Recenze hry a test GPU a CPU: Colin McRae DIRT2 – skvělé závodění i v moderním DirectX11 Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach a redakce   
Pondělí, 21 prosinec 2009
Přejít na obsah
Recenze hry a test GPU a CPU: Colin McRae DIRT2 – skvělé závodění i v moderním DirectX11
Colin McRae DIRT2 - Hra, auta, jízda
Colin McRae DIRT2 - zpracování a testy GPU a CPU
Colin Mcrae DIRT2 - Hodnocení

 

 

  •  Colin McRae DIRT2 – Hodnocení

Začněme u hodnocení samotné hry. V první řadě je tu zábavnost, ta je na extrémně vysoké úrovni, a pokud vás to bavilo na začátku, bude vás to na konci bavit je o málo méně. DIRT2 je jednoduchou hrou, která nenabízí mnoho variability. Pokud jde o jízdní model, je arkádový, ale skvělý. Uvěřitelný a opravdu hodně hodně zábavný a akční. Co mě zklamalo je sice skvělý destrukční model, který může DIRT 2 závidět kde co, ale celkově je podle mě o něco slabší než v GRID a hlavně poškozený automobil v podstatě nemění své jízdní vlastnosti a i se šrotem lze dojet a vyhrát. tedy za předpokladu, že ho totálně nezničíte, což lze snadno ...

Ovládání auta je zpracováno tak, aby to zvládla i cvičená opice na klávesnici. Na nejlehčí obtížnost vám stačí do cíle docouvat. Doporučuji hrát jen na Hardcore obtížnost, kde jsou už protivníci výzva, ale jen dokud se nenaučíte tratě, pak jim ujíždíte o 10 a více sekund na závod. Nicméně je to dostatečně zábavné i tak, hlavně je to hodně hodně rychlé a akční off road závodění.

Samotná auta s oficiálními licencemi a skuteční jezdci jsou pastvou pro oči i duši. Je to prostě paráda. A to ani nemluvím o nádherném zpracování vnitřků aut, které svůj rozměr dostane na ATI Eyefinity 3x LCD, kdy budete řvát nadšením z nového rozměru hraní. Zpracování tratí je také extrémně dobré, škoda jen že jich je tak strašně málo a jsou hodně krátké.

Po technické stránce lze asi DIRT2 vytýkat jen málo. Co lze vytknout je to, že neukazuje skutečný DX11, ale jen DX11 roubované na DX9. Na druhou stranu za těch pár týdnů, co na naroubování DX11 na DX9 autoři měli, udělali neuvěřitelný kus dobré práce a přínos je tam hodně vidět. Jen škarohlídi a zpátečníci říkají, že ne (64k paměti taky stačilo kdysi každému). Ano, není to rozdíl markantní, ale vidět je a jsme za to rádi. DirectX11 není v DIRT2 argument pro nutný nákup nové grafické karty, jak si někteří myslí. Je argument proto, že když už si jdete nakoupit novou grafiku, že nic než DX11 nemá smysl, a že to s DX11 myslí herní tvůrci vážně. DIRT2 neukazuje pravý potenciál DX11, je to pořád DX9 hra, ale obsahuje dost ochutnávek z DX11 na to, aby byl vidět velký potenciál tohoto API a na nativní DX11 hry se těšíme o to více.

Například Tessellaci v podstatě DIRT2 jen nakousl a prezentuje ji na málo důležitých prvcích, ačkoliv taková voda, na to že se nejedná o fyzikální efekt, ale modelový, vypadá fantasticky. Tessellaci ale chceme vidět hlavně na modelech aut (na těch v DIRT2 chybí úplně) a na modelech trati a okolí tratě (kde také ji obsahuje jen minimum věcí). Nebyl zkrátka čas na tom zapracovat, DX11 GPU je tu i pro vývojáře příliš krátce. Že má ale co nabídnout, DIRT2 ukazuje zcela zřetelně.

Ale i bez DX11 vypadá DIRT2 hodně dobře. Plné detaily ale znamenají včetně DX11 a tedy to, že si je nepustíte na žádné grafické kartě NVIDIA a žádné grafice ATI starší než HD 5000. Jen ATI Radeon HD 5000 umí DX11 a tedy plné detaily jen na nich. A nemusíte sahat hluboko do peněženky. HD 5770 je ideální herní grafickou kartou pro DX11 pro méně náročné.

Nicméně pokud neplánujete nákup grafiky nebo celého PC a máte obstojnou grafiku DX10/10.1), pak se u DIRT2 nemáte čeho obávat a hru si náležitě užijete, je to vlastně pořád jen DX9 hra. Musím ale říci, že poté, co jsem si hru vyzkoušel v ATI Eyefinity na 3x 24“ LCD s HD 5870 v DX11, že už nechci hrát jinak a kdo nevyzkoušel, neuvěří. Z technologického zpracování jako nejnepovedenější hodnotím zvuk motorů, kdy ano, je dobrý, ale na to, že se jedná o závodní auta, je strašně tlumený a nevýrazný (s hlasitostí jsem si hrál).  

  • Hodnocení

DIRT2 je extrémně jednoduchá, ale extrémně zábavná arkádová závodní off road hra. Licencované automobily, i závody a vložená pocta Colinu McRae více než potěší a jedno závodní oko nezůstane suché. Bohužel možná toho Codemasters zjednodušili až moc a jinak skvěle propracovaných tratí je zoufale málo a jsou krátké. Královsky se ale budete bavit u všeho a nejlépe na multiplayer.

Skvělé grafické a technické zpracování nemá výrazných chyb a DX11 je taková ochutnávka, protože není nativní, ale dodělávané na DX9 engine. Svůj potenciál ale prezentuje více než velmi slušně. Skvělá fyzika aut se sice povedla, ale destrukční model by zasluhoval větší propracování a větší vliv. Hra svým ovládáním je přístupná doslova všem a jen to ukazuje, že zjednodušení všeho možného je záměrné. DIRT2 je mainstreamovou top AAA hrou, která má za úkol hlavně pobavit a posunout při tom hranice technologického zpracování her a obojí plní. Sice ne na výbornou, ale na lepší dvojku určitě. Pokud bych měl něco vyzdvihnout hodně, tak je to soundtrack a hudební doprovod, který je pravděpodobně tím nejlepším, který se kdy ve hře objevil (FlatOut2 měl podobně dobrý).

