Souboj grafického High endu se odkládá - AMD odkládá HD 7990 na Computex a co GTX 690? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach a redakce   
Středa, 25 duben 2012
altSouboj nové generace high end grafik bude později. I když GTX 690 možná papírově vyjde dříve.

 

 

 

 

Podle původních plánů měl high ednový TOP model, duální AMD Radeon HD 7990 6GB vyjít v březnu. Poté to bylo odloženo na Duben, aby následně AMD usoudilo, že zatím HD 7990 není potřeba a jen by zbytečně odčerpal část kapacity čipů pro podstatně prodejně zajímavější HD 7950/7970 modely. AMD se tak HD 7990 6GB pochlubí až na Computexu, tedy začátkem června.

Karta fyzicky existuje, není problém ji začít vyrábět, ostatně její výroba není o nic komplikovanější a rozdílná proti výrobě HD 6990 4GB, ale problém je stále kapacita 28nm výroby. Na duální grafiku potřebujete hned 2 jádra a z hlediska prodejů to rozhodně není karta, na které trhnete balík a která se vyrábí za účelem velkých výdělků. V současné situaci omezené kapacity, kdy si AMD sice proti jiným neztěžuje, ale také tvrdí, že by zvládlo udat mnohem více jader, než kolik z TSMC padá, nemá prostě HD 7990 příliš smysl uvádět a bylo by to i lehce kontraproduktivní.

Otázka je, co konkurence, protože se mluví o uvedení GTX 690, se kterou NV hodně spěchala, protože GTX 680 stále na HD 7970 ve vyšších rozlišeních nestačí, ale popularita hraní na 3 monitorech mezi nadšenci roste. NV také nechce opět prohrát souboj grafik nebo přijít s křížkem po funuse s pomalejší grafikou, jako se jí to povedlo v souboji s HD 6990 vs GTX 590. Otázkou je, zda GTX 690 nakonec neodloží ze stejných důvodů, co AMD. NV podstatně více trpí a stěžuje si nedostatečností 28nm produkce, začalo s ní později  a stihlo zatím uvést jen jediné jádro a grafiku na deskop a jedno jádro pro mobilní grafiky. Jediná vydaná GTX 680 neřeší vůbec nic, dodávky jsou stále množstevně omezené a jako taková zasahuje do segmentu, kde karty kupuje stejně jen velmi málo lidí, takže z hlediska obchodního je GTX 680 úplně bezvýznamná. Skutečné prodeje a zisky generuje ve spotřebním segmentu mobilní segment a nižší a střední desktopový segment. A pro obojí potřebuje nutně kapacity, a duální GTX 690 by tomu rozhodně nepomohla. NV nutně potřebuje levnější grafiky a konkurenci vůči HD 7700/7800.

Tak jako tak, ať GTX 690 vyjde za pár dní nebo ne (je dost možné, že se chystají spíše nové mobilní 28nm GTX 6xx grafiky), stejně si pravděpodobně na souboj s HD 7990 počkáme do června, kde na Computexu AMD definitivně svůj TOP model představí. Je otázkou, zda neváhá nad nastavením finálních taktů, kdy jí GTX 680 v souboji s příliš zbytečně pomalu taktovanou HD 7970 trochu zkomplikovala život a u HD 7990 tak nechce opakovat stejnou chybu. Uvidíme. Primárně ale je důvodem odložení stále 28nm výroba, kde čipů není na rozdávání. Takže svá naditá prasátka s cca 18 000 - 20 000 korunami, co by tyhle srandy mohly stát, ještě chvíli přikrmujte :).

