Facebook – vidina něčeho zdarma přivádí uživatele k šílenství – jste také fandové Paroubka? Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Pondělí, 04 leden 2010
altNa Facebooku lze získat hodně uživatelů pro něco velmi rychle. Toho se začíná využívat.

 

 

V našem článku, který se zabýval shrnutím a vyhodnocením nejlepších a nejhorších technologických záležitostí roku 2009, jsme vyhlásili za největší věc roku 2009 sociální sítě, v čele třeba s Facebookem. Zároveň jsem ale razantně vyjádřil obavy z možného nebezpečí, které tyto neosobní, nezabezpečené sítě plné lidí, co na sebe prozradí totálně vše, pro drtivou většinu znamenají. Další dva případy z minulého týdne jasně ukazují, jak lze sociální sítě zneužít.

První případ, tzv. Stalker Catcher je případ stránky, která slibovala za to, že uživatele na ni pošlou pozvánky, program pro sledování návštěvách profilů, což v současnosti Facebook neumožňuje. Dnes její autor tvrdí, že tak chtěl jen dokázat facebookovou negramotnost uživatelů. Já řeknu na rovinu, že chtěl ukázat totální hloupost drtivé většiny facebook-ovcí a výsledek rozhodně nepřekvapil. Autor tvrdí, že rozeslal jen 1464 pozvánek a o tři dny později už měla stránka 300 000 členů a počet dále stoupal. Program, který přitom nabízel, nefungoval, jak si uživatelé mysleli. Objevila se také celá řádka upravených klonů, které už byly vyloženě spyware. Celkem se do profilu STALKER Catcheru přihlásilo na půl milionu hloupých Čechů a Slováků. Jsou důkazem, že je jedno, jak moc se mluví o zabezpečení osobních dat, o tom, jak si lidé mají dávat pozor na podvodníky a o tom, jak se vyhazují miliony korun za tvorbu nových zabezpečení, když pak přijde hloupý uživatel a řekne i to co neví.

Věřit tomu, že když rozešlu spam svým známým, dostanu program, který se mi aktivuje v momentě, kdy zaspamuji ostatní, za to bych bral občanky a dával papíry na hlavu. Je to stejný případ, jako známé řetězové spammaily typu rozešli 10 lidem jinak … Maily a to, kolik lidí tyhle spamy posílá, se ale obtížně monitoruje. Facebook je v tomto případě vynikající nástroj na monitorování výskytu hlupáků v naší populaci. Škoda, že nefungovala déle, hned bychom věděli, komu odebrat svéprávnost a komu se vyhýbat, takhle jsme přišli jen na 500 000 všeho schopných důvěřivců.

Hloupost uživatelů a tentokrát spíše v ČR oblíbený sport chtít něco za nic, dokládá i druhý případ. Ten navíc dokládá i to, jak lze snadno Facebook zneužít k politické propagaci. V listopadu vznikla skupina 10 náhodně vylosovaných členů získá každý týden iPhone a to tehdy, až bude mít skupina 99 999 členů. Samozřejmě počty členů se rychle rozrůstaly, protože je to taková běžná nátura věřit tomu, že můžu dostat něco za nic. 3.1. se najednou ale celá skupina přejmenovala na Mladí lidé volí Paroubka a s tím se změnilo vše ostatní. Dnes skupina nese popis:

 "Pokud máte rádi Jiřího Paroubka přidejte se do této skupiny. Volíme Jiřího Paroubka aby se vlády neujali modré straky a nerozkradli celou naši republiky. Volíme Jiřího Paroubka aby se Topolánek už konečně zmizel z české politiky. Mladí lidé podporují Jiřího Paroubka!" Samozřejmě nikdo žádný iPhone nedostane a pokud jste tomu věřili, tak fakt nevím co s vámi …

