Games DDNews: Co nového na poli her? Dočkáme se konečně novinek? Tisk E-mail
Napsal Marek "Marucs" Škácha a Jan "DD" Stach   
Sunday, 04 October 2009
Přejít na obsah
Games DDNews: Co nového na poli her? Dočkáme se konečně novinek?
Strana 2

 

  • Pořádná WRC hra ve vývoji!

Už hodně dlouho jsme si na našich herních mašinkách nezahráli žádnou rally hru, která by čerpala z licencí WRC. Donedávna licenci na tyto závody vlastnila SONY, ale jak se zdá tak tato exkluzivita nyní skončila (SONY přišla nedávno i o licenci na F1) a my se tak můžeme těšit na nový přírůstek do rally žánru. Na WRC – FIA World Rally Championship pracují vývojáři z celkem neznámého studia Milestone vyjít by měla již příští rok na PC, Xbox 360 a PlayStation 3.

  • Uncharted 2 láme žebříčky v hodnocení!

Pokračování velmi povedené hry Uncharted exkluzivně pro PlayStation 3 bylo velmi očekávané, ale jaká hodnocení hra sklízí, to asi překvapilo hodně lidí. Většina serverů dává absolutní hodnocení 10/10, oficiální playstation web dal dokonce 21/20. „Nejhorší“ známkou, kterou si Uncharted 2 zatím odnesl je 90/100. Na serveru Metacritic má zatím průměrné hodnocení 97/100. 100/100 daly takové weby jako Eurogamer, 1UP, Computer and Video Games či Games Radar. V předchozích dnes vyšlo multiplayer demo, takže se o kvalitách už můžete přesvědčit sami. Plná hra vychází v polovině října.

Pozn. by DD: Proč dostává hra tak vysoká hodnocení? Buď SONY herním recenzentům hodně zaplatila, protože potřebuje prodat víc PS3, nebo je ta hra opravdu dobrá, což přiznejme si, zase nijak zvlášť podle ukázek nevypadá - grafika už má hodně za sebou, textury nedetailní atd.

  • Dead Space 2 ve vývoji

Dead Space se stal jedním z velkých překvapení minulého roku. Kritizovaná Electronic Arts se vytasila s hororovou scifi hrou, která excelovala snad ve všech směrech. Po výborných hodnoceních a prodejích nebylo o pokračování žádných pochyb. Druhý díl je zatím v prvotní fázi, takže si na 100% započetí prací ještě několik měsíců počkáme. Dead Space by měl být nakonec trilogií.

Pozn. by DD: Doufejme, že nám tvůrci umožní hrát DS2 i z pohledu první osoby a ne zprzněné kamery za ramenem, kvůli čemuž to řada hráčů naštvaně vzdala včetně mě. DS1 jsem nikdy nedohrál, kvůli té neuvěřitelně hloupé kameře. Proč nebyla možnost volby pohledu, jsem doposud nepochopil.

  • Zahrajte si demoverzi Machinarium

Vyšla demoverze na zajímavou adventuru Machinarium, na které pracují vývojáři titulu Samorostu. Samotná hra má perfektní, ručně kreslenou grafiku a zhostíte se role malého robůtka, který se octnul na smetišti a chce se vrátit do normálního robotnického života.

 

 

 

  • Operation Flashpoint: Dragon Rising

Datum vydání očekávaného druhého dílu Operation Flashpoint se kvapem blíží, a tak nám Codemasters nabízejí jedno z posledních videí, které zobrazuje motion capture při používání zbraní, dále se dozvíme něco o vojenské technice a technické stránce.

  • Subject Zero v Mass Effect 2

Další z celé řádky nových postav, které uvidíme v Mass Effect 2 se stala Subject Zero. Jedná se o holohlavou borkyni, jenž si s ničím příliš hlavu neláme a vrhá se do akce pěkně zostra. Rozumí si s brokovnicí a biotickou silou. Na Mass Effect se těšíme jako malí kluci, proti prvnímu dílu bude velká řada změn jako daleko větší akční zážitek, zničitelné prostředí, krytí. Doufejme, že tyto aspekty hry doplní hutný příběh, který si minimálně vyrovná fantastickému až z románovo-filmovému zážitku z prvního dílu. Posoudit to budeme již moci během Q1 2010, kdy hra souběžně vyjde na PC a Xbox360.

Krátké zprávy

 

  • Populární bojovka Ninja Blade vyjde i na PC. Na konverzi pracuje ruské studio ND games.
  • Battlefield Heroes hraje již 2 milióny hráčů.
  • První epizoda do Fable II je online na Xbox Live a je zdarma!
  • V nejnovějším Resident Evil filmu se v roli Chrise Redfielda objeví představitel Scofielda z Prison Brake.
  • Strategie Spore se objeví i na filmovém plátně díky 20 Century Fox formou animáku, režírovat jej bude režisér Doby ledové 1.

 

A to by bylo pro tento týden z novinek v herním světě vše, bohužel z očekávancýh herních žní letos moc nebude, ale zato Q1 2010 vypadá daleko zajímavěji ...