Zdroj: Donanimhaber.com

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
warrior [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-25 14:58:24

Já na 7990 nečekám, ale ty lidi co jo, tak to pro ně musí bejt strašný. Původně měli vyjít někdy snad v Lednu. Ale pak se celá řada posunula a tak z toho byl Duben. A teď je z toho Červen
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-25 15:15:15
avatar
neznám nikoho (a to znám hodně HW extrémistů), kdo by čekal ... ten kdo na to má si klidně koupí dvě HD 7970 a nic neřeší .... ;)
bros [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-25 15:14:28
avatar
Citace:
Před pár dny jsme si pověděli, že nVidia chystá svou dvoučipovku GTX 690 uvést na GeForce LAN Shanghai, která začíná už za tři dny.

Je jasné, že na jedno PCB je snažší dát dva čipy s GK104 a TDP 195W než dva čipy Tahiti s TDP 250W.... takže to má nVidia podstatně jednodušší než AMD
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-25 15:16:29
avatar
není - minimální rozdíl, navíc AMD má s duálními grafikami větší zkušenosti a s tvorbou HD 7990 i náskok ... podívej se na spotřeby těch grafik v reálu a nějaké TDP 195W vs 250W vůbec neplatí ...

navíc 450-500W duální grafiky už tu byly takže nic komplikovaného ani nového se nechystá ...
misakcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - TDP se NEROVNÁ SPOTŘEBA 2012-04-25 22:50:34

Chyba mnoha webů. které si TDP pletou se spotřebou:
Thermal Design Power (TDP), lze přeložit jako Navržený tepelný výkon. Tato hodnota představuje nejvyšší možný tepelný výkon, který musí chlazení počítače (CPU, GPU či jiné součástky) umět odvést. U elektrických čipů bez mechanicky se pohybujících částí se ztrátové teplo prakticky rovná spotřebované energii.
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-26 12:30:28
avatar
takže GTX680 má chlazení navržené na o 55W menší teplený výkon ne?
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-26 13:01:18
avatar
já to vím a také mezi to rovnítko nedávám, ale přirozeně TDP se spotřebou souvisí ;)
bros [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-25 15:24:33
avatar
Beru spotřebu referenční GTX 680 a referenčního HD7970, kdy je reálný rodíl cca 60W ve prospěch nVidie... a teď u duálního řešení hned 2x...

Jinak je jasné, že pro duální GK104 potaktuje řekněme 950MHz GPU, kdy očekávám TDP GTX 690 tak 380W.... což mimo jiné znamená tiché a efektivní chlazení
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-25 15:36:18
avatar
kdybys alespoň věděl, o čem mluvíš ...

TDP 195W u GTX 680 je typické TDP a to má u HD 7970 hodnotu podobnou. 250W u HD 7970 je TDP maximální - karta má také 6+8pin konektor. Ref. GTX 680 má maximální TDP 225W má 6+6pin konektor.

Reálný rozdíl ve spotřebě: Odkaz je cca 10W v klidu pro HD 7970 a naopak cca 10W v zátěži pro GTX 680. Samozřejmě to kolísá, díky řízení spotřeby obou grafik, někdy je rozdíl 20W, někdy taky 0W a někdy je i HD 7970 úspornější záleží na tom jak se zrovna PowerTune a GPU boost na obou grafikách v dané aplikaci nastaví ... průměrný rozdíl 40W je ale hovadina a realitě neodpovídající, na čemž se shodlo více lidí i více testů. Takže podobné blbiny vydávané za argumenty tady nebudu tolerovat, to je stejný, jako tvrzení, že zelená barva je jasně modrá.

