Megarecenze: Burnout Paradise – ve velkém arkádovém srovnání - propadák ala NFS? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach a redakce   
Sunday, 08 February 2009
Přejít na obsah
Megarecenze: Burnout Paradise – ve velkém arkádovém srovnání - propadák ala NFS?
Konkurence Burnout Paradise na PC ...
Burnout Paradise vstupuje na PC ...
Burnout Paradise obsah a zpracování
BurnOut paradise - podrobné hodnocení
BurnOut paradise - Závěr

 

 

 

 

 

  • Závěrečné hodnocení

Zbývá jen zhodnotit Burnout paradise pro PC. Na tento titul jsme se těšili, nicméně vysoká hodnocení konzolové verze jsou podle mě daná hlavně nedostatkem podobných titulů na konzoli a tedy nedostatkem znalostí a přehledu recenzentů, kteří nevědí, jak kvalitní arkádový titul vlastně vypadá. Na PC ovšem podobně zaměřené tituly máme a s nimi s Burnout nemůže při svých kvalitách poradit.

burnout-paradise-1

Burnout Paradise nenabízí nic, co bychom tu v lepší podobě už neměli, spojuje sice některé prvky, ale výsledek je zoufale nudnou nepříliš nápaditou občasnou zábavou. Konkurenční starší arkádové tituly nabízejí lepší zážitky. Pokud má být Burnout náhradou arkádových NFS, pak žádám utratit ho, než se začne trápit jako série taky. Technické zpracování není špatné, ovšem dojem z jízdy je veškerý žádný, hra sice nabízí volnost, ale ta v jejím podání nudí, závody se rychle okoukají, stejně jako prostředí a výsledkem je, že se budete brzy nudit. Na výběr na PC naštěstí máme řadu lepších arkádových závodních her, které doporučuji spíše než trávit čas u Bournout Paradise, i když možná si jich po zahrání Burnout budete více považovat, protože těch kvalitních moc nevychází ...

burnout-paradise-9

Pokud vám jde o napětí a adrenalin ve skvělém zpracování - Race driver Gird vás jen tak nudit nezačne, pokud vám jde o rychlost, skvělé prostředí a destrukční napínavé závody, je stále absolutním králem arkád FlatOut Carnage. Pokud vám jde o obrovský svět, volnost pohybu a velké množství známých i méně známých aut se skvělým arkádovým jízdním modelem, tak Test Drive Unlimited je skvělá volba, a pokud oželíte otevřený svět, tak něco podobného nabízí i starší Wolrd Racing 1 i 2. Burnout Paradise přichází na PC do konkurence a společnosti podobných arkádových her, aniž by v nějakém ohledu nějakou nápaditě v něčem překonával a jako celek nabízel něco nového a lepšího a dokonce i o vyrovnání se některým je problém hovořit. Dohromady je Burnout Paradise PC naprosto průměrným herním titulem, o který když nezakopnete, tak o nic moc nepřijdete. Zklamáním je hlavně ten jízdní model ....

(GamePlay Burnout Paradise PC - max details)

Pokud si vyzkoušíte DEMO, pak vás upozorňuji na to, že jste si právě vyzkoušeli vše, co hra nabízí. V plné hře už na vás nic dalšího nečeká, jen dlouhé stejně nudné ježdění ve zcela průměrném arkádovém kabátku s mnoha nedostatky ... pro mě osobně velké zklamání, které žánr arkádových závodních her nijak moc neobohacuje a po NFS přichází od EA spíše další přehypovaný, marketingový tahák na peníze. Burnout Paradise ale chválíme za zajímavý distribuční přístup, povedenou a technicky bezproblémovou konverzi a ucházející technické zpracování a taktéž slušný soundtrack, čímž však výčet kladů víceméně končí. Průměrnost je bohužel této hře vlastní, ve srovnání s jinými arkádovými tituly je Burnout Paradise poměrně chudá, pro mě, jako fnadu arkádových závodních her není Burnout takový trhák, jak jsem čekal, což je ale možná právě dáno až nezdravě velkými očekávání, po až příliš kladných konzolových recenzí ...

hodnoceni

+20% pro fandy online hraní

Recenze většiny zmíněných konkurenčních arkádových závodních her najdete na našich stránkách.