Zda šlo o marketingové dílo ČSSD, což je pravděpodobné, protože v minulosti se už takové divadlo hrálo, nebo konkurence, což je nepravděpodobné, je to příliš složité a vzhledem k náladě na internetu i zbytečné, je celkem jedno. Jde hlavně o ukázku, že hloupost drtivé většiny českých uživatelů Facebooků je do nebe volající a pokud se někdo diví, proč to u nás obecně s poměry tak blbě vypadá, tak už nemusí. Facebook je ještě sranda, protože v podstatě o nic nejde, ale dává nám dobrou představu o hlouposti, která mezi běžným lidem vládne, a můžeme klidně hovořit o většině. Jestli se takhle naivně důvěřivě chovají a hloupě uvažují uživatelé Facebooku i v reálu no tak se nedivme, kam ta naše země spěje, a bojím se voleb, které by měly rozhodnout o tom, kam bude naše země dále směřovat. Hloupost jen kvete, zato přemýšlení v souvislostech, uvažování do budoucna s ohledem na nezkreslenou minulost to vše je většině lidí úplně cizí – už se ani nedivím, proč musí být zařízení jednodušší a jednodušší a hry a programy také. Lidi přemýšlejte u toho života trochu a nehledejte nejlehčí cesty a zkratky …

Zdroj: DDWorld.cz, facebook.com

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 11:56:09
avatar
DD opravdu vynikající článek, za velmi dlouhou dobu naprosto se všim souhlasim : )
Jungletrain [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 14:00:22
avatar
PRESNE TAK ! Supr clanek ,napsan s rozvahou a nadhledem ,hele DD takhle valim woci .
A veta : za to bych bral občanky a dával papíry na hlavu ta me polozila
A souhlasim stebou a s ostatnima diskutujicima ,vetsina ! lidi a je jedno kolik jim je a z jake jsou socialni vrstvy ,jsou nezodpovedni,nedavaj si pozor,nechtej teto problematice rozumet a radsi se hloupima vymluvama vymlouvaj.Setkavam se stim denno denne ,a ja tem lidem jen rikam :Nehledej v tom vedu,jen CTI co ten pc/win/prohlizec etc . rika,a paneboze nejhorsi je to ze to prevazne byva jeste cesky .Staci jen precist a pochopi se to.Ale jak rikam ja ,kdo chce tam ,pomozme mu tam protoze lide se jinak nepolepsi a nedaj si pozor.Clovek se potrebuje nejdrive spalit ,a jaktak koukam tak cesi se musi palit hodne dlouho aby pochopily ze neco oni delaji spatne.Celkove socialni site stema jeste bude v budoucnu ne-li uz ted problem,hrozne velky problem.Nemluve o tom ze kvuli fuckbooku twitter etc. byly uz vyhazovy z prace ,rozvody ,zjisteni pomeru s nekym ,a vse dobrovolne sdelene.Slovo blbost zde nabyva ve vyznamu GIGAntickych rozmeru
holoway [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - co naděláme 2010-01-04 12:01:45
avatar
Však lidi tomu nerozumí. Si pořídí internet banking a jsou in. Pak jim někdo napíše maila jakože z banky, že došlo k chybě a že potřebují přihlašovací údaje i s heslem a lidi jim to pošlou. To je jak když na ulici někoho nastavim a řeknu: "Dobrý den, mohl byste mi dát svou peněženku s piny ke kartám?" No co, je potřeba na to upozorňovat pořád, třeba si to někteří uvědomí, i když myslím, že většina ne
elesde [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 12:37:08
avatar
Ale fakt to u niektorých funguje. Si zoberte, že bráchovi na Steam napísal jeden psychopat, že:"This is Steam bot. Please enter Your password." Bol som na tom PC a napísal som mu, nech ide niekam, že som natoľko inteligentný, aby som mu neuveril. Samozrejme sa začal robiť, že :"Inserted password is incorrect". Po chvíli ho to mrzelo a išiel niekam. Typujem, že minimálne dvaja z 10 by mu to heslo poslalo. A potom pôjdu plakať maminke na kolienko, že mu ukradli účet. Ľudská blbosť nemá hraníc.
SPIRIB [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 13:50:11
avatar
nehnevajte sa, ale to trosku prehanate ... nepoznam cloveka, ktory by bol schopny na poziadanie vydat meno a heslo k comukolvek ...
amartin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 14:16:56
avatar
Tak par promile spravi svoje Ale inak, ked si vezmem moju babku (ma 80 rokov) tak ta zatlka vsetko. Spitam sa je napr.: "ako si sa volala za slobodna" a ona mi na to "co ta do toho, naco ti to prosimta bude" Hold niekto je proste nedvovercivy a zatlka vsetko, iny zasa vyzvoni vsetko, no vacsina z nas asi bude niekde uprostred (ziadon extrem). Podla toho aj filtrujeme informaci, ktore su nam podhadzovane.
Xyw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 15:05:52
avatar
Bez urazky, ale to asi sedis zavrety v nejakej klietke izolovany od okoliteho sveta. Su miliony debilov, ktory vyzvonia svoje heslo. Len tak alebo preto, ze si myslia, ze z toho budu mat prospech (vid clanok). Zo 100 ludi 80 ludi sa necha "nachytat". Schvalne v uvodzovkach, pretoze je to ich hlupost. Oni proste chcu to heslo povedat. Kazdy den o tom citam.. A mozno to je ten problem... Citam to asi sam, inak by sa ludia, ktori si to precitaju poucili tiez.
ljelinek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Ano, 2010-01-05 10:38:21
avatar
mas pravdu, ale predstav si sam sebe, kdyby ti bylo nejakych 60-65, k pocitaci jsi se nikdy poradne nedostal a nekdo ted po tobe chce, aby sis vse zarizoval po internetu. Bohuzel, doba je leti dopredu, ale pro starsi lidi je technika stale tabu, temer se na ni boji sahnout - je to smutne, ale je to tak a napr. banky svym chovanim takovym lidem vubec nepomahaji a jen stale zvysuji poplatky za vyrizovani u prepazek apod. Takze osvetu ano, stale varovat, ale rozhodne se takovym lidem nikdo nemuze posmivat za to, ze jsou proste "ze stare skoly".
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 12:09:33
avatar
Politický článek zabalený do IT vaty. Styďte se !
Jarduk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Další podobná... 2010-01-04 12:12:28

