Nová herní konzole ARCTIC GC PRO – zábava ala Wii za 1100 korun (není to vtip!) Tisk E-mail
Napsal Jan "DD" Stach   
Sobota, 30 leden 2010
altSpolečnost Arctic Cooling se rozhodla konkurovat Wii ...

 

 

Herní konnzole nejsou vynález posledních let. To jen v poslední době se pár firem zbláznilo a žene některé konzole do postavení, ve kterém nemají co dělat a to hlavních herních platforem. Jen jedna firma zůstala u toho, co konzole mají být a Nintendo se svým Wii nečekaně, ale zcela suveréne ovládlo současnou generaci konzolí. Wii se totiž nesnaží konkurovat a hlavně kanibalizovat na PC trhu a brzdit herní vývoj. Wii je jako herní konzole určena pro graficky nenáročné, ale zábavné hry pro každého pro občasné pobavení.

Na tento trh vstupuje Arctic Cooling, které se v poslední době pouští do všeho možného a od periferií přes tužkové baterie se dostává je své první herní konzoli. Jmenuje se ARCTIC GC PRO, má u sebe bezdrátové ovladače gamepadem počínaje, až něčím ve stylu bezdrátových ovladačů pro vše možné i nemožné.

Konzole nabízí v základu 48 her v různých žánrech a hrát mohou najednou dva hráči. Konzole je vybavena 32 bitovým 3D procesorem, tedy nějakou SoC platformou. Bohužel více výrobce neprozradil. Ačkoliv konzole silně připomíná Wii, půjde spíše o něco na téma starých známých levných konzolí od Wietnamců, které za pár kaček nabízely milion her a mnohé opravdu hodně dlouho zabavily. Je však otázka, jak moc může být konzole kvalitní za cenu 39,90 euro. O to, že ty hry budou zábavné, starost nemám. Upřímně řečeno, ono by Wii mohlo stát klidně méně a hry by na tom bavili stejně. Samozřejmě nesmíte počítat s nějakým rozšířením herní nabídky, není přes co a jak tam ty hry dostat. Spíše mě ale zajímá, jak na tom bude přístroj kvalitativně, zda ty ovladače něco vydrží. Na druhou stranu Konzole za 1000 korun zní opravdu dobře a je to přesně to, co má herní konzole ze svého názvu nabídnout, tedy jednoduché hry za pár korun pro kohokoliv. Náročné hry měly být vyhrazeny PC a to, kam se situace dostala s PS3, či Xbox360, je prostě špatně. Uvidíme, zda ARCTIC GC PRO udělá nějakou díru do statistik, něco mi říká, že ne. Současné velké herní konzole jsou uměle vytvořený trh, kde profitují hlavně vývojáři her z laciného vývoje technologicky zastaralých her s cenami o 1/3 vyšší než hra ve vyšší technické kvalitě na PC a ti z All-in-one systému s integrovanými hrami typu ARCTIC GC PRO nic nevytřískají.

Zdroj: Arctic-cooling.com, DDWorld.cz

 




Má herní konzole Arctic na současném trhu šanci?


AUTOR: Jan "DD" Stach
Radši dělám věci pomaleji a pořádně, než rychle a špatně.