 

EDIT by DD: Doplnění Online a MP zkušeností - nějak jsem pozapomněl na tuto stránku hry, která určitě stejně jako u konkurenčního TDU, hraje docela důležitou roli. Laťka, kterou Test Drive Unlimited nastavil v online hraní, je ale hodně vysoko a skutečně si nemyslím, že Burnout paradise ho překonává po této stránce. Nic to ale nemění na tom, že hraní online či v multiplayeru je Burnout docela zábava, osobně se mi ale hodně líbí i arkádový GRID v MP a hlavně FlatOut Ultimate carnage, což je Multiplayerová arkádová desktrukční závodní bomba. Jako online hra ale FlatOut není s Burnout srovnatelný. Burnout je srovnatelný jen s TDU. Vzhledem k rozsáhlé komunitě je online stránka Burnoutu povedená a své fandy si určitě najde. Pokud mezi ně patříte, přidejte si k našim 65% dalších 20% - pořád to ale nic nemění na tom, že jako závodní arkádová hra má Burnout Paradise poměrně řadu nedostatků, kterým jsme se dostatečně věnovali v samotné recenzi. Škoda. Kladnou stránkou ale je, že Burnout je aktivně podporován, tak se možná dočkáme dalších přídavků a zlepšení ...

Druhá recenze od dalších redaktorů DDWorld.cz:

Recenze: Burnout Paradise – arkádová závodní pecka podruhé

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
hornster [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 15:04:13
avatar
"propadák ala NFS?" Rozhodně ano, spíše ještě větší - jízdní model je naprosto směšný a hlavně kvůli tomu se u mě moc dlouho neohřála. Velká škoda
Neznámý  2009-02-08 23:05:45

Zdar Hornstře, ty jo, ta a to ta, hra nemá a to nemá, ani Tachometr, kde a to kde, to jsme, no, tak, kdyby, a to kdyby, to bylo, na počítači, a to na počítači, Commodore 64, asi tak, a to asi tak, z toho roku 1987, s tím, a to s tím, 1 MHz 8-mi BITovým procesorem, tak, a to tak, to bych to snad, ještě, pochopil, že, tam není Tachometr, třeba, kvůli úspoře, výkonu, ale snad, a to snad, i na Commodore 64, byli a to byli i hry s Tachometry, no hrůza hrůza, tohle, už a to už se děsím, a to už se děsím, co bude, a to co bude, chybět, příště, opravdu a to opravdu, snad, už lepší a to už lepší ta hra Lotus 3: The Ultimate Challenge, asi tak, a to asi tak, z toho roku 1993, a to no, tak, více viz. tady: http://www.youtube.com/watch?v=FomEdJ-gCmY ,tak, si to, třeba, užijte, ne a nebo, ne co?
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 15:16:40
avatar
demo se mi teprv stahuje tak uvidim v noci
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 16:46:18
avatar
Edited by Rebel44: Smazano pro porusovani pravidel.
jan.novak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 18:34:51

Pane Rebel44, mohl by jste příště napsat, jaké pravidla byla porušena?
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 22:37:11
avatar
Nejspíš pravidlo: "Nemít blbé kecy."
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 23:30:47
avatar
Flame
Napadani autora clanku
unaghy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - cenzúra 2009-02-09 08:05:16

Sloboda slova? Nič? Toto neuznávam. Každý má právo vyjadriť svoj názor, nech je akýkoľvek. Aj rasistický a pod. - veď každý si zodpovedá za vlastné výroky (a môže byť trestene stíhaný), ale právo vyjadriť sa nemôže byť odoprené. Ani pravidlá by nemali byť v rozpore s právom slobodne sa vyjadriť. To skutoče neviete príjsť s lepším riešením?

