Přežije PhysX rok 2010? Tisk E-mail
Napsal Tomáš Dvořák   
Úterý, 13 říjen 2009
altSnad každý PC magazín píše v poslední době o physX, ale nenaleznu článek od dvou různých autorů, který by se shodoval alespoň v polovině.

 

 

 

  Jeden píše, že physX je vlastně k ničemu, další vyzdvihuje tuto fyziku do nebes a někteří už předpovídají, že physX nedožije rok 2011. Jak to vlastně je bych se chtěl podívat v mém článku.

DX11 zabije physX ?

Tak tohle mě vždy rozesměje, protože DX11 se vůbec nedá s PhysX srovnávat. Každá z těchto technologii se stará o něco jiného a osobně si myslím, že se ještě nějakého DX11 titulu s physX dočkáme.

příklad_physx_u_vody
Příklad fyziky PhysX v demu s vodou


Havok zabije physX

No toto je trochu svérázné tvrzení. Určitě havok nějaký potencíál má, ale kdy se konečně objeví ve hře?  Každý o něm pouze básní, ale kde je ten seznam her pro rok 2010, které budou obsahovat Havok ? No já o žádné nevím.

Pixelux zabije physX

AMD oznamuje spolupráci s Pixelux – OpenSource Bullet fyzika získává silnou podporu proti PhysX! Tohle je nadpis jednoho článku co psal DD, ale upřímně tomuhle fakt nevěřím. Sice ta fyzika vypadá dobře, ale jde to vlastně vůbec implementovat do nějaké hry? No moc tomu nevěřím.

physx_logo

Závěr

  Pořád si myslíte, že physX nepřežije rok 2010? Já bohužel nevidím důvod, proč by neměl přežívat. Ať chceme nebo ne, tak physX má dnes nejlepší fyziku na světě, což nám předved ve hře Batman: Arkham Asylum. Dokud tu nebude nějaká konkurence, tak se budou physX tituly pouze množit a počítat to půjde pouze na kartách NVIDIA. Tímto článkem nechci říct, že physX už tu s námi bude na věčné časy, ale osobně si nemyslím, že by měl být rok 2010 tím posledním. Uvidíme, jak se herní fyzika bude vyvíjet a kdy vlastně dostane ten physX konkurenci. Každopádně si myslím, že až se tak stane tak se možná stane malý zázrak a physX najednou půjde počítat efektivně i na procesorech a možná i na kartách ATI. Kdo ví?  Budoucnost je nejistá.

<object width=


 

 

 

 

Poznámka administrátora: článek je psán jedním z našich stálých čtenářů a za jeho příspěvek děkujeme. Předem bych chtěl upozornit, že autor uvádí svůj názor na věc a článek je publikován z důvodů toho, že chceme, abyste své názory nepřidávali jen v diskuzích, ale také v samostatných článcích, kde se můžete rozepsat o vybraném tématu. Není nijak upravován stylisticky, jen lehce gramaticky, čeho si při vydán všimnu. Řešte tak prosím v diskuzích pokud možno fakta a ne styl napsání. Stejně tak je to i s ostatními články, které s sekci blogy vychází. Děkuji předem. Holoway

 

 

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-13 15:19:00
avatar
Tohle téma už mě k smrti nudí. PhysX je neštěstí...a nVidii to dlouho nezapomenu - stejně jako bych to nezapomněl jiný firmě.
elesde [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-13 18:53:06
avatar
No tak dokopy si tu ni nepovedal... Celkom 20 viet. No nabudúce niečo napíš čo by sme nevedeli. Ku PhysX som skeptický, pretože je to podla mňa zbytočné v! Načo mi je PhysX v hre keď ma za úlohu : a) efekty, b) efekty, c) efekty. Na padaní skla a letákoch, ktoré lietajú. Po pravde som nezaznamenal rozdiel pri skákaní na Mirrors Edge s PhysX a bez. Holt Cryengine 2 je podľa mňa schopnejší...
Waffen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - OF 2 2009-10-13 18:55:49
avatar
Tak treba novy OF 2 Dragon Rising ma v sobe Havok a novy Wolfenstein take.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-13 22:46:39
avatar
...proto jsem psal ten dovětek neb to pravda není no, to co je zde napsáno
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-14 01:26:08
avatar
spis bych rekl ze myslel nejako verzi havoku pres gpu, o ktere se zatim jen mluvi...
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-14 08:41:00
avatar
aha, tak to pak asi jo. já tedy jen pořád nevím, co je tam za výhodu oproti tomu počítaní přes procesor. bral bych obě možnosti, které by se doplňovali a rozložili optimálně zatížení tak, aby nedegradovali výkon, což je asi sci-fi zatím, když nemáme ani to přes GPU/CPU (případ od případu)
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-14 14:05:28
avatar
vyhoda je takova, ze zatimco gpu ma dost vykonu na to aby pocitalo opravdovou fyziku, tak cpu na to nestaci. vsechno co sme mohli videt zatim na cpu jsou jen pekne vypadajici, ale prakticky jednoduche a na vykon ne moc narocne skripty...
Matuus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-14 18:17:42

