Strana 3 z 6
Obměnily jsme testovací sestavu a také některé hry. U dnes testovaných karet se zaměříme primárně na nativní 1080p a 1440p výkon. Ten nativní 1440p výkon je alternativně srovnatelný s výkonem tzv. „4K“ po zapnutí DLSS/FSR, nicméně hry se zapnutým DLSS/FSR netestujeme, protože to nemá praktický smysl.
Aktuální generace nekonečné a populární série Call Of Duty nesmí chybět. Hry používají vlastní IW engine, který je neustále modernizovaný, v tomto případě jde o IW 9.0. A bude používaný nepochybně i u dalších CoD her.

Další z nekonečných herních sérií, tentokrát od Ubisoftu, který pro ně používá vlastní ANVIL herní engine, jež je u každé nové hry modifikovaný a vylepšovaný. Shadows je jeho doposud nejnovější verze.

Původně jsme tuhle hru chtěli vyřadit, protože používá neobvyklý a již ukončený herní engine (Red Engine), který se v žádné další hře už neobjeví (CDPR přecházejí u Witcher 4 i CyberPunk 2 na Unreal Engine 5+). Nicméně je to stále zatraceně dobrá hra a populární (používá jej i Witcher 3). Nicméně testujeme bez zapnutého RT, který je více marketingem, než smysluplnou technologií zde.

Další z velkých herních hitů, tentokrát zastupuje hry na starším Unreal Engine 4. Nový díl je již ve vývoji a použije UE5. Každopádně existuje hromada UE4 her. V tomto případě testujeme hru bez zapnutého Raytracingu, i když ten v této hře není nijak moc vidět ani nemá velký výkonový dopad.

Podívejme se na další hry …
|