DIRT2 není perfektní, má rozhodně řadu věcí, které se daly udělat lépe, ale jako celek je to kus poctivé a hlavně hodně zábavné hry. Pokud se vám líbil GRID, bude se vám DIRT2 líbit stejně. Pokud se vám líbil DIRT1 bude se vám líbit DIRT2 zážitkově o něco více, ale objemem náplně se mi zdá o něco chudší. Hodnocení tedy snižujeme hlavně proto, že DIRT2 toho nenabízí obsahově tolik, kolik bychom si ideálně představovali. Ve všech ostatních ohledech dokazuje současnou nadvládu studia Codemasters na poli arkádových závodních her. Je to dlouhotrvající poctivá s láskou udělaná zábava s vůní benzínu i nafty pro malé i velké …

  

      

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 14:35:28
avatar
No hra je to slusna ale az tolko si nezasluzi mizerny pocet trati aut je rozhodne velke - (ako bolo uvedene v clanku)a krok spat v celej serii zato jazdny model sa skutocne podaril a je to velky krok dopredu oproti dirt 1 + grafika je zas ohromujuca ako vzdy ale nechapem tomu hodnoteniu myslim ze keby je to hra propagujuca nv tak dostane 60/70%...

edit: no a k tomu dx11 ked mi si mame dat dole ruku z oci aby sme videli tie ohromne dx11 efekty tak nech si potom pan autor da dole tie pro ati okuliare a nevidel v hre to co tam vanze neni..
Mishoo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 15:19:21

hej az na tu vacsiu ostrost na DX11...ziadna zmena...fakt len detaily ktore sa zistia az pri dlhsom skumani a pri zavode si ich clovek nevsimne.

p.S.: mne to ide na notebooku s Intel P8600 2,4GHz (2,53Oc), 2x2GB DDR2 800MHz, ATI 3650 512MB DDR2 (600/400) rozlisene v hre 1440x900 plne detaily len vypnute tiene a car reflection na low. fps cca 30
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 16:43:33
avatar
Jenže DIRT2 je technologicky hodně povedený, propracovaný a zábavný. Myslím, že hodnocení je odpovídající ... více si nezaslouží jen kvůli tomu, co bylo řečeno, ale 60-70%? to si nezaslouží ani náhodou!
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 17:36:14
avatar
zalezi ako hru hodnotis bud ju porovnas s konkurenciou co aktualny rok vysla kvazi len fuel tym padom si to zasluzi ale ked zacnes porovnavat s dirt 1 tak uz to take ruzove neni takze 70% je akurat
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-22 02:29:21
avatar
Hral si ty vôbec Dirt 2??? Ak nie, tak tieto žvásty čo meleš fakt nemajú objektívnu hodnotu. 70% dostávajú i tie najväčšie šmejdy na trhu, tak ako pre boha by mohlo mať Dirt 2 také nízke hodnotenie?? Dirt jedna som prešiel celého(a dokonca som si ho nedávno hodil znova do PC, no už ma nebavil) a Dirt 2 mám rozohraného a Dirt jedna teda rozhodne na Dirt 2 zďaleka nemá. Dirt 2 má oproti jednotke množstvo ďalších výhod, o ktorých sa nehovorí a ktoré si skutočne uvedomíš, až keď to začneš hrať trošku viac ;)
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-22 09:48:32

Njn to je jak se to bere no, já bych byl přísnější a šmejdům bych 70% nedával. Ale myslím že 87% není nějaké extrémní hodnocení. Bohužel hrál jsem jenom demo a to mě svím stylem dostalo
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-22 09:49:38
avatar
co to meles za kraviny? odkedy smejdy dostavaju 70%?? a ano dirt 2 som hral a presiel 2x bola to dobra hra ale hral som aj predosle coliny aj ine hry nie len dirt2
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-23 06:14:27
avatar
To čo má menej ako 70% už nie sú hry, ale obyčajné trápenie(podstatou hry je zábava a nie opak), takže hej - 70% majú šmejdy(zriedka kedy dostane 70% dobrá hra a to tiež len výnimočne v nejakom jednom magazíne) a ty sa tu skús uvedomiť ;) ...70% je väčšinou pre redaktorou taká hranica hrateľnosti a to čomu dajú menej už je teda väčšinou iba kopa sračiek s účelom zarobiť a nie hra.

...inak ak si prešiel už teraz Dirt2 dvakrát, tak ako sorry, ale to mi ja ťa potom fakt ľúto(neber si to osobne)...
_DAVE_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - RE: Veyron 2009-12-23 08:56:21

Pokud jsou hry pod 70% nejvetsi smejdy na trhu, tak jsi ctes spatne magaziny. Prumer je 50%, to je porad pouzitelna, nicim nevybocujici hra - proste prumer. To, ze dnesni trend nuti zahranicni (evidentne i Ceske) zkorumpovane magaziny vsude cpat hodnoceni nad 80% je jina vec. Akorat se tim kurwi stupnice hodnoceni. bohuzel takova je doba, vydavatel si zada alespon 80, jinak stahuje inzerci..
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-24 00:47:17
avatar
Hádam si len nemyslíš, že zabíjam čas čítaním všetkých recenzií a magazínov...obšas si pozriem výsledné hodnotenia zo všetkých magazínov a to mi stačí nato, aby som bol o tom, čo som napísal, presvedčený
...jj v dnešnej dobe je väčšina magazínov podplatených, preto si treba vyberať a sám posúdiť, ktorá hra je aká dobrá.
_DAVE_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-24 15:28:21

Ja bych upresnil ze nejsou primo podplacene, ale znacne financne ovlivnene. Nebojim se rict dokonce vydirane.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-24 21:06:11
avatar
To ich nijako neospravedlňuje ;) A taktiež to, že vydierať sa v dnešnej dobe nemôže a kľudne by o takomto prístupe mohli napísať. Skôr ide o to finančné ovplivnenie, ktoré ich chamtivosť nedokáže odmietnuť, no každý sa môže rozhodnúť a zvoliť si svoj spôsob života ;)
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-23 11:17:51
avatar
mne je skor luto teba kedze si nepochopil podstatu veci a ano potom to tak vyzera ked kazda AAA hra dostava nad 80% ze tam neni ziadny rozdiel ktora hra je lepsia a ktora horisa...
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-24 00:50:26
avatar
no neviem, kto je tu ten, čo nechápe ...ale aj tak si myslím, že keby som aj nepochopil nejakú tú tvoju "podstatu"(ktorá aj tak nemá hlavu ani pätu, keď vznikla v hlave gembléra), tak na tom nie je čo ľutovať, v porovnaní s človekom, ktorého život sú počitačové hry a nič iné nerobí, len ich prechádza stále dookola
Dirt2 je momentálne tá najlepšia závodnícka hra na trhu a bolo by smiešne, keby ani tá najlepšia nemala nad 80%
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-26 10:32:21
avatar
je to polutovania hodne ked niekto nenajde hlavu ani patu v 2ch vetach a potom napisat to iste co som uz pisal o kusok vyssie btw ty citas dake ine prispevky lebo dak nevidim ze by som napisal ze hram stale dokola cele dni hry
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 14:46:47

