď nechcem aby mi do článku niekto akokoľvek zasahoval a potom písal pod to moje meno...čo sa týka diakritiky, tak tú myslím tiež z pochopiteľných dôvodov v mojom prípade nemôžeš opravovať a nemusíš sa báť, že by som si článok po sebe neprečítal a nahádzal tam hrúbky
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 09:28:47

Děkuji za info1 o tom, že existuje info2.
Prosím, nemohl bys méně nadávat na DDho a více nám sdělit o těch dobrých discích a dát své doporučení? Nebo odkazy na zdroje kvalitní podle Tebe informace?
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 14:24:36

Teď už vím, proč máte oba "100". Kdybych DDmu lezl do zadku jako vy, taky ji mám. Ale jelikož občas napíši co se mu nelíbí, hned mi to zkrátí. Užijte si to řiťkolezi.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 14:27:02
avatar
ne hodnocení digiaury je na mě nezávislé ... to jak vystupuješ a jak se to líbí ostatním čtenářům je rozhodující ....
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 19:13:46
avatar
Aha, tak sorry DD ak "riťkolezujem"
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 16:03:24
avatar
Jestli řešíš auru, stačí nepsat hovadiny, jak právě činíš...
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 17:37:59

Auru neřeším, tu mám u ...... To bych musel být jako vy přede mnou. Okamžitě napíšete dotčenou odezvu, jak za komunistů psali "Pracující lid je pobouřen...." Pak si to navzájem pochválíte.
Anarki má velkou pravdu v tom, že se nerozlišuje obsah příspěvku. Takže ten kdo děkuje má stejně jako ten s fundovaným příspěvkem.
S Dentonem jsem měl rozepři u Hydry, ale musím uznat, že na jeho úroveň se nikdy nedostanu. Což u jiných stovkařů, bohužel, nemohu říci.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 17:52:12
avatar
Aha, takže my sme tu tí ktorý tu začínajú v mojom vlákne flame ohľadom aury a pod.??
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 18:31:38

Kdyby jsi četl pořádně, tak by jsi viděl, jak jsem ti napsal k tvému prvotnímu příspěvku
Citace:
Taky mi příjde tento článek jako REKLAMNÍ inzerát s chválením jedné vlastnosti.
Příjde ti to jako hanění? Proti tobě nemám nejmenší. Ty si tu Auru zasloužíš obsahem, nikoliv množstvím příspěvků.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 19:16:47
avatar
Dík za kompliment ...jj som si všimol čo si napísal ohľadom článku vyzerajúcom ako reklama a aj som sa tam nato vyjadril a z určitého pohľadu aj s tebou súhlasím, len niektoré názory tu podávaš trošku nesprávnym pohľadom a potom to nie každý správne pochopí a ľahko sa to dá vysvetliť ináč, čo potom aj vidno pri reakciách na tvoje komentáre, ktoré si na niektorých tvojich slovách pekne zgustnú...hlavne ale sám holoway potvrdil, že DD píše o tých SSD, ktoré mu chodia do emailu ako reklamy a ktoré dostane na testy, ale tie, ktoré sú skutočne zaujímavé, mu absolútne unikajú pomedzi prsty a snáď sa ich ani nesnaží získať na testy, pričom pri tých by to bolo skutočne aj prínosné, pričom dané SSDčka v newske sú zastaralé SSDčka, ktoré tu máme už pár rokov od Corsairu a OCZ, tak aj od Kingstonu a na dnešnú dobu nevynijakú ničím a cenou už tobôž nie...
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 19:49:05