Starší články


Komentáře
Přidat Nový
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-30 03:25:05
avatar
zase ty stejny zvasty o konzolich. to si je nemuzes uz konecne odpustit a napsat aspon jeden objektivni clanek?zakaznici si zvolili ze je pro ne lepsi x360 nebo ps3 a vyvojari na nich vice vydelaji, tak je jasne ze se budou zamerovat na vyvoj pro ne. konzole uz davno nekanibalizuji na pc, ale pc se spise prizivuje na konzolich. bohuzel s rozvojem rychleho internetu jeste masivneji narostlo piratstvi na pc a vyvojarum se only pc hry proste nevyplati. neplet si pricinu s dusledkem, je v tom hodne velky rozdil.
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-30 11:07:46
avatar
re:JC.Denton[Raigor]
1)Konzole víceméně parazitují na PC po hardware stránce(čím více parazitují tím jsou levnější)
2)Pokud jde o hry ani nevíte jak moc si přeji aby PC nemělo nic společného s konzolema(bohužel toto asi nikdo z nás tady nezmění).
3)Nevím kolik vám je ale životní zkušenosti máte malé protože by jste věděl že pirátství vede k rozšíření technologie a následně vyššímu zisku.Pamatuji jak mnoho výrobců lamentovalo nad tím že se nekupují DVD přehrávače a přitom je to proti VHS tak pokrokové.Stačilo aby byla prolomena ochrana proti kopírování a nastal neskutečný boom.Čísla prodejnosti startovala až někam na oběžnou dráhu,DVD vypalovačky se prodávaly čím dál lépe a to s masovostí výroby vedlo k snížení výrobních nákladů a tím ceny což vedlo k dalšímu prudkému nárůstu prodejnosti.Podobnost k PC - Xbox 360 - PS3 je naprosto zřejmá a hádejte kdo si stojí nejlépe v prodejnosti a ziskovosti.První je PC(né že by tam byly největší marše ale masovost prodejů to v pohodě kompenzuje).Jako druhý Xbox 360 a to proto že se na něm dají hrát zkopírované hry(ono totiž pro obchod je lepší zákazník co si koupí konzoly a zpirátí 3 hry a jednu koupí než když si žádnou konzoly nekoupí a tudíž ani žádnou hru(je lepší mít takový zisk než žádný)PS3 je kombinace nejhorší možného(Příbuznost s PC tak z 40% znamenalo vyšší náklady na vývoj a i výrobní náklady.Nemožnost zahrát si pirátskou hru a jen kupovat prodejnosti také nepřidá)K tomu pirátění mě vede ještě jedna myšlenka.Když koupím výrobek který neplní(nedělá)to co má tak ho vyreklamuji a koupím jiný ale zkuste vyreklamovat hru že je to brak(nebaví mne)a chcete spět peníze nebo jinou.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-30 16:40:00
avatar
ja se nebavim o HW, ale o hrach! a stary sem dost, s pc platformou sem od jejich pocatku ono je pekne ze ti piratstvi pomuze v rozsireni technologie, ale pro vyvojare her to nic neznamena, kdyz si jejich hru stejne vetsina stahne. driv se piratilo jenom tak, ze se treba par lidi slozilo na originalku a tu si pujcovali nebo nekdo koupil originalku a pak ji vypaloval a prodaval znamym treba za 150 nebo se kvuli plnym hram kupovali casopisy jako level a score. pokazdy z toho sel vyvojarum aspon nejakej peniz. stahovat tenkrat hry bylo s dialupem totiz nemozne, maximalne crack kdyz nejaka hra potrebovala cd v mechanice (a ani ten diky clone cd vetsinou nebyl potreba). v dobe disket to bylo podobny a pamatuju si jak nekdy v 5. tride na zakladce sme 4 lidi z nakych 30 meli jediny pocitace a dycky si menili diskety s hrama. a kdyz se na to tak podivas, tak dokud se nestal vysokorychlostni net ve svete standartem, tak vychazelo spousta dobrych only pc her. ale kolem roku 2002-2003 zacal vyvoj stale vice a vice smerovat primarne na konzole a podivej se na hry treba za posledni 2 roky. schvalne se teda podivej kolik nam vyslo kvalitnich only pc her a kolik jich vyslo jen na konzole...
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-30 17:55:00
avatar
re:JC.Denton[Raigor]
Chyba uvažujete špatným směrem ten vývojář aby vydělal musí za prvé mít nápad zadruhé napsat hru a za třetí tu hru musíte na něčem spustit.Pokud nemáte na čem je nahraný.Chytrý člověk který nechce platit jak mourovatý koupí tu konzoly tak tři roky po jejím uvedení na trh.Je to pro něj ekonomicky nejlepší čas.Her už je na ní mraky a jsou za hubičku(jsem zvědav zda tohle někdo popře).Ovšem na vývojáře a výrobce konzol při představě tohoto chytrého jednání zákazníků jdou mdloby.Výrobci se budou konzole 3 roky válet na pultech a vývojáři budou muset 3 roky psát hry s tím že za ně nikdo neviděl ani dolar a nakonec prodávat jako starý brak za 33% ceny co by ta hra stála + konzole zlevněná až na krev aby výrobce přesvědčil zákazníka ke koupi.Právě jsem vám nadnesl jak by to vypadalo kdyby byl každý zákazník poctivý a chytrý(nepočítám ty 3% co neřeší peníze).S takto poctivými zákazníky by to vzalo s konzolama rychlý konec.Podívejte lidi už z principu kupují že budou pirátit ale je také fakt že si tu a tam nějakou hru koupí.Hodně lidí koupilo jako můj kolega v práci PS3 s tím že se podaří prolomit ochrany tak jako u PS1 a PS2 a jak šel čas a ono pořád nic je na něm vidět že by si nejraději nafackoval a že měl jít do Xbox 360 do PC ne protože pokud jde o PC tak je lama na entou.To jsem se nezmínil o tom když vypráví ty boje a hádky o TV když má čas a chce 1 z těch 3 her co si koupil pustit a rodina chce koukat na telku.Každý nemá na to mít doma 2 HDTV a hlavně kam je dát.Pokud tu TV máte kam dát a nechcete omezovat rodinu tak si k té konzoli přičtěte ještě cenu HDTV a cenové kouzlo je pryč.
ljelinek [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - Tak nevim, nevim, 2010-02-01 08:13:43
avatar
ad 1) asi tim narazis na fakt, ze v konzolich jsou komponenty, ktere nejdou vymenit a s dobou samozrejme starnou a jsou pro nove hry stale mene vhodne - tudiz vyvojari delaji hry postavene tak, aby bezely i na postarsim HW. Mas pravdu, ALE:

a) i takova hra postavena na starsim hernim enginu je na 40" HDTV z nejakych 3-4 m absolutne v pohode a vizualni zazitek je mnohem lepsi nez nalepeny u monitoru
b) optimalizace her - kez by byla i na PC hrach, nebylo by potreba neustale vykonnejsich a nenazranejsich GPU (ale to se vyrobcum tohoto HW samozrejme nehodi do kramu)

ad 2) z jakeho duvodu? vetsinou se prece jedna o ty same hry, jen delane s ohledem na HW, nebo ne?

ad 3) ze zivotni zkusenosti (a ze uz jsem prece jen trochu starsi vydani ) jen vim, ze piratstvi vede k zavadeni dalsich a dalsich stupidnich ochran. Vyrobcum se nedivim a uplne je chapu, ze chteji chranit sve investice, ale bohuzel na to doplaci ti slusni - takze z jejich pohledu je ten rozvoj technologii docela sporny (spise zaporny). A co take potom chces od hernich studii, kdyz jim takto utikaji zisky, ktere by nasledne mohly investovat do dalsiho vyvoje hernich enginu a hernich titulu? A ze piratstvi prineslo rozvoj HW? To se jen vyrobci HW chytli a zacali vyrabet pristroje postavene na JIZ ZNAMYCH technologiich a jediny rozvoj zaznamenal SW, pomoci ktereho lze CD/DVD zkopirovat.