Vidím to grafika překrásná, ale proč tam je většina auta posazená tak nízko že rozhodně nevypadají že by měly jezdt po štěrku? (Hummer nepočítám )
Mishoo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 15:16:57

a vydel si nejake rally auto s vysokym podvozkom?
AndreasCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 15:23:41
avatar
ja ano. Staci se podivat napriklad na rally tisice jezer nebo neco na snehu.
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 16:24:50

Ano, viděl, mít tak nízky podvozek na štěrkové nebo nespevněné cestě se rovná jisté dávce šílenství.
Mishoo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-22 11:55:39

tak si pozri nejake rally zavody. tam uvdis ako su posadene auta.
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-26 13:30:11

No nevím, třeba ten Lancer s logem ATi, vypadá spíš jako okruhový speciál než jako rallycrossový vůz. Takové křídlo jsem viděl snad jen v DTM.
Strogg [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 14:58:55

Výkon ATI 5770 nic moc, asi to teda chce rovnou ATI 5850 pro tuto hru.
Původně jsem o této grafice i přemýšlel, ale pro nové hry už asi stačit nebude.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 16:44:14
avatar
5770 je pro občasné hráče, HD 5850 je pro ty, co už to myslí vážně ;)
Zrzavej chlup [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 22:57:14
avatar
Mě stačí víc než dostatečně hraju na 19 monitoru 1280x1024 všechno na max, vyhlazování naplno, ňákej pátek taky vydrží, je to tichý a nežere to. Jo DD v článku píšeš o multiplayeru, jen zmínku, jak si to rozchodil?
_DAVE_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - RE: 5770 2009-12-23 14:19:04

Diky stagnaci naroku je naopak 5770 zcela dostacujici na cokoli. Pokud tedy clovek neni uchyl a nepotrebuje absolutne vzdy FHD, 8xFSAA a 60fps. Pokud takovy, je tak je to jeho minus, a musi bouchat o to vic prescasu v praci.
S kazdou novou hrou se presvedcuji to tom, ze naroky nikam nestoupaji a moje temer dva roky stara karta nema prakticky temer zadny problem. Tohle se mi nikdy pred tim nestalo. A navic, nevim ani o zadne pripravovane hre, ktera by to mela behem pul roku zmenit. Popravde naroky dnes zvedaji jen vetsi monitory.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-23 15:34:34
avatar
obavam se ze za chvilu, jestli se opravdu dockame masivniho nastupu dx11 her, moc dostacovat nemusi. zvlast kdyz se hodne vyuzije tesselace. u hd5770 bych nebral dx11 jako padny argument a v teto cenove kategorii bych spise hledel na pomer cena/vykon. asi ty 2 roky nam narocnost her stagnuje, ale nepocital bych s tym ze to stejny bude jeste trvat dalsi 2 roky.
_DAVE_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Raigor 2009-12-23 16:09:42

"ale nepocital bych s tym ze to stejny bude jeste trvat dalsi 2 roky."

No tak vsechno na to ukazuje, nove konzole vyjdou nejdrive v roce 2012 a dnes ti nikdo nebude totalne prekopavat aaa titul jen pro PC. Vzdy to budou takove "radoby vylepseni" jake zname prave Dirt2. Engine nebo zasadni veci jako je vypocet svetel atd nechaji stejny. Nikdo masivni vylepseni PC verzi her nezaplati. Urcite se ale mohou najit vyjimky, takovychto vyjimek ale nebudou desitky.
Zrzavej chlup [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-24 14:28:12
avatar
Abych řek pravdu do nedávna sem měl HD2900 xt, stačila na všechno při max. rozlišení mojí 19 monitoru a asi by stačila doteď kdyby po záruce neumřela. To byl důvod proč sem šel do 5770, která mi bude zase dlouho sloužit, přinejhoršim budu výkon řešit sníženim vyhlazování, jako sem to dělal u 2900. Některý lidi sou zkrátka míň náročný.
Marbula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - +++ 2009-12-21 15:15:29

S timto clankem se neda jinak nez souhlasit. Hru mam ze Steamu a na 5870 od ATI naprosta spica. Mohu jen a jen doporucit. Jenom bych to rad zkusil na 3x24". To musi byt uzasny.
Lewak88 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 15:30:42
avatar
DD oprav si to: "DIRT2 vypadá rozhodně o dost lépe než DIRT2"
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Tiez hram 2009-12-21 15:45:27
avatar
DIRT2 uz nejaku dobu a musim suhlasit s autorom, hlavne co sa tyka grafickeho spracovania, nema hra konkurenciu a na niektorych tratiach grafika strci do kapsy aj Crysis na DX10 (moj nazor) ktory som aj s Crysis Warhead dohral dva krat. Proste kto to nema ako porovnat, bude tu plakat ze ten rozdiel tu nie je. Je a pri hrani je to riadne poznat (hral som to na HD5850 a DX11, teraz kvoli testovaniu to hram na HD4850 a DX9). Este otazka DD, testoval si to na Ultra alebo High? Lebo ja mam dost odlisne vysledky merania pri 1680x1050 ako pri HD5850 v DX11, tak pri HD4850 v DX9, myslim smerom dole, pritom Phenom ide na 3.7 GHz.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 16:45:02
avatar
frekvnece procesoru i pamětí ovlivňuje strašně moc! testoval jsem na max DX9
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 16:53:03
avatar
Ved prave, mam procak viac pretaktovany ako ty. Pamate mam DDR2 800 MHz (4-4-4-12), ty mas asi DDR3. Ale ze to robi az taky sakra rozdiel . Moze to byt aj odlisnou verziou Windows, ja mam 7 64-bit, ovladace 9.11. No nic, pytal som sa len zo zvedavosti, dik.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 17:24:06
avatar
takt pameti ti ve hrach rozhodne zadny vetsi rozdil neudela...max nejaky 2-3%, zvlast kdyz mas ddr2 i s dost nizkym casovanim.
Veyron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-23 06:30:13
avatar
no o tých pamätiach viem presne to isté, ale Dirt2 je taký trošku odlišný, čo sa týka optimalizácie, pretože tak dobre optimalizovanú hru na viacjadrové CPU som fakt nezažil!!! Všetky štyri jadrá sú vyťažené úplne rovnako a to mi vyráža fakt dych...je to niečo podobné, ako optimalizácia pri Stalkerovi na Grafiku(OC RV770X2 vyťažené presne rovnako na oboch jadrách na 97% som teda nazažil pri žiadnej inej hre...možno Crysis, ale tam som to nesledoval...škoda, že Stalker je tak hrozne optimalizovaný na CPU, kde pracuje iba jedno jadro a ostatné nerobia vôbec nič).