Na PCT to vyriešili úplne dementne. Schovali takéto príspevky a pridali tam ikonku, pomocou ktorej sa dá cenzurovaný príspevok odkryť. Takže nerobím nič iné iba klikám na tieto ikonky, lebo som zvedavý, kvôli čomu tá cenzúra. Takže docielili opak toho, čo chceli - zbytočne na ne upozornili. Keby príspevok neschovali a nedali tam tú ikonku, tak si ho ani nevšimnem alebo si len pomyslím a čítam ďalej.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-10 00:00:53
avatar
svobodne si vykrikuj na ulici. kdyz ti nekdo prijde domu a zacne ti nadavat co udelas? nechas ho byt, protoze ma svobodu slova a muze vyjadrit svuj nazor? asi tezko...
Hellion [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-14 09:31:57

pokud tu nemá napsáno jméno a adresu tak těžko může být trestně stíhaný
Lacomme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 15:17:14
avatar
Posledni dobra zavodni hra (zabavna, eye candy, hratelna) byl(a) Test Drive Unlimited.
chrudosh [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 16:07:05

souhlasim s tebou lacomme, TDU je naprosto bezkonkurencni hra...
Neznámý  2009-02-08 23:07:51

Zdar CHRUDOSHi, a to zdar, CHRUDOShi, ano ano, přesně, a to, přesně, tak, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Razi3L [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 18:10:11

GRID je podle mě taky hodně solidní závodní hra a stará neni...
Level5 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 20:36:55
avatar
Grid jsem hrál jen demo a nebyl špatný ale TDU u mě vede díky obrovském množství volných silnic jen ten multiplayer by mohli opravit a už pár dní jim blbnou servery
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-09 07:59:54
avatar
tak tak,a je uz celkom lacna,ked skonci skuskove utekam si ju kupit
milhaus18 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 15:38:31
avatar
No nevim pride mi to takovy....prazdny..proste nikde nic.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 15:57:11
avatar
Grafika na screenech vypadá teda dost dobře, ale jinak to za moc stát asi nebude. FO:Ultimate Carnage je sice supr hra, ale je to prachsprostá předělávka FO2, já chci sakra nějakou novou dobrou závodní hru...
Ted jsem cetl recenzi na novou Cobru 11, nebude to lepsi kauf nez Tenhle Burnout?
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-09 00:18:54
avatar
jak se to vezme(grafikou urcite,a ti i prez minimalni pouziti normalmap a se statickou denni dobou!),ale myslim ze cobra je kratsi nez BP,takze si nejdriv zajed kobru a pak tohle. dily na bonusove auto mad cop si najdi na youtube,protoze v PC verzi chybi ukazatele na mape
c.Data [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - EA 2009-02-08 16:08:43
avatar
EA jakožto obroský moloch nyní již starého světa není ve své velikosti schopen změnit myšlení a přístup k zákazníkům. Poslední záchvěv je tento paskvil který má lepší reklamu než-li obsah. Moje žena u některých filmů říká že trailer je lepší než film samotný. Vše podstatné je v ukázce a zbytek je suchá omáčka neslaná nemastná servírivaná, aby se vyplnil čas mezi 2mi dobrými scénami. A utěchto herních titulů je to jakby smet. Jsou zde dva dobré nápady v záplavě nudy a steretipu. Ještě dnes vspomínám na Duke3D jakožto jeden z mále herních legend spolu s Half-life kdy to člověk jel jednou dvakrát třikrát a pak to hrál v přestáckách ještě dva roky. Dnes je člověk rád, když se prokope záplavou hnusu na konec a oddychne si, že to má za sebou a už lačně kouká na jinou gamesku jako by si chtěl spravit chuť...ale ať veme co veme je to buďto nedodělané nebo spálené a když mám hoodně velké štěstí tak dostane opravdu to co na jídelním lístku bylo a co si objednal...
Když si vemu Stuns nebo jak se to jmenovalo s editorem tratí...bože to byla zábava...jen týden jsem si hrál s tím že udělám takový skokan abych se dostal zkrs stěnu mimo svět a společné závody s bratrem .. lopingy a zpousta sandy ..ale to je pryč...dnes to musí vypadat pěkně a efekty lepší než reálný svět, ale zábavnost se stratil pod prachama...
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-09 08:06:46
avatar
presne tak,detahmatch v halfe hravam dodnes ( spolu s cod4 a medal of honor allied assault)..a duke stara klasika, nech uz len konecne vyjde ten novy diel lebo uz je 12 rokov co ho vyvijaju zo zavodnych hier za posledne roky za nieco stoji fakt len tedu
skipajz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Stunts 2009-02-10 02:06:53