Prodejnost - nejake blizsi cifry? A odkud jsou ta data - celosvetova nebo jen z CR? Pokud z CR (ci byvaleho vychodniho bloku), tak to bych bral, ale pokud by to melo reprezentovat napr. UK nebo USA, tak o tom bych jiz silne pochyboval. Par let jsem stravil v UK a mohu rici jen jedno - hry se tam temer vyhradne hraji na konzolich! A dalsi zajimavost, tentokrat z nasich luhu a haju, mam spoustu znamych v mych letech, kteri zamlada mastili jen na PC (a to ze dost) a ted uz maji konzole a na PC jen seda prach!

Pozitivum her na PC je, ze jsou levnejsi - coz take muze hrat svou roli ve zminovane prodejnosti. Nevim, co je duvodem vyssich cen u konzolovych her, mozna to, ze si tim producenti kompenzuji ztraty z piratsvi na PC platforme.

A zminovany Xbox 360 - jiste vis, ze modnute konzole byly odstrizeny od te microsofti site Live! (nebo co to maji), takze s tim nejzabavnejsim na hrani, tj. hrani po siti, maji utrum. A aby ses moc neradoval, pro PC hry se udajne bude pozadovat stale pripojeni k internetu a legalnost/nelegalnost hry se tudiz bude stale overovat. Nedelam si iluze, ze to nekdo neprolomi, ale opet to bude neprijemnejsi a mozna to muze dopadnout i tak, ze pokud provozovatel zjisti tvou IP adresu a posleze i tu fyzickou, tak ti mozna take muze prijit zajimava obsilka. Pokud by to tak bylo, byl bych velice zvedavy, co by to udelalo s prodejnosti PC her.

A jen takova technicka - herni konzoli zadnou nemam a zustavam zatim verny PC. To zatim je tam proto, ze ted nechci travit u PC tech X dlouhych pracovnich hodin a potom jeste dalsich Y u TV s konzoli - to si necham na duchod, ted radeji vyrazim ven na lyze.
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-01 12:52:33
avatar
U bodu a) jste potvrdil mou úvahu že cena konzole + HDTV(pokud nekupujete nějakou plečku) je vyšší než je cena PC.U bodu 3 musím říci že vám nechybí humor .Pokud jde o vývojáře nikdy se nepakovali více jako v době multiplatformních her.Pokud jde o prodejnost her tak to je hra s čísly chcete říci že se celosvětově prodá více her na PS3 než na PC?Nebo že se prodává více her na X360 než na PC (přiznám se že tady by to mohlo být na hraně).Ono sčítat prodeje obou konzol proti PC je manipulace proto že ty konzole si konkurují a PC není pro ně protivník naopak PC jsou doláče navíc.PC má ještě jednu výhodu že díky chamtivosti vývojářů na PC vychází i hry co jsou jen pro jednu z nich což je důkaz že PC není bráno jako konkurent ale jako dojná kráva(viz argumenty v příspěvcích výše).Pokud jde o ceny her na konzole a na PC tak podle posledních hlášení výrobců MS tvrdí že se již s náklady na výrobu X360 vejde do prodejní ceny.Sony na výrobě PS3 stále ještě prodělává tak že tam musí brát u úst zákazníka na ceně her.Pokud tedy vezmu že X360 není třeba dotovat vydělá na sebe a na PS3 se nepirátí tak že každé hraní je zisk pro Sony(originální hra).Tak proč jsou ty hry tak drahé? .Jestli ty ceny her na PC nebudou nižší z důvodu že se na PC tak pirátí že jdou prodejci s cenama co nejníže aby si hráč na PC řekl že při této ceně se už trable s pirátskou kopií nevyplatí podstupovat.Pokud jde o to mít stále počítač připojen k netu aby byl hráč neustále kontrolován tak k tomu řeknu svou teorii o řetězu a obojku.Když hráči do toho obojku tu hlavu dobrovolně strčí tak tak já říkám dobře jim tak (ofce musí být stříhána).Pokud lidi něco nechtějí není síla která by je mohla donutit a natož když zato co nechtějí mají ještě platit(mezi náma je to blbej nápad a hlavně sobecký od vydavatelů a zákazník bude mít akorát další trable).Pokud si vydavatelé myslí že když zavedou takovou buzeraci že se ji zlepší prodeje tak dle mého jim spíš klesnou.
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-30 13:00:20

PC se přiživuje na konzolích? Tak to mě opravdu pobavilo.

Jo jinak k těm zákazníkům - asi myslíš ty stáda bečících ovcí co koukají na Novu, nakupují polské potraviny v Kauflandu a volí ČSSD. Tak těm ty konzole přeju. :-) Hlavně PS3 a Xbox360. Nintendu velmi fandím. Konečně něco co zvedne lidi z gauče.
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-30 13:38:59
avatar
re:sany3000
Člověče vy musíte mít velké psychické problémy a nebo jste hodně zabržděný ve vývoji.Urážet lidi za to že si něco kupují je projev nadřazování se někam k nadčlověku(to už tady jednou bylo)a nebo k diktatůře co mají a co ne(a to už tady také bylo).Pokud je o to tahání politiky na herní sajtu tak to už mi hlava nebere vůbec.Vás by měly studovat.Je něco jiného věcně argumentovat a korigovat náhled lidí na problematiku že jim člověk ukáže jiný úhel pohledu na věc a tím je získat na svou stranu a něco jiného je je urážet.
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-30 18:18:40

Konzumní člověk není urážka. Je to označení. Něco jako cholerik. Což budete asi vy.