...btw rozhodne nepanikárte, že to má niečo spoločné s DX11, teda nehovorím, že DX11 nebude podporovať mutlijadrové CPU, tak ako DD hovorí, ale Dirt2 je ukážka toho, že to ide i pod DX9(je to natívne DX9 a ja nemám DX11 grafiku).

re maltrabob - to, že hovoríš o iba určitých tratiach(že vyzerajú tak dobre), tak to máš úplne pravdu. Ono veľa robí štrk, voda, prach a pod...teda trate, ktoré sú travnaté, tak vyzerajú tak nemasno, neslano a doslova ma to na nich nudí, ale trate z kopou blata a piesku sú fakt parádne ;) Ono ale o grafike je ťažké hovoriť ako o najlepšej, keďže niektoré efekty sú možno lepšie ako v Crysisovi, či Stalkerovi, ale zase vegetácia je v Crysisovi stvárnená určite oveľa krajšie a zase na počasie a tieňovanie v Stalkerovi taktiež určite nemá. Teda je to také dosť subjektívne označiť nejakú hru ako že má najlepšiu grafiku, ale súhlasím, že na niektorých tratiach to v Dirt2 vyzerá naozaj parádne a tá grafika si zaslúži obrovskú poklonu, spolu i s optimalizáciou(a to hodnotím DX9, keďže DX11 nemám k dispozícii).
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-24 01:32:49
avatar
Ja som mal na mysli prave trate s travou a vegetaciou ze vyzeraju lepsie ako Crysis :-). Naopak, take Maroko na mna dojem neurobilo. Ale to nevadi, dolezite je, ze sa to v tom engine da spravit. Samozrejme, tak ako hovoris, je to subjektivny dojem.
Septic [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-22 00:18:46
avatar
sem na tom podobne...
Phenom II X4 940 @ 3,4 Mhz
pameti ddr2 800 Mhz CL4
HD4870 512 MB (800/4000 Mhz)
W7, posledni ovladace a cca 26 FPS v benchmarku
Nechce se mi verit ze jen diky ddr3 a 1GB verzi grafiky bych nameril o 22 FPS vic. Ale cim to tedy je?
Vzteklejpes [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-22 12:33:45

hele moje sestava:
AMD phenon 8650 X3,ddr2 4Gb ,HD4870 512MB a W7 a v tom benchmarku v dirtech mam min 33fps a average 46fps pri max detailech a 1680*1050 takze spis problem bude v tvym hw nebo tam mas pustenyho neco navic ale s vysledkama z toho grafu muzu souhlasit
marchello [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 16:30:08

Zaujimave na HW narokoch hry a vobec na vsetkych testoch na nete je to, ze na mojom C2D@4GHz a GTX275 (730,1530,2500) dosahujem na 1920x1080, 16CSAA, 16AF a vsetko na ultra priemer FPS okolo 60.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 16:45:44
avatar
a? já v testech ani na trhu žádný CPU na 4GHz nemám
maltrabob [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 16:49:27
avatar
Mas ten procak aj tu GTX 275 dost pretaktovane, ako to potom mozes porovnavat s grafmi na zakladnych frekvenciach?
Head [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - věčnej rejpal 2009-12-21 17:47:54
avatar
DD nezlob se, ale já si prostě musim zase rejpnout... když vezmu recenzi na COD:MW2 a tuhle, to je do očí bijící zaujatost!!! Na MW2 jsi takřka nenechal nit suchou, strašně ti vadila arkádovost grafika skripty, ale že tohle je čistá arkáda, grafika prezentovaná jako DX11 je vidět snad jenom pod lupou apod. to ti nevadí!!! No a výsledek? rozdíl dvou bodů...no to snad nemyslíš vážně...přečíst si obě recenze člověk neznalej, tak řekne hodnocení tak 25 pro MW2 a 95 pro DIRT2 a ne 87 ku 87. Opravdu diametrální rozdíl....
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 17:50:37
avatar
jenže jde o to, že na rozdíl od Cod je Dirt2 i trochu technologicky aktuální a hlavně uvěřitelná arkáda a vydrží déle než 5 hodin ;)
Head [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 18:09:42
avatar
To je sice všechno krásný, ale.... Cod je ve vásledku velice nadprůměrná hra a to i graficky, chápu že technologicky nic moc, ale výsledek je úchvatnej. A nevim jak chceš hodnotit uvěřitelnou arkádu, auto co se párkrát otočí na střechu je taky stěží pojízdný, tak o co jde??! Ale to nejdůležitější na co jsem chtěl upozornit je brutální rozdíl v recenzích a zanedbatelnej v hodnocení!!!
Ph0en1x [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - , 2009-12-21 18:40:42

No von DD doted nepohopil proc cod je serie tak uspesna a divi se poctu prodanejch ks .)... multiplayer, a to ze ho pan DD nehraje nikoho nezajima protoze koho v dnesni dobe bavi hrat proti cpu... DD hodnoti jen singleplayer
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 22:14:17
avatar
jo to je pekny ale proc tedy stejny hodnoceni jak u mw2 tak u dirt2, pritom recenze na mw2 byla prakticky jen nadavani, rypani a stezovani si jak je ta hra spatna a tahle recenze na dirt2 je jak naka oslavna oda
Half [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-22 06:51:29

to bude asi tym, ze dirt2 ma DX11 a mw2 len zastaraly engine
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-22 10:07:07

Tím spíš by tam měl být větší rozdíl v bodech
martyn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 18:24:19
avatar
kde su tie neskutocne DX11 efekty ? zatial kazda hra co vysla s "DX11" tak pouziva tuto nalepku ako marketingovy tah na zvysenie predaja. Na skutocnu DX11 hru si musime este pockat.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 18:24:25
avatar
Taky už se těším, až to budu mít nainstalovaný v pc go codemasters go
Zrzavej chlup [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 19:03:48
avatar
Kdo z vás to hrál multiplayer? Já to mám určo už přez tejden ale multi nemůžu nahodit kvůli problému s regionem.
NOSTRA [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - multiplayer 2009-12-24 12:55:39

já mám origo stáhnutou hru ze STEAMu (klíč jsem dostal ke grafice ATI 5870), naistalováno.
Ale multiplayer nemohu rozběhat kvuli MS live- je to asi
nejhorší řešení co jsem viděl.