Mozno ze samotny HAVOK ani nedokaze profitovat z GPU ... je vyrazne jednoduchsi ako PhysX a tak by mozno musel byt kompletne prepracovany a nasledne by uz na CPU nedokazal bezat plynulo alebo by musel byt vyrazne zjednoduseny
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-16 15:08:27
avatar
mě se líbí destrukce v novem Red Faction, je tam taky havok. To jsou taky jen skripty?
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-16 16:42:22

Tiez sa mi Havok v Red Faction paci. Nikto nehovori ze su to len skripty. Ale iba to, ze komplexnu fyziku cez CPU nespocitas. Cez GPU tiez nie. Ale karta ma vyhodu vacsej vypoctovej sily, ktora je niekolkonasobna v tomto type vypoctov oproti CPU. Napr. pocitanie raytracingu vo VRAy: zatial co Core i7(2.93GHz) spocital v rozliseni 640x480 jeden obrazok za par sekund tak GTX285 pouzitim CUDy stihal niekolko FPS za sekundu. Miestami aj 15FPS.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-16 16:57:02
avatar
no podle videi se mi to teda zas tak moc nelibi a prijde mi to strasne takove umele...na realne plne znicitelne prostredi si jeste peknou chvily pockame a mozna se toho ani poradne nedockame, protoze do spousty hernich konceptu se to moc ani nehodi. ale realny kour ktery reaguje na prostredi a pohyb postav, kapaliny ci ruzne strepy a latky jsou jeste docela dobry zacatek
flash666 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ... 2009-10-13 22:06:25
avatar
Havok je i v Source Enginu, jinak rozdil mezi PhysX v Ghost Recon Advance Warfighter 2, a batmanovi je 0 byt sem batmana nehral(videa staci), preji PhysX rychlou smrt, at konecne jsou naky standarty a pro vsechny.
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-13 22:45:09
avatar
v GRAW2 je PhysX jo..heh tak to už chápu, proč mi asi před rokem ty testy grafik vycházeli tak špatně pro ATI. Ani jsem si nevšiml, že to tam někde v nastavení bylo. Mi to došlo brzo
Matuus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-14 01:44:48

No aby si v GRAW2 mal PhysX GPU, musel si instalovat specialny patch ... takze to by si hadam zistil, nie?
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-14 08:42:04
avatar
ani už nevim. jen mě to zaujalo. instaloval jsem ty nejnovější patche, a proto se divím, že jsem o tom nevěděl, nebo spíš si to neuvědomil. takže možná to bylo bez patche ;)
MiKE.p [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-14 13:46:50

V GRAW bylo PhysX odjakživa, ale bylo dělaný pro kartu Ageia tzn. některé speciální efekty navíc pouze s fyzikální kartou
snowflake [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - lol 2009-10-17 15:41:13

1) Standard se pise s D.
2) Mozna ze nazory lidi jako ty opravdu jednou zmeni svet a lide a firmy budou nezjistne vynakladat usili/prostredky pro to, aby z toho mohli profitovat druzi zdaramo. Drzim palce )
supervisor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-13 23:47:32
avatar
Jasně, že se Havok používá, ale zdaleka neumí to co bych od něj čekal :-)
MadMaxII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-14 14:29:41

Za to v Batmanu se fyzika predvedla na "plny plyn" co....