Voliče ČSSD poznám i poslepu.

Jo a k tomu omezování: vy se mě snažíte omezit v tom o čem mám psát. To je podle vás v pořádku, že?!
Rafan [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-30 18:55:04
avatar
re:sany3000
Vy trpíte nesnášenlivostí když se někdo nechová dle vašeho pohledu na svět je málem nepřítel a pohrdání z toho vašeho příspěvku přímo kape.Jak jsem řekl vás by měly studovat.Já mám spoustu výhrad vůči mnoha věcem a lidem ale nikdy by mě nenapadlo komentovat něco stylem jako vy.Vám chybí úcta zřejmě k čemukoli a komukoli zato arogance máte na rozdávání.Nejsem cholerik ale dal jsem si závazek že když se někdo začne chovat ke mě nebo někomu v mém okolí jako vy a tak cítím povinnost to pranýřovat.Nečekám že by jste snad toto mohl pochopit.
elJohno [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-30 13:56:47
avatar
Jaj, tak tys tady s tim svým politickým výblitkem chyběl (a celkově omezeným názorem soudícím lidi podle toho, kde nakupují a koho volí, místo toho, jací jsou)..
sany3000 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 10:19:31

Zajímavé je, že jedna narážka na politiku vás rozhodí.

Mě nikdo nevymluví, že většina Čechů je národ ovcí.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 13:17:02
avatar
vem si (ted to neber vazne, je to jen priklad) ze by nekdo rekl o tvoji mamce, ze je hloupa a ty vis, ze neni a mas ji rad. Taky by jsi se ji zastal? TOhle ovce nejsou. Ovce jsou to, ze kdyz jdes na cervenou, tak ostatni nemysli a jdou tupe taky.
Mc Baxxter [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 20:58:33
avatar
" Mě nikdo nevymluví, že většina Čechů je národ ovcí "
+ 1
Přece jenom kdo jiný než tupá ovce, by se nechal koupit za 30Kč : )
----
A dost už kluci s tou politikou!
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-30 16:20:53
avatar
tak otevri oci. vsiml by sis ze uz vetsina her na pc je portem z konzole nebo prinejlepsim se delali s konzolovou verzi zaroven.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 02:49:00
avatar
presne, to je cely DD, me uz to ani neudvuje. Proste zavidi. Ty jeho kecy s tim ze konzole brzdi vyvoj, to je uz oposlouchana pohadka, ale to "kam se to dostale s PS3/xbox360 je proste spatne" je opravdu do nebe volajici nesmysl Pokud tohle cte pritelkyne Stacha (pokud samozdrejme ma zivou a neozenil se s PC), kupte mu prosim k vanocum PS3, at uz se do ni prestane navazet
Imperator [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - nevidim dovod 2010-01-30 05:52:32

Presne tak. Ja stale nevidim dovod kydat do konzol. Sam sice ziadnu nevlastnim ale hral som na kamosovej PS3 a je to proste o niecom inom. Ma to svoje vyhody a tie vyhody tvoria predajnost konzol. Snad si nemyslite ze vsetky predane konzole boli len na zaklade marketingu. To by som zainvestoval do marketingu a predaval ponozky s dierou namiesto normalnych a kazdy by to kupoval...
Nem3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-30 08:47:29
avatar
Plne souhlasim s DD. Kdo je opravdovy fanda PC tak uz z pricipu nemuze mit rad konzole. Konzole mi plivou na vsechno co sem mel rad na hrach a co mam rad na PC.Jedinou znacku co uznavam je Nintendo - na nem jsem vyrostl a nikdy se mi nesnazilo kerovat do Settlers2 atd ;)

PS: Si opravdu myslite ze tu budem obhajovat konzole? Kdyz nam nicej co mame radi jako HW fanousci? Lidi dete k televizi. (klidne me ukamenujte ale je to pravda)
net.Xtreme [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-30 09:01:01
avatar
Asi tak Nintendo se nesnaží konkurovat PC přebíráním počítačových her, ale vytváří vlastní, navíc prim hraje hratelnost, ne fotorealističnost.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 03:44:32
avatar
si je neobhajuj, ale ani se do nich nenavazej. Konzole tu jsou a budou a lidi je maj a budou mit radi. A ty a ani stach s tim nic neudelas
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 09:21:53
avatar
přesně,kdyby konzole byly špatné tak by to lidé nekupovali ani by je nechválily,tak že by vlastně konzole skončily,jenže to tak není,konzole si vybudovaly jisté postavení vůči PC
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 16:05:31
avatar
klidne ukamenuju, protoze meles sracky. Bud jsi fanda her a mas PC na hry a sem tam te sere ze neco vyjde PS3/Xbox only. A nebo jsi fanda konzoli a hrajes hry na PS3/Xbox a sem tam te zamrzi ze na PC to ma lepsi grafiku. Ale ani v jednom pripade nemas pravo nadavat na druhou stranu. Pokud to tak by to bylo neco jako obcanska valka, proste sprostota. JAko kdyby majitele hummeru byly narany na majitele ferrari ze jim to nejede tak rychle. Ale proc se na nej vstekaj, kdyz si misto hummera mohli to ferrari kledne koupit? A kdyz muzou mit klidne oba dva najedonou? Proste je to kokotina nadavat na druhou vec kdyz je minimalne stejne dobra jako ta prvni.Zavani to fanatismem, nadclovekem a panem s knirkem.
poluxtroj [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-30 09:35:41
avatar
Osobně uvažuji,že si pořídím Nintendo na občasnou kolektivní zábavu.Lidi kupujou konzole,že jim každa hra pojede,nemusí dělat upgrade hardware atd.Ale spostu lidí co znám a mají konzole si koupí hru jen zřídka a vesměs až po slevě,nebo si hru pujčujou,takže si moc nezahrajou.Dát za hru min. 1500,- je dost.Některé prý stojí i přes 2000.-
petnow [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - mýtus 2010-01-30 10:55:38