Zrovna teď jsem tak narazil na novou rodící se takovou skupinu. Nejhorší na tom je, že dva z uživatelů jsou lidi studující pedagogickou fakultu, takže jednou tyhle moulové budou učit naše děti...
http://www.facebook.com/pages/X-ray-Koukni-jak-vypadaji-tvi-kamaradi-nazi/237426616466?ref=nf
AndyF1 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 12:15:18

ad Stalker Catcher.Blbost nezna medzi.Najlepsie ked som priatelom na FB napisal aby do Stalker Catcher NEsli aj s odkazom kde to bolo vysvetlene.A podaktori sa tam aj tak prihlasili ...
Rohlik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 12:20:52
avatar
no mě tohle vůbec nepřekvapilo. ale celý FB je založený na dost divných principech a vyloženě ke spamu vlastně nutí svou vlastní činností. By mě zajímalo jaký traffic vlastně generuje FB na internetu, protože jen tak 1% věcí vygenerují vlastní uživatelé a zbytek se přepisílá tak jaksi automaticky.

Na FB sice jsem, ale právě tohle stabilní otravování samotným programem mě hodně znechucuje
nanuq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - skupiny 2010-01-04 12:24:31
avatar
Rozmyslam o tom, ze zalozim skupinu:
"KAZDY 10ty, KTO SA SEM PRIHLASI, DOSTANE DOVOLENKU"
- verim, ze by sa minimalne 10 000 debilov naslo..

stale je to dobry nastroj, ako vyhladavat hlupakov! a este lepsi nastroj, ako mazat kamosov hlupakov zo zoznamu!
Jarduk [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 12:51:00

No a nezkusíme to? ;-) Takový malý test inteligence populace by to byl.
Xyw [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 15:05:05
avatar
Cital som raz taku peknu myslienku...

"If I kill my online friends, does it mean they're also dead in real life?"
nanuq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 21:46:04
avatar
skusim???