Dá se to nějak obejít, abych mohl i s originálním klíčem si zahrát multiplayer?

PS: pokud to nejde, jsem rád, že jsem tuto hru nekoupil a budu si dávat velký pozor , abych někdy Mrkvosoftu nenaletěl na jejich podvod!!!!
Zrzavej chlup [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-25 15:39:14
avatar
Přesně moje řeč, pokud budu kupovat v budoucnu ňákou hru kde uvidim MS live a budu si chtít zahrát taky multiplayer tak si radši koupim jinou kde to svinstvo nebude, děkuji Mrkvosoftu a přeji mu do nového roku hodně pirátů a málo kšeftů
Dave2S [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Multiplayer 2009-12-27 14:40:11
avatar
Pokud se jedná jen o problém s klíčem tak ten si zjistíte v záložce games v steamu kde po RMB kliknuti na dirt2 a pak na view cd key vam to ukaze klic ktery zadate do GFWL. Jestli je to problém s GFWL a regionem na to řešení nemám. MP mi každopádně funguje a taky jsem se k tomu dostal formou steam klíče k GPU.

Edit: Teď jsem si uvědomil, že ten klíč se objeví vždy při zapínání hry takže to asi nebude kámen úrazu. Něco mi říká že jsem při zakládání GFWL účtu volil německo nicméně teď mi to píše region/country česko...mám více her na gfwl mám to sice anglicky ale funguje to..těžko říčt jak to funguje..každopádně doporučuju ješte googlit páč nějak to určitě jde ..jen nevím jak..Hodně štěstí
Superdrooper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-28 14:25:18
avatar
Ano, na MS Live se nesmíte registrovat na ČR, neboť MS Live ČR zatím nepodporuje. Při zakládání účtu tedy jednoduše zalžete a jako svou domovinu uveďte třeba Spojené státy americké nebo Deutschland. Pak by to mělo být OK.
CZRaptor [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 19:35:15
avatar
DD chci se tě zeptat když sou ve hře okruhové závody,je tam nějaká kvalifikace nebo startuješ stále s posledního místa
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 21:06:51
avatar
stále z posledního (občas předposledního)
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-22 17:49:51
avatar
...klasika
maugggly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 19:57:24
avatar
mam tu hru nainstalovanu uz asi mesiac a davam si ju tak na dva tri zavody denne-viac zavodou tak sa unudim k smrti...stacilo by pridat klasicke rally zavody na etapy a hre to zvysi zabavnost..arkada u mna dost straca...s ostatnymi vecami som viacmenej spokojny i ked to dlhe menu ma skor vytaca, nie ako teba, kedze ty sa pri tom skor bavis (tuto stranku hry by som skor riesil na rychlost a nie na krasu, kedze nastavenie auta je tam velmi biedne)..ako zabava skor posun dozadu tak isto ako dirt1 je bol prepadak..
Nismooo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 19:57:34

Nebudu v najblizsej dobe zase nejake zavody na cas na DDWorlde, ake boli, ked vyslo demo k Dirtu2?
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 21:20:32
avatar
Mnu ode mně tahle hra má tak 65% a to ještě s odřenýma ušima. A to z jednoduchého důvodu - ta hra mně nudí. Hru sem si koupil, hrál tak dva dny (odehráno zhruba 30-40% hry) a hotovo. Vůbec se mně v ní nechce pokračovat. Celé je to o tom, že se člověk musí několik minut prohrabovat v naprosto debilním, idiotském Menu, potom si odjede za 1-3 minuty závod a zase už čeká na to zhovadilé Menu a probírá se jím.
Navíc mně strašně ve hře chybí skutečné závodní speciály. V Rally se jezdí pouze produkčními vozy, po Rally speciálech WRC, S2000 a S1600 jako by se země slehla. To samé s Rallycrosem - když už tyto závody do toho cpou tak kde jsou skutečné závodní auta pro tyto závody (Suzuki, Škoda, Peugeot, Citroen)?
Osobně bych hře odpustil vše možné, ale určitě ne naprosto krátké tratě. Co z toho, že jsou propracované do nejměnšího detailu, co z pěkné grafiky, když jsou tratě tak strašně krátké. Dřív než se člověk dostane do závodu tak je konec. Takhle opravdu ne.
Mirek Jahoda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Výkon a drobnosti 2009-12-21 23:24:16

Když už jsme se o hře ve čtvrtek bavili, připojím pár postřehů i sem:
1) Hra běží v průměru výrazně rychleji s Radeonem HD 4870 X2 než s GeForce GTX 295 (testy ve 2560 × 1600 px, preset Ultra, 4× MSAA)
2) Jakmile ale člověk přepne z pohledu vnější kamery do kabiny, klesne u HD 4870 X2 výkon z tak 55 fps na 35 fps, GTX 295 má stále 35 fps (například)
3) Stadion v tratích L. A. je na HD 4870 X2 každou chvíli trhaný, na GTX 295 to běží pořád tak plus minus stejně nad 30 fps (a plynule)
4) z toho plyne, že je dost těžké nějak hodnotit na základě jedné trati (btw, ze které jsou čísla v tomto článku? (možná jsem to jen přehlídl))
5) když se mluví o památce zesnulého Colina McRae, bylo by fajn si alespoň v takových slovech jako počest dát pozor na překlepy
ucho1212 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 23:07:58
avatar
mne v tejto hre strasne liezlo na nervy velmi dlhe nahravanie . nie len trati ale aj menu preco si to ta hra nemoze nechat v tej ramke ...preco ju musi uvolnit vzdy?sak hra zabera cca 1,2 Gb a na viac sa nezmoze. Osobne sa mi viacej paci menu v COD (novom) sak nechcem stravit 10 min cakania a na menu a v nom.
Mam E6750@3.2(brzda) 4870 1Gb a 6Gb ram na win 7. Preco teda ta hra stale uvolnuje pamet ked mam 3-4 GB volne(menu/zavod)
Mohli by si to vyrobcouvia uvedomit.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-22 00:46:06
avatar
Protože je to původem konzolová hra
trabi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-21 23:58:35

este to neni opravene v clanku nekto to uz spominal treba opravit "DIRT2 vypadá rozhodně o dost lépe než DIRT2 a o něco lépe než GRID."
strejdazendel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ceska verze 2009-12-22 09:45:45