Máš pravdu, je moře testů na VGA, CPU, MB, myšky atd. Neustále novinky, co nás čeká, ale SSD? To aby lucernou v pravé poledne hledal! Bída bída bída. Chce to porovnání všech výrobců, a jak správně říkáš, ve VŠECH parametrech. Tady je veliká slabina těchto stránek. Ono hodně lidí to bere jako exotiku.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-24 01:43:18
avatar
Presne ako hovoríš, preto som pri kúpe SSD disku nehľadel na žiadne testy(keďže skoro žiadne nie sú a keď aj sú, tak totálne nemožné a to podstatné sa v nich nedozviem), ale zobral som rozum do hrsti, naštudoval si o diskoch detaily a keď som dačo započul o nových OCZ, tak som si ich hneď prezrel do detailov a zbadal som radikálne rozdiely a tak som sa námatkovo mrkol do môjho obľúbeného anglického eshopu a keď som tam zbadal tie ceny a množstvo komentárov s milo prekvapenými a maximálne spokojnými zákazníkmi, tak som neodolal a nakoniec som to skúsil a chybu som samozrejme nespravil a medzi tým som si v danom obchode ešte všimol nenápadne do bodky rovnaký disk od Corsairu a keď som sa naň rovnako pozrel bližšie, tak som zistil, že skutočne ide o doslova dvojča a to čo sa týka všetkých parametrov, tak aj ceny, len si treba dať pozor na jednu vec a to to, že zatiaľ čo OCZ pomenoval číslom 2 (Vertex 2), tak pri Corsaire ide tiež akoby o Force 2, ale žiadnu dvojku k tomuto názvu nepridal, tak sa pri nákupe nepomýľte a nekúpte omylom starý Corsair Force "1"(je dosť možné, že je to aj zámer Corsairu - nezmeniť názov, aby sa staré disky predali na úkor nových...).
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 16:42:03
avatar
To bolo dosť úbohé a krátkozraké nemyslíš.
Sa pozri koľký 100-kári sa hádajú s DD v každom článku a pochopíš. Keby to záležalo od DD-ho tak Denton má asi takú auru ako Zumpar
Jedno je ale pravda, určitá skupina ľudí dáva bezdôvodne záporné hodnotenie a to nielen pri vyjadrení názoru či priklonení sa na nejakú stranu ale aj pri otázke či poďakovaní. Stále čakám kedy im DD pristrihne krídelká ako sľúbil
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 16:53:09
avatar
Ja dávam palce dolu tiež, ale len v prípade, že niekto napíše totálnu magorinu, či gramatický guláš, alebo jednoducho píše bezduchý komentár pod každým článkom, len aby to bolo okomentované... So strihaním krídielok ale súhlasím v každom prípade!
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 17:53:50
avatar
Už teraz sú tie aury až moc pozitívne, teda pristrihovanie záporných palcov mi príde trošku ako blbosť...veď ja som jasný príklad - píšeš si čo sa mi zachce bez ohľadu na kohokoľvek a čokoľvek a stačí, že píšem a aura je taká aká je...
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 22:28:07
avatar
Tak to ti blahoželám, ja môžem napísať čokoľvek pozitívne, svätú pravdu, vtip, súhlas ... a vždy sa nájde nejaký kuřbuřt ktorý mi dá mínus. Ja už aj mám určité podozrenie no je mi to platné ako mŕtvemu zimník. Stačí sa pozrieť, dostal som mínus ja aj elancer.

Nechcem pristrihovať záporné palce, chcem aby sa zverejnilo kto a komu dal záporný palec.

Ja nemám problém povedať do očí každému svoj názor, to isté platí o udeľovaní kladnej či zápornej aury. Ak je niekto zbabelý kripel čo rozdáva mínusy lebo sa zle vyspal alebo preto že mu nesedí článok či DD tak nech si doma škrípe zubami alebo sa osmelí a dá verejne najavo svoj nesúhlas.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 23:54:19
avatar
Vzhľadom na tvoju auru je to myslím aj tak jedno pretože síce možno dostaneš jedno mínusko, ale máš i pluská a je myslím úplne jedno, že niekomu to robí dobre, keď ti môže dať mínusko do každého príspevku, lebo si sa ho niekto doktol a keď ti to mínusko pripadá také nespravodlivé, tak ho taktiež môžeš vyrovnať tým, ktoré si môžeš dať sám
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-24 19:41:47
avatar
No áno ale ja nie som sebec a nechcem to len pre seba ale pre všetkých používateľov DDWorld ktorý o to stoja (asi ich bude veľa.) Keď vidím niektorých začínajúcich užívateľov čo majú +/- 55 a zbierajú mínusy za otázky či poďakovania tak z toho nemám dobrý pocit.

Nejde mi ani tak o Digiauru ako o ten nesmierny pocit sklamania keď sa snažím niekomu poradiť, napíšem kvalitné pravdivé info a na druhý deň tam nájdem 3 mínusky
Vtedy už neviem či som blbý ja alebo môj príspevok niekomu vzbúril hormóny.
Dávať si sám kladné hodnotenie je ako keby som si sám odlieval medaily, sám si písal diplomy či sám si nalieval a hovoril na zdravie. Som najspokojneší keď to za mňa urobia druhý To radšej nenapíšem nič ako by som mal takto odrážať útok "prípadov".
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-27 08:48:35