 

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Dead space 2009-10-04 21:31:55
avatar
mno nevim ja jsem dead space dohral a pak hned jeste jednou s tim super oblekem..ale na podruhy uz to bylo slabsi..nicmene na kameru se dalo zvyknout a nemyslim si ze by klasicky "GTA" pohled byl to prave orechove..nicmene jako FPS by to bylo asi lepsi ale takhle to melo neco do sebe ;)
Marucs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-04 21:48:25

Právě, že jako FPS si to já osobně vůbec nedovedu představit... Stejně jako takovej Resident Evil, to by s FPS pohledu naprosto ztratilo atmosféru...
Anubis44 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-04 21:55:13

Naprostý souhlas... Dead Space je jedna z nej her co jsem za posledních pár let hrál...
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-04 21:57:53
avatar
Myslim, že RE5 Dead Space s přehledem rozdrtila : ) Ovšem můj názor : )
Marucs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-04 22:03:55

Resi 5 a Dead Space jsou naprosto odlišný hry... RE 5 je akční hra Dead Space je hororová akční hra... ale obě hry patří ve svém žánru ke špičce
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:08:55

Tak zombíci spadaj taky tak trochu do horroru, ale je pravda že jsou ty hry opravdu hodně odlišný.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 11:30:36
avatar
A já si zase jako hráč "ze staré školy" nedokážu představit, že má jakákoliv hra s pohledem třetí osoby JAKOUKOLIV atmosféru... Snad jako pařba v hospodě u automatu když je čas mezi dvouma rundama, ale jinak...
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 11:51:44
avatar
ma, treba takovy SOCOM na PS2, ten je taky z 3ti osoby a ma super amosferu Ale FPS atmosfera je taky k nezaplacenim obe maji neco do sebe, zalezi na hre, ktere jaka sedne.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:09:50

Třeba mafie mi přišla dobrá, taková příjemná atmosféra.
Buble [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 18:30:23
avatar
A právě že to mělo atmosféru. Ten oblek dodával na stísněnosti. Viděl sem Wii verzi kde to bylo FPS, no a fuj... uplně to stratilo to kouzlo (to možná trochu přeháním ale i tak...). Já sem byl s tím že to bylo s pohledem třetí osoby spokojen. Co mi ale velmi vadilo byla zasekanost kamery, pohyby byly trhavé a takové "konzolové". Blalbě se mířilo. To jediné bych kameře vytknul.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 11:15:06

Tiez som najskor nadaval na tu kameru ale postupne som si na nu zvykol. Uvital by som keby bola moznost jej zmeny na pohlad prvej osoby. Bolo by to urcite zaujimavejsie.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-04 21:50:23
avatar
Upřímně mě drtí demence posledních let:
"grafika už má hodně za sebou, textury nedetailní atd."
Opravdu je grafika to jediný co dělá hru dobrou? Souhlasim si tim, že U2 neni žádnou grafickou bomu (i když na poměry NV40 to bomba je), ale to jako opravdu nemusí znamenat, že herně si to hodnocení nezalouží. Jinak Bad Company 2 je moje nejočekávanější hra, jednička byla naprosto užasná a od dvojky nečekám nic míň : )
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-04 22:15:02
avatar
U pornoher jo .Virtually Jenna the Jenna Jameson 3D. Tak a teď všichni vědí co hraju .
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 11:31:39
avatar
Dík za tip...
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:10:33

Je na to nějaká recenze?
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-04 22:33:20
avatar
DD mě zas jednou fakt pobavil, všechny ty recenze na netu si zaplatila Sony, včetně vychvalování grafiky, jež je přece zastaralá. Z youtube hra na tak vysoké hodnocení přece nevypadá
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-04 22:40:13
avatar
tu hru jsem hrál, kolega PS3 má a protžoe já sjem herní fanda tak mě bylo divný, proč to všichni chválí a po 3 hodinách hraní DEMo verze sem to pořád nepochopil ....
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-04 23:10:28
avatar
Já hrál demo u známýho taky a to mě moc nenadchlo, akorát, že v demu zatim neni kampaň tak hodnotit dle multiplayeru mi vhodné nepříde : )
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-04 22:39:19
avatar
když máš velký monitor s 1920x1200 rozlišením, tak to pro tebe důležité je, věř mi, že nedetailní textura dokáže zkazit den ... napříkld F3 se mi líbí pořádně až teď s HD texturama
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-04 23:07:46
avatar
jo na tomhle hraju na Xboxu a ze 2 metrů už problém nemám, protože díky joypadu si to mohu dovolit : ) A oči mám dobrý, jediný co mi vadí, je chybějící AA u některých titulů, třeba ve Forze 3 ( )
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 00:03:30
avatar
já hraju od monistoru přesně ze vzdálenosti 85cm tak s tím problém mám
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-04 23:18:41

Tak tenhle problém fakt nemám. Jsem schopný hrát hry staré deset, patnáct let s na dnešní dobu naprosto příšernou grafikou a bavím se u nich stokrát líp, než u většiny současných "pecek" s HD texturama.

EDIT: Jo a mám velký monitor s rozlišením 1920x1200, takže tím to asi nebude...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 00:02:41
avatar
tak to já bohužel ne nedávno jsem si zkoušel hrát HEROES3 Ma M moje nej nej oblíbenější hra a musel sem toho nechat, to se nadalo ...
Lukyn1811 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 00:13:06
avatar
Já si taky ještě dneska rád zahraju hry jako Quake, Blood nebo Dangerous Dave 2(haunted) a taky s tím problém nemám.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 08:39:09