Me ta hra prijde super.. akorat jsem byl velice rozhorcen z toho, ze jsem si to chtel v prosinci objednat a hle.. hra vyjde unor 2010 tak jsem to musel stornovat a koupil jsem si to sice s prirazkou ale zase o 3 mesice driv na steamu... Jako fakt.. cekat takovou dobu jen na ceskou verzi mi prislo moc... Jinak multiplayer je super.. hrajem to s kamosem a vzdy se super bavime akorat jsou zvlastni body "fp", ktere dostavat spis za to ze jezdis jako prase nez za to ze vyhravas zavody
michalos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - AMD ma jasne lepsi CPU 2009-12-22 11:11:42
avatar
Tak jsi me dneska po ranu zase rozesmal, kdyz jsem se dozvedel, ze na AMD procakach to jede lepe, a ze jsou vlastne lepsi pro tuto hru uz te asi tak pul roku pozoruji, a zadne vlidne slovo na na Intel nebo Nvidia, zato ATI a AMD panecku, tam to lita, vse je super atd... Ze se nad sebou trosinku nezamyslis, kdyby jsi od tehle hovadinek opustil, sem tam si clanek po sobe precetl, nez ho pustis do eteru, tak by to byl hodne dobry web, co ty na to? Ehm proc vzdy porovnas to nejlepsi od AMD jako Phenom II 965 a stredni tridu od Intelu jako i750 nebo i920? Protoze to je zhruba ve stejne cenove relaci vid.... co takhle byt trosku fer a dat i920 na 3,4GHz a ukazat vsem jak to vlastne je... o 4GHz nemluvim, tam by to bylo jasne
maugggly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-22 12:38:49
avatar
cenova relaci nie je ani z daleka na rovnakej urovni .. to si zase vymyslas ty...
michalos [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - :) 2009-12-22 12:56:08
avatar
i750 je zhruba na cene Phenom II 965... i750 stoji 4500, Phenom cca 4000kc... 955 stoji trebas 3600, to uz je opravdu vyhodnejsi, ale beru v potaz spotrebu, lehke pretaktovani... A pocitam s tim, ze vetsina lidi co si koupi takovehle stroje, je chce urcite jeste popohnat OC
Love2Hate [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Games for windows live 2009-12-22 12:30:56

Grafická stránka hry je hodně slabá, což vyvažuje hratelnost, škoda jen, že je třeba ještě registrace na Games for Windows live, kde jsem neprozíravě vyplnil stát Českou Republiku a i když mám správné číslo dostanu jen hlášku o nepodporovaném regionu a možnost hrát bez save.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-22 18:09:46
avatar
Games for Windows je ta největší blbost co microsoft mohl udělat, protože když zformátuju systém, ještě v životě jsem nerozchodil save pozice. V GTA4 mi to vždycky napíše že jsou data poškozena, opravdu perfektní. A tuhle zkušenost z Live mám taky u Flatoutu. Proč to nefunguje všude? My z menších zemí jsme méněcenní? Stála nás ta hra snad míň, že nemůžem hrát multiplayer? Díky MS
Zrzavej chlup [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-23 10:57:35
avatar
Myslim že to je věc na žalobu,protože za plnou cenu dostaneme jen polovinu hry, bez multiplayeru je to fakt nuda, na ten sem se těšil nejvíc a dost mě to nasr... Savy dou ale jen při registraci offline. Celý je to jen o lukrativitě trhů různejch zemí, MS podporuje jen takový regiony který mu nesou hodně, nepodporujou např. ani rusko, ale tam je to spíš o bohatý pirátský obci, to platí o většině východdních zemí. Zkrátka, kdo hodně kupuje ten má a pro nás ostatní zbejvá jen kupovat předražený poloviční hry.
D4NO [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-26 12:29:04

JE to spíš naopak, grafika hezká, hratelnost (u závodních her je to pro mě jízdní model) je urážka jména Mcrae.
S.P.cze [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-22 16:02:42

No mě osobně se DiRT 2 líbí moc - je to sice jen lehce předělaný GRID ale komu to vadí? Mě teda ne a hlavní je že se u toho pobavím a to tahle hra dokáže.
Nephilim [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-22 16:47:25
avatar
DIRT2 vypadá rozhodně o dost lépe než DIRT2 a o něco lépe než GRID. to ma dostalo, to musi byt šupa-jeba hehe, no flame, zmazte ma ked to opravite
skrivka [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-22 16:56:26

Dirt 2 se podle mě velmi podařil. Škoda absence evropskych rally ....Ale třeba Codemasters vydaji poprve v teto serii datadisk Co se týká českého distributora mají co chtějí, Já si Dirta objednal z anglie za 60% české ceny i s poštovným.
strejdazendel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - GFW live 2009-12-22 17:06:32

Jo to games for windows je taky prasarna ze to neni pro CZ region... uz jsem se s tim musel "****" u GTA IV, takze ted jsem to mel nicmene jsem predtim musel prehazovat jazyk a ja nevim co vsechno abych to hodil do ENG.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-22 18:17:56
avatar
Ta hra je perfektní, jen se mi příšerně ovládá nový subaru, nezatáčí to, hrozná jízda... S Lancerem Evo X mám o 5 sekund a více lepší časy. Taky je dost divný jak neuvěřitelně rychlý je stařičký Ford Escort. Ta stará kraksna porazí Evo X ani nemrkne, velmi realistické . Taky mi ve hře chybí absence technických údajů o autech, jen nic neříkající ukazele. Ale asi nejvíc mě vadí jen pár tratí neustále a neustále se opakujících a i těch aut by mohlo být více.

