XM-25: První ruční střelná zbraň s počítačem řízenými střelami běžně dostupná a ve výzbroji Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Sobota, 04 prosinec 2010
alt Co jsme doposud znali jen z některých sci-fi akčních her, je realitou.

 

 

V některých počítačových hrách jsme se mohli setkat se zbraněmi, které měly počítačem řízenou střelbu včetně výpočtů balistiky a načasování výbuchu vystřelené munice. Už to není sci-fi, ale realita. Nová zbraň označená jako XM-25, spadající do kategorie ručních poloautomatických granátometů, tohle všechno dokáže a objevila se v běžné výzbroji americké armády a spojeneckých vojsk v Afgánistánu.

Zbraň podobná velké útočné pušce, střílí speciální počítačem řízené granáty standardní ráže 25 x 40mm. Součástí zbraně je speciální zaměřovací počítač kombinovaný se zaměřovacím laserem. Ten umožňuje přesné spočítání a naprogramování každého granátu a jeho balistické křivky, včetně naprogramování přesného okamžiku exploze granátu na jeho trajektorii. Jinými slovy, útočníkům nepomůže žádný úkryt ani krytí, protože velmi účinný granát si je všude „najde“.

Tuto zbraň, kterou bychom ještě nedávno zařadili do kategorie Sci-fi, vyrábí známá zbrojní společnost Heckler & Koch. Účinný dostřel je neuvěřitelných 500 - 1000m, přičemž zbraň díky počítačovému zaměřování granátů střílí s neuvěřitelnou přesností a předčí tak běžné střelné zbraně. Celá navíc váží pouhých 6,35kg a ve výbavě zaměřovacího systému je standardně 4 násobný Zoom s termovizí, pro přesnou střelbu do budov, či v zastavěné oblasti. Ovládání zbraně je prý velmi snadné a lze si na ni zvyknout během několika minut. Samotné zaměření cíle s výpočtem a nastavením všeho potřebného trvá pouhých 5s a další maximálně 2s letí počítačem řízený projektil na určené místo, kde vybouchne na přesně určeném místě, třeba i ve vzduchu.

Používané granáty mají vysokou účinnost, srovnatelnou s ručním granátem. Podobná zbraň byla snem mnoha inženýrů i armády po mnoho let. XM25 se dokonce do běžné výzbroje dostává o několik let dříve, než bylo původně plánováno. Cena této extrémně přesné a účinné poloautomatické zbraně typu granátomet, se pohybuje kolem 25 000 – 30 000 dolarů (kolem 500 000 korun bez DPH). Jen Americká armáda jich plánuje mít do roku 2012 ve výzbroji na 12 500 kusů. Lze očekávat, že se rychle dostane i do výzbroje spojeneckých armád. Zbraň je ihned nasazena do Afgánistánu, kde díky složitému terénu je přesně tím, co vojáci potřebují. Nechtěl bych být nepřítelem …

Tato zbraň je připomínkou toho, pro co všechno lze stále menší, lehčí a výkonnější počítače využít a rozhodně nezůstane osamocena. Další metou jsou na podobném principu pracující klasické útočné pušky s inteligentní municí. Každopádně, pokud někdy začne podobná zbraň střílet, rozhodně doporučuji stát za střelcem, protože tahle zbraň distribuuje sice malé, ale opravu rychlé a hlavně výbušné mobilní počítače, které vám dokáží pocuchat úsměv i tu místnost, ve které se nacházíte. Škoda, že si tuhle počítačovou vymoženost asi nebudeme moci jen tak vyzkoušet. Zajímalo by mě, co přesně za počítač a komponenty se ukrývá v tom zaměřovacím systému, samozřejmě kromě toho jak se z toho asi střílí a jak moc je to jiné proti konvečnímu míření skrz mířidla ….

Zdroj: Reuters

 

AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 10:33:28
avatar
A pak je to otazka vydrze baterie Nebo, ze by to melo male solarni panely
radvot [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 12:36:30

Kdepak,ma to slot na baterii z iphonu.Tech maji amici po ruce vzdy dost.Kazdopadne uz je predprodej XM-25 ve sberatelske edici s Far cry 3 .Ale pokud nema Facebook tak ji stejne nebude nikdo pouzivat.
Asgard_X [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 14:34:01
avatar
Jo a může sloužit taky jako dokovací stanice pro MacBook a má 5.1 repro pro ozvučení bojiště
martyn [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 17:23:51
avatar
dufam ze to nebezi na windowse
Lokavidu [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - lolek 2010-12-04 10:39:32
avatar
jsem nejdriv myslel, ze se jedna o nejake killer preview noveho X25-M treti generace
Mr.Paul [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 10:59:19
avatar
kolik ten PC asi dá v 3dmarku
bacik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 12:27:09
avatar
Body sa rátajú asi za každý kill, headsfot = 1000 bodov.
Zaujímalo by ma či to podporuje eyefinity, DirectX 12 a PhisiX 2.
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 11:11:41
avatar
Stejně tu okupaci nevyhrají, afgánci se zakopou na týden pod zem a počkají až té hračce dojdou baterky, pak je pokosí AKčkama jako všechny okupanty
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 12:25:46
avatar

ale vývoj technologie bych nepodceňoval, od sovětsko-afghánské války už uplynulo hodně času, obzvlášť ve světě techniky a za čas se může stát že ani ty jeskyně jim už nepomůžou - viz rozvoj robotiky. Sice stroj není nijak zvlášť chytrý, ale dá se naprogramovat tak aby se z výsledků předešlých akci poučil a hlavně je odolnější než člověk.
Sice to zatím na nějaké extra válečné roboty nevypadá ale kdo ví co už je vyrobeno, akorát to má nálepku přísně tajné - to co se dostává ven a prezentuje jako nej věci, tak ve skutečnosti je to předposlední generace, ne ta nejnovější....
grovik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-06 09:04:55