- videl som skupinu, kde kazdy 1600 dostane iPhone..
staci len zaslat SMS na audiotexovu linku - cena 1,963 €

a nedalo mi, spocitat si to:
- cena najmu audiotexu - cca 50 € mesacne
- cena iPhone - cca 500 €
- prijatych 1600 sms za 1,963 € - 3140 €

cisty zisk za jeden iPhone = 3140 - 500 - 50 = 2590 €

a aj to je otazne, ci ti ten mobil poslu!
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 13:04:25
avatar
To je mazec... Ti bolševici už jsou natolik otrlí a (sebe)jistí si tupostí a spláchnutelností "běžného" lidu (rozuměj aspoň nadpoloviční většiny pro volby), že už se ani nesnaží ty svoje lži nějak maskovat...
Ale co chcete po národu, který stabilně volí jako nejdůvěryhodnějšího politika jednoho z největších šmejdů a mnohokrát usvědčeného křiváka - gaunera s "dětskou" tváří.
Ono je to těžký. Často se stane, že mluvíš s férovým chlapem vzbuzujícím důvěru a když přijde (nedejbože) řeč na politiku, tak řekne něco ve smyslu: "Mě se líbí Rath, konečně těm sviním co jen kradou někdo zatopí!!".
Nebo "Kradou všichni, tihle to aspoň neskrývají, to znamená že jsou upřímní!"
Něco (nadpoloviční většina) shnilého ve státě českém...

A Facebook za nic nemůže. Já osobně se urputně bráním čemukoliv podobnému. Ale myslím že člověk s mozkem ho dokáže používat neškodně. Když je však někdo trotl, dokáže udělat blbost i offline, v pokoji bez nábytku, se stěnami obloženými polštáři a s rukama ve svěrací kazajce. Tento případ má ale jednu výhodu - v tomhle nemůže volit
Miqq [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 18:06:36
avatar
Citace:
jednoho z největších šmejdů a mnohokrát usvědčeného křiváka - gaunera s "dětskou" tváří
.... ,ale koho přesně z ODS tím myslíš?
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 19:48:27
avatar
Sobotku... :-)
Ale v ODS se taky najdou týpci... Takový Řebíček, nebo ten odporný mafiozo z Prahy, Jančík, to je taky síla...
"Pobavilo" mě, jak Sobotka s nevinnou tváří vysvětlil, kde vzal na byt, no přece z poslaneckých náhrad...! Když vezmete co se dělo ve VB kvůli mnohem menším prohřeškům ve Sněmovně lordů, nebo kdy ve Švédsku odstoupil náměstek ministra kvůli podezření (!) že "zneužil" poslanecké náhrady k soukromým účelům... Tady Čunek ukládal miliony na účet, "paušálně" přispíval církvi a současně bral sociální dávky, protože "to tak dělají přece všichni"... Na blití... Ovšem vrcholem tady toho je pochopitelně Paroubkovo slavné "Nechci se nikoho z vás dotknou pánové, ale kdo z vás to má...!?"
Čunek je prostě looser, Řebíček, Čermák (bývalý exponent ODS), Gross jsou prostě gauneři toužící po prachách, ale lidi jako Rath a Paroubek jsou nebezpeční psychopatové toužící po moci...
Zrzavej chlup [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-05 19:22:00
avatar
Mě to sedí spíš na Grosse, ten má tvář dítěte a přitom to je takovej parchant.
Gang [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-06 10:07:37

Promiň, a kdo je u nás ten nejdůvěryhodnější s dětskou tváří?
A vůbec - má smysl slovo "nejdůvěryhodnější" ve vztahu k našemu politikovi? Potom, jak rozkradli 2/3 ruského dluhu a mlčeli všechny tehdější parlamentské strany ods, komici, čssd, kdu-čsl, us/deu
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 13:39:04
avatar
Najskôr k veci, facebook a podobné "siete" sú kraviny slúžiace na izolovanie jedinca, áno, paradoxne, a na jeho sledovanie.
Počítačové "vzťahy", "priateľstvá" sú čistou ilúziu a fantasmagoriou. Nič také neexistuje. Všetko sú to len jednotky a nuly.
Hlavným cieľom je izolovanie jedinca, ktorý verí vniečo a žije tým, čo neexistuje. Likvidácia prirodzených a obohacujúcich vzťahov z očí do očí.