Jsem si nedávno zahrál Dungeon Keepra jo je teprv grafika )) Ale bavilo mě to jako kdysi.
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 08:56:15
avatar
ja sa musim priznat, ze aj ja s tym problemi mavam, preto stare hry co som si zalohovaval (ako pamiatku) uz pomaly vyhadzujem ... vcetne Half life a podobnych peciek ktore som presiel nespocetnekrat a vtedy by som dal ruku do ohna ze to nikdy nevyhodim ... ale clovek je kurva zivicich prisposobivy a bohuzial neda sa mi na to pozerat, inak ako s nostalgiou, mozno aj koli tomu ze mam 27" lcd ... neviem proste nadsenie zmizlo aj ked v niektorych tych hrach o grafiku neslo ... ale jedno je iste na mojom subnotebooku si to carmagedon2 nevymazem ani keby co bolo(nic ine mi tam ani nejde) ... tam sa to este zvladnut da, lebo je to 12" lcd a tie pixely su trochu hustejsie ...
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 09:34:53

Tak jako je fakt, že bych uvítal třeba Dungen Keepra 3.. že by se navrátil jako Diablo. Je pravda že i já koukám na grafiku no.... Ale je na druhém místě.
mareknr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 18:00:49

Zahrajte si sem tam este nieco z 8bitovych pocitacov. :-) Taky super mario bros sa da hrat stale. Hehe.
ThomasBlue [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 21:08:42

A co teprve takové staré textové adventury od Františka Fuky pro ZX Spectrum. Tam už v podstatě ani žádná grafika není a i přesto si to občas zahraju a nemůžu si pomoct, ale prostě mě to baví, má to nápad, atmosféru, hratelnost...
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-06 08:06:26

Mario, toho bych si zahrál po letech, nebo lode runner
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 00:40:10
avatar
ani ja, hocikedy zahram ski or die, bombermana, wormsov, duke nukem 3d, shadow warrior, age of empires 1, to boli pecky, hm
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 00:59:01
avatar
bomberman nebo wormsy armageddon to se da hrat snad porad...takovyhle hry nikdy nezestarnou
MiKE.p [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-04 21:52:36

Citace:
bude pomáhat Desmondu Mikešovi v blízké budoucnosti


jsi si jistej že se jmenuje Mikeš?

jinak v tom dead spacu mi kamera přšla blbá asi prvních 5 minut, zvykl jsem si a je to v pohodě, hodí se to k tomu a některý věci by prostě v 1. osobě nevynikly... už se těším na dvojku
Marucs [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-04 22:01:01

Kua debilní Word , díky za odezvu
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Jahaaaa 2009-10-04 22:00:47
avatar
Tak na Machinarium se dost těšim! Adventur není mnoho a Samorost je prostě parádní!!!
A k Uncharted? No já jsem hrál jedničku a to je podle mě nejlepší hra na PS3! Pokud nepočítám Ratcheta a GoW... Prostě né vždy je to o grafice a efektech, ale hlavní je hratelnost!
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-04 22:11:01
avatar
Dead Space je špičková hra,která chyběla.Na tu kameru jsem si zvykl a neměl jsem s ní pak problém,i když jsem první dvě hodiny zkoušel ji přepnout na pohled z první osoby.Tak letos bude dlouhá zima,protože není co hrát.S CoD MW2 asi 6 měsíců nevydržím.Za ty odklady,by vyvojáři potřebovali nafackovat.Jestli to odkladají kvůli pár efektům v DX11,tak si je můžou nechat.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:13:19

Z her jako Dead Space mám depresi Takže si ji asi nechám ujít.
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 21:39:55
avatar
Přesně, to rozšlapávání mrtvol.... brrrr...
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-06 08:07:34

A když jsem viděl to video různých smrtí v dead space.. to je hodně zlý. Já mám radši voják proti vojáku.
beYYYk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - 'U2 2009-10-04 22:17:25

Tak to teda DD přehnal. U2 je jedna zn jelepších a nejlépe vypadajících her skrze všechny herní zařízení a platformy. To co dokázali Naugthy dogs je neuvěřitelné! DEtaiolnsot prostředí , fyzika, animace ,filmečky, zvuky, všechno je tak jak má být a s maximální mírou detailů....
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-04 22:41:35
avatar
na PS3 možná na možnosti PC nemá ani vomylem ... ale to fakt mít nemůže s čipem vycházející z generace GF7 ;) .... Hrál jsem to DEMO 3 hodiny a nechápu proč ty ovace kolem na PC máme podobných minimálně 10 a mnohé v lepší grafice ...
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-04 23:31:08
avatar
Pre beYYYk:

Odporučam zahrať si hru na na poriadnom hernom PC. Napr Crysis...potom by si vedel čo je to pokrok a next gen grafika.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-04 23:32:12
avatar
a k cemu mi je next gen grafika kdyz je to stejne nuda...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 00:03:52
avatar
to souhlasim, ale když je to zábavný, tak by to mělo i k něčemu vypadat ;)
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 08:18:52

Souhlas, ale bral bych to az jako dalsi argument. Koneckoncu, sam taky hodnotis hry podle toho, zda je to kravina ci ne... A ne podle grafiky. Civilizace III uz taky dnes vypada trochu out, hratelnost stale skvela. Warcraft III nema podporu pro wide screen, dneska vcelku problem, stale se hraje ve velkem. CS vypada na 27" LCD vskutku divne, hraje se. Proste vzhled je az podruznej.
Trefa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 17:48:17
avatar
Presne a nic nedokaze vykuzlit tak dokonalu atmosferu ako grafika v Baldurs Gate 2
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-07 19:27:33
avatar
+1
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 21:49:35
avatar
jo a já sice taky fanda kvalitní grafiky, trávím nejvíc herního času u ET:Wolfenstein
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-06 08:38:32
avatar
Nesouhlasím ,Wii má grafiku k zblití a přesto je zábávné až moc.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 08:07:29