Technologie se změnila. Ale v zásadě taktika nikoliv.
9 let se tam válčí a pořád žádný výsledek. Loutková vláda má moc akorát v paláci a přilehlých ulicích a největší bojové akce jsou ty, kdy se omylem postřílí Americká a Afgánská armáda.
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-06 18:08:21
avatar
válčí se protože Taliban má pořád zdroje financování, bez peněz by zanedlouho přišli s návrhem na smír. Ale když je podporují bohatí muslimové z Pákistánu či SA tak se bude bojovat dál. Vždyť spousta bojovníků Talibanu jsou zahraniční bojovníci. Největší vítězství Washingtonu by bylo odříznutí talibanců od přísunu financí
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-06 23:02:05
avatar
Hlavně mají výcvik a zbraně financované od američanů z dob kdy tam byli rusáci
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 01:16:40
avatar
no Spíš to bude jako kdyz bojovali proti ZSSR s kalašnikovama,... dejte jim chvilku času a američani se taky za chvíli budou divit nad tou podozrivo presnou granatometnou palbou,....
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 17:29:52
avatar
jde o to, že ovládat kalacha zvládne i cvičená opice, ale moderní zbraňové systémy jsou čím dál tím víc složítější a jsou na ně třeba specialisti. Sice mají talibánci z drog peněz poměrně dost, ale málokdo by se u nich nechal zaměstnat, bo až by ho Amíci chytili, tak by ho pověsili do průvanu. A nehledě na to že nové systémy potřebují odpovídající technické zázemí což sotva nějaká jeskyně zajistí. Nelze uvažovat jen podle minulých válek, tuhle chybu už udělalo mnoho generálů
grovik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-06 09:07:18

Jenže, specialista sice dovede střílet z hyperkybernetické pušky. Ale když ho trefím 7,62 mezi tykadla, je mrtvej stejně jako každej jinej.
Z toho plyne.
Moderní armáda stojí moc peněz zbytečně hlavně proto, že se všechno dělá aby to dobře vypadalo. Co nejmíň mrtvejch (nárůst zraněných a invalidů je stále na vzestupu), a dělejme z toho hru.
Válka není hra.
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-06 12:06:59
avatar
no jo, ale to by se s tim AK k němu musel dostat na dostřel. Takový ozbrojenec bez ochrany jen se sapíkem má jen minimální šanci na přežití
grovik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-06 18:20:09

AK nebo VZ.58 mají dostřel cca 3000m (doletí kulka), účinný je cca v první třetině.
Při bojích ve městě se nestřílí na víc než 100-200m, věř že na stovku dokáže AKčko, stejně jako padesátvosma prostřelit smrk na skrz a ještě sejmout chlapa za nim.
Jak jsem napsal jinde. Problém není ve zbrani, ale v doktríně. Zmatená palba dávkou, ala taliban nebo Rambo je k ničemu.AK není samopal, ale útočná puška a tak se musí použít.
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 16:07:38
avatar
no jo, ale v Afghánistánu těch měst moc není a ty jsou dávno spacifikována, tam se bojuje hlavně v terénu.
grovik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-06 09:07:32

Jenže, specialista sice dovede střílet z hyperkybernetické pušky. Ale když ho trefím 7,62 mezi tykadla, je mrtvej stejně jako každej jinej.
Z toho plyne.
Moderní armáda stojí moc peněz zbytečně hlavně proto, že se všechno dělá aby to dobře vypadalo. Co nejmíň mrtvejch (nárůst zraněných a invalidů je stále na vzestupu), a dělejme z toho hru.
Válka není hra.
grovik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-06 09:07:42

Jenže, specialista sice dovede střílet z hyperkybernetické pušky. Ale když ho trefím 7,62 mezi tykadla, je mrtvej stejně jako každej jinej.
Z toho plyne.
Moderní armáda stojí moc peněz zbytečně hlavně proto, že se všechno dělá aby to dobře vypadalo. Co nejmíň mrtvejch (nárůst zraněných a invalidů je stále na vzestupu), a dělejme z toho hru.
Válka není hra.
grovik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-06 09:08:01

Jenže, specialista sice dovede střílet z hyperkybernetické pušky. Ale když ho trefím 7,62 mezi tykadla, je mrtvej stejně jako každej jinej.
Z toho plyne.
Moderní armáda stojí moc peněz zbytečně hlavně proto, že se všechno dělá aby to dobře vypadalo. Co nejmíň mrtvejch (nárůst zraněných a invalidů je stále na vzestupu), a dělejme z toho hru.
Válka není hra.
Pindra [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 11:15:15
avatar
Zrovna jsem o tom včera četl na Wiki... škoda, že je tohle jenom částečný řešení budoucí výzbroje (pouze granátomet), XM-29 OICW což měla být útočná puška s podobným granátometem a podobným hledím prakticky existuje, ale má problémy s funkčností a mám za to, že snad byl ten projekt zrušen.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 16:48:47
avatar
Projekt byl zrušenej, ale jednotlivé součástky (útočná puška, granátomet), byly vyvíjené dále jako samostatné zbraně, dokud minaturizace a technologie neumožní zase někdy spojit.

Jinak výsledkem OICW programu je třeba XM8 série (no v podstatě jsou to upravený HK G36) a pak tenhle granátomet.
usiRev [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 11:42:42
avatar
hmm... pekna hracka, ale ako uz bolo spomenute, aku to ma vydrz na baterky? a.. teraz rusi (ti zli, nie len rusi) mozu vyvyjat emp granaty a setky tieto pusky mozu potom pojst do ...
Ttxman [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 15:33:49

Tak baterky by zaze nemeli byt az takovy problem. Vojenska technika, drahy a chytry naboje. Baterky nemusi byt nabijeci a muzou mit nejaky super chemicky clanky, ktery se nevyplati vyrabet pro bezny uzivatele, a kdyz ke kazdy krabici naboju pridas baterku tak je vsechno v pohode. A u dalsi generace jim nic nebrani v tom, pridat do kazdy nabojnice clanek s dostatkem stavy pro zamereni.