Aaaa... stunts :-) Tu hru sem miloval když sem byl malý... lopingy, klopené zatáčky, bílé, hnědé a černé cesty Staré dobré časy, to tu hru člověk mohl hrát věčnost, ted? Sem rád když mám ze hry aspon tak 2 hodiny. 8/10 vydaných titulů jsou s dovolením "sračky".
digiman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-13 11:36:22
avatar
naprostej souhlas mam jí i ted a pařim v dosboxu i pod win 7 to je nostalgie jak se přitom vzpominam na svuj první kompik na kterym sem hral první NFS po laplinku a transport tycon byl graficky dokonalou hrou a potřeboval nadupanou mašinu která při hraní ve vice lidech stejně nestíhala dneska až směšnejch 150MHz po přetaktovaní jo kde jsou ty časi tehdy byli ty hry o zabavě a ne jako dnes o grafice
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - mapa je blbost jako prase 2009-02-08 17:56:52
avatar
kdes sebral takovou kravinu? ta mapa sahá ve skutečnosti k 2/3 horizontálně a 1/2 vertikálně od levého horního rohu v obou směrech. Ta tvoje je nějaká betaverze nebo s nějakým mapovým přídavkem(vzhledem k chybějícím stávajícím cestám to bude to první)

a kdes vzal 3 verze aut? vždycky jsou jenom 2, a ještě ty screeny z konzolí, už mám ale fakt pocit žes to nikdy nehrál a že tě dezinformovali. a ježdění je taky vedlejší,takhle hra je o bouračkách,zkratkách,skocích a kličkování mezi auty v obrovské rychlosti. Závodění beru spíše jsko prostředek k zisku nových aut a adrenalinových situací (od burnout licence jsou ty auta hrozivě rychlé).
BTW demoliční model karoserie u posledních 2 flatoutů je tak špatný že je snad předdefinovaný(skutečně jsem několikkrát vrakoval v testovací oblasti jedno auto a vždycky vylezlo to samé.),prohne se to MAXIMÁLNĚ o 20cm a pak už s tím nehne ani Godzilla.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 18:32:51
avatar
Podle mě není model poškození u FO2 a UC tak špatný, k dokonalosti má sice daleko, ale nechá se. Spíš nepozoruji změnu jízdních vlastností při zničeném autě (teda dokud mi neupadne kolo :-D). Nejlepsi byl FO1, tam když jste přepálili skoky oddělali jste si tlumiče a to byla teprve jízda . Navíc tam řidič častěji vyletěl z auta, fyzikální model byl realističtější a bonusy (především high jump)mě bavili více...
Neznámý  2009-02-08 23:17:57

Zdar DHATZi, já a to já jsem, v té hře, a to v té hře, Flat Out 2 DEMo, v tom, a to v tom, DESTRUKČním Módu, urazil, a to urazil, i Kolo, takže, a to takže, a pak, a to pak, jsem, jel, jen, na 3 Kolech a to auto, a to auto, na těch 3 Kolech, jelo, a to jelo, nějak nic moc, takže a to takže, ten Destrukční Model, a to ten, Destrukční Model, ve hře Flat Out 2 DEMo, asi nějaká verez EN, není a to není, až tak, špatný, někdy a to někdy, vám, a to vám, snad, musím, a to musím, na-hrát, jak a to jak, ve hře Flat Out 2 DEMo, asi nějaká verze EN, jezdím, protože, já jezdím, ve hře Flat Out 2 DEMO, asi nějaká verze EN, čistě, a to dost, čistě, třeba, a to třeba, i před, skokama, přibrzdím, aby a to aby, se to, auto, na těch skocích, tak, a to tak, moc, nerozpadlo, a i tak, a to i tak, dojedu, a to dojedu, snad, vždycky, a to, snad, vždycky, na prvním, místě, takže, mně a to mně, pak, ten, a to ten, Model poškození, ve hře Flat Out 2 Demo, asi nějaká verze EN, pak, a to, pak, i docela, stačí, když a to když, stejně, moc, nebourám, přes skoky, to já a to já nejezdím, ve hře Flat Out 2 Demo, asi nějaká verze EN, a tak, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-09 00:21:56
avatar
nerikam ze by byl spatny,jenomze jsou taky hry ktere proste nemaji limit zmuchlani,ikdyz to tak nemusi na prvni pokus vypadat(GTA IV,burnout paradise). samozdrejme ze je realnejsi pristup flatoutu kdy se muzou kola ohnout a viklat se,v GTA se proste nahne cela osa a kolo se toci v sikme porici,v burnoutu se muze kolo viklat jenom pri specialni kamere
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - pro koho je tahle hra? 2009-02-08 18:09:43
avatar
já si myslím že jí nikdo kdo všechny srovnávané tituly už zajel,nebo ho omrzely nepohrdne. GRID mám tak přečtený že mě už baví jenom multiplayer,a poslední 2 flatouty mě zklamaly omezeným poškozením, a stále stejným principem, takže překousnu setvačnost zmáčkuntí plynového pedálu, alespoň si odemknu všechny auta a pak se na Paradise City nadobro vykašlu, úplně stejně jako na každou jinou hru.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 18:28:10