Jsi úplně mimo.
1. Samozřejmě, jsem vděčný DD za možnost těchto diskuzí a informaci, ale rozhodně nemám s ním dobré vztahy - totiž vždy, když vidím porušovaní logiky, matematiky nebo pravidel diskuze, tak o tom říkám, a DD v těchto disciplinách není až tak dobrý a dost krát mně i zabanoval.
2. Hodnocení tady nedává DD. 100 tady nabere každý, kdo je tu dlouho. Časem.
Proč uražíš člověka, který Ti nic špatného nedělal? Asi potřebuješ vybít své uražené okolím ego a hledáš cíl, který Ti nerozbije držku? Jsi ale odvážný! Opravdový chlap :-)
A chytrej až hrůza. To, že Vejron, který právě teď a téměř vždy diskutuje PROTI DD, má také 100, jsi jaksi nevšiml. Víš, co to je logika? Ale je s tebou marná diskuze...
Patyjon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 16:47:03
avatar
Veyron mimo jiné píše: "...Jejich cena neustále klesá protože ze skladů mizejí jak teplé rohlíky"
...no...to je teda dobrá logika.
Asi jsem při hodinách ekonomie nedával pozor či co...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 17:55:49
avatar
Hovorím o tom čo sám registrujem - sledujem najlepší anglický E-shop a na ňom je nonstop aktuálny počet všetkých produktov na skladoch a ten sa stále znižuje, pričom musia stále objednávať ďalšie a cena ide dole každých niekoľko týždňov o pár až 20 libier(čo je pri cenách 100-200 celkom dosť veľké znižovanie s týždňa na týždeň).
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 07:58:59
avatar
Ja take jeste chvilku pockam.Pocitam ze nekdy pristi rok do nej pudu.
Tokamak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 08:26:33
avatar
Udaje o sekvencnim zapisu a cteni ti o disku temer nic nereknou. Stejne jak u plotnovych disku udaj o 70MB/s se pri nahodnym cteni smrskne na 2MB/s a proto jsou klasicky disky tak zoufale pomaly.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 16:09:59
avatar
Tak o SSD discích i díky mým recenzím určitě víš, že i rychlost čtení a zápisu malých souborů je výborná.

Důvodem, proč je udávána ve specifikacích sekvenční rychlost u všech disků je možnost porovnání a přizpůsobení informace znalosti všech uživatelů. Dělá se to tak u všech a pokud budeš chtít vědět víc, bude recenze i na tuto novou sérii.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 19:04:34
avatar
jj, to že sú SSD mnohonásobne rýchlejšie pri práci s malými súbormi som sa síce dozvedel, ale to, že sú na trhu ešte mnohonásobne lepšie disky som sa nikde nedočítal a všetko sa dosiaľ stále točilo okolo starých Kingstonoch, ktoré síce nie sú zlé, ale v porovnaní s najnovšími dostupnými Corsair a OCZ diskami je to totálne nepredajný pomalý zastaralý odpad...
liborius [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Obvykle se do diskuse nezapoju 2010-09-23 16:55:00
avatar
bohužel mi uniká smysl takto informačně chudé newsky, kde se člověk de facto dozví jen to, že firma Transcend vydává novou řadu SSD s podporou trim za údajně "lidové ceny". Ani slovo o základních parametrech, které každý trochu HW obeznámený člověk potřebuje vědět, aby si dokázal udělat obrázek o výkonu. Přesně jak napsal Tokamak přede mnou - sekvenční čtení a zápis je vcelku nevypovídající hodnota. Důležitější je použitý řadič, cache, a s tím související množství IOPS. V případě rychlých SSD je také důležitá informace o použitém rozhraní (USB 2.0/3.0, PCIe, ...) a samozřejmě taky jestli se jedná o MLC nebo SLC nandflash moduly.
Chápu, že některé informace, které bych zrovna já rád viděl, prostě výrobce neuvádí, to je ale jeho vlastní chyba.
Podle mého je konkrétně tenhle SSD prostě jen jeden z šedého stáda všech možných značek, který ničím neoslní, snad kromě ceny. Ale kdo si dnes chce koupit SSD, tak se dívá především na rychlost a kapacitu v poměru cena/výkon. Z toho, co jsem se (ne)dozvěděl o Transcendu bych se k jeho nákupu rozhodl opravdu těžko...
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 17:44:57
avatar
Vše se dozvíš v recenzi A některé tvé otázky ohledně specifikace jsou mylné...pokud jsou to disky za slušnou cenu, jak se píše, nebudou třeba SLC, neb ty se za A) na běžný trh skoro nedodávají a za B) jsou výrobně pěkně drahé. To samé s rozhraním - USB 2.0? To jsem ještě na SSD přímo neviděl. USB 3.0 je pro externé využití u boxů, PCIe SSD jsou také vysoce neběžné, kór v kategorii za dobrou cenu. Takže chybí jen, jestli je to SATA II nebo SATA III...Řadič ti také výrobce běžně nepíše, cache se hledá v běžné specifikaci také těžko (jak u kterého výrobce).