A teraz trocha mimo. Chcem Ťa pochváliť DD. Možno sa mi to zdá, ale na základe niektorých tvojich posledných príspevkov mám pocit, že si sa začal vnútorne meniť. Možno si sa len zamyslel, alebo si niečo uvedomil. Ak by si úplne vypustil politické komentáre, tak by som Ťa snáď začal mať aj rád
Jednoducho mi v súčasnosti pripadáš ako rozhľadený realista, čo je myslím posun. Pripadneš mi vnútorne dospelejší.

dodatok: Aférky Ati-Nvidia nerátam, to už je taký kolorit, poznávacie znamenie. Snažím sa to brať ako fakt a nepolemizujem nad tým./len dizajn stránky mohol byť viacej do červena aby to bolo dokonalé, ale už radšej mlčím /
Tokamak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 13:08:22
avatar
To je trochu nesmysl, to bys mel rict i o ceske poste ze izoluje jedince tim ze papirove vztahy a pratelstvi jsou taky iluzi.
Je to jen nastroj a jako takovy by se mel brat s nadhledem. Muzou byt nekteri hloupi ze se do toho pridali ale jini si na to kilkli, protoze je to jen kliknuti na nejake strance ktera neni pro ne zivotne dulezita a neberou to tak vazne, je to jen fb a kliknuti rozdil nedela.
Kdyz jsem videl tu nabidku na sledovani rekl sem si spam a ignoroval, ale mohl sem se podivat dovnitr o co bezi, neznamena to hned ze tomu verim nebo ze to beru vazne, je to jen internet.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 13:36:27
avatar
Nezmysel to nieje, nakoľko cez českú poštu komunikujú ľuďia, ktorí sa väčšinou poznajú osobne. Alebo ak chceš percentuálne je osobný kontakt istotne väčší ako pri internetových sieťach. Nerátam reklamy, účty a podobne.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 14:11:17
avatar
tak ja kdybych byl na facebooku tak si budu pridavat mezi pratele jen lidi, ktere znam osobne. na co mi tam bude nekdo koho neznam?tohle neni problem te site, ale lidi samotnych...facebook jako samotny je velmi dobry napad, ale bohuzel dementni lidi z nej delaji uplnou kravinu plnou spamu a sracek...
Nakell [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 12:59:27
avatar
FC jsem měl, nemám sociální sítě rád ale měl jsem a to jen kvůli holkám z klubu .
Už jsem zrušil, kraviny, zbytečnosti, spam od všeho možného, dojemný stavy kamarádů - pryč s tím!

Krom toho se ještě přidám k nějaké skupině kterou pak stát zažaluje a budu mít problém . Nemám sociální sítě rád!!!
elJohno [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 13:01:54
avatar
Citace:
Zda šlo o marketingové dílo ČSSD, což je pravděpodobné,..., nebo konkurence, což je nepravděpodobné, je to příliš...

Nějaký argument, proč je to pravděpodobné u jedné strany a nepravděpodobné u té druhé? Či je to jenom tvůj subjektivní názor?

Jinak bez té politické propagandy fajn článek.
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 13:54:29
avatar
Jj pomer, ciste teoreticky podle pomeru priznivcu/odpurcu CSSD na faceboku bych to tipoval spis na druhou stranu, ale to je jen muj nazor,...

Osobne neni mezi politikam rozdil ci sou modry, oranzovy, zeleny nebo cerveny, vsicni na nas s*****
taky by se mali trosku umirnit i lidi a mit k sebe uctu a i mit uctu k fruhym a nazorech druhych, lenze česka politicka scena se topi v zumpe a to neni len zalezitost oranzovych,...
Demokracie a sloboda slova neni jen o tom ze mohu hovorit vo chci, ale i o tom ce je alespon slusne vyslechnout nazor jineho, nebo alespon umoznit vyslechnout jeho nazor tem co ho zajima
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 15:56:33
avatar
jo všichni myslí jen na sebe, ale i oni musí nějak zaujmout voliče. Jako sorry ale to jak ziskava voliče ČSSD, to je hnus. Žiju ve středočekým kraji kde vládne Rath a platit lidem poplatky, platit jim i cestu autobusem... ČSSD si svoje voliče platí a zadlužuje stát, volí je stejně naivní lidí jako ti co věří ve stalker catcher. V tomhle s Honzou naprosto souhlasim.
elJohno [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 16:12:57
avatar
Pointou mého příspěvku je to, že když se na Facebooku objeví třeba skupina "Jan DD Stach je nejlepší ajťák na světě a má vždy pravdu", tak to ani v nejmenším neznamená, že ji vytvořil DD... jestli víš, co tim myslim.
Mintin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 13:30:43