Nic z toho ale nezmění to že tahle hra vypadá a hreje se naprosto fantasticky, a to je to hlavní
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - česká verzia? 2009-12-22 19:03:32
avatar
V niektorých obchodoch som už videl anglickú krabicovú verziu...
marek1036 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - DX 11 Nanic 2009-12-22 23:10:14

NO ehm... Když jsem se díval na obrázky této hry v dx9 a ty stejné v dx11, tak jsem nepoznal žádný rozdíl. Hlavně že si Dx11 všichni vychvaluji jak je to paradní atd. Možná tam nějaké ty rozdíly jsou, ale já je tedy nevidím. To už bych této hře radši přidal physx (podle všech na nic), který by hře dal daleko lepší a hlavně viditelnější rozměr a ne nějaký DX11 který nejde proti DX9 (zatím)ani poznat. Toť můj názor.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-22 23:49:15

jo na obrázkách si neviděl rozdíl
Tak aspon na lowendu to rozjed ... jede to plynule i na mrchách.
Physx nech spát
_DAVE_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-23 09:29:57

Zrovna tady by se PhysX velmi hodil, to by ale u Dooma nedostala tahle hra 87% ze ano ??
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-23 09:35:57

možná by stačilo tady nebrečet a uznat, že Dirt2 je super i bez dx11.
Physx by se hodil možná tak vám, ale fakt nevim, co vám ve hře chybí.
Ale né, vy si budete hrát na objektivní a budete tu kecat o physx
_DAVE_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-23 10:44:11

Ja nebrecim mi je DIRT2 uplne zadnice. Navic nechapu co ma mit PhysX spolecneho s DX11. Na hre obecne mi chybi hlavne kupodivu hratelnost. Zavody pro casual Americany jsou sice fajn, ale nechapu kde se podela klasicka rallye sezona kde jedes jednu "erzetu" za druhou. Autokros nekde v Californii me fakt nebere. Dale me velmi rychle prestalo bavit to "radoby cool" karavan menu. V podstate to akorat zdrzuje zneprehlednuje hru.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-23 12:37:50

tak to nehraj,
pro mě je dvojka famozní a menu mě vážně nerozhodí
_DAVE_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-23 14:21:11

Tak to je jasne ze uz to nehraju.
maugggly [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-22 23:15:31
avatar
rozdiel medzi dx9 a dx11 v tej hre je (mal som tu moznost vidiet), ale nie je taky markantny, ale zase beriem do uvahy to ze to nie je cisto pre dx11-len dorabka...kvoli tejto hre by som teda dx11 grafu nekupoval...uvidim ako sa ukaze nove AVP ak to bude priepastny rodiel v tych direktoch tak uz nad kupov grafy pouzvazujem ale pokial ma nepresvedcia tak nie...
_DAVE_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Zdejší recenze - žádné překvap 2009-12-23 08:10:46

V závěrečné hodnotící tabulce jsou plusy téměř jen u technických vymožeností, naopak v mínusech jsou samé herní aspekty které vlastně určují kvalitu hry. Hodnocení 87% - proboha proč?? Hry jsou o hraní a né o DX11. SAmotné DX11 je jak jinak než vyneseno do nebes, i když odborníci v renomovaných zahraničních webech hledali rozdíly mezi DX9 a DX11 málem lupou. Ano, "kdo chce psa bít.." Pokud ten ten pes stojí za houby, tak proč ho nebít..
Podobné je to u využití CPU, ano hra využije QC, ale i na rychlém DC ma téměř 60fps... Tak proč je zde zmiňováno jedině QC je ten pravý herní procesor??? Není důvod, pokud hra čtyři jádra využije, ještě to neznamená, že je potřebuje. .
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-23 15:12:14

ale physx by se velmi hodil, vid ?
_DAVE_ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-23 16:12:25

No tady bych si ho samo dovedl predstavit, i kdyz jde urcite o diskutabilni technologii. Jelikoz Dirt2 vyvijeli evidentne na ATi, zvolili taktne "akceleraci" pres CPU...
Mishoo [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-27 06:19:13

vsak ked to nemaju cez co akcelerovat mozno tak cez ponozky
nVIDIA4Ever [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-23 20:51:13
avatar
Škoda toho DX11,... nevyužytý potenciál.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-23 21:58:06

no tak třeba brzo vyjde minimálně stejně kvalitní titul s physx a budete si konečně chrochtat.
Ještě že máme toho Batmana, že
marek1036 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-24 22:46:22