Crysis byla kravina. Zhrál jsem si hru na pořádným herním PC, byla hezká to jo, ale kravina, takže k čemu to bylo.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 11:34:43
avatar
Jojo, znám několik lidí, co Crysis odsuzují jako totální békovinu. Zajímavé je, že ji všichni dohráli do konce a Warheada taky (který je prý ještě větší cipovina)... Tak nevím, je to jako jíst hambáč, celou dobu s plnou hubou frflat že je to fakt hnus a pak si jít ještě pro přídavek... :-)
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 12:47:37
avatar
Neni to kdovijak genialni hra, ale zabavi. Dohral jsem Warheada a ted ho hraju znova. Nehajim ho a ani nehanim. Kazdy at hraje co ho bavi.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 12:51:46
avatar
Taky tak. Ono při dnešním herním hladomoru i tyto okoralé krajíce chleba aspoň trochu nasytí před furt slibovanou zabijačkou (Mechwarrior, Wolfenstein, Původní HalfLife v CryEnginu...).
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:01:48

No dohrál jsem jí dokonce, protože jsem neměl nic jinýho. Takovejdle problém nemám já mám hambáče rád a když se mám něcvo rád nebo se mi líbí tak se za to nestydím. Ale Warhead jsem si už opravdu nezahrál. Nebyla to kdo ví jak hrozná hra, ale prostě... kravina. Čekal jsem mnohem víc no.
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:54:57

No já znám zase spoustu "lidí" co to ani nehráli, ale všude roztrubujou, že je to kravina, tak to je těžký, když je někdo půl mozek, nevím jestli čekali od Crysis zabalenýho Half lifa nebo co? Ta hra není nic převratnýho, ale postřílení je to dobrý. Ale je in nadávat na něco o čem vím prd no, co nadělám.
wizard_ov [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 21:44:37
avatar
Mi se Crysis i Warhead líbí, jenom by ho lidi měli hrát na Deltu, protože jinak je to imho moc jednoduché... Obě hry jsou jedny z mála, které jsem hrál několikrát... Poslední dobou spíše gamesku koupím a ani nedohraji.... Teď mě chytil BF Heroes a ta je zrovna zadarmo (i když je fakt, že já jsem už do ní nějaké prachy nacpal mikroplatbami) a taky to nejsou grafické orgie ale zábavná fps...
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 21:53:31
avatar
tak to já nepatřím ani do jedné skupiny. Crysis je podle mně kravina. Hru sem si koupil, odehrál zhruba necelou polovinu a potom znuděn hru prodal. Ne díky.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-06 08:12:47

Jj jde o to že ta hra vypadala nadějně, ten ovlek a hezkej ostrov, to je prostředí který se mi líbí, ale začala to být nuda, a to ta hra nebyla ani dlouhá. Sptřílení dobrý ale ta náplň mohla být lepší. Nemluvě o tom že jsem se svým orientačním smyslem bloudil po té lodi
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 09:23:48

Ako urcite veci ako voda a pod tam vyzeraju super ale nechapem tomu ze nezive predmety ktorych je v hre obrovske mnozstvo, teda vo vacsine pripadov skaly a utesy, vyzeraju v takej nex gen hre tak otrasne. To uz teda mohol Crytek na tom zapracovat. Vo Far cry 2 su skaly ostre a detailne jak hovado a ked sa na to clovek pozrie tak ma pocit ze kuka na film.
bobesko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-04 22:17:58

Tak ked uz Uncharted 2 ma nedetailne textury a nic moc grafiku tak potom uz co ma? Sa pozrite na take skaly v Crysis, tomu sa hovori uzasna grafika, ved to vyzera ako machule.
doktor2 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-04 22:22:04

Docela se letos těším na Call of duty Modern Warfare 2. Podle PCGH bude hra značně vylepšena graficky proti prvnímu dílu (hlavně co se týče textur ...používají nějakou specielní kompresní utilitku a rozdíl oproti jedničce je fakt vidět) a rovněž se zdá být lepší i hratelnost.

Jinak souhlasím s DD ohledně DS1 ..pokud by i dvojka měla mít podobně debilní kameru tak ať si ji klidně na PC nevydaj ..kvůli tomu jsem zbytečně vyhodil peníze za jedničku, kterou jsou hrál cca 10 minut a pak s tím seknul..
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-04 22:26:07
avatar
To by nebol DD keby si neodpusti rypanie do konzol alebo nv..
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-04 23:28:53
avatar
Tak žiadne rýpanie do konzol som si nevšimol Jan DD je naopak až veľmi objektivný.

Si všetci myslia že je len náhode hra Uncharted 2 dostáva také vysoké hodnotenia?! Je to exkluziv titul a tak ako všetky exkluziv tituly na konzolky má platené recenzie. Aby sa konzolka predávala. MS so svojim Xboxom 360 to isté a ešte vo večšom...
A inak si osobne myslým že konzolky PC hráčom len škodia. Hry su brzdené a tak hráme na našich PC už na 3 monitoroch.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 08:09:00

Otázka je kolik PC titulu by si PC hráči samy zaplatily, když se podíváme na prodeje her na PC a na XBOX.
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 11:38:21
avatar
Prave zvacsa exkluzivne tituly patria k tomu najlepsiemu co je na danej platforme...a odkedy je objektivnost to ze si clovek hru ani nezahra a napise ze je to blbost?
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:16:14

jj. už se těsím na forzu 3
Pindra [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-04 22:39:23
avatar
Pěknej souhrn zpráv o novinkách, za 5 bodů