Citace:
To jen v poslední době se pár firem zbláznilo a žene některé konzole do postavení, ve kterém nemají co dělat a to hlavních herních platforem.


to je mýtus velmi rozšířený v 90. letech mezi východoevropskými piráty vytvořený v ČR magazíny jako Excalibur, Level,Score a spol, tedy periodiky jejichž redakce vyprodukovala takové perly jako "DOOM je nejprodávanější hra všech dob" a spol.

tyto české herní celebrity vystupující pod nickem jako Andrew, ICE a spol byli naprostou parodií na herní redaktory.

PC nikdy nebylo hlavní herní platformou, prodej her (jediné smysluplné kriterium) byl vždy na pc velmi omezený ve srovnání s videohrami.
Papuch [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-30 13:56:59
avatar
Na SCORE špínu nekydej... Na Level klidně jo, ten fakt nemusím ( ), ale SCORE tady bylo dřív než Level a ty lidi to dělali ze zápalem... DOOM asi není nejprodávanější hrou všech dob (v dnešní době(= v době The Sims)), ale pokud řikáš, že to bylo v 90. letech, tam se s ním mohl "prát" snad jen Duke, ne?

Citace:
tyto české herní celebrity vystupující pod nickem jako Andrew, ICE a spol byli naprostou parodií na herní redaktory.


Ale že jsi SCORE, Level a Ex četl, že?
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - kritika Score 2010-01-30 14:26:07
avatar
Citace:
tyto české herní celebrity vystupující pod nickem jako Andrew, ICE a spol byli naprostou parodií na herní redaktory.

Score jsem v té době kupoval a když bys měl jen 10% z jejich zkušeností a znalostí her či hardware tak bych tě považoval za machra. Vzhledem k tomu, že tvůj příspěvek je laděn "konzolově" se tomu nedivím. Rozumné argumenty od podobných lidí jsou velkou vzácností.
d.strachal [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-30 11:20:56
avatar
Tohle se mi zdá dobrý tak k babičce nebo na chalupu. Protože tahat tam PC jen třeba na den je blbost.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 16:36:42
avatar
Správně, oni totiž všechny konzole jsou spíš pro babičku nebo hooodně malé děti. Někdo z konzol vyroste a někdo ne.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 17:08:34
avatar
nekdo z blbosti taky vyroste a nekdo evidentne ne.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 17:30:33
avatar
Někdo má evidentní problémy s chápáním významu slov a stejně přispívá do diskuzí. Důkaz místo slibů Odkaz Je člověk vůbec Čech když nedokáže rozeznat význam slova "tuctová/neoriginální" od "pro mě nezábavná" ?
Lidi kašlete na diskuze s konzolisty co se na webu pro PC neustále zastávají konzolí. Diskuze s dEbilsPS3, KAREL KRATOS, Caveman atd. jsou ztrátou času - chtěj jen donekonečna prudit.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 17:58:32
avatar
ty prudis tak si nas nevsimej. Ale to ti tvoje ego neda. K HL2 diskuzi se vyjadrovat uz nebudu, nema to cenu. Pro me tuctova a neoriginalni je, za tim si stojim. A ty to uz prekousni
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 18:14:08
avatar
Situace A - Fanda PC hraní a PC všeobecně se na webu o PC hraní a PC všeobecně zastává toho co má rád.
Situace B - Fanda konzolového hraní se na webu o PC hraní a PC všeobecně donekonečna zastává konzolí.
Tak kdo prudí ?

Citace:
Half Life 2 Pro me tuctova a neoriginalni je, za tim si stojim.