pořád bude mít ta duální grafika TDP skoro 400W, takže bude muset být dimenzována na 500W. Není fakticky žádný rozdíl mezi GTX 680 a HD 7970 z hlediska náročnosti návrhu a výroby (HD 7970 bude teoreticky dražší). Ani jedna nevzniká jako první podobný model a není nijak technologicky složitější než ty před nimi ... čipy máš hotové PCB taky, napájecí kaskády co to zvládnou také existují, takže žádný problém není. Problém je jen ve výrobě samotných čipů ...
bros [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-25 15:56:28
avatar
Tak za 1 ty jsi testoval OC edice.... a za druhé pomalu stejnou spotřebu v zátěži mezi GTX 680 a HD7970 jsi naměřil snad jenom ty... prostě logicky, když je Tahiti větší čip, má více tranzistorů ma více paměti nemůže žrát stejně jako GK104 při stejném výrobním procesu...
Proto také píšu, že nVidia má jednodušší implementaci dvou čipů GK104 než AMD.... tudíž zřejmě toto dvojčipové monstrum uvede dříve a ujme se tak výkonového krále na trhu
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-25 16:09:26
avatar
kdybs četl můj test, tak víš, že jako refereční grafiky byly testované refereční grafiky .... takže uvedená hodnota je mezi ref. grafikami a každý kdo měřil trochu dobře došel k podobnému rozdílu.

Samozřejmě že teoreticky by HD 7970 měla žrát více než GTX 680 která není tak univerzální a neživí o 1/3 větší sběrnici a paměť, v praxi to ale tak jednoduché není.
Halusa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-25 16:00:40

No ták kvůli spotřepě Hi-end karet se nemusíte hádat. I kdyby to bylo 100W tohle nikdo neřeší při ceně karty 15k+
bros [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-25 16:04:48
avatar
Tady taky nikdo neřeší spotřebu... ale možný důvod proč AMD stále a stále odsouvá dvojčipovou HD 7990.....
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-25 16:12:23
avatar
jediný skutečně reálný důvod je ta 28nm produkce ... k čemu plácat drahé čipy na kartu, kterou si stejně koupi úplné minimum lidí a nic moc na ní nevyděláš, dkyž ty čipy můžeš dát na karty, na kterých vyděláš více. Být 28nm výroba po stránce kapacit v pořádku, tak s vydáním HD 7990 není důvod otálet ...

a nespamuj mi diskuse, jednak nevíš o čem mluvíš (porovnávat typické a maximální TDP ... chjo) ... a diskuse má funkci odpovědět!
bros [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-25 16:20:32
avatar
Citace:
k čemu plácat drahé čipy na kartu, kterou si stejně koupi úplné minimum lidí a nic moc na ní nevyděláš

Co třeba pohled z marketingového hlediska, kdy prostě dobře zní, že mám jako výrobce na trhu nejvýkonější grafické řešení....
EDIT:
prosím... ukaž mi nějaký jiný test (rozuměj cizí) referenční HD7970 a GTX 680 v zátěži kde žerou stejně...

Citace:
a nespamuj mi diskuse, jednak nevíš o čem mluvíš (porovnávat typické a maximální TDP ... chjo) ... a diskuse má funkci odpovědět!

pokud vím tak na konkurenčních českých webech měřili spotřebu wattmetrem na zásuvce a tomu je zrovna jedno jaké TDP uvádí výrobce...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-25 18:42:19
avatar
1, ano jen z marketingového (a technologického) hlediska to má význam ... nikdo netvrdí nic jiného

2,Proč by to mělo vyjít stejně? Nám to vyšlo v průměru v zátěži stejně? Píšu ti, že záleží na situaci a nastavení těch úsporných funkcí u jednotlivých aplikací, ale kdybys zapátral jistě najdeš testy, kde to změřili ve více situacích a vychází to někdy i tak ... já ty recenze znám je jich několik, kde to podrobně uvádějí, o to více mě udivuje, že ty ne, když tu chceš vést nějakou diskusi s argumenty ... a předkládáš zde "své" rádoby argumenty. Já jsem to také změřil ty karty, takže vím o čem mluvím ... ty si to taky měřil a zkoumal v různých situacích?

3, A, DDWorld.cz žádnou konkurenci nemá, není tady jiný nezávislý magazín v naší pozici bez odpovědnosti k vydavateli a velké redakce, kterou musí živit v zádech s takovouhle návštěvností. S velkými profi magazíny nás přece nemůžeš srovnávat, nemáme ani jejich peníze ani personální možnosti ani firemní struktury, účetní uzávěrky apod.