Nemluve o tom, ze ten vypocetni system bude hromada jednoucelovych a tedy i velmi energeticky nenarocnych (v pomeru ke klasickym CPU) cipu. Proste Dooma si na tom nepustite, ale strilet to umi
Pichoslav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 13:43:45

Nejspíš se to dobíjí zpětným rázem, alespoň když energie zpětného rázu stačí na nabití další patrony (je to poloautomat), tak musí stačit v pohodě i na dobíjí akumulátorku a nemusej tahat žádný baterie.
usiRev [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 21:33:19
avatar
dobre.. problematika baterii objasnena.. ale to nic nemeni na tom ze jeden emp pulz a cela puska moze sluzit ako straaasne velke tazitko na paier, popripade ako tycka na stan ;)
Piti [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 11:45:48

Tak to jsem moc zvědavý, kolik let bude trvat, než vyrobí prvního terminátora. 2020? 2030?
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 01:33:40
avatar
2033?
Superdrooper [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 11:52:50
avatar
Odjistíte tuto zbraň a ozve se úvodní znělka Windows! Prostě paráda!
radvot [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 12:34:19

A v tezke prestrelce vyskoci okno BYLY STAZENY DULEZITE UPDATY.VAS SYSTEM BUDE NYNI RESTARTOVAN.
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 01:33:59
avatar
Tokamak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 11:55:09
avatar
Jde jen o to si zvykout hlidat jiny uhel pred strelama a pak uz to bude spis jen dost draha sranda.
atom631 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - výzbroj ve vývoji? 2010-12-04 12:12:06

Je otázka, když je už zbraň tohoto typu takhle podrobně představena veřejnosti, co mají teďka amíci ve vývoji / už používají.. Snad to ani nechci vědět
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 12:23:14
avatar
velá zpráva je o tom, že tato zbraň je běžn dostupná a ve výzbroji i v nasazení ..... už to není tajný produkt, ale normálně vyráběná a dodávaná ruční zbraň
RockingTad [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 14:09:06
avatar
Ale pořád ještě má v označení X jako experimental.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 16:17:59

Takže je otázkou,kdy se dostane na černý trh a následně k Talibánu. To budou Amíci koukat, až jím to začne bouchat nad hlavou.
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 18:10:18
avatar
na takovihle hracky ty sasci z talibanu nemaj prachy....
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 18:39:03

Tomu nevěř. Jsou to muslimové, velká část peněz pochází z ropných států.
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 01:20:10
avatar
nebo z drog,.. pocas valky proti ZSSR jim Amici vybudovali distribuční síť do celého sveta,.. takže vlastne tu výzbroj ješte zaplatí členové NATO
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 08:16:48

Tak tak. A největší sranda je, že pěstování a výrobu drog potlačili muslimští fundamentalisté. Příchodem "demokracie" se zase výroba rozjela a svět je zásoben širokým sortimentem, jak v Tesku.
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-06 01:17:28
avatar
to tak pravda neni,.. ZSSR sla do Afganistanu prave proto ze si uvedomili nebezpečí talibanu a fundamentalisku,.. desitky let pred amikama,... ale hold bzla doba, nepřítel mého nepřítele,...
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 12:17:16
avatar
hezká hračka, ale sama úspěšnost akce nezajistí. Amíci mají poměrně kliku že Talibanci nejsou zvlášť dobří střelci a střílí hlavně klasicky do hrudníku či břícha kde je voják kryt vestou ale pokud by stříleli například po rukou tak by měli docela honičky Ale tohle platí vesměs o všech vojácích z těchhle divokých států, jsou rádi že se vůbec trefí, jediný co jim jde dobře je líčení pastí a braní rukojmích.
grovik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-06 09:23:03

Ono to ani tak není, schopnostma, ale doktrínou.
Kdyby někdo Talibance začal cvičit v modernější taktice boje. Budou muset Amíci spíš vymejšlet něco pro levné přesuny futrálů.
Ale protože Talibanci mají nejen při střelbě, ale celkově taktiku na nic. Jsou snadný cíl.
Neprůstřelná vesta amerického vojáka je proti 7,62 platná asi jako utopenýmu brusle. Na 100-200 metrů je to jako papír. Je dobrá akorát tak k tomu, aby se rambové nepostříleli mezi sebou.
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-06 09:42:37

Ehm, hlavní účel ochranných vest a přileb je ochrana před odraženými střelami, střepinami granátů a střepinami ze zdí apod., jelikož naprostá většina zranění ve válkách je od tohoto, ne od přímých zásahů palbou. Jinak odolnost vesty i s pevnými pláty proti 7,62 přesně nevím, ale vydrží docela dost.
grovik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-06 11:32:32

Běžně užívaná vesta, třídy III, je schopná zastavit většinu 5.56mm projektilů (bez ocelového jádra).
Ráži 7.62x39 (SA vz.58, AK-47, AK-103), nezataví, s tímto projektilem má problémy i třída IV. Pokud se jedná o střeli s jádrem (ocel), tak to je prakticky stejné jako se schovat zakus papíru.
Ano vesty jsou určeny proti střepinám. Ovšem, jen málo se očekává, že to budou cizí střepiny. Většina je vlastních.
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-06 18:10:56
avatar
no právě, ale kdo by je cvičil? Amíci určitě ne a Rusové taky ne a Čiňani už vůbec....
jfb [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-06 09:44:49

Pokud dokážeš se samodomo vyrobeným AK47 (to není nadsázka, spousta "kalachů" se v těchto tak zemí opravdu vyrábí v malých dílničkách) trefit na 50 m záměrně něčí hlavu, či ruku, tak jseš Bůh.
žemla [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 12:37:21
avatar
EMP a budou v řiti
Centurion1973 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 18:11:35
avatar
coz taliban a spol sezenou tak nekdy v roce 3521.....
žemla [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 19:18:29
avatar
nemusí jít vždycky jenom o taliban, tohle musí být použitelný i v případné válce s nějakým moderním státem
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 17:34:10
avatar
asi jsi neviděl Ironmana, viď
když odbydu tu omáčku okolo tak je pravda že tihleti američtí obchodníci potají prodají i hodně sofistikované věci když si myslí že jejich původ bude velmi těžko vystopovatelný.
j.matrix [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 21:16:56
avatar
a vypusti ho cpt. price nie ?
Nephilim [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 12:41:11
avatar
Ten akoževojak ju drži uplne zle. Šak mu dá dobre po papuli.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 16:50:16
avatar
Je to granátomet, to nemá prakticky žádnej zpětnej ráz.
Da.Kine [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 17:19:01

jo, na videu je krásně vidět jak ta zbrań nemá ,,prakticky žádnej zpětnej ráz,,...doporučuju to video shlédnout vícekrát než začnete psát nesmysly
grovik [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-06 09:24:45

Ááá pán je odborník. Asi jako tady většina. Něco o akci a reakci, přečíst a doučit.
PraseIII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 13:37:29