Takže dočkej času, tohle je newska, že něco bude, a hned jak mi to přijde, tak to otestuju a napíšu ti to, co chceš podrobně vědět ;)
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 19:01:04
avatar
ehm, tak ak tomu dobre chápem, tak to čo si zrovna napísal vyzerá tak, že tu sa na tomto webe vychvaľujú iba tie SSD, ktoré dostanete na testy a o tých ostatných sa tu ani nezmienite...no tak ako sorry, ale ak by som si mal potom podľa tohoto úzkeho výberu podpriemerných vraj "lacných" SSD vyberať, tak to by som bol ako fakt blb...s tými SLC, USB2 a pod. máš síce pravdu, ale to hlavné a to rýchlosť IOPS si niekde v jeho komentári "asi" prehliadol...toť môj názor...
Tokamak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 22:08:53
avatar
Jsem zvedav na pomer cena/vykon , pomer cena/kapacita je celkem irelevantni.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-24 04:37:46
avatar
no som rád, že tu nie som jediný, kto má takýto nejaký názor tak ako na Newsku, tak aj na konkrétny produkt...
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 19:10:37
avatar
Transcend dobre disky, ale musim dat Veyronovi za pravdu. Skoda, ze ho nebavi napsal nejaky clanek, ale i tak v uvodu teto diskuze dobre pocteni
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 19:29:55
avatar
Mockrát díky za podporu a uznanie názoru
...keď vidím, že by o článok na túto tému s reálnymi testami mal aj niekto naozaj záujem, tak by som si asi aj vedel spraviť na to chuť sa do toho pustiť(aj keď som mnohé opísal už vyššie v diskusii dosť detailne) a nájsť si v mojom skutočne preplnenom čase nato čas, ale to by sa moje názory museli "páčiť" aj DDmu, čo nie je moc logická úvaha...
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 20:33:27
avatar
Nemyslím si, že to závisí od toho, či sa DDmu tvoje názory budú páčiť, či nie. Otestuj podľa skutočnosti a na konci dáš svoje doporučenie, aké uznáš za vhodné. Blogy sú predsa od toho a aktivita sa cení! Viackrát tu bolo predsa deklarované, že blogy sú priestor len pre nás a jediné zásahy do článkov robí holoway, pokiaľ ide o pravopis a štylistiku.

Ale to by tie blogy aj museli fungovať... Sa tam posledných pár dní dá dostať len cez sekciu videá v dolnej časti titulnej stránky.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-24 00:00:41
avatar
To, že to patrí od Holowaya som nevedel a ako také reči, že každý sa môže slobodne vyjadriť a podobne, tak to počúvam na každom kroku a je to teda pekná kravina a je absolútne logické a jasné, že niečo čo odporuje správcom webu, tak to rozhodne nezverejnia na svojom webe...a hej no, najnovšie ani nefungujú
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-23 23:39:27
avatar
Tak on napíše, že do blogu psát nebude a pak tu napíše komentář, který lehce diskuzi "zasírá" (to není tak špatné slovo, ač to tak vypadá) místo toho, aby to napsal do blogu. Já to ani celé nečetl ten příspěvek, už z principu, že odmítá blog a pak napíše komentář o tolika písmenech, že by to bylo skoro na dva články v blogu
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-24 01:28:27
avatar
no tak sorry teda(nechcel som sa ťa dotknúť a vôbec som bol skeptický písať dačo do blogu, lebo som si myslel, že to má pod sebou DD a nie ty...), ale do blogu nenapíšem len tak dačo bezhlavo ako tento horný komentár a pridám k tomu aj testy a možno i nejaké to mnou vyrobené videjko(ja nerobím veci na 50% a ani len na 99%, ale jedine na 100%)
...jednoducho mám svoje dôvody a negatívne skúsenosti, kvôli ktorým som sa začal vyjadrovať tak skepticky, ktoré ale samozrejme nebudem konkretizovať, keďže by to iba spôsobilo zbytočný flame...
...inak čo sa týka toho v akom objeme píšem, tak to je bohužiaľ spôsobené mojím strojopisom a teda tým, že sa chvíľku pozabudnem a vyzerá to tak ako to vždy vyzerá pri mojich komentároch
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-24 09:34:10
avatar
Už se těším na článek
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-09-27 02:54:45
avatar
Sakra som myslel, že teraz ho to už budem mať, ale tak aspoň snáď ten článok bude stáť zato, keď ho dokončím(písal mi ešte jeden čitateľ s dvoma ďalšími odlišnými diskami, ktoré snáď spestria grafy, ak mi pošle výsledky...)
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 
Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 770x
Komentářů: 2
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1414x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1083x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1166x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3751x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1455x
Komentářů: 0