no já nevim, ale doporucovat Grid, nebo Flatout, tituly, ktere sou u vetsiny fandu zavodnich her davno dohrany, mi prijde trochu divne. Kamaradi prej mastej Burnout online a je to prej zabava, chvalej hratelnost a prave tu zabavu. Grafika teda prej nic moc, ale o zabavu je prej postarano, takze grafika de stranou. Ja slysel teda chvalu, ikdyz sam nemohu posoudit
Kazdopadne po vsech tech konkurentech, co tu jsou uz nejaky ten patek konecne dalsi alternativa pro zavodniky
PAVEK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 19:16:45
avatar
No teda!! Tahle recenze přímo odhání od hraní Burnoutu Ještě že jsem jej vyzkoušel až po přečtení tohoto článku, jinak bych se na ni asi vyprdl. Znám mininum arkád na PC tak akčních jako je Burnout Paradise! A není tu nic zmíněného o online hraní, myslím že právé v tom spočívá 80% zábavy
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - i pro piraty 2009-02-08 20:57:14
avatar
a navic jde i v RELOADED verzi(to je jim to DRM k něčemu XD)
Neznámý  2009-02-08 23:23:13

Zdar Pablo06, taky, a to taky, si myslím, a to si myslím, že Digital DOOM, hodnotí, a to hodnotí, tuhle, hru a to tuhle, hru až zbytečně, a to, až zbytečně, přísně, ale pro mně, je důležitá, informace, že a to, že tam, není a to že tam, není Tachometr, toto, a to-to, bych prostě, nepřekousl, tedy, abych tak, řekl, prostě no!
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - No... 2009-02-08 19:35:43
avatar
Opravdu mě docela dostává, že budgetové zavodní tituly, jsou kvalitativně na vyšší úrovni než ty AAA...potom co vyšla poslední Cobra 11: Burning Wheels nenašla soupeře, grafika je řádově lepší než NFS + Burnout dohromady a jízdní model taky 16 000x lepší...to vše za "pár pětek".
Jinak k recenzi, vadí mi neustálé kopání do konzolí, protože vše co vyšlo na PC v závodních titulech vyšlo též na konzolích...navíc řízení na joysticku je řádově lepší než na klávesnici, takže tohle je opravdu mimo a to sem z 80% PC hrač, takže žádný X360/PS3 fanboy. Dále mi nesedí vynášení GRIDu do nebes, ano demo bylo skvělé..prvních pár kol v plné verzi též, ale pak nastopupili závody Le Mans a závody o 20 kolech a to je nuda, se kterou se vážně nemůže měřit ani Burnout Paradise, nezlobte se na mě. Jinak se vším souhlasím, stejně byl Burnout vydán, jen jako takové zkrácení čekání na F.E.A.R. 2 Project Origin
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 21:09:10
avatar
souhlas(prakticky se vším), klávesnice je zastaralá, taky proto mám G25(myslím že všechno kromě GTA a saints row ho v základu podporuje, trik je v přepínači kombinované osy pedálů), a teprve tehdy poznáš jestli je ovládání řešeno dobře. a to u Burnoutu rozhodně není, pustím pedál plynu a auto pořád zabírá, a ani FF není na úrovni ostatních her(rozuměj těch primárně na PC), jelikož se najetí na chodník i s offroadem projeví nedobrovolým vybočením auta z kurzu-a pocit souladu s FF je pryč. U silnějších aut je chování nelogické obzvláště při vyjíždím nahoru na parkoviště, v zatáčkách bych taky čekal něco jiného. (třeba to má simulovat chování aut na vysílačku, jelikož právě to jsou burnout auta XD)
Borecz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 20:41:36
avatar