K tomu mohu napsat jediné...:"zasraný američani!"
Další objednávka bude stejně druhý straně, ale hlavně, že se prodává a kupuje a zabíjí. Tak rád bych se dožil doby, kdy hlavním tématem nebude válka a zabíjení, ale pohoda klídek a uvědomění, že život je to nej. Konec sci-fi a jdu se dál dívat, jak drtíme Itálii ve florbale
aDDmin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 14:08:25
avatar
tuto zbraň ale nevytvořili jen američani, základem je německá technologie a technologie dalších států ....
thno [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 14:37:21
avatar
Dle mého názoru je jedno kdo a kde si jí objednal. To že jí využijí nejvíce američani o tom taky nepochybuji, ale žádná válka není dobrá a je jedno kdo jí vede. Technologie bych viděl raději někde jinde, než zrovna ve zbraních.
Bambula [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 16:26:12

Jj máš pravdu. Většina technologií byla vyvinuta pro zbrojení a vesmírné programy. Následně se dostaly do civilní výroby. Kdyby se to zabíjení dalo vynechat a rovnou sloužilo lidem.
Oldis [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - jak bych to rek 2010-12-04 13:53:13

ani zaujeti IT mi nezabrani odsoudit zejmena tuhle zbran a pak jakoukoliv dalsi, a uz vubec nebudu jasat nad tim ze se bude pouzivate ve vykonstruovanejch valkach v afghanystanu nebo iraku a nebo kdekoliv jinde. spis je mi zle z toho ze penize danovejch poplatni se takhle vyhazujou oknem, misto toho aby meli silnicari na odklizeni snehu.
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 14:28:56
avatar
A sme doma, elektronika sa už dostala aj do zbrojného priemyslu. Už sa teším na detektory, rušičky či diaľkové spojenia (napr cez satelit) ktoré spravia z tých drahých hračiek nefunkčnú hromadu šrotu ktorá vďaka elektronike vovnútri môže vybuchnúť aj vojínovy v rukách.

V dobe jadrových alebo Tesla zbraní je toto ako kuša proti kalašnikovu.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 16:51:16
avatar
Kalašnikov bude fungovat i po jaderným výbuchu a EMP.
Asgard_X [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 17:38:49
avatar
Těmi Tesla zbraněmi myslíš zbraně poháněné tužkovými baterkami Tesla? Nebo jsi jen zapomněl vypnout Red Alert?

PS: Kalašnikov bude fungovat po jaderném výbuchu, ale ten borec co ho držel už ne. Takže je to jedno.
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 01:26:28
avatar
no to bz bzlo neprakticke lebo bzs dobyval neobzvatelne uzemi,.. ale vcil si prestav ye odpali tak 5Mtun ve vysce 15km nad povrchem,.. na povrchu prakticky zvyseni radiace nezaznamenas, ale EMPčko vybuchu ti s toho stejne udela supermoderni klacek
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 10:45:11
avatar
Asgard: Načo sa ozývaš keď o tejto téme nemáš ani šajnu a si 30 rokov pozadu Zabudol si vypnúť Medal of honor
Len čo sa týka Sovietov mám na mysli: Stilet, Sangvi prípadne Sonicj ale k tomu sa Arabovia ešte nejaký čas nedostanú.
Kalašnikov je za vodou lebo k bojom vojaka proti vojakovi už vďaka "vyspelešjším" (rozumej ničivejším) zbraniam nedôjde, kým sa vojak dostane na dostrel tak sa rozpadne.
Asgard_X [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 13:08:17
avatar
No ještě že tu máme experta na neexistující zbraně využívající "paprsky smrti" apod., hned se cítím bezpečněji. K těm třiceti letům pozadu - ano tvoje Tesla zbraně (což je dost blbý název mimochodem, Tesla pracoval jen s elektřinou) se začaly vyvíjet jako koncepty v 70.letech a po 40 letech nejsou zprávy že by byly někdy někde použity (ach, ale to je přece tím, že jejich účinnost je natolik totální, že nezůstal nikdo kdo by to kdy nahlásil, že? ). Hlavně jejich miliardový vývoj v ruské armádě, která nemá ani na jídlo pro vojáky je jistota. Zvukové mikrovlnné a laserové zbraně jsou stále hudba budoucnosti, i když jsem viděl už pár funkčních prototypů jsou malé a účinné jen na velmi krátkou vzdálenost.
No a maximálně jsi mě rozesmál větou "k bojom vojaka proti vojakovi už vďaka "vyspelešjším" (rozumej ničivejším) zbraniam nedôjde", přesně tohle už říkali američané ve vietnamu a víme jak to dopadlo. Možná by jsi to mohl jít vysvětlit jejich vojákům do afghánistánu apod., že jsou tam vlastně zbytečně a že budou propuštěni protože už jich není potřeba, že kalaše co jim postříleli kamarády jsou na nic a neúčinné a že jejich vláda dokáže zlikvidovat Taliban z orbity stiskem tlačítka. Ale neudělá to, samozřejmě kvůli utajení, že?
Ano, máš pravdu o nablblých konspiračních teoriích a víře v supertechniku utajovanou vládami nemám ani šajnu a díky bohu za to, mám lepší věci napráci. Ale myslím že o reálné situaci ve vojenství a vojenské technice mám ponětí docela obstojné a když už vzpomínáš Medal, zahraj si ho, je tam docela pěkně zobrazena současná úroveň válečnictví.
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 15:06:32
avatar
Tak ty si expert na pohľadanie ty to asi fakt len hraješ, neexistuje aby bol dnes niekto tak naivný a zaostalý.
Tak ja ti poviem kedy sa tie "neexistujúce koncepty" objavili po prvý raz. 1974 konflikt na rieke Ussuri Na rozdiel od teba som ja tie fotky videl. Veľmi pochybujem, že si ty videl nejaké zbrane okrem MOH, COD a podobne. Tvoje brutálne podceňovanie vývoja a výzbroje v Ruskej armáde len svedčí o tom ako si v tomto odvetví vedľa. Už v roku 1961 mali viacstupňovú vodíkovú bombu schopnú uvoľniť až 1 percento energie slnka. (Tzar Bomba). Ale to je tiež neexistujúca zbraň, stíhačky Suchoj, Mig a Integral takisto neexistujú, Rusi nemajú ani na chleba že Neviditeľná stíhačka Suchoj T-50 takisto neexistuje že Som zvedavý čo povieš na reálne dôkazy ktoré na rozdiel od tvojho tliachania predkladám:

Odkaz
Odkaz
Odkaz
Odkaz
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 15:53:09
avatar
Druhá fotka je fake (minimálně ta, pokud ne i ostatní).