Bad Company 2 se mi začíná líbit čím dál tím víc a Mass effect snad není ani třeba komentovat
jardop [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 08:43:08

to Machinarium vyzera funny..
r.mrazik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - dead space 2009-10-05 10:23:16

tak jestli autor nerozumi,proc nebyl u DS pohled prvni osoby,tak nevim,co si o nem myslet.dead space byl dobry prave kvuli te kamere umistene vzadu...kdyby to tak nebylo,tak ta hra byla obycejna fps...to je jak kdyby byl fps Resident Evil...ale co si o tom taky myslet,kdyz autor poklada Fallout3 hrou roku
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 11:56:22
avatar
pane boze, DD world je tak trapnej "Druhý díl využije síly a možností PC, což první díl neudělal, tak na PC raději ani nevyšel." jak je z toho citit zavist az to boli....to si dovolili hodne, co, udelat hru jen na PS3, vidte,DDworld?A zase je tu to povestne zaslapavani konzoli a vyzdvyhovani PC. Jak ja kvuli tomuhle DDworld nemam rad. A ta posledni veta o uncharted? Co to jako je? Zase zavist nad hrou ktera ma konecne napln a je o necem jinym nez Bckove hry co na PC lezou jako je crysis a tak? Vam PCckarum z DDworldu se nic co bude na konzoli zamlouvat nebude i kdyby to Bylo 100000000000x lepsi, uz jen z toho duvodu ze je to konzole, ktere bud zavidite nebo uz nevim. Grafiku ma uncharted perfektni, staci si precist treba recenzi na bonuswebu, ve ktere je to vysvetleno. Nechcete se jemnovat treba PCworld, misto DDworld? kdyz tak nemate radi konzole tak se do nich ani nepoustejte, to prenechte bonuswebu a jinym hernim magazinum, ktere nebudou predujati. Nedivim se ze tu treba nejsou znamky info o hrach co maji vyjit na PSP, jelikoz to co PSP predvadi se pro vas ani neda oznacovat slovem grafika, co? me je to putna, ja ho mam a skvele se bavim, ze to ma grafiku neco mezi PS1 a PS2 (vasemi slovy neco mezi Gforce 6xxx a ATI 9xxx ) me vubec nevadi, hry jsou na to super.
Tak jen dal tise zavid konzolim, DDworlde. Je to totiz uz moc okaty.

PS: kdepak mate poradnou zminku s videi o GT5? ze by jste se do nej radsi nepousteli,jelikoz na PC neni titul co by ho porazil, tak byste ho musely pochvalit a to radsi neudelate, jelikoz je to blba konzole?
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 11:56:04
avatar
Hele, rači se o velké přestávce věnuj svačině, nebo ti paní učitelka sebere noťas a vrátí ti ho až na konci školního roku! A nerozčiluj se tak, naskáčou ti pupínky a vem to tak, že někdo to má prostě jinak, nepaří boží gamesy s gamepadem a neposlouchá Farnu...
Tím nechci říct, že všichni konzoloví hráči jsou "puboši", sám když mám nějakou konzoli doma tak si taky zablbnu, ale mám za to že rozhořčená obhajoba herních konzolí (stejně jako jakéhokoliv jiného "železa") nejde ruku v ruce se zkušenostmi pobranými potýkáním se se skutečnými problémy...
Nebo si snad někdo dovedete představit zralého pětatřicátníka s PSP v tramvaji?
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 12:01:08

Ale umim si predstavit zraleho petatricatnika jak prijde po sichte domu, hodi nohy na stul a zapne Xbox ci PS3. Ale musim se ho zastat i kdyz formu prispevku mohl zvolit jinou, DD opravdu konzole nemusi a nezapomeno to vzdy zduraznit.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 12:08:40
avatar
jinou formu uz nemuzu, vzdy me to vytoci, jelikoz nemam rad lidi co jsou predujati a pisou verejne recenze a tak. Meli by to nechat nekomu objektovnimu. Nemuzu kritizovat neco kde je grafika horsi, protoze to nema jine moznsti, ale musim se na to podivat zhlediska moz osti te dane platformy. To je jako kdybych kritizoval netbooky za to ze maji maly vykon, coz je irelevantni, jelikoz jsou na jine veci nez je vykon. Takze U2 z hlediska PS3 je fakt bomba a ne ze to porovnate s budoucim DirectX11 a reknete ze je to vykopavka.Preste DDwordl je zaujatej az to boli.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 12:11:59

Precist, 10 vydejchat, precist znova, zase vydejchat a pak psat... Jasne, ale ne vzdy to funguje.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 12:09:33
avatar
No dyť, v diskuzi je forma často stejně důležitá jako obsah... A to by se holoubci měli taky naučit, že vzteklým dupáním "já neci!!!" se toho moc nenadiskutuje. Mezi námi, když mám konzoli doma, tak je to většinou X360 od týpka ještě staršího než já, ale víš co, bere to v pohodě, konzole mu vyhovuje, jediné co mu tam chybí je pořádný letecký sim, tak si někdy půjčuje jeden můj počítač i s joystickem a pedály a já právě si zase od něho "na oplátku" půjčuju XBox. Ale nejsou v tom žádné emoce jak kdyby jsme si vyměňovali manželky, je to něco ve smyslu "já ti půjčím vrtačku a ty mi pujč přímočarku"...
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 12:16:54
avatar
kdyz si pujcujes Xbox, muzes nezaujate rict ze stoji za hovno, jako to rika DDworld? Nebo je jen trochu jinak zamerenej na hrace a ma taky skvely hry, ktere na PC nejsou? To je to co proad DDworld neakceptuje, ze konzolove hrani je taky hrani a na konzole jsou super hry, stejne jako na PC.