B, Pro tvou informaci ... spotřebu u nás měříme také Wattmetrem na zásuvce a tomu je skutečně jedno, jaké uvádí výrobce TDP, i když oni to výrobci uvádí dobře (typická TDP a maximální TDP) ty seš ten kdo tu plete 5 přes 9 mluví o čem zjevně nemá ani zdání a srovnává typické s maximálním TDP a ještě se tu dohaduje ...

PS: Každopádně končím tuto neplodnou diskusi. Už mě nebaví vysvětlovat ti, jaký je rozdíl mezi typickým a maximálním TDP, když to nehodláš pochopit a už vůbec ti nehodlám znovu vysvětlovat, když to máš od nás i od všech solidních magazínů změřený a popsaný, jak fungují úsporné utility na grafikách, a že v každé apliakci jsou ty spotřeby různý, ale v průměru ani náhodou není v zátěži GTX 680 o 40W úspornější než HD 7970 .... všechno co poebuješ vědět je v naší recenzi včetně typických a maximálních TDP! tyhle diskuse jen zdržují od jiných věcí a zabírají zbytečně místo a já se nehodlám sáhodlouze zabývat každou kravinou a snažit se všecno vysvětlit, zvláš´t když tyhle "diskuse" vyvolávají často ti samí lidé viď. ... dikusi nad fakty, prosím, diskuse která ale začne tím, že dotyčný neví o čem mluví, to považuji za SPAM a budu s tím tak nakládat. nehodlám tu mít bordel jako mají jinde ...
bros [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-25 23:03:45
avatar
Takže OK alespoň vím že jinde to mají blbě napadá tě jiný racionální důvod proč AMD stále oddaluje uvedení dvojčipovky...když singl GK uvedlo už v lednu.... přitom GTX 690 možná vyjde už za pár dní (nedostatek čipů 28nm u TSMC neberu v potaz protože něvěřím na těch pár kusů na HD7990 nedá dohromady)
Tady nejde ani tak o prodeje (stejně se těch dvojčipovek prodá jenom pár) ale o prestiž, jako výrobce nejvýkonějšího grafického řešení na trhu
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-25 23:07:43
avatar
podle Infa co mám, ta GTX 690 pravděpodobně také hned tak nevyjde, NV šetří čipy na GTX 670, která se objeví dříve ...

ono těch pár kusů pořád znamená nejméně tak 3000 kusů grafik aby to mělo smysl vůbec referečně dělat (takže 6000 perfektních čipů) a to už je dost významný počet ...
Matelko [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-30 13:22:12

Sranda ako tu riešite spotrebu - ten kto má na dvojčipové grafiky a k tomu samozrejme zodpovedajúce PC tak je spotreba asi to posledné čo by riešil.
Diskusia o pár watoch hore-dole je zaujímavá pre nižší segment

Tých pár čipov na 7990 by AMD určite našlo, len či je to aj finaančne relevantné pracovať na grafike ktorá je viac-menej len marketingový ťah. AKo DD napísal - kto je nedočkavý a skutočne aj na to finančne má tak to už poriešil dvojzáprahom 7970 resp GTX680 (ešte ich aj o cca rok výhodnejšie predá)
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-25 20:31:06
avatar
Top je Top a proto se za něj musí i řádně zaplatit .... ale jestli duben nebo červen je myslím jedno ... kolik z nás tady si jí koupí at už od jedné či druhé firmy
Fry [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-25 20:50:43
avatar
AMD robí správny krok, len nech NV vydá GTX690 hoci aj papierovo ale recenzie budú a to je hlavné, podľa toto aký bude výsledok, môže AMD nastaviť frekvencie HD 7990
jebek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-26 07:27:20

vzhladom na dva tyzdne staru gtx 680, sa ma to netyka, ale som zvedavy ako tento suboj dopadne.