Rusko i USA mají v záloze pár hraček, které by bylo lepší asi nikdy nevidět a nepoužít. O tom neni moc třeba pochybovat. Už za studené války existovaly bomby, které byly spolehlivě schopné vymazat veškerý život na téhle planetě.

Nicméně v praxi se skoro nic z toho nevyužívá. Ono, kdyby ano, tak to v Afghanistánu a Iráku vypadá trošku jinak.
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-06 18:14:03
avatar
tak většinou se vyspělé hračky nepoužívají protože je nerentabilní je vyrábět, když nejsou nutností - na starší technologie jsou továrny, tak z nich zbrojaři chtějí vymačkat co to půjde než zase půjdou dál, je to jako v jiných oborech, na co si odstřelit dojnou krávu když ještě může dojit spoustu let
Asgard_X [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 16:29:06
avatar
Jen ubožáci argumentují urážkami. Kromě narážek na mě jsi potvrdil co jsem říkal, koncepty se táhnou od 70. let a dodnes ve výzbroji nejsou. Stejně jako němci v 2.sv zkoušeli i sověti co se dalo. Prototypy možná existují, nebo spíše existovaly, už jsem jich pár viděl, tak jak jsem psal. Nikdo je nevyužívá kvůli technickým omezením. Žádnou válku nerozhodly, nebo ano? Proč je Rusové nepoužili v Čečně nebo nedávno na kavkazu? Fotky jsou vtipné, hlavně ten tank s těmi doretušovanými paprsky.
Jinak ano, ruská armáda v 90. letech neměla na chleba a musela uzemnit např. až 90% svých přepadových stíhaček a podobně to zasáhlo všechny druhy vojska. Vývoje prototypů v letectví byly zastaveny až na několik let, např. suchoj málem zkrachoval. Najdi si to. A co se týče vývojových programů, je obrovský rozdíl mezi vývojem stealth stíhačky T-50 (nutnost dotáhnout američany atd) a experimentálními nevyzkoušenými zbraněmi, které spolknou miliardy a výsledek je přinejmenším nejistý. Takové programy bývají omezeny první. Sověti měli za těch 40let dost času tyto zbraně vyrobit a zavést do výzbroje. Ale kde nic tu nic. Tvrdíš že toho víš o vojenství hrozně moc, tak jak můžeš říct, že "k bojom vojaka proti vojakovi už vďaka "vyspelešjším" (rozumej ničivejším) zbraniam nedôjde, kým sa vojak dostane na dostrel tak sa rozpadne". Každý kdo ví aspon trochu jak to ve skutečnosti chodí ví že takhle to není a hned tak nebude. Technická převaha nestačí. Pokud takovým věcem věříš, pak myslím že už není co dodat.
Anarki [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 18:47:31
avatar
Snáď si nemyslíš, že Sovieti ti so svojimi prémiovými zbraňami budú pochodovať na 1 mája naprieč námestím.
Takisto nečakaj, že v každom konflikte budú ukazovať najlepšie zbrane keď je potreba vystrieľať muníciu a staré strelivo.
Pri konflikte na Ussuri bolo potrebné ukázať číňanom kuzkinu mať aby od nich mali pokoj. Takisto Tzar bomba (jej ukážka) bol jeden z "mierových" prostriedkov na ukončenie studenej vojny. Či tak spravili z finančnej núdze alebo z gerojstva netuším. Fotky sú prvé na ktoré som narazil, cez google som potom našiel ďalšie a v lepšej kvalite, chce to len trocha inteligencie a chcenia Podobné fotky majú k dispozícii aj armády ČR a SR (mali ich ešte za spoločného štátu.)
Je rozdiel medzi prototypmi ktoré tak celkom nefungujú a žerú investície a medzi takými ktoré fungujú a fungujú dobre. Meno Nicola Tesla ti asi nič nehovorí nájdi si kedy zostrojil mierový lúč a kedy po jeho smrti z výskumných laboratórií CIA (ktorý ukradli jeho osobné veci a záznamy) unikli fotografie fungujúceho prototypu Tesla zbrane. Ja som sa za odborníka nepasoval zato ty si obrovský odborník čo pozná každú súčasť výzbroja Sovietskej aj americkej armády. Ako vieš že kde nič tu nič. Ako môžeš porovnávať frašky ako Irák či Vietnam kde je každému človeku jasné že to nebola vojna ale hra mačky s myšou kde mačka musí vystrieľať starú muníciu aby mohla kúpiť novú. Podľa tvojich štatistík nemajú Rusi ani USA jadrové zbrane lebo ich pri posledných konfliktoch nepoužili.
K bojom muža proti mužovi dodám jediné, mnoho kórejčanov zomrelo lebo postupovalo týmto štýlom zatiaľčo ich američania ostreľovali aerosólovými zbraňami a testovali si nové vybavenie. To bola hra mačky s myšou a nie vojna. Tí čo si myslia, že Amerika prehrala alebo to skončilo nerozhodne sú veľmi hlúpy a naivný. Stačí si nájsť detaily a hneď je človeku jasné že to bolo divadlo a nie vojna.
Ak stále veríš, že najnovšie technológie sa v Rusku a USA ukazujú pri malých konfliktoch a myslíš, že je to počet vojakov a nie technologická prevaha čo rozhodne o výsledku boja tak nie je čo dodať. Možno sa raz dostaneš do tajných zložiek armády ČR a budeš otvárať nielen oči ale aj ústa aké zbrane má smiešna armáda ČR či SR o ktorých si nikdy nevedel snáď si potom uvedomíš ako ďaleko sú svetové veľmoci.
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 17:37:33
avatar
Tak zrovna Rusové se svou technikou málokdy chlubí a už vůbec ne tou nejnovější. Nelze jen usuzovat z toho co se dostane na veřejnost, podle toho si dělat obraz může dělat tak maximálně desetileté děcko
PraseIII [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 14:50:35

Je jedno, kdo zbraně vytváří a kdo používá.....tak trochu jsem nadával na válku (válčení), jako takové..., ale to je trochu dost mimo tento web, takže pardon...za takový trochu spam.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 16:53:05
avatar
Tak já myslim, že s tebou dost lidí bude souhlasit. Problém je v tom, že určitá část světa (muslimský fanatikové), rozhodně nenastaví druhou tvář, ale hodí granát.. (případně se odpálí).