edit: ja vim ze nic nevydupu, jen me to uz neskutecne s*re, jak DDworld porad spini konzole.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 12:34:09
avatar
Ne netvrdím, že stojí za ho*no, myslím že pro člověka který nemá (na) doma průměrně výkonný počítač a (nebo) je tzv. "lama" a instalace nové verze Cytalystů nebo NForce je pro něho noční můrou, tak pro takového člověka je konzole vskutku "dar boží", prostě kauf...
Pro někoho jako já, který má doma několik počítačů v různém stupni vývoje, protože mě to prostě baví, s velkými nároky na úroveň poč. her (i té proklínané grafiky), navíc v let. simech, tak je konzole bezpředmětná... Prostě to mám jinak. Ne líp, ne hůř, prostě jinak.
A někdy až zoufalé odsuzování konzolí DDW (ale i mnou), je způsobené tím, že konzole evidentně brzdí PC hry v rozletu, ať už jsou důvody objektivní nebo ne (prachy prachy...) což opačně určitě neplatí (tedy že by PC jakkoliv omezovaly konzole). Tak nám trochu toho štěkání na Měsíc konzolisti odpusťte...
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 12:44:49
avatar
zadna lama nejsem, mam 2 PC (pomerne vykony) ale ani ten nejlepsi herni zazitek co jsem mel na PC se pro me nevyrovna tomu kdyz si sednu pred 108cm LCD, zapnu PS3 a zacnu hrat GT5 prolog. Mam konzole radsi z duvodu ze kazda hra jde na 100% (nemusim koukat kolik mam jader a takaby mi to slo a nebo abych se ochudil o efekty) a z duvodu pohodli, ze si lehnu na postel, ci do kresla, vemu bezdratovy pad a muzu hrat. Je to jina vec nez PC. Ale tim ze je jina, to neznamena ze se ma odsuzovat. Vim ze cesti lide to co je jine hned odsuzuji (sprti, mensiny a tak) ale tohle je jako odsuzovat jednu zavodni hru co nabizi jina auta nez druha zavodni hra, protoze je jina.

PS jinak co se tyce ze PC omezujou konzole...to ne, napopak, prospivaji, protoze kdyz se kazda hra na PC ukradne tak pak vyvojari zameri sve sily na konzole a PC konverze a tak odfalknou ;)
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 13:00:20
avatar
No tak to já taky nekoukám s kartou za dva tři tisíce nebo kolik (4850) jestli to jede... Prostě si spustím GRID na velké FullHD plazmě a hotovo... On ten argument, že s konzolí si můžeš pustit hru na TV je už dávno (HDMI) mimo mísu...
Ale bezpochyby je hraní na konzolích míň "poruchové" než na PC (Ovladač ATi family byl restartován...) i když se to lepší... Ale prostě si stojím za tím, že i u těch aut dosáhnu s průměrným PC bez žádného laborování mnohem vyšší úrovně grafického zpracování než na PS3/XBox360. Ale nevnucuju to! Chápu že ten styl hraní "bez Windows" má svoje kouzlo.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 13:11:15
avatar
prave to hrani bez win je na tom to nejlepsi zastrcim hru a jedu. Bez instalace (mnohdy i hodinovy), nez koukani zda mam defragmentovany disk, bez chyb diky zastaralosti systemu a nevhodnosti ovladacu...ja vim, jsu to vyjimky a ne ctak caste, aleco si budeme povidat, hodne lidem se stane ze jim sem tam neco padne a nebo se sekne a pakjsou nastvani A co se tyce GRIDU, to jsme schvalne porovnaval a PC verze ma akorat o hodne lepsi dym za autem pri smyku, jinak vypadaji naprosto stejne Ja vim, ze ten argument hrani na LCD pada, ale porad je konzole pro hrani na LCD lepsi, v posteli nebo na pohovce si moc na klavesnici a mysi nezahrajes. Takze u PC je lepsu mensi (22 , 24 a tak) fullHD monitor.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 13:18:46
avatar
To máš těžký, pro mě je gamepad prostě nepoužitelné herní rozhraní, které ve FPS kombinaci myš-klávesnice jednoznačně nesahá ani po kotníky (můj názor - opět nikomu nevnucuju). A jak bych si tahal do postele volant s pedály, nebo joystick s pedály taky nevím :-) A na hraní bez pořádných periferií se opět dívám trochu přes prsty. Ale nikomu to neberu, kdo na čem vyrostl, to má zažité a to se mu zdá lepší.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:27:12

Jsem si taky říkal Teď hraju Orange box na XBOXu a myš už bych ani nechtěl Nevím hraje se mi s ním skvěle a to jsem čerstvý XBOXista. Prostě tlačítko pro střelbu v přibližném tvaru spoště pistole a zavybrování při výstřelu... nádhera. Mířit jsem se s tím naučil po několika hodinách.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 18:08:28
avatar
presne tak, gamepad neni zadna ubozarna, ale pravoplatna periferie, treba pro auta a nebo pro hry ala tomb raider...klavesnice nikdy nebude na tyhle veci tak dobra.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-06 08:15:49

Mě s tím baví i FPS kupodivu, a to jsem si ještě před měsícem říkal že se to na tom nedá hrát Teď mě to baví víc než na myši. Možná že je to něco novýho co jsem dříve neměl, ale problém v tom není, spíš naopak.
zeroground [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:48:11