Citace:
Věřit tomu, že když rozešlu spam svým známým, dostanu program, který se mi aktivuje v momentě, kdy zaspamuji ostatní, za to bych bral občanky a dával papíry na hlavu.


Tos trefil :-)...
drnoha [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 14:29:07

Mno... můžete sice nadávat lidem že jsou hlupáci a že byste jim sebrali svéprávnost ale zajímalo by mě kolik z vás by třeba na ten Stalker Catcher naletělo také. Je sice hezké tvrdit "toto Facebook ani neumožňuje", ale kolik běžných uživatelů má přehled o tom, co která technologie umožňuje a co ne?

Chci říct toto: Ano, ti lidé nejsou moc chytří, že takhle vystavují velkou část svého soukromí (fotky, informace o sobě, informace o známých, atd.), ale výkřiky typu "sebrat svéprávnost" atd proto, že se někdo přihlásí do nějaké skupiny, no nevím, příjde mi to dosti pokrytecké. Ne každý ve společnosti může být nebo by měl být super vzdělaný IT borec jako se asi většina zde cítí, když by na vás někdo zkusil právní fintu a ošidil vás o tisíce tak by vám taky právně vzdělaní lidé mohli nadávat do hlupáku a podobně.

Chci tím říct: Každý z nás rozumí lépe nečemu jinému a hlupák je ten, kdo tvrdí o ostatních, že jsou hlupáci, protože nerozumí tomu čemu rozumí on. Puntík.

Hezký nový rok.
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 15:13:58
avatar
Na sebe ať každý práskne co chce, ale aby mě někdo označoval na fotkách, nebo co jsem to slyšel, že je oblíbená zábava řady uživatelů, to tam radši nepůjdu. Není nic horšího, když lidé naprosto bezostyšně šíří spamy a osobní informace ostatních.
Superdrooper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 14:34:09
avatar
Facebook!?
Jednou jsem tam na pár minut skočil, viděl a rychle odešel. Nejspíše už navždy.

Jinak předevčírem jsem obdržel od fy Reader`s Digest výběr doporučený dopis, že jsem se stal bez jakéhokoliv mého přičinění jediným výhercem 3 mil. Kč. Jsem tedy multimilionář! Hurrrrááá!
Sina [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 18:10:12
avatar
Jo jo babička zas v létě vyhrála zájezd pro 2 do turecka, od jisté velmi duveryhodne spolecnosti Beck . Stačí jen přijet do prahy a tam se dozví podrobnosti... Ale staří lidé jsou obzvláště důvěřiví, takže ona tomu bezmezně věří . Zkrátka podovdníci spoléhají na to že radost z výhry je silnější než nějaké pochybnosti. A vychází jim to.
Dr.Kusa [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 14:35:22
avatar
ja by som len chcel aby si tento článok prečítlali moji facebookovský priatelia
Rohlik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 15:12:15
avatar
tak jim pošli link ;)
Pan.Fazole [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 15:06:08