Kdybys tohle dával jako podpis pod všechny svoje příspěvky tak by to hodně lidem ulehčilo život. Každý by hned věděl s kým má tu čest a nesnažil by se s tebou diskutovat. Ono totiž jakou váhu mají argumenty někoho kdo s tímhle souhlasí.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 20:11:24
avatar
a kolikrat ti mam rikat ze kazdymu sedne neco. Me prijde treba jako kravina i fotbal. Nekdo je schopnej u mistrovstvi sveta prosedet celej tejden.
Ty prudis, tak se do me nenavazej, ja nevim kdo zacne. Ja se do tvejch prispevku nenavazim.
J.C.Denton [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 20:33:09
avatar
fotbal i hokej sou nejlepsi sporty, akorat u nich nesmis sedet doma (navic kdyz pritelkyne/zena se chce divat na ulici), ale s kamosema v hospode
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 20:43:27
avatar
Teda začínám mít pocit, že ti to asi nedokážu vysvětlit. Když se někomu nelíbí střílečky a zároveň mu nesedne Half - ok stane se. Když se někomu střílečky líbí a half mu nesedne - ok stane se, ale nikdo nemůže popřít originalitu a netuctovost half life 2, jelikož tato hra vybočovala svými herními prvky jednoznačně z řady. Navíc si ji nedohrál jak si sám přiznal tak ji laskavě už nehodnoť. Dostal ses jen do 4 (level se vznášedlem) levelu z 15 takže ze sebe dál nedělej debila, když ani nevíš co half life 2 je. Nemůžeš symbol netuctovosti označovat za tuctový, stejně jako nemůžeš tvrdit, že země má tvar krychle !! To vůbec není o názoru, ale o popírání faktů.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 20:51:13
avatar
nedohral, protoze me nebavila. Jak to to mam vysvetlit, ze pro me je to normalni hra co me neoslovila. Je to "Když se někomu střílečky líbí a half mu nesedne - ok stane se." Tak proc dal rypes?
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 21:09:40
avatar
Sakra ty si opravdu takový kretén ? Ještě si nepochopil, že je rozdíl mezi tím říci "hra mě nebavila-nesedla" a "hra je tuctová" ? Nauč se prosím česky. Navíc označit Half Life 2 za tuctovku potom co si se ani nedostal do 5 levelu z 15, to chce opravdu mít mozek na OFF. Např. automobilovou hru můžeš hodnotit po hodině hraní, ale tam kde jsou nějaké levely - to prostě nemůžeš. Half ti nesedl a nedohrál si ho - to tě opravňuje vynášet soudy o tom jaká to byla tuctovka ? Kdybys psal o tom, že tě half nebavil tak bych ani necekl, ale číst o tuctovkách od člověka co ji ani nedohrál... Nedohrál - nehodnoť a ještě si zopakuj význam slov.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 21:14:56
avatar
nerikam ze hra je tuctova, rikam HRA JE PRO ME TUCTOVA. Ty to tam neslysis? Je to mu nazror a neurazej me, ovce Opravnuje, protoze ja jsem koncovej uzivatel.
Hele, ted o tom ten lofas pise
"Součástí recenze je rozhodně hodnocení. Zatímco recenze může být do značné míry subjektivní na základě subjektivního pohledu na objektivní fakta, hodnocení může být (mělo by být a u nás je) vždy objektivní."
Muj subektivni pohled na obektivni fakta (ze to neni spatna hra) z ni pro me dela tuctovou. Uz to chapes konecne?
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 21:16:14
avatar
Nedohrál, nehodnoť.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 21:24:17
avatar
nemas konzoli, nerejpej.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 21:34:29
avatar
No jenže tady se bavíme čistě o Half Life 2 a ne o konzolích - chápu, že musíš kličkovat, vykrucovat se a odvádět diskuzi jinam. Když dojdou argumenty a člověk zjistí, že ho ten druhý nachytal, tak nic jiného nezbývá.
Nemám trabanta a kritizuju ho jak smrdí. Já si nemusím koupit konzoli a až pak zjistit, že se strategiema budu sušit hubu a že myš a klávesnice společně s posazem před monitorem je to nej - přece jen jsem dřív na konzolích hrál hodně abych si tohle uměl odvodit i bez vyhozených peněz za krabičku k ničemu.
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 21:38:57
avatar
kdyz je k nicemu, proc se prodavaj? To je jako s HL. Tobe se konzole subektive nelibi tak ji zatracujes. Ja si bez ni zivot nedokazu predstabit. Ty zase milujes HL, ja ho nemusim. Neni ti to povedome? Karas me za to jak se chovam a ted reknes to samy? Fakt se nad sebou zamysli.
PS: ja neuhybam, jen teda nechapu proc se do me navazis.
PS2: Trabanta nemas, kritizujes ze smrdi, ale ze ten co v nem jezdi je rad ze se nekam dostane, to uz te nenapadne? Ze co je pro tebe ble,je pro nekoho super?
PS3: Pochop, ze kazdej mame svuj nazor. Zrovna jsem tu nekde videl nekoho ze napsal ze MGS4 je pro nej sedy prumer. A proc ne? Nikdo se do nej nenavazel. Napsal ze ho to nevzalo. Kazdy hrajeme jine hry. Jsi jedinej kterej to tak proziva.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 21:39:48
avatar
Zase vykrucování. Musím ti to naservírovat na stříbrném podnose ? OK. Když bych řekl, že se mi konzole nelíbí - ok. Když bych řekl, že konzole jsou z hardwarového hlediska tuctovky - to bych popíral fakta, jelikož mají hodně originální hardware.
Citace:
kdyz je k nicemu, proc se prodavaj?