Co kdyz nejsem lama, ale jednoduse me nejake instalace cehokoliv nebavi ci nezajimaji? Stale jeste tam ty predsudky budou, ze?...
PC hrani brzdi sama platforma, je mozne natolik upravovat podminky behu hry ci programu, ze je hrozne jednoduche hru ukrast - cracknout. Takze vyvojari, aby se uzivili vyvijeji hry pro vice platforem, tim padem nejsou hry vyuzivajici nejnovejsich technologii dostupnych pro PC. Ale to je az důsledek, nikoliv pricina - pricina je neschopnost zaplatit vyvoj hry prodejem PC verzi, az na svetle vyjimky. Brečte na pirátění, když chcete mít vinka - to je hlavní důvod, opravdu ne to, že existuje herní trh, který je provázán s technologicky omezenými konzolemi. Až se bude vyplácet investovat usílí a peníze do ývoje hry na PC, tak to žádné konzole neomezí a můžou se snažit sebevíc.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 15:58:42

Tak tak. Proč bych měl instalovat hru? Umím to? jistě že, dělal jsem to mnohokrát, ale proč? Proč bych měl? Co je na tom dobrého?

Jistě že PC se brzdí samo, podívejme se na prodeje her. Konzole brzdí vývoj her? Tak at si ten vývoj PCčkáři zaplatí. Vývoj her platí hráči konzolí, tak je logické že jim budou hry přizpůsobeny. Samozřejmě až na vyjímky, které to ale celé potvrzují.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 12:05:53
avatar
ja nejsem pubos. Je videt ze jsi PSP nikdy nehral. Me je blizsi nez PC. PSP neni jen pro pubose, to si myslis jen ty.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 12:19:14
avatar
Ale to víš že hrál... Já jsem hrál už na Nogii NGage, ale to už je hodně dávno.
Mám prostě jen ke hraní jiný vztah. Mám spoustu koníčků a nedostatek času se jim všem věnovat. Nepotřebuju "zabít čas" někde v metru nebo tramvaji, k čemuž je podle mého názoru herní konzole do ruky určená. Když už mám chvilku času někde v "socce", tak si čtu, buď noviny nebo nějakou knížku. A když už chci nějaký čas věnovat počítačové hře, tak hci aby to mělo nějakou úroveň. A tu nejlepší úroveň ve hrách které já hraju (let. simy, FPS) prostě poskytuje PC, tak to je...
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 12:27:39
avatar
pravda. Ja zase nemam cas si k necemu poradnymu na par hodin sednout, tak to resim PSP, ze si pri ceste domu vlakem na hdku zahraju GT, nebo GTA a doma na pulhodky kdyz mam cas neco jinyho. K PSP si i lehnu do postele a hraju ho jako nekdo hraje PS3 co Xbox360. Nezabijim jen cas, hraju to pro poteseni, jako se hry maj hrat.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 12:08:09
avatar
Když by mě dal někdo nůž na krk a řekl "konzole nebo PC hry - vyber si" tak beru bez debat PC hry. O kvalitní strategie a simulátory bych nerad přišel a tam konzole zaostávají. Konzole jsou na blbnutí, ale PC hry nabízejí i hardcore hraní pro letecký a strategický úchyly .
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 12:16:25
avatar
tj v tom mas pravdu, Letecky simulatory a stratedie, to je na PC nejlepsi, jeste mozna FPS, ale i to je na konzoly skvele zvladnito. Pak jsou tu ale zase automobilolove simulatory jako GT ci Forza, ktere PC vubec nema. Oboji ma sve. Ale i konzole davaji hardcore moznosti.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 12:33:39
avatar
Neřekl bych, že na PC chybí kvalitní automobilový hry. Na PC chybí asi jen takový ty hry jak hraješ na kytaru atd. A ty mi nechybí. PC nabízí víc možnosti, protože umí dobře(nebo stejně dobře) víc typů her než konzole, ale neber to jako, že jsem proti konzolím zaujatej - já na nich začínal. Adventury si na konzoli taky neumím představit, ale fakt nevím-nesleduju je.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 12:48:26
avatar
nerikam ze chybi kvalitni automobilovy, jen mi chybi neco ala GT, proste mraky aut a mraky trati, vzdy je tu nejaka licence na nejakou zavodni tridu. Klikaci adventury na konzole nejsou, ale bude treba -heavy Rain, coz bude paradni adventura Pak treba JRPG - final fantasy, star ocean atd... Konzole proste nekomu sednou min a nekomu vic, ale to neni duvod k odsouzeni.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:31:12

Na PC my vždycky chybělo Gran Turiismo a třeba Forza. Nebo takovej box ve dvou je to sranda
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 11:47:00
avatar
No koukal jsem na to video z Battlefieldblabla2 v HD a ty textury tedy vypadaly dost uboze, pardon, konzolově...
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 14:34:24