Jen bych chtel rici ze tu stranku s iPhony zalozil nejaky Roman Filip , student druheho rocniku VUT v Brne (samozrejme by to mohlo bejt vymysleny jmeno, ale ponevadz kamos chodi na stejnou fakultu a zna ho - tak na tom neco pravdy asi bude) tudiz ze by to bylo organizovany nejakou politickou stranou mi neprijde moc pravdepodobne.
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 15:10:35
avatar
Začne to tak, že Vám někdo řekne, pořiďte si Facebook. To je první kolo, kde se rozhoduje o kandidátech na důvěřivé blbce. Druhé kolo je, když Vám přijde pošli X lidem, jinak. Velké finále je, když vám přijde soubor nebo odkaz, kde vám slibují ZDARMA hory doly, stačí jen zadat heslo k náhodně vylosovanému účtu
Jinak ten Facebook berte s nadsázkou, stačí mít poštovní schránku, mail, ICQ a časem se zaručeně výhodná nabídka typu pošlete 50 000 a vyhrajte milion objeví
Malfis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 15:17:43
avatar
Taky už mě ty skupiny lezou krkem. Pozoruji to na svých přátelích také, že se připojují do skupin typu Změň si barvu pozadí na FB, Jak aktivovat Facebook Chat atd. a když si tu skupinu rozkliknete a vidíte tam návod na aktivaci, kde je akorát napsáno, že máte pozvat všechny přátelé a pak by vám měl přijít email...
SirIndy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Super 2010-01-04 15:40:02

Tak tohle je nej clanek co kdy DD zplodil, podepisuji se pod to.

Jinak co to je za blbost ze ta skupina na facebooku se da prejmenovat a ti uzivatele pak jsou podepsani pod necim uplne jinym nez s cim souhlasili???
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 19:40:04
avatar
Ta blbost je Facebook
Son Gito [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 15:43:16
avatar
tak toto by si mal rozoslat po facebooku. alebo este lepsie vytvorit fiktivnu skupinu, ktoru by si premenoval na "Som idiot, preto som clenom tejto skupiny!"
Insane [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 15:51:53
avatar
stavim sa ze kludne by sa par tisic ludi do takej skupiny prihlasilo
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 18:13:33
avatar
Chlapci a děvčata, přeci nemůžeme po tolika lidech chtít, aby zapnuli svůj mozek a přemýšleli Jé, to by bylo námahy a otázek proč a na co Takhle je to pro ně pohodlnější Otázkou zůstává jak dlouho Jinak včera jsem koukal večer na Střepiny a pěkné shrnutí tam měli za těch 20 let "svobody"
PanPrcek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 15:51:41
avatar
Pěkný článek, je fajn, že alespoň někde na netu se řekne na "plnou hubu" jací jsou lidé hovádka. Jinak inteligence populace se dá vyjádřit Gaussovou křivkou (Odkaz) a na ní jasně vidíte, že vetšina je TUPÉ stádo! A v 21. stol. přece nemůžete po lidech chtít, aby četli a porozuměli textu, to je přece tak složité myslet :-/
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 17:51:45
avatar
Polovina lidí má podprůměrnou inteligenci, jde o to, že IQ nejde měřit absolutně, což je škoda, i když pokud za chytré budu považovat lidi s IQ nad 120, tak těch blbců je dost
Jinak já po lidech chci jen jedno, aby chápali (matematickou) logiku. Jejím použitím se člověk může vyhnout takové spoustě podvodů a odhalit spoustu demagogií bez hlubších znalostí problematiky.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 18:09:19
avatar
Ja by som bol radšej, keby si si tam ešte prihodil emočnú inteligenciu. VĎaka nej dokážu ľudia chápať spoločenské súvislosti a dokážu rozumieť pohnútkam druhých a predvídať ich akciu.
IQ nad 120 neznamená, že tí ľudia sú múdri. To je presne také, ako keď neznamená, že vysokoškolák je múdrejší, šikovnejší, schopnejší ako stredoškolák.
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 19:45:16
avatar
IQ není vše, to souhlasím, ale to ostatní se tak blbě měří, navíc bych v tom nevynikal
To že je vysokoškolák lepší než středoškolák neplatí, ale dalo by se říci, že vysokoškolák není horší než středoškolák.
elJohno [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 20:25:48
avatar
Tak tos trošku nevychytal, ne? Ty dvě dedukce si naprosto přesně odporujou (Když neplatí, že je vysokoškolák lepší než středoškolák => vysokoškolák je horší nebo stejnej jako středoškolák. A pak napíšeš, že vysokoškolák není horší než středoškolák..)