Meli jste moznost nekdy videt fiziku vody pod PhysX ? Zda se mi o hodne hezci nez v teto hre. A demolice aut pod PhysX by byla take super vec. Urcite lepsi nez nejaka teselace, ktera nejde temer vubec videt. Ty vlajky jsou sice pod DX11 moc krasny. Ale videli jste nekdy vlajky v Mirrors Edge ? Urcite famoznejsi podivana nez tohle. Dave takze uz vis co ma PhysX spolecneho s DX11 ? PS: Z toho vseho plyne to, ze ja bych dal prednost poradne nadupane a hlavne "VIDITELNE" fyzice(podle temer vsech lidi odsouzene k zahube), nez nejake "neviditelne" teselaci coz podle me ma sice budoucnost, ale jak rikam fyzika je proste viditelnejsi a pro oko hezci, i kdyz se mnozi snazi presvedcit mensinu o opaku.
Dave2S [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Smazat prosím 2009-12-29 01:00:38
avatar
Omlouvám se. (telefon :-/)
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-25 14:19:12
avatar
No, je to na zblití...
Dcera dostala pod stromeček Logitech Momo, k tomu kupon na Steam verzi Dirt2, co jsem měl přibalený u procesoru koupeného v Alze. Skákala tři metry vysoko, ale jen do té doby, než jsme zjistili, že patříme někam mezi Ugandu a Trinidad, protože nelze vytvořit účet na tom pojebaném WinLive a můžeme to hrát leda tak "do šuplíku"...! Takže super bomba, tady od nás máte libovou hru, ale jen tak mezi námi, ono je to vlastně jen takové rozsáhlé demo, protože si neuložíte žádný postup, o hře online ani nemluvě a při každém spuštění začínáte znovu, čímž je vyloučeno dostat se někam dál... Ale to vám neřekneme, to byste si třeba to zboží ke kterému je to bundlované nekoupil... Však na to přijdete sám, ale to už bude pozdě.
NA ZBLITÍ! A NA ZBITÍ!!! A NA ZABITÍ!!!
Taky jsem se dočetl něco o tom, že to (konk. u Dirt2) není práce Microsoftu, ale Codemasters, protože jsem našel diskuze staré několik týdnů, kde řešili, jestli budou Codemasters ve spolupráci s obchodními partnery skutečně rozdávat kupony na "bezplatné" stažení Dirt2 ze Steamu, přestože nemá s Microsoftem v desítkách těchto zemí vyjednanou (rozuměj zaplacenou) podporu pro WInLive pro online hraní (a co je horší i pro offline účty ve hře), jestli na to skutečně nebude upozorňovat a jestli je skutečně cílem celé této šaškárny akorát dosáhnout toho, že si nemálo takto napálených hráčů ve finále koupí drahou "krabicovku"...!
Síla, co?
Ať jdou do haj*lu, pro mě z toho vychází jediný result - legálně zas dlouho ani ho*no!!!
EDIT: dá se u sosnuté verze vytvořit hráčský účet a ukládat postup? Na online kašlu, jde mi o single player...
Zrzavej chlup [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-25 15:43:41
avatar
Ukládat to de když dáš offline registraci v tom LIVE menu, bohužel multiplayer nejde.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-26 15:03:48
avatar
Dík, nakonec jsem zjistil, že to tak jde i u té legální verze, tedy vytvořit pouze lokální profily. Hra jako taková se mi líbí, bezvadná zábava, myslím že náročnost tak akorát pro někoho kdo si sám neskládá převodovku a nenastavuje před každým závodem spoilery s teploměrem na gumách i v zadnici :-)
Se slušným volantem paráda, máme doma Logitech Momo a s řazením je to super bžunda.
Ale... Abych jen nechválil... Nemnožnost přeskočit intro při prvním přihlašování a nutnost přežít to při hokuspokusech s účty na WinLive mnohokrát, to bych to rozmlátil!!! Po desáté poslouchat hustý kecy hustýho Blocka desetkrát po sobě... Grrrr!!!
A taková vychytávka, že jméno přepíšu pouze při odpojeném volantu, takže odpojit volant, zapnout Dirt, přepsat jméno, ukončit hru (žádné alt+F4 ale pěkně dokolečka v tom příšerném menu), připojit volant, spustit hru... Taky mírně řečeno "nic moc"...
Hra sama je super, ale než se k ní člověk dostane, tak je to NESKUTEČNÝ oser...!
TO menu které recenzent docela chválí, mě osobně přijde strašné a zdržující, čistě konzolové, pomotané a zavádějící. Až budu chtít hru kde hlavním úkolem je pohyb v menu, tak si koupím hru SimMenu, ale tady jde snad o jízdu ne?
Ale jak říkám, přesto všechno je to skvělá zábava!
strejdazendel [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - win live 2009-12-26 16:09:16

musis si vytvorit anglickej(americkej) ucet... tim ze prehodis lokalizaci windows nebo prohlizece do ENG... uz nevim jak jsem to delal, ale nekde na netu je urcite navod ci rada...
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-26 16:29:08
avatar
i to Menu je absolutně dementní. Samotným probíráním se v Menu a shlížením zdržujících animaček člověk stráví víc času, než samotným hraním.
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-26 16:25:09
avatar
Tak v tom WinLive mám štěstí. Mám anglické Windows s nastavenou UK lokalizací a v WinLive taktéž UK logalizaci. Dirt2 mám koupen z UK přes Amazon a ve WinLive mně v klidu on-line registrace funguje (i když ji provádím z ČR).
Ale zase u hry Battlestation Pacifik zakoupený v ČR mně registrace nebere klíč. Celé to bude o tom klíči.
Callisto [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-27 10:54:51

Pro me je DIRT2 obrovske zklamani, vlastne jako DIRT1. Jediny pozitivum je grafika. Jako pocta CMR me to neprijde vubec. V prvni rade to melo byt rally. Pripadne rallycross by byl dobrej napad, ale nejake nemocne bugyny na tratich v USA, co to je( Zadna klasicka rally jako spanelsko, nemecko, velka britanie. Jedna delsi trat v kazde rally je k breku!!!!!Proc tam nejsou vozi Ford a Citroen???? A jako tresnicka na dortu ten vybuch raket, kdyz projede clovek cilem, to by mel Loeb asi infakt. Cmr mel vrchol v druhem dile, 3 a 4 jeste sli od te doby je to mrtva serie, neco jako NFS. Treba prijde s Dirtem 3 probuzeni a udelaji zase poradne rally!!!!!!!!!!! Tohle je bida a jestli jsem si rikal ze se trochu pobavim, kdyz jsem to dostal ke grafice, tak jsem spis porad jen nadaval(((((((((
siddhi [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2009-12-27 15:04:39
avatar
Naprostý souhlas. Jinak je to opravdu podivné, proč tvůrci naprosto vynechali jak Evropské tratě, tak Evropské auta. Když už do toho tahají třeba Rallycross, což je vlastně evropská závodní soutěž.
Dave2S [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Smazat pros 2009-12-29 00:56:08
avatar
Omlouv
qwertown [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - tak za 1... 2010-01-06 16:44:46

tak za 1. na hardcore ujizdet o 10 sekund je trosku prehnany, mozna na nektere trati ano, ale ve vsech pochybuji :-)
2. cim to ze mam tak 2-3 fsp pokud jsem v tom karavanu??? jakmile vylezu ven tak je vse ok kolem 70 fsp...
Paja.H [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - prosim smazat 2010-01-13 20:11:52

Mam jednu prosbu. Koupil jsem originalku Dirt2 ale nemuzu vytvorit online profil ve Games for Windows Live


Mel nekdo z vas stejne potize.Budu vdecny za kazdou radu.
Drzka CZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-04-04 16:54:16

cus, muj stroj: Phenom X3@3.62GHz, 4GB DDR3 a ATI HD 5770 950/1385MHz-Catalyst 10.3 v DX11- v menu jak tam je hafo tech lidi tak se to docela seka... cim to?
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!


 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Úterý, 30 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 534x
Komentářů: 5
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Pátek, 26 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1363x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2221x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1971x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1312x
Komentářů: 0
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.
Fallout seriál se dočká druhé řady. Zájem je i o hry.Pondělí, 22 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1299x
Komentářů: 1