V tuhle chvíli upřimně nevim, jak tuhle hru hodnotit. Jako příznivec arkádových závodů (což znamená, že jsem až na World Racing podrobně vyzkoušel všechny výše uvedené hry) jsem se na ni, stejně jako velká spousta lidí, docela těšil. Ze začátku se mi i docela líbila: pěkné grafické zpracování, možnost naprostého zničení auta (mluvím pouze o zničení, ne o následcích, ty se totiž nekonají), volnost pohybu apod... Po nějaké době ale všechny tyhle záležitosti omrzí, přesně tak, jak bylo zmíněno. Je škoda, že potenciál, který tato hra bezpochyby má, není patřične využit. Volnost pohybu je sice pěkná, ale v daném kontextu docela bezpředmětná, protože souvisí v podstatě pouze s výběrem závodu. Možnost zničení auta by taky nebyla k zahození, ovšem když člověk sešrotuje svůj nadupaný závoďák a okamžitě nafasuje nový bez jakékoli viditelné penalizace, tak se po nějakém čase začne nudit. Stejně tak omrzí závody typu "odrovnej 10 protivníků", jelikož jedno odrovnání člověku zabere méně než 10 sekund. Po chvíli hraní můžu říct, že jsem od téhle hry čekal víc, protože vyšlo najevo, že již nemá co nabídnout. Obecně tedy nedosahuje kvalit volnosti v TDU ani prosté radosti z destrukce ve FlatOut. Když už doschází na srovnávání, tak Burnout Paradise, ač je svým zaměřením velmi podobná sérii NFS, rozhodně není ničím, co by ji mohlo nahradit, protože se svou kvalitou dřívějším dílům jmenované série ani zdaleka nevyrovná. Netvrdím, že hru hned teď odinstaluju, ještě si ji zahraju, ale rozhodně nepřináší takové potěšení, jaké lze za pořizovací cenu očekávat.
Waffen [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hm 2009-02-08 21:03:35
avatar
Tak hraju to a je pravda ze to nijak moc neoslni ale neni to spatny. Alespon neco
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - divne 2009-02-08 23:41:24

je to asi divne ale mozno podvedome nemam rad ospevovane "super" hry nechcem sa nikoho dotknut ale TDU bol pre mna silne nezazivny, GRID bola este vacsia nuda a na tejto hre mi vadi len to, ze tam mohol byt lepsi playlist inak nemam vyhrad; ja som autickove hry nikdy nemusel (okrem NFS III pred X rokmi na PS 1) a konecne ma nejake bavili a to preto, bo pri tom nemusim sediet ako tvrde Y a cucat na to ako sa ktore auto sprava tu je to viac-menej jedno ake si vezmete; naburam pri pretekoch? no a auto vyzera ponicene ale funguje ako nove, nemusim byt stresovany aby som o nieco neskrabol lebo hned stratim poziciu a uz by som nemusel vyhrat pretek ala ine "lepsie" hry tohoto druhu a pod. pre mna je Burnout velmi prijemne prekvapenie a skvele hlavne prilezitostnym hracom co inak autickove hry moc nemusia; takze u mna dostava 90 zo 100
+zabava, grafika, pohodove mesto, destrukcne preteky
-hudba a obcas premavka

P.S. Ani vsade vychvalovany Gears of War ma nejako neocaril na mna to skor posobi ako testosteronom napumpovane babkove divadlo pre .... ani neviem koho deti asi nie a dospelych snad uz nie, takze ak mi niekto vysvetli tuto zahadu tejto "super"hry (podla recenzentov) budem len rad
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-08 23:58:04
avatar
ja mam teda v burnoutu odjezdenou hodinku a pul a ta hra me teda docela hodne zabavila. vcelku s tebou souhlasim...nemusi se nic moc resit a jen zavodis jizdni model mi taky vcelku vyhovuje...je to arkada v ryzim slova smyslu. me podobne hry na trhu docela chybej..jednoduchy odreagovavacky.