NECH LEPSI ZVITAZI !!
Ramzes [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-30 10:10:29

GTX690 máš uvedenú 24 hodín, a článok nikde..
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-30 14:27:50
avatar
představenou ne uvedenou (to je rozdíl) ... až ji uvede nějaký výrobce (to bude zanedlouho) na trh, tak tu článek bude, do té doby váhám jestli něco psát ...

zástupci firmy NV nás velmi osobně a sprostě pomlouvají a otravují i naše partnery, kterým je to nepříjemné a stojí za námi a musíme tuhle blbost ze strany NV zástupců a jejich PR webů řešit, stejně tak někteří další jedinci "čtenáři" vázáni na tuto společnost mě osobně hnusně a sprostě uráží a pomlouvají všude možně ... tudíž doufám že uznáš a pochopíš, že v tomto stavu věcí já nehodlám nijak tuto společnost komunikovat.

//Rád bych tímto na toto téma ukončil diskusi, přirpavujeme určité další kroky ve spolupráci s našimi partnery. O objektivní informace a doporučení se nemusíte bát, protože naštěstí pro nás, dotyčná firma nic nevyrábí a grafiky jsou dílem jiných společností, které s námi spolupracují, protože vědí, že jsme objektivní a nikomu nenadržujeme, proože pro to nemáme důvod ani by to pro nás nebylo výhodné. Pro mě je naopak výhodné spolupracovat se všemi výrobci.
Mastňák [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-30 13:45:05

Proč jim dělat reklamu, když se chovají takhle. Stejně je to grafika o ničem, protože stojí víc jak průměrný herní PC Hlavně nechápu, kde nVidia bere čas a prachy na vedení této žabomyší války. To je "Spousta žvást webíčků" a kdoví kde ještě... Je mi z toho zle.

// Editováno by DD.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-30 13:49:13
avatar
kde bere prachy je jasné ;) času to moc nespořádá navíc je to jejich práce, a prostě špínu za tebe ve větším měřítku někdo udělá, mají na sebe přímo napojené dva ty weby lidi. Zbytek jsou prostě jen vyšinutí jedinci, kteří to nemají v hlavně v pořádku a myslí si, že sprosté napadání, urážení a Stalking někoho je normální a dal jim k tomu někdo právo (že tím porušují nejen pravidla slušného chování, ale hlanvě zákony jim vůbec nevadí). Grafika za to nemůže a pokud ji uvidím od výrobců grafik, nemám žádný problém o ní psát a testovat ji ani případně doporučit. Aktualita tu bude už jen proto, že chceme udržet nezávislosti a objektivitu a musím informovat o věcech všech a soustředím se jen na fakta.

A o žabomyší války nejde, jde o velké peníze protože nedržím basu a nenechám se koupit ani uplatit (ani od AMD ani od NV) a nehodlám lidem lhát pod scénáře a považuji za samozřejmé, že i PR se dá dělat bez lží a urážek ...
misakcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Jaké konkrétní zákony jsou por 2012-04-30 13:53:54

Jaké konkrétní zákony jsou porušovány ....Mohu-li se zeptat...
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-30 14:39:12
avatar
příslušné parametry o Stalkingu, pomlouvání vč. sprostých urážek a lži ... to co někteří dělají je už daleko za hranicemi příslušných zákonů. Bohužel obyčejná slušnost některým nic neříká ...

Osobně mě mnohem více vadí porušování obyčejných pravidel slušného chování a hlavně to, že někteří nezapojují ani mozek při svých výpadech a obviňují mě z věcí, které jsou naprosto absurdní.