Kdyby všichni chtěli žít v míru, tak v něm žijem.. jenže dost částí tohohle světa nechce.. tak tomu zbytku nezbývá nic jiného, než se podle toho chovat.
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 01:37:27
avatar
Tak nechce hlavně Amerika
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 15:56:53
avatar
Mm.. jasně a terroristy po celém světě motivuje k jejich útokům USA. A proto zabíjejí nevinné lidi takřka kdekoliv.

Naivní představa. Prakticky celý muslimský svět je morálně a duševně někde na úrovni středověku. A také mají dost nutkavou touhu ten středověk pokud možno rozšířit.

Už samotné rozdělení muslimského světa na "Dům Islámu" a "Dům války" (tedy vše kde není islám), dost naznačuje s čim máme co dočinění.

USA možná nejsou zrovna ty "hodný", ale muslimský svět je naprosto jistě ten "špatný". Nutno podotknout že i křesťanský svět stojí za howno, ale víceméně se už moc neprojevuje tím středověkým stylem (tedy šíříme víru ohněm a mečem).
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 19:14:15
avatar
kedy naposledy bol moslimský teroristický útok na václaváku, v paríži, turíne, helsinkách alebo amsterdame..? Keď sa ti stále niekto sere do kapusty, tak sa mu snažíš za to asi odvďačiť.

a ešte jedna vec, si Čech, takže neviem, či tušíš niečo o napätých vzťahoch medzi SR a Maďarmi. Bol by až taký problém zaplatiť zopár žoldnierov, nech prebehnú so slovenskými vlajkami cez Dunaj a vystrielajú tam zopár civilov? A na druhý deň máš palcové titulky o slovenských teroristoch, čo napadli Maďarsko. To len taký príklad, podla mňa to nie je nereálne.
Maros [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - hra 2010-12-04 14:54:54

som zvedavy, v ktorej (vojnovej) FPS si ju budeme moct vyskusat, CoD MoH???
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 14:59:28
avatar
No podobná zbraň (OICW) byla tuším v Soldier of Fortune 2,takže můžeš vesele testovat
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 16:51:56
avatar
Jo a byla víceméně nepoužitelná i v tej hře. Víceméně reálné..
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 18:47:54
avatar
ale v prvnim far cry byla dost pouzitelna
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 18:35:36
avatar
OICW je skôr názov programu ako konkrétne zbraň. Patrí tam napríklad F2000 a tá bola v Stalkerovi (nie že by v hre bola lepšia ako vytunený kalašnikov ), alebo aj spomínaná XM25.
Sephinothf [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 01:23:39
avatar
ne ne presne todle, al v BF2145 mzslim byl podvešenej raketomet, kde si mohl nastavitdelku letu, cize podobnej princip
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 15:38:53
avatar
Snad nebudu sám, když řeknu, že se mi tohle vůbec nelibí...
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 11:52:59
avatar
to teda nebudeš. Kde je tá doba, keď vo vojne bola ešte aspoň aká taká "česť" ak sa to tak dá povedať.. Apače, teraz toto, nie že nechcel by som byť nepriatelom, ale ani obyvatelom a civilom.
libuse.oracova [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 16:00:53
avatar
Zábava nastane teprve až jim to někdo hackne.
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Dotaz 2010-12-04 17:15:50
avatar
Bude ta zbraň schopná provozu po výbuchu EMP ? Nebo mi to bouchne v ruce? Sice to bylo CoDko ale bylo vidět, co udělá EMP s dnešníma "vychytávkama". Jediné co určitě bude fungovat pořád i po výbuchu EMP, bude iPhone
Pichoslav [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 13:48:55

Pokud to mají dobře odstíněné a vyrobené z kvalitních armádních elektronických součástek testovaných na velké přepětí, tak s tim EMP nemusí nic udělat a bude to normálně dál fungovat.
Trace4x10 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 17:48:11
avatar
Tady kopice lidí nadává na válku, přitom jsou i horší věci, třeba žízeň - ta je všude, kdežto válka je jenom někde.
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 18:49:20
avatar
Na žízeň stačí hospoda
lubyanyy [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 19:33:56

Ta věc se má takhle že i tam kde je žízeň je taky válka, navíc pokud válkou nazveš všechny ty věci kterým zůzný fanatici, sekty a "bojovníci za svobodu" říkaj svatá válka nebo jinak, tak je prakticky taky všude.
HellowCZ [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 19:48:39
avatar
V tom souhlasím, záleží co se pod pojmem válka myslí. Ale válka je umělá narozdíl od žízně, která zas tak moc umělá není. Tou žízní myslím jinou, než že tady pepík dostane žízeň tak jde do hospůdky uhasit žízničku . Ale ono vždycky něco bude, hlad, žízeň, války, mor, nemoce, katastrofy, fanatici"amdioti" a nvidioti
BM3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 20:22:46

Kde sa tam zapaja gamepad?
Spock [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Smutné 2010-12-04 20:57:51
avatar
Smutné, kolik úsilí se věnuje vývoji zbraní a zařízení na ničení či zabíjení. Je to opravdu nutné? Jaký prospěch má lidstvo např z této zbraně? Kdyby raději uvolnili dokumentaci pro výrobu zařízení na výrobu volné energie, to však neudělají - jelikož pak by byl člověk volný a nemusel platit zlodějům typu ČEZ.
Inu bude to ještě dlouhá cesta...
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 11:51:10
avatar
vitaj medzi homo sapiens..
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 13:56:59
avatar
Prospech? Lidstvo žádný, pár jedincú obrovský.
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 18:20:17
avatar
tomuto sa hovorí trafiť klinec po hlavičke..
Ondr4H [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-04 20:59:18