a me tedy ale gears of war docela ucaroval jednoducha, skvele vypadajici, perfektne hratelna a atmosferou nabita rezba. nevim jakou by ta hra mela mit zahadu..me to hafo bavilo
Half [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-09 07:08:42

asi tak... ja osobne "zdejsi recenze" neberiem moc vazne a to z toho dovodu, ze kazdemu sa paci nieco ine a preto kazda recenzia je len subjektivny pohlad na danu hru samotneho autora...

doteraz hravam na odreagovanie na tomto webe tolko zatracovany NFS: Most Wanted - a som s nim maximalne spokojny.. myslim, ze keby som si nainstaloval Prostreet, bude sa mi pacit rovnako...
Borecz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Odreagovačka... 2009-02-10 13:34:34
avatar
Souhlasim s tim, že Burnout Paradise rozhodně neni k zahození, když se člověk chce jen tak projet, odreagovat a nemuset přitom příliš přemejšlet, na druhou stranu si myslim, že za ty peníze, co to stojí, by to měla bejt víc než odreagovačka. Takovej post může zastávat FlatOut s cenou kolem dvou set korun, ale ne tohle za tisícovku
Wlada [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-09 07:22:59

přijde mi že vám u burnout nedošla podstata hry. protože srovnávat je z rd:grid a td:unlimited je trošku uhozené, ještě možná s flatout ale i tak. burnout si drží nastolenou tradici, hrál jsem skoro všechny díly na ps2 a musím říci že poslední díl je opět výborný rosšiřuje hru o další nové věci a lepší grafiku (o to by přeci mnelo jít ne?) . Já osobně to hraju tak 20hodin herního času a pořád oběvuji nějaké skratky, místa, skoky dostávám nová auta takže mi to zas tak nudné nepřijde. no nic toť můj názor
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-09 07:57:55
avatar
tak to se těš až nadeš všechny billboardy,to fáro je ukrutně rychlé a je celé z karbonu(takže ty následky si asi domyslíš).
copak asi dostanu za 400 smashes( aktuálně 378 ) a všechny jumpy?(42/50)
každopádně vám hodím nějaké mapy(nejsou moje)
http://picasaweb.google.com/evild70
street names jsou WIP,ale to nevadí protože když ve hře přepnete typ mapy na numpadu tak vám je to taky ukáže. ukázky smases jsou nedokončené(buď WIP bebo to přestal autor považovat za důležité)
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-09 10:42:35

som na tom podobne akurat ta hrehna doba je u mna niekde okolo 12 hodin a musim povedat, ze ma to zatial bavi rovnako ako nazaciatku co sa o omnohych hrach co som za posledny rok hral povedat neda
Rimmerak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-09 12:16:04

Od NFS MostWanted mi veškerá tvorba EA přijde nějak přehip-hopovaná. Po vizuální, leckdy i hudební stráce. Hnus. Tohle nebudu ani zkoušet, škoda si na tom vytěžovat net.
PAVEK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-09 12:59:58
avatar
Děláš chybu
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-10 07:36:52
avatar
to spíše se od té doby posrali,s hip popem to nemá už dlouho nic společného. s HYPEm ale všechno.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-09 21:01:37
avatar
ach jo takových zhovadilých arkádovek, které dokážou pobavit na pár hodin (v tom lepším případě) vychází kotel, ale aby někdo udělal pořádný závodní simulátor to ne.
Smrtihlav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-09 22:05:07

ja ti nevim ale tych "zhovadilych arkadoviek" co by ma pobavili aspon na par hodin som teda na PC nevidel moc, konkretne ziadnu Burnout je konecne hra, ktoru si moze zahrat hocikto a nie len typci mastiaci brko nad volantom a tym ze zabiju 3 hodiny vyberom spravnych pneumatik a nastavovanim aut do isteho pocasia, ci je den alebo noc, alebo odliv sposobeny mesiacom
Dhatz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-10 07:38:58
avatar
tak to si zahraj něco od simbinu. a arkádovek je jenom to co vyjmenoval DD a ještě cobra 11 burning wheels.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-10 17:39:55
avatar
jistěže simbin znám (ještě z dob kdy dělali modifikace na F1 2002) jsou to taky jediní co dělají skutečné závodní hry, jen by to chtělo nějakou konkurenci. Pokud vím tak simbin za poslední rok nevydal žádnou novou hru jen udělal další verzi série Race STCC - The Game.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-10 20:25:21
avatar
nekolik (pry nejdulezitejsich) vyvojaru ze simbinu ale maka na novym nfs
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-11 16:52:59
avatar
oj to by se nám mohlo schylovat k reinkarnaci serie NFS
onlavu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hodnocení 2009-02-10 20:12:18