Promin ale jestli je pro tebe famozni fyzika para, odletani dlazdicek a mozna jeste par efektu tak to se nemame o cem bavit a pak jsou pro mne tve radobyargumenty(No moc tomu nevěřím, No já o žádné nevím, Tak tohle mě vždy rozesměje atpdb.) v clanku naprosto bezcenne, a tedy tvuj clanek je timto samozrejme take bezcenny a neni zde o cem diskutovat. Cekal jsem nejakou odbornost a zkusenosti ale clanek je jen o neopodstatnenem vysmechu a bezmezne vire v PhysX....
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-14 14:48:59

Mozem sa spytat ci si aspon niektoru hru hral a dohral celu? Myslim Batmana, Mirrors Edge resp. Sacred 2... Pretoze PhysX naozaj nie je iba to co si pisal.
Matuus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-14 18:21:18

Zahraj si koniec levela Morgue a level Scarecrow ... tam pochopis, ze ten PhysX je k*revsky dobry ... vsetky tieto kecy ze PhysX je v Batmanovy slaby pisu len ludia, ktori Batmana ani nevideli ale kedze nemaju radi NV, tak to automaticky povazuju za slabu hru a PR Nvidie.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-14 18:44:41

Tu si ludia pozreli par videi a to im stacilo na to aby povedali ze PhysX je iba o lietajucich papieroch. Proste to NV dala iba na svoje karty a "Atinaci" to zobrali osobne ako utok proti nim. Nemam rad Nvidiu => nemam rad PhysX(aj ked neviem preco lebo som ho naozaj nikdy nevidel)

EDIT: Ja som si zahral Mirrors Edge, Sacred 2 a aj Cryostasis a mozem lenm povedat ze PhysX je v tychto hrach fakt dobre vyuzity. Planujem si kupit aj Batmana a som naozaj zvedavy ako to pokrocilo dalej. Inak PhysX ma byt aj v novom AVP na ktory sa tu viaceri tesia. Som zvedavy ci budu nakoniec opat nadavat na zlu NV.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-17 17:49:36
avatar
mareknr a matuus jsou jednovaječný dvojčata nebo se za těmihle jmény skrývá jeden člověk. Ty jejich názory - oni by si snad dneska tu nVidii kvůli physx fakt koupili...
Matuus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-17 18:34:20

Jednovajecne tazko ... aj ked nemozem vediet kadial sa moj otec tulal

Pozri, ide o to, ze sa mi PhysX efekty v hrach Batman: AA a Sacred 2 proste pacia ... a ked pride ten spravny cas a nejaka hra ma o tom presvedci, tak si vymenim svoju GTX 285 za nieco s podporou DX11 (ak NV nebude mat v tu dobu nahradu, tak pojdem bez problemov do ATI).
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-19 20:06:51

JJ. Idem si kupit GT240 ako PhysX akcelerator. Podla mna to bude na tento ucel idealna karta.
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-19 15:58:54
avatar
Ja som si zahral Mirrors Edge,Sacred 2,Batman AA a aj Cryostasis a mozem len povedat ze Physx v tychto hrach,je vyuzity na take kraviny az to boli ... Prirovnam to povedzme k situacii,ked mas zapadnutu skodovku v blate,sused od vedla ti ponukne svoj traktor ,aby si si ju vytiahol ale ty namiesto toho bezis do 100kilakov vzdialeneho mesta pre tank ... Vies, ja osobne som Physxu veril,nie pre nic za nic som vymenil 4870ku za Gtx260ku a 2 hodiny som sa ju snazil narvat do skrine ... Potom som si uvedomil ze to bolo absolutne zbytocne ... Ale aby som Physxu nekrivdil,fyzika v Sacred 2 sa da povazovat za nejaky pokrok ,len skoda ze hru to nezachranuje ...
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-19 20:11:42

No jo. Kazdemu sa paci nieco ine. Mne sa taky Sacred 2 pacil aj bez PhysX-u. Bola to taka oddychovka ked som prave nemal co robit.
Matuus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-14 01:43:34

K tomu Pixelus / Bullet - slova hlavneho vyvojara “Bullet’s GPU acceleration via OpenCL will work with any compliant drivers, we use NVIDIA GeForce cards for our development and even use code from their OpenCL SDK, they are a great technology partner.”
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-14 08:43:48
avatar
No a co tím chtěl básník říci? Nějak tomu vyjádření nerozumím. Jsem myslel, že spolupracují s ATI a nVidia si hraje na svém píšečku. jak tu větu mám tedy v kontextu chápat?
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-14 08:53:42

No muze to souviset s tim, ze ATi OpenCL SDK uvolnila az nedavno, kdezto Nvidia jiz pred prazdninami. Krom toho, ze Bullet je OpenCL - tedy nezalezi na platforme, jakykoliv HW splnujici specifikace OpenCL ho bude podporovat. Takze dosud nebylo mozne na ATi jakykoliv OpenCL SW vvijet.
Matuus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-14 18:25:35