Takže jediným závěrem vlastně je, že je vysokoškolák vlastně středoškolák
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 18:16:51

skvělý komentář na novinkách:

http://www.novinky.cz/diskuse?id=187168&articleId=/internet-a-pc/188191-podvodnik-na-facebooku-zneuzil-duvery-lidi-na-podporu-paroubka.html&sectionId=13

Ten Tomáš Belan to fakt trefil!
Vajtek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 18:32:41
avatar
Od doby, co se přislo na Facebook, tak tam jsem taky... a to proto, že čtvrtina lidí přestala používat instant mesengery.
SirIndy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 19:45:09

Musis byt silny, odolat, posilat je do haje a drzet se QIPu nebo Mirandy
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 19:53:10
avatar
Sociální engineering v praxi.. rychleji a snadněji. Tož teď jen nějak vymyslet, jak ty uživatele FB obrat o pořádnou hromadu peněz.
SirIndy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 20:13:40

Nahradit nefungujici stalker catcher virama a spywarama - pri inteligenci tech lidi co necemu takovymu uverej tak je obrovska sance ze vubec nevi jak se proti virum branit... Daleko efektivnejsi sireni viru nez mailem nebo s cracky na programy...
F3rda [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 20:50:42
avatar
Lidská blbost je věčná
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-04 21:10:10
avatar
Jen dvě věci jsou nekonečné - vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist.

Albert Einstein /= DeaDDog
RedDwarf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - FAKEBOOK 2010-01-04 22:02:17
avatar
Já když jsem si to poprvé přečetl o tom FB a Paroubkovi, tak jsem měl docela slušný výtlem Já FAKEBOOK nepoužívám a díky bůh zato :-)
luke777 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-05 12:26:10

ja bych mel dotaz jak pernamentne zrusit facebook ucet protoze jak sem s hruzou zjistil milej seznam tzn muj mail a heslo ze seznamu kdyz dam na facebook tak ejhle mam tam nevyplneny profil a uz se hlasili i nejaci lide, dal se zrusit ucet ale stejne je jen neaktivni tedy nesmazany.nevim zda to bylo tim ze v polozce proc rusite ucet na facebooku sem zaskrtl necitim se bezbecne
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-05 12:31:52
avatar
Ten účet sa asi permanentne zrušiť nedá, len ti ho uvedú do neaktívneho stavu. Toľko som k tomu ja čítal. Až po určitej dobe (neviem ako dlhej) ti to možno zmažú. Ale veď keď je účet zmrazený, tak by nemal byť prístupný pre ostatných užívateľov..??
luke777 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-05 12:38:24

to je opravdu pekne,nejde zrusit to je tak na zalobu ja nikde nechci byt jak krecek v akvariu. jo ten ucet jde videt kdyz dam vyhledat uzivatele tak me to najde. orweluv svet se nam priblizuje milovymi kroky jeste nastrelit elektronicky cip a uz je to kompletni
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-05 13:01:32
avatar
Kašli na to, zbytočne sa hneváš. Na väčšine serverov sa nedá zrušiť registrácia len tak. Z hlavy ma napadá len Google, ktorý u svojich služieb umožňuje jednoducho cancel a nič viac ich nezaujíma (kto by ale účty u Google rušil, keď poskytujú také užitočné služby). Ani na DDWorlde to nie je s rušením registrácie jednoduché... Ja, než som sa tu registroval, som tento server navštevoval skoro rok pravidelne a až potom som si to rozmyslel a reku občas mám chuť niečo podpísať do diskusie...
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-05 13:29:13
avatar
a že už jsi toho napsal s těma registracema už je to takové .... záleží na člověku, jestli tam napíše pravdu či niko-li
elancer [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-05 13:40:44
avatar
S registráciami je to tak, že človek by si mal zvážiť, či naozaj chce a potrebuje seba niekde registrovať. Opatrujem asi 75-80 loginov na všelijaké stránky (obchody, maily, messengery, hry aj Steam, ktorý vôbec nepoužívam momentálne), aj pre ostatných členov rodiny (aby nezabudli). Polovicu alebo aj viac by som kľudne vedel zrušiť... nepotrebujem ich, nechcem, vadí mi to a tak pod.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidí
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidíČtvrtek, 02 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 567x
Komentářů: 1
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Úterý, 30 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1562x
Komentářů: 5
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Pátek, 26 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1858x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2372x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2114x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1396x
Komentářů: 0