Diskusi tímto končím, nemá cenu to dál rozebírat, prostě bojujeme s hloupostí a nevychovaností na straně některých lidí. Je jedno, jestli si někdo myslí, že někdo někoho upřednostňuje, jedna osoba však nemá právo druhou osobu všude pronásledovat, pomlouvat jej a sprostě urážet. A o to jde především! Já jsem soukromá osoba dodržující práva ostatních osob i firem a jsou porušována má práva - to je celý kámen úrazu, co se řeší nemůžeš omlouvat porušování práv tím, že se ti nelíbí jinak podložený názor někoho jiného.
misakcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Nerozumím jak to zapadá do sta 2012-04-30 15:11:30

Dle české právní úpravy, obsažené v trestním zákoníku, se novým trestným činem nebezpečného pronásledování, tzv. stalkingem, se rozumí dlouhodobé pronásledování jiného, a to prostřednictvím:

vyhrožováním ublížením na jeho zdraví nebo jinou újmu jemu nebo osobám jemu blízkým,
vyhledáváním jeho osobní blízkosti nebo jeho sledováním,
vytrvalým kontaktováním jej prostřednictvím prostředků elektronických komunikací, písemně nebo jinak,
jeho omezováním v jeho obvyklém způsobu života,
zneužívání jeho osobních údajů za účelem získání osobního nebo jiného kontaktu,

K tomu, aby mohlo dojít k obvinění pachatele ze stalkingu, musí být dodrženy tři podmínky a to:

jednoznačnost, že pronásledovatel tak činí evidentně proti vůli oběti,
pronásledování oběti je intenzívní,
pronásledování oběti je dlouhodobé (dle současně dohodnuté praxe zhruba 4 až 6 týdnů).
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-30 15:27:26
avatar
ano, přesně toho se někteří dopouštějí, mám to potvrzené, dokonce je to přímo učebnicová ukázka stalkingu, co někteří provádějí ... a nejen ten.

děkuji za zopakování pro některé, kteří to nevědí )či hůře, vědí, ale neřídí se tím), další diskuse netřeba. Prostě apeluji na obyčejnou slušnost a uvědomte si prostě, že i když nesouhlsíte s názorem jiného, máte právo jen na ten nesouhlas, ale nemáte právo jej urážet pomlouvat atd. a pokud tak činíte, ztrácíte i morální právo na ten nesouhlas. To zjevně řada lidí stále nechápe a pak to na tom světě vypadá, jako vypada.
Ramzes [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-30 14:10:44

Stalking je u vás v ČR trestný čin, takže by som neváhal.Aaa samozrejme som myslel prewiew v novinkách, že si zaregistroval, predstavenie karty + nejaký pokec,čo si o nej myslíš by sme (isto viacerí, nie len ja)uvítali.
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2012-04-30 14:41:52
avatar
ano, už podnikám určité kroky, zvlášť když někteří přímo vědí, čeho se dopouštějí, což mi nahrává a dokazování bude o to jednodušší ... někteří lidé napojeni na NV dokonce již za podobné přečiny byly popotahováni a úspěšně, čímž se samozřejmě nechlubí ... a o mnohém to vypovídá ...

Dále o tom nemá smyls mluvit, takže končím diskusi: Jak jsem napsal: nemůžeš omlouvat porušování práv a zákonů tím, že se ti nelíbí jinak podložený názor někoho jiného, zvlášť když to děláš stylem, který ukazuje na to, že nemáš žádné skutečné argumenty a chceš jen urážet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do Japonska
Assassin’s Creed Shadows představeno – vydáme se do JaponskaStředa, 15 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 942x
Komentářů: 9
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!
Pán prstenů láká na pokračování seriálu i nový Gollum film!Úterý, 14 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 936x
Komentářů: 1
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSN
Ghost of Tsushima pro PC se stahuje z prodeje – požadavek na PSNPátek, 10 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1388x
Komentářů: 1
Nové rozšíření pro DayZ – Frostline
Nové rozšíření pro DayZ – FrostlineStředa, 08 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1091x
Komentářů: 0
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2
SONY „poraženo“ nebude chtít PSN k hraní Helldivers 2Pondělí, 06 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1854x
Komentářů: 2
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidí
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidíČtvrtek, 02 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1954x
Komentářů: 3