Teda to je argument hodný 6 letého blbečka. Neznáš "špatné" produkty, který se relativně dobře prodávaj ?
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 22:07:08
avatar
jo, a proc se teda prodavaj tolik? O konzolich nemuzes rict ze jsou tuctovky, jsou jen dve (Wii, psp, ds a tak nepocitam, neptej se me proc, bylo by to s tvojim vedenim na dlouho).
totra [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-01 10:26:43
avatar
Hustě jste se rozjeli pánové.
Podle mě na vyblbnutí na nějaký pařbě na chatě je to ok. Když to někdo rozbije, tak tě to určtě nemrzí, jako kdyby rozbil ps3.
dEvilCell [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-01 13:54:52
avatar
presne, tohle bude dobrej darek pro rodiny seslosti, ako je wii. Neni to spatnej napad a je to levny, svy misto to na trhu mit bude.
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-30 11:43:48
avatar
Dalsie DDho kydanie na konzole...
Citace:
Náročné hry měly být vyhrazeny PC a to, kam se situace dostala s PS3, či Xbox360, je prostě špatně.
no to by sme dopadli este ze su prec casi ked bolo na 90% hier treba pc z NASA, myslim ze vtedy bolo nieco spatne...
Citace:
Současné velké herní konzole jsou uměle vytvořený trh, kde profitují hlavně vývojáři her z laciného vývoje technologicky zastaralých her s cenami o 1/3 vyšší než hra ve vyšší technické kvalitě na PC
umelo vytvoreny?? a PC je primarne herna platforma a to odkedy?..no a tu vyssiu technicku kvalitu som videl najma v dirt2 a gta4..
Matejcz [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-30 12:05:31

Ty hry budou stat za kulovy ale nekdo kdo nema na pc a ma herni abstak tak mu to mozna na chvily pomuze
Longin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-30 12:22:24
avatar
Konzole za litra :-D
Doufám, že na ní budu moct střílet kachny, jako na starejch.
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-30 12:26:01
avatar
další snaha kopat do konzolí
Golux [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-30 12:58:27
avatar
ideální do hospod na využití TV mimo sportovní přenosy a protože to nepřehrává žádné multimédia tak by i OSA mohla mlčet
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-30 14:38:33
avatar
Zbytecne se tady rozcilujete Pc bude a konzole taky. At se to nekomu libi nebo ne A co se tyce teto konzole, myslim, ze sanci na trhu ma
swena0 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-30 15:07:37

Proboha nemůže tady psát články i někdo jiný? Nic osobního proti vám, ale ten váš styl psaní už je tak strašně ohranej prostě by to chtělo aspon dva lidi. V každým článku ať už je o čemkoliv tady člověk čte tu stejnou větu jak konzole brzdí vývoj...ANO, MY VÍME...prosííííím ještě jeden redaktor
LucifeRiK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-30 16:26:25
avatar
Citace:
V každým článku ať už je o čemkoliv tady člověk čte tu stejnou větu jak konzole brzdí vývoj...ANO, MY VÍME.

to je asi pre pripad keby sem prisiel niekto kto o tom este nevie
elJohno [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-30 16:30:41
avatar
Ptal jsem se na spolupráci a jak to tak vypadá, je možná jen formou přispívání do blogů..
dEvilPS3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 03:30:18
avatar
my vime, ale pan Stach si musi upevnit ego
KAREL.KRATOS [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 08:53:05
avatar
to víš když se někdo bojí konzolí musí psát takové články
Borgi* [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] - ono je to docela sranda 2010-01-30 18:37:39
avatar
Člověk si koupí nadupanou grafiku typu HD5870 za 10k že si zahraje takový Mass Efect 2 na plné detaily a pak zjistí že konzolová verze vypadá úplně stejně a je dělaná na Xbox 360 který celý stojí 5k a má o 3 třídy horší grafiku, čím to je? Ano, optimalizací, ony by všechny hry dneška mohly běžet na nějaké GF86000 ale kdo koupí ty nové super výkonné hrafiky? No nikdo, protože na hraní mu bude stačit jakákoliv grafika. Jeden příklad:

Vemte si takové CoD4, po vypnutí všech efektů typu, specular, shadow atd mám na GF8800GTS 120 FPS, fajn

A teď si vememe CoD5 která běží na naprosto stejném enginu + přidali nějaké efekty(blabla), po vypnutí všech efektů mám 60 FPS

Jaký je teda rozdíl, rozdíl je jeden rok od vydání těchto her, není zde žádny grafický pokrok jen horší optimalizace pro starší grafiky, prostě si musíte koupit novou aby jste to rozjeli, už chápete

Úplným opakem jsou konzole, porád stejný hardware jen grafika se vylepšuje.

Bohužel problém nastáva když se hra dělá současně na PC a na konzole, hry pak vypadají stejně jen na hraní potřebujete výkonostně jiný hardware.......

A ted se můžete hádat kdo co vlastně ničí
snipermaniak [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-30 18:45:11
avatar
Jenže optimalizace stojí hodně času a čas jsou peníze, to je druhá strana mince
Nem3 [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 08:47:31
avatar
Si jen potvrdil co jsem psal vyse nebo DD v clanku ;)
Ja ale nechci 10 let stejny HW.

PS:Ta optimalizace neni z lasky k uzivatelum ale nutnost, protoze se ten HW v konzolich nemeni.Zpetna kompatibilita vzdy brzdila a bude brzdit vyvoj.Cena PC bude vzdy jinde, protoze to neumi jen tupe hrat hry.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-30 19:24:40
avatar
grafiky jsou spotrebni material a tak nikdo nepredpoklada, ze ji bude mit treba 5 vice let, ikdyz i vyjimky se najdou a v ramci prodeje se dela i ta optimalizace, aby bylo nutno kupovat
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 22:59:20

No teď se zamysleme kdo je normálnější, ten co tomuhle podlehne a kupuje každou chvíli nový hardware, nebo ten co se na tohle vykašle a koupí si konzoli na kterou to je a bude optimalizované.
dEvilCell [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 23:38:39
avatar
To se neda tak rict, ja jsem teda zastancem druhe varianty, ale ti co porad meni PC komponenty to maji jako konicka (jako ja rvu prachy do kupovani her, oni do HW). Lepsi pro vyvojare a pro trh a celkove obecne je samozdrejme konzole. Ale proti gustu...
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-01-31 23:50:49
avatar
Citace:
Half Life 2 Pro me tuctova a neoriginalni je, za tim si stojim. -dEvilPS3 alias dEvilCell

A to napsal i když se dostal jen do 4. levelu z 15....

