Sportovní a závodní hry
Ostatní hry různých žánrů
Hry roku 2008 ostatní kategorie ...

• Adventury

Co takhle dnes stále ještě živý žánr adventur? I letošní rok jsme tu měli několik zajímavých počinů.

Alone in the Dark 5

Velká očekávání, docela akční 3D záležitost. Nakonec je z toho filmově střižená hra (spíše seriálově), která má opravdu hustou atmosféru, že by se dala krájet. Na druhou stranu se velmi špatně hraje, zejména díky opravdu velmi nepovedenému ovládání, zvyknout se na to sice dá, ale pořád vás to bude pronásledovat. Hra je ale vynikající hororovou záležitostí s poměrně slušnou obtížností a vynikajícím způsobem navodí atmosféru strachu a boje o přežití. Celkově velmi povedená moderní adventura, která ale trpí technickými nedostatky. Naše hodnocení je 80%.

alone-5

Penumbra: Black Plague

3pičkový agenturní titul, který okamžitě pohltí opravdu parádní atmosférou. Hodně logických hádanek, tísnivá atmosféra a slušné grafické zpracování. Stinnou stránkou je délka celé hry. Hra však nepochází od velkého vydavatele a studia, takže nelze čekat zázraky, z herního hlediska se však jedná o opravdu kvalitní a netuctový počin. Naše hodnocení je 90%. Škoda jen té délky ...

Perry Rhodan: Myth of the Illochim

Dlouho opomíjený námět jednoho z nejznámějších sci-fi knižních hrdinů. Hra je klasická adventura jako vyšitá. To však nebrání v použití opravdu parádního vizuálního zpracování, na které je radost pohledět. Hra obsahuje množství logických úkolů, ale celkově nepřináší do žánru nic nového. Přesto je to kvalitní počin, který lze určitě jen a jen doporučit. Naše hodnocení je 80%.

perry-rhodan

Nikopol: Secrets of the Immortals

Tohle není adventura pro každého. Námět je velmi těžce uchopitelný a pochopitelný pro většinu, jsou zde ale skupinky, kteří znají původní komiks a film a těm je určena i tato hra. Hra přináší opravdu zajímavou atmosféru světa budoucnosti ovládaného totalitním režimem. Hra je obsahově velice náročná a děj ne každému dojde. Zpracování je ale parádní, pokud pochopíte, příběh dostane se vám skvělého zážitku, bohužel hra je dosti krátká. Naše hodnocení je 85%.

Sinking Island

Pro příznivce adventur skutečná lahůdka. Téměř dokonalá moderní adventura. Skvělý příběh, skvělá hratelnost, spousta zajímavých a zajímavě udělaných úkolů a jejich řešení. Hra staví na složité zápletce, pro milovníky detektivek jasná volba, pro milovníky kvalitních adventur také. Hra je od stejného tvůrce jako předchýlí prezentované hry. Tedy kvalita. Naše hodnocení je 85%.

The Abbey

Skvělá adventura s pěknou kreslenou grafikou, která se hodně inspirovala známým Ve jménu růže, je poviností pro milovníky kvalitních adventur. Skvělý a napínavý příběh se spoustou pěkných úkolů. Hra je přístupná i méně zběhlým hráčům adventur. Hra téměř nemá stinnou stránku a vše od zpracování po příběh je excelentní. Naše hodnocení je 85%.

the-abbey

A Vampyre Story

Další opravdu zajímavá a osobitá adventura jakoby ze staré školy. Vyniká zejména líbivou grafikou a skvělými dialogy. Hra je velice zábavná a odkazuje na současné reálie, což její hraní trochu ztěžuje, protože ne každý je obeznámem s některými skutečnostmi a tak nepochopí zápletku. Celkově se ale jedná o další z letošní řady opravdu kvalitních adventur, kterou byste si neměli nechat ujít. Naše hodnocením 85%.

Nutno říci, že na poli adventur bylo letos opravdu úrodno. A co více. Urodilo se opravdu kvalitní víno a až na pár zkažených plodů mohli být letos příznivci adventur navýsost spokojeni. Závidět jim mohou příznivci všech ostatních žánrů, tolik kvality, jako na poli adventur 2008, to nemá žádný jiný žánr. Podívejme se tak na ten zbytek  ...

StarField se konečně dočká žádných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádných vylepšení!Úterý, 30 duben 2024
Spuštěno: 62x