docela to ale fakt nechapu. tak vsude na znamych ceskych sajtach opravdu tato hra ziskava 90% hodnoceni jen to hviznde, chvali ji a tady ji maji za sedy prumer. jen chvili jsem hral tu hru a musim souhlasit s ddworldem, ze asi maj pravdu. ale jinak to proste nechapu ty recenzetnty
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-10 20:26:21
avatar
ja nahral asi 10 hodin a priklanim se spise k 8/10 a to sem to jeste nehral online...
barokar1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-10 23:25:26

uplně pecka hra konečně mám co hrát
drgw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nevim jak vy 2009-02-13 00:37:56
avatar
Burnout Paradise sem sledoval dlouho před vydánim, hodně sem se na něj těšil a myslim že po 30 hodinách zábavy ho můžu zařadit do toho nejlepšího co sem kdy hrál. Grafika supr, i když mi trchu dělalo problém zapnout anisotropic, to že nemá tachometr? no dovolte... má to bejt vo rychlosti, obvykle se naplno nedá stíhat ani sledovat nitro natož eště koukat na 3 celkem zbytečný čísílka nebo jejich analogovou obdobu - jestli potřebujete k pocitu rychlosti vidět na tachometru 300+, tak nevim pak co děláte v běžnym provozu. soundtrack se mi zatim neoposlouchal, možná až na titulní song (ten ale ke hře patří ) a líbí se mi v něm víc songů než za poslední (nejmíň) troje nfs dohromady. Hra je nádherně zoptimalizovaná, třeba je to tim že se v ní prakticky skoro nic neděje (dokud to někam nenapálíte), ale vo tom to má taky bejt, po několika tejdnech hraní gta 4 s trafikem naplno mi paradise silnice přišly vo dost průjezdnější, když je chci vyplnit dám si show a hned je co rozmlátit...

btw kdyby to byl řekněme první díl nebo tak něco, ale burnoutů už tu bylo sakra hodně, tak proč někoho překvapuje, že maj auta stejný jízdní vlastnosti jako v minulejch dílech a že tam neni "pitomý tachometr"? autor ani jeden burnout viditelně nehrál...

přidám nějaký věci co bych hře vytknul
-možnejch cílů závodů by mohlo bejt malinko víc
-lampy nevrhaj světlo, v porovnání s gta neni tak efektní je srážet v noci
-hra nemá takovou volnost pohybu jak by se mohlo na první pohled zdát, ale aspoň se autoři vyhli nutnýmu bindu na reset auta za případu, že by někdo vylít mimo trať a chtěl se vrátit, snad to dopříště nějak domyslej

tolik můj názor, recenzi sem bohužel ani nedočet do konce. Opravdu mě zklamala a taky ta gramatika...
Hellion [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-14 09:39:40

Tak nevím , nevím,jak to tady čtu, má to cenu stahovat?
Matuus [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-17 00:27:45

He zaujimave ze si este nikto nevsimol reklamu, ktoru ma NVIDIA priamo v hre
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - REVOLT 2009-02-19 12:01:26
avatar
Vzpomínáte si někdo na Revolt?
Věčná škoda že už to dnes neběží ani v kompatibilním módu...
Tyhle nové vyhypované supersra*ky jako i recenzovaná hra se můžou jít zahrabat...
Miqq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-02-28 11:46:41
avatar
Souhlasím s hodnocením, tuhle hru sem hrál a je to děs. V menu sem nenašel ani ovládání, ono tam asi ani není, a ani sem nepřišel na to jak hru vypnout! :-D leda alt+F4.
Hrozná hra
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1035x
Komentářů: 3
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1514x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1122x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1191x
Komentářů: 1
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšení
Unreal Engine 5.4 představuje další masivní vylepšeníPátek, 19 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 3776x
Komentářů: 0
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PC
Česká 3 roky stará hra Vigor brzy na PCStředa, 17 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1464x
Komentářů: 0