Ty woe ta poznámka je něco. Ono to má nedetailní textury, ta hra je jasně špatná a všichni sou podplacení a navíc nVidia PR. Jsem PC hráč a konzole nemusím, ale co dokáže vyplodit DDho (asi chorý?) mozek, tak to se nevidí každej den.
Zase ctrl-c ctrl-v hrozně hloupá Dead Space kamera, znám spousty lidí co si kameru pochvalovali, ale ne je prostě špatná! Proč nebyla možnost přepnutí kamery? Tvůrci o tom napsali dost .. taky si dám ctrl-c + v = jestli to nebude rukama? ..
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 15:07:39
avatar
Jistěže hra se špatnými texturami nemusí být nutně špatná, ale je nějaký důvod proč by nová hra měla vypadat špatně? Proč by nová hra měla vypadat tak špatně, že nevyužije ani dnešní low-middle end (4850 apod.)? Je nějaký jiný důvod než zdechlost herních vývojářů udělat novou hru s tak mizernými texturami? A jestli je argumentem to, že víc investovat do PC se kvůli pirátění nevyplatí, tak tomu argumentu rozumím, ale není "omluvenkou". Jestli prostě něco špatně vypadá, tak to špatně vypadá. Když budu chtít hrát zábavnou hru v mizerné grafice, tak si dám Terminator: FutureShock a dostanu se na takovou hodnotu hratelnosti, která je bohužel u dnešních novinek nedostupná...
Čím tedy chtějí dnes nové hry zaujmout, když hratelnost se jim moc nedaří a grafika "nemusí" být skvělá?
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 18:28:57
avatar
ano, kdyz je hra nova a ma nedejboze nedetailni texturu, je to shit. Pekne si ti kakate do pusy, DDworlde. Treba jiz hodne zminovany uncharted 2 ma vsechny textury detailni (at je to nejaka pitoma mikrovlnka, ktere si ani nevsimnete, nebo policka s knihama - cituju bonusweb, necituju tohohle muzskeho prislusnika dobytci farmy,ktery tohle prewiew na hry psal, porad je vse detailni) ale jejda ona se DDworldu taky nelibi a proc? protoze je prece na konzole....co by za ni daly na PC DDworl by se mel starat o HW, to mu jde nejlepe, hry by mel nechat jinym lidem, kteri maji objektivnost.
jinak co se tyce tech jinych her s napadem, co treba motorstorm, heavy rain, littlebig planet atd...jsou ale na konzole ale jsou to nove nadapdy ktere hledas
to RiMR: jinak s tebou souhlasim, nevim proc to nedelaj lip, pak to akorat zamrzi Me taky zamrzi par veci u her co mam rad ja, co bych udelal jinak . lip, ale proste to nejde, ale i s tim se da zit a hra si uzit.
zumpar1234 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 20:31:32
avatar
JJ.. poriadnu PC hru si videl z lietadla
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-06 16:17:08
avatar
Hele, u hry za dvě tři stovky nebo zadara, beru jakoukoliv úroveň grafiky a i na tu hratelnost, ovladatelnost a já nevím co koukám s hodně velkou benevolencí. Ale pokud za hru vysolím dejme tomu litr, tak nevidím jediný důvod, proč bych měl říct, no tak holt na té grafice (ovládání, optimalizaci, vyladěnosti...) tak nezáleží... Já si v práci nemůžu dovolit říct "hele, no tak to třeba není přesně A3, ale zase koukejte jak se mi povedl titulek...".
Nevím proč bych něco takového měl tolerovat u nelevných her...
Chaythere [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-05 18:53:50

Neříkal jsem, ale nic o tom, že by hry neměli vypadat, to ano, já si taky potrpím. Jenom sem se zasmál tomu blafu co zase napsal ("nebo je ta hra opravdu dobrá, což přiznejme si, zase nijak zvlášť podle ukázek nevypadá - grafika už má hodně za sebou, textury nedetailní atd.")

Nejsem si jistej, jestli vůbec odpovídáš mě, protože to je všechno úplně mimo.
ljelinek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Teda, 2009-10-07 19:13:57
avatar
her jako smeti (pro me doslova, nic me nijak neoslovilo), ale jak tak koukam, s DX11 nic moc. Mame tedy jeste nejaky ten mesic do Vanoc, ale na nejaky nasup her s DX11 to zatim nejak nevypada.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-07 23:48:42
avatar
nejlepsi je jak se tady DDworld prsi s DX11 obrazkama DiRT2 ale uz tam nenapisou ze to z ceho je to foceny je Target Renderer ze hra bude vypadat hur (ne o moc lip nez na PS3 a Xbox, ne li stejne) Ona i crysis v DX9 a DX10 o moc lip nevypada.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-09 07:52:33

No jistě bude tam pár efektů z DX 11 a trošku lepší textury
Caveman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-10-12 21:38:12
avatar
K Uncharted 2 :-) DD opravdu mne zabíjíš...Grafika je špatná?Není nic moc?Hratelnost normální?Na PC máte 10 podobných her? 1-grafika hry je Bomba...Animace postav naprosto Super... 2- hra dostává všude naprosto Best hodnocení...tvá odpověď? SONY podvádííí :-) No a které hry z těch 10 co je na PC myslíš? Jinak demo na PS3 je jen Multi+Co-Op..no ale zapoměl jsi dodat že mulťák je v této hře něco na víc že hra se asi stane hrou roku na PS3 co pak řekneš?
Szajter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - a co.... 2009-10-14 18:49:01
avatar
A co třeba Star wars force unleashed? Doufám že se příště o této hře zmíníte, očekává se od ní hodně, i když její konzolový bratříček dopadl špatně, tato hra podle mě bude na PC pecka jak už po grafické stránnce tak i po fyzické atd.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCWednesday, 17 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 790x
Komentářů: 0
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?
StarCitizen přidává nový editor postav – kdy konečně vyjde?Tuesday, 16 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 813x
Komentářů: 4
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačí
MSI Claw otestován – na konkurenci dle očekávání nestačíMonday, 15 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1540x
Komentářů: 1
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!
Total War: Warhammer 3 dostane novou expanzi!Friday, 12 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1376x
Komentářů: 0
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaci
FALLOUT 4 dostane oficiální NEXT GEN aktualizaciThursday, 11 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1142x
Komentářů: 4
Seriál Fallout je tu a je to pecka!
Seriál Fallout je tu a je to pecka!Wednesday, 10 April 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1775x
Komentářů: 6