Domnívám se že v případě skutečné války(Nemyslím tzv. komerční v Iráku) by tato zbraň neobstála.Zbraň má být především jednoduchá, lehce složitelná a opravitelná.Když je složitá, dříve nebo později na svoji složitost doplatí a vystaví vojáka napospas osudu.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 15:58:03
avatar
A proto nosíme v kapse Desert Eagla (ehm..).
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 18:27:01
avatar
máš obavu z opancierovaných slonov?
karel743 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Městské bojiště 2010-12-05 11:01:14
avatar
Především si myslím, že tato zbraň je určena do městských bojišť, viz Izrael. Raketu z vrtulníku nebo dělostřelecký granát poslat mezi lidi, tj. jak vyrábět sekanou, takto nemusí pálit z tanku a pošlou za hnědým teroristou inteligentní granát, který vybuchne u něho a přiměřeně se o něj postará.
Jinak si nedovedu představit, co budou dělat, až na to vymyslí rušičku a nebudou mít ti vojáci čím střílet nebo jen balisticky. Zas jim zůstanou jen ty tanky...
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 15:58:54
avatar
Za předpokladu, že to vůbec umí střílet bez toho počítače. Rozhodně bych tomu dodal manuální mířidla a nouzovej režim.
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 17:47:43
avatar
rušička by fungovala jen pokud by zbraň byla v kontaktu rádiově se střelou za letu, ale pokud se granát naprogramuje v hlavni tak horko těžko něco zaruší....
To by pak muselo existovat zařízení co dokáže efektivně odčerpávat energii na dálku z techniky a to je zatím scifi. Ale až se tak stane tak se všechny chytré hračky zahodí a půjde se klasicky na bodáky
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 11:50:11
avatar
"Tato zbraň je připomínkou toho, pro co všechno lze stále menší, lehčí a výkonnější počítače využít a rozhodně nezůstane osamocena." - táto zbraň je hlavne smutným dôkazom toho, že človek musí všetky technológie nejak zneužiť na zabíjanie.. fakt smutné.
Mescalamba [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 15:59:19
avatar
Ber to tak, že bez armády a věcí na zabíjení, by sis dneska nepsal na internetu.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 18:11:43
avatar
To je mýtus ako prasa.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 19:21:04

mužem byt radi že žijem v dnešní době.
Ikdyž spousta lidí nadává na kde co.

Máme totiž to štěstí, že obě sv. války se nám vyhnuli obloukem a totalita pro nás skončila právě včas.
My totiž žijem život na ukor předchozích generací, kteří si vytrpěli války a dnešní mír je z části proto, že války i socialismus tu byli před "nedávnem" a pro lidstvo ty hruzy jsou příliš čerstvé aby se opět opakovalo, to co tu bylo.
Napadá mě otázka, jak dlouho mír na tomto kontinentě vydrží.
Proto je jedině dobře připomínat mladším generacím, jaká je historie Evropy a předcházet tak opakovaným konfliktum ... jako v historii.
Hodně lidí v dnešní době si ani neuvědomují, jaké mají štěstí, že žijou život v tomto období ... kdy je klid po velkém třesku a unavená Evropa je zatím v míru a snad to co nejdýl vydrží...
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 21:47:29
avatar
Som veľmi šťastný, že žijem v dnešnej dome a na Slovensku. Zaroveň som však aj nešťastný. Uvedom si, že neprešlo storočie bez vojen. Mier je iba prestávka medzi vojnami.
Predpokladám, že niesi starec. Je na 90 percent isté, že vojnu zažiješ.
Musím Ťa opraviť, tie hrôzy nie sú čerstvé, sú už veľmi staré. Ľudstvo si totiž nepamätá, čo bolo včera. Vždy sa musí vystriedať jedna generácia, pretože toľko stačí, aby všetci zabudli.
Vojny sú vedené neustále. Vojna totiž nieje na to, aby skončila, ale aby trvala neustále. Udržovať ľudí v strachu a zarábať peniaze - tj. mať moc. Viď Irák - vojna v Iráku je vojnový zločin. Všetci americký predstavitelia by mali byť súdení ako vojnový zločinci. Žiadne z obvinení ohľadom Iráku neboli nikdy dokázané!!!!! Napriek tomu američania ďalej veselo zabíjajú nevynných , vojnový priemysel rastie, peniažky a ropa prúdia na tie správne miesta. Tento ohavný zločin však nieje potrestaný!!!! Každým dňom sme väčší a väčší barbari.
Ohľadom totality je to trocha inak. V súčasnosti sa nám tu rísuje najväčšia totalita všetkých čias. Dobre si preštuduj dôležité dokumenty ohĺadom európskej únie. Tam nájdeš všetko ohľadom sledovania, policajných právomocí, straty suverenity, straty rozhodovania o vlastnom národe, štáte.
Tiež o politicky korektnom občanovi európskej únie. Dnes, viacej ako kedykoľvek predtým sa do bodky napĺňa Orwelovské poňatie sveta. Vojna je mier, nenávisť je láska...vždy treba mať nepriateľa, je jedno kto je to, kultúra strachu musí pokračovať.
HonzaN [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 22:45:57