Takže se s ním ani nemusíte otravovat a nediskutujte s ním. Bláznům se neodporuje.
dEvilCell [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-01 00:45:06
avatar
nech me bejt ty infantilni idiote.Nechapu proc jsi nedostal BAN taky.Ty jsi si zacal. A uz dost, jeste jednou mi napises neco takovyho tak pisu administratorum zase pro zmenu ja.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-01 00:53:29
avatar
Administratorům jsem nepsal . Tys ještě nepochopil, že tvoje tzv. názory popírající fakta a PR kampaň na PS3 ti ten ban přivodily ?
dEvilCell [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-01 00:57:32
avatar
ne, jelikoz bys ho mel dostat taky. Ja jim ale napisu, pokud me nezacnes teda ignorovat, protoze za to muzes ty. Delej jako bych tu nebyl, jo? Mame svobodu slova a kazdymu se muze libit neco jinyho.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-01 00:58:07
avatar
Jak jsem už psal - jen pokud se nebudeš vyjadřovat k určitým tématům určitým způsobem. Zní to diktátorsky, ale člověk co má tvoje názory, by je neměl ventilovat a už vůbec ne tady. Tvoje názory se nelíbily více lidem. Každý má za to co tady napíše určitou odpovědnost. Měj se hezky a vyjadřuj se s rozmyslem.
dEvilCell [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-01 00:59:48
avatar
Zni to diktatorsky, to uz jsem ti taky napsal. Ja se muzu vyjadrovat k cemu chci, ty mi v tom nebran. Je to moje vec. Hled si sveho, ja si budu taky hledet sveho.
Raccon [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-01 15:27:10

nevim já jsem half life dohrál, teda až na poněkolikáte protože mě většinou přestal bavint už v půlce ale myslim si o něm to samé.
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-01 15:34:15
avatar
Tahle diskuze má hlubší kořeny. Jde o to, že ačkoliv tě half nebavil tak ho nemůžeš označit za tuctovou hru. Je to o pochopení významu slova "tuctová" a "nezábavná". Originální hra jako half může být pro někoho nezábavná, ale pro nikoho nemůže být tuctová/neoriginální. Takže míň smajlíků a víc přemýšlení.
Kevin [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-01 22:30:13
avatar
Přeci ho tady nebudeš pranýřovat za to, že se podle tebe špatně vyjádřil nebo né podle tebe Každej kdo to tu čte si udělá vlastní názor. A víc s tím stejně neuděláš
Allie Fox [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-01 23:05:21
avatar
On se nejenom špatně vyjádřil, ale i po mém vytrvalém vysvětlování jeho chyby nedokázal přiznat svoji chybu a napsat něco jako. "Tak sorry, spletl jsem se, half je pro mě nezábavný, ale za tuctovku ho kvůli tomu označit nemůžu, jelikož je originální - špatně jsem pochopil význam slova tuctovka". On naopak na tom trvá a trvá a čím víc na tom trvá tím víc se do toho zamotává. Země není krychle a half life 2 není tuctovka - FAKTA. Half life 2 mě nebaví - jeho názor, který bych respektoval. Já se tady omlouval za mnohem menší chyby, ale retardovanej konzolista co pošpiní jednu z ikon PC hraní na webu pro PC nemá dost odvahy aby uznal svoji chybu. To je pro mě jak červenej hadr pro býka.
fusionSVK [Zobrazit profil] [Poslat zprávu] 2010-02-01 00:01:43
avatar
Kaslite na konzole ... pre blbocov a deti.
Za 2 litre ( 1 hra pre konzolu + par hodin gameplay ) mozem radsej ist na peknu veceru s priatelkou.
Pouze registrovaní uživatelé mohou přidat komentář!
 

Najdete nás na Facebooku

.... a také na Twitteru

RSS

DDWorld.cz

DDWorld - Blogy a videa

DDWorld - Magazín

Poslední příspěvky v diskuzích


Videa
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidí
Helldivers 2 kvůli SONY PSN nyní hráči nenávidíČtvrtek, 02 květen 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 432x
Komentářů: 0
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!
StarField se konečně dočká žádaných vylepšení!Úterý, 30 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 1513x
Komentářů: 5
Řešení pro pohyb s VR setem?
Řešení pro pohyb s VR setem?Pátek, 26 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: PC a IT
Spuštěno: 1848x
Komentářů: 0
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázce
S.T.A.L.K.E.R. 2 v nové ukázceČtvrtek, 25 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2358x
Komentářů: 5
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní svět
Manor Lords – hra jednoho vývojáře boří herní světStředa, 24 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Počítačové hry
Spuštěno: 2098x
Komentářů: 1
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázce
Deadpool & Wolverine – očekávaný film v parádní ukázceÚterý, 23 duben 2024
Vložil: aDDmin
Kategorie: Film
Spuštěno: 1385x
Komentářů: 0