Presne tak ... a treba si aj uvedomit, ze DD stale spomina ATI a jej podporu Bullet, pricom ani slovkom sa nezmieni, ze NV Bullet podporuje uz vyrazne davnejsie a dokonca je Bullet primarne tvoreny na GPU od NV ... toto sa da totiz povazovat za vyrazne cerveny pohlad na vec a s objektivitou to skutocne nema nic spolocne.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-14 18:40:15

Staci si vsimnut ze tu vela ludi nadava aka je NV zla ze neuvolni PhysX aj inym ale vobec ich nezujima kolko ich tato technologia stala(tym neratam iba kupu Agei). U ATI staci spomenut ze podporuje projekt do ktoreho nemusi dat ani korunu a hned aka je super a co robi pre hracov. Toto vobec nedokazem pochopit.
MadMotorMouse [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-17 18:05:38

Celkem by mě zajímalo, jak to bylo ve skutečnosti s nabídkou a odmítnutím PhysX pro ATI.

Varianta a) Nabídka PhysX s podmínkou implementace jen tohoto produktu pod CUDA.
Varianta b) Nabídka PhysX s podmínkou umožnit na ATI běh jakékoliv CUDA aplikace.

Co je správně? C je správně?
Jules [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-17 21:48:31

Myslim, ze som ten rozhovor cital a na tom GPU od Nvidie je to viacmenej aj preto, lebo autor/vyvojar ma MacBook kde je mobilna grafika Nvidie, nic viac nic menej. Takze to este duplom poukazuje na multiplatformnost produktu, ak by sa to tak dalo napisat :-)
atomic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-14 11:12:37
avatar
mně přijde HAVOK teda mnohem praktičtější, PhysX je fakt jenom na efekty...s PhysX máte odpadávající dlaždičky a lítající částice a s HAVOKEM máte např. zatím podle mne nejdokonalejší model poškození ve FlatOutu a nebo Gravity Gun v Half-Life 2, a jak je to už dnes stará hra...Podle mně HAVOK působí prakticky a plošně a PhysX jen na pár efektů, které dokreslují hru..Líbí se mi a vypadá to pěkně, ale...celkově se mi fakt hnusí, a to jen díky taktice nvidie, jak se to snaží držet pro sebe..Nadruhou stranu si myslím že trošku škodí sama sobě, ale přijde mi trošku blbý hrát si na vlastním písečku, když by místo toho mohli udělat něco pro hráče a posunout tu fyziku někam..nevím, toť můj laický názor..
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-14 14:47:29

Zober si to tak, ze do toho investovali kopec penazi. A chcu na tom zarobit. Je na tom nieco zle? Preco by to mali poskytnut inym ked na to vynalozili kopec casu a sil? A hlavne uz spominanych penazi? Hlavne ze napriklad sa tu pisal clanok o tom ako ATI podporuje Bulet. Co je opensource a sa to tu dvihaloo pomaly do nebies aka je ATI super. Pricom sa vobec nezamysla nikto nad tym ake je super sa hlasit k podpore niecoho do coho nemusia investovat ani korunu. Potom chapem celkovu nevrazivost niektorych prispievatelov, ktori nedokazu pochopit tento rozdiel a tym padom aj postoj NV...
Matuus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-14 18:30:12

Ale vsak PhysX bol ATI ponuknuty ... NV si vsak PhysX podmienila adaptaciou CUDA, co ATI neprijala (viac menej logicky krok).

K tomu Bullet - presne, uz vyssie som pisal ze sa tu spomina aka je ATI super ze podporuje Bullet, ale DD ani slovkom nespomenie ze Bullet je tu hlavne vdaka NV, ktora vyvojarom poskytla HW a hlavne pri jeho zaciatkoch jedine fungujuce GPU OpenCL SDK ... takze ATI pride po funuse ked uz su veci rozbehnute a DD tu vynasa ATI do nebies, pricom ak ma niekto z dvojice NV / ATI aspon malu zasluhu na pripravovanom Bullet, tak je to prave NVIDIA.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-14 18:48:09

Ja viem ze bol PhysX ATI ponuknuty ale ruku na srdce. Myslis ze NV nevedela dopredu, ze ATI to s ich podmienkami neprijme? Ved by svoj ATI Stream museli poslat k vode keby suhlasili s NV. Oni uz dopredu vedeli podla mna ako to dopadne ale bolo to len take gesto pre divakov. Ale na tom nevidim nio zle. Zafinancovali perspektivny projekt a chcu na tom zarobit.
MadMotorMouse [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-17 18:12:02