máš pravdu, proto doufám že mír vydrží co nejdýl a právě je mi jasné, že mír je jen pojem o "meziválečné" době.
Dříve než se vyplní předtuchy o konci světa, dojde jisto jistě k válce, kterou zajižem, ale nemusí to být za našeho života, o to méně se mi o tom píše, když to zažijou další generace.
K tomu co se děje ve světě se radši nevyjadřuju, nemám přehled a jistotu, že bych to bral za dobrý konec...
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 17:39:07
avatar
tak prakticky každá technologie může mít vícero užití a záleží jen na člověku zda bude zdraví prospěšná či bude redukovat počty nepřátelských elementů
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 18:22:15
avatar
človek to využije na zbohatnutie (al. zvýšenie moci) a to je vždy ten druhý prípad. Smutné je, že ten nepriateľský element je väčšinou ten, kto nemá prístup k médiám.
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-06 12:10:07
avatar
tak většinou to dnes nikdo nedělá tak okatě - jde do války za účelem potlačení teroristů a drogařů a sekundárně si zajistí levné nerostné bohatství. Dnes se to dělá hlavně tak že se spojí užitečné s příjemným .
MIKRON [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 14:08:01
avatar
Již to tu někdo psal ale můj názor kdyby se peníze na zbrojení co každý rok shrábnou řádnou část rozpočtu všech zemí dali třeba na výzkum rakoviny a nebo jiných důležitějších věcí tak by to bylo mnohem rozumnější ale co chceme od lidí co jsou ve vládách přeci né rozum.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 14:53:04
avatar
Na vrcholoch vlád a nad nimi sedia tí najväčší degeneráti a sociopati. Jedine oni totiž disponujú potrebnou bezohľadnosťou, aby sa dokázali vydriapať hore. Taký politický kapitalizmus.
Ak je takýto človek raz hore a vyššie, čo od neho môžme čakať?
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 18:26:27
avatar
no rozumu majú tí ludia rozhodne dosť ;) Ide o to, že ten rozum používajú nie pre vznik trvalo udržatelného rozvoja ludstva. Predpokladám že ani Hitler, Stalin alebo Bush neboli/nie sú hlúpi ludia, nemyslíš??
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 21:32:37
avatar
Ja som nepovedal že nemali rozum. Taký Hitler mohol mať napr. sklony ku genialite. To však nemá nič s tým, že má niekto zdegenerovanú morálku, sociálne správanie, vnímanie seba samého.
Chcel som povedať, že demokracia ako aj kapitalizmus je mýtus. Ich fungovanie v prospech ľudstva je mýtus, ktorý sa dá oľahku vyvrátiť. Je to priestor, kde víťazia zvieracie pudy. Zvyšok ľudstva sa hrá na humanitu, ale tí čo idú pomoci využívajú len a len predátorské postupy. Jedno či v politickej alebo ekonomickej oblasti. Všetko súvisí.
BungEE [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-05 21:56:16
avatar
Citace:
ale co chceme od lidí co jsou ve vládách přeci né rozum.

špatné vlákno, ja som reagoval na MIKRONA..
inak s tým čo hovoríš, sa nedá nič iné len súhlasiť.
sviftcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-06 08:01:44
avatar
divim se že tenhle koncept oživili z XM-25 vychází světoznámé XM-29 (oicw) přítomné v Soldier of fortune 2 a Far Cry. Je to úplně to samé jako OICW akorát bez integrovaného samopalu.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-06 11:53:05
avatar
Hmmm, překvapivě velká část zdejších bolševicko-antikapitalistických příspěvků to tady pasuje na důstojnou konkurenci novinkám.cz.

To je skutečně "české špecifikum" fandit nepřátelům i našich vojáků...
Ale máte recht, už aby to ti žoldáci koupili do kebule a zdekovali se s tama... Stejně tam jde jen o ropu a o obchod se zbraněmi a o uspokojování imperiálních choutek USA a jejich nohsledů! Ale nebude to dlouho trvat a dostanou na prdel a bude tam konečně klid. Klid na právo Šaría a na konečně pořádné naplánování a provedení pořádné revoluce za Aláha, kéž ti nevěřící psi zhynou do jednoho!!!!
Budeme jim uřezávat hlavy jak posvinčatům!
Nebude to tak těžké, jejich blbost je nezměrná a jejich podpora těm jejich křižákům nulová. Naopak jsou na naší straně...!
Allah Akbar!
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-06 15:23:38
avatar
ty by sis asi dobře rozuměl s nahnědlými republikány - vše co není podle jejich světonázoru odkrouhnout či poslat někam do táborů
Naši vojáci v této zemi nemají absolutně co pohledávat, nikdo je tam nezval ani pro nás nejsou hrozba. Ty peníze se mohly dát do rozvoje našeho letectva abychom alespoň stíhačky nemuseli mít v pronájmu. Jaký tahle mise má pro nás užitek? Nové území, výhodné obchody či nějaké jiné bonusy? Vůbec nic kromě trochy realistického cvičení pro naše vojáky, akorát střílí na živé terče a pomáhají podporovat USA v lumpárně. Když si tu válku začli, ať si ji sami taky dokončí
V čem nám vůbec USA vážně prospěli za těch dvacet let? Nějaká poděkování si můžou strčit někam, z toho náš stát vůbec nic nemá. Jsme akorát využíváni jako povolný vazal. Ale nejsme v tom sami, i kdysi hrdá Británie doslova (a z vlastní vůle, to je nejhorší) líže boty, jen aby se zavděčila...
A za problémy s muslimy si můžou z větší části sami. Místo aby se dohlíželo zda se ti přistěhovalci skutečně integrují a nevytvářejí pochybné komunity a slumy tak špehují vlastní spojence. USA už nejsou tím co bývaly, o svobodu a spravedlnost jde až za druhé, na prvním místě jsou peníze a moc.
RiMr [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-06 20:02:04
avatar
Chtěl jsem ti něco napsat, ale... v tom mi padl do oka tvůj avatar a finito. S lidmi kteří se identifikují hákovým křížem a podobným svinstvem nekomunikuji. Je to lidský odpad.
lordjustice [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-06 23:22:14
avatar
V poslednej vete máš síce pravdu. Ale smelo sa ku nim môžeš zaradiť. Pretože tupé ovce, vďaka ktorým ideme všetci na porážku sú tiež lidský odpad, ako si to nazval. Ja by som volil skôr duchovne zdegenerovaní.
Neutron [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-12-07 16:21:48
avatar
aha, tak ty budeš jeden z těch modrých pomatenců, no což...
Ale kde jsi vzal hákový kříž?? Srovnávat srp a kladivo s od základu zločineckou ideou Je vidět že jsi dobře zpracovaný a k náckům máš sám blíž než si myslíš.
Nazývat někoho lidským odpadem kvůli tomu že vyznáva ideu vycházející už z pařížské komuny a srovnávat ji s nacistickou, tak k tomu opravdu nemám slov, myslel jsem že podobné názory mají akorát dědci co jim sebrali majetek.

A toho avatara jsem si vybral i kvůli tomu že srp a kladivo narozdíl od mnoha symbolů jiných, tzv demokratických a mírotvorných států není nijak agresivní. Srp i kladivo je hlavně pracovní nástroj (byl) a v čase nouze se uplatnil jako zbraň, a to nejen u slovanských národů. Třeba americký orel je vyloženě agresivní symbol, a bílá hvězda, vyloženě židovský symbol mi přijde dost podivný, ale což židovská lobby měla v USA vždy velký hlas.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidí
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidíČtvrtek, 02 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 977x
Komentářů: 2
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Úterý, 30 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1765x
Komentářů: 5
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Pátek, 26 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1899x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2469x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2159x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1411x
Komentářů: 0