Kdo ví jak to bylo? Třeba chtěli jenom aby přijmuli PhysX pod CUDOU a ne CUDU jako takovou. A je zase logické, proč to chtěli právě pod CUDOU. Aby se vyhnuli problémům s implementací jedné věci ve dvou různých prostředích.
Jules [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-17 21:52:58

Nvidia im nijaky hardware neposkytla, ako som uz spominal vyssie autor poziva pri praci MacBook s mobilnou grafikou Nvidia, to je vsetko.
Matuus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-17 23:10:05

No mne to z jeho vyhlasenia tak nepripada a vyzera to skor na solidnu podporu zo strany NV “Bullet’s GPU acceleration via OpenCL will work with any compliant drivers, we use NVIDIA GeForce cards for our development and even use code from their OpenCL SDK, they are a great technology partner.”
MadMotorMouse [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-18 10:24:14

Kdo ví co pan Verne kde četl.
Jules [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-18 13:40:13

Erwin Coumans: "We develop on NVidia Geforce, but we also work and test OpenCL on AMD GPU and CPU and other hardware,
to make sure Bullet OpenCL version runs fine on all platforms." and "We develop on NVidia GPU, because our Macbook PRO is equipped with the 9400/9600M. Also the NVidia SDK example code has been very useful."

Erwin Coumans je autorom kniznic Bulletu, ako pise vyvijaju na GPU Nvidie, ale i dalsich platformach, aby bola zarucena multiplatformost. A dalej je to co som spominal: Na GPU od Nvidie vyvijaju preto, lebo pouzivaju MacBooky, ktore su mobilnymi kartami Nvidie osadene a priklad kodu SDK Kitu od Nvidie im bol velmi napomocny pri vyvoji (co bude zrejme teda sposobene najma tym skorsim vydanim kitu ako ATI).

Cely rozhovor je tu http://www.hitechlegion.com/our-news/1411-bullet-physics-ati-sdk-for-gpu-and-open-cl-part-3?start=1

Len tak pre zaujinavost sa tam da vycitat aj ona multi platformnost:
Games using Bullet fully or partially include GTA IV, Free Realms, Trials HD on XBox 360 and High Velocity Bowling on PlayStation 3.
Movies using Bullet Physics for special effects include Disney Bolt, Hancock, and the upcoming 2012 movie.
The library is available for all platforms including PC, Mac OS X, iPhone, Nintendo Wii, XBox 360 and it has PlayStation 3 SPU optimizations.

A napriklad tam spomina, ze o vyvoji pre ATI nemoze hovorit podrobne, nakolko je pod NDA.

Ta veta ako si ju sem ty postol je vybrana z nejakeho starsieho rozhovoru a bola zverejnena na Fudzille a Fuad je vraj teraz s Nvidiou dost kamos...

...takze tu to Verne cetl, mila Motorova mys

Edit:
Nijak sa vsak nesnazim spochybnit tvrdenie, ze by Nvidia nemohla byt skvely supporter pri vyvoji.
mike.cz.com [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - vtipné.... 2009-10-14 17:45:22
avatar
"Sice ta fyzika vypadá dobře, ale jde to vlastně vůbec implementovat do nějaké hry?"
kdyby ta fyzika nešla implementovat do hry, tak by s ní neexistovaly žádné hry. dříve pixelux dělal vlastní placený fyzikální engine, teď ho dělá opensourceově. snad si nemyslíš že žerou písek s mořskou vodou když to podle tebe "nejde implementovat"...... příště radši pohledej fakta než budeš psát bludy.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!
Marvel 1943: Rise of Hydra – využije úžasně vypadající UE 5.3!Pondělí, 25 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 467x
Komentářů: 0
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!
Horizon Forbidden West vyšlo na PC – solidní port!Pátek, 22 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1512x
Komentářů: 8
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!
Baldur's Gate 3 se nedočká DLC, datadisku ani pokračování!Čtvrtek, 21 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1212x
Komentářů: 1
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!
Alien: Romulus – nový film naváže na klasiku!Středa, 20 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1893x
Komentářů: 4
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém stylu
The Acolyte – hraný Star Wars seriál v novém styluÚterý, 19 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1149x
Komentářů: 0
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?
Far Cry slaví 20 let! Také si přijdete staří?Čtvrtek, 14 březen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1905